מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריטליןדנה30/05/2012
הומלץ ע"י נוירולוג ולאור שאלון שמילאה המורה לתת לילד שלי ,בן 8 ,ריטלין לניסיון לחצי שנה אך ורק לימי לימודים ואז לראות התפתחויות/ שינוי לימודי .
עלי לציין שציוניו סבירים עד טובים אך המורה טוענת שההסחות וחוסר הקשב והתנועתיות
פוגעות בו מאוד .
אני קצת חוששת מתופעות הלוואי , חוסר תאבון (בעיה גדילה בהמשך) , עוויתות בפנים ..
או תופעות לוואי אחרות לעלולות לפגוע בגופו בעתיד .
האם יש תרופה לאי שקט קל ולא להפרעת קשב ?
מה דעתך למתן ריטלין לילדים ? האם אין קלות על מנת שיהיה שקט למורה בכיתה ?
האם היית נותן את זה לילדך ? האם יש חלופות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין - תגובה
ד``ר רונית גלעד31/05/2012בשלב זה אין חלופות ואין מניעה לתת ריטלין תופעות לוואי די נדירות . אבל כל האמור רק בתנאי שבאמת אובחן הילד כסובל מהפרעת קשב וריכוז .
תופעות לואי יכולות להיות לעיתים חוסר תאבון כאביר אש מצבי דכאון אבל אם יש צורכ ניתן לנסות כמובן רק בתנאי שהמצב האבחנתי הוא של הפרעת קשב ורכוז ולא לכל הפרעה בלימודים לא נותנים טיפול כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת על שימוש במלטוניןטל תדמור30/05/2012
שלום רב,
אני מורה וסובלת מקשיי הרדמות בפנט בתקופה זו של תחילת הקיץ וסוף שנת הלימודים בבית הספר.
קניתי מלטונין, אך איני יודעת אם לצרוך אותו בשל הדעות החלוקות עליו
אודה לדעתך המפורטת
בברכה
טל תדמור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת על שימוש במלטונין - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/05/2012אין בעיה בשמוש במלטונין לפי ההוראות פעם ביום בערב.
הבעיה שלא תמיד הוא עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מקצועית וחשובהקובי29/05/2012
שלום לרופאי הפורום
בהמשך לתשובה שקיבלתי בפורום על אפשרות שאישתי סובלת מבעיה נוירופטית המלווה בזרמים מרובים בכפות הרגליים האם המכשיר שריאיתי היום בחנות מדגם:
מדרך עיסוי מקצועי לכפות הרגליים דגם פוט פלזר דלוקס FM-TS9 יכול לעזור בהרגעה של כפות הרגליים וירידה בתחושת הזרמים וכתוצאה מכך ירידה במתחים ובעצבנות שאישתי סובלת בחודשים האחרונים ,מצורפת תמונה של המכשיר
דרך עגב ביום חמישי יש לנו תור אצל נוירולוג לברור והתיעצות בנושא
כל טוב מקובי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מקצועית וחשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/05/2012המכשיר יכול מעט להקל אבל לא הוכח שהוא אכן מועיל כמו תרופות אופיניות לנוירופטיה כמו ליריקה או גבפנטין או טגרטול או סימבלתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש ראייהשרון29/05/2012
שלום אני בחורה בת 32 בריאה בדרך כלל אתמול במהלך היום הראייה שלי הייתה לא טובה הסתכלתי על בעלי וראיתי אותו מקוטע ולא ברור ולאט לאט הראייה היתה פחות טובה ראיתי ממש צללים ומטושטש והתחילו לי גם זרמים בידיים וכאבי ראש נוראיים הלכתי למיון ושם עשו לי בדיקות דם וסיטי שיצא תקין אני כרגע גם עם כאבי ראש נוראיים ונורא מפחדת שזה יחזור לי שוב כי זה היה ממש מפחיד השאלה ממה זה יכול להיגרם ולמה זה קרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טשטוש ראייה - תגובה
ד``ר רונית גלעד31/05/2012זה יכול להיות סוג של מיגרנה . לא צריכ להלחץ מזה בממידה ויחזור יש לבצע בדיקות יותר מעמיקות כמו מרי מוח וברור ליתר קרשיות . יש להפסיק גלולות במידה ואת לוקחת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שרון31/05/2012תודה על תשובתך
אני לא לוקחת גלולות אחרי שראיתי מטושטש התחילו לי כאבי כאש ועיניים שנימשכים עד היום ולא עוברים מה עליי לעשות , יש לי תור לנוירולוג רק עוד 3 שבועות מה את ממליצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עפעף "קופץ"שוש29/05/2012
אני סובלת מאותה תופעה של עפעף קופץ. יש פתרון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעף "קופץ" - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/05/2012זה מצב של סטרס לא להתיחס וזה עובר מעצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צד שמאל "נרדם" בלילהשירן29/05/2012
שלום רב מזה יומיים אני מתעוררת באמצע הלילה כששתי ידיי "רדומות" (יד שמאל בעיקר). בלילה השני הרגשתי גם את הזרוע השמאלית ואת החלק השמאלי של הפנים מעט "רדומים". לאחר שהיד "מתעוררת" נשארת תחושה של חולשה באיזור. במהלך היום לא חשתי במשהו בעייתי. האם עלי לפנות לרופא? האם יכול להיות שהתופעה נגרמת עקב מאמץ ספורטיבי רב? וגם- אני שמאלית- האם יכול להיות קשור למאמץ של היד? תודה רבה רבה שירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צד שמאל "נרדם" בלילה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/05/2012יש להתיעץ עם נוירולוג ולבצע בדיקת אמג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
שירן29/05/2012רונית שלום תודה על תשובתך. האם יש אפשרות לקבוע תור אלייך דרך קופ"ח/פרטי? שוב תודה על התשובה המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעונות תוצאה בדיקת MRIalexis28/05/2012
שלום רב, לבעלי עשו בדיקת MRI - הבדיקה נעשתה לברור חולשה כללית הפרעות בזיכרון,הפרעות בדיבור. אני אשמח אם תוחלו לתת לי מידע ראשוני וכיוון טיפול לבעלי. MRI: מודגמים מספר פתולוגים בחומר הלבן בעיקר בחלקם פריונטריקולרים ממצאים החשודים למוקדים דמיאלינטיבים אשר בחלקם מוקדים כרונים. המוקדים אינם מקבלים האדרה לאחר הזרקת גדוליניום מיקומם והמנח שלהם יכול להתאים למוקדים דמיאלינטיבים. ממליץ על המשך ברור קליני ומעבדתי לכיוון זה. אין עודות לדימום. אין עודות לתהליך תופס מקום. בסידרת דיפוזיה ללא עודות לאוטם טרי או לדימום. לסיכום : מוקדים פתולוגים החשודים למוקדים דמיאלינטיבים הדורשים המשך ברור ומעבדתי. מה צריך לעשות בהמשך ? זה לא מסוכן ? בעלי עמר שרופא לא מטפל בו - אין פיטרון לזה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעונות תוצאה בדיקת MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/05/2012יש צורכ להתיעץ עם נוירולוג מדובר או במחלה דלקתית כמו טרשת נפוצה אין לי מספיק פרטים עליו או בבעיה של כלי דם קטנים יש צורכ בבדיקות דם אקו לב דופלקס קרוטיס . הכי חשוב יעוץ עם הנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRI בעקבות סחרחורותדנה27/05/2012
שלום,
אבא שלי בן 65 סכרתי סובל מכאבי ראש רבים וסחרחורות אשר גורמות לו לנפילות רבות והקאות הוא הופנה ל MRI אודה אם ינתן לי הסבר לתוצאות:
לאוקואריוזיס בולט למדי היכול לבטא שינויים איסכמיים ישנים, מספר מוקדים לקונריים קטנים. אוטמים קורטיקליים ישנים קטנים בגירוס צנטרלי מימין, באזור אוקסיפיטלי מימין ויתכן עוד. אוטם סובקורטיקלי ישן בקורונה רדיאטה מימין.
דמם ישן באזור גרעיני הבסיס- קורונה רדיאטה מימין.
נעשתה בדיקת MRA אשר אבחניותה לקויה עקב תזוזות.
אין אוטום חריף.
אין רואים עדות לתהליך תופס מקום, כיארי או הידרוצפלוס.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI - תגובה
אייל קליין27/05/2012התוצאות מראות נזקים ישנים אשר בהחלט יכולים להתאים לתמונה הקלינית. יש לחזור לרופא המטפל על מנת לבצע קורלציה קלינית, מומלץ לפנות למסגרת שיקומית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול
דנה03/06/2012אייל קליין תודה רבה על התגובה.
האם יש דרך לטפל במקרה זה? אם כן מה האופציות הטיפוליות?
מה הכוונה במסגרת שיקומית?
תודה רבה,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול - תגובה
אייל קליין04/06/2012יש להתייעץ עם נוירולוג ולמפות גורמי סיכון לרבות קרישיות יתר ולטפל בהם. טיפול פיזיותרפי לשיפור שיווי המשקל והפחתת הסחרחורות. בחלק מהקופות קיימות מסגרות של שיקום יום בהן ניתן לקבל טיפול רב-מקצועי על ידי צוות מיומן. בהתאם למצבו ייתכן ויש מקום גם לתקופת שיקום במסגרת אשפוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות ולחצים בראשאבירן27/05/2012
שלום אני בן 24 ומזה שבוע אני סובל מסחרחורות ולחצים בראש...הסחרחורות מתגברות בעיקר שאני עושה תנועות חדות עם הראש או שאני בנסיעה וכשאני לא עושה הם לא כולכך מורגשות, מעבר לכך אני מרגיש גם לחצים בראש( יותר בחלק של הרכה) מי מה זה יכול לנבוע? יש לציין שזה לא מלווה בכאבי ראש או משהו בסגנון ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות ולחצים בראש - תגובה
אייל קליין27/05/2012יש לפנות לרופא א.א.ג לקבלת אבחון. ייתכן ומדובר בסחרחורת תנוחתית (בשמה המקצועי BPPV). הטיפול המומלץ במקרה זה הינו פיזיותרפיה וסטיבולרית, יכול להיפתר בזמן קצר מאוד במפגש אחד או שניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתתתתת אף אחד לא יודע מה יש לימישהי24/05/2012
שלום,
לפני כשנה וחצי נכנסתי לשירותים ניסיתי להתרומם ולא הצלחתי כאילו איזו יד מורידה לי את הראש כלפיי מטה, וזהו כעבור שבוע זה שוב קרה ובעוצמה יותר קשה , לאחר מספר ימים התהלכתי ברחוב ושוב כאילו הראש שלי נלכד באיזה שדה מגנטי ונפער חור בלב של בהלה ופחד ושהקשה עליי את ההליכה ושמתי לב שאני הולכת בכובד רב ומתקדמת לאט .
כמובן שנבהלתי מאוד זה נמשך כארבע שעות עד שהשתחרר וישר הלכתי למיון ובדיקות הדם היו תקינות ושני נורולוגים בדקו אותי מבחינת אטקסיה וגם בדיקת EEG
ואמרו שזה תקין.
אך עכשיו שעברה שנה וחצי הסיוט הזה לא נגמר למרות שאני רגועה ולא לחוצה ולמרות שכבר לא נבהלת ולמרות שכבר יודעת שאני לא אפול . אני ממשיכה לתפקד ולסבול , מאותו ארוע יש מלא סיפטומים מוזרים , אני אף פעם לא יודעת מה יהיה מחר , פעם קשיי נשימה פעם כובד של מישקולת בגב כאילו אני עושה שק קמח למישהו, פעם כובד בקיבה שמושך אותי כלפיי מטה, פעם כאילו שמו עליי שק על הראש , אני לא יכולה לרקוד ולא לקפוץ וכל תנועה שאני זזה גורמת לגוף להיות בבהלה ומתח נוראים כאילו הגוף לא מתואם עם המוח .
הלכתי לשני פסיכאטרים והם ראו שאני רגועה ושאני מלאת חיים ולא בדכאון ומלאה במטרות בחיים אין לי דפיקות לב מהירות אין לי הזעות אין לי פחד במודע כי התרגלתי לזה , הרופאת אוזן גרון חושבת שזה משהו עצבי אבל הנורולוגים אומרים שאין כלום אז למי עליי לפנות ומה זה יכול להיות ??? קשה לי ללכת אני הולכת כמו רובוט משתדלת לא לזוז הרבה כי כל תנועה נותנת תחושה כאילו ירדתי מהליכון של מכון כושר ואני עדיין ממשיכה את התנועה. לעיתים אני עומדת ויש תחושה שאני שוקעת בריצפה כמו שעומדים בחוף הים בחול הרטוב, ולפעמים במיטה אני ישנה בסבבה ופתאום תחושה כאילו יש רעידת אדמה, אני לא נבהלת ולא נלחצת מזה כי התרגלתי אני לא במתח מזה אבל למה זה ממשיך מה זה ???
נ.ב
גילו לי צליאק האם זה סיפטומים של צליאק? אין לי כאבי בטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגו עליי ???
מישהי28/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשתתתתת אף אחד לא יודע מה יש לי - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/05/2012נא לפנות למרפאת היפנוזה ביח וולפסון דר סולומונוביץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה היפנוזה ?? זה לא משהו פיזי?
מישהי29/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא.א.ג
יפעת26/06/2012אולי כדאי להתייעץ עם רופא אף אוזן גרון, יכול להיות שזה סוג של ורטיגו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספסטיותחיה23/05/2012
כיצד מבדילים בין ספסטיות ברגליים לבין התכווצויות שרירים ברגליים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספסטיות - תגובה
אייל קליין26/05/2012ספסטיות הינה מצב הנובע מפגיעה במערכת העצבים המרכזית ומתבטאת בעליה בטונוס השריר. העליה מובחנת בהתנגדות לתנועות פסיביות של המפרק, שהולכת ומגברת ככל שהתנועות מהירות יותר. אין קשר בין שני המצבים שתיארת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים מרובים בכפות הרגלייםקובי23/05/2012
שלום לרופאי הפורום
אישתי סובלת שנים מחרדה ודיכאון בשנה וחצי האחרונים חלה החמרה במצבה
והיא עברה שתי אישפוזים ללא תוצאות כולל החלפת מספר תרופות בגלל חוסר התאמה
נכון להיום היא לוקחת מספר תרופות כמו זיפרקסה פריזמה מרוניל קלונקס להרגעה ונוקטורנו בלילה.
אחד התופעות המרכזיות שאישתי עוברת היא זרמים מרובים בעוצמות שנות בכפות הרגלים ברוב שעות היום כולל דופק באותם אזורים.
לגבי הטיפול וסוג הכדורים שאישתי לוקחת התיעצתי בפורום פסיכיאטריה וקיבלתי תשובה ,האם אתם חושבים ממה שרשמתי בהודעה שזו רק בעיה פסיכיאטרית או שיש לשכול גם בעייה נוירולוגית בגלל שהתסמינים האלו לא מרפים מאשתי בשנה וחצי האחרונות.
תודה לכם וכל טוב מקובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה נוירולוגית
חיה23/05/2012סבירות גבוהה לבעיה בעמוד השדרה המתני התחתון.אפשר לנסות להוריד את כל הכדורים להישאר עם קלונקס נגד חרדה ולעשות MRI מתני ו EMG .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לרמי
קובי24/05/2012שלום רמי
רציתי לדעת האם התשובה שלך מבוססת על ידע ברפואה
או מניסיון אישי האם אתה חלק מצוות הפורום?
בכל מקרה תודה על התשובה
כל טוב מקובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרמים מרובים בכפות הרגליים - תגובה
אייל קליין24/05/2012שלום
אני מבין שקיבלתם ייעוץ מספק מבחינת הטיפול הנפשי. בהחלט ייתכן שקיימת בעיה נוירולוגית ייתכן על רקע בעיות בעמוד השדרה או נוירופתיה כלשהי. אולי גם תופעות לוואי של תרופות מסוימות. אני מציע לפנות לנוירולוג להערכת המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת עירפול, סחרחורת ותשישותרונה20/05/2012
בחודשים האחרונים אני סובלת מתחושת טשטוש, סחרחורות שמקורן במצח ובאיזור העיניים. מידי חודש יש לי תחושה שגוש פנימי מתקדם לכיוון העין ואז אני מרגישה פזילה למשך כמה שניות ארוכות ולחץ על איזור העיניים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת עירפול, סחרחורת ותשישות - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2012מומלץ לפנות לבדיקת נוירולוג ורופא עיניים קרוב לודאי שמדובר במעט מתח נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעקב פיעקב פ20/05/2012
שלום לך אני בן 57 לפני שנה הופיע לי טינטון וגם ירידה חדה בשמיעה רופאת אאג אומרת שזו פגיעה עיצבית בזמן האחרון הופיע גם חוסר שיווי משקל בעיקר שאני מטה את הראש למעלה או למטה 1 האם זה בגלל הבעיות באוזן? 2 איך אפשר לבדוק את זה 3 מה הטיפול - אם יש - לזה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעקב פ - תגובה
אייל קליין26/05/2012יש לחזור לרופאת א.א.ג על מנת לאבחן שוב את המצב. ישנן מספר תסמונות בהן מופיעה ירידה בשמיעה יחד עם סחרחורות וחוסר שיווי משקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקד היפודנסי קטן באונה הפרונטלית האורה19/05/2012
עברתי תאונה ואושפזתי בבית חולים עקב שטף דם במוח. בצילום שעברתי נמצא הנ"ל. אבקש הסבר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקד היפודנסי קטן באונה הפרונטלית ה - תגובה
אייל קליין26/05/2012הממצא מתאר את מיקום הפגיעה, כלומר האזור אליו לא הגיעה אספקת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)


