מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דליפת שתן במאמץשירלי25/01/2009
שלום רב,אני בת 41,לידה אחרונה לפני 7 שנים. לפני כשנתיים התחלתי לדלוף כתוצאה משיעול, עיטוש, ריצה (2 צעדים ואני כבר רטובה), שיעור אירובי (אני לא מסוגלת בכלל). בבירור עברתי בדיקת אורודינמיקה (קטטרים וכו' - לכל הפוחדות: ממש לא נורא, ומאבחן בדיוק מה מצבכן), לאחריה הומלץ פיזיותרפיה (עשיתי ולא עזר ), או ניתוח כאופציה שניה.
שאלתי:
מהו הטיפול בזריקות זוידקס, ומה שיעורי ההצלחה שלו??מה החסרונות לעומת ניתוח, ומה היתרונות, אם יש?
היות ויש לי ביטוח בריאות פרטי, הייתי מעוניינת לעבור כל פרוצדורה אצל המומחה הטוב ביותר לענין (ניתוח או זוידקס). האם תוכל להמליץ לי על מומחה ספציפי באזור המרכז?
מה שיעורי ההצלחה כיום של הניתוח, בהנחה שבוחרים באופן פרטי מנתח מאד מיומן?
תודה, שירלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת ZUIDEX לעומת ניתוח
ד''ר בעז שיזף27/01/2009שירלי שלום
ראשית - מחמאות על הגישה הרצינית - גם בתאור הבעייה וגם בבירור שעשית עד כה.
ולשאלתך - ZUIDEX (ומוצרים דומים לו) הוא חומר צמיג דמוי ג'ל המוזרק מתחת לרירית השופכה באמצעות מזרק. הוא גורם להיצרות חלל השופכה ובכך מסייע במניעת בריחת שתן במאמץ.
הטיפול הוא קל מאד, פשוט לביצוע ויעיל בכ 60-70% (מעט פחות מניתוח כגון TVT). חסרונו העיקרי הוא הזמניות שלו. עם הזמן החומר (שמרכיביו טבעיים ברובם) נספג ברקמות ונפחו יורד. לכן הטיפול יעיל רק זמנית ויש צור לחזור עליו כל תקופה מסויימת.
לאור זאת טיפול זה מתאים בעיקר לנשים מבוגרות יחסית או לא בריאות, הנמצאות בסיכון גבוה לעבור ניתוח. לאשה צעירה כמוך, פעילה ובריאה שנכשלה בטיפול פיזיוטרפי אני ממליץ על ניתוח.
הניתוחים המדוברים יעילים בכ 85% מהנשים. הם קצרים ופשוטים יחסית ובכל מרכז רפואי תמצאי היום מנתחים המיומנים בביצועם. אנא התייעצי עם חברות או עם רופא הנשים המטפל שלך אשר ודאי מכיר את "הכוכבים" באיזורך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי, שאלה נוספת
שירלי17/02/2009מה ההבדל בין ניתוח TVT לניתוח TOT ? והאם במהלך הניתוחים האלה יש צורך להוציא החוצה התקן תוך רחמי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי שירלי
ד''ר דוד יוחאי17/02/2009שלום
TVT הינה הפרוצדורה הראשונית שבצענו כאשר היציאה של הסרט הינה על הבטן מעבר לעצם הבושת. ישנו את ה- TVT-O שמדובר באותו סרט אך היציאה היא אופקית באזור המפסעות , והוא נקרא כך בשל האזור באגן דרכו עוברים והנקרא OBTURATOR . ה-TOT הוא אותו ניתוח אלא שהכניסה היא מהמפסעה לנרתיק בעוד הראשון הכנסת הסרט הינה מהנרתיק והחוצה למפסעות. כמובן שתשובתי לוקחת בחשבון שאת מכירה את אופן הניתוחים ,שאם לא כך ,לא תביני את אשר כתבתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת בענין...
שירלי24/02/2009האם יש משמעות לדחיית הניתוח עד למצב בו המצב מחמיר, כוונתי שאם המצב מחמיר האם קשה יותר לתקן?? אני ממש מנסה לא להתנתח בינתיים, אך חוששת שאח"כ יהיה מאוחר. או שמא אין במצב הזה משמעות להחמרת המצב, והתוצאה תמיד תהיה טובה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה נוספת שירלי
ד''ר דוד יוחאי24/02/2009שלום
אין משמעות רצינית אם את דוחה הניתוח והמצב מחמיר,אך הדחיה משמעותה המשך פגיעה באכות החיים שלך , דבר שאפשר לשפר, כלומר חשוב מאוד בשיקולייך להעריך עד כמה זה מפריע לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח TVT
רונית24/04/2009שלום אני ממליצה לך לעבור ניתוח היום אני כמעט חודשים לאחר הניתוח ויש שיפור משמעותי
אם ברצונך לדבר איתי אנא רשמי ואני ארשום לך את מספר הפלאפון שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
צניחת שלפוחית השטן וכאבים ברגל
בריחת שתן במפתיע
אני אחרי תיקון כזה 4ימים אחרי.מתי אוכל להתחיל לעמוד ללכת בלי כאבים חזקים תודה?
בדיקת אורודינמיקה מורכבת ומתי להפסיק לקחת טוביאז 8
שימוש בתחבושות לאחר סיום מחזור ודליפת שתן
אבחון של תחילת צניחת רחם שמורגשת רק בשעות הערב
צניחת שלפוחית דרגה 2-3 יש טעם בטיפול או ישר לנתח?
כאבים פנימיים אזור מתן שתן ופתיחת הנרתיק
בריחות שתן 4 ימים לאחר לידה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)