מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נוקשות בידייםרינת19/06/2012
בת 54. לאבי פרקינסון. יש לי נוקשות בידיים לאחרונה (אובחן על ידי רופא)
. אין רעידות בידיים , הליכה תקינה
נוטלת ריספרדל 10 שנים
האם עלי לחשוש מפרקינסון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוקשות בידיים - תגובה
אייל קליין24/06/2012פרקינסון או פרקינסוניזם יכול להיות תופעת לוואי של התרופה הנ"ל, הנוקשות לא בהכרח מעידה על אבחנה זו. ייתכן גם על רקע ארטיריטי. רצוי להיות במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפסיקי עם הרספידל זו תרופה מסוכנת
יוסי26/06/2012יכולה לגרום לתופעות לואי מוזרות הקשורות לעצבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמות ונימולמאוד לחוצה19/06/2012
שלום רב,
כבר מספר ימים שיש לי תחושה בחלקים שונים בגופי, בעיקר ידיים ורגליים, של מעיין הרדמות, עיקצוץ ונימול. (בעיקר אם אני לא בתנועה בפרק זמן מסויים), אבל אין לחץ על האיברים).
כמו כן, התחילו לי קצת כאבי ראש, ותחושת עייפות כללית (אין שינוי מהותי באורך החיים).
אני מניחה שעליי לפנות לנוירולוג, איזה בדיקות עליי לבקש ממנו לעשות/להפנות אותי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמות ונימול - תגובה
אייל קליין24/06/2012רצוי להתחיל את הבירור אצל נוירולוג, קשה להמליץ מה לבקש או לשאול מבלי לבצע הערכה גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של EMGsharon18/06/2012
עשיתי בדיקת EMG יד ימין כתוצאה מהירדמות יד ימין ,נימול היד ושתי אצבעות (אגודל ואצבע) רציתי גם לציין שאני לאחר תאונת דרכים נכנסו בנו מאחור ואני קיבלתי צליפת שוט בצוואר אני לאחר פיזיותרפיה וכל העומס של הצוואר הקרין ליד ימין. התוצאות הם: לא נראו סימנים של נזק פריפרי. ערכים מוטורים, סינסורים - הופקו בגדר הנורמה. הולכות עצביות - NCV -NERVE CONDUCTION - הופקו בגדר הנורמה. לא נראו סימנים של POLYNEUROPATHY בבדיקת שרירים נראו סימנים מינימליים של CHR DENERVATION בשרירים מעוצבבים משורשים פרוקסימליים מימין, ללא שינויים של ACUTE DENERVATION לסיכום: CHR RADICULOPATHY C6-C7 RT MILD עשיתי גם צילום צוואר ורואים שתי חוליות מקדימה נושקות אחת בשנייה. הייתי אצל אורטופד והוא נתן איבחון כזה: אחרי EMG - אין סימנים של סבל עצבי חריף. סימני סבל כרוני של שורשים C6-7 מימין בינוני. בצילום ע"ש צוורי שינויים ניווניים קלים, זיזים גרמיים בין חוליות C5-6. הופנתי לרופא נורולוג ופיזיותרפיה. רציתי לשאול האם מצליפת שוט בתאונה זה גרם לבעיות האלו? ולמה עליי לפנות לנורולוג? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של EMG - תגובה
אייל קליין24/06/2012לא ציינת מתי קרתה התאונה. בהנחה שהיא קרתה לאחרונה אז התשובה היא שהתאונה לא גרמה לנזק הגרמי והעצבי, הוא היה קיים שם קודם אך בהיעדר טראומה המצב היה א-סימפטומטי. אם מדובר על תאונה שקרתה לפני זמן רב (שנים), ייתכן שהטראומה האיצה תהליכים ניוונים גרמיים שהמשך גרמו גם לפגיעה עצבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת EMG
sharon25/06/2012התאונה קרתה לפני חצי שנה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם במוחאוראל16/06/2012
שלום,
אימי עם אלצהיימר כבת 92 קיבלה שטף דם במוח, מזה ארבעה ימים היא חסרת הכרה נעזרת בחמצן לשיפור הנשימה ומקבלת נוזלים דרך האף, כאשר הגענו לבית החולים נאמר לנו על ידי הרופאים כי מצבה קריטי והיא לא תשרוד יותר ממספר שעות או מספר ימים מאחר
ושטף הדם ממשיך להתפשט לגזע המוח,. מזה יומיים אמרו לנו שהיא יציבה ואין החמרה.
שאלתי היא האם אפשרי לדעת כמה זמן יכול להמשך מצב זה. אנו ביקשנו מהרופאים לא
להאריך את חייה באמצעים חודריים.
אודה על תשובתכם,
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם מוחי אודה על תגובתכם. אור
אוראל18/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשטף דם במוח - תגובה
אייל קליין24/06/2012לצערי לא ניתן לדעת בטח שלא דרך הפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי ונפילותעדי16/06/2012
שלום, אימי הבת 69, שהייתה מאוד פעילה ועצמאית, ב 2010 עברה שני אירועים מוחיים. היא לא קבלה שום שיקום מאחר ועמדה על הרגליים. מאז האירוע השני מצבה הפיזי והנפשי התדרדרו. קופ"ח לאומית מלבד מתן תרופות לא סיפקה לנו שום מידע למעט עו"ס שהמליצה על מועדונית-שגם אותה קבלנו לאחר פניה למנהלת. היום אנחנו יודעים שיכלה לקבל שיקום גם בהמלצת רופא משפחה, פיזיותרפיה בבית וכו'. בטוחנו שהללו היו משפרים את מצבה כשעוד "נלחמה". מאז ועד היום אימי מועדת ונופלת. דרשנו והתעקשנו על בדיקת הולטר לחץ דם ועוד. אתמול ושלשום נפלה מס' פעמים ונחבלה. לקחנו אותה למיון שם עברה CT שהראה שטף דם ישן וחדש בעקבות הנפילות. כרגע, קשה לה לעמוד וללכת בכוחות עצמה. היא קבלה פלאזמה וכדור למניעת רעידות. כנראה ביום א' תשלח הבייתה. מה עלי לדרוש מבית החולים ומהקופ"ח (משלמת על ביטוח סיעודי)? מהן זכויותיה? איזה בדיקות כדאי שתעבור על מנת לברר את סיבת הנפילות שהופכות לאחרונה לתכופות?
כולנו מרגישים שההזנחה וחוסר המידע מהקופא מאפשר לאימי לדעוך ולאט לאט להפוך לסיעודית :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי ונפילות - תגובה
אייל קליין16/06/2012שלום רב
מומלץ מאוד שאמך תעבור תקופת שיקום במסגרת אשפוז באחד ממרכזי השיקום באזור מגוריכם. עליכם לדבר עם הצוות הרפואי בבית החולים ובקש הפנייתה לשיקום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוע מוחיאתי15/06/2012
בעלי בן 62 עבר ארוע מוחי לפני כשנה. הוא חולה סכרת ועקב הזנחה הגיע לבית החולים עם מד של 450 ועקב כך ראייתו נפגעה וכן נפגעה היכולת המוטרית שלו. בינתיים אחרי האשפוז הוא קיבל פיזותרפיה וכדורים וראייתו לא חזרה אליו אך יש קצת קצת הטבה. השאלה שלי כמה זמן זה ימשך, מה עושים הלאה והאם יש איזה טיפול אחרי ההארוע. (מנטלית הוא נמצא בדכאון וכל הזמן ישן) הוא מקווה מאד שהראיה שלו תחזור, הרופא מרוצה מההתקדמות אך הוא לא יכול לתפקד לבד וצריך עזרה שלי או של אחרים בכדי לתפקד. בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע מוחי - תגובה
אייל קליין16/06/2012קשה להעריך את משך השיקום לאחר ארועים מוחיים, לכל אדם יש את הקצב שלו, את היכולות שלו, לכל אדם מידת הפגיעה היא שונה וקשה להשליך ממקרה למקרה. חשוב מאוד לשמור על מסגרת טיפולית באופן עקבי, לעיתים השיפור מגיע בשלבים מאוחרים יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשמקס12/06/2012
שלום, כבר חודשיים אני סובל מכאבי ראש בעורף רוב הזמן, בצד ימין או שמאל, לעיתים מלווה בכאבים באזניים ולעיתים תחושה של סחרחורת קלה תוך כדי הליכה. לעיתים אני מתעורר באמצע הלילה עם כאבי הראש האלה. בהתחלה לקחתי איבופרופן ופרצטמול למשך כמה ימים וזה לא עזר. עשיתי סי טי מוח כדי לשלול סיבה מבנית ויצא תקין. בדיקה ע"י נוירולוג גם תקינה. הרופא רשם לי ארקוקסיה אבל הרגשתי שלא רק שזה לא עוזר אלא שהביעה החריפה.
האם יתכן שהכאבים נובעים מבעיה/פגיעה כלשהי בכלי הדם המוחיים באזור? האם כאבים מסוג זה יכולים להצביע על סיכוי לאירוע מוחי? האם מומלץ לקחת אספירין? והאם יש מקום לבדיקות נוספות כלשהן, מעבר לסיטי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2012ש לקחת טיפול קבוע מונע באלטרלט כל ערב לפני השינה . בתנאי כמובן שבוצע סיטי מוח עם חומר ניגוד . זה לא סימן מקדים לארוע מוחי ולא קשור לענין אם לאחר שבועיים הכאבים ממשיכים עם הטיפול יש לחזור לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG בחסך שינהשי12/06/2012
שלום,
אני עומד לעבור את הבדיקה, יש לי מספר שאלות
האם כדורים כגון ציפרלקס או כדורי הרגעה יכולים להשפיע על תוצאות הבדיקה כמה זמן לפני הבדיקה יש להפסיקם אם בכלל ?
שאלה נוספת כמה שעות צריך לא לישון לפני הבדיקה ומה עושים עם מטופל שמתקשה להירדם במהלך הבדיקה
בתודה,
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG בחסך שינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2012בדכ לא ישנים 24 שעות יש למהנע מלקחת כדורי הרגעה בתקופה זו לפניה בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההבדל בין מיאסטיה לטרשת והיצרות תעחיה09/06/2012
מה ההבדל בין מיאסטיה גרביס לטרשת נפוצה מבחינת חולשת רגליים וקשיי הליכה.
לא מבחינת הגורמים לתופעה אלא מבחינת התחושה ? ספסטיות ,חולשה ללא ספסטיות
מתגבר במאמץ,כאבים, חולשה כללית וכו . את הגורמים ל 2 המחלות אני מכירה.
האם היצרות תעלת השדרה יכולה לגרום תסמינים דומים ולהטעות את הרופאים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדל בין מיאסטיה לטרשת והיצרות תע - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2012מיאסטניה נותנת סימנים שונים לחלוטין מטרשת אין ספסטיות יכולה להיות ראיה כפולה הפרעות בבליעה ובדבור התעיפות במשך היום המבוקר לערב.
כל נוירולוג מתחיל יודע להבדיל בין הסימנים של שתי המחלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם היצרות התעלה ביחס ל 2 המחלות
חיה14/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופלר עורקי צוארמנטה08/06/2012
שלום עברתי בדיקת מאמץ ואקו.הכל תקין.(בת 61) האם אני יכולה לותר על בדיקת הדופלר לעורקי צואר או שאין קשר? תודה מראש שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופלר עורקי צואר - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2012אין קשר ויש לבצע את הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבה תודה.שבת שלום
מנטה14/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך יעוץמארק08/06/2012
שלום,אני בן 18 תלמיד כיתה י"ב מסיים בגרויות.
מגיל 11 בערך אני מרגיש מין לחץ כזה מוזר בראש ואם אני שם אצבעות במקומות מסויימים בראש כמו במצח\מאחורי האוזן אני מרגיש דופק.הצלחתי איכשהו ליחיות עם זה ולנסות להיתעלם.היו לי גם תלונות על כאבי ראש מידי פעם.
לאחרונה עשיתי בדיקת ct עם חומר ניגוד שיצא תקין ועשיתי בדיקות דם שיצאו תקינות ובדיקות שתן שיצאו תקינות (עשיתי בדיקת דם להורמונים שהתשובה אליו תיהיה עוד חודש)
ליפני כמה שנים גילו אצלי רטינופתיה בעיניים. יש לי עליות בלחץ דם (אומנם בדרך כלל הלחץ דם שלי סביר מאוד ונורמאלי אבל לפעמים אכן יש עליות)
בזמן האחרון אני מרגיש רע,לא ישן טוב,נירדם מאוחר וקם מוקדם מעצמי.
מרגיש ציפצופים באוזניים.
הראייה שלי נעשתה מוזרה כזו (למרות שאין לי הרגשה של פגיעה בראייה עדיין אני מרגיש שהראייה שלי טיפה הישתנתה).
בשבוע האחרון אני ממש לא מרגיש טוב,חולשה כללית בגוף,חולשה מורגשת ברגליים,קושי במאמץ אפילו מאמץ קל. קצת קשיי נשימה קלים פה ושם.
אחרי כמה ימים שהמצב הזה לא עבר אמרתי את זה לאמא שלי והלכנו לרופא ולאחר מכן הלכנו למיון לבית חולים.
בבית החולים עשו לי בדיקת עיניים ומצאו pseudopapilledema,לאחר מכן בדקו אותי 2 נוירולוגים בדיקות פיזיות ואמרו שאין בעיה נוירולוגית.
הנוירולוגית אמרה שהמצב הזה יכול ליהיות מלחץ תוך גולגולתי או פשוט מסטרס נפשי.(אך היא אמרה שלחץ תוך גולגולתי פחות סביר)
שיחררו אותי הביתה מהמיון אבל אמרו לי לחזור למחרת למרפאת חוץ בבית החולים לבדיקת עיניים חוזרת ולביקור אצל נוירולוג.
יום למחרת רופאת העיניים לא מצאה papiledema. והנוירולוג אמר שהכל ניראה תקין אך יש צורך בבדיקת עיניים חוזרת.
אני קצת מפחד מהמצב כי אני מרגיש באמת לא מרוכז ומרגיש חלש כזה בעיקר חולשה ברגליים וטישטוש ראייה כזה וקושי במאמץ (כמו שאמרתי מיקודם).
וגם הלחץ הזה שאני מרגיש בראש מגיל צעיר מעלה אצלי את החשש שאולי זה לחץ תוך גולגולתי,וגם מה שמעלה לי את החשש שמצאו pseudopapilledema (למרות שזה נישלל יום לאחר מכן).
אני דיי לחוץ ולא יודע מה לעשות,אמא שלי אמרה שתבקש בדיקה אצל פרופסור לעיניים ולאחר מכן פרופסור נוירולוג.
לדעתכם מה הסיכויים שיש לי לחץ תוך גולגולתי ? ומה כדיי לעשות ?
אני מרגיש מיואש ומפוחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך יעוץ - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2012לדעתי כדאי לבצע מרי מוח . בגלל הספור של רטינופטיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראשעלמה06/06/2012
שלום אני אחרי ניתוח ראש מסוג קברנומה טמפורלית ימנית בצד שמאל של הראש לאחרונה התחילו לי בעיות זיכרון ולאבד דברים לשכוח דברים שכחה מוחלטת מה שממש לא אופיני לי ועוד דבר יש לי תחושת לחץ כבר תקופה באיזור הניתוח האם יש קשר בין הדברין לניתוח? זה קצת מלחיץ ואני בחורה צעירה בת 26
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/06/2012בדכ זה לא עושה בעיות בזכרון אם מדובר בניתוח בצד ימין ואם את ימנית יתכן ואת קצת בלחץ שדבר שעושה הפרעות ברכוז . כאביר אש בהחלט יכולים להיות קשורים לניתוח וזה יעבור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות בראשמהממת 2604/06/2012
שלום, בכמה ימים האחרונים התחילו לי דקירות באחורי הראש, בצד שמאל. זה קורה לי כל כמה חודשים, זה לא מלווה בכאבי ראש, רק בתחושה של דקירות שנמשכות מספר שניות, ואז נפסקות ומופיעות כעבור כמה דקות שוב.
רציתי לשאול מה אפשר לעשות עם זה? ואם יש בכלל מה לעשות? ממה זה יכול לנבוע?
אני כרגע מתחילה תקופת בחינות שאני יושבת מול מחשב שעות רבות ולומדת, אך זה גם קרה לי כשלא הייתי מול מחשב או שישבתי הרבה זמן, זה פתאום קורה.
תודה רבה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/06/2012דקירות באזור חבור צואר ראש יכולים להיות קשורים לדלקת עצבית אם ישבת ליד מזגן .
בדכ טיפול עם תרופות לאפילפסיה במנון נמוכ זה עוזר אבל יש להבדק עי נוירולוג שיחליט אם אכן זו הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות שרירים בלשוןיפעת03/06/2012
האם קפיצות שרירים בלשון יכולות להיות תקינות?
יש לי קפיצות שרירים בכל הגוף כבר כמה שנים, שנבדקו אצל נוירולוג ונראו תקינות. אך בלשון זה חדש. האם זה בהכרח מראה על בעיה נוירולוגית או יכול להיות שפיר כמו בכל הגוף?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדוקטור
יפעת07/06/2012אני מאוד לחוצה והתור רחוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקפיצות שרירים בלשון - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/06/2012בדכ קפיצות שרירים בלשון לא צריכ להיות אבל חייב משהו אוביקטיבי לראות את הקפיצות האלה והאם הן קימות במנוחה אם כן יש להתיעץ מחדש עם נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת והקאות מול חפץ נעאור01/06/2012
ד"ר שלום
בתי עובדת מספר חודשים מול מצלמות הבודקות תנועה בים. המצלמה נעה בצורה אוטומטית. לאחר פחות משעה היא מתחילה לסבול מסחרחורת , בחילות והקאות. היא נבדקה אצל נוירולוג,אף-אוזן-גרון ורופא עיניים והבדיקות היו תקינות.מה לדעתך הבעיה? אין שום תסמינים מעבר לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת והקאות מול חפץ נע - תגובה
אייל קליין04/06/2012אם הבדיקות שערך רופא א.א.ג תקינות רוב הסיכויים שאין בעיה ממשית אך תיתכן עדיין רגישות יתר של המערכת הווסטיבולרית. טיפולי פיזיותרפיה המכוונים לגירוי של המערכת הוסטיבולרית יכולים לעזור בהפחתת הרגישות ושיפור ההתמודדות עם תנועת המצלמות. ניתן לגשת לרופא המטפל ולבקש הפניה לפיזיותרפיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחרחורת והקאות מול חפץ נע - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/06/2012יכול להיות שאכן יש לה בעיה קטנה במערכת שווי המשלק . לדעתי בדיקת הבחירה תהיה בצוע בדיקת ENG בדיקה עם מים לאזנים . כדאי לעשותה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


