מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LATדליה06/11/2011
אני בת 61, בדכ אשה בריאה, כמעט שנה נימול בכף רגל שמאל, והרגשה של תפיסה בכרית כף הרגל. אותה הרגשה קלות ברגל ימין + לעיתים דקירות חזקות באצבעות הרגליים + חום עז. ברגליים המצב לא קיים כל הזמן.
בידיים: כ- 4 חודשים רדימות בשלוש אצבעות הידיים קשה, כל הזמן בימין וקלה בשמאל. עשיתי בדיקת EMG שאיבחנה את הדאגנוזה CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LATERAL. התסמונת הקארפלית ביד ימין חמורה וכבר קבעתי תור לניתוח השבוע.
במחשבה שנייה האם לא כדאי לבדוק מדוע כל התופעות הללו יחד? האם יש משהו מאחד מאחורי התופעות? האם רצוי לדחות הניתוח ולבדוק בכללי מה עומד מאחורי תופעות אלו.
אשמח לתגובה מהירה משום שאינני רוצה ללכת לניתוח מבלי לוודא שאני עושה את הנכון, ובעצם מה יהיה עם שאר האברים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CARPAL TUNNEL SYNDROM +PLANTAL LAT - תגובה
אייל קליין06/11/2011שלום רב
מנקודת מבט שיקומית, אני מייחס חשיבות רבה למצבים בהם סימפטומים דומים מופיעים בשתי הגפיים בו זמנית. לרוב ישנו קשר מרכזי כלשהו, כלומר מעורבות של עמוד השדרה בסימפטומים כגורם תורם או כמקור לכאבים. אינני יכול לומר לך לבטל תור שכבר קבעת כיוון שאיני מכיר אותך ולא יודע בדיוק מה מצבך. אם עד עכשיו לא עשית זאת, אני ממליץ בחום לפנות לטיפול פיזיותרפי שם יוכלו לתת לך מענה לבעיה תוך התייחסות למרכיבים יציבתיים, התייחסות לעמוד השדרה ועוד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול קולון הידרותרפיה למיגרנותאיריס04/11/2011
שלום, הייתי שמחה לקבל חוות דעת למי שעבר טיפול קולון הידרותרפיה כפיתרון למיגרנות, והאם זה עזר ? סובלת ממיגרנות מזה שנים רבות ונואשתי מכל מיני טיפולים למיניהם שלא נותנים תוצאות. (כיום משתמשת בריזלט להקלה במיגרנה, אך מחפשת פיתרון לפתרון הבעיה באופן תמידי ולא רק הקלה לסימפטום).
טופלתי בעבר בדיקור, בכדור מונע באופן קבוע שלא עזר, בעיסוי רפואי.
בקיצור, אשמח לשמוע חוויות מהטיפול ותוצאותיו.
תודה רבה,
איריס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול קולון הידרותרפיה למיגרנות - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011למיגרנה אין פתרון שלם . ניתן לטפל בהתקף חריף או להוריד מספר התקפים עי טיפול מונע ובנוסף לטיפול התרופתי להוסיף טיפול משלים אבל המיגרנות נשארות במשך שעות הצעירות לעיתים בתדירות גבוהה ולעיתים בתדירות נמוכה ואין לה פתרון מוחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות קשות כבר חמישה ימיםנורית סלבין04/11/2011
שלום רב! שמי נורית. חזרתי ביום ראשון מהפלגה של 3 ימים. כמה שעות לאחר שהגעתי הביתה, התחלתי להרגיש ממש כאילו אני חזרה על האוניה. אני כבר חמישה ימים סובלת מסחרחורות שלא מאפשרות לי לתפקד. אינני מצליחה להתרכז ולכתוב בשיעורים (אני סטודנטית), אני לא מצליחה לשבת מול מחשב, או לקרוא. ההרגשה הזאת לא עוזבת אותי במשך כל היום. אפילו בלילה קשה לי להירדם ואני מרגישה שהמיטה היא נדנדה. בנוסף, לפני כמה ימים התחילו לי כאבי אוזניים, גירודים וכאבי גרון. רופא א"אג לא יידע מה יש לי ונתן לי את הכדור: אגיסרק, שבנתים לא עוזר לי (שתיתי כבר 3). כמהימים עוד זה עלול להימשך? האם יש תרופה טובה יותר? ממה אני סובלת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות קשות כבר חמישה ימים - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011כנראה שיש לך הרגשת דיזנס ולא ממש סחרחורות תחושה של אניה ולא סיבובים אמיתיים זה כנראה התחושה מהאניה שנשארה תקיח שבועיים אגיסרק קבוע פעמיים ביום ולאט זה יעבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים וזרמים באףיובל04/11/2011
שלום,
אני ממש סובל כבר חודש וחצי מכאבים וזרמים מוזרים באזור האף.
זה התחיל לאחר שביקרתי אצל קוסמטיקאית שהוציאה לי קומדונים (שחורים) באף ואחרי זה העבירה על האף מכשיר כזה שמחשמל קצת את העור וזה אמור למנוע זיהום או גירוי.
חשוב לציין גם כי האף שלי רגיש כי עברתי ניתוח כירורגי של יישור מחיצה והוצאת קונכיות ומאז הוא קשה כזה.. ורגיש. הייתי כבר אצל שני רופאי אא"ג שונים והם לא מצאו שום דבר. אני חושב לכן אולי הבעיה היא נויולוגית. לא נראה לי שזה בעיה בעור כי אחרת היה עובר כבר בטח. אני לא רוצה למהר ולעשות סיטי של האף כי זה המון קרינה. אני ממש סובל מהכאבים והזרמים האלה באף, זה ממש מעיק עליי ומפריע לי לתפקד בכל דבר בחיים עד כדי דיכאון וחרדה.אני בחרדות שאולי הקוסמטיקאית עשתה לי נזק בלתי הפיך, הזיזה לי איזה סחוס או שריר או רקמה או משהו ועיקמה לי את האף ובגלל זה ההרגשה המעיקה הזו. הרגשה של כאילו משהו זחל לתוך האף שלי וחי שם. אני יודע שזה נשמע מגוחך, אבל אני באמת סובל מזה, כמו שלא סבלתי בחיים ורק עם זה אני חושב כל היום. זה גם לפעמים מקרין לי לראש וגורם לכאבים וזרמים בראש וגם לעיניים (מטשטש את הראייה). אני כבר מפחד שיש לי משהו רציני כי זה לא עובר כבר כמעט חודשיים וככל שהזמן עובר אני דואג יותר. אני ממש רוצה שמישהו כבר יבין מה יש לי... רציתי לדעת מה דעתך, האם זה משהו נוירולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים וזרמים באף - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011זרמים באף בלבד הם לא בעיה נוירולוגית כי אין עצב שמעצבב את האף בלבד . לכן יש להתיעץ עם המנתח שעברת אצלו ניתוח אף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה...לולה04/11/2011
שלום. אני בת 43, סובלת מזה מספר חודשים מסחרחורות ותחושה של זרמים בראש.הופניתי לבדיקת סי טי מוח. באבחנה הניאורולוגית ציינה הרופאה שישנם סימנים פירמידליים קלים. יש לציין כי בעברי חליתי בסרטן השד וכי אני סובלת מדיכאון. אנא רשמו לי מהם הסימנים הפירמידליים הללו.
אודה לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה... - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011בבדיקה נוירולוגית אם יש ערנות החזרים בגפיים וכן סימנים נוספים כמו בדיקת בבינסקי זה סימנים פירמידליים לעיתים אם זה סימטרי אין לזה משמעות חולנית אם זה חד צדדי יש משמעות חולנית . וגם יש כל מיני סימנים פירמידליים בעלי משמעות משתנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהים03/11/2011
האם שימוש במורפין במינון של 200 מ"ג לעיתים קרובות לא יום יום,ושימוש בפתידין במינון של 270 מ"ג עלול לגרום לבעיות במוח,בראש?שבץ,אירוע מוחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011גורם להתמכרות וגם יכול גלרום לשבץ במצבים מסוים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- zעם כשנוגעתשלי03/11/2011
יש לי שאלה, לאחרונה שמתי לב שגם בכף רגל שמאל, בחלק העליון, אם מעבירה יד באיזור מסויים עובר לי זרם עד קצה הרגל ובין האצבעות. וכנ"ל ביד שמאל, אם נוגעת בנקודה של מפרק היד ועל האגודל, עובר לי זרם עד לבין האצבעות של ה"האצבע" ל"אמה". לא יודעת האם צריך להתייחס לזה. או להניח לעיניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר zעם כשנוגעת - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011יש להתיחס לזה ולבצע EMG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשמירב03/11/2011
שלום רב
אני בחורה בריאה בת 27. נוטלת ציפרלקס 10 מ"ג כשנה וחצי עקב חרדות. בשלושה שבועות האחרונים אני סובלת מכאב ראש שמרגיש כקסדה שלוחצית לי על הראש במיוחד באזור האחורי. הכאב לא מפסיק גם לאחר נטילת משככי כאבים כגון אפוטלגין. אני מאוד מאוד לחוצה (ומאמינה שזה מחמיר את הכאב). מה עליי לעשות?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011כאביר אש אלה יכולים להתאים ל TENSION H על רקע לחץ בכל מקרה יש לפנות לנוירולוג להבדק כולל קרקעית עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוצים בכל הגוףאבי02/11/2011
שלום רב.
אני גבר בריא בן 42.
בשלושה חודשים האחרונים סובל מכאבי צוואר שמתפרשים ע"י האורטופד{והייתי אצל שניים}כהתכווצויות שרירים.מטופל כרגע בדיקור ובטווינא,אך זה לא בדיוק עוזר.כשהיו ממש כאבים חזקים נעזרתי באטופן וארקוקסיה שבקושי עזרו.אני משתדל לעשות הרבה חימום לצוואר,אך גם זה לא בדיוק עוזר-אך באופן כללי אין כרגע בדיוק כאבים בצוואר אלא טיפה קשיחות של העורף בסיבובי צוואר לצדדים ולמעלה.
בכל שלושת החודשים האחרונה הייתה לי תחושה של מין חולשה בכף ידי השמאלית ומין תחושה מוזרה שבאה והלכה "בגלים".תחושה זאת לפני שבועיים נעלמה אך פתאום לאחר שקט של שבועיים התחלתי להרגיש בכף ידי השמאלית מין עקצוצים שעברו למחרת לכף ידי הימנית ואח"כ לכפות הרגליים ועכשיו גם בכל חלקי הגוף.
ראוי לציין שעברתי בדיקת CT צווארי שיצאה תקינה לחלוטין.
את העקצוצים הנ"ל אני מרגיש כל פעם בחלק אחר בגוף וזה בא לי בגלים.אין מקום קבוע וזה לא כל הזמן.ראוי לציין שזו הרגשה של עקצוצים בלבד ולא של "שריפה" או משהו דומה-אבל זה פשוט משגע אותי...
בדיקות הדם שלי תקינות למעט FE-IRON נמוך{46}שיש לי כבר שלוש שנים ולא נמצאה סיבה ברורה לכך לא ע"י רופא המשפחה ולא ע"י הגסטרולוג אחרי שעברתי בדיקת גסטרוקופיה וקולונוסקופיה.לדבריהם אין בעיה לחיות עם FE-IRON נמוך אם לא מוצאים סיבה לכך.
אני קראתי על מחלה שנקראת נוירופתיה ורציתי לדעת אם הסממנים שאני מרגיש מתאימים למחלה זאת או שיש מצב שהתכווצויות השרירים שיש לי באזור הצוואר יכולות לגרום לעקצוצים בכל הגוף?
איך אוכל לאבחן את בעייתי בצורה הטובה ביותר ואילו בדיקות עליי לעשות?
שכחתי לציין שבמשך 3 חודשים לקחתי תרופה שנקראת אציקלו-וי.התרופה הייתה למניעת הרפס שפתיים שחזר כמה פעמים.המינון היה של 400 פעמיים ביום ולבסוף 400 פעם ביום.מה שמוזר הוא שאיך שהפסקתי את התרופה למחרת הופיעו העקצוצים.האם יכול להיות קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים בכל הגוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011יש להשלים הברור עי ביצוע MRI עש צוארי וכן אמג לבדוק רמת ויטמין בי 12 .
גם אם זה קשור לתרופה היה צריך לעבור מאחר והפסקת לקחת אותה . התרופה יכולה להשפיע על תפקודי כליות אני מתארת לי שבצעת בדיקות דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI שעשיתי עקב כאבי ראשאלי02/11/2011
אני בן39 עברתי תאונת דרכים לפני 20 שנה נותחתי בראש צד ימין
אני מבקש פיענוח לMRI שעשיתי לאחרונה עקב כאביי ראש,
בוצע בסידרת ,WDI , FLAIR ,T1 ,T2 ,
ממצאים:
מצב לאחר קרניוטומיה בגישה פרונטו-טמפרו-פרואטלית מימין עםאזורי אנצפלומלציה וגליוזיס בהיקף האונה הטמפורלית מימין ןאטרופיה נלווית
יש הרחבה קלה. יתכן קומפנסטורית של החדר הלטרלי הימיני ללא שינויי מבדיקת הC.T
יש שינויי אות קלים לא ספציצים בחומר הלבן הפריוונטריקולרי ומוקד אותקורטיקלי פרונטלי סופרה סילביאני מצד שמאל
ברקע חריצים מעט עמוקים ביטוי לאובדן נפח כללי קל של פרנכימת המח ללא עדות לתהליך תופס מקום, אפקט מסה או דימומים.
יש החזר אות תקין מכלי הדם האיטרא קרניאלים הראשיים. סינוסים וורידים ראשיים פתוחים.
אין עדות למוקדיי איסכמיה חריפה בסידרת הדיפוזיה .
ללא עדות להדרת חריגה בריקמת המח .
קו אמצא ללא סטיות .
בגומה האחורית לציין הרחבה מתונה של חדר רביעי. ללא עדות לממצא חריג בגזע המוח.
מעבר קרניוצרביקלי ניראה שמור.
סינוסים פראנזליים מאווררים.
לסיכום :
שינויים שלאחר קרניוטומיה עם אזורי אנצפלומלציה בהיקף האונה הטמפורלית מימין. ללא עדות לתהליכים תופסי מקום, דימומים או מוקדי איסכמייה טריים
מה זה אומר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011כל הממצאים מתאימים למצב לאחר ניתוח מוח באזור הניתוח התפתחה צלקת וזה הכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש אחוריפנינה02/11/2011
מזה חודשים יש לי כאב ראש מאחורי הראש ביחד עם העורף עשיתי סיטי וזו התוצאה ממה יכול לנבוע ? ללא ממצא פתולוגי ברקמת המוח .
עיבוי רירית בסינוסים המקסילרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש אחורי - תגובה
אייל קליין02/11/2011ייתכן שהכאב ממקור צווארי, פני לאורטופד. ה CT תקין, כנראה שאריות של דלקת כלשהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי מוח וצווארפנינה02/11/2011
ללא ממצא פתולוגי ברקמת המוח .
עיבוי רירית בסינוסים המקסילרים מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי מוח וצוואר - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011סינוסיטיס כרונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות ברגל לקורגל31/10/2011
שלום,
אני בת 48 בריאה ועוסקת בפעילות גופנית .
מזה כ 3 שנים יש לי רגישות לקור , ברגל אחת, המלווה בכאב מטריד.
מכף הרגל ועד קצת מעל הברך.
תופעה זו התגברה לאחרונה ועם הירידה בטמפרטורה .
הכאב חולף כאשר אני מחממת את הרגל.
אין כל כאב ברגל , בזמן ריצה או פעילות אחרת .
בדיקות הדם תקינות והן לא הצביעו על מחלה ראומטית.
us ורידי ברגל זו, יצא תקין.
אורטופד לא זיהה את הבעייה .
לאימי יש ms.
אודה לייעוצך מה זה יכול להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ברגל לקור - תגובה
אייל קליין01/11/2011לא ברור האם הכאב מופיע רק כאשר קר או שהכאב מופיע גם בסיטואציות אחרות. אנא פרטי יותר לגבי הסימפטומים, מתי מופיעים, באילו פעולות וכד'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בזמן קור
גל01/11/2011הכאב מופיע רק בזמן קור .
הוא חולף בחימום הרגל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגישות ברגל לקור - תגובה
אייל קליין01/11/2011לא נראה לי קשור לMS. ייתכן שיש רגישות עצבית כלשהי באזור על רקע הפעילות הגופנית שאת מבצעת. אם הדבר מפריע לתפקוד באון משמעותי או שיש תהליך של החמרה בכאבים אני מציע לפנות שוב לאורטופד על מנת לקבל הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו לבצע הערכה, למצוא מדוע נגרמת הרגישות הזו (הקרנה מהגב? ללחץ על עצב ברגל?) וכמובן לטפל בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות מוזרות בגוףמישהי31/10/2011
נכנסתי לשירותים והרגשתי שאני לא יכולה להתרומם כאילו משהו כבד מישקל לוחץ אותי בראש כלפיי מטה והייתי במין תחושה שאני לכודה במין שדה מגנטי . . ואז זה עבר וכעבור מספר ימים התהלכתי ברחוב ושוב משהו לוכד אותי מהראש ומקשה על ההליכה שלי ופתאום שמתי לב שאני הולכת מצד לצד מאוד נבהלתי הלכתי לרופא שבדק בדיקה ראשונית אם זה סחרחרות אבל לא היו בעיות של אישונים או סחרחרות סיבובית .... ואז שוב שכחתי מיזה ושוב זה התחיל לתקוף והפעם תחושה של קושי להכניס אויר כאילו איזה רובוט או משהו כבד מאוד לוחץ לי את המותניים חזק מאוד ומקשה עליי לקחת נשימה ארוכה , כלומר שם נעצר האויר ולעיתים הכובד הנוראי מתחלף לגב העליון לעיתים העורף לעיתים לוחצים לי את הפנים ולעיתים את הראש .....
הלכתי לנורולוג וביצע בי בדיקה ראשונית שבזמן שבדק לא היו התופעות הללו והרגשתי טוב והוא אמר שלא מוצא שום דבר ולא שלח אותי לשום בדיקה אחרת.
מה זה יכול להיות?
לעיתים יש תחושה של קרינה/ברק שתופס חצי מהגוף לשתי שניות ומרגשים כאבי תופת.
לעיתים זה מורגש בכף הרגל לעיתים בכף היד .
פעמיים אפילו הזמנתי אמבולנס והלכתי למיון אבל הם עשו לי רק בדיקות דם וחוץ מצליאק לא מצאו כלום.
ובכל זאת מה זה יכול להיות ????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגתם עליי אני ממש סובלת
מישהי03/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות מוזרות בגוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/11/2011תלונות אלה יכולות להתאים למתח נפשי אבל בכל מקרה צריך לעשות סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות נפשיותדור31/10/2011
את שאומר עכשיו אמרתי גם לנוירולוג מוסמך,אשמח לדעה שניה.
בחודש האחרון קורה לי תופעה מוזרה בשינה או לקראת שינה של חוסר שקט מוחי\נפשי,מחשבות שוא(סטמיות)וחרדה(אולי סכיזופרניה קלה)למשך מספר דקות עד שאני מתעורר מסיוטים אלו ומתאפס על עצמי.אציין שעברתי תקופה לא קלה לפני חודשיים שהסתיימה לפני שבוע אך עדיין מעט בלחץ,אציין גם שאני מרגיש שזה קורה לי כל פעם שאני שותה אלכוהל או\וגם עייף מאוד ושהשינה שלי לא סדירה עקב עבודה(פעם ביום ופעם בלילה).אציין שאנני טיפוס מעשן סמים אך פעם אחת עישנתי גראס לפני חצי שנה והיה לזה השפעה חזקה עד כדי כך שנשארתי במיטה שלושה ימים.
ושיש לי תופעות לוואי אחרות כגון לעיתים דקירות בקצות האצבעות ובחזה למספר שניות ,לעיתים רחוקות רואה נקודה שחורה שבאה ונעלמת למספר שניות,ותחושה כאילו מישהו לוחץ לי בתוך הראש.
אשמח לתשובתכם לגבי האבחון,יכול להיות שהכימיקלים בראש שלי קצת לא באיזון עקב משהו מסויים,?האם אפשר לבדוק את זה איכשהו,ומה הטיפול המומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות נפשיות - תגובה
אייל קליין31/10/2011שלום רב
ראשית אני חייב לציין שמטרת הפורום אינה לאבחן אלא לנסות ולפתוח כיווני חשיבה מסוימיןם, אולי חדשים שטרם נבחנו וזאת כיוון שמבלי לראות המטופל ולקבל אנמנזה מלאה לא ניתן לאבחן.
בכל מקרה, נראה לי שמדובר על חרדות או התקפי חרדה אני מציע לפנות לרופא המשפחה או לנוירולוג או לפסכיאטר על מנת לאבחן ולטפל בתופעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


