צניחת נרתיק

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • צניחת נרתיק
    דדדדדדדד
    29/07/2007

    לפני שבוע ילדתי בלידה טבעית וקצרה ולא נזקקתי לחתך או תפרים. זאת לידה שנייה שלי (הלידה הראשונה היתה בשכיבה על הגב, עם אפידורל, קרעים ותפרים). אני חייב ת לציין שאני סובלת כבר כמה שנים מטחורים שהחמירו בהריונות, ובסוף ההריון הנוכחי, בעקבות תלונות שלי על תחושה של גוש בפתח הנרתיק אובחן חשד לאורטרוצלה קלה, והומלץ מעקב אחרי הלידה.

    השאלה שלי היא בקשר למצב הנרתיק כעת אחרי הלידה: פתח הנרתיק נראה לי וגם מורגש גדול ורחב בצורה קיצונית, וכשאני פעילה אני מרגישה אחרי כמה זמן כאילו משהו שם בפנים "צונח". מכיוון שאני רק שבוע אחרי הלידה ועוד יש לי דימום רציתי לדעת מתי הכי מוקדם אפשר להתחיל לאבחן ולטפל, והאם יש סיכוי שהנרתיק יחזור לגודל סביר בעזרת תרגול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צניחת נרתיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת נרתיק

    ד''ר דוד יוחאי
    30/07/2007

    שלום
    אכן את צודקת. מוקדם מדי לעשות אבחנות. אני ממליץ שתבדקי אחרי כחודשיים. לגבי תרגול שרירי רצפת האגן אני מאוד ממליץ לך לנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו