מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ארוע מוחי - תקווהראובן18/01/2012
שלום ,
אבי לקה בארוע מוחי קשה ,כבר 7 ימים שאינו מדבר ,אוכל דרך זונדה רוב הזמן ישן ,אמנם מזיז את יד שמאל ורגל שמאל הרופא טוען שזה נגרם לו עקב פירפור בלב ובבדיקת א.ק.ג עדיין רואה פירפורים ,העבירו אותו אתמול לשיקום , אך קשה לעבוד איתו כי כל הזמו ישן , אני בייאוש האם שמעתם על מישהו שהצליח להתעורר \להתחזק אחרי תקופת זמן זו ,הרופאים אומרים שבכל מקרה יהיה סיעודי לכל חייו , שאלתי האם ניתן לדעת לאחר תקופה כה קצרה שזה הולך לכיוון זה ? ואם כן אז למה שלחו אותו לשיקום כה מוקדם ? אשמח לכל תגובה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע מוחי - תקווה - תגובה
אייל קליין18/01/2012אתחיל מהשאלה האחרונה- רצוי ומומלץ להתחיל את השיקום מוקדם ככל האפשר ברגע במתייצבים מבחינה רפואית ואין סכנה מיידית כלשהי.
לגבי קביעת הפרוגנוזה כלומר סיכויי ההחלמה- הדבר תלוי בגורמים רבים כגון גיל, מצב רפואי, מצב תפקודי קודם, חומרת האירוע ועוד. על אף שזה מעט מוקדם, רופאים בעלי ניסיון יכולים להעריך את סיכויי ההחלמה. עם זאת - כפי שאמרתי זה עדיין מוקדם ובהחלט ייתכן עדיין שיפור משמעותי במצבו ולכן טוב עשו ששלחו אותו לשיקום שם יוכלו להעריך בצורה יותר מדויקת מה סיכויי ההחלמה. צריך לדבר עם הצוות ולעשות תיאום ציפיות ולנסות להבין מה יהיו תוצאות ריאליות מהשיקום. גם תחת המונח סיעודי יש רמות שונות של תלות בזולת ולכן צריך עוד להמתין ולתת לאנשי המקצוע בשיקום לעשות את עבודתם ולקוות להתאוששות רבה ככל האפשר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורטיסאלי17/01/2012
בן 80-
א.האם תסמינים שונים: הפרעות דיבור ,הפרעה תחושתית ביד,בראיה וכו', מעידים תמיד על וריד הקרוטיס, אלא אולי על ורידים אחרים במוח?! מצ"ב תוצאות הדמייה.אודה גם לרופאה.
ב.עד ההחלטה אם לנתח -האם בשעת אירוע תסמיני הבא, ועד ההסעה לבי"ח, יש טעם לעסות את אזור הוריד בצוואר "לשחרר" את הסתימה? או שזה עלול להזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה:ניתן להגדיל את גודל הצפיה במסך
אלי17/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורטיס - תגובה
אייל קליין18/01/2012א. לא תמיד אבל אופייני מאוד
ב. לא הייתי ממליץ. אני לא בטוח שבאמת אפשר להשפיע על מה שקורה בעורק ואם כבר משפיעים על ידי עיסוי ייתכן שחרור של פלאק גדול ויכול לגרום לנזק משמעותי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירים קופצים בפניםכרמלה14/01/2012
רני בת 47 וכשנתיים יש לי תנועות לא רצוניות בפנים השרירים קופצים לי מאזור הפה הפה נפתח מצד לצד סיבי העניים הייתי אצל מספר ניורולוגים וכל אחד נתן לי טיפול שונה וכולם זה עדין ממשיך, אני עובדת עם קהל וזה נראה גרוע. הרופא האחרון המליץ על בוטוקס. השאלה היא האם לאחר הבוטוקס הפנים שלי יראו רגיל או שהוא פשוט ישתק לי את השרירים ואני יראה עם פנים כמו של בובה פלסטיק מכוערת? נמאס לי מכל הכדורים ומכל הנסיונות, הכדור היחיד שאני לוקחת זה בערב כמאוד כואב לי הפנים מכל היום זה קלונקס חצי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד.א עשיתי את כל
כרמלה14/01/2012בדיקות הדם שרק ניתן מכדוריות לבנות עד חיפוש נחושת ואיאיגי והכל תקין זה רק השרירים שקופצים. תודה מקרב לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלות נופלות אצלי לאט חה.. האם..
כרמלה14/01/2012הבוטוקס שהרופא ממליץ לי זה אותו טיפול שעושים לקוסמטיקה או שהוא שונה והאם קופת חולים משתתף? הרופא עצמו הוא פרופ' שהגעתי לביקור אצלו דרך המושלם פלטינום.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירים קופצים בפנים - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012אם יש התכוצויות כנראה שבוטוקוס זה הטיפול אם מזריקים במרכז טוב הרופא בדכ יודע איזו כמות צריכים וזה עוזר מצוין בכל מקרה ההשפעה חולפת לאחר מספר חודשים ולכן אם יש נזק הוא לא לצמיתות אבל בדכ אין בעיה עם זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות ומתן הכוונה כללית?יואב11/01/2012
איבחונים: שדרה שסועהS1 מצב מעבר לומבוסקרלי ליפומה בגוף חוליה L5 ליקוי היגוי קל האם האבחנות הנ"ל מצביעות על פגיעה נורולוגית? האם האבחנות הנ"ל מצביעות על הפרעות קוגניטיביות? תודה מראש יואב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות ומתן הכוונה כללית? - תגובה
אייל קליין16/01/2012ייתכן קשר בין המצבים הנ"ל לבים פגיעות נורולוגיות אך לא בהכרח תלוי בחומרת המצב, יש צורך בהתאמה לבדיקה הקלינית. המצב בהדמיה אינו נותן תשובהמלאה. לעיתים זה גם מתקשר לבעיותקוגניטיביות אךשוב, הקורלציה למצב בהדמיה אינה גבוהה צריך להתאים לבדיקה הקלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימוליםאלי11/01/2012
שלום רב
אז ככה עברתי שני בדיקות EMG תקינות,כמובן בדיקות כול הזמן,אני יספר בקצרה כרגע יש לי סוג של מיופתיה קלה cpk מוגבר
אני במעקב נירולגי וגם אצל מומחה נוסף
לפני כמה ימים התחיל לי דבר כזה של נימולים קפיצות שריר כאלה מוזרות גב רגליים ידיים ,ממש באצבעות אני מרגיש טיקים(אני גם בלחץ וחרדה גדולה מכול המצב בכללי)למרות שהגעתי שוב לנירולג שלי והוא הסביר לי,בנוסף פניתי לחדר מיון לבדיקות גם ניורלגיות ובדיקות דם
זה ממש התחיל אחרי אבחון מיופתיה ויוצא מצב שרופא לא מאמין ואומר שזה מהנפש בכול מקרה רופא משפחה רשם לי אבחון paresthesia
רציתי לדעת מה זה,אני מאוד לחוץ מי זה זה פשוט מפריע לי בשינה בעיקר בזמן מנוחה אני מרגיש את זה יותר בזמן פעולה כמעט ולא מרגיש
אשמח לתגובה מימך,אני מאוד חרד וגם במצב הנפשי שלי שזה פוגע לי באיכות החיים שלי אני במחשבה על משהו מסוכן מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימולים - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012קשה להעריך את מצבך לפי מייל . בכל מקרה יש צורך לבצע EMG במקום טוב ולבצע הולכות ושרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש לאחר נפילהאלי10/01/2012
שלום רב,
בן כ-36 בד"כ בריא לפני מספר ימים חליתי בוירוס מסויים שגרם בבוקר לשלשול, כל היום הגרגשתי עייפות , חוסר תאבון וחוסר נחת , אך שתיתי מים , בערב הייתי מת מעייפות והלכתי לשיון מוקדם - לא היה לי חום והקאות. בשעה 1 בלילה התעוררתי והלכתי לישתות כי הרגשתי התייבשות ובדרך למים הרגשתי בחילה - התעלפתי והתעוררתי על הרצפה עם מקות יבשות בראש (כפי שהסתבר יותר מאוחר), בדיקת רופאה גלתה שהייתי עם איבוד נוזלים . מאז אני שותה הרבה מים, אך כ- 5 ימים כמעט הכאבי ראש לא עוברים לי אני לוקח משכך כאבים . האם זה נורמאלי ?, האם יש משהו שכדאי לבדוק עוד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש לאחר נפילה - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012במקרה זה יש לשקול ביצוע הדמיה מוחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקצוצים בכל חלקי הגוףאלה09/01/2012
יש לי עיקצוןצים לא חזקים שהחלו הבקר בחלקים שונים של הגו ף. התחילו בידים ובפנים.
התחלתי לקחת אזוטרול יחד' עם קרסטור נגד כולסטרול
אמש פעם ראשונה. האם יש קשר? מחב מרק טרם קיבלתי תשובה.בתודה עבור תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקצוצים בכל חלקי הגוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012יתכן ויש קשר כדאי לפנות לרופא משפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות והכוונה?שי08/01/2012
איבחונים:
שדרה שסועהS1
מצב מעבר לומבוסקרלי
ליפומה בגוף חוליה L5
ליקוי היגוי קל
האם האבחנות הנ"ל מצביעות על פגיעה נורולוגית?
האם צריך לבצע אבחנות נוספות?
תודה מראש שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות והכוונה? - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012האבחנות יכולות להצביע על בעיה נוירולוגית אבל רק באופן תאורטי אם הבדיקה הקלינית הנוירולוגית תקינה אז אין בעיה נוירולוגית . למרות התשובות שקבלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופמיןמיכל06/01/2012
שלום,
אני בת 33 וכבר מעל ל- 10 שנים סובלת מעייפות קשה שמקשה על התפקוד.
יש כמה רופאים שאיבחנו אצלי CFS למרות שזאת אבחנה בעייתית עד כמה שידוע לי.
ניסיתי הרבה תרופות שעובדות על סרוטונין ונורדרנלין ובעצם לא היה שום שיפור,
ולעיתים אפילו החמרה בעייפות.
ניסיתי לעשות ספורט, הגיינת שינה נכונה טיפולים טיבעיים ושום דבר לא ממש עוזר.
לאחרונה רופאת המשפחה אמרה שעייפות יכולה להיות בגלל מחסור בדופמין, ויש לי גם רעד עדין בידיים מבדיקה נוירולוגית שעברתי, אבל לא פרקינסון.
רציתי בבקשה לברר: האם ישנה תרופה שמעלה את הדופמין שהיא לפרקינסון שאוכל לקחת בגיל שלי לתקופה לא ארוכה על מנת להעלות את הדופמין?
ואם כן, איזו תרופה הכי מומלצת?
יש את התרופה וולבטרין שניסיתי אותה וגרמה לי לאי יכולות להרדם בכלל.
והאם זה נכון שלריטלין יש רק השפעה על אותו היום וכעבור שבוע מהרגע שמפסיקים לקחת ריטלין רמת הדופמין חוזרת להיות כפי שהיתה בהתחלה גם אם נוטלים ריטלין תקופה ארוכה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לציין שכל בדיקות הדם תקינות
מיכל06/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפה ברגלייםדליה06/01/2012
התוכלו בבשה לסייע ל באבחון ובעצה לפתרון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה...
דליה06/01/2012חור בן 51 בריאבדרך כלל
לאחרונה צריבה ברגליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריפה ברגליים - תגובה
אייל קליין07/01/2012שלום רב,
ראשית כדאי לחזור לרופא שהפנה לבדיקה הנ"ל על מנת להמשיך באבחון ולהתאים בין ממצאי הבדיקה לבין המצב הקליני. הבדיקה מראה על בעיה בצד ימין בעוד את מתארת סימפטומים בשתי הרגליים. יש לפנות גם לטיפול פיזיותרפי מוקדם ככל האפשר שם יוכלו באמצעים שונים להקל על הסימפטומים. ניתן לשקול גם טיפול תרופתי בהתייעצות עם הרופא על מנת להתגבר על הבעיה העצבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות לבדיקת C.T.TTYY05/01/2012
שלום,
במשך כ-7 חודשים יש לי כאב באוזן שמאל.לאחר שעשיתי את כל הבדיקות ולא נמצא כלום נשלחתי לבדיקת C.T
בבדיקה נמצא הממצא הבא: בדיקת מח תקינה , קשרית עם הסתידויות תת עורית בכיפת ההמיספרה הימנית.
אני מבינה שמצאו משהו , אשמח לדעת מה ומה לעשות????
הזמנתי תור לרופא אבל הוא עוד הרבה זמן,
לתשובתכם המהירה אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לבדיקת C.T. - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012לממצא זה אין שום משמעות חולנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה על מיליםסיון04/01/2012
לא יודעת לאיזה פורום לפנות, האם המקרה קשור לפסיכולוגיה ומשהו נפשי או שמא נוירולוגיה ומשהו פיזי.
הבן שלי (כמעט בן 4) אומר כמעט כל דבר פעמיים. פעם בקול ופעם בשקט, כאשר שואלים אותו למה אתה חוזר על עצמך הוא אומר, אני לא! הוא לא שם לב לכך.
האם יש מה לדאוג? האם יש מה לעשות עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה על מילים - תגובה
אייל קליין05/01/2012אני מציע לפנות לייעוץ עם קלינאית תקשורת. ניתן לפנות לרופא הילדים ולקבל הפניה למכון להתפתחות הילד על מנת לבדוק את הנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקצוצים בידייםמיקה03/01/2012
הבוקר קמתי כאשר שתי הידיים אצבעות שלי סובלות מעיקצוצים, נימול ידיים.. אצבעות.. זה לא כואב... אבל מאד מדאיג ... איני חולה בשום דבר... האם עליי לפנות לרפא דחוף? מיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקצוצים בידיים - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/01/2012קרוב לודאי מדובר בלחץ עצבי בשורש כף היד אם זה ממשיך יש לבצע אמג לאבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעמיר02/01/2012
היי
יש לי מאין תחושת עקצוצים והירדמות בפנים משני הצדדים ואני מרגיש כמו רעידות בפנים ושאני נוגע באזור כאילו אי תחושה מה יכולה להיות הבעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה בבקשה
עמיר21/01/2012היי
יש לי מאין תחושת עקצוצים והירדמות בפנים משני הצדדים ואני מרגיש כמו רעידות בפנים ושאני נוגע באזור כאילו אי תחושה מה יכולה להיות הבעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/01/2012אולי חסר של ויטמין בי 12 אולי מצב של לחץ נפשי נא להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיית נקודותאלינור02/01/2012
אמא שלי, בת 58, רואה מזה שבועיים נקודות שהיא מתארת אותם כמו מעופפים קטנים. היא לא רואה את זה כל היום, רק חלק מהיום. היא נבדקה אצל רופא עיניים, שלא מצא בעיה בעיניים, והפנה אותה לנוירולוג.
עד התור, אשמח בבקשה לדעת מה זה יכול להיות, האם זה מצב שמחשיד לגידול או לקריש דם או למשהו מסוכן ?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיית נקודות - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/01/2012בדכ זו לא בעיה נוירולוגית אלא בעיה בזגוגית של העיניים לכן להתיעץ עם רופא עיניים שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך.
אלינור02/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)


