מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה מאת ליאתליאת16/11/2007
שלום אני אחרי לידה שניה ויש לי צניחה של קיר הנרתיק דרגה 1 שני ההריונות שלי הייתי במעקב הריון אצל רופא הנשים שלי רציתי לשאול אם בעתיד אני יצטרך ניתוח של קיר הנרתיק אז אני יוכל לפנות אליו כי הוא אמר לי שהוא עושה ניתוח כזה למרות שהוא לא אורוקניקולוג אני שמעתי שרק רופא אורוקניקולוג יכול לעשות ניתוח כזה האם זה נכון רציתי גם לשאול אם אני עושה התעמלות במכון כושר כמו אופניים והליכון ועוד תרגילים זה יכול להזיק לנפילת הקיר עוד יותר או שלא ורציתי גם לשאול למה אף פעם לא מאשימים את המיילדת לי היתה לידה של שעה אינטנסיבית מאד הכל מהר קרה המיילדת חיטטה לי המון בתוך הנרתיק לעומת הלידה הראשונה שהיתה יותר שקטה ואיטית בלידה השניה היו לי גם קרעים שיטחיים וגם תפירה בנוסף ואחרי חמישה חודשים נפילה של הקיר אני אחרי לידה חצי שנה יש לציין שאני לא עושה בדרך כלל ספורט אבל עכשיו אני רוצה בגלל מה שקרה אני יכולה ללכת למכון כושר או שעדיף התעמלות של רצפת האגן בלבד ועוד שאלה אם בעתיד אני יעשה ניתוח האם יכולים להיות סיבוכים או שוב נפילה של הקיר והאם הניתוח קשה או שזה שכיח ורציתי גם לשאול האם נפילה של קיר הנרתיק זה מצב שכיח או שלא סך הכל לידה שניה שלי אודה לך בתשובה וסליחה על השאלות הרבות תודה ליאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מקת ליאת
ד''ר דוד יוחאי17/11/2007שלום
לא רק אורוגינקולוג יכול לבצע ניתוח תיקון צניחה. אם הרופא שלך יודע לבצע הניתוחים זה בסדר גם אם הוא לא אורוגינקולוג. את יכולה לבצע כל סוגי ההתעמלות כאשר אני ממליץ להפחית בתרגילים הדורשים הפעלת לחץ תוך בטני. אני לא חושב שצריך לחפש אשמים במקרה של צניחה. חשוב שתעשי פיזיוטרפיה לשרירי רצפת האגן , וזה לא מונע ממך התעמלות אחרת כפי שכבר ציינתי.
לכל ניתוח יכולים להיות סיבוכים גם אם הם נדירים. בניתוח הרגיל ללא רשתות שרוב הרופאים עושים יש סיכוי של 40% להישנות. כיום אני ואחרים עושים ניתוחים חדשניים עם שימוש ברשתות שנראה שזה יעיל יותר . צניחה בגיל צעיר היא דבר נדיר אך בגיל המנופאוזה הוא דבר יחסית שכיח. הניתוח אינו קשה אך עם הרשתות צריך מיומנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
צניחת שלפוחית השטן וכאבים ברגל
בריחת שתן במפתיע
אני אחרי תיקון כזה 4ימים אחרי.מתי אוכל להתחיל לעמוד ללכת בלי כאבים חזקים תודה?
בדיקת אורודינמיקה מורכבת ומתי להפסיק לקחת טוביאז 8
שימוש בתחבושות לאחר סיום מחזור ודליפת שתן
אבחון של תחילת צניחת רחם שמורגשת רק בשעות הערב
צניחת שלפוחית דרגה 2-3 יש טעם בטיפול או ישר לנתח?
כאבים פנימיים אזור מתן שתן ופתיחת הנרתיק
בריחות שתן 4 ימים לאחר לידה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


