מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת EMGנתנאל07/03/2012
אני הולך לעבור בקרוב בדיקת EMG בשרירי הרגליים בפעם הראשונה מישו יכול להגיד לי אם מחדירים לשריר מחטים או מה רמת הכאב של הבדיקה ?
תוודה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG - תגובה
אייל קליין11/03/2012לא עברתי את הבדיקה על בשרי. עד כמה שידוע לי ממטופלים, הדקירות אינן כואבות, אך הגירוי החשמלי בבדיקה יכול להיות לא נעים. אך כמובן שאלו דברים סובייקטיבים המשתנים מאדם לאדם. בכל מקרה, הבדיקה כמובן בטוחה ואינה גורמת לנזק כלשהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעין שמאלנדין06/03/2012
שלום,
הייתי אצל נוירולוגית מומחית והיא אבחנה את הכאבים שיש לי בעין שמאל כרגישות במישוש בנקודת יציאה של ענף 1 של עצב טריגמינלי שמאלי.
היא רשמה לי טגרטול, לאחר שקראתי אודות התרופה מאוד מפחיד אותי לקחת אותה. בנוסף, אני גם לוקחת גלולות כך שהבנתי שההשפעה של הגלולות יכולה לרדת.
רציתי לשמוע חוות דעת נוספת.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעין שמאל - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2012טגרטול במינון נמוכ יכול לעזור לכאבים אם מדובר בגפיעה של העצב וכמעט לא משפיעה על הגלולות את יכולה לנסות למשך שבוע לפחות לראות אם זה עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפלפסיה או משהו דומהשמעוון05/03/2012
שלום לכם
אימא שלי עברה אירוע מוחי לפני שנתיים לערך נפגע אצלה רק הדיבור פרט לכך לא נגע שום דבר לפני מספר חודשים הייתה לה תופעה של איבוד זכרון זמני למספר שניות בעקבות כך טופה בתרופה למודקס 25 מ"ג פעמים ביום לאחרונה המצב קצת החמיר העלו את המינון ל-50 מ"ג פעמים ביום וכבר חודש ימים שהכול בסדר היום זה קרה לה שוב פעם פעם אחת ולזמן ממש קצר נשאלת השאלה אם צריך לעלות את המינון של התרופה או מה אפשר לעשות נירולוג יראה אותה רק ביום חמישי השאלה מה עושים עד אז ואם זה טיפול נכון היא בת 78* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפלפסיה או משהו דומה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2012למיקטל 50 מג זה לא מינון מספיק אם יש חשד לתופעות אפילפטיות . יש צורכ להגיע בהדרגה למינון של 100 מג פעמיים ביום עם עליה הדרגתית של 25 מג כל שבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה?זאב05/03/2012
שלום אני בן 40
לפני שנתיים היה לי אירוע מוחי בגלל apla
כבר כמה שנים יש לי ניתוקים לכמה שניות כל כמה חודשים,ביום שישי בלילה היה לי אחד בשינה שבו נשכתי את הלשון והייתי כמו מעולף,אישתי הזמנה אמבולנס שלקח אותו לבית חולים ובבוקר שיחררו אותי
לפני כשנה הרופא נתן לי תרופת למוגין אבל לקחת רק כמה פעמים כי הניתוקים היו באים והולכים
נתנו בבית חולים לקחת דפלפט ועד עכשיו לקחתי ס"כ 3 כדורים של 500
אבל הרופא אמרה שאני לא יכול להפסיק בבת אחת להפסיק את התרופה הזאת כדי שאני יתחיל ליטול רק את הלמוגין
אני לקחתי רק 3 פעמים את הדפלפט,האם אני לא יכול להפסיק אותה ואני ינטול רק את הלמוגין?
ברצוני להוסיף שאני נוטל גם : קומדין,לוטן,ציפרלקס ולפעמים סימבקור ובזפברט
אשמח אם תוכל לעזור לי כי מכל מה שעברתי קשה לחזור למסלול של החיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה? - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2012למיקטל מעלים באופן הדרגתי כל שבוע ב 25 מג עד מינון של 200 מג ליום או 250 מג .
בנתיים יש צורכ להמשיך בטיפול של הדפלפט ואחרי שתגיע למינון מספק של למיקטל לרדת בהדרגה עם הדפלפט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזה בראייהנינה04/03/2012
שלום דוקטור,
אחרי שהופיע אצלי נקודה שחורה בעין ימין עשיתי בדיקות ושללו קרעים ברדתית ואחרי פאניקה ולחצים וחרדות הבחנתי שאני רואה את התמונה זזה בשתי העיניים כאילו התמונה שאני רואה נשארת במקומה לא זזה ימין או שמאל אלא רועדת והרעידה הזו שאני רואה היא כל פעם בתדירות שונה..למשל אם אני מתעוררת כשאני מבוהלת הרעד הוא בתדירות גדולה מאוד כך שאני נלחצת יותר..וכשאני רגועה אז הרעד יותר נמוך אבל זה מפריע לי אפילו שזה כבר כמה חודשים ככה אבל אני עדיין נלחצת..הייתי אצל כמה רופאים וסיפרתי על התופעה והם לא התייחסו ורופא אחד אמר שאם אני רואה רעד בשתי העיניים אז זה לא משהו חריג רופא משפחה טען שזה תוצאת לחץ מה דעתך בענייין???? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזה בראייה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2012יכול להיות שמדובר בניסטגמוס יש צורך לראות נוירואופטלמולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנת אותי לא נכון..
נינה14/03/2012העיניים שלי לא זזות הם ממוקדות והתזוזות שלהם הם בשליטתי אבל התמונה עצמה שאני רואה היא זו שזזה.. או אפשר לומר רועדת..מה ייתכן הבעיה?? פשוט אינני מוצאת הסבר וזה מלחיץ..אני בת 20
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בחלק אחורי בראש -מיקוד ראיהשי29/02/2012
בני בן 23 קיבל מכה חזקה מאוד בראש . כתוצאה מזה יש לו כבר כשלושה חודשים תופעות של איבוד מיקוד ראיה, במיוחד אחרי קימה מלילה שבו שכב על הגב (דבר שיוצר לחץ מסוים על חלק אחורי של הראש). האזור האחורי של הראש כואב ורגיש מאוד לכל מגע אפילו הקטן ביותר. בני עבר בדיקות CT ובדיקת נוירולוג ולא נמצא ממצא כלשהוא.
הוא נמצא בטיול בדרום אמריקה.
הייתי רוצה לדעת:
1)מה יכולה להיות הסיבה לחוסר המיקוד ראיה?
2)האם הכאב הזה יכול להימשך חודשים?
3)האם התופעה ידועה?
4)איך מומלץ להתנהג במצב כזה?
5)האם ניתן להעזר באיזשהוא אמצעי הגנה בזמן השינה, או משהוא שימנע הסתובבות ושכיבה על הגב במהלך הלילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בחלק אחורי בראש -מיקוד ראיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012אני לא מבינה מה הכונה לחוסר מיקוד ראיה . אם יש לו טשטוש אבל אין ראיה כפולה אז זה קשור לכאבי ראש . כאביר אש יכולים הלמשך זמן רב אפילו חודשים . ואין מה לעשות רק לקחת כדורים נגד כאבים וכמוןב זה לא קשור לשכיבה על הגב בלילה . פשוט כשהוא קם בבוקר כנראה מרגיש טשטוש בראיה . אם יש ראיה כפולה ממש יש צורך ביעוץ רפואי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכה בראש
שי01/03/2012רונית,
יש לו כנראה טשטוש ראיה קל אך בנוסף כושר הריכוז שלו יורד משמעותית.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיהודה28/02/2012
שלום,
אבי בן 64 סובל מסכרת סוג 2,עקב כך סובל מכאבים בידיים ורגלים(כאבים נורופטים)
לא כאבים חזקים.
קיבל מהרופא(נירולוג) כדור בשם גאבאפנטין 400 מ"ג בשבוע הראשון פעם ביום
שבוע שני פעמיים ביום ושבוע שלישי 3 פעמים ביום.
האם כדור זה ממולץ?
והאם יש בו תופעות לוואי?(בדף המלווה לתרופה רשום תופעות לוואי דיי מפחידות)
פירוסים וכ"ו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012כדור טוב גבפנטין ניתן לתת אותו פעמיים ביום 3 זה יותר מדי כמעט ואין לו תופעות לוואי למעט לעיתים רחוקות השמנה ונפיחות ברגלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פינוח בדיקת emg לחולה סכרתשרה26/02/2012
שלום,
אודה לכם בעזרת פיענוח בדיקת emg שבוצעה לחולה סכרת סוג 1 מזה 5 שנים, בן 41
conclusion: mild right cts.
mild mixed demyelinating and axonal sensory polyneuropthy
suggest left l5 chronic radiculopathy /
האם ע"פ האמור לעייל ניתן להסיק כי מדובר בנוירופטיה סכרתית ?
יש המון סימונים בתוצאת הבדיקה שהם בצבע אדום וחלקם מסומנים בירוק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פינוח בדיקת emg לחולה סכרת - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012יש נוירופטיה סכרתית קלה ובנוסף פגיעה שורשית שמקורה כנראה בגב תחתון זה הכל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת סוסאקדנית26/02/2012
שלום רב,
בת 50 - מאובחנת כסובלת מהתסמונת הנ"ל.
בארבע השנים האחרונות שלושה התקפים : שניים פגעו בשדה הראייה
ואחד - הפגיעה הנרחבת מכולן - באוזן.
כמו כן -ישנם נגעים ב- M.R.I
שאלותי - האם ישנו טיפול מונע? האם הנזק הפיך?
האם ישנן המלצות לאורח חיים, תזונה וכו?
האם מומלץ מעקב? אצל מי?
רוב תודוץת,
ציפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת סוסאק - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012בדכ זה לא הפיך אבל צריכ לשקול טיפול בסטרואידים בזמן התקף חריף מחלה די נדירה . המעקב צריכ להיות אצל הנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיית הפהדלית25/02/2012
שלום,
אני חיילת בת 20 ולאחרונה אמא שלי העירה לי שהשפה התחתונה שלי נוטה שמאלה , ובאמת אחרי שהתחלתי לשים לב ראיתי שגם כשאני לא מדברת השפה עדיין נוטה קצת.
זה לא קורה לי תמיד אבל לעיתים קרובות , אני חושבת שחשוב לציין שאני אחרי כמעט 6 שנים של יישור שיניים ואני מודעת לכך שבמודע עיקמתי את השפתיים כדי להוריד את הכאב ואת החיכוך של הגשר והשפתיים .
האם אפשר לפתור את הבעיה הזאת וממה היא יכולה לנבוע אם אין קשר ליישור השיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטיית הפה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012כדאי להבדק עי נוירולוג לראות שאין פגיעה עצבית .
אם זה הופיע אחרי יישור שיניים קרוב לודאי מדובר בבעיה קוסמטית בלבד אולי יש צורכ להועץ בפלסטיקאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יכול יותר.. עזרו לירמי25/02/2012
היי
בן 32 .. כאבים בכל הגוף.. חולשה ברגליים כאבים בשרירי הזרועות, חרדות בלי סוף.. 3 פעמים הייתי אצל הנוירולוג בהפרש של חודש-חודש וחצי ואפילו הלכתי אחרי זה לנוירולוג אחר בשביל חוות דעת נוספת ושניהם אומרים שאין כלום ולא צריך EMG. אני מרגיש גם סוג של קפיצות שרירים או דופק בשרירים.. לפעמים שורף וביומיים האחרונים מרפק הכתף לפעמים ובתזוזות מסויימות כואב. אני לא מפסיק לחשוב על ניוון שרירים. קודם התחלתי טיפול של קסנאגיס ואז הפסכיאטר הפסיק לי אותו לפני שבוע והתחלתי פריזיום שני חצאי כדור וסירוקסאת חצי כדור.
אני מודע לזה שיש חרדות אבל יכול להיות שכל התופעות האלה הם חרדות
הערה: חולשה ממשית בשרירים אין כלומר כל הבדיקות שהנוירלוגים עושים כמו לעמות על קצה האצבעות או על העקבים או לקום מהכסא בלי שימוש בידיים אני יכול לבצע. אבל יש תחושה של אי שליטה בידיים ודגדוג ולפעמים כאבי שרירים שיכול להיות היום יד ימין ומחר יד שמאל. וחולשה ברגליים כאילו חולשה ותשישות .
אני מאוד לחוץ- פוטרתי מהעבודה ודוחה חיפוש עבודה אחרת למרות שאני לא יכול להרשות לעצמי להיות מובטל (כלכלית).
לא יכול יותר..
האם כדאי לי לבקר אצל נוירולוג אחר ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך פגיעות נוירולוגיות
חיה26/02/2012יש לך פגיעות נוירולוגיות שחלקן ממשיות וחלקן קשור לכדורים הפסיכיאטריים.
בדיקת EMG אתה חייב לעשות. קח הפנייה מרופא המשפחה. ברור שלא הכל
פסיכיאטרי.המערכת העצבית מרכבת מאד וקשה לגלות את הסיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא יכול יותר.. עזרו לי - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012קרוב לודאי שהכל חרדות אבל מה הבעיה לבצע אמג שרירים ועצבים תבקש מרופא המשפחה לא צריכ בשביל זה נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאותאלונה ז24/02/2012
שלום לרופאים,
בעלי בן 42 לפני כ-3 שנים נתגלה כי הוא סובל ממחלת חומר לבן שעד היום לא מצאו את הגורם לכך. בעבר היה אירועי של מאניה דיפרסיה ועד לפני חודש טופל בליתיום ובסרקוול.
לפני כחודש החל להקיא בהתחלה הקיא פעם או פעמיים ביום ובהמשך אחרי כל ארוחה. ישנה ירידה דרסטית במשקל וחוסר אנרגיה וחולשה בעקבות ההקאות. אושפז במח' נוירולוגית בתל השומר שם עשו לו CT מוח וLP והבדיקות יצאו תקינות. בהמשך אושפז באיכילוב במח' פנימית ונעשתה בדיקת מיקרוקוסקופיה בהרדמה מלאה שגם תוצאותיה יצאו תקינות. שחררו אותי עם מתיליום ולוסק שמעט עוזרים.
בעלי עדיין מקיא.
שאלתי מה ניתן עוד לעשות מה עוד ניתן לבדוק. אני מאוד מודאגת ממצבו הגופני והנפשי.
אגב, עם התחלת ההקאות הופסק (בתאום עם הפסיכיאטרית שלו )הטיפול הפסיכיאטרי כמובן בשל ההקאות.
מקווה לתשובה מהירה
אלונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012האם נבדק עי גסטרואנטרולוג והאם אין צורכ לבצע סיטי בטן וכן להבדק עי רופא עיניים .
לא נראה לי כי מדובר בבעיה נוירולוגית למרות הממצאים במרי או בבעיה גסטרולוגית או בעיה נפשית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסיקולציות ממושכותאורן23/02/2012
שלום.אני בן 30 ומזה כ-5 שנים יש לי תופעה של מן גירוי יתר של השרירים.
הדבר מתבטא בקפיצות/התכווצויות לא רצונויות של השרירים(ידיים/רגליים).
נבדקתי בבדיקת EMG ו-EEG ובבדיקות דם מלאות- הכל יצא תקין.
הבעיה אובחנה כסימפטום של התקף חרדה וניתן טיפול מונע בכדורי VIEPAX XR.
הגעתי עד למינון המירבי של התרופה ללא תגובה מלאה של העלמות התופעה.
הרופא הנוירולוג המטפל,ממליץ להוסיף לטיפול גם חצי כדור של קלונקס 0.5 מ"ג בכל יום ולהגיע לביקורת עוד 3 חודשים.
האם תוספת הקלונקס לא תגרום לי להתמכרות שאחר כך לא יהיה ניתן להפסיק את הכדור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיקולציות ממושכות - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012קלונקס גורם להתמכרות אבל זה ישפר את מצבך ולאחר מכן תפסיק אותו . רק קלונקס יכול לעזור . להפסיק לשתות קפה וקוקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בתפוצצות נימי דם בראשחיים23/02/2012
שלום
לפני תקופה ארוכה בערך כחצי שנה הרגשתי ירידה בשמיעה הלכתי לרופא אוזנים בתחילה נאמר לי נוזלים באזנים אבל, אחרי תקופה שלא עבר לי קיבלתי לעשות בדיקת ברה והתגלה אצלי ירידב בשמיעה ואם אני רוצה שאקח מכשיר שמיעה. לא הסתפקתי בזה והלכתי לעוד רואפ ואז הוא שלח אותי לבדיקת אמריי שם גילו שהתפצצו לי נימי דם בראש וזה פגע בעצב השמיעה. גם אני מרגיש כל זזמן גירוי בקפרקפת נוירולוג אמר לי בגלל שלא מגיע לי דם למוח, היום אני מטופל בכדורים של רמוטיב חמש מאות מליגרם ומיקרופיריו מאה מיליגרם ופסידין ארבעים מיליגרם. אני גם מתעורר מוקדם בבוקר כמו שתיים, שלוש בבוקר ורצה בערב משעה חמש כל זמן לישון. האם זה מה שמשפיע עלי ומה זה בכלל אומר התופעה הזאת?
תוגה מראש
חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתפוצצות נימי דם בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012אני לא מבינה מה זה התפוצצו נימי דם בראש כנראה מצאו איזה חסימות קטנות בכלי הדם . טיפול מונע לזה זה אספירין מה שאתה לוקח ומעקב על ערכי לחץ דם וכן מעקב נוירולוגי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת ניתוקליאורה21/02/2012
שלום,
אני בת 27 ועובדת זה שמונה חודשים במשמרות (בין 1-2 משמרות לילה בשבוע ושאר המשמרות ביום).
בחודש האחרון אני מרגישה לפעמים תחושת ניתוק בראש לשבריר שנייה, לעתים אני גם מרגישה את התחושה כשיש רעש מסוים שמפתיע אותי
לאחרונה אני מרגישה את התחושה גם לפני השינה, ותופעה נוספת שקרתה פעמיים היא שכחצי שעה אחרי שנרדמתי אני חווה חלום כלשהו ואז מתעוררת עם דפיקות לב מואצות, מרגישה מספר "ניתוקים" ואחר כך מרגישה שחצי מהפנים שלי מעט רדומות לעתים עם תופעת twiching eye, וגם חוסר תחושה קל ביד ימין.
אם עלי להיות מודאגת מהתופעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת ניתוק - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012ש צורך במקרה זה בברור נוירולוגי וקודם כל לבצע בדיקת EEG יתכן וכל התופעות מעיפות אבל יש צורך לבצע ברור נוירולוגי לשלול בעיות אחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


