פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דמנציה
    NANOSH
    15/03/2012

    היי
    קרוב משפחה שלי בן 70+ סבל מזה יותר מ10 שנים מכל מיני בעיות של דופק לא סדיר בכלל , ופעם בשנה או שנתיים היה מאושפז על מנת לטפל ואולי להוסיף תרופות על מנת לסדר לו את הקצב, גם היו לו לפעמים בעיית הצטברות נוזלים בריאות בגלל אותה סיבה..(זה רקע קטן)
    לפני כ 3 חודשים המצב שלו התחיל להחמיר קצת מיום ליום עד שהגיע למצב של כמעט חנק כשהוא יושן , הבטן, הרגליים שלו התנפחו .. היה קם בבוקר עם הפנים כמו כדורסל מרוב שהתנפחו .. עבר כמה בדיקות אבל שעד שבא התור שלו המצב הוסיף להחמיר.
    לפני שבועיים הלך לבדיקת קרדיולוג ואז הם אשפזו אותו בבית החולים ואז הודיעו לנו בשורה מרה שהלב כמעט ולא עובד בכלל יעני 0% ויש לו הרבה הצטברות נוזלים בריאות וכו' ובזה טפלו בתרופות אחר כך השתילו לו קוצב בתקווה שיעזור ואכן עזר ליומיים בלבד ועוד פעם הדרדר המצב אז החליטו לעשות לו אמבלציה.. את הצנתור הזה עבר בהצלחה וזה כמה ימים שלאחר הקצב ולחץ הדם סדירים מאוד
    עכשיו לבעיה הכי רצינית מכל זה , אנו לפעמים שמנו לב שהוא מבלבל קצת או שוכח או חוזר על אותו סיפור או משפט יותר מפעם אחת , אבל באשפוז האחרון זה החמיר קצת ולפני שבצעו לו האמבילציה עשו לו בדיקה למוח והתברר שהוא סובל מדמנציה .. אבל מאז הצנתור ההוא המצב החמיר והוסיף להיות יותר ויותר קשה , הוא הפך כמעט למנותק מכל האמת , כבר מבלבל כמעט כל הזמן בין אנשים , מקומות,וזמן !!!!!!
    לפי הנירולוג יש טיפת אור שהמצב יחזור לקדמתו לפני כניסתו לבית החולים , ז"א לפני הידרדרות המצב וזאת לאחר שישוחרר הביתה
    אני הבנתי שבעיית לב כזאת אכן סיבה מצדיקה לדמנציה בגלל אי אספקת דם או חמצן לתאי המוח , אבל השאלה האם ייתכן שבזמן הניתוח עצמו האמבילציה גרמו לנזק נוסף כי מאז המצב הדרדר פתאום בצורה מוזרה מיום לאחר ולא בצורה הדרגתית
    סליחה על אורך ההודעה ומקווה הסבר מפורט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמנציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמנציה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    23/03/2012

    לא ברור . אבל בהחלט יכול להיות שבזמן פרוצדרות שונות יש ירידת לחץ דם או היפוקסיה מוחית שמחמירה מוח שהוא ממילא חולה . ואין כל כך תרופות למצב זה . אבל הרבה פעמים חולים אלה חוזרים לעצמם עם הזמן לכן יש צורכ בסבלנות מבחינת המוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד ירוד
    עוזי
    15/03/2012

    שלום!
    הנני פונה לגבי אחי.
    בן 57 עבר לפני מספר שנים צנתור.שומר על עצמו מאז.
    פעיל מאד .דומיננטי בדכ.
    בחודשיים האחרונים בבת אחת אירעו מספר סמפטומים בולטים:
    מדבר באטיות ולא בשטף.
    פעולות מוטוריות איטיות
    הזדקן בבת אחת גם חיצונית ב10-15 שנה
    לטענתו עשה בדיקות שונות :
    בדיקות דם
    אקו לב
    מעקב קרדיולוג
    מעקב רופא משפחה
    טוען שהכל תקין
    היות ודעתי לגבי השנויים שחלו בו בולטים וזו דעת הסובבים אותו גם כן.
    אבקש לדעת בדחיפות לפני שיהיה מאוחר מדי מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקוד ירוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד ירוד - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    23/03/2012

    עליו להבדק בהקדם עי נוירולוג אולי מפתח פרקינסון או משהו מהסוג הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 11 עם כאבי ראש
    מירב
    14/03/2012

    יש לי ילד בן 11 כבר 3 שנים סובל מכאבי ראש ךסירוגין לפעמים 4 ימים ברצף עשינו בדיקת עינים תקינה. יש לציין שיש לו הפרעת קשב ורכוז ונוטל ריטלין 20SR אני ממש אובדת עצות התורים לנירולוגים שנה כמעט אצל כולם בעבר רופא ילדים אמר אולי מיגרנה ואני ממש דואגת מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 11 עם כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 11 עם כאבי ראש - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    23/03/2012

    יכול להיות מיגרנה יכול להיות גם שהריטלין גורם לו לכאבי ראש אם התופעה הופיעה בסמיכות להתחלת טיפול בריטלין .
    בכל מקרה רצוי לבצע EEG עד שאת מגיעה לנוירולוג ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נא עזרתך הדחופה
    תאו
    14/03/2012

    שלום, בן 36 בריא בדרך כלל. עובד כמנהל במפעל,עבודהתחת לחץ ועומס רוב הזמן. בריא בדרך כלל. מלפני שבועיים חשתי סחרחורת כשקמתי משינה. אחרי יומיים התחלתי להרגיש מין חוסר איזון,עייפות , עיניים כבדות ובא לי לישון והכי הפריע לי חוסר ריכוז ותחושת חוסר האיזון. מאוחר יותר התחילו כאבי קיבה בחלק עליון אמצעי. הכאב קל אך ממושך והרגשי רעב ובחילה קלה. עשיתי בדיקות דם (כימיה) - תוצאות תקינות מלבד אנימיה קלה 13.4 בדיקת עיניים - תקינה בדיקת א.א.ג - תקינה בדיקת U.S צוואר לבדיקת עורקים - תקינה פניתי לניירולוג - בדיקה ראשונית שלו הייתה תקינה ובכל זאת שלח אותי לבדיקת CT ליתר בטחון לטענתו. כרגע מחכה לבדיקת גסטרולוג. אני מאוד מוטרד,האם זה משהו מפחיד או מטריד אילו בדיקות נוספות לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נא עזרתך הדחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נא עזרתך הדחופה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    23/03/2012

    קודם כל זה לא מפחיד אולי בגלל תחושת הסחרחורות אחכ התחלת להרגיש צורת חרדה אבל בכל מקרה אם נוירולוג בדק וגסטרו הייתי ממליצה עוד על בדיקת קרדיולוג לשלול בעיה לבבית ואז הכל בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת למיקטל נגד התכווצויות
    אלי
    14/03/2012

    לד"ר שלום רב
    אני מקבל למיקטל נגד התכוצויות באופן קבוע במינון 100
    איזה בדיקה עליי לבצע בכדי לבדוק את רמת התרופה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת למיקטל נגד התכווצויות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    רק למבוטחי מכבי ניתן לבדוק רמת למיקטל בדם בבדיקת דם שגרתית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה!!!!!!!!
    אופיר
    13/03/2012

    נשמעים תקתוקים בתזוזה הכי קטנה של הראש כשהפה שלי סגור לחלוטין! וכל מי שנמצא לידי שומע חזק את הרעש של התקתוקים כשהפה שלי סגור!

    האם התקתוקים יכולים להיות ממפרק הלסת?

    האם כשמזיזים את הצוואר לצדדים אז גם הדיסק בלסת זז?
    האם כל תזוזה של הצוואר משפיעה על הדיסק בלסת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה!!!!!!!! - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    התופעה לא ברורה אתה צריך להבדק עי רופא אאג עם הכנסת אנדוסקופ וגם עי רופא פה ולסת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG
    e.
    13/03/2012

    היי,
    בעקבות התעלפות בודדת (לא לגמרי איבוד הכרה אלא כמעט) שאחריה התחילו לי כאבי ראש חזקים וסחרחורת, הופנתי לביצוע EEG במצב ערנות.
    לא קיבלתי כל מכה.
    בתוצאות נכתב כי פעילות בסיס אחרוית 8 לשניה נחסמת בפקית עיינים.
    ללא פעילות איטית או מהירה משמעותית.
    בנשום היתר נצפתה התפרצות בודדת של גלים חדים בטווח האלפא באזור טמפורלי שמאלי.
    בהבהובים ללא שינוי.
    לסיכום: ללמעט התפרצות בודדת של גלים חדים ואיטיים בזמן נישום היתר, התרשים תקין.
    יש לחזור על התרשים לאחר חסך שינה...

    אודה לעזרתך בהסבר הדברים בשפה פשוטה ולמה הכוונה בדברים.

    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    בסך הכל נשמע שהבדיקה תקינה . לעיתים בגיל ציער בזמן אורור יתר יכולה להופיעה האטה כמו שאצלך . אבל לשם הבטחון כדאי לעשות עוד בדיקה לאחר חסך שינה לא לישון לילה ובלצע בדיקה .
    אם יצא תקין אז הכל בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG

    e.
    14/03/2012

    תודהרבה על מענה המהיר.
    מה האטה זו אומרת?
    האם הבדיקה חייבת להיות אחרי לילה ללא שינה? או שאפשר אחרי יום של 12 שעות בלי שינה?
    מה בעצם הבדיקה בודקת?

    תודה והמשך יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת פתאומית ותחושת נימול ביד
    שי
    13/03/2012

    שלום רב,

    אתמול בערב כשישבתי מול המחשב קיבלתי פתאום סחרחורת די רצינית שחלפה כעבור שתיים-שלוש שניות. לאחריה היה נדמה לי שמתחילה לי תחושת נימול ביד שמאל שנמשכת עד עכשיו (10 שעות אחרי). אין לי שום סימפטום אחר מלבד זה. אני בן 33 ובריא בדרך כלל. האם יש סיכוי שעברתי אירוע מוחי כלשהו ואם כן, מה עליי לעשות?
    אני לא חושב שרופא משפחה כלשהו ישלח אותי לסדרת סריקות יקרה על סמך סחרחורת ונימול, שאולי יעבור בימים הקרובים. מה עליי לבקש ממנו?

    תודה רבה,
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת פתאומית ותחושת נימול ביד - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    חייב לפנות לנוירולוג בהקדם להבדק ויש צורכ בביצוע בדיקות דם לקרישיות יתר אקו לב וסיטי מוח .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה
    ליאור
    13/03/2012

    שלום רב , אני בן 24 סובל מסחרחורות ואיבוד שיווי משקל כבר מספר חודשים ..
    בחודש האחרון החלה הרדמות בכפות הרגליים והיידים וכאבים בחלק העליון של הראש ..
    ובנוסף לסחרחורות חוסר בריכוז
    אני אשמח לעצה ..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    יכו להיות ממתח אבל חיבים לבצע MRI מוח לשלול מחלות דלקתיות של הגיל הצעיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החזרים ערים
    נופר
    12/03/2012

    שלום, אני נופר בת 18. לפני שנתיים הופנתי לאורטופד עקב כאבי גב תחתון ונמצא בלט דיסק l5s1 עם לחץ על השק ומוצא השורש משמאל. בגלל ערנות החזרים בארבע גפיים נשלחתי ל mri צווארי אשר לדעת האורטופד ללא ממצא פטולוגי. השנה חזרתי לאורטופד עקב כאבי צוואר עם הקרנה לשכמות וכתף שמאל.שוב היו לי החזרים גידיים ערים עם קלונוס. הופנתי לנוירולוג ששוב נמצאו החזרים ערים בארבע גפיים, יותר מימין, החזרים פוליקנטיים יותר מימין, tromner דו"צ בולטים, הולכת פחות טוב על עקבים, ברגל מימין החזרים פלנטריים , פלקסיה עם נטיה לצד ימין, החזרי בטן הופקו שווים בספק פחות יפה מימין. הנוירולוג שלח אותי לmri ראש עם gad וצווארי.
    רציתי לדעת מה זה אומר החזרים ערים והאם זה מעיד בוודאות על מחלה דמיאלינטבית? האם יש סיכוי שסתם יש לי החזרים ערים יותר מימין או שחייבת להיות לכך סיבה רפואית?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החזרים ערים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החזרים ערים - תגובה

    אייל קליין
    13/03/2012

    בגדול לרוב אנו מתייחסים להחזרים ערים כמצב המצביע על פגיעה במערכת העצבים המרכזית. הפגיעה יכולה להיות מסוגים שונים ולאו דווקא מחלה דמיאלינטיבית. יחד עם זאת קיימים מקרים שלאנשים יש החזרים ערים באופן רגיל ולא פתולוגי אך כמובן שיש לשלול מצבים אחרים לפני שקובעים זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחרור בהנחייה להשגחה מתמדת
    שואלת
    12/03/2012

    היי

    בן משפחתי אמור להשתחרר בימים אלה משיקום בבית חולים, לאחר ארוע מוחי.
    במשך כל תקופת שהותו נאמר לנו שיזדקק להשגחה מתמדת ולעזרה.
    לפני כשבועיים אף פתחנו בהליך מהיר לקבלת רישיון לעובד זר, באישורי בית חולים.
    קצת קודם הם אף דיברו על מוסד סיעודי.
    בן משפחתי משתחרר לביתו ובכגלל עיכוב בשחרור בגלל שאין לנו עדיין מטפל, קיבלנו טלפון מהרופאה בבית החולים שאמרה שהם טעו באבחנה ושהוא לא זקוק להשגחה מתמדת.

    היינו המומים. איך יכול להיותש אבחנה רפואית פתאום מתבטלת לנוכח זה שאין לנו עובד ונתקענו בשחרור?

    אנו משחררים אותו גם בלי עובד בגלל הלחץ מהשיקום ולא יודעים מה לעשות. מה שיותר גרוע זה שאם זה יופיע במכתב שיחרור אנחנו לא בטוחים שנוכל להמשיך בתהליך קבלת העובד הזר.

    מיותר לציין שבן משפחתי זקוק לצערנו להשגחה ואפילו לשם ההעברתו התארגנו 3 בני משפח הוציוד (כיסא גלגלים, הליכון) ואמבולנס בסטנד ביי במידה וזה יהיה בלתי אפשרי. הוא סובל מבעיית יציבות ושיווי משקל שמפריעות לניידות ומתהלך בהליכון, אינו רואה בעין אחתכלל ובעין השנייה פגיעה בשדה הראייה שנדרשה להמשך בירור כנראה מהארוע (שלא ביצעו שם), יש לו בעיה תחושתית בכפות הידיים והרגליים (שלא קיבלנו לגביה הסבר וחולשה) ובאופן כללי למרות שהשתפר מאוד מהמצב שהגיעו בו, כמעט ולא עומד ומאוד לא יציב, והוא מהלך בהליכון - עדיין מסורבל מאוד, במעברים לא יציב, מתהלך באופן שמחייב השגחה כל הזמן, מתיישב בכבדות, מעיף את הראש לצדדים, ולרגע לא ניסינו לאפש רלו להתנהל לבד במחלקה ולא נאמר אחרת מהצוות, כולל המטפלים.
    למעשה הרופאה זרקה את זה בשיחת טלפון שבה ביקשה שנפנה אותו מיידית ושבעצם הם טעו באבחנה!
    מה עושים עם זה?

    תודה רבה.
    המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחרור בהנחייה להשגחה מתמדת - תגובה

    אייל קליין
    13/03/2012

    שלום רב
    ראשית צר לי על תחושותייך הקשות, אני יודע שלעיתים קשה להבין את החלטות המערכת הציבורית ויש התחושה כי לא תמיד המניעים הם אלה שהיינו רוצים שיהיו, אבל זה מה יש ועם זה צריך להתמודד. אני לא נמצא במערכת הציבורית מזה זמן מה ולכן קשה לי לענות על שאלות בנושאים "בירוקרטייםף. ידוע לי כי ניתן לפנות למוסד לביטוח לאומי על מנת לקבל "טרום סיעוד" שזה עזרה ביתית למספר מצומצם של שעות שבועיות עד לקבלת כל האישורים וזה יכול להקל עליכם. מעבר לזה צריך לקוות שהגלגלים יעבדו מהר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ודקירות באיזורים שונים בגוף
    תמי
    10/03/2012

    אני בת 53, בדר"כ בריאה. לפני כחודשיים התחילו לי כאבים באזור הבטן אך לא במקום מסוים. לפעמים הכאבים דמו לזרם חשמלי ונמשכו כל פעם מספר שניות ולפעמים הכאבים היו רגילים יותר ונמשכו מספר דקות. לאחרונה, בשלושה השבועות האחרונים, הכאבים עברו לאזורים אחרים גם: בגב, בחזה, במפשעה,דקירות בעין, זרם באוזן,באזור פי הטבעת - כל פעם במקום אחר.
    עשיתי בדיקות דם מקיפות, בדיקת קולונסקופיה וכן אולטרסאונד בטן שלא נמצא בהם ממצא מיוחד.
    האם זוהי בעיה נוירולוגית? מה האבחנה? ואם לא, למי אתם מציעים לי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ודקירות באיזורים שונים בגוף - תגובה

    אייל קליין
    11/03/2012

    הסימפטומים מעט מפוזרים מידי על מנת לאבחן בפורום זה ולכן אני מציע לפנות לנוירולוג ולשטוח בפניו את הסימפטומים שאת חווה, מתי מופיעים באיזו תדירות, מה מחמיר מה מקל כדי להגיע לאבחנה. ייתכן גם שמדובר על בעיה אורטופדית כלשהי על רקע בעיות בעמוד השדרה ולכן כדאי גם לפנות לאורטופד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקופה ארוכה
    ניצן
    09/03/2012

    היי דוקטור,
    אני בן 27 אדם בריא בדרך כלל בחצי שנה האחרונה אני סובל מפיסקולציות בכל חלקי הגוף כשהדבר התחיל אני זוכר שחוותי סיטואציות שונות של כעסים בעיקר בעבודה ולאחר מספר ימים העניין הזה התפרץ...מיותר לציין שנכנסתי ללחץ וחרדות מאוד גדולים מהעניין ובחודשים הראשונים הרגשתי חולשות נימולים וכאבים מסוגים שונים בגוף לאחר ביקור אצל נוירולוג ולאחר מספר בדיקות נוירולוגיות בתאריכים שונים שביצע + בדיקות דם + EMG (שהיה ממש בהתחלה של הפיסקולציות) נקבע שהכל תקין והומלץ לי לפנות לפסיכולוג, אני עובד עם הפסיכולוג תקופה יחסית ארוכה ויש לציין שישנם ימים טובים יותר אך מידי פעם שוב חוזרות הפיסקולציות ולעיתים גם "נתפסות" באיזור מסויים בגוף למספר ימים. וכשדבר כזה קורה שוב אני נכנס לחרדות ולחצים....מעבר לזה בארבעת החודשים האחרונים אני סובל מכאבי רגליים בכפות הרגליים במצב עמידה הכאבים לעיתים מלווים בתחושת שריפה פיסקולציות בכפות הרגל ורגישות העניין הוא שברגע שאני נח הדבר עובר..העלתי את הנושא בפני הנוירולוג והוא הסביר לי שזה לא קשור לנושא הפיסקולציות והמליץ לפנות לאורטופד שגם הוא לא מצא שום דבר.
    האם עליי לבצע בירור נוסף בנושא?
    האם כדאי לבצע שוב בדיקת EMG (מאחר שנעשתה ממזמן) - כאמון בשבועיים הראשונים של התופעה?
    והם יש איזו שהיא דרך להפסיק את הפיסקולציות כי זה מוציא אותי מדעתי?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקופה ארוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה!!!
    אורחת
    08/03/2012

    שלום, בת 22, מזה 5 חודשים אני שומעת קליקים חזקים באוזן בכל תזוזה- בהליכה, בדיבור, בהזזת הראש לצדדים, ובפתיחת הפה יש "קליק" חזק בלסת ויש גם "קליק" בסגירת הפה.

    ובנוסף גם נשמעים תקתוקים בתזוזה הכי קטנה של הראש כשהפה שלי סגור לחלוטין! אני לא יכולה לתפקד, לישון ולדבר בגלל הרעש של התקתוקים, וכל מי שנמצא לידי שומע חזק את הרעש של התקתוקים כשהפה שלי סגור!

    האם התקתוקים יכולים להיות ממפרק הלסת? האם בדיקת MRI של פרקי הלסת תעזור? אשמח לשמוע את דעתך המלומדת והמורחבת והמלצה מה לעשות בנידון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה!!! - תגובה

    אייל קליין
    11/03/2012

    התאור שלך בהחלט מתאים לבעיה במפרק הלסת אני ומציע לפנות לרופא פה ולסת, ולברר את הנושא. ייתכן שיש צורך גם בהפניה לפיזיותרפיה לטיפול במפרק. לגבי MRI, הצורך ייקבע על ידי הרופא בהתאם לממצאים ולצורך בהדמיה. בראש ובראשונה צריך לעשות צילום על מנת לראות אם יש בעיה גרמית כלשהי במפרק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפגעה לי אונה פרונטלית ימנית בגלל
    אביתר
    08/03/2012

    תאונת דרכים ואיבוד הכרה.

    בנוסף נשברו לי מספר עצמות בגוף.

    יש מוקד באונה הפרונטלית הימנית בבדיקת MRI.

    אחרי התאונה- מצב של בלבול , שכחה, עצבנות ייתר.

    כתוצאה מזה יש ירידה בתפקוד הכללי.

    פלג גוף שמאלי לא מגיב לדקירות כמו פלג גוף ימני.

    האם כתוצאה מתאונה כזו , יש מקום לקבוע נכות נוירולוגית?

    מצפה לתשובה.

    אשמח לקבל גם חוות דעת בעיניין זה.

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפגעה לי אונה פרונטלית ימנית בגלל - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/03/2012

    כן אם כל התופעות הופיעו לאחר התאונה והן מוסברות מבחינה נוירולוגית עי נזק באונה פרונטלית לפי מרי אז יש מקום לתבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום