מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבקשת עזרהשרונית19/05/2012
אני בת 38, והיום קרה לי משהו מאוד מוזר.
הרגשתי זרמים בשתי הידיים וכמה שניות לאחר מכן הרגשתי רעד בשתי הידיים. כל זה קרה כשעה לאחר שהתעוררתי בבוקר.
אחרי מספר דקות תחושת הרעד פחתה אך יד שמאל המשיכה לרעוד בחוזקה. לא יכולתי להחזיק כלום ביד.
כמו כן בשבועיים האחרונים אני סובלת מכאבי ראש כמעט מדי יום. האם יש קשר?
ממה מגיע הרעד הזה? זאת לא הפעם הראשונה - רק שהיום הרעד ביד שמאל היה חזק יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת עזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2012לא ברור כלך כך יש לבצע בדיקות נוירולוגיות כמו סיטי מוח ו EEG ולהתיעץ עם רופא נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוע מוחי עם חולשה דו צדדית ברגליםשרינה16/05/2012
ארוע שהתחיל כמו ארוע מוחי (אי יכולת לחבר 2 הידיים, חולשה פתאומית ביד ימין) ועבר לחוסר יכולת לעמוד על הרגליים בגלל חולשה קיצונית ואבדן טונוס. מדובר באישה בת 78 ללא יל"ד. איזה סוג אירוע זה יכול להיות? האם יתכן ארוע מוחי TIA,CVA שמשאיר חולשה קיצונית דו צדדית ברגליים? איזה ברור נדרש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע מוחי עם חולשה דו צדדית ברגלים - תגובה
אייל קליין18/05/2012נדרש ברור מקיף לגבי סיבת התופעות - נוירולוגי, קרדיאלי, נפשי וכו'. בגדול TIA בהגדרתו הינו ארוע שחולף תוך זמן קצר ולכן אם הסימפטומים נמשכים מעבר ל-3 יימים אז זה לא TIA. ייתכן שמדובר ב CVA על אף שלרוב התמונה מופיעה בצד אחד של הגוף, אך ייתכן שארוע מאסיבי ישפיע על הגוף בכלל על אף שצד אחד מוגדר כפגוע.
מציע לפנות בדחיפות לרופא המטפל להמשך הבירור (לא פירטת אם נעשה כזה או לא)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחולשה כבר 5 ימים.לא רואים בCT עדות
שרינה18/05/2012ל CVA. היא עדיין מאושפזת לברור בינתיים הדיבור הוא על TIA שהיה חלק מהענין ובמקביל קישור הנושא של חוסר היכולת לעמוד להחמרה פתאומית של SPINAL STENOSIS הסוגיה המוזרה היא סמיכות הארועים: ארוע של חוסר תחושה פתאומי ביד אחת וחוסר יכולת לחבר יד אחת לשניה ובמקביל אובדן יכולת לעמוד על שתי הרגליים הוא מוזר. לפני כן היה קושי ברור בהליכה אפילו למרחקים קצרים ולפתע כעת יש חוסר יכולת מוחלט לעמוד על הרגליים ולשאת את המשקל (60 קילו) האם זה שינוי שיש יכול לקרות פתאום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחולשה כבר 5 ימים.לא רואים בCT עדות - תגובה
אייל קליין20/05/2012ם אין עדות לארוע מוחי אז כנראה שלא היה.. לעיתים גם ארוע חולף מהווה טראומה לגוף ובייחוד בגיל המבוגר ההשפעה יכולה להיות קשה. לגבי ההחמרה של הסטנוזיס- רוב הסיכויים שלא הייתה התקדמות פתאומית בהיצרות אלא אם כן גם היתה נפילה שיכולה להחמיר את המצב הגרמי, ולכן ייתכן שמדובר על החמרה של הסימפטומים ולא של הסטנוזיס עצמו כמשהו משני לTIA. בכל אופן רצוי להתחיל בשיקום מיידי ככל האשפר בהנחה במצבה הרפואי יציב ומאפשר זאת מבלי לסכן אותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לבדוק
חיה23/05/2012יש לעשות MRI צווארי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מאוחרות של אירוע מוחיאריה16/05/2012
לפני כ 15 שנה עברתי אירוע מוחי מלווה בסחרחורות קשות והקאות מרובות.
בדיקת MRI הראתה על אירוע מוחי בפיזור האחורי , אוטם במוחון נרחב מאור.
לאחר האירוע סבלתי זמן מסויים מסחרחורות שחלפו לאחר כמה חודשים
במשך השנים השנים שחלפו עברתי 2 אוטמים בלב.
בחודשים האחרונים אני שוב סובל מאי יציבות כפי שהרגשתי באירוע המוחי.
נשללה סיבה לאי יציבות בגלל ירידת לחץ דם או כתוצאה מלקיחת התרופות.
האם אי היציבות יכולה להתעורר בגלל אירוע מוחי לפני 15 שנה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות מאוחרות של אירוע מוחי - תגובה
אייל קליין16/05/2012שלום
בהחלט ייתכנו השפעות מאוחרות לארוע מוחי אך ייתכן מדובר גם במצב חדש או בבעיה נפרדת לגמרי. אני מציע לפנות לנוירולוג ולרופא א.א.ג על מנת לאתר את הסיבה לסימפטומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת mriדפני14/05/2012
שלום.בחצי שנה האחרונה יש לי פחות תחושה בצד ימין של הפנים.בתוצאת mriכתבו:עצב 5 מודגם היט.יבלא מודגם ממתאקרוב אליו או על פניו.מודגמים מוקדיםקטנים לא ספציפיים פרונטליים דו צדדים לפחות עשרה במספר.הקונפיגורציה אינה ספציפית דוקא לדמיאלינציה וטיבם אינו לגמרי ברור.רצוי בירור מעבדתי.אין עדות לתהליכים אינפרה טנטוריאליים..לסיכום מוקדים לא ספציפיים בחומר לבן.לברור מעבדתי (קרישיות) ם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת mri - תגובה
אייל קליין14/05/2012מהי שאלתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה ממושכתמאיה14/05/2012
שלום! לפני 3 חודשים התחיל אצלי דפיקות לב מהירות וחזקות כאב חזה וגב התכוצויות בחזה לאחר שבוע כל הצד ימין בגוף נרדם תפקדתי כרגיל בדיקת סיטי תקינה כעבור שבוע גם צד שמאל נרדם הרדמות יכולה להופיעה סימטרית ולא .אין רצף קבוע . עברתי בדיקת emg תקינה , mri צוואר ועמוד שדרה תקין בדיקות דם תקינות אקו לב תקין .
חייבת לציין שזה לא פסיכולוגי.
לפני שבועים התופעה חלפה ועכשיו עוד פעם חזר. לא יכול להיות שאין כלום כי זה ממש מופיעה ברצף מסוים:דפיקות לב חזקות התכווצויות באזור נחזה הרדמות לסירוגין בעיקר בפנים לחץ באזנים סחרחורת חולשה.
אני בת 31 ומיואשת כבר!!! תעזרי לי בבקשה!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה ממושכת - תגובה
אייל קליין14/05/2012ייתכן ומדובר בהתקפי חרדה אני מציע להתייעץ עם רופא המשפחה. אולי כדאי גם לפנות לייעוץ קרדיולוג על מנת לשלול את הכיוון הזה לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבוד שליטה על הגוף והדיבורעופרה14/05/2012
שלום, אני בת 44 ביום שישי בצהריים עברתי ארוע של בלבול לא אמרתי דברים שרציתי להגיד לאט לאט לא היה לי שליטה על הגוף ולא יכולתי לדבר ולא להוזיז את כל האברים כאילו המוח לא נותן פקודות לגוף וכאילו אין זרימת דם לגוף, הגוף היה קר מאוד אני לא זוכרת את כל הארוע. לא הצלחתי להחזיק את ראש ואת הגוף הייתי צריכה עזרה ותמיכה כעבור זמן הדיבור התחיל לחזור בצורה כבדה והצלחתי כל פעם להוזיז אבר אחר בגוף, היום אני סובלת מכאבי ראש חזקים לסרוגין בעורף. שאלתי מה יכול להיות שעברתי? והאם ניתן לאבחן ע"י בדיקות לאחר המקרה? אתמול (יום א ) נשלחתי ע"י רופא משפחה למיון האם יש צורך להתפנות היום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבוד שליטה על הגוף והדיבור - תגובה
אייל קליין14/05/2012בהחלט ניתן לאבחן גם לאחר המקרה וכמו כן לאתר גורמי סיכון. אני ממליץ לפעול בעצת הרופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחךה ניוונית ?גניקו13/05/2012
שלום רב הנני בן 49 , בחודשים אחרונים הפרעות שיווי משקל וגפיים תחתונים כבדים , עייפות , קושי לכתוב . לאחרונה עשיתי MRI מח ועמוד שידרה צאוורי. MRI מח מדגימות - דלדול קל של החדרים , אטרופיה קלה בורמיס . תואות MRI עמוד שידרה צאוורי מדגימות חוט צר לכל אורכו ואטרופיה קלה במח בומבדיין . האם להערכתך קיים חשד ל- CEREBELLER ATAXIA ? גנ יקובברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחךה ניוונית ? - תגובה
אייל קליין14/05/2012זו עשוי ה להיות אחת מהאבחנות המבדלות. רצוי להתייעץ עם נוירולוג באשר לאפשרויות הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות, עייפות וטשטוש ראייהדבורה13/05/2012
אני בת 65. לפני כשנה היה לי התקף של סחרחורות סיבוביות מלוות בטשטוש ראייה ואי יציבות. נבדקתי אצל רופא עיניים, ביצעתי סיטי ראש והכל היה תקין. האבחנה היתה שכנראה מדובר בוירוס של האוזן התיכונה המערער את שיווי המשקל. מאז יש שיפור בסחרחורות אך אני סובלת מעייפות ומתחושה של טשטוש בראייה. אילו בדיקות עליי לבצע? לאיזה מומחה כדאי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות, עייפות וטשטוש ראייה - תגובה
אייל קליין14/05/2012כדאי להתייעץ גם עם רופא אף אוזן גרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה!!דור10/05/2012
כבר שהרבה זמן יש לי תחושה של מהן נקודה לוחצת בראש(ליד הקודקוד מצד שמאל) ולפעמים ממש לפני שאני נרדם יש לי מהן קפיצה כזאת והלב מתחיל לפעום בחוזקה.
ובזמן האחרון גם הצטרפו לזה טיקים(קפיצות) לא ברורים של שרירים בנקודות מסוימות בגוף.
ממה זה יכול לנבוע?אולי זה איזהשהו חילוף חומרים במח?ואיזה בדיקות\תרופות\תהליכים אפשר לעשות כדי שזה יעבור?
תודה מראש..אני יודע שאתם לא יכולים לתת את התשובה הרישמית ושצריך ללכת לרופא מומחה אבל רק כדי שזה ירגיע אותי,הייתי שמח לתשובה כנה ומעמיקה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/05/2012ראשית כל התופעות יכולות להיות ממצב של מתח נפשי אבל יש לבצע בדיקות דם וכן אמג אם יש קפיצות בשרירים וגם לעבור בדיקה נוירולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRIריקי09/05/2012
ד"ר שלום רב, אני בת 34, לאחרונה עברתי תרחיש של הירדמות פלג גוף ימני למשך כ-10 שניות, כשלאחריו התקשיתי להזיז את אצבעות יד ימין ואיגרופן במשך כ-15 שעה. נשלחתי למיון על ידי הרופא, שם עברתי C.T שיצא תקין. בהמשך נשלחתי לבדיקת MRI שתוצאותיה הגיעו לידי הבוקר וכך נכתב שם: הבדיקה בוצעה בטכניקת T1, T2, FLAIR, DWI ממצאים: "בסדרות משוכללות T2 ו-FLAIR מודגם אות חריג בודד בלתי ספציפי בחומר הלבן פרונטו-פריאטלי מימין, אינו מואדר, אינו מוגבל בדפוזיה". אודה להתייחסותך עד שאגש לרופא המטפל. תודה מראש, ריקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/05/2012הממצא ב מרי מוח הוא אקראי לא קשור למה שהרגשת והוא לא ספציפי למחלה מסוימת . יש לעקבו אחרי זה ולבצע מרי בקורת בעוד שנה .
כדאי לבצע ברור בנושא של קרישיות יתר ואקו לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ על עמוד השדרה ב- C6-7מיקי07/05/2012
שלום,
לפני כ- שנה לערך קיבלתי חבטה חזקה בראש מענף של עץ. לאחר מספר ימים החלו צפצופים בשתי האוזניים.
לפני חודש ימים הובהלתי לבית חולים עקב חוסר תלושה בפלג גוף ימני.
מאחר והיה חשד לאירוע TIA, הופנתי לביצוע MRI מוח + עמוד שדרה צווארי.
להלן התוצאות:
המעבר הקרניו-צרביקלי נראה תקין.
חוט השדרה הודגם בעל אות תקין ללא סימנים של מיאלופתיה.
בלט דיסקלי אחורי ב- C5-6 וב- C6-7.
קיים לחץ קל על חוט השדרה ב- C6-7.
לא הודגמה צביעה פתולוגית.
הייתי מעוניין לקבל תשובות לשאלות הנ"ל:
1. מהם הגורמים השכיחים לתופעת הלחץ על חוט השדרה כפי שהודגם בתוצאת בדיקת ה- MRI?
2. מהם דרכי הטיפול המקובלות היום ואם בכלל?
3. האם ישנן פעילויות שעליי להימנע מהן (הסיבה שאני שואל היא מאחר ואני עובד המון שעות מול המחשב במהלך ה- 6 שנים האחרונות כולל נסיעות תכופות לחו"ל)?
4. האם ישנו קשר כלשהוא בין הפגיעה בראש לבין קיומו של הלחץ על החוט השדרה, דהיינו האם הפגיעה בראש יכולה להוביל ללחץ על חוט השדרה ב- C6-7?
5. האם ישנו קשר כלשהוא בין בעיית הטנטון שממנה אני סוסל לבין הלחץ על חוט השדרה ב- C6-7?
תודה, מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ על עמוד השדרה ב- C6-7 - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/05/2012שינוים בעש צוארי יכולים לנבוע או משינויים נווניים או מפריצות דיסק קלות יש למהנע מהרמת משאות כבדים ולבצע התעמלות או פעילות פיסית מתאימה להתיעץ עם פיזיוטרפיסט . אין קשר לחבלת ראש או לטינטון .
לגבי הטינטון יש לבצע בדיקת שמיעה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה TENSION HEDHECK ?דנה03/05/2012
מה זה TENSION HEDHECK ?
מדוע יש למה זה TENSION HEDHECK כאב חזק בראש ולחץ בגולגולת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה TENSION HEDHECK ? - תגובה
אייל קליין11/05/2012נושא כאבי הראש והאבחנה בין הסוגים השונים הנו נושא המעסיק אותנו רבות. הספרות הרפואית מתארת סוגים רבים של כאבי ראש שונים (מעל 20). כאב ראש מסוג TENSION נובע ממתח שרירי מוגבר בשרירי הצוואר. הסיבות לכאבי הראש עקב המתח הזה הם מתח ישיר שנגרם עקב כך על הקרקפת, נקודות טריגר על השרירים (נקודות ספציפיות בשריר שיכולות להקרין כאב). הכאב מורגש הרבה פעמים בלחץ מפושט בראש, תחושת כבדות ואף יכול לגרום לקושי בריכוז והפרעה בראיה (משני לכאבים).
הטיפול צריך להיות בגורמים למתח המוגבר - החל בגורמי סטרס נפשיים, סביבתיים וכלה בשינוי או התאמה של סביבת העבודה. רצוי לבקש הפניה לפיזיותרפיה לטיפול בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים ברגלייםחנה30/04/2012
אני בת 48 סובלת מכאבים חזקים בזמן הליכה ועמידה על הרגל עשיתי בדיקת מיפוי עצמות והיתגלה שינויים אוסטיאוארטריטיים קלים בברך ימין וקרסול ימין.אני שתיתי כדור להרגעה ארקוקסיה 120 מג משך חודש ולא עזר . בעוד יומיים יש לי תור לבדיקת דופלקס ורופא לדלקת פרקים וסיטי עמוד שידרה. אני עדיין סובלת מכאבים שאי אפשר לתאר אותם .האם אפשר לקבל תשובה מהירה כי אני לא יודעת מה יש לי בדיוק וחסרת אונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים ברגליים - תגובה
אייל קליין30/04/2012שלום
לא תיארת היכן כואב ולכן קצת קשה לענות על השאלה. בכל מקרה, נראה שאת עושה את מסכת הבירורים הנכונה. אני חושב שבמקביל אפשר לבקש הפניה לפיזיותרפיה ולהתחיל לטפל בבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לאנצפליטיס- דחוף!!!רונן26/04/2012
שלום רב,
אני בן 23. לאחרונה אובחנתי כחולה בהרפס סימפלקס (מטופל במשחה מקומית- "פנליפס")
יש לציין כי מערכת החיסון אצלי לקוייה. אני סובל מאי שקט, בלבול, הלוצינציות ריח ושמיעה, חוסר תיאבון, בחילות, הפרעות שינה ועוד...
האם ייתכן ויש לי אנצפליטיס? כיצד עליי לאבחן את ההבעיה ולטפל בה???
תודה ואשמח לקבל תגובה בהקדם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לאנצפליטיס- דחוף!!! - תגובה
אייל קליין27/04/2012לא ברור למה מערכת החיסון לקויה. התופעות שאתה מתאר אינן ייחודיות דווקא לאנצפליטיס אך זו יכולה להיות אבחנה מבדלת. אני מציע לפנות לנוירולוג לבירור העניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראששירי24/04/2012
שלום, בת 31, היתי אצל נוירולוג היום עקב כאבי ראש מאוד חזקים (בכל הראש, מאחור, פנים, רכות, הכל) כאבים תמידיים 3 שבועות בחודש בחודשים האחרונים. הרופא עשה לי בדיקות שונות רפלקסים, הסתכל בעיניים, שאל שאלות שונות, מדיקות עם פטיש רפואי וכו וכו והמסקנה שלו היא TENSION HEADCHES
לא הפנה אותי לבדיקות נוספות אלא למרפאת כאב, ולהמשך בירור פה ולסת (הופנתי ע"י אאג עקב לחץ שרירי בלסת).. שאלתי בעצם האם זה בסדר שאין בדיקות נוספות? הכאבים יומיומיםם וברמה שמפריעה לתפקוד מאוד חזקה.. לא יכול להיות לחץ תוך גוגלגתי או משהו כזה? (יש כאבים לוחצים) תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה בבקשה
שירי25/04/2012הכאבים מאוד חזקים ובלתי נסבלים ואני לא יודעת אם זה תקין שהרופא לא שולח אותי לבדיקות.. האם כדאי לחזור אליו ולבקש בדיקות מעמיקות יותר? אני סובלת מאוד כל יום כמעט כל היום רק שכיבה מקילה עליי ובקושי מתפקדת מהכאב. כדורים רגילים נגד כאבים לא עוזרים, והוא גם לא רשם לי שום כדורים. כלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד25/04/2012אם הבדיקה הנוירולוגית תקינה . ואופי הכאב כנראה מתאים לאבחנה של הרופא .
בכל מקרה אם הכאבים ממשיכים יש לחזור לרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


