שאלה ובעיה

מנהל הפורום

ד``ר מאיר פומרנץ
ד"ר מאיר פומרנץ
לקביעת תור אצל ד"ר מאיר פומרנץ ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה ובעיה
    יעל
    28/10/2007

    שלום, אני בת 25 ונמצאת כ 7 חודשים לאחר לידה ארוכה וקשה שנסתיימה בואקום.
    אחרי כחודשיים מהלידה בעקבות גוש שראיתי בנרתיק איבחנו לי צניחת שלפוחית דרג 1.
    לאחרונה שמתי לב לעוד גוש. כך שאולי יש לי גם צניחת נרתיק בנוסף לכך.

    אני ממש מדוכאת מהמצב. בעיקר היות ותיכננתי לידות רבות וכעת אני פוחדת בכלל לחשוב על עוד לידה מחשש שהמצב יחמיר. ומרגישה בעיקר שמזלי רע ומר בגלל שזה קרה לי בגיל כה צעיר.

    אני עושה פיזיותרפיה אבל לא מספיק וזה לא כל כך עוזר.
    ניתוח אני לא רוצה בשום פנים.

    קראתי משהו על קולגן ורקמות חיבור.

    1. האם יכולים להיות מאכלים שיכולים לשפר את הקולגן בגוף ואולי להיטיב עם הצניחה?
    2. האם הצניחה אף פעם לא תתרפא לי?

    תודה, מהמדוכאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה ובעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ובעיה

    ד''ר דוד יוחאי
    29/10/2007

    שלום
    אכן את צעירה לבעיות מסוג זה אך אל לך להתיאש. לא מעט פעמים תופעות כאלו שקרו בעקבות לידה נעלמות מעצמן או עם פיזיוטרפיה , או לפחות חל שיפור. צניחה דרגה 1 היא מאוד לא משמעותית אך אני מסכים שזה יכול להחמיר עם הזמן. לגבי ניתוח אין על מה לדבר במצב זה ובגילך. מאוד חשוב שתמשיכי בפזיוטרפיה גם אם את לא רואה שיפור. כאשר אומרים צניחת השלפוחית הכוונה לצניחת הקיר הקדמי של הנרתיק כך שאין זה וזה בנפרד אך כן יכולה להתוסף צניחת הקיר האחורי של הנרתיק. לא ידועה לי דיאטה המשפרת את טיב הקולגן. המשיכי בתרגול ואל תתיאשי ותבדקי מדי פעם ובוודאי אל תחשבי על הפסקת ילודה בשל כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היש תקווה?

    יעל
    30/10/2007

    שלום ותודה לך פרופסור.
    תשובתך מעודדת ומדכאת ביחד.
    מצד אחד כתבת שהמחלה הזאת יכולה להיעלם ומצד שני כתבת שזה מחלה קשה.

    אני חייבת לציין שאני רואה שהגוש שם משתנה כל יום. פעם רואים אותו ופעם לא וגם מיקומו זז, נכנס ויוצא.
    1. בנוגע למה שכתבת שזה עשוי להתרפות - באמת זה יכול לקרות? פגשת בנשים שזה קרה להן?
    אני פשוט מאוד מדוכאת מהנושא...

    2. בהריון עליתי כ 30 ק"ג - האם זו יכולה להיות סיבה לכך?

    3. קראתי שכתבת למשיה ישם שבעיה בייצור קולגן מחמירה את הבעיה - איך אפשר לשפר את ייצור הקולגן?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש תשובה?

    יעל
    30/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היש תקווה?

    ד''ר דוד יוחאי
    01/11/2007

    שלום
    בכל תשובתי לא ציינתי ולו ברמז שהבעיה קשה אלא להיפך שהמצב כפישנראה אינו בעיתי ואינו מצריך בשלב זה כל התערבות כירורגית. כפי שכבר כתבתי לך לא מוכרת לי דיאטה היכולה לשפר הקולגן. אל לך להיות מדוכאת בעיתך אינה קשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה היא מבחינה עקרונית

    יעל
    01/11/2007

    תודה שוב לתשובותייך ולעזרתך. אני חייבת לציין שהפורום הזה ממש מועיל.

    בקשר למה שכתבתי על הקולגן - אני פשוט מנסה לחפש עוד אלטרנטיבות לטיפול בבעייתי בנוסף לתרגול לרצפת האגן. אני פונה אלייך מפני שבחיפוש בכל הפורמים נראה לי שאתה הכי מבין ומתמחה בנושא מכל הרופאים בתחום. ולכן אני שואלת אותך מזווית קשצת שונה ומקווה שתבין שנסיונותיי לחפש פתרון נובעי מתסכול וכאב.

    1. כמו שכתבתי קראתי משהו על קולגן שלנשים שיש בעיה עם קולגן יש סיכוי לצניחה. האם ,אם כך, מאכלים שמשפרים את ייצור הקולגן עשויים לפי היגיון זה לשפר את הצניחה?
    או שמא מה שכבר נעשה והורע אין להשיב...?

    ו 2. מאיזה חומרים עשוי האזור שעשו בו חתך בלידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה היא מבחינה עקרונית

    ד''ר דוד יוחאי
    04/11/2007

    שלום
    לצערי נזק שנגרם לרקמה אינו בר תיקון ע"י דיאטה מתאימה.
    החתך בלידה נעשה על רקמת החיבור של הנרתיק ושרירי רצפת האגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו