מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהליאת18/11/2007
שלום אני אחרי לידה שניה חצי שנה אחרי ויש לי נפילת של קיר הנרתי בדרגה 1 היתה לי לידה טיבעית פחות משעה רציתי לשאול אם יש קשר למיילדת שילדה אותי שכל הזמן חיטטה בי בלי סוף לידה עם קרעים שיטחיים תפרים ולבסוף תוספת של קיר נפול כמה בלידה פשוטה ומהירה אני כועסת על זה שאני אחרי לידה שניה ואף פעם לא דיברו איתי על ריצפת האגן שחשוב אחרי לידה לחזק אותה אין מודעות באים יולדים וזהו אין הסבר מרופאים על ריצפת אגן הכי פשוט להגיט ניתוח שאת זה לא כל אחת מוכנה לעבור אני פניתי דרך קופת חולים מכבי לפיזיוטרפיה לחיזוק רצפת האגן לאור מה שקרה לי ואחר כך אני ימשיך בתרגילים שיגידו לי אני נכנסתי לעצב מכל הסיפור הזה אולי תגיד שאני מגזימה אבל בכל זאת זה מתסכל רציתי לכתוב שאני בת 40
רציתי גם לשאול אותך בבקשה נגיד ועושים ניתוח איך מתבצע ניתוח כזה האם יש סיבוכים מה עושים בניתוח האם יכולה להיות צניחה חוזרת או שלא האם כדאי לעשות ניתוח כזה רק אחרי שמסיימים את הלידות אודה לך בתשובה ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה ליאת
ד''ר דוד יוחאי19/11/2007שלום
דבר ראשון כבר כתבתי לך שלדעתי אין מקום לניתוח בצניחה דרגה I.
אם המצב לא חמור מאד מאוד מומלץ לבצע הניתוח לאחר סיום כל הלידות.
לגבי הניתוח כבר עניתי לך, אך באופן כללי ישנם שני סוגי ניתוח. הראשון השמרני שרוב הרופאים עושים וזה פתיחת הקיר הקידמי של הנרתיק הפשלת שלפוחית השתן, חתוך עודף הרירית וסגירה. במקרים כאלה כבר ציינתי שהסיכוי לחזרה של הצניחה הוא עד 40%. מאידך ישנו ניתוח חדש היום שלא כולם יודעים עדיין לעשות אותו וזה שימוש ברשת . הניתוח חדש כך שאין מידע לגבי הצלחתו בטווח הארוך אך התוצאות בנתיים מעולות והסיכוי לצניחה חוזרת הרבה יותר נמוכים, כמובן שלניתוח זה יש את הבעיות שלו.
מקווה שעניתי לך על כל השאלות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
צניחת שלפוחית השטן וכאבים ברגל
בריחת שתן במפתיע
אני אחרי תיקון כזה 4ימים אחרי.מתי אוכל להתחיל לעמוד ללכת בלי כאבים חזקים תודה?
בדיקת אורודינמיקה מורכבת ומתי להפסיק לקחת טוביאז 8
שימוש בתחבושות לאחר סיום מחזור ודליפת שתן
אבחון של תחילת צניחת רחם שמורגשת רק בשעות הערב
צניחת שלפוחית דרגה 2-3 יש טעם בטיפול או ישר לנתח?
כאבים פנימיים אזור מתן שתן ופתיחת הנרתיק
בריחות שתן 4 ימים לאחר לידה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)



