פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קלונקס ופסיקולציות
    שמוליק
    23/04/2012

    שלום ד"ר.אני בן 30 ומזה כ-4 שנים סובל מתופעה של קפיצות שרירים לא רצוניות המאובחנות כפסיקולציות.
    נשללה מחלה נוירולוגית ע"י ביצוע בדיקות EMG ו-EEG שיצאו תקינות.
    גם בדיקות דם מקיפות שללו מחלה.
    לאחר שמספר תרופות SSRI לא גרמו להטבה בתופעה, הומלץ ע"י הנוירולוג להוסיף כדור קלונקס במינון 0.25 מ"ג (חצי כדור) בכל ערב וחזרה לביקורת בעוד חודשיים.
    האם יש חשש מהתמכרות לתרופה?הרופא אומר שלא כי זהו מינון נמוך מאוד.
    האם הקלונקס כתוספת אכן יכול לעזור במקרה של פסיקולציות ממושכת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלונקס ופסיקולציות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלונקס ופסיקולציות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    25/04/2012

    התרופה עוזרת לפסיקולציות אבל ממכרת לכן רצוי לקחת אותה לתקופה קצרה . וכן יש לחזור על EMG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך השאלה

    שמוליק
    26/04/2012

    שלום ד"ר.תודה על תשובתך.
    האם טיפול של שבועיים יכול לפתור את הבעיה?
    מהו מינון הקלונקס היעיל לטיפול בתופעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפילות בעיניים סחרחורות וכאבים
    עינב
    22/04/2012

    שלום דר'
    פונה אליכם אחרי 7 חודשים שאני כבר לא יודעת למי לפנות קיבלתי מכה בעורף מכה חזקה אך ללא עילפון למחרת הרגשתי סחרחורת לא סיבובית אלה כאוס לכל הכיוונים כפילות בעניים דיפלופיה מונוקולרית כל עין בנפרד כאבי ראש וחוסר יציבות אושפזתי פעמיים בבית חולים כל הבדיקות נאורולוגיות סי.טי אנג'יו emri תקין חוץ מעיבוי של השריר הרקטוס הימני נעשה גם דיקור מותני תקין. פניתי לכיוון נירו-אופטלמולוגית שלא היה מה לחדש לי
    פניתי לכיוון רפואת העניים ומשם מפנים אותי חזרה לנאורולוגיה גם חשבו וזרמתי אולי בעיה נפשית 3 חודשים אני אם טיפול של הרופא ומרפאת כאב טיפול באסטו פעמיים ביום קלונקס כדור שינה וכמובן לקינוח ואבן בקיצור מסוממת לחלוטין כרגע אני באותו מצב של כפילות בעיניים כאבים חדים בראש צוואר ועיניים שלא רוצים לעזוב אותי לנפשי לא מצליחה להרדם וחבולה בגופי מכל דבר שאני נתקלת בדרך ולאף אחד אין להם פתרון לבעיה ורק נותנים לי טיפול לסימפטומים אומרים תפני למומחה לאיזה מומחה באיזה תחום רוצה לחזור לתפקוד לפחות 50%
    תודה רבה ואודה לרעיונות חדשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפילות בעיניים סחרחורות וכאבים - תגובה

    אייל קליין
    23/04/2012

    מכיוון שמבחינה נוירולוגית אין עדות לפגיעה במעערכת העצבים המרכזית אני חושב שיש מקום גם לטיפול פיזיותרפי משני טעמים: הטעם האורטופדי - מכה בעורך משפיעה על חוליות הצוואר והשרירים סביבן והם בהחלט יכולים להוות מקור לכאבים ולסחרחורות. הטעם הוסטיבולרי- רצוי לפנות לפיזיותפיסט המתמחה בתחום זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לאותו נושא

    עינב
    24/04/2012

    הי אייל
    קודם כל תודה על התגובה אכן ולא ציינתי אני כבר 5 חודשים בטיפול פזיותרפיה וסטיבולרית וגם טיפול בעורף כמו שהצעת אבל... 1. הטיפול וסטיבולרית קיים שיפור באיך להתמודד וקיימים ימים שזה מחזיר אותי אחורה ולא מסוגלת להרים את הראש מהמיטה בגלל הסחרחורת 2. טיפול בעורף גורם לכאבי ראש לכן מחר יש לי בדיקת ENG תאמין לי שאני מושיטה ידיים למעלה לכל טפול או התייעצות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בראש ובעיות זכרון
    ע
    22/04/2012

    שלום רב! אני בן 30, בריא בד"כ. מזה כמה שבועות אני חש לחץ מוגבל בראש, בעיקר באיזור הפרונטאלי וברכות בשני הצדדים, מלווה בכאבים חדים מדי פעם במקומות שונים בראש, בעיקר באיזורף העורף ובחלק שמתחבר לגולגולת. כמו כן, אני שם לב כי אני מתקשה לזכור דברים ולהתמקד בדברים, למשל - קריאה, למידה, צפיה, דברים בטווח הקצר שאני רואה/קורא/שומע/לומד ולאחר מכן - כאילו לא היו. בנוסף, אני שם לב כי ראייתי מטשטשת מדי פעם עד כדי ראיה "מפוצלת". טרם פניתי לבדיקה או ליעוץ. מה עלי לעשות, וממה יכול הדבר לנבוע? בנוסף אציין כי בחודשיים האחרונים ערכי לחץ הדם שלי נעים סביב 135/90 והדופק 90-100 חזק מאוד, עד כי מרגישים את פעימות הלב, ולעתים גם קשיי נשימה וסטורציות של 93% באוויר חדר.
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ בראש ובעיות זכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בראש ובעיות זכרון - תגובה

    אייל קליין
    23/04/2012

    ייתכן שמדובר במיגרנות. ממליץ לפנות לנוירולוג לבירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן ש......

    זיו
    24/04/2012

    יתכן שכדאי מאוד שתלך לרופא ותעשה בדיקות מכל הסוגים שנדרש
    ורצוי בדחיפות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת כבדות בצד שמאל ומעין ניתוקים
    ליאורה
    21/04/2012

    שלום, אני עובדת במשמרות (כולל משמרות לילה) ובחודשים האחרונים אני חשה מעין תחושת "ניתוק" או "קצר חשמלי" בראש לשברירי שנייה. בהתחלה זה היה קורה בעיקר לפני ואחרי השינה ואחר כך גם בשעות אחרות.

    בנוסף, לעתים קרובות כשאני מתעוררת משינה אני מרגישה שחצי גוף שלי רדום (בפנים, ביד, וברגל)

    עשיתי בדיקת MRI והיא יצאה תקינה, וכן בדיקות דם ואק"ג ואעבור בקרוב גם בדיקת אא"ג

    האם זה יכול להיות מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת כבדות בצד שמאל ומעין ניתוקים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    25/04/2012

    לא מסובן . יש צורכ בבצוע EEG אם הכל תקין את יכולה להיות רגועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זעזוע מוח בגיל ילדות
    גיא
    20/04/2012

    שלום!

    שמי גיא, בן 23.
    כשהייתי בן שנתיים נפלתי ממיטה ועד היום קיימת צלקת בגודל של כ-4 ס"מ בצד האחורי השמאלי בראשי .
    סתם מתוך סקרנות- האם אפשרי היום, לאחר 21 שנים, לעשות צילום/בדיקה כלשהם ולבדוק האם המכה גרמה לחבלה כלשהי במוח או בגולגולת?
    האם ניתן לראות פגיעה מוחית כתוצאה מזעזוע לאחר כ"כ הרבה זמן?

    שיהיה ערב מעולה.
    גיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זעזוע מוח בגיל ילדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זעזוע מוח בגיל ילדות - תגובה

    אייל קליין
    23/04/2012

    ראשית בהנחה שמבחינה תפקודית אין בעיה כלשהי אז אין טעם בבדיקת הדמיה כיוון שגם אם יהיה ממצא כלשהו לא ניתן לדעת האם מדובר בממצא אקראי או בממצא שקשר לפגיעה הישנה ואם בכלל יש או תהיה לו משמעות קלינית כלשהי. מבחינה גרמית אני מניח שניתן יהיה להבחין בשינויים ברקמה באזור הצלקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצבי בעקבות ניתוח
    אלדמע
    18/04/2012

    אני מיואשת...
    עברתי לפני כמעט שנה ניתוח גניקולוגי וכ-3 שבועות לאחריו,התחילו לי כאבים =זרמים כל כמה שניות על בסיס יומיומי 24 שעות ביממה מאזור הישבן ועובר לרגל אחורית ומשם לפי הטבעת ולמפשעה.
    עשיתי הרבה בדיקות וצילומי רנטגן וסיטי. עשיתי גם EMG שיצא תקין.
    הגעתי לנירולוג שאמר שזה נשמע כמו כאב עצבי ונתן לי ליריקה.
    לאחר שבוע הזרמים פסקו אבל עדיין יש לי כאבים על בסיס קבוע.לפעמים כואב לי כשאני יושבת ומרגישה באזור הישבן וירך אחורית תחושת שריפה ונימול וכאב תמידי שלצערי למדתי לחיות איתו.
    אני מרגישה שאיכות החיים שלי נפגעה מאוד כי לא מסוגלת לעשות שום פעילות גופנית.אם עושה הליכה של כמה דקות,הכאב מחמיר לי.
    הכאב מתגבר בתקופת ביוץ ומחזור.
    הגעתי לפיזיותרפיה שאמרה לי שכנראה נפגע לי במהלך ניתוח עצב פנימי שמקרין לי לאזור ושזה לא נשמע כמו עצב אישיאס.
    אורתופד אמר לי שלא יכול להיות שזה כאב עצבי כי אפ היה נפגע עצב היו רואים את זה ב EMG והוא תקין ושלא יכול להיות שבניתוח של חצי שעה נפגע עצב.
    אני ממש משתגעת.
    אני רוצה לדעת בוודאות איך יודעים האם נפגע עצב? האם בדיקת EMG היא הוכחה יחידה לכך? איך אפשר לטפל בבעיה? האם ניתן לקחת ליריקה לכל החיים?האם דיקור יכול להועיל ואיזו התעמלות יכול לעשות מי שיש לו כאב מהסוג הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב עצבי בעקבות ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצבי בעקבות ניתוח - תגובה

    אייל קליין
    18/04/2012

    הי
    בגדול כאשר מופיע הקרנה דמות כאב וזרמים אנו מייחסים זאת לרוב לפגיעה עצבית (לעיתים לבעיית כלי דם אך זה לא רלוונטי כאן). לעיתים קשהלגלות איזה עצב בדיוק נפגע והיכן. האם באזור המוצא שלו מעמוד השדרה או במקום כלשהו במהלכו.
    בדיקת EMG אכן יכולה לעזור בגילוי הפגיעה העצבית אך גם בדיקה זו כמו בדיקות הדמיה רבות אינה מדויקת ויכולה עדיין להראות שהכול תקין גם כאשר קיימת פגיעה.
    לפי התאור שלך אני משער שאכן יש פגיעה בעצב כלשהו, כנראה עקב לחץ עליו של שרירים. לא ציינת כמה טיפולי פיזיותרפיה עברת והאם הם הועילו. אם אינך בטיפול כבר אני מציע לבקש הפניה נוספת לפיזיותרפיה ולנסות סדרת טיפולים נוספת, אולי עם פיזיו אחר/ת. במקביל אני מציע לבקש הפניה לפיזיותרפיה לשרירי רצפת האגן. יש קשר ידוע וברור בין בעיות בשרירי רצפת האגן לבין כאבי גב בייחוד כברקע לידות ו/או ניתוחי בטן למיניהם.
    מקווה שזה עוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אלדמע
    22/04/2012

    היי אייל,
    לא עברתי שום טיפול פיזיותרפי מאחר והפיזיותרפיסטית אמרה לי לאחר בירור בשיחה עמה שזה לא כאב עצבי שנובע מעצב האישיאס ולכן היא לא יכולה לעזור לי מהתחום שלה .
    האם מהנסיון שלך,אתה חושב כמוה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    אייל קליין
    23/04/2012

    אני חושב שיש מקום לחקור יותר לעמוק. ישנם עצבים נוספים באזור מלבד האישיאס שיכולים לגרום לכאבים הללו, ובכל מקרה חשוב לטפל בנושא רצפת האגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה לאחר שיעור פילאטיס

    אלדמע
    10/05/2012

    היי אייל,
    ניסיתי אתמול שיעור פילאטיס ועבדו איתנו על רצפת האגן .
    תוך כדי השיעור הרגשתי ממש בסדר
    כשחזרתי הביתה,כעבור שעה התחילו לי כאבים בצד ימין בלבד מהרגל למעלה עד כף הרגל גם מאחורה וגם מקדימה.
    הרגשה משולבת של כבדות נוראית בכל הרגל(כאילו שמו לי משקולת)+ חוסר תחושה ברגל+חום פנימי כזה וכאב באזור שכואב לי כל הזמן ולמחרת התחילו לי כאבים עצביים פנימיים שאני מרגישה כאב עדין גם בתוך המפשעה וגם בגב תחתון/פי הטבעת.
    האם זה יכול להיות אחרי שיעור פילאטיס?
    האם יכול להיות שחוויתי כאב כי כל השרירים חלשים ברגל ימין
    האם לוותר כרגע על פילאטיס או להמשיך?
    האם יש הסבר להחמרת הכאב ?
    אני מאוד רוצה לחזור לשיגרת חיים נורמלית ולמצוא את עצמי מתעמלת ומרגישה שזה לא ייקרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה לאחר שיעור פילאטיס - תגובה

    אייל קליין
    11/05/2012

    קשה לרדת לדקויות דרך הפורום. בהחלט תיתכן החמרה לאחר שיעור פילאטיס על אף שבוודאי אנחנו לא מעוניינים בכך. צריך לראות את הדברים לאורך זמן. עם ההחמרה היא רגעית ובסך הכל המצב משתפר אז אין טעם להפסיק. אם ההחמרה משמעותית יותר אז יש מקום לשתף את המדריכה ולנסות לשנות תרגילים ו/או להפחית עומסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    ענת
    16/04/2012

    אני בת 40, שנה וחמישה חוד' לאחר לידה. המחזור שלי חזר לפני חמישה חודשים. אני אמורה לקבל וסת בימים אלו ויש לי (ובעבר גם קרה אך לא במשך כמה ימים) כאבי ראש המופיעים בהתרוממות שלאחר התכופפות, כלומר עם הקימה לעמידה לאחר שהתכופפתי לרגע. הכאב עז מאד במצח וחולף מיד. האם זה הורמונלי, קשור לוסת? הכאבים מופעים רק אחרי תנועה חדה של הראש והחזרתו למצב הקודם (גם סיבוב חד הצידה אך הכאב הכי חד חל לאחר קימה מישיבה שפופה). תודה, ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    אם הכאב מופיע רק בקימה לעמידה יש להבדק עי נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירינגומיאליה
    נמרוד
    16/04/2012

    שלום רב ד"ר,
    לפני כחמש שנים אבחנו אצלי במהלך MRI סירינגומיאליה (מקווה שכותב את זה נכון). אז אמרו לי שזה לא חמור ולהימנע מלהרים דברים כבדים. אמרו לי שאחת לכמה שנים לעשות MRI. אבל לא נתנו לי הרגשה של משהו קריטי ומסוכן שיש להיות במעקב צמוד.
    היום החלטתי לקרוא על זה קצת יותר וגיליתי שזה יכול להיות מאוד מסוכן לחוט השדרה ועוד דברים מטרידים.
    רציתי אם תוכל להסביר לי בשפת פשוטי העם מה בדיוק אומרת הפגיעה הזו, מה הסיכונים וגם מה הסימפטומים. אני מודה שמהרגע שקראתי על הפגיעה אני מוטרד מאוד ולחוץ.
    מחכה לשמוע ממך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סירינגומיאליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירינגומיאליה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    זו תופעה שבה נוצר מין שק עם נוזל בתוכ חוט השדרה במקום שלא צריכ להיות . אם הבדיקה הנוירולוגית שלך תקינה אז למעשה זה ממצא אקראי . הענין מסוכן רק אם הסירניקס גדל ומתחיל ללחוץ על מבנים של חוט השדרה וגורמים להפרעות תחושה או חולשה בידיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב דחוף תוצאות eeg
    גדי
    15/04/2012

    שלום אני כבן 20 ,
    אני סובל כבר כמעט שנה מקפיצות :בידיים , ברגליים, לפעמים בראש, בעיניים.
    כל זה התחיל מחבר שסיפר לי על האפילפסייה שלו זה התחיל ממש באותו הלילה עד היום הזה. זה קורה גם בלילות ,
    נשלחתי מניורולוגית שסיפרתי לה מה שקורה נשלחתי לemg יצא תקין בגדר הנורמה
    Eeg חוסר שינה תקין
    eeg ערנות : פעילות בסיסית אחורית בתדירות של אלפה 9 לשנה , במהלך התרשים נצפתה כמות מעטה של פעילות תטא ופעילות אלפה - תטא חדה באזורים הטמפורליים האחוריים דו צדדית. ללא פתולוגיה בעת אוורור היתר והבהובים.
    נשלחתי גם לmri צאוור התגלה פריצת דיסק פרה מדיאנה זעיר משמאל לחץ קל על השק , ביתר הגבהיםם ללא בלט ללא הצרות השק או הנקבים.
    האם זה קשור? גם חוסר בויטמין b12 יש לי כנראה .

    האם זה קשור? האם זה אפילפסיה או בעיה אחרת?
    אתמול בלילה נתרקה הדלת במהירות ומרוב בהלה הרגשתי רעידה בגוף האם זה קשור ?
    חייב דחוף תשובות אני לחוץ מזה כבר שנה שזה אפילפסיה כבר לא מתפקד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייב דחוף תוצאות eeg

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב דחוף תוצאות eeg - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    ה EEG שי הפרעה קלה שלאו דוקא מעידה על אפילפסיה . אם יש לך קפיצות כל יום רצוי לבצע וידאו EEG באשפוז .
    קרוב לודאי מדובר במצבי חרדה אבל בכל זאת יש צורכ לברר. הממצאים בצואר לא קשורים וויטמין בי 12 יש לטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגעים בחומר הלבן
    נורית
    13/04/2012

    בבדיקת מרי אובחן שנויים בחומר הלבן המרי בוצע עקב תלונות על כאבי ראש,אובחנה גם מניגיומה באוכף התורכי.מה היו הסיבות לכאבי הראש ?לצערי גם אובחנתי עם APLA,עם 2 קרישי דם.האם השנוי בחומר הלבן הינו מה APLA.האם יש סיכוי שזה ייעלם או ייסוג?אני חוששת מאוד ... נורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נגעים בחומר הלבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגעים בחומר הלבן - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    בהחלט יכול להיות שהשינויים בחומר הלבן הם על רקע של פגיעה וסוכלרית של APLA
    הטיפול כעת שתקבל הוא למניעה עתידית . מה שכבר יש שינויים לא ניתן לשנות אבל אפשר לחיות עם זה עד 120 ושנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניורופתיה
    יוסף
    12/04/2012

    לרופא שלום.
    במהלך החודש האחרון התחלתי להרגיש תחושות של זרמים ברגליים,רגליים כבדות,וכל מיני תחושות מוזרות ברגליים.פניתי לרופאה נויורוליגית שהפנתה אותי לבדיקות מעבדה.
    ויטמין B 12 הרמה שלי היא:196.
    הופניתי לבדיקת סי.טי ראש שעדיין לא קבלתי את התוצאות,ובדיקת E.M.G.
    בבדיקת ה E.M.G התוצאה הייתה:עדות לפולניורופטיה סנסורית מטורית בעיקר אקסונלית.
    יש לי תור לניורולוגית רק בעוד כשבוע ואני מאוד לחוץ.
    האם מחלימים ממחלה זו?
    מה הטיפול התרופתי למחלה זו?
    ד"ר בבקשה תרגיע אותי קראתי המון חומר באינטרנט אני לחוץ מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניורופתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניורופתיה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    נוירופטיה זו פגיעה בעבצים הפריפריים יתכן על רקע של חסר בויטמין בי 12 כדאי לטפל בויטמין בי 12 ולפנות לנוירולוג להמשך ברור . אין צורך להיות בלחץ מזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אמ אר איי
    צחי
    12/04/2012

    אשמח מאוד להעזר בכם.. עשיתי בדיקת אמ אר איי בעקבות מקרה של בעיה בראיה וקושי בדיבור ובעיית זיכרון מסוימת . התור לנוירולוג הוא עוד כשבועיים ואין לי מושג האם זה ממצא דחוף ומה זה אומר..
    בתשובת האמ אר איי כתוב כך:
    :חדרי המח תקינים בגדלם אין עדות לתהליכים תופסי מקום האדרה פתלוגית דמם שינויים איסכמים אקוטיים או קולקציה חוץ מוחית.
    הודגם מוקד קטן בעל סיגנלflair\t2 גבוה מעל חדר לטרלי שמאלי המוקד הינו ממצא בודד ופרט לכך לא הודגמו ממצאים דומים ברקמת המח הממצא איננו ספציפי ויכול להיות ביטויי לשינויי איסכמי כרוני אם כי האפשרות של שינוי דימאלנטיבי איננה נשללת... אין עדות לדיספלזיה קורטיקלית הטרוטופיה של חומר אפור או אטרופיה היפוקמפלית. סיגנל זרימה תקין מודגם בכלי הדם המרכזיים של המח ללא עדות למלפורמציה וסקולרית או סינוס טרומבוזיס......

    אודה לכם מאוד מאוד אם תוכלו לומר לי מה אומר הממצא שנתגלה והאם ישנה אפשרות שהכל תקין למרות הממצא.. תודה רבה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות אמ אר איי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אציין שאני בן 30...

    צחי
    12/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אמ אר איי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    18/04/2012

    זה ממצא אקראי שבשלב זה אין לו כל משמעות חולנית . בכל מקרה רצוי לעשות ברור כולל בדיקות דם לקרישיות יתר אקו לב וכן יש צורכ במעקב לבצע מרי מוח בעוד שנה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים בעין שמאל
    מיכל
    09/04/2012

    שלום,

    אני בת 31 וכבר 4 ימים שיש לי רק בעין שמאל טיקים שכל הזמן חוזרים.
    בעצם ברוב שעות היום מצמוץ עם כיווץ השריר.
    רציתי בבקשה לברר: מהן הסיבות שבגללן זה יכול לקרות?
    והאם אני אמורה לגשת לבדיקות מסויימות בעקבות כך?


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיקים בעין שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    gila
    13/06/2014

    מזה 3 ימים עם מיצמוץ בעין שמאל בהפסקות וסחרחורות ההולכות ומתחזקות עד איבוד שליטה בהליכה
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים בעין שמאל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/06/2014

    אם רק העפעף קופץ זה מעצבים אם כל העין מתכווצת יש לפנות לנוער ולוד בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים בעין שמאל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/06/2014

    אם רק העפעף קופץ זה מעצבים אם כל העין מתכווצת יש לפנות לנוער ולוד בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לאפילפציה
    בת 28
    09/04/2012

    צוהריים טובים ,

    לפני חודש קרה לי כמו התקף אפליפציה ( זאת הפעם הראשונה שקורה לי ) וחזר פעמיים נוספות בחודש הזה , ולכן הלכתי לרופא המשפחה ששלח אותי לנוירולוג ששלח אותי לבדיקת EEG ראש לחשד לאפליפציה ,

    הנה תשובת הEEG -

    נרשמה פעילות רקע אחורית של 6-7 לשינה , סימטרית , מגיבה לפקיחת עיניים בטא קדמי .

    בזמן אוורור יתר ומספר דקות לאחר הפסקתו נצפו גלים בתדר של 5-6 לשני , סימטרית , סינקרונית אין תגובה לגירוי אור .

    לסיכום : האטה כללית קלה עד בינונית .

    תשובת ה - CT ראש שעשיתי לפני חודשיים ( לפני ההתקפים - עשיתי אותם בגלל כאבי ראש) ידוע על ציסטה ארכנואדלית עם סימני לחץ מקומי .

    מה אומרת תשובת ה- EGG והאם כן מצביעה על אפיליפציה ? והאם יש עוד בדיקות לוודא שמשקרה אפילפציה או לא ?

    תודה וחג שמח ,

    בת 28

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לאפילפציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לאפילפציה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/04/2012

    ה EEG לא ממש אבחנתי אבל מראה שיש הפרעה קלה באזור הציסטה כנראה ולעיתים ציסטה כזו יכולה לגרום להתקפים . את צריכה לעשות EEG לאחר חסך שינה ולאחר מכן הרופא יחליט איזה טיפול לתת לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רונית גלעד
    אורח
    08/04/2012

    אבל בפתיחת הפה -החיך זז רק עם תזוזה - ומשמיע רעש של קליקים בכל תזוזה- בדיבור,בבליעה,בנשימה,בפתיחת הפה,בהנעת הראש.

    בפתיחת הפה בלי תזוזה - אין התכווצויות של החיך = כלומר החיך לא זז בלי תזוזה כשהפה פתוח

    רק כשיש תזוזה אז השרירים בחיך זזים ומשמיע קליקים - בהליכה , בדיבור, בהנעת הראש בבליעה

    מה גורם לתקתוקים בכל תזוזה?

    מדוע בפתיחת פה - בלי תזוזה אין רעש של תקתוקים?

    מדוע רק שיש תזוזה הכי קטנה החיך קופץ וגורם לתקתוקים?

    האם התזוזה גורמת לשרירי החיך לקפוץ ולהשמיע תקתוקים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר רונית גלעד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רונית גלעד - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    09/04/2012

    קשה לי לענות בלי לראות את התופעה בכל מקרה אני ממליצה לפנות למרפאת אאג בביח וולפסון היכן שמכנסים סיב אופטי על מנת לראות את התופעה ואז ניתן להחליט במה מדובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום