מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בריחת שתןרינת29/09/2007
שלום לך
אני בת 29 אחרי שתי לידות , לידה שנייה הייתה לפני 8 חודשים. אתמול הלכתי לגניקולוג לכמה בדיקות :
1. שלא קיבלתי מחזור מחפני חודשיים- אין הריון
2. בריחת שתן
3. בעיית שיער יתר
עכשיו כבדק אותי מצא שיש לי דלקת בנרתיק למרות שאני לא הרגשתי כלום - נתן לי לזה תרופה .
וגם כתב במכתב - כללי :פות תקין הפרשה נרתיק-בקטריאל וגינוזיס.
צואר תקין רחם רגיל רירית עבה -שחלה ימנית עם ציסטה פשוטה 4 ס"מ שמאלית תקינה
מה משמעות כל זה והאם יש לזה טיפול.
בקשר לבריחת השתן מדובר שהרבה פעמים כשאני משתעלת או עושה כושר גופני כמו קפיצות על מדרגות בורח לי שתן הוא הפנה אותי לרופא מטפל-אורולוגיה
מה רופא זה צריך לבדוק והאם הוא מבצע את הבדיוקת כמו הגינקולוג הכוונה בדיקה מלמטה וגם שמתי לב שאתה מדבר על ניתוח האם תמיד בריחת שתן מחייבת ניתוח או שישנן שעוברות לבד
תודה ואשמח לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריחת שתן
ד''ר דוד יוחאי30/09/2007שלום
לגבי הבקטריאל וגינוזיס- אני מניח שהרופא התרשם מהפרשה לא תקינה עם ריח ולכן נתן לך טיפול. כמובן שבלי לבדוק אותך לא ניתן להתיחס במדויק לאבחנתו.
לגבי הציסטה - בד"כ זו ציסטה פונקציונלית . הייתי נותן לך 3 חודשי טיפול בגלולות למניעת הריון ומבצע U/S מיד לאחר הוסת בתום שלושת חודשי הטיפול ע"מ לראות אם הציסטה עדיין קיימת.
לגבי בריחת השתן- לפי תאורך ניראה שמדובר אכן בבריחת שתן במאמץ. כמובן שיש להשלים האנמנזה ובדיקה ע"י אורוגיניקולוג ( גניקולוג שמתמחה בבעיות רצפת האגן ובעיות בריחת שתן באשה) מבצע ברור אורודינמי ואם צריך -ונראה שכן את זקוקה לזה לבצע ניתוח שאינו מסובך -TVT . יש לציין שישנה תרופה חדשה מאוד לבעיה זו בשם YANTREVE שעוזרת במקרים מסוימים ללא צורך בניתוח והיות ואני מניח שאת רוצה עוד הריונות הייתי ממליץ לנסות התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
צניחת שלפוחית השטן וכאבים ברגל
בריחת שתן במפתיע
אני אחרי תיקון כזה 4ימים אחרי.מתי אוכל להתחיל לעמוד ללכת בלי כאבים חזקים תודה?
בדיקת אורודינמיקה מורכבת ומתי להפסיק לקחת טוביאז 8
שימוש בתחבושות לאחר סיום מחזור ודליפת שתן
אבחון של תחילת צניחת רחם שמורגשת רק בשעות הערב
צניחת שלפוחית דרגה 2-3 יש טעם בטיפול או ישר לנתח?
כאבים פנימיים אזור מתן שתן ופתיחת הנרתיק
בריחות שתן 4 ימים לאחר לידה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


