מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצב כללירחלי20/02/2012
היי, אני בת 35 ולפני יומיים במהלך ציחצוח שיניים, פתאום נשארתי כפופה עם כאבי תופת בצוור בעורף ובשכמה בצד שמאל, כאבים חזקים מאוד ולא יכולתי לזוז או לנשום כי הנשימה גרמה לכאב להתעצם, לאחר מספר דקות כשהושיבו אותי על מיטה פתאום איבדתי את הראיה ולא ראיתי כלום! הכל היה שחור! ובנוסף התחלתי לשמוע רעשים באוזניים כמו רעש של ברז פתוח ומים נוזלים בחוזקה למשך למעלה מ 5 דקות..., יחד עם כל הדבריםפ הללו התחילה לי זיעה קרה בכל הגוף ובאזור הכואב של הצוואר העורף והשכמה נהיה לי חם כמו שריפה... פינו אותי לבית חולים, שם נתנו לי תמ"ל + וואליום + זריקת וולטרן - עשו צילום צוואר ובדיקת פנימאי + נוירולוג.... אף אחד מהם לא מצא כלום... ואמרו לי להרגע ולנוח בבית... ואז שחזרתי מהבית חולים שוב התחילה לי זיעה קרה בכל הגוף שהבגדים ממש נרטבו ואז עין שמאל התחילה לקפוץ לי מאז ועד עכשיו ולא מפסיקה כמעט....
האם אתם יכולים לעזור לי בכדי להבין מה זה הארוע הזה ולמה העין שלי לא מפסיקה לקפוץ?
תודה מראש על תשובתכם
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב כללי - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012התופעות שאחרי המיון כולל קפיצת העין נובעת ממצב של לחץ נפשי שבו את נמצאת בשלב זה .
התופעה הראשונית של כאב חזק ואיבוד ראיה יש לברר אותו עי ביצוע סיטי אנגיוגרפיה מכוון לכלי הדם של המוח והצואר .
כדאי להתיעץ עם נוירולוג בקהילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות האמ אר ריילולה20/02/2012
שלום , לפני שלושה חודשים עברתי זעזוע מוח
עשיתי אמ אר ריי
בתשובה שקיבלתי רשום כך:
מעט מוקדי הארכת זמני הרפיה, בעיקר תת קורטיקלים
פרט לכך בגדר הנורמה
דרוש תיואום קליני יש לשלקול אמ אר רי ביקורת בעוד שנה.
אשמח לעזרה בפרוש
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות האמ אר ריי - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012ממצאים לא ספציפיים יכולים להתאים למצבי מיגרנה או מצבים של פגיעות בכלי דם או פשוט ממצא ללא משמעות קלינית עם הינך בריא או בריאה.
פשוט להיות במעקב נוירולוגי ולעבור בדיקה נוירולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מוזרה - רדימות והקרחה בצד אחדאני20/02/2012
שלום. בן 33. לפני 5 שנים, בתקופה לחוצה שלוותה בחוסר שינה, קמתי יום אחד עם כאב חזק מאוד בצד ימין של הפנים. בשבועות הראשונים הכאב היה בין אוזן ימין לצד ימין של הפה, כולל כאב חזק בלסת, מצד ימין, ובאוזן ימין. הכאב לווה בתחושה של מן הרדמות בשפתיים אך רק בחלק הימני. כמו-כן כאב בשיניים בצד ימין. (נשללה דאז בעיה בשיניים).
ביצעתי אז MRI ראש ובו נראתה קברנומה פריאטלית 0.8 מ"מ ולדעת הנוירולוגית אין לכך משמעות. טופלתי במשככי כאב לתקופה של מספר שבועות.
מאז הכאב מעט דאך ואיזורו הצטמצם. כיום קיים כאב בשן אחת (צד ימין למטה - לא שן טוחנת), מעט רדימות בצד ימין של השפתיים (בעיקר השפה התחתונה) ובמגע בסנטר בצד ימין התחושה שונה מצד שמאל אל ללא כאב בסנטר.
הבנתי שאין מה לעשות עם זה וכך אני חי.
בשנה האחרונה התחלתי להקריח.. (למרות שכל משפחתי עם שיער מלא.אחים, בני דודים, אבא שלי ואף סבא שלי ז"ל לא מקריחים כלל).
העניין הוא שההקרחה היא רק בצד ימין!!! !! בחלק הימני של הפדחת ומקדימה מצד ימין.
קרי, בפרופיל שמאל אין שום עדות להקרחה. אך בפרופיל צד ימין קיימת כאמור הקרחה גם מקדימה ובעיקר בפדחת. ( הסתכלתי הבוקר עם מראה קטנה על הפדחת וזה נראה ממש מוזר שמאמצע הראש ימינה יש הקרחה ומאמצע הראש שמאלה השיער מלא לחלוטין!!).
שאלתי המוזרה - האם יתכן קשר בין הדברים?? (הכאבים/חולשה בצד ימין של הפנים, הקיימים 5 שנים, ובין ההקרחה בצד ימין שהחלה לפני שנה בערך).
האם עלי לבצע בדיקות כלשהן ??
אודה לתגובתכם המלומדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מוזרה - רדימות והקרחה בצד אחד - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012האמת תופעה מוזרה שההקרחה קורית דוקא בצד של הכאב יש להתיעץ עם רופא עור .
בכל מקרה הכאב מתאים לכאב עצבי וניתן לטפל עי תרופות כמו ליריקה וטגרטול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת ct ראשרחל19/02/2012
בבדיקת ctראש האבחנה - מנינגיומה פרא סגיטלית פרונטלית גבוהה מימין.מה הפירוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת ct ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012גדול שפיר במוח זקוקה להמשך מעקב וליעוץ נוירויכוררג .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפל דו עיינינינה18/02/2012
שלום ד"ר
הנני בת 20..לפני שלושה חודשים היה לי טשטוש קל בעיין ימין והאישון בעיין זו נראה מוגדל ביחס לעיין שמאל אך ההבדל הוא מנימלי..רופא עיניים בדק אותי והפנה אותי לבדיקת שדה ראייה שהראתה שהכל תקין אך הוא התעקש על בדיקת אמריי מח וארובת עיניים..הלכתי למרפאה פרטית לד"ר עיניים שבדק אותי ואמר הכל תקין ואין צורל באמריי וגם שם עשיתי שדה ראייה שיצא תקין..לפני חצי חודש פניתי לניוראופטלמולוג דאמר שאין שום בעיה ועשה לי גם הרחבת אישונים וקבע חד משמעית שהכל תקין ולא צריך הדמיה!! הבעיה היא כזאת..בזמן האחרון הבחנתי שאני רואה כפל בשתי העיניים סביב מקורות אור..למשל בפלפון כשאני כותבת הודעה אני רואה צל לאותיות..או במנורות רחוב אני רואה מין הילה קופצת מעל למנורה..לאחר שנשללו בעיות עיניים הנני בלחץ היסטרי שאולי זה גידול בראש!???? קראתי הרבה באינטרנט ויש לציין שלא נשלל שאולי היה לי דלקת עצבית שעברה..אז אוליי זה התוצאות של הדלקת?? הכפל לא נעלם כשאני מכסה את אחת העיניים מה שאומר שזו לא פזילה..מה הסיכוי שזה גידול?? כשאני ממצמצת הכפל נעלם קצת ולאחר מכן חוזר.אין לי כאבי ראש וגם לא סחרחורות...אני סטודנטית ויש לי מבחנים כרגע ואני לא שקטה ולא מרוכזת..מקווה את התייחסותך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפל דו עייני - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012אם כשאת עוצמת כל עין לחוד ההפרעה לא נעלמת אז הבעיה היא לא מוחית . דלקת עצבית בעצב הראיה הסימנים שלה שונים לגמרי והם מלווים בירידה חדה של הראיה דבר שלא היה לך ולכן לא זו הבעיה.
בשלב זה הייתי מתיעצת עם נוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
נינה21/02/2012כשאני עוצמת את אחת העיניים אני עדיין רואה כפל כלומר הכפל לא נעלם בכלל לפעמים עם מצמוץ נעלם וחוזר ויש לציין שיש לי יובש קריטי הראייה שלי היא 6/6 נוירולוג יוכל לעזור??? או שצריך הדמייה למרות שאני מעדיפה לא לעשות הדמייה.
ותודה רבה הרגעת אותי קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאיםאורית17/02/2012
שלום .
עברתי תאונת דרכים ועמוד שדרה צווארי שלי נפגע .
הרופא קבע כי לפי הממצאים יש לי "טרמנר דו צדדי" .
אשמח לקבל הסבר למה התכוון הרופא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים - תגובה
אייל קליין18/02/2012לא פירטת מה חומרת הפגיעה ומהותה. האם מדובר בפגיעת חוט שדרה או בפגיעה אורטופדית במהותה
טרמנר הינו סימן שיכול להעיד על רפלקסים ערים אך לא בהרכח הוא פתולוגי. לעיתים פגיעות במערכת העצבים המרכזים עשויות לגרום לערות רפלקסים אך ישנם לא מעט אנשים אצלם קיימים רפלקסים ערים באופן טבעי.
בכל מקרה אני מציע לפנות לנוירולוג לבדיקת הנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטליןאיריס17/02/2012
בני בן ה-14 קיבל מהרופא ריטלין ל.א. 20 וזה לא עזר, קיבלנו במקום ריטלין ל.א. 30וגם לא עזר. האם אפשר לקחת 2 כדורים של ריטלין ל.א. 20 במקום ללכת שוב לרופא?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012לא . זה לא פתרון טוב יש להתיעץ עם הרופא. ואולי בכלל לא מדובר בהפרעת קשב ורכוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקוס חד פעמי עקב הפסקת נטילת תרופתאלי17/02/2012
לד"ר שלום רב
לחברי היה פרכוס חד פעמי קל עקב אי נטילת תרופות על דעתו של החולה בעקבות זאת הוא פירקס פירקוס קל והצטרך לאישפוז לשם מעקב רפואי .
האם תהיה השלכות על רשיון הנהיגה של החולה ?
יצוין שבתקופה שהיה מקבל את התרופה (איפנוטין ) בצורה מסודרת וקבועה היה מאוזן ויציב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקוס חד פעמי עקב הפסקת נטילת תרופת - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/02/2012בהחלט . כל התקף פרכוסי גורר בעקבותיו הפסקת רשיון נהיגה לשנה ולא משנה מה הסיבה לפרכוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקינסון לעת זקנה ונהיגהאלינה17/02/2012
לסבא שלי מהתחילו רעידות ביד, והוא מפחד ללכת לרופא מחשש שישללו לו את הרשיון. אני מנסה לשכנע אותומ ללכת לרופא.
-האם יש בסיס לפחדים?
-האם יש תרופות שעוצרות את התקדמות המחלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקינסון לעת זקנה ונהיגה - תגובה
אייל קליין18/02/2012לא הבנתי האם לסבא שלך כבר אבחנו פרקינסון או לא. במידה ולא יש לדעת כי רעד בידיים לא בהכרח מעיד על מחלת פרקינסון. בכל מקרה, כדאי לפנות לנוירולוג בהקדם על מנת לאבחן ולטפל מוקדם ככל האפשר וגם לקבוע כשירות לנהיגה במטרה לשמור על בריאות הציבור ובטיחותו של סבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRIדפנh16/02/2012
הופניתי לMRI מוח עקב בעיה בארגון וקושי בהבחנה של גירויים בעין שמאל.במחלות הרקע שלי בכצ'ט, צילאק ויתר לחץ דם.
תוצאות MRI הן להלן:
TSE T1 T2 בכל המישורים. אין עדות להאדרה.
נגע פרונטלי קטן בסמוך לקרן פרונטלית של חדר לטראלי משמאל.
נגע קטן קורטיקאלי אוקיפיטאלי ימני. MRV תקין.
האם תוצאות הבדיקה מסבירות את המטרה לשמה הופניתי לבדיקה?
תודה
דפני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI - תגובה
אייל קליין18/02/2012הממצאים עשויים להסביר את הסימפטומים, יש לפנות לנוירולוג על מנת להשקול את המשך הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מישהו סובל מאטקסיה ?
גניקו19/02/2012שלום , הנני סובל מאטקסיה על רקע פגיעה במוחון ובחוט השדרה . האם מחפש נואשות צעירים או מבוגרים המאובחנים במחלה זו . בברכה גניקו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EMGמשה14/02/2012
שלום רב, קבלתי תוצאה של בדיקת EMG ברגליים - "נזק עצבי מפושט קל מוטורי ותחושתי". האם מדובר בנוירופתיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG - תגובה
אייל קליין16/02/2012ייתכן מאוד שלכך הכוונה, כלומר ירידהמסוימת בתפקוד העצבי גם של עצבים תחושתיים וגם עצבים מוטורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרועי11/02/2012
אני לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה אבל אני אשאל בכל זאת,
יש לי מעין בליטה על החלק האחורי של הראש, היא מאוד מגרדת ויוצא ממנה נוזל שקוף.
מה זה הנוזל והאם אני צריך ללכת לבדוק את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין11/02/2012אני לא חושב שמדובר בעיה נוירולוגית הקשורה לפורום זה. אני מציע לפנות לרופא המשפחה או לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיכחה.....פוצי10/02/2012
שלום
אני בת 49 סובלת מFMF מטופלת ב"קולכיצין" מספר שנים ,(2 עד 3 כדורים ביום)
אני סובלת משיכחה זה יכול להיות בסיום שיחת טלפון (פרטים מהשיחה נעלמים)
אני רוצה להגיד מילה ופשוט לא מצליחה לזכור אותה (אפילו פרי כמו "מילון" לא הצלחתי להזכר)
השבוע אפילו פנים מוכרות שפוגשת כל יום לקח לי כמה שניות לזהות .
זה מפריע / מפחיד ,
שמעתי ולא הצלחתי להשיג מידע על " קולכיצין " שפוגע בזיכרון !!!
האם יש קשר ללקיחת "קולכיצין" לכל מה שעובר עלי ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפצת שאלה ישנה יותר שלא נענתה
פוצי21/02/2012ד"ר ענית לשאלות החדשות יותר
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיכחה..... - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/03/2012לא חושבת שיש קשר לקולכיצין יש צורכ לבצע ברור לירידה בזכרון כולל בדיקות דם מיוחדות סיטי מוח ומיפוי מוח תתיעצי עם הנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת פגע וברח-פגיעת ראשאליהו יצחק09/02/2012
האם ישנן שיטות טיפול חלופיות[נוירולוגיה]מידיות ולטווח הארוך? נא לפרט תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונת פגע וברח-פגיעת ראש - תגובה
אייל קליין10/02/2012השאלה לא לגמרי ברורה, אנא פרט יורת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בגוףשירי09/02/2012
שלום,
בן זוגי כבן 44 אדם בריא לחלוטין (עשה בדיקות דם מקיפות כשהתוצאות מצויינות),סובל מרעד קל בעיקר באיזור הידיים והפנים.
הרעד מתבטא בעיקר כשהוא במצב תנועתי ופחות במצב סטטי.
הערתי לתשומת ליבו אך אמר שאינו מרגיש זאת כלל אך כשהוא מתעצבן יתר על המידה חש ברעד קל.
היה אצל נוירולוג,נבדק ,לא נמצאה שום בעייהושלל פרקינסון
האם המצב מוכר ומה ניתן עוד לעשות בהתחשב במצב שאינו סובל משום בעייה בריאותי?
אודה מראש על תשובה,יעל.
נ.ב-עשה ניתוח קיצור קיבה לפני 8 חודשים והוריד 60 קילו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד בגוף - תגובה
אייל קליין10/02/2012קיים מצב של essential tremor שיכול לתבטא גם בגיל צעיר יחסית ואינו מהווה ינדיקציה לבעיה נוירולוגית כלשהי. אם נבדק על ידי נוירולוג כנראה שהכל תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


