מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבחון מהירשאלה02/04/2012
שלום,
כבר מספר שבועות אני סובלת מכל מיני תופעות שמתאימיות לניוון שרירים
הלכתי לנוירולוג, הוא עשה בדיקה רגילה, אמר שהכל בסדר
שלח אותי לעשות דופלר עורקי הצוואר שיצא תקין
השאלה שלי איך אפשר לאבחן ניוון שרירים אם יש חס וחלילה? האם סי.טי? אם. אר. איי? אני מוכנה לעשות באופן פרטי רק כדי להירגע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון מהיר - תגובה
ד``ר רונית גלעד09/04/2012נוון שרירים זו קבוצת מחלות גדולה למה הכוונה אם יש בעיה של שרירים צריך לעשות בדיקת EMG אם מדובר במחלה של המוח טרשת נפוצה אז בדיקת הבחירה היא MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וואבן ונזק מוחיאורן02/04/2012
שלום אני לקחתי שבוע 10מ"ג וואבן ביום - כשבועיים אבל לא באופן ממש סדיר - כ 5 ימים אבל רצוף. יש להגיד שהואבן לא ניסבל טוב ע"י הגוף שלי במהלך תקופת הלקיחה החמיר לי את הטורדנות ממנה סובל וגם גרם לי להזעות סחרחורות טינטון וקשיי הליכה אבל לא שייכתי זאת לתרופה בזמנו ביום חמישי לקחתי ואבן אחד 10 מ"ג ושני דקסמול ובשישי שבת לקחתי ב 18:00 וואבן 10 מ"ג שוב כ 8 שעות לאחר מכן אחד נוסף של 10 מ"ג - סה"כ 20 מ"ג (מנה כפולה לאחר שבוע בלבד) הרגשתי ליום המחרת ממש רע כאילו הורעלתי. תחושה של להיות ממש מסומם. משהו השתנה גם -נעלמה לי לגמרי תחושת הליבידו + סיפוק מאורגזמה אחרי השפיכה. אין את הגירוי יותר!. גם לא את תחושת הסיפוק שלאחר השפיכה כבר כמה ימים המצב לא חוזר לקדמותו מרגיש גם ירידה ביכולת הקוגנטיבית - בהירות מחשבתית ירדה ! הכתב שלי בלועזית השתנה וגם יכולת התפיסה שלי. ההתנסחות שלי והדיבור האם זה רק בשל חרדה או שמה יש דברים בגו? האם יכול היה להיגרם נזק בלתי הפיך? ה אם הקולטנים במוח שינו את פעילותם? או שהם עדיין חסומים- רוויים והרצפטורים יתחדשו GABA יש לי או סי די - האם ייתכן שהכדור גרם לי ליותר נזק מאדם ששפיכת הסרטונין שלו תקינה ? האם ידוע על מקרים כאלו ? במינון כה קטן? אני ממש חרד
עברו שישה ימים! מאז לא נגעתי יותר בכדור הארור - גם לא הפחתתי מ 20 ל 10 כי זאת הייתה לקיחה חד פעמית - אולי עשיתי טעות הליבידו חזר קצת - אבל לא תחושת הסיפוק לאחר השפיכה מעבר דופמין בנוירוטרנסמיטרים אולי לא עובר? מרגש טיפה קשיים בהליכה מפחד מאוד!! האם אלו תופעות גמילה (לקחתי פחות משבועיים) או שאולי סימן לנזק באונה הפרונטלית ? או שינוי ברמה הקולטנית ? האם אולי הפיך? אלןהים מה קורה כאן? 10 מ"ג נוספים יכולים להרוס כה הרבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וואבן - שכחתי להוסיף ש..
אורן02/04/2012אני מרגיש גם שמשהו בהליכה שלי השתנה
ממש חרד
הלכתי לנורולוגי ברמב"ם אבל הם פטרו אותי בבדיקה נוירולוגית פריפרית רגילה
איזה בדיקות עלי לבצע?
האם מצב הפיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת MRI מח.עוז הלוי29/03/2012
שלום רב .בגיל 60 .ברקע סובל ממספר בעיות רפואיות.כגון .פריצות דיסק בגב.עם הקרנות לרגליים .קושי בהליכה. .לחץ דם גבוה . שמאוזן עיי נורמיטן .לאחרונה בצעתי MRI מח עקב כאבי ראש בצידי הרקות .הרדמות הפה בלילה. ושדה ראייה בעייתי ..תוצאות הבדיקה הראו שכלי הדם וחדרי המח בולטים ומורחבים מאד. דוליכואקטטיים. מודגם מוקד היפראנטנסי בסדרת T2 בחומר הלבן הצמוד לטריגון משמאל. לציין שרמת הטמפרטורה בגוף נמוכה מאד 34.8 וכל הזמן קר ל י .מבקש לשמוע את דעתך. תודה מראש.......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתין לתשובה
עוז הלוי01/04/2012שלום רב . פניתי עם שאלה דחופה על מצבי המיוחד. ולא נעניתי בתשובה.
מבקש בכל לשון של בקשה להתייחס לשאלתי.
תודה מראש . עוז הלוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשטיין בר ומערכת העצביםבן29/03/2012
שלום רב,
לאחרונה אושפזתי בבית חולים עם חום וצמרמורות,נימול וחוסר תחושה בגפיים העליונות והתחתונות.
הרופאים אבחנו זאת כאפשטיין בר וירוס.
הבנתי שלעיתים נדירות ביותר הוירוס פוגע במערכת העצבים.
אודה לכם אם תוכלו לתת לי יותר מידע לגבי האבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשטיין בר ומערכת העצבים - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2012לעיתים וירוס EB יכול לגרום לפגיעה בחוט שדרה או בעצבים פריפריים ולכן יכול לגרום לנימלול בגפיים ועוד סימנים . לעיתים הוא גם גורם לדלקת מוחית מסוג אנצפליטיס .
לא יודעת אילו מהאבחנות היו לך הפעם אבל ללא ספק יש מעורבות של מערכת עצבים המרכזית במקרים רבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשטיין בר
בן01/04/2012תודה על תשובתך ד"ר גילעד.
אני שף באולם אירועים,וחלק ניכר מעבודתי מתבטא בלחץ וסטרס,באמצע העבודה התחלתי להרגיש את הנימול וחוסר התחושה בגפיים.
האם ייתכן שיש קשר בין אופי העבודה לפגיעה העצבית שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי בעבר כגורם סיכוןאבירם25/03/2012
שלום,
רציתי לדעת האם אירוע מוחי בעבר הינו גורם סיכון לאירוע מוחי בעתיד?
כמו כן אם חוויתי בעברי אירוע מוחי/תסחיף כתוצאה מסיבוך בניתוח שעברתי, האם עדיין זה ניכלל גם כגורם סיכון לאירוע בעתיד?
תודה.
אבירם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי בעבר כגורם סיכון - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2012ארוע מוחי בעבר הוא ללא ספק גורם סכון מאד משמעותי לארוע נוסף ולכן יש לקחת טיפול מונע עם תרופות לדלול הדם . אם יש עדות לקריש דם וסכוי לתסחיפים בעתיד ברגע זה יש לשקול אפילו טיפול בנוגדי קרישה כמו קומדין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
אבירם30/03/2012שלום ד"ר רונית גלעד ותודה על תשובתך המהירה,
רציתי לחדד את שאלתי ושוב לשאול האם עצם העובדה שהאירוע המוחי אותו חוויתי היה כתוצאה מתהליך של ניתוח (תסחיף או בועת אויר) ולא אירוע ספונטני משנה מבחינת הסיכון בעתיד ללקות בשבץ מוחי? או עצם העובדה שעברתי אירוע הוא מבחינתי סיכון לעתיד?
תודה אבירם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי25/03/2012
רציתי לשאול חבר של אמא שלי עבר אירוע מוחי והוא מאושפז בבית חולים ושם הוא נשא חיידק בשם klebsiella ורציתי לדעת איך אפשר להידבק בחיידק וכאשר הולכים לבקר אותו
ממה יש להיזהר או להקפיד?
ועוד דבר אמא שלי הביאה תרמוס עם קפה והוא שתה מהכוס שלה ואחר כך גם היא שתתה מאותה כוס האם אפשר להידבק ככה?
בבקשה תענו לי בהקדם האפשרי כי אני מאוד לחוצה וקשה לי להירדם בלילות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2012באופן תאורטי ניתן להבדק מכל חידק אם הוא נמצא בדם או בריאות .
אבל באופן מעשי האנשים שנדבקים הם בדכ אותם אנשים שסובלים מבעיה במערכת החיסון כאלה שלוקחים תרופות לדכוי מערכת החיסון כמו סטרואידים תרופות לסרטן .
אנשים בריאים בדכ לא נבדקים אלא אם הוזרק החידק לדם או נדבקו דרך מחט ץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זימזום בראשדבח יוספה25/03/2012
מזה כחודש מופיע לעיתים זימזום בראש שאינו מרפה, וגורם לכאב ראש חד, שמופיע לפרקים. לפני אבחון של נוירולוג ורופא אף אוזן גרון, האם יש סיבה מיוחדת לזימזום שכזה? האם לכרוך סביב הראש תחבושת אלסטית להקלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זימזום בראש - תגובה
אייל קליין25/03/2012ייתכן שמדובר בטיניטוס, שזו אכן בעיה טורדנית ומציקה. צריך בדיקה של א.א.ג. יש תרופות לטיפול בתופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רונית גלעדאורחת24/03/2012
יש לי רעש של קליקים שאני מרגישה באזור מפרק הלסת בכל תזוזה זאת אומרת - בהליכה, בדיבור , בנשימה , בבליעה ! (וגם כשהפה סגור!!!) כלומר גם בלי תנועה של מפרק הלסת ויש כל הזמן רעש של קליקים!!!וכל מי שנמצא לידי שומע את הרעש של הקליקים. ממה יכולים להיות הקליקים? האם זה מיוקולונוס? איך אפשר להפסיק את הקליקים שמופיעים בכל תזוזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רונית גלעד - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2012בדכ בעיה של מפרקי פה ולסת אבל יש לבצע גם בדיקת דופלר עורקי צואר וגם לבדוק את הגרון עי אאג . אולי מדובר בתנועות בלתי רצוניות של מבנים מסוימים בצואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
אורחת30/03/2012האם זה מיוקולונוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אורחת30/03/2012כי אין תנועה של מפרק הלסת ויש לי רעש של תקתוקים!!! כשהפה שלי סגור!!!
האם זה מיוקולונוס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיוטוניה תומפסוןורד22/03/2012
שלום רב,
בני בן ה14 סובל ממיוטוניה תומפסון בצורה קלה ביותר.
בשל אקנה קשה עליו ליטול רואקוטן. האם ניתן ליטול רואקוטן במצב זה?
בתודה,
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיוטוניה תומפסון - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012ניתן לקחת רואקוטן יש רק לדעת שזה יכול לעשות כאבי ראש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת E.E.G. לילד בשינהודים גורודצקי20/03/2012
שלום!
לנו יש בעיה עם ילד בן 3 וחצי שלאחר גיל שנה הפסיק לתקשר בעזרת תקשורת מילולית. ישנם גם סימנים ברורים שלא רק שהוא אינו מתקשר מילולית, אלא גם אינו מבין צורת תקשורת זו בכלל. השמיעה נבדקה ונמצאה תקינה, MRI תקין, 2 וועדות קבעו כי הוא לא בספקטרום של אוטיזם, אין בעיות פסיכולוגיות - הילד חברותי וחברתי, רגוע ובאינטרקציה מלאה עם הסביבה. מתקשר בעיקר בעזרת הימהום בפה סגור ותנועות ידיים. מנתח יפה טון דיבור והקשר סביבתי כדי להבין מה רוצים ממנו. בתור משחק חוזר על מילים שנאמרות לו ללא כל קושי, אבל לא משתמש בהן בתקשורת יזומה. נשלחנו לבדיקת EEG וזו התשובה:
"בערנות - נרשמת פעילות רקע כללית בלתי סדירה ואיטית המורכבת מגלי תטא בתדירות 6-7 מ/ש מעורבים בגלים חדים מרובים בודדים במשרעת גבוהה.
בשינה - חלה האטה בתרשים ונרשמים גלי תטא גבוהים מלווים בגלים חדים מרובים.
לא נרשמו גלי ורטקס או כישורי שינה.
במהלך התרשים - גם בערנות ויותר בשינה פעילות אפילפטיפורמית המתבטאת בריבוי גלים חדים וזיזים רב-מוקדים על גבי פעילות רקע איטית. אבל לא בתבנית ESES.
בגירוי אור - אין שינוי בתרשים.
לסיכום - תרשים בלתי תקין, איטי ואפילפטיפורמי עם האטה כללית בפעילות רקע והעדר אלמנטים של שינה פיזיולוגית וריבוי זיזים וגלים חדים ומקור רב - מוקדי. יחד עם זאת לא מדובר ב-ESES."
עד עכשיו כבר שנתיים, אף גורם מקצועי (כולל צוות הגן השפתי אליו הילד הולך ומטפלי מחלקת "התפתחות הילד" בקופ"ח) לא מצליח לתת לנו תשובה לגבי מה לא בסדר עם הילד. האם יש גילוי כלשהו בתוצאת בדיקה זו ואם כן- מהי? מן הסתם, נלך גם לרופא המטפל, אבל בנתיים כדי קצת להרגיע את עצמנו, היינו שמחים לקבל איזשהי תשובה.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת E.E.G. לילד בשינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012אני לא כל כך מתמצאת בילדים אבל ללא ספק ה EEG לא תקין . ממליצה להתיעץ בהקדם עם נוירולוג ילדים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הירדמות צד שמאל של הגוףשאלה20/03/2012
שלום, אני אשה בת 31, לפני כמה ימים הרגשתי זרם בצד שמאל של הגוף (יד, רגל, פנים) והצד הזה "נרדם" לכמה שניות
מאז במשך היום אני מרגישה תחושת הירדמות ביד וברגל שמאל. אתמול הרמתי את יד שמאל כדי לקחת משהו ממדף גבוה והיה לי זרם חזק שוב וכל צד שמאל נרדם למשך 3 דקות בערך. אחרי זה היו קצת עיקצוצים. אני מאוד מפחדת. זה לא יכול להיות קשור לניוון שרירים חס וחלילה?
תודה, קיילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הירדמות צד שמאל של הגוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012לא קשור לנוון שרירים . אבל יש צורך בברור נוירולוגי עליך לבצע סיטי מוח ו EEG ובמידה והכל תקין לעשות גם ברור לכוון עמוד שדרה צוארי . ולבדוק נטיה לקרישיות יתר בעיקר אם יש ספור משפחתי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשת ונימול שרירים חייב עזרה ויעוץאבירן18/03/2012
שלום לך, אני בן 24 בן אדם בריא ומאמן כושר במקצועי ומתאמן קבוע, מזה שנתיים וחצי אני סובל מחולשת שרירים חמורה שבעיקר באה בהתקפים אחרי שינה או בזמן מנוחה, החולשה מתבטאת בעיקר בגפיים כמו למשל קושי להחזיק בעיפרון או לפתוח פקק של בקבוק או לעשות פעולות עדינות עם היד או הרגל אבל רק פעולות עדינות יש לציין שלפני כמה חודשים הרגשתי סחרחורות וחוסר שיווי משקל אבל זה עבר , ויש לציין שזה בא בהתקפים יש ימים שזה פחות תוקף אותי ויש ימים שזה יותר תוקף אותי פעם החולשה יותר מורגשת ופעם לא, בנוסף לכך אני מרגיש מין זרמים כאלו במקומות החלשים כמו חריקה של דלת ומין קפיצות עדינות כאלו בלתי מוסברות של השרירים במקומות החלשים,כאשר זה תוקף אותי אני נכנס ללחץ ולהיסטריה אני מפחד אפילו ללכת לרופא ולבדוק מי מה זה אני מאוד מודאג מהמצב שמאוד מפריע לי במשך שנתיים וחצי מאז שחרורי מהצבא!!למה התופעה הזאת מתאימה והאם אפשר להעריך מי מה זה|?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשת ונימול שרירים חייב עזרה ויעוץ - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012יש צורך בבדיקות שרירים . לעיתים יש מחלות נדירות של שרירים שמופיעות לאחר ארוחות מסוימות . אם אין ספור משפחתי של בעית שרירים זה די מוזר .
יש לבצע בדיקות דם ואמג בשלב ראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אבירן23/03/2012דוקטור דבר ראשון תודה רבה שיש לך זמן ורצון לענות לי, דבר שני לא ידוע לי על מחלות עצבים או שרירים תורשתיות במשפחה ....לגביי מה שאמרתי לך לפי התסמינים למה זה מתאים? האם יש חשש חס וחלילה לניוון שרירים או תרשת נפוצה או שהסיפטומים הם אחרים לגמריי? אני מודאג אשמח אם תחזירי לי תשובה בנוגע לזה!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל נרדמת*****17/03/2012
בת 38, מתוך שינה התעוררתי הרגשתי שהרגל רדומה מכף הרגל ועד השוק (ללא תחושה של עקצוצים כמו שקורה בהרדמות) הרגשתי כבדות לא הצלחתי להוזיז את הרגל וגם הרגשתי כאבים. רק לפנות בוקר זה עבר.
השאלה אם צריכה לבדוק את זה או רק אם זה יקרה שנית אם בכלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגל נרדמת - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012בהחלט יש צורך בבדיקת נוירולוג לבדוק האם הבעיה מהגב או מהמוח .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבינסקי חיוביענבר16/03/2012
שלום, אני בחורה בת 24. בחודש האחרון החלתי לסבול מכאבי ראש חמורים ובלתי פוסקים. בהתאם לכך בוצע לי ct מוח שהיה תקין. ובדיקת lp- שגם היתה תקינה. לאחר הבדיקה לא הצלחתי לעמוד במשך שבוע סבלתי מכאבי גב חזקים וסחרחורות אושפזתי בבית חולים ושוחררתי שהיטיב מצבי. עם המלצה לביצוע mri באופו אמבולטורי. היום לאחר הבדיקה אצל הנויירולוג הוא טען כי ישנו סימן בבינסקי חיובי שמאלי. ושלח לmri. אני סובלת מכאבי ראש קשים וחולשה כללית חזקה. אני מאוד מודאגת.. על מה מסמל סימן בבינסקי? האם עליי להיות מודאגת? הmri נקבע רק לעוד חודשיים... האם לפנות אולי לבית חולים.. האם יכול להיות נזק מה- lp?
מודאגת ביותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבינסקי חיובי - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/03/2012בדכ אין נזק מ Lפ אבל לעיתים יש רידת לחץ של נוזל המוח וזה יכול לגרום לנזק . סימן בבינסקי זה סימן קל ביותר לפגיעה נוירולוגית במוח . כרגע ללא משמעות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים בצד שמאל ליד האונהעינת15/03/2012
לפני 9 שנים הייתי מדברת הרבה בנייד, מאז לא רק באוזנייה, אבל כשאני לא מדברתי באוזנייה אני מרגישה שמשהו זז בצד שמאל, ומעיין חום אז אני מפסיקה לדבר כי זה מציק.
לפעמים אני מרגישה תזוזה של משהו בצד שמאל.
יש בדיקה לזה, מה זה אומר.
במקביל אני סובלת מ- OCD משהו נפשי יותר.
יש לי גם סחרחורות לפעמים הרגשה של ליפול אבל זה כי הייתי בחרדות תקופה של 6 שנים ושנתיים אני בטיפול נפשי אני בת 32 מבנה רזה.
אשמח עם תענו לי
תודה מראש
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך אונה שמאלית כאב
עינת15/03/2012אין לי כאבי ראש, ממש לפעמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרמים בצד שמאל ליד האונה - תגובה
אייל קליין16/03/2012אני מציע לפנות לרופא אף אוזן גרון על מנת לברר את מקור הסימפטומים ובייחוד הסחרחורות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


