מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ייעוץ בפיענוח ctשמעון09/02/2012
שלום וברכה רופאים יקרים.
דבר ראשון תודה ענקית שיש כזה פורום, שניתן בו להתייעץ.
אבא שלי עבר אירוע מוחי קל בליל פסח האחרון, דבר שהשפיע קצת על ההליכה, אך ברוך השם נראה שהכל יסתדר.
לפני כששה שבועות הלך לטייל עם נכדיו בגן שם נפל ונחבל, הנכדים ילדים קטנים ונכנסו לתראומה ולא רוצים לספר כלום ממה שקרה שם, אבא שלי כנראה איבד את ההכרה שם לכמה רגעים, כי גם הוא לא זוכר ממה נפל.
אמא שלי הלכה איתו לנוירולוג שקבע, כי הכל תקין. שמחנו והמשכנו הלאה.
בשבת האחרונה, אבא שלי קם בבוקר, ואינו מסוגל ללכת, כאבים חזקים ברגל. בתחילה חשבו שזה כלום, אבל אחרי יומיים הלך לרופא שהמליץ לו ללכת לבצע בדיקת ct ע"מ לשלול אירוע נוסף.
כמו"כ שלח אותו לבצע בדיקה אצל אורטופד, שלא מצא אצל אבי משהו נוסף.
אבא שלי הלך לבצע סי טי ועדיין לא קיבל פיענוח, ואני נורא חושש. בסי טי רשום שיש לו רירית מעובה. והייתי רוצה לשמוע מה הכוונה של זה, איך מטפלים בזה.
תודה מראש
שמעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ בפיענוח ct - תגובה
אייל קליין10/02/2012לגבי הנפילה- חשוב לבדוק האם באמת היה איבוד הכרה והאם איבוד ההכרה גרם לנפילה או שהוא נחבל בראשו מהנפילה ועקב כך איבד הכרתו.
בכל מקרה אם במשך שישה שבועות לאחר הנפילה הכל היה תקין אז רוב הסיכויים שהוא לא נחבל בצורה רצינית ולא נגרם נזק בעת הנפילה עצמה.
בכל זאת, אם איבד הכרתו ובעקבותכך נפל, כלומר ארוע של סינקופה, חשוב לברר מה הסיבה לכך.
לגבי הכאבים- כאבים בלבד שאינם מלווים בחולשה כלשהי של הגפיים או או פגיעה בדיבור בשיווי משקל בבליעה וכדומה לא מהווים סימן לארוע מוחי. כדאי לפנות לאורטופד לבירור מקור הכאבים. רירית מעובה זה כנראה ממצא אקראי שאינו מהווה בעיה כלשהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמיאליניזציהמעיין09/02/2012
היי, עברתי תאונה לפני כמה שנים ועשו לי mri וראו שיש לי דמיאליניזציה, המעקב הנוירולוגי שהיתי צריכה לעשות איך שהוא נפל בין הכיסאות בגלל זמן ההמתנה הארוך ולכן נשארתי בלי תשובות. ממה יכול להיות גורם לדמיאליניזציה והאם יכול להיות שזה לא אומר על כלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמיאליניזציה - תגובה
אייל קליין10/02/2012בגדול כפי שאני אומר להרבה מהפונים לפורום, ממצאי הדמיה לבדם לרוב אינם נותנים תשובה מלאה ויש לעשות קישור בינם לבין הקליניקה, כלומר לבעיות/סימפטומים/תלונות. יחד עם זאת אם קיים תהליך דה-מיאלינטיבי רצוי לפנות לנוירולוג כדי לברר מה המקור וגם אולי לחזור על הבדיקות ולבדוק אם יש שינוי כלשהו מאז הבדיקה הקודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי נרבן זה בסדר?מאי05/02/2012
אני שנתיים לאחר פגיעת ראש. סובלת מבעיות בשינה וכאבי ראש תמידיים.
רציתי לדעת האם יש סכנה כלשהי בלקיחת כדורי נרבן NERVEN לפני שינה?
אני לוקחת ליריקה גם. האם משהו לא בסדר עם השילוב ביניהם? ליריקה 300 מ"ג ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי נרבן זה בסדר? - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2012אני לא נמכירה מה זה NERVEN
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עפעף קופץשולי01/02/2012
בת 64. מזה 5 חודשים קופץ לי העפעף הימני ויש לי צניחת עפעף חוזרת. לפני כ-6 שנים עברתי ניתוח להרמת העפעף באותה עין. מדאיג ומטריד. למי עלי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעף קופץ - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2012קפיצות בעפעף אין להם משמעות חולנית אבל צניחת עפעף צריכה להבדק עי נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדמיית מוחארז31/01/2012
אבי, בן 68 עבר הדמיית מוח ולהלן התוצאות:
"מודגמת הרחבה קלה עד ביינונית של חדרי המוח הלטרלים, כולל הקרניים הטמפורליות, יותר מימין ושל החדר השלישי, כן ניראת הרחבה קלה של החדר הרביעי ושל החריצים בקימרון הפריאטלי. ניצפה ריבוי משמעותי של לקונות זעירות בגרעיני הבסיס-דו צדדית (יתכן שחלקן או רובן- VRS אוטמים לקונרים ישנים בודדים, בגרעיני התלמוס בשני הצדדים.
מודגמים אזורים אמורפים מרובים, ללא גבולות מוגדרים, המודגמים באות חריג, עם זמני שחרור T2 ו- T1 מאורכים, אשר מתפשטים בצנטרום הסמי-אובאלה, בחומר הלבן העמוק והתת-קליפתיבשני הצדדים. כן ניראים נגעים קטנים בודדים בחלק האחורי של גוף הקורפוס קאלוזום ובספלניום.אין כל הגברה פתולוגית תוך מוחית או תוך גולגלתית ע"י ח.נ.
סיכום:
תמונה נירחבת של לויקואראיוזיס.
דלדול המוח הגדול: בעיקר פריאטלי ויותר מרכזי.
ריבוי לקונות זעירות ואוטמים ישנים מועטים בגרעיני הבסיס."
לשאלתי:
אני לא מבין הרבה מהכתוב והייתי רוצה הסבר מיקצועי.
אבי היה אצל נויירולוג ולא ידע להסביר לי את פיענוח הבדיקה.
הסיבה שלשמה נישלח לבדיקת הדמייה היא" רעד בידיים שפוגע באיכות החיים, ירידה בזיכרון, עייפות יתר ( ביצע בדיקה במעבדת שינה ונימצא כי סובל מדום נשימה קל עד בינוני).
אני די חרד ודואג והייתי רוצה הסבר לכך, האם הנושא שכיח? והאם ניתן לטפל באיזושהי צורה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדמיית מוח - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2012לפי הממצאים מדובר בדלדול מוחי וכן בפגיעות נרחבות כנראה על רקע של חסימות כלי דם יש צורך בהמשך ברור נוירולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מוחיחגית31/01/2012
אבקש ניתוח לממצאים הבאים -בדיקת MRI
מצב לאחר דימום גרעינים כאסלים מימין חשד לאנגיומה קברנוסית.
מה פירוש אנגיומה קברנוסית?
לתשובתכם אודה.
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2012אנגיומה קברנוסית זו הפרעה מבנית של וריד שנמצא במקום שהוא לצריך להמצא כנראה הפרעה מולדת ולעיתים יכול לגרום לדימום במוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבר חמישה ימים שאני לא אותו בן אדםאייל30/01/2012
מזה כחודש סבלתי בנימול בידיים ואצבעות.. לפני כחמישה ימים התעוררתי עם טשטוש בעיניים, שגרם ללחצים בראש, ומעט לסחרור..חמישה ימים מאז.. אני בוהה, אין לי מצב הרוח,אני לא יוצא מהבית למעט עבודה. יש לי לחץ בראש.. כשאני מתקשר עם אנשים, אני מרגיש אדם שונה.. לא זה שהייתי לפני 5 ימים..שאלה: האם יכול להיות שעברתי ארוע מוחי קל? הפנו אותי לבדיקות דם וEMG בגלל הרעד בידייים. הקטע שאני מרגיש כל כך גרוע ויוצא דופן מאיך שתפקדתי לפני כמה ימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אציין שאני בן 34, ללא בעיות קודמות
אייל30/01/2012עד לפני 3 חודשים התאמנתי במכון כושר.. 2 הערות נוספות: אני מקבל עיסוי בכל הגוף מדי שבועיים, האם ייתכן שהצוואר נפגע או הגב? האם זה יכול להיות מדלקת באוזן? תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זו יכולה להיות מיגרנה?
אייל30/01/2012מעולם לא הייתה לי מיגרנה, ואכן יש תחושה של הבזקי אור ועיוות קולי.. מה שמדאיג הוא שזה נמשך כ 5 ימים.. האם בוקר אחד אתעורר וזה ייעלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר חמישה ימים שאני לא אותו בן אדם - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2012זה לא סימנים של ארוע מוחי . אבל יש צורך לעשות ברור מקיף כולל בדיקות דם . אולי עברת איזה זהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי - חוםאייש יצחק30/01/2012
מדובר באבי שעבר אירוע מוחי מלפני שבועיים.
אבי בן 88.
הוא מאושפז בברזילי.
בימים האחרונים הופיע חום של 84 מעלות בערך והבדיקות שערכו לו הינן תקינות ולא נמצא שום גורם לחום.
כל ערב עולה החום ויורד עם כדור להורדת חום.
יש עדיין דימום במוח כתוצאה מהאירוע המוחי ומצב חום מחמיר את מצבו הכללי.
בוצע צילום חזה, תרביות (דם), שתן ונמצא תקין.
מה הסיבה לחום?
ממתינה לתשובתם הדחופה והמהירה ע"מ להחליט את המשך הטיפול.
בתודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - חום - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012לא ברור מאיפה החום אם תרביות דם ושתן תקינות וצילום חזה בכל מקרה זקוק לכיסוי אנטיביוטי רחב טווח . מעבר לזה אין מה לעשות אלא רק להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה ליאריק28/01/2012
שלום רב,
אני בן 28 בחור בריא בדרך כלל.
החל מיום שני החלו לי כאבים ברכות של הפנים צד שמאל.
ומאתמול עד עכשיו יש לי כאבים חזקים באזור ותחושה של שיתוק בחצי פנים.
נימול וכאבים,כמו כן קיים גם הרגשה כמו של משיכה באזור הלסת עליונה.
וכאבים מאחורי האוזן כמו זעזוע .
הייתי אצל ניורולוגית שהציעה המשך בירור על ידי CT ראש,אוזניים ופרמידות.
רוצה לדעת בבקשה האם התסמינים האלו יכולים להיות סרטן? או שקשורים
לעצב של הגולגלת, הCT יכול לראות את כל זה?
בתודה אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לי - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012בדכ זה לא סרטן . כאביר אש יכולים להיות מסינוסיטיס וגם ממתח תמשיך את הברור עם הנוירולוגית . רואים הכל בסיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתפסות לי הפניםנינה26/01/2012
שלום אני נינה בת 28 רציתי בבקשה לשאול מדי פעם חלק מהפנים מהלחי ומטה עד לצוואר פשוט נתפס לי לכמה שניות האם זה משהו שצריך להדאיג אותי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתפסות לי הפנים - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012צריך לבדוק לעומק יתכן ויש גירוי של עצב הפנים ניתן לטפל עי הזרקות בוטוקס . אבל קודם צריכ לברר מה הסיבה נא לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם אפשר רק עוד שאלה
נינה30/01/2012מאותו יום שרשמתי את ההודעה קרה דבר נוסף היד השמאלית שלי שכואבת לי מדי פעם פשוט "נרדמת" זה היה במשך יומיים הולך ובא כרגע היא בסדר. בנוסף כשאני מרימה את היד למעלה ישנה ירידה של הדופק (שלגביי זה הייתי אצל הרופא ששלח אותי לצילום שם לא ראו משהו לא תקין) אבקש את חוות דעתך,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך נינה
נינה30/01/2012רק חשוב לי לציין שאת הצילום והביקור אצל הרופא היה בעבר לא בזמן האחרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EMGבתי26/01/2012
אבקש לפענח לי מה זה אומר:
תוצאות בדיקת מחט:
VASTUS: ימין אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחידות רחבות
TIBIALIS ANT : ימין אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחידות רחבות
GASTROC MED : ימין אין פעילות ספונטנית יחידות תקינות
MIDDLE LUMBAR PARASPINAL MUSCLES: ימין אין פעילות ספונטנית יחידות רחבות
תוצאות בדיקת הולכות:
פרוניאל ימין הולכות תקינות וחביון גל F תקין
טיבאל ימין הולכות תקינות וחביון גל F תקין
סורל ימין הולכות תקינות
לסיכום
תמונה נורופיזיולוגית המתאימה לפגיעה שורשית L4 L5 מימין ללא סימני דנרבציה פעילה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EMG - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012בעיה שנבועת מהגב . לחץ באזור גב תחתון נא לפנות לאורטופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר ארוע מוחיראובן24/01/2012
אבי בן 72 לקה בארוע מוחי קשה , מאז לא מדבר משותק בצד ימין עייף כל הזמן אוכל דרך זונדה לא מצליח לשלוט בצרכיו וכו' אתמול בוצע לו ct שם הסתבר כי יש דימום במוח , שאלתי מה ניתן לעשות במצב זה ?הבנתי שלהכנס לפעולה כירוגית זה מסוכן גם לבחור צעיר ,נמסר לי שכרגע ממתינים שהדימום יספג מה דעתכם האם יש פה בכלל עניין לחוות דעת נוספת ? יש מפה מוצא בכלל ?אשמח לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום לאחר ארוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012דימום במוח על רקע של יתר לחץ דם אין מקום להתערבות כירורגית יש להמתין לספיגתו עם השגחה קבועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהיעל24/01/2012
בת 44 בריאה בדר"כ. בשבוע האחרון תופעה החוזרת מספר פעמים רב ביום, יציאה של מעין וריד דק פועם בצבע כחול ממש מתחת לעפעף התחתון (החלק הקרוב לגשר האף). כאשר התופעה מתרחשת יש תחושה של מעין דופק/רטט של מספר שניות במקום.יש לציין כי הדבר ניכר גם למתבונן מין החוץ .כאשר הרטט חולף לא נותר הסימן הכחול הנילווה ליציאת הוריד.מהי ההסבר לתופעה והאם יש לגשת לבירור מאחר והדבר נמשך כבר כמה ימים בתדירות גבוהה למדי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012תופעה מוזרה . כנראה שהיה גם קודם אבל לא שמת לב לכך נא לפנות בשלב ראשון לרופא עיניים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטרופיה פריפריתחנה22/01/2012
אמי בת 60 ולאחר מספר מספר נפילות המלוות בהעדר יכולת לזוז במשך מספר דקות, היא נשלחה לבדיקת CT ללא חומר ניגוד. בבדיקה כתוב:הרחבה מתונה של חריצי המוח כביטוי לאטרופיה פריפרית. שאלתי היא? האם ממצא זה יכול לגרום לסימטומים הנ"ל וכן: האם אטרופיה פריפרית היא מצב נורמלי בגיל 60 או שהוא מבשר מחלה ניוונית של המוח כגון אלצהיימר או סוגים אחרים של דמנציה?
תודה רבה
ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטרופיה פריפרית - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012אטרופיה קלה יכולה להיות בגיל 60 אבל לא קיימת אצל כלם ויכולה לרמז על התחלה של מחלה נוונית אבל לא בהכרח . הנפילות לא קשורות יש להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה ליאריק21/01/2012
לד"ר שלום רב,
אני במשך שלושה ימים סובל מחצי פנים משותקות כואבות רדומות ויש נימול,הייתי ביום חמישי אצל נירולוגית שלא מצאה שום דבר מיוחד.והפנתה אותי לביצוע CT פנים ,פרמידות ואוזניים.
הCT יהיה במהלך השבוע.לקחתי ביום חמישי ארקוקסיה והוא עזר לי נגד הכאבים,החל מאתמול משעה 12 בערב התחלתי לרעוד עד שעה 3 לפנות בוקר ונרדמתי רק ב3 ,לאחר שהתעוררתי עוד בעודני מתעורר ובמצב שכיבה הגוף שלי רעד.רוצה לדעת האם זה יכול להיות קשור אחד לשני? וזה ניורלוגי או שאולי זה חרדה?
בתודה רבה
רון
אני בן 28 בחור בריא בדרך כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לי - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012קרוב לודאי מדובר בחרדה אבל כדאי לבצע גם בדיקות דם כלליות ויעוץ רופא כללי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

