פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שליטה על הסוגרים
    מירי
    21/10/2011

    שלום. אבא שלי בן 60 עבר 3 פעמים אירוע מוחי כתוצאה מכך גופו נחלש הולך לשיקומים הזיכרון נפגע . לצערי אינו שולט על הסוגרים ואימי אישה חולה נאלצת לעזור לו בהחלפות . האם יש כדור או תרופה שיכול לעזור בכך. מאוד כואב לאם בגילו שהיה חזק . דומיננטי להגיע למצב כה מביך. תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי שליטה על הסוגרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי שליטה על הסוגרים - תגובה

    אייל קליין
    21/10/2011

    צר לי אך אני לא מכיר טיפול תרופתי לבעיה זו. אתם יכולים לשקול העסקת עובד/ת זר/ה על מנת לסייע לאימך בטיפול הסיעודי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבוש בדיבור הגייה
    המדחיקה
    18/10/2011

    שלום, אני אשה בגיל 55. בריאה באופן כללי. נוטלת בקביעות כדור של 10 מ"ג סטטינים וקרטיה. סבלתי בעבר ממיגרנות שהחלו בגיל מאוחר שעתה פחתו עד שכמעט ואינן. היה לי ארוע אחד לפני כעשור של טשטוש בראיה, כאב ראש חזק ושיבוש קשה בדיבור. לצערי חשבתי שזו מיגרנה קשה ולא פניתי מייד לביה"ח, אלא הפסקתי ישיבה באופן פתאומי ובעלי לקח אותי הביתה ונחתי כמו במיגרנה (כפולניה- לבד בחושך....). בדיעבד הבנו שהיה רצוי לבוא באופן מיידי.עברתי את כל הבדיקות האפשריות והמסקנה היתה שהתוצאות טובות אך גבוליות בחלקן וכנראה לא היה ארווע. עם זאת הומלץ לי "כביטוח" לקחת קרטיה ואני עושה כך. לעתים מפספסת. בשבוע האחרון היו לי מספר מקרים של שיבוש בדיבור. שיבוש קל שהמלה בשטף המשפט יצאה בהגיה לא טובה או התבלבלה /התערבבה במלה הבאה. זה כמעט לא הורג ע"י השומעים. אני הרגשתי. לא סבלתי מכאב ראש חריג, או כל תופעה אחרת. לפעמים זה הסימן שלי במקדים למיגרנה. לא קבלתי מיגרנה, אך השיבוש חזר על עצמו כעובר יום נוסף, אתמול בעת שטף שיחה. אם יש רק סימן כזה וכל השאר נראה בסדר. האם יש לחשוש? האם יש להתייעץ עם נוירולוג? האם יש חשש מסימן בודד או רק צרוף מספר גורמים? אודה לתשובתכם. בתי רופאה צעירה, אבל חוששת להדאיג אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיבוש בדיבור הגייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבוש בדיבור הגייה - תגובה

    אייל קליין
    21/10/2011

    אני מציע להתייעץ עם נוירולוג על מנת להגיע לעומקם של דברים. ייתכן שמדובר על סימפטומים על רקע נפשי. ייתכן גם כאאורה למיגרנה אך פחות סביר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    המדחיקה
    22/10/2011

    תודה על תגובתך. מבחינת רקע נפשי: אני נמצאת, לדעתי, במצב נפשי מצוין. מתפקדת היטב בכל מעגלי החיים. כן יכולה לציין כי עברתי טראומה לפני של קרוב לשנה של פציעה קשה מנפילה שאילצה אותי להיות מרותקת לכסא 24 שעות ביממה במשך חדש וחצי ועוד תקופה דומה לשיקום. לא יודעת אם יש קשר, אך מוסיפה מידע זה. בהחלט אפנה עפ"י הצעתך. האם המידע שהוספתי שופך עוד אור על המקרה והאבחון? שוב תודה מראש על תגובתך לה אצפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - תגובה

    אייל קליין
    22/10/2011

    בפסיכולוגיה הקשר בין מקרים לבין התגובה להם אינו תמיד 1 ל-1, אבל בהחלט ייתכן שקיימים סימפטומים לטנטים (מאוחרים) לטראומה. אם מדובר בפגיעת ראש כלשהי שעברת שאותה נפילה אז היא לכשעצמה יכולה לתת סימפטומים כמו שתיארת ואז בהחלט ראוי להיוועץ עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כותב שוב בתקווה לתשובה... כבר נואש
    אמיר
    17/10/2011

    היי,
    קודם כל שנה טובה וחג שמח .
    שאלה לי וסליחה על אורך הפנייה , הפעם אני מפרט ממש את הכל .....

    לפני כחודשיים בעקבות תחושה של נימול ברגל ויד שמאל ( בערך 5 דקות ) הגעתי למיון בבית חולים . נבדקו סימני נוירולוגים שכללו בדיקת סי.טי ראש שיצאה תקינה , בדיקות מעבדה שכללו בדיקות קרישה ( pt - aptt - inr ) והכל יצא תקין .
    למרות זאת החליטו לשלוח אותי הביתה ואמרו לי לעשות בדיקת MRI .
    בוצעה בדיקת MRI מוח ועמוד שדרה צווארי. ( בלי ועם חומר ניגודי ) .
    התשובות היו שבראש הכל יצא תקין לחלוטין ללא ממצאים בכלל ואילו בעמוד שדרה הצווארי בלט בין C3 -C4 ובין C5-C6 שמדגים לחיצה קלה על השק. הבדיקות נבדקו גם על ידי נוירולוג בבית החולים , וגם על ידי נוירוכירורג בכיר בבית החולים רמבם ונאמר לי שאין שום עדות לבעייה מוחית .
    אמרו לי לפצוח בדיאטה מכיוון ששקלתי 150 קילו . תוך חודשיים נכון להיום הורדתי 17 קילו . בדיקות הדם שלי תקינות לחלוטין בכל הבדיקות כולל שומנים בדם ( 125 ) וכולסטרול ( 131 ) . הטיפול התרופתי שאני מקבל הוא 10 מ"ג אמלודיפין , 5 מ"ג קרדילוג , 100 מ"ג אספירין ו 5 מ"ג רמיטנס . ולוקח 3 פעמים ביום אומגה 3.
    לחץ הדם שלי תקין בעזרת הכדורים ועומד רוב היום על ממוצא של 115 על 70 ודופק 75 . בסך הכל הכללי אני מרגיש טוב , נוהג , מטייל , ממשיך לעסוק במטלות הבית ולא מרגיש חולשה ביד או ברגל שמאל.וכמובן שאין שינוי בפנים או חולשה באחד משרירי הפנים בחיוך וכדומה. .
    למרות זאת , מידי פעם אני מרגיש כמו תחושת עיקצוצים ביד שמאל וברגל שמאל במיוחד באצבעות , ובזמן האחרון אפילו בלחי שמאל ( בלחי זה יכול להמשך אפילו מספר שעות 8-9 שעות )
    הלכתי שוב לנוירולוג באופן פרטי שאמר לי שהדבר נובע סביר להניח מחרדה שאני נמצא בא אבל למרות זאת ( ואולי כדי להצדיק את הביקור ) הוא שלח אותי לעשות דופלר של עורקי הצוואר כדי לשלול TIA לדבריו , למרות שבאישפוזים בבית החולים גם במחלקת קרדיולוגיה בגלל כאבים בחזה הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין כולל אקו לב תקין וכולל סיטי קורנרי תקין .

    ראוי לציין כי ירדתי דרסטית בנושא התזונה , מצריכה של כמעט 7000 קלוריות ביום לצריכה מבוקרת של 1000-1200 קלוריות ביום , ולפעילות גופנית עדיין לא חזרתי מתוך חשש שאולי זה יגרום לנזק כלשהוא ( למרות שכל הרופאים ממליצים לי לחזור לפעילות )

    תאמת ? אני כבר חסר אונים. אם אכן הכל תקין והדברים נובעים מחרדה אני מוכן לקחת טיפול בחרדה לרבות תרופות ושיחות עם אנשי מקצוע אבל השאלה אם זה הכיוון כי כבר בוצעו עלי כל כך הרבה בדיקות וכולן תקינות.

    רוצה לציין כי לפני חמש וחצי שנים אישתי עברה ארוע מוחי קשה כחודש לאחר החתונה , שהשאיר אותה משותקת ביד שמאל וצליעה ברגל שמאל . .
    מה לעשות ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כותב שוב בתקווה לתשובה... כבר נואש - תגובה

    אייל קליין
    21/10/2011

    קשה מאוד לחדש לך כעת. לדעתי הכיוון של החרדה כמקור לסימפטומים הוא בהחלט מקור אפשרי בייחוד לאור העובדה שאשתך חוותה ארוע מוחי. כמובן שיש גם להשלים את בדיקת הדופלר על מנת לשלול אפשרות של TIA (ארוע חולף). על אף שהממצא הצווארי אינו מאוד משמעותי הוא גם יכול להוות מקור לסימפטומים אך לרוב הסימפטומים במקרה זה יהיו ממושכים יותר ולא חולפים במהרה ולכן הסבירות נמוכה יותר.
    מקווה שזה עוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופאים יקרים שלום, דחוף
    טניה
    17/10/2011

    בעלי בן 30 , לאחרונה קו לו 2 מקרים שמאוד מדאיגים אותי
    מלפני כ8 שנים גילינו אצלו לחץ דם גבוה לפעמים , עשינו את כל הבדיקות,יצוא תקינות,יש לציין שגם אבא סובל מלחץ דם גבוה. בעלי לא לוקח כדורי לחץ דם..כל פעם שיש לו לחץ דם גבוה הוא מתלווה בכאב ראש,אבל לאחרונה לפני כ10 ימים התחיל לו כאב ראש חזק , לאחר כמה זמן הוא הפסיק להרגיש צד אחד של החזה והיד,אך יכל להזיז אותם,מיד אחרי זה התחיל להתבלבל במילים כאילו הלשון שלו נשתק,גם לא ממש קלט מה אומרים לו היה ממש מבולבל.נסענו מיד לבית חולים,עשו לו סי טי ראש עם יוד , יצא תקין תודה לאל,לחץ דם היה 150 על 110 , נתנו לו נוזלים הוא נח והכול חלף ושיחררו אותנו בטענה שזה מיגרנה,אתמול זה קרה שוב,רק הבלבול היה יותר זמן,שוב נסענו לבית חולים,עשו בדיקת עניניים,דם,אמרו תקין ושחררו בטענה שוב שזה מיגרנה.אני מאוד מאוד מודאגת! האם יכול להיות שסיטי לא הראה משהו רציני? ברור שנילך לניורולוג למעקב ובדיקות, אבל זה יהיה מחר,עד אז אני לא מצליחה לתפקד מדאגה,,בבקשה תעזרו לי,האם יש כיוון לפחות מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופאים יקרים שלום, דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי תשובה

    טניה
    18/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי
    איריס
    16/10/2011

    שלום אני בן 39 עברתי ארוע מוחי לפני 3 שנים
    לפני כחודש וחצי היה לי טשטוש ראייה וילון הופנתי למיון
    לא עשו שום בדיקות מיוחדות רק בדיקת ראייה
    שינו לי את מינון האספירין ושוחררתי לאחר יומיים
    לפני כמה ימים שוב וילון ל-10 דקות
    השאלה היא: האם זה מחייב ארוע חוזר חס וחלילה?
    מה אני אמור לעשות יש לי תחושה שאין מה לעשות עד שזה קורה
    אשמח למילת הרגעה
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוע מוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/10/2011

    יש צורך בברור של כלי דם של הצואר והראש נא לפנות לרופא נוירולוג לבצע דופלקס קרוטיס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות,לחץ בצידיי הראש והקאה
    מיכל
    16/10/2011

    שלום אני בת 24 בריאה בדרכ, בחודשים האחרונים אני סובלת מסחרחורות שמגיעות משהו כמו פעמיים שלוש ביום ואני צריכה לתפוס במשהו בשביל לא ליפול,
    אתמול בלילה היו לי סחרחורות כל הלילה ממש ראיתי כל דבר כפול כמה נהיה לי לחץ חזק בראש בבוקר ועדיין סחרחורות ניסיתי לנוח אבל בעצימת עניים זה החמיר תחושת בחילה נוראית והקאתי, אחרי שהקאתי עדיין לקח כמה שעות עד שזה נרגע ועדייחן לי סחרחורות קלות, יש לי גם נשירת שיער קשה כבר חודש חודשיים זה קשור? מה זה יכול להיות?
    אשמח אם תענו בהקדם תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות,לחץ בצידיי הראש והקאה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/10/2011

    נא לגשת לרופא נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עפעוף בלתי רצוני בעין ימין
    אביטל
    15/10/2011

    אני בת 55, בריאה בד"כ. לאחרונה סובלת מעפעוף בלתי רצוני בעין ימין. אני מרכיבה עדשות מגע כ - 30 שנה. העפעוף מפריע לי להתרכז בקריאה ובחיי היומיום. ממה זה נובע, והאם זה דורש התערבות רפואית? האם נידן להפסיק זאת?

    אודה לכם על סיועכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עפעוף בלתי רצוני בעין ימין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/10/2011

    עפעוף ללא כווץ של העפעף נגרם בדכ מלחץ נפשי לא להתיחס לזה יעבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל
    אמיר
    14/10/2011

    בין TIA ל RIND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה ההבדל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל - תגובה

    אייל קליין
    17/10/2011

    מונחים דומים, ההבדל הוא אקדמי יותר מאשא קליני. רני המונחים מדברים על ארוע חולף שאינו משאיר סימנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לאורות
    מיכל
    14/10/2011

    שלום,

    רציתי בבקשה לברר: ממה יכולה לנבוע רגישות חזקה לאורות(שנמשכת כבר 4 שנים)?

    לפני כן, לא היתה לי בעיה להיות בחדר עם פלורוסנט, וכיום המצב כל הזמן מחמיר

    ואני ממש לא מרגישה טוב בחדר עם אורות חזקים וממש מסתנוורת,

    וגם אני כבר לא מסוגלת לנהוג בלילה כי כל האורות מסנוורים אותי והעיניים שלי כל הזמן ממצמצות ונעצמות.(אני בת 30).
    יש לציין שהראייה תקינה.

    ממה זה יכול לנבוע בנוירולוגיה?
    והאם יש לזה טיפול?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לאורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לאורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    17/10/2011

    תופעה של סנוור בלבד היא לא נוירולוגית אלא בעיה עינית אני ממליצה להתיעץ עם נוירואופטלמולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT
    טל
    14/10/2011

    סבתי בת 89 בחודשים האחרונים בדיכאון עמוק ומאוד מאוד מבולבלת עם בעיות זכרון והתמצאות במקום, רק לאחרונה שלחו אותה לסיטי והממצאים שהתקבלו בסי טי:
    לא הודגם שבר בגולגולת או דימום תוך גולגולתי.
    לא נצפו ממצאים מוקדיים ברקמת המח בהתחשב בהעדר הזרקת חומר ניגודי.
    חדרי המח מורחבים.
    הציסטרנות והחללים התת עכבישיים עמוקים מעל ומתחת לטנטוריום.
    קו האמצע שמור.
    הסתיידויות טרשתיות בקרוטידים הקוורנוזים ובעורק וורטברלי שמאלי.
    אזורי האוכף התורכי, ארובות העיניים, ציסטרנות CPA תקינים.
    פורמן מגנום בטווח התקין.
    חללי האוויר בגולגולת מאווררים היטב.

    סיכום:
    אטרופיה מוחית ללא ממצא חבלתי.

    מה המשמעות של זה? האם זה מסביר את בעיית הזכרון הקשה שנוצרה בחודשים האחרונים?
    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT - תגובה

    אייל קליין
    17/10/2011

    הממצא יכול להסביר את בעיות הזיכרון והבלבול. זה אינו ממצא ספציפי אלא מראה שקיימת התנוונות של רקמת המוח. חשוב לגשת לנוירולוג על להשלים את האבחנה ולהתאים בין הממצאים הקליניים לבין ממצאי ההדמיה ולהחליט על טיפול מתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבדיקה של אמא
    אמא
    12/10/2011

    רציתי לדעת מה פירוש המושג "תגובה פלנטרית אדיש" ומה נותן בדיקת כוח גס ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבדיקה של אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבדיקה של אמא - תגובה

    אייל קליין
    17/10/2011

    התאור שלך אינו שלם אך אני מניח שהכוונה לרפלקס מתיחה של גיד אכילס. חלק מהרופאים משתמשים בתאור שציינת כאשר הרפלקס הינו ירוד או מופחת. כאשר אנו מבצעים מתיחה מהירה של גיד (לרוב נעשה על ידי פטיש רפלקסים המוכר לנו יותר מהבדיקה שבה מכים על הגיד בברך), השריר אמור להגיב בהתכווצות מהירה. כאשר התגובה הזו אינה קורית או שהיא חלשה ניתן לומר שהיא "אדישה". הבדיקה הינה חלק מבדיקה נוירולוגית אך המהימנות שלה לא גבוהה במיוחד.
    גם בדיקת כוח גס הינה חלק מהבדיקה הנוירולגית שאמורה להעריך האם קיימת פגיעה עצבית כלשהי, בהנחה שחולשה של שריר, כלומר שהוא אינו יכול לפתח את מירב הכוח שלו נובעת מפגיעה בהולכה העצבית. גם במקרה זה מהימנות הבדיקה אינה גבוהה והיא רק חלק מתהליך האבחון ואין להסתמך על בדיקה אחת בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת נשימה פתאומית ונימולות
    לירון
    11/10/2011

    אני בן 37,
    לפני כשבועיים שישבתי ושיחקתי במשחק ירי במחשב בפתאומיות היה לי מן התקף, שהתחיל בפמפומים בזרוע ימין, ומייד לאחר מכן קושי לנשום עד עצירת נשימה , נימולות בידים קושי לעמוד , ולכן זחלתי על הרצפה והתפתלתי עם הרגליים עד שהתאוששתי ,והתרכזתי בלנסות להחזיר את הנשימה והרגשת המחנק. הבת זוג קראה לאמבולנס , מכיוון שאוסחן בעבר אצלי MVP קל בלב היה חשש שאולי זה קשור ללב, בבית חולים לא גילו משהו מיוחד (צילום חזה, לחץ דם דופק תקין) .
    לפני כשעה חשתי אותו דבר , קצת דפיקות ביד ימין חולשה בכל הגוף, בלבול גמגום ונימולות בידיים , השתטחות על הרצפה עד שהנשימה חוזרת לעצמה, גם אח"כ הרגשתי חולשה בידיים ובלבול , אולי קצת קושי לדבר.... הפעם לא מיהרתי להזמין אמבולנס ...
    מה זה יכול להיות? ,מה עליי לבדוק כדי לאתר את הסיבה?
    עליי להוסיף גם שלא הייתי מתוח או עצבני , העניין תפס אותי די בהפתעה ואני מזכיר מול המחשב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזכורת...

    לירון
    11/10/2011

    סבלתי בשנים האחרונות ובקיץ האחרון מכאבי ראש בצד ימין אזור רכה, שעם כדור אדוויל זה נחלש/עובר אחרי כשעתיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלה נורוגדנטיבית
    יהודית
    10/10/2011

    בחודשים האחרונים אני מרגישה חוסר יציבות-שווי משקל בעת ההליכה, והפרעות קלות
    מעין בריחת אותיות בזמן הדיבור. רופא א.א.ג. שלח אותי לפיזיוטרפיה,לטענתו, יש לי אבנים באוזניים.
    בבדיקה קלינית של נוירולוג הכל היה תקין. ב-c.t נכתב ניכרת אטרופיה במוחון ושינויים
    היפודנסיים בגזע המוח. מה זה אומר?
    נשלחתי גם לm.r.i לשלול מחלה נוידגרנטיבית . מה הכוונה?\האם כל זה יכול להיות מתח
    או מה? יש לציין, שאני בת 48
    לתשובתך המהירה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלה נורוגדנטיבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלה נורוגדנטיבית - תגובה

    אייל קליין
    11/10/2011

    הממצאים ב CT עשויים להעיד על מחלה כלשהי של מערכת העצבים ומיקום הממצאים במוחון (צרבלום) בהחלט יכול להתאים לסימפטומים של חוסר יציבות או חוסר שיווי משקל. בדיקת ה MRI עשויה לתת מידע נוסף באשר לטבעה של המחלה ולאפשר דיוק באבחנה וכמובן להתאים את הטיפול. בכל מקרה רצוי באמת להתחיל טיפולי פיזיותרפיה על מנתלשפר את שיווי המשקל, רצוי במסגרת שיקומית כלשהי (אפשרי שיקום יום)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה לי
    טליה
    10/10/2011

    שלום לכם:
    אני בת 38.
    מזה יומיים אני מרגישה כי כף רגל ימנית שלי רדומה,והיא לא חוזרת לעצמה.
    זה גורם לי לגרור את הרגל במיקצת ולהליכה משובשת מאחר ויש לי חוסר תחושה שם.
    אינני יודעת מאיפה זה בא לי,מה קרה פתאום...והאם זה מסוכן????
    אודה לתשובה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה קורה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה לי - תגובה

    אייל קליין
    11/10/2011

    התופעה עשויה להעיד על פגיעה עצבית כלשהי. מאוד ייתכן כי הפגיעה הינה זמנית ותחלוף תוך זמן קצר ונובעת מתנועה או תנוחה לא טובה שגרמו ללחץ על העצב בנקודה כל שהי לאורך הרגל או באזור מוצאו בעמוד השדרה. אם התופעה לא חולפת או מתגברת רצוי לפנות לאורטופד על מנת לבדוק את מקור הסימפטום והאם הוא מעיד על פגיעה משמעותית יותר כגון פריצת דיסק הגורמת לירידה בתחושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    סיון
    08/10/2011

    אני בת 19 עשיתי 3 פעמים CT בראש

    ויצא תקין

    ועדיין יש לי כאבי ראש חזקים!!!

    איך אפשר לטפל בכאבי ראש??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש - תגובה

    אייל קליין
    09/10/2011

    על מנת לתת תשובה אשמח לדעת יותר פרטים על הכאבים, מיקומם, אופיים, תדירות, דברים שמשפיעים על האבים וכל מידע נוסף שנראה לך רלוונטי. וכן אילו בירורים ערכת עד עכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום