מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ממושכי זמן בצד שמאלמירי09/12/2011
שלום רב,אשמח לעזרה
כבר תקופה ארוכה מעל שנה וחצי אני סובלת לסירוגין (כל תקופת זמן) מכאבים בצד שמאל מתחת לצלעות ,בד"כ זה מתלווה יחד עם כאב ברגל שמאל עד הברך ולפעמים כל הרגל,לעתים כאשר מיששתי באזור הצלעות יכולתי להרגיש מן גיד שנע.
אני היום נמצאת בהריון בשבוע 25 והכאב חזר וממש מציק לי עד כדי כך שקשה לי לישון בלילה,יש לציין שלא מדובר בסוג של כאב לב או בטן,עברתי אולטסאונד והכול היה תקין,הרופאה טענה שזה יכולה להיות עצב שתפוס,אני ממש נואשת כי הכאבים לא עוברים ושבים עלי כל הזמן בייחוד עכשיו שאני בהריון
אשמח מאוד לכל עצה
בברכת תודה ענקית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ממושכי זמן בצד שמאל - תגובה
אייל קליין10/12/2011ייתכן שמדובר בכאב על רקע אורטופדי, כלומר בעיית עמוד שדרה המקרינה לרגל. אני מציע לפנות לאורטופד ולבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לבצע הערכה יסודית ולטפל בבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת תם - פרכוס ורפלקסיםעדי09/12/2011
שלום רב,
במסגרת עבודה ללימודי תואר ראשון, נתקלתי במקרה עבר של ילד שחווה פרכוסים, ככל הנראה בעקבות דלקת קרום המח.
אין בידי דיווח רפואי מלא, אך מדווח כי נצפה חוסר רפלקסים בצד שמאל ואילו בצד ימין נצפה היפר-רפלקסיה (לא ידוע לי האם במהלך הפרכוס עצמו או לאחריו).
אינני רופאה (וגם לא סטודנטית לרפואה) ולכן איני מבינה את המשמעות הקלינית של התיאור שלעיל.
רציתי לדעת האם העדות הקלינית של חוסר ברפלקסים או היפר-רפלקסיה עשויה להעיד על מיקומו הנוירואנטומי של התקף הפרכוס (למשל האם בהיספירה השמאלית או הימנית)?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת תם - פרכוס ורפלקסים - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2011ברגע שיש אסימטריה ברפקלסים מדובר בבעיה חולנית . חוסר החזרים מרמז על בעיה עצבית פרפרית עודף החזרים מרמז על בעיה במערכת העצבים המרכזית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן-מוח-גוףאבי08/12/2011
שלום, אני בן 28,בריא בד"כ,שומע באוזן ימין בלבד מלידה
לפני כשנה התחילו בגופי בעיות באוזן +ראש ימין לאחר נפילה של הפלאפון שלי, תחילה רק בדיבור בפלאפון ולאחר תקופה קצרה באופן קבוע מאז איני יכול להצמיד פלא' לאוזן ומדבר אך ורק ברמקול. התופעות הן אלו:
לחץ באוזן ימין.לחץ בראש,חוסר ריכוז,בלבול,מחשבות לא הגיוניות,תחושת מועקה בבטן וצרבות, זרמים באיזור אוזן ימין,חולשות קשות., בזמן מקלחת אם זרם המים מופנה כלפי האוזן אני חש בסחרחורת קשה ותחושה שכל הראש מזועזע.
התופעות החלו לאחר הנפילה של הטלפון הסלולרי, ומאז כל שיחה בפלא' גרמה לתופעות הללו, לאחר תקופה מסויימת כנראה שזה התקבע. אציין שבבדיקות הכל תקין(MRI,CT בדיקת שמיעה),תחילה הרופאים חשבו שמדובר בתופעות של חרדה,אך שימוש ממושך בציפרלקס לא שינה כלום.
חשוב לי לציין שמעולם לא חוויתי אף אחת מהתופעות האלו,
מה שהועיל לי מאוד היה שהייה תחת מים בבריכה לפרקי זמן של 10-15 שניות כ-20 פעמים,ושימוש בדקסמול סינוס.
לפני כחודש וחצי התחלתי שימוש בג'ינקו בילובה ובחומצה אלפא ליפואית והיה שיפור משמעותי נוסף.
הרופא משפחה חושב שמדובר בבעיה בעצב המשולש, ורשם לי גאבאפנטין.
שגורם לי סחרחורות.(ומה גם שלא מדובר בכאבים אלא בתופעות בתחום המנטלי+צרבות+לחצים באיזור ימין בראש)
מהו הכיוון שטיפולי שיכול לרפא את הבעיה ממנה אני סובל(שאינה מאובחנת בבדיקות השונות אמור)???
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן-מוח-גוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2011עדין זה יכול להיות בעיה על רקע של חרדה או טראומה .
תופעות אלו לא ידועות במדע כנגרמות מפלפאון .
ממליצה להתיעץ במרפאת היפנוזה ביח וולפסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמגום וקושי בשטף הדיבוראילנה08/12/2011
אימי בת 80 התחילה לפני כחודשיים לגמגם ויש לה קושי בהתבטאות , יש לציין שעברה סיטי ולא נמצא שום דבר חריג לגילה ,
כמו כן עלי לציין שהיא מקבלת תרופות כמו אלקטרוסין פלויקס סטאטור דיווןללחץ דם ורפשעליניד לסוכר
כמו כן היא סובלת מאסטמא
האם תוכל לומר לנו מה פשר הדבר עוד דבר היא חוזרת מידי פעם לדבר בשפת אימה וכשמעירים לה היא חוזרת לדבר עיברית אודה לכם מאוד
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמגום וקושי בשטף הדיבור - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2011יתכן ומתחיל תהליכ של מחלה נוונית של המוח כדאי להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דופלרטלי08/12/2011
לפני כשנתיים אבא שלי עבר ניתוח קרוטיס בשני הצדדים אבא שלי בן 64 סובל מסכרת , שומנים בדם , לחץ דם , והוא עבר ניתוח מעקפים והחלפת מסתם בלב.
הוא טוען שיש לו בעיה בזיכרון לפעמים אני רואה אותו שקוע בעצמו.
הוא עבר שבוע שעבר דופלר עורקי הצוואר והתשובה היא :
S/P BILATERAL CEA
מימין ושמאל רבדים טרשתים
בבצל של עורק תרדמה פנימי מימין - אינטימה עבה מאוד בבצל
כיוון הזרימת הדם בעורקים וורטבראלים - קראניאלי.
מה זה אומר ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דופלר - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2011הממצאים הם די תקינים זה לא מסביר את בעית הזכרון כדאי להמשיך ברור עי בצוע סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניסוי בניורו-איפראסאני08/12/2011
שלום,
אני יודעת שהסיכוי הוא קלוש לקבלת תשובה לשאלה שלי אבל אני מנסה בכ"ז.
אני בת 28 עברתי שבץ מוחי לפני 5 שנים, מאז אני מחפשת שיטת שיקום שתהיה נכונה לי. אני מאוד רוצה להיכנס לתהליך אינטנסיבי של שיקום, אצלי בראש זה מדומיין כאשפוז של כמה חודשים במכון שיקומי ועבודה אינסטינקטיבית. שמעתי על שיטת הנוירו איפרא, ושמעתי שעושים ניסוי בשיבא, לא הצלחתי למצוא עליה השיטה חומר בעברית ולא על הניסוי.
אולי מכם תבוא הישועה?
תודה רבה בכל אופן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסוי בניורו-איפרא - תגובה
אייל קליין09/12/2011הי סאני
ובכן, מסתבר שהסיכוי לא קלוש בכלל...
הצצה קצרה בפרופיל שלי כמנהל הפורום הייתה מגלה לך שהתמחיתי בתחום השיקום הנוירולוגי בשיטת נוירו-יפרה.
אני חושב שהשיטה הינה יעילה מאוד לשיקום לאחר שבץ מוחי ואני רואה תוצאות מאוד טובות בטיפולים בשיטה זו.
בתל השומר לא מתבצעים ניסוי אלא פעם בכמה זמן מועבר קורס הסמכה לפיזיותרפיסטים בשיטה ובמהלך הקורס מזמנים מטופלים על מנת שיהיו מודלים לתרגול עבור הפיזיותרפיסטים (כולם פיזיותרפיסטים מוסמכים שעוברים הכשרה גבוהה בתחום) למשך מספר מפגשים.
אני מכיר חומר בעברית על השיטה, גם באנגלית כמות החומר המדעי בנושא נמוכה, אך אני יכול להגיד שמהניסיון הקליני שלי השיטה מוצלחת מאוד.
לגבי עניין השיקום האינטנסיבי-
ישנה אפשרות לבצע שיקום באשפוז אך לרוב עושים זאת בשלב האקוטי מייד לאחר הפגיעה. ישנה אפשרות של שיקום יום שבה את הולכת מספר פעמים בשבוע למכון שיקום באזור מגורייך ומבצעת שם את הטיפולים. עלייך לפנות למרפאה שלך ולברר את הנושא. והאפשרות השלישית היא לבצע את הטיפולים באופן פרטי בביתך או במכון פיזיותרפיה כלשהו.
מקווה שזה עוזר
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר תוצאות MRI מוחערן ש08/12/2011
שלום, אני בן 33, נפלתי מגובה 4 מטר, ישירות על הראש, תוצאות MRI כחמישה חודשים אחרי הנפילה הינן: המצב לאחר שברים במיקום טמפורלי ימני.
היום מודגמת אי סדירות ושינויים מסוימים מתחת לעצם הטמפורלית מימין ואטרופיה קורטיקלית טמפורלית מימין. בנוסף אנצפלומלציה באזי-פרונטלית דו צדדית ופרונטלית משמאל על רקע טראומה בעבר.
אנא הסבירו לי בשפה פשוטה את ההשלכות של הפגיעה הנ"ל ומשמעותה, בהתאם למה שכתוב, ומה דרכי השיקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר תוצאות MRI מוח - תגובה
אייל קליין09/12/2011שלום רב,
מבחינה גרמית (עצמות) מתוארת אי סדירות כלשהי בצורת העצם, דבר שנראה נורמלי לפגיעה בעוצמה כפי שחווית והשברים המרובים באזור. כמו כן, קיים שינוי ברקמת המוח ביחס לנורמה, כלומר תגובה כלשהי של מערכת העצבים המרכזית. אטרופיה מתארת ירידה במסה. גם זה נראה הגיוני כתגובה לחבלה כמו שחווית.
בנוגע לדרכי השיקום- השיקום לרוב אינו מתייחס לממצאים בהדמיה כי אם למגבלות התפקודיות. כל תחומי השיקום הפיזיקלי אינם יכולים לתקן את הנזק עצמו כי אם דרכי ההתמודדות של הגוף איתו. לעיתים עם הזמן קיים גם תיקון מסוים של הנזק או "לקיחת אחריות" של אזורים אחרים שמפצים על האזור שנפגע.
בכל מקרה, מכיוון שלא תיארת מהן המגבלות והקשיים התפקודיים שלך אני לא יכול להיות יותר ספציפי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרקציה בין תרופותבת של אבא06/12/2011
שלום רב ותודה מראש
אבא סובל מהתקפים אפילפטים וגם אובחן חולה דמנציה גופיפי לוי. הוא בן 87, בימים האחרונים מבולבל מאוד (מעבר לרגיל), חלש מאוד, כועס ובוכה, מתפרץ. הבנו מהרופא הגריאטרי שלו שקרוב למדי שמדובר בהידרדרות שקשורה לדמנציה.
הוא לוקח למיקטל ונוירונטין לאפילפסיה (אחרי שנים של ניסיונות וטיפולים בתרופות אחרות, יחסית יציב) וסרוקוול (בגלל הלוסינציות, אי שקט ותוקפנות) ועכשיו הרופא הגריאטרי מבקש להוסיף אסטו. מאחר והפרוספקט בקופסה מזהיר מפני שילוב עם תרופות אנטיאפילפטיות , אבקש חוות דעתכם.למרות שהיום אי אפשר להבדיל/לאבחן מתי שינוי קוגניטיבי או פסיכיאטרי נגרם מהתקדמות הדמנציה ומתי מאינטרקציה בין תרופות (ככה הוסבר לי). מפורום אחר קיבלתי תגובה מסיכיאטר שאסטו יכולה רק לעזור.
תודה רבה
בת של אבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בינתיים הוחלט להחליף למירו
בת של אבא06/12/2011אז השאלה מתייחסת למירו ותרופות אנטיאפילפטיות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים בידתמר04/12/2011
שלום, אני בת 18 ומנגנת כינור. לאחרונה התחלתי להתאמן יותר והחלו מעין זרמים חשמליים ביד שמאל שמגיעים מהמרפק. הגידי לא כואבים אך הזרם הוא משני צידי הגידים
האם זה מסוכן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרמים ביד - תגובה
אייל קליין06/12/2011הי
תופעה של זרמים חשמליים מצביעה על כך שיש לחץ על עצב כלשהו, רוב הסיכויים שבמקרה שלך מדובר על אחד משורשי העצבים בצוואר.
זה לא מסוכן אך אני ממליץ לפנות בהקדם לטיפול פיזיותרפי על מנת לטפל בבעיה ולמנוע מהמצב להפוך לכרוני ועל מנת שתוכלי להתאמן כפי שאת רוצה. בטיפול הפיזיותרפי יוכלו גם להדריך אותך לארגונומיה טובה יותר, תרגילים למניעת הישנות הבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים מפחידיםjulie04/12/2011
שלום
לפני כמה חודשים עברתי תאונה לא רצינית, עברתי מעבר חציה ומישהי קצת העיפה אותי עם האוטו. קיבלתי מכה מצד הגוף, אני די בסדר לא זוכרת שקרה משהו רציני..
בכל מקרה אחרי זה התחילו לי מן "התקפים" שכאלה, בראש.. פתאום היו לי מן רגעים שכאילו דופקים עם הפטיש בראש...
עם הזמן זה הפך ליותר רציני, ומבומים בראש זה הפך להתקפים של חולשה פתאומית, מעורבבת בסחרחורת ומצמוץ חזק בעיניים... וזה קורה באופן פתאומי בלי קשר למה שאני עושה (פעילה או נינוחה, אכלתי או לא), עכשיו כבר כמה פעמים ביום, והתחושה היא שאני עומדת להתעלף..אני לא מאבדת שליטה אבלקשה לי להתרכז ומרגישה ממש רע (זה קורה לכמה רגעים, בין 10 ל30 שניות).
הפנו אותי לנוירולוג אבל הוא סירב לתת הפניה לסיטי מוח בטענה שהקרינה מזיקה ואלה בטח סתם תסמינים של מתח נפשי ועייפות...אבל זה לא משתפר, רק נהיה יותר גרוע..
עצות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע מוחי שני
אוליביה08/12/2011אני סובלת מפרפור פרוזדורים כ-9 שנים לפני שנתיים עברתי אירוע מוחי ראשון קל היו שינויים נויירולוגים סימני צד בצד שמאל התסמינים חלפו די מהר לפני כחודש וחצי עברתי שוב ארוע מוחי עם איבוד הכרה שהשאיר לי סימנים של פגיעה בזכרון לתווח הקצר ודי קשה לי עם זה, אגב באירוע האחרון קיבלתי מקומדין. עכשו עברתי לפרדקסה. השאלה איך אם אפשר לשפר את הזיכרון. להלן תוצאות ct מוח אוטם קונרי בסיס מימין ריקמת מוח נראת תקינה. אני מחיפה בת 75 אשמח אם אקבל אינפורמציה לשיפור המצב בהוקרה ריקי שמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה ,לאירוע מוחינחום30/11/2011
אני זקוק דחוף ביותר לעזרה.מי שיכול לעזור אשמח מאוד.יש לי אחות בת 68 אשר קיבלה פעם שניה אירוע מוחי,כרגע היא כמעט לא מתפקדת.היא מאושפזת בבית אבות,כל מי שחושב שיכול לעזור בבקשה שיפנה אלי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה ,לאירוע מוחי - תגובה
אייל קליין30/11/2011על איזו עזרה מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
נחום01/12/2011שלום אייל,כמו שכתבתי אחותי נמצאת בבית אבות,היא כמעט לא מתפקדת,היא ניזונה דרך הבטן,יושבת מידי פעם על כיסא גלגלים,התחושה שלי שאפשר עי טיפול פיזוטרפי או רפואי לעזור לה להרגיש טוב יותר.אשמח לקבל תגובה.נחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקרקפתרונה30/11/2011
אני בת 33 בריאה ...כבר שנה בערך יש לי כאבים בקרקפת בעיקר בקודקוד שמאוד מציקים אני לא יכולה להסתרק מרוב כאב ...לפני חצי שנה עשיתי בדיקת mri שיצאה תקינה וגם בדיקות דם כלליות והורמנליות....
שאלתי היא ממה זה יכול להיות האם זה משהו דלקתי ואם כן האם היו רואים את זה בבדיקת דם או ה-mri? תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקרקפת - תגובה
אייל קליין30/11/2011ייתכן שמדובר בבעיה צווארית, פני לאורטופד ובקשי הפניה לפיזיותרפיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי כן
רונה01/12/2011שכחתי לציין שיש לי כאבי צוואר גם :) אבל האם בדיקת mri או בדיקות דם יכולות לשלול על אפשרות שיש שם אולי דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלקסים ערים ברגלייםבעילום שם29/11/2011
בת 54 עם דיכאון עמיד. לא מטופלת תרופתית.יש לי ריפלקסים מאוד ערים ברגליים מה זה יכול להעיד?{בהקשה קלה מתחת לברך הרגליים קופצות}
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלקסים ערים ברגליים - תגובה
אייל קליין29/11/2011לא מעיד על שום דבר, ישנם אנשים שבאופן פיזיולוגי הרפלקסים שלהם מעט ערים יותר מהרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה של הפרדת צליליםהדס29/11/2011
שלום,
לפני למעלה מחצי שנה, שמתי לב שכשאני שומעת מוסיקה, לפעמים אני שומעת צלילים מסויימים, שהם חלק מהלחן, אבל בעת שזה קורה, אני לא מקשרת בין הצליל לבין המוסיקה, ומיד מחפשת מאיפה נובע הצליל- כי נדמה לי שזה איזשהו רעש ממקור אחר. רק לאחר כמה שניות אני מסוגלת לחבר בין הצליל המסויים לבין המוסיקה.
האם נתקלת בתופעה זו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה....
הדס04/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ונימול ביד שמאלשי26/11/2011
בן 33, מעשן, סובלת מעל לחודשיים מנימול יומ-יומי ביד שמאל (כולל כתף חיצונית) וגם כאבים עם אופי קצת דלקתי או כמו כאבי לחץ במרכז היד.....לעיתים הנימול מתעצם גם לאיזור הבטן הגב ויד ימין. לעיתים גם מופיע כאב ביד ימין.
אינני סובל מכאבים בחזה,בחילות, הקאות או כאבים אחרים בגוף.
הכאב ביד שמאל מורגש גם במרכז כף היד ובאצבעות......לאיזה רופא פונים?
האם ייתכן שיש בעיה עצבית שנוצרה מתנוחה?
אילו בדיקות אתה מציע לי לעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ונימול ביד שמאל - תגובה
אייל קליין28/11/2011ייתכן מאוד שהכאבים נובעים מבעיה כלשהי בעמוד השדרה הצווארי או החזי. יש לפנות לאורטופד לבירור העניין ובמידת בצורך לפנות לטיפולי פיזיותרפיה על מנת לטפל בבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

