נרתיק צר

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • נרתיק צר
    בראלית
    31/07/2007

    שלום רב, אני בת 22 ויש לי בעיה ממש מביכה. אני מרגישב שיש לי בעיה של נרתיק צר וממש כואב לי בעת קיום יחסי מין. האם יש טיפול ? האם אני אהיה חייבת לסבול כאבים ביחסי המין לתמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נרתיק צר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרתיק צר

    ד''ר דוד יוחאי
    01/08/2007

    שלום
    נרתיק צר לכשעצמו לא צריך להוות בעיה בקיום יחסי מין כעקרון. לכן יש לבדוק אם לא קיימת בעיה . הבעיות יכולות להיות שונות. למשל VESTIBULITIS . דלקת כרונית באזור הכניסה לנרתיק. מתבטאת בכאבים בעוצמות שונות עד כדי חוסר אפשרות לקיים יחסי מין. בעיה יחסית נפוצה בקרב בחורות צעירות. יתכן קרום בתולים קשיח שלא נקרע בשלמותו ויכול לגרום לכאבים. יתכן בכלל שמדובר בוגיניסמוס- כווץ לא נשלט של שרירי רצפת האגן ואי מתן אפשרות לחדירה או חדירה בקושי ומלווה בכאבים . כך שכפי שאת רואה תתכננה סיבות שונות ומגוונות לכאבים ביחסי מין כך שעלייך להבדק בהקדם ואני מאמין שיותאם לך טיפול בהתאם לבעיה שתתגלה. לא מאמין שאת חייבת לסבול כאבים לתמיד. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו