מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם יכול להיות?לימונית22/03/2009
שלום לרופאים, רציתי לדעת האם יכול להיות בשאיבה של IVF, שתהיה פגיעה שגורמת לבעיות ברצפת האגן? מהשאיבה האחרונה יצאתי עם כאבים חזקים מאוד מאוד בבטן התחתונה, וכאבים גם בנרתיק. היה דימום חזק גם ביום השאיבה ועוד מס' ימים לאחר מכן, וגם השתן היה נראה כמו פטל. לאחר כשישה שבעה ימים לא היה יותר דם בשתן ובנרתיק - היה דימום בעיקר לאחר בדיקות אולטרסאונד. בבדיקת אולטרסאונד שנעשתה שבועיים מיום השאיבה נמצא איזשהו ממצא אקוגני שלאחר שבוע נוסף כבר לא נצפה. מחומר שמצאתי באינטרנט, נראה לי שזה יכול להיות קשור לרצפת האגן. השבוע זה חודש מאז השאיבה. יש לי עדיין כאבי בטן חזקים ובעיה קשה עם היציאות, ובנוסף, גם כשאני לוחצת לנתינת שתן - כואב לי. גם הכאבים בנרתיק עדיין מופיעים לסירוגין. מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה? ובהתאם לכך, מה לדעתכם עשוי לכלול הטיפול בעניין? (אשמח אם תפרטו כמה שיותר) וכמה זמן עורכת החלמה מהטיפול שעשוי לפתור את הכאבים? בתודה מראש, לימונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יכול להיות -לימונית
ד''ר דוד יוחאי23/03/2009שלום
אין דבר כזה פגיעה ברצפת האגן בעקבות שאיבה של בציות. כל הכאבים והסיבוכים האפשריים בעקבות פעולה כזו הם בד"כ בשחלות או באברי הבטן . אין נזק לרצפת האגן. אם עדיין כואב לך ישנן מספיק סיבות כמו למשל גרוי יתר שחלתי וסיבות רבות אחרות. ממליץ שתפני לבדיקה אצל הרופא שביצע את השאיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
לימונית07/04/2009ד"ר שלום,
רציתי להוסיף, בהמשך לשאלה המקורית. גם היום, כבר חודש וחצי אחרי השאיבה עדיין אותן התלונות.
בינתיים, גיליתי שכשאני מכניסה אצבעות לנרתיק, מורגש מהצד השני שלו גוש (כמו כדור פינג פונג כזה). נראה לי מוזר. מה זה יכול להיות?
עדיין כאבי בטן תמידיים, קושי ביציאות וכאבים גם בהטלת שתן. כמו כן כאבים שקשורים למאמץ (רגיל).
האם יכול להיות שזו צניחה של אישהו חלק של מערכת העיכול.
אציין שלא נצפו שחלות מוגדלות (נשאבו בסך הכל 7 ביציות).
אציין שנבדקתי על ידי מספר רופאים - אבל כולם בדקו אותי רק באולטרסאונד.
האם ייתכן וצריך היה לבדוק בדיקה ידנית? האם ייתכן שמה שאני מרגישה שם מאחורי הנרתיק זה אכן מה שאני חושבת?
אודה מאוד לתשובתך.
תודה וחג פסח שמח!!!!
לימונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
לימונית10/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, מדוע לא מקבלת תשובה
לימונית11/04/2009לרופאים שלום,
אשמח לקבל תשובה לשאלה הנוספת. נכנסתם מספר פעמים ופסחתם על שאלתי.
בתודה וחג שמח,
לימונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה לימונית
ד''ר דוד יוחאי16/04/2009שלום
אין לי הרבה מה להוסיף פרט לכך שאת צריכה להבדק ידנית ע"י רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
צניחת שלפוחית השטן וכאבים ברגל
בריחת שתן במפתיע
אני אחרי תיקון כזה 4ימים אחרי.מתי אוכל להתחיל לעמוד ללכת בלי כאבים חזקים תודה?
בדיקת אורודינמיקה מורכבת ומתי להפסיק לקחת טוביאז 8
שימוש בתחבושות לאחר סיום מחזור ודליפת שתן
אבחון של תחילת צניחת רחם שמורגשת רק בשעות הערב
צניחת שלפוחית דרגה 2-3 יש טעם בטיפול או ישר לנתח?
כאבים פנימיים אזור מתן שתן ופתיחת הנרתיק
בריחות שתן 4 ימים לאחר לידה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
