פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LAT
    דליה
    06/11/2011

    אני בת 61, בדכ אשה בריאה, כמעט שנה נימול בכף רגל שמאל, והרגשה של תפיסה בכרית כף הרגל. אותה הרגשה קלות ברגל ימין + לעיתים דקירות חזקות באצבעות הרגליים + חום עז. ברגליים המצב לא קיים כל הזמן.

    בידיים: כ- 4 חודשים רדימות בשלוש אצבעות הידיים קשה, כל הזמן בימין וקלה בשמאל. עשיתי בדיקת EMG שאיבחנה את הדאגנוזה CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LATERAL. התסמונת הקארפלית ביד ימין חמורה וכבר קבעתי תור לניתוח השבוע.

    במחשבה שנייה האם לא כדאי לבדוק מדוע כל התופעות הללו יחד? האם יש משהו מאחד מאחורי התופעות? האם רצוי לדחות הניתוח ולבדוק בכללי מה עומד מאחורי תופעות אלו.

    אשמח לתגובה מהירה משום שאינני רוצה ללכת לניתוח מבלי לוודא שאני עושה את הנכון, ובעצם מה יהיה עם שאר האברים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LAT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LAT - תגובה

    אייל קליין
    06/11/2011

    שלום רב
    מנקודת מבט שיקומית, אני מייחס חשיבות רבה למצבים בהם סימפטומים דומים מופיעים בשתי הגפיים בו זמנית. לרוב ישנו קשר מרכזי כלשהו, כלומר מעורבות של עמוד השדרה בסימפטומים כגורם תורם או כמקור לכאבים. אינני יכול לומר לך לבטל תור שכבר קבעת כיוון שאיני מכיר אותך ולא יודע בדיוק מה מצבך. אם עד עכשיו לא עשית זאת, אני ממליץ בחום לפנות לטיפול פיזיותרפי שם יוכלו לתת לך מענה לבעיה תוך התייחסות למרכיבים יציבתיים, התייחסות לעמוד השדרה ועוד.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול קולון הידרותרפיה למיגרנות
    איריס
    04/11/2011

    שלום, הייתי שמחה לקבל חוות דעת למי שעבר טיפול קולון הידרותרפיה כפיתרון למיגרנות, והאם זה עזר ? סובלת ממיגרנות מזה שנים רבות ונואשתי מכל מיני טיפולים למיניהם שלא נותנים תוצאות. (כיום משתמשת בריזלט להקלה במיגרנה, אך מחפשת פיתרון לפתרון הבעיה באופן תמידי ולא רק הקלה לסימפטום).

    טופלתי בעבר בדיקור, בכדור מונע באופן קבוע שלא עזר, בעיסוי רפואי.

    בקיצור, אשמח לשמוע חוויות מהטיפול ותוצאותיו.
    תודה רבה,
    איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול קולון הידרותרפיה למיגרנות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    למיגרנה אין פתרון שלם . ניתן לטפל בהתקף חריף או להוריד מספר התקפים עי טיפול מונע ובנוסף לטיפול התרופתי להוסיף טיפול משלים אבל המיגרנות נשארות במשך שעות הצעירות לעיתים בתדירות גבוהה ולעיתים בתדירות נמוכה ואין לה פתרון מוחלט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות קשות כבר חמישה ימים
    נורית סלבין
    04/11/2011

    שלום רב! שמי נורית. חזרתי ביום ראשון מהפלגה של 3 ימים. כמה שעות לאחר שהגעתי הביתה, התחלתי להרגיש ממש כאילו אני חזרה על האוניה. אני כבר חמישה ימים סובלת מסחרחורות שלא מאפשרות לי לתפקד. אינני מצליחה להתרכז ולכתוב בשיעורים (אני סטודנטית), אני לא מצליחה לשבת מול מחשב, או לקרוא. ההרגשה הזאת לא עוזבת אותי במשך כל היום. אפילו בלילה קשה לי להירדם ואני מרגישה שהמיטה היא נדנדה. בנוסף, לפני כמה ימים התחילו לי כאבי אוזניים, גירודים וכאבי גרון. רופא א"אג לא יידע מה יש לי ונתן לי את הכדור: אגיסרק, שבנתים לא עוזר לי (שתיתי כבר 3). כמהימים עוד זה עלול להימשך? האם יש תרופה טובה יותר? ממה אני סובלת?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות קשות כבר חמישה ימים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    כנראה שיש לך הרגשת דיזנס ולא ממש סחרחורות תחושה של אניה ולא סיבובים אמיתיים זה כנראה התחושה מהאניה שנשארה תקיח שבועיים אגיסרק קבוע פעמיים ביום ולאט זה יעבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים וזרמים באף
    יובל
    04/11/2011

    שלום,
    אני ממש סובל כבר חודש וחצי מכאבים וזרמים מוזרים באזור האף.
    זה התחיל לאחר שביקרתי אצל קוסמטיקאית שהוציאה לי קומדונים (שחורים) באף ואחרי זה העבירה על האף מכשיר כזה שמחשמל קצת את העור וזה אמור למנוע זיהום או גירוי.
    חשוב לציין גם כי האף שלי רגיש כי עברתי ניתוח כירורגי של יישור מחיצה והוצאת קונכיות ומאז הוא קשה כזה.. ורגיש. הייתי כבר אצל שני רופאי אא"ג שונים והם לא מצאו שום דבר. אני חושב לכן אולי הבעיה היא נויולוגית. לא נראה לי שזה בעיה בעור כי אחרת היה עובר כבר בטח. אני לא רוצה למהר ולעשות סיטי של האף כי זה המון קרינה. אני ממש סובל מהכאבים והזרמים האלה באף, זה ממש מעיק עליי ומפריע לי לתפקד בכל דבר בחיים עד כדי דיכאון וחרדה.אני בחרדות שאולי הקוסמטיקאית עשתה לי נזק בלתי הפיך, הזיזה לי איזה סחוס או שריר או רקמה או משהו ועיקמה לי את האף ובגלל זה ההרגשה המעיקה הזו. הרגשה של כאילו משהו זחל לתוך האף שלי וחי שם. אני יודע שזה נשמע מגוחך, אבל אני באמת סובל מזה, כמו שלא סבלתי בחיים ורק עם זה אני חושב כל היום. זה גם לפעמים מקרין לי לראש וגורם לכאבים וזרמים בראש וגם לעיניים (מטשטש את הראייה). אני כבר מפחד שיש לי משהו רציני כי זה לא עובר כבר כמעט חודשיים וככל שהזמן עובר אני דואג יותר. אני ממש רוצה שמישהו כבר יבין מה יש לי... רציתי לדעת מה דעתך, האם זה משהו נוירולוגי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים וזרמים באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים וזרמים באף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    זרמים באף בלבד הם לא בעיה נוירולוגית כי אין עצב שמעצבב את האף בלבד . לכן יש להתיעץ עם המנתח שעברת אצלו ניתוח אף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה...
    לולה
    04/11/2011

    שלום. אני בת 43, סובלת מזה מספר חודשים מסחרחורות ותחושה של זרמים בראש.הופניתי לבדיקת סי טי מוח. באבחנה הניאורולוגית ציינה הרופאה שישנם סימנים פירמידליים קלים. יש לציין כי בעברי חליתי בסרטן השד וכי אני סובלת מדיכאון. אנא רשמו לי מהם הסימנים הפירמידליים הללו.
    אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה... - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    בבדיקה נוירולוגית אם יש ערנות החזרים בגפיים וכן סימנים נוספים כמו בדיקת בבינסקי זה סימנים פירמידליים לעיתים אם זה סימטרי אין לזה משמעות חולנית אם זה חד צדדי יש משמעות חולנית . וגם יש כל מיני סימנים פירמידליים בעלי משמעות משתנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ים
    03/11/2011

    האם שימוש במורפין במינון של 200 מ"ג לעיתים קרובות לא יום יום,ושימוש בפתידין במינון של 270 מ"ג עלול לגרום לבעיות במוח,בראש?שבץ,אירוע מוחי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    גורם להתמכרות וגם יכול גלרום לשבץ במצבים מסוים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • zעם כשנוגעת
    שלי
    03/11/2011

    יש לי שאלה, לאחרונה שמתי לב שגם בכף רגל שמאל, בחלק העליון, אם מעבירה יד באיזור מסויים עובר לי זרם עד קצה הרגל ובין האצבעות. וכנ"ל ביד שמאל, אם נוגעת בנקודה של מפרק היד ועל האגודל, עובר לי זרם עד לבין האצבעות של ה"האצבע" ל"אמה". לא יודעת האם צריך להתייחס לזה. או להניח לעיניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    zעם כשנוגעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • zעם כשנוגעת - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    יש להתיחס לזה ולבצע EMG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש
    מירב
    03/11/2011

    שלום רב

    אני בחורה בריאה בת 27. נוטלת ציפרלקס 10 מ"ג כשנה וחצי עקב חרדות. בשלושה שבועות האחרונים אני סובלת מכאב ראש שמרגיש כקסדה שלוחצית לי על הראש במיוחד באזור האחורי. הכאב לא מפסיק גם לאחר נטילת משככי כאבים כגון אפוטלגין. אני מאוד מאוד לחוצה (ומאמינה שזה מחמיר את הכאב). מה עליי לעשות?

    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    כאביר אש אלה יכולים להתאים ל TENSION H על רקע לחץ בכל מקרה יש לפנות לנוירולוג להבדק כולל קרקעית עיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקצוצים בכל הגוף
    אבי
    02/11/2011

    שלום רב.
    אני גבר בריא בן 42.
    בשלושה חודשים האחרונים סובל מכאבי צוואר שמתפרשים ע"י האורטופד{והייתי אצל שניים}כהתכווצויות שרירים.מטופל כרגע בדיקור ובטווינא,אך זה לא בדיוק עוזר.כשהיו ממש כאבים חזקים נעזרתי באטופן וארקוקסיה שבקושי עזרו.אני משתדל לעשות הרבה חימום לצוואר,אך גם זה לא בדיוק עוזר-אך באופן כללי אין כרגע בדיוק כאבים בצוואר אלא טיפה קשיחות של העורף בסיבובי צוואר לצדדים ולמעלה.
    בכל שלושת החודשים האחרונה הייתה לי תחושה של מין חולשה בכף ידי השמאלית ומין תחושה מוזרה שבאה והלכה "בגלים".תחושה זאת לפני שבועיים נעלמה אך פתאום לאחר שקט של שבועיים התחלתי להרגיש בכף ידי השמאלית מין עקצוצים שעברו למחרת לכף ידי הימנית ואח"כ לכפות הרגליים ועכשיו גם בכל חלקי הגוף.
    ראוי לציין שעברתי בדיקת CT צווארי שיצאה תקינה לחלוטין.
    את העקצוצים הנ"ל אני מרגיש כל פעם בחלק אחר בגוף וזה בא לי בגלים.אין מקום קבוע וזה לא כל הזמן.ראוי לציין שזו הרגשה של עקצוצים בלבד ולא של "שריפה" או משהו דומה-אבל זה פשוט משגע אותי...
    בדיקות הדם שלי תקינות למעט FE-IRON נמוך{46}שיש לי כבר שלוש שנים ולא נמצאה סיבה ברורה לכך לא ע"י רופא המשפחה ולא ע"י הגסטרולוג אחרי שעברתי בדיקת גסטרוקופיה וקולונוסקופיה.לדבריהם אין בעיה לחיות עם FE-IRON נמוך אם לא מוצאים סיבה לכך.
    אני קראתי על מחלה שנקראת נוירופתיה ורציתי לדעת אם הסממנים שאני מרגיש מתאימים למחלה זאת או שיש מצב שהתכווצויות השרירים שיש לי באזור הצוואר יכולות לגרום לעקצוצים בכל הגוף?
    איך אוכל לאבחן את בעייתי בצורה הטובה ביותר ואילו בדיקות עליי לעשות?
    שכחתי לציין שבמשך 3 חודשים לקחתי תרופה שנקראת אציקלו-וי.התרופה הייתה למניעת הרפס שפתיים שחזר כמה פעמים.המינון היה של 400 פעמיים ביום ולבסוף 400 פעם ביום.מה שמוזר הוא שאיך שהפסקתי את התרופה למחרת הופיעו העקצוצים.האם יכול להיות קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקצוצים בכל הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקצוצים בכל הגוף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    יש להשלים הברור עי ביצוע MRI עש צוארי וכן אמג לבדוק רמת ויטמין בי 12 .
    גם אם זה קשור לתרופה היה צריך לעבור מאחר והפסקת לקחת אותה . התרופה יכולה להשפיע על תפקודי כליות אני מתארת לי שבצעת בדיקות דם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח MRI שעשיתי עקב כאבי ראש
    אלי
    02/11/2011

    אני בן39 עברתי תאונת דרכים לפני 20 שנה נותחתי בראש צד ימין
    אני מבקש פיענוח לMRI שעשיתי לאחרונה עקב כאביי ראש,
    בוצע בסידרת ,WDI , FLAIR ,T1 ,T2 ,
    ממצאים:
    מצב לאחר קרניוטומיה בגישה פרונטו-טמפרו-פרואטלית מימין עםאזורי אנצפלומלציה וגליוזיס בהיקף האונה הטמפורלית מימין ןאטרופיה נלווית
    יש הרחבה קלה. יתכן קומפנסטורית של החדר הלטרלי הימיני ללא שינויי מבדיקת הC.T
    יש שינויי אות קלים לא ספציצים בחומר הלבן הפריוונטריקולרי ומוקד אותקורטיקלי פרונטלי סופרה סילביאני מצד שמאל
    ברקע חריצים מעט עמוקים ביטוי לאובדן נפח כללי קל של פרנכימת המח ללא עדות לתהליך תופס מקום, אפקט מסה או דימומים.
    יש החזר אות תקין מכלי הדם האיטרא קרניאלים הראשיים. סינוסים וורידים ראשיים פתוחים.
    אין עדות למוקדיי איסכמיה חריפה בסידרת הדיפוזיה .
    ללא עדות להדרת חריגה בריקמת המח .
    קו אמצא ללא סטיות .
    בגומה האחורית לציין הרחבה מתונה של חדר רביעי. ללא עדות לממצא חריג בגזע המוח.
    מעבר קרניוצרביקלי ניראה שמור.
    סינוסים פראנזליים מאווררים.
    לסיכום :
    שינויים שלאחר קרניוטומיה עם אזורי אנצפלומלציה בהיקף האונה הטמפורלית מימין. ללא עדות לתהליכים תופסי מקום, דימומים או מוקדי איסכמייה טריים

    מה זה אומר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח MRI - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    כל הממצאים מתאימים למצב לאחר ניתוח מוח באזור הניתוח התפתחה צלקת וזה הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש אחורי
    פנינה
    02/11/2011

    מזה חודשים יש לי כאב ראש מאחורי הראש ביחד עם העורף עשיתי סיטי וזו התוצאה ממה יכול לנבוע ? ללא ממצא פתולוגי ברקמת המוח .
    עיבוי רירית בסינוסים המקסילרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש אחורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש אחורי - תגובה

    אייל קליין
    02/11/2011

    ייתכן שהכאב ממקור צווארי, פני לאורטופד. ה CT תקין, כנראה שאריות של דלקת כלשהי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיטי מוח וצוואר
    פנינה
    02/11/2011

    ללא ממצא פתולוגי ברקמת המוח .
    עיבוי רירית בסינוסים המקסילרים מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיטי מוח וצוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיטי מוח וצוואר - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    סינוסיטיס כרונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות ברגל לקור
    גל
    31/10/2011

    שלום,
    אני בת 48 בריאה ועוסקת בפעילות גופנית .
    מזה כ 3 שנים יש לי רגישות לקור , ברגל אחת, המלווה בכאב מטריד.
    מכף הרגל ועד קצת מעל הברך.
    תופעה זו התגברה לאחרונה ועם הירידה בטמפרטורה .
    הכאב חולף כאשר אני מחממת את הרגל.
    אין כל כאב ברגל , בזמן ריצה או פעילות אחרת .
    בדיקות הדם תקינות והן לא הצביעו על מחלה ראומטית.
    us ורידי ברגל זו, יצא תקין.
    אורטופד לא זיהה את הבעייה .
    לאימי יש ms.

    אודה לייעוצך מה זה יכול להיות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות ברגל לקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות ברגל לקור - תגובה

    אייל קליין
    01/11/2011

    לא ברור האם הכאב מופיע רק כאשר קר או שהכאב מופיע גם בסיטואציות אחרות. אנא פרטי יותר לגבי הסימפטומים, מתי מופיעים, באילו פעולות וכד'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בזמן קור

    גל
    01/11/2011

    הכאב מופיע רק בזמן קור .
    הוא חולף בחימום הרגל.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות ברגל לקור - תגובה

    אייל קליין
    01/11/2011

    לא נראה לי קשור לMS. ייתכן שיש רגישות עצבית כלשהי באזור על רקע הפעילות הגופנית שאת מבצעת. אם הדבר מפריע לתפקוד באון משמעותי או שיש תהליך של החמרה בכאבים אני מציע לפנות שוב לאורטופד על מנת לקבל הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו לבצע הערכה, למצוא מדוע נגרמת הרגישות הזו (הקרנה מהגב? ללחץ על עצב ברגל?) וכמובן לטפל בה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות מוזרות בגוף
    מישהי
    31/10/2011

    נכנסתי לשירותים והרגשתי שאני לא יכולה להתרומם כאילו משהו כבד מישקל לוחץ אותי בראש כלפיי מטה והייתי במין תחושה שאני לכודה במין שדה מגנטי . . ואז זה עבר וכעבור מספר ימים התהלכתי ברחוב ושוב משהו לוכד אותי מהראש ומקשה על ההליכה שלי ופתאום שמתי לב שאני הולכת מצד לצד מאוד נבהלתי הלכתי לרופא שבדק בדיקה ראשונית אם זה סחרחרות אבל לא היו בעיות של אישונים או סחרחרות סיבובית .... ואז שוב שכחתי מיזה ושוב זה התחיל לתקוף והפעם תחושה של קושי להכניס אויר כאילו איזה רובוט או משהו כבד מאוד לוחץ לי את המותניים חזק מאוד ומקשה עליי לקחת נשימה ארוכה , כלומר שם נעצר האויר ולעיתים הכובד הנוראי מתחלף לגב העליון לעיתים העורף לעיתים לוחצים לי את הפנים ולעיתים את הראש .....
    הלכתי לנורולוג וביצע בי בדיקה ראשונית שבזמן שבדק לא היו התופעות הללו והרגשתי טוב והוא אמר שלא מוצא שום דבר ולא שלח אותי לשום בדיקה אחרת.
    מה זה יכול להיות?
    לעיתים יש תחושה של קרינה/ברק שתופס חצי מהגוף לשתי שניות ומרגשים כאבי תופת.
    לעיתים זה מורגש בכף הרגל לעיתים בכף היד .
    פעמיים אפילו הזמנתי אמבולנס והלכתי למיון אבל הם עשו לי רק בדיקות דם וחוץ מצליאק לא מצאו כלום.
    ובכל זאת מה זה יכול להיות ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות מוזרות בגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה דילגתם עליי אני ממש סובלת

    מישהי
    03/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות מוזרות בגוף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/11/2011

    תלונות אלה יכולות להתאים למתח נפשי אבל בכל מקרה צריך לעשות סיטי מוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות נפשיות
    דור
    31/10/2011

    את שאומר עכשיו אמרתי גם לנוירולוג מוסמך,אשמח לדעה שניה.
    בחודש האחרון קורה לי תופעה מוזרה בשינה או לקראת שינה של חוסר שקט מוחי\נפשי,מחשבות שוא(סטמיות)וחרדה(אולי סכיזופרניה קלה)למשך מספר דקות עד שאני מתעורר מסיוטים אלו ומתאפס על עצמי.אציין שעברתי תקופה לא קלה לפני חודשיים שהסתיימה לפני שבוע אך עדיין מעט בלחץ,אציין גם שאני מרגיש שזה קורה לי כל פעם שאני שותה אלכוהל או\וגם עייף מאוד ושהשינה שלי לא סדירה עקב עבודה(פעם ביום ופעם בלילה).אציין שאנני טיפוס מעשן סמים אך פעם אחת עישנתי גראס לפני חצי שנה והיה לזה השפעה חזקה עד כדי כך שנשארתי במיטה שלושה ימים.
    ושיש לי תופעות לוואי אחרות כגון לעיתים דקירות בקצות האצבעות ובחזה למספר שניות ,לעיתים רחוקות רואה נקודה שחורה שבאה ונעלמת למספר שניות,ותחושה כאילו מישהו לוחץ לי בתוך הראש.
    אשמח לתשובתכם לגבי האבחון,יכול להיות שהכימיקלים בראש שלי קצת לא באיזון עקב משהו מסויים,?האם אפשר לבדוק את זה איכשהו,ומה הטיפול המומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות נפשיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות נפשיות - תגובה

    אייל קליין
    31/10/2011

    שלום רב
    ראשית אני חייב לציין שמטרת הפורום אינה לאבחן אלא לנסות ולפתוח כיווני חשיבה מסוימיןם, אולי חדשים שטרם נבחנו וזאת כיוון שמבלי לראות המטופל ולקבל אנמנזה מלאה לא ניתן לאבחן.
    בכל מקרה, נראה לי שמדובר על חרדות או התקפי חרדה אני מציע לפנות לרופא המשפחה או לנוירולוג או לפסכיאטר על מנת לאבחן ולטפל בתופעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום