פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ממושכי זמן בצד שמאל
    מירי
    09/12/2011

    שלום רב,אשמח לעזרה

    כבר תקופה ארוכה מעל שנה וחצי אני סובלת לסירוגין (כל תקופת זמן) מכאבים בצד שמאל מתחת לצלעות ,בד"כ זה מתלווה יחד עם כאב ברגל שמאל עד הברך ולפעמים כל הרגל,לעתים כאשר מיששתי באזור הצלעות יכולתי להרגיש מן גיד שנע.

    אני היום נמצאת בהריון בשבוע 25 והכאב חזר וממש מציק לי עד כדי כך שקשה לי לישון בלילה,יש לציין שלא מדובר בסוג של כאב לב או בטן,עברתי אולטסאונד והכול היה תקין,הרופאה טענה שזה יכולה להיות עצב שתפוס,אני ממש נואשת כי הכאבים לא עוברים ושבים עלי כל הזמן בייחוד עכשיו שאני בהריון

    אשמח מאוד לכל עצה

    בברכת תודה ענקית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ממושכי זמן בצד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ממושכי זמן בצד שמאל - תגובה

    אייל קליין
    10/12/2011

    ייתכן שמדובר בכאב על רקע אורטופדי, כלומר בעיית עמוד שדרה המקרינה לרגל. אני מציע לפנות לאורטופד ולבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לבצע הערכה יסודית ולטפל בבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת תם - פרכוס ורפלקסים
    עדי
    09/12/2011

    שלום רב,
    במסגרת עבודה ללימודי תואר ראשון, נתקלתי במקרה עבר של ילד שחווה פרכוסים, ככל הנראה בעקבות דלקת קרום המח.
    אין בידי דיווח רפואי מלא, אך מדווח כי נצפה חוסר רפלקסים בצד שמאל ואילו בצד ימין נצפה היפר-רפלקסיה (לא ידוע לי האם במהלך הפרכוס עצמו או לאחריו).

    אינני רופאה (וגם לא סטודנטית לרפואה) ולכן איני מבינה את המשמעות הקלינית של התיאור שלעיל.
    רציתי לדעת האם העדות הקלינית של חוסר ברפלקסים או היפר-רפלקסיה עשויה להעיד על מיקומו הנוירואנטומי של התקף הפרכוס (למשל האם בהיספירה השמאלית או הימנית)?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת תם - פרכוס ורפלקסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת תם - פרכוס ורפלקסים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/12/2011

    ברגע שיש אסימטריה ברפקלסים מדובר בבעיה חולנית . חוסר החזרים מרמז על בעיה עצבית פרפרית עודף החזרים מרמז על בעיה במערכת העצבים המרכזית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן-מוח-גוף
    אבי
    08/12/2011

    שלום, אני בן 28,בריא בד"כ,שומע באוזן ימין בלבד מלידה
    לפני כשנה התחילו בגופי בעיות באוזן +ראש ימין לאחר נפילה של הפלאפון שלי, תחילה רק בדיבור בפלאפון ולאחר תקופה קצרה באופן קבוע מאז איני יכול להצמיד פלא' לאוזן ומדבר אך ורק ברמקול. התופעות הן אלו:
    לחץ באוזן ימין.לחץ בראש,חוסר ריכוז,בלבול,מחשבות לא הגיוניות,תחושת מועקה בבטן וצרבות, זרמים באיזור אוזן ימין,חולשות קשות., בזמן מקלחת אם זרם המים מופנה כלפי האוזן אני חש בסחרחורת קשה ותחושה שכל הראש מזועזע.
    התופעות החלו לאחר הנפילה של הטלפון הסלולרי, ומאז כל שיחה בפלא' גרמה לתופעות הללו, לאחר תקופה מסויימת כנראה שזה התקבע. אציין שבבדיקות הכל תקין(MRI,CT בדיקת שמיעה),תחילה הרופאים חשבו שמדובר בתופעות של חרדה,אך שימוש ממושך בציפרלקס לא שינה כלום.
    חשוב לי לציין שמעולם לא חוויתי אף אחת מהתופעות האלו,
    מה שהועיל לי מאוד היה שהייה תחת מים בבריכה לפרקי זמן של 10-15 שניות כ-20 פעמים,ושימוש בדקסמול סינוס.
    לפני כחודש וחצי התחלתי שימוש בג'ינקו בילובה ובחומצה אלפא ליפואית והיה שיפור משמעותי נוסף.
    הרופא משפחה חושב שמדובר בבעיה בעצב המשולש, ורשם לי גאבאפנטין.
    שגורם לי סחרחורות.(ומה גם שלא מדובר בכאבים אלא בתופעות בתחום המנטלי+צרבות+לחצים באיזור ימין בראש)
    מהו הכיוון שטיפולי שיכול לרפא את הבעיה ממנה אני סובל(שאינה מאובחנת בבדיקות השונות אמור)???
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזן-מוח-גוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן-מוח-גוף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/12/2011

    עדין זה יכול להיות בעיה על רקע של חרדה או טראומה .
    תופעות אלו לא ידועות במדע כנגרמות מפלפאון .
    ממליצה להתיעץ במרפאת היפנוזה ביח וולפסון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמגום וקושי בשטף הדיבור
    אילנה
    08/12/2011

    אימי בת 80 התחילה לפני כחודשיים לגמגם ויש לה קושי בהתבטאות , יש לציין שעברה סיטי ולא נמצא שום דבר חריג לגילה ,
    כמו כן עלי לציין שהיא מקבלת תרופות כמו אלקטרוסין פלויקס סטאטור דיווןללחץ דם ורפשעליניד לסוכר
    כמו כן היא סובלת מאסטמא
    האם תוכל לומר לנו מה פשר הדבר עוד דבר היא חוזרת מידי פעם לדבר בשפת אימה וכשמעירים לה היא חוזרת לדבר עיברית אודה לכם מאוד
    אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמגום וקושי בשטף הדיבור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמגום וקושי בשטף הדיבור - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/12/2011

    יתכן ומתחיל תהליכ של מחלה נוונית של המוח כדאי להתיעץ עם נוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דופלר
    טלי
    08/12/2011

    לפני כשנתיים אבא שלי עבר ניתוח קרוטיס בשני הצדדים אבא שלי בן 64 סובל מסכרת , שומנים בדם , לחץ דם , והוא עבר ניתוח מעקפים והחלפת מסתם בלב.

    הוא טוען שיש לו בעיה בזיכרון לפעמים אני רואה אותו שקוע בעצמו.

    הוא עבר שבוע שעבר דופלר עורקי הצוואר והתשובה היא :

    S/P BILATERAL CEA

    מימין ושמאל רבדים טרשתים
    בבצל של עורק תרדמה פנימי מימין - אינטימה עבה מאוד בבצל
    כיוון הזרימת הדם בעורקים וורטבראלים - קראניאלי.


    מה זה אומר ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דופלר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דופלר - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    12/12/2011

    הממצאים הם די תקינים זה לא מסביר את בעית הזכרון כדאי להמשיך ברור עי בצוע סיטי מוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסוי בניורו-איפרא
    סאני
    08/12/2011

    שלום,
    אני יודעת שהסיכוי הוא קלוש לקבלת תשובה לשאלה שלי אבל אני מנסה בכ"ז.
    אני בת 28 עברתי שבץ מוחי לפני 5 שנים, מאז אני מחפשת שיטת שיקום שתהיה נכונה לי. אני מאוד רוצה להיכנס לתהליך אינטנסיבי של שיקום, אצלי בראש זה מדומיין כאשפוז של כמה חודשים במכון שיקומי ועבודה אינסטינקטיבית. שמעתי על שיטת הנוירו איפרא, ושמעתי שעושים ניסוי בשיבא, לא הצלחתי למצוא עליה השיטה חומר בעברית ולא על הניסוי.
    אולי מכם תבוא הישועה?

    תודה רבה בכל אופן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניסוי בניורו-איפרא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסוי בניורו-איפרא - תגובה

    אייל קליין
    09/12/2011

    הי סאני
    ובכן, מסתבר שהסיכוי לא קלוש בכלל...
    הצצה קצרה בפרופיל שלי כמנהל הפורום הייתה מגלה לך שהתמחיתי בתחום השיקום הנוירולוגי בשיטת נוירו-יפרה.
    אני חושב שהשיטה הינה יעילה מאוד לשיקום לאחר שבץ מוחי ואני רואה תוצאות מאוד טובות בטיפולים בשיטה זו.
    בתל השומר לא מתבצעים ניסוי אלא פעם בכמה זמן מועבר קורס הסמכה לפיזיותרפיסטים בשיטה ובמהלך הקורס מזמנים מטופלים על מנת שיהיו מודלים לתרגול עבור הפיזיותרפיסטים (כולם פיזיותרפיסטים מוסמכים שעוברים הכשרה גבוהה בתחום) למשך מספר מפגשים.
    אני מכיר חומר בעברית על השיטה, גם באנגלית כמות החומר המדעי בנושא נמוכה, אך אני יכול להגיד שמהניסיון הקליני שלי השיטה מוצלחת מאוד.
    לגבי עניין השיקום האינטנסיבי-
    ישנה אפשרות לבצע שיקום באשפוז אך לרוב עושים זאת בשלב האקוטי מייד לאחר הפגיעה. ישנה אפשרות של שיקום יום שבה את הולכת מספר פעמים בשבוע למכון שיקום באזור מגורייך ומבצעת שם את הטיפולים. עלייך לפנות למרפאה שלך ולברר את הנושא. והאפשרות השלישית היא לבצע את הטיפולים באופן פרטי בביתך או במכון פיזיותרפיה כלשהו.
    מקווה שזה עוזר
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר תוצאות MRI מוח
    ערן ש
    08/12/2011

    שלום, אני בן 33, נפלתי מגובה 4 מטר, ישירות על הראש, תוצאות MRI כחמישה חודשים אחרי הנפילה הינן: המצב לאחר שברים במיקום טמפורלי ימני.
    היום מודגמת אי סדירות ושינויים מסוימים מתחת לעצם הטמפורלית מימין ואטרופיה קורטיקלית טמפורלית מימין. בנוסף אנצפלומלציה באזי-פרונטלית דו צדדית ופרונטלית משמאל על רקע טראומה בעבר.
    אנא הסבירו לי בשפה פשוטה את ההשלכות של הפגיעה הנ"ל ומשמעותה, בהתאם למה שכתוב, ומה דרכי השיקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר תוצאות MRI מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר תוצאות MRI מוח - תגובה

    אייל קליין
    09/12/2011

    שלום רב,
    מבחינה גרמית (עצמות) מתוארת אי סדירות כלשהי בצורת העצם, דבר שנראה נורמלי לפגיעה בעוצמה כפי שחווית והשברים המרובים באזור. כמו כן, קיים שינוי ברקמת המוח ביחס לנורמה, כלומר תגובה כלשהי של מערכת העצבים המרכזית. אטרופיה מתארת ירידה במסה. גם זה נראה הגיוני כתגובה לחבלה כמו שחווית.
    בנוגע לדרכי השיקום- השיקום לרוב אינו מתייחס לממצאים בהדמיה כי אם למגבלות התפקודיות. כל תחומי השיקום הפיזיקלי אינם יכולים לתקן את הנזק עצמו כי אם דרכי ההתמודדות של הגוף איתו. לעיתים עם הזמן קיים גם תיקון מסוים של הנזק או "לקיחת אחריות" של אזורים אחרים שמפצים על האזור שנפגע.
    בכל מקרה, מכיוון שלא תיארת מהן המגבלות והקשיים התפקודיים שלך אני לא יכול להיות יותר ספציפי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטרקציה בין תרופות
    בת של אבא
    06/12/2011

    שלום רב ותודה מראש
    אבא סובל מהתקפים אפילפטים וגם אובחן חולה דמנציה גופיפי לוי. הוא בן 87, בימים האחרונים מבולבל מאוד (מעבר לרגיל), חלש מאוד, כועס ובוכה, מתפרץ. הבנו מהרופא הגריאטרי שלו שקרוב למדי שמדובר בהידרדרות שקשורה לדמנציה.
    הוא לוקח למיקטל ונוירונטין לאפילפסיה (אחרי שנים של ניסיונות וטיפולים בתרופות אחרות, יחסית יציב) וסרוקוול (בגלל הלוסינציות, אי שקט ותוקפנות) ועכשיו הרופא הגריאטרי מבקש להוסיף אסטו. מאחר והפרוספקט בקופסה מזהיר מפני שילוב עם תרופות אנטיאפילפטיות , אבקש חוות דעתכם.למרות שהיום אי אפשר להבדיל/לאבחן מתי שינוי קוגניטיבי או פסיכיאטרי נגרם מהתקדמות הדמנציה ומתי מאינטרקציה בין תרופות (ככה הוסבר לי). מפורום אחר קיבלתי תגובה מסיכיאטר שאסטו יכולה רק לעזור.
    תודה רבה
    בת של אבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינטרקציה בין תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בינתיים הוחלט להחליף למירו

    בת של אבא
    06/12/2011

    אז השאלה מתייחסת למירו ותרופות אנטיאפילפטיות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרמים ביד
    תמר
    04/12/2011

    שלום, אני בת 18 ומנגנת כינור. לאחרונה התחלתי להתאמן יותר והחלו מעין זרמים חשמליים ביד שמאל שמגיעים מהמרפק. הגידי לא כואבים אך הזרם הוא משני צידי הגידים
    האם זה מסוכן?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרמים ביד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרמים ביד - תגובה

    אייל קליין
    06/12/2011

    הי
    תופעה של זרמים חשמליים מצביעה על כך שיש לחץ על עצב כלשהו, רוב הסיכויים שבמקרה שלך מדובר על אחד משורשי העצבים בצוואר.
    זה לא מסוכן אך אני ממליץ לפנות בהקדם לטיפול פיזיותרפי על מנת לטפל בבעיה ולמנוע מהמצב להפוך לכרוני ועל מנת שתוכלי להתאמן כפי שאת רוצה. בטיפול הפיזיותרפי יוכלו גם להדריך אותך לארגונומיה טובה יותר, תרגילים למניעת הישנות הבעיה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמינים מפחידים
    julie
    04/12/2011

    שלום
    לפני כמה חודשים עברתי תאונה לא רצינית, עברתי מעבר חציה ומישהי קצת העיפה אותי עם האוטו. קיבלתי מכה מצד הגוף, אני די בסדר לא זוכרת שקרה משהו רציני..
    בכל מקרה אחרי זה התחילו לי מן "התקפים" שכאלה, בראש.. פתאום היו לי מן רגעים שכאילו דופקים עם הפטיש בראש...
    עם הזמן זה הפך ליותר רציני, ומבומים בראש זה הפך להתקפים של חולשה פתאומית, מעורבבת בסחרחורת ומצמוץ חזק בעיניים... וזה קורה באופן פתאומי בלי קשר למה שאני עושה (פעילה או נינוחה, אכלתי או לא), עכשיו כבר כמה פעמים ביום, והתחושה היא שאני עומדת להתעלף..אני לא מאבדת שליטה אבלקשה לי להתרכז ומרגישה ממש רע (זה קורה לכמה רגעים, בין 10 ל30 שניות).
    הפנו אותי לנוירולוג אבל הוא סירב לתת הפניה לסיטי מוח בטענה שהקרינה מזיקה ואלה בטח סתם תסמינים של מתח נפשי ועייפות...אבל זה לא משתפר, רק נהיה יותר גרוע..
    עצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמינים מפחידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע מוחי שני

    אוליביה
    08/12/2011

    אני סובלת מפרפור פרוזדורים כ-9 שנים לפני שנתיים עברתי אירוע מוחי ראשון קל היו שינויים נויירולוגים סימני צד בצד שמאל התסמינים חלפו די מהר לפני כחודש וחצי עברתי שוב ארוע מוחי עם איבוד הכרה שהשאיר לי סימנים של פגיעה בזכרון לתווח הקצר ודי קשה לי עם זה, אגב באירוע האחרון קיבלתי מקומדין. עכשו עברתי לפרדקסה. השאלה איך אם אפשר לשפר את הזיכרון. להלן תוצאות ct מוח אוטם קונרי בסיס מימין ריקמת מוח נראת תקינה. אני מחיפה בת 75 אשמח אם אקבל אינפורמציה לשיפור המצב בהוקרה ריקי שמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה ,לאירוע מוחי
    נחום
    30/11/2011

    אני זקוק דחוף ביותר לעזרה.מי שיכול לעזור אשמח מאוד.יש לי אחות בת 68 אשר קיבלה פעם שניה אירוע מוחי,כרגע היא כמעט לא מתפקדת.היא מאושפזת בבית אבות,כל מי שחושב שיכול לעזור בבקשה שיפנה אלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה ,לאירוע מוחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה ,לאירוע מוחי - תגובה

    אייל קליין
    30/11/2011

    על איזו עזרה מדובר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    נחום
    01/12/2011

    שלום אייל,כמו שכתבתי אחותי נמצאת בבית אבות,היא כמעט לא מתפקדת,היא ניזונה דרך הבטן,יושבת מידי פעם על כיסא גלגלים,התחושה שלי שאפשר עי טיפול פיזוטרפי או רפואי לעזור לה להרגיש טוב יותר.אשמח לקבל תגובה.נחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בקרקפת
    רונה
    30/11/2011

    אני בת 33 בריאה ...כבר שנה בערך יש לי כאבים בקרקפת בעיקר בקודקוד שמאוד מציקים אני לא יכולה להסתרק מרוב כאב ...לפני חצי שנה עשיתי בדיקת mri שיצאה תקינה וגם בדיקות דם כלליות והורמנליות....
    שאלתי היא ממה זה יכול להיות האם זה משהו דלקתי ואם כן האם היו רואים את זה בבדיקת דם או ה-mri? תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בקרקפת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בקרקפת - תגובה

    אייל קליין
    30/11/2011

    ייתכן שמדובר בבעיה צווארית, פני לאורטופד ובקשי הפניה לפיזיותרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי כן

    רונה
    01/12/2011

    שכחתי לציין שיש לי כאבי צוואר גם :) אבל האם בדיקת mri או בדיקות דם יכולות לשלול על אפשרות שיש שם אולי דלקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלקסים ערים ברגליים
    בעילום שם
    29/11/2011

    בת 54 עם דיכאון עמיד. לא מטופלת תרופתית.יש לי ריפלקסים מאוד ערים ברגליים מה זה יכול להעיד?{בהקשה קלה מתחת לברך הרגליים קופצות}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלקסים ערים ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלקסים ערים ברגליים - תגובה

    אייל קליין
    29/11/2011

    לא מעיד על שום דבר, ישנם אנשים שבאופן פיזיולוגי הרפלקסים שלהם מעט ערים יותר מהרגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעה של הפרדת צלילים
    הדס
    29/11/2011

    שלום,
    לפני למעלה מחצי שנה, שמתי לב שכשאני שומעת מוסיקה, לפעמים אני שומעת צלילים מסויימים, שהם חלק מהלחן, אבל בעת שזה קורה, אני לא מקשרת בין הצליל לבין המוסיקה, ומיד מחפשת מאיפה נובע הצליל- כי נדמה לי שזה איזשהו רעש ממקור אחר. רק לאחר כמה שניות אני מסוגלת לחבר בין הצליל המסויים לבין המוסיקה.

    האם נתקלת בתופעה זו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעה של הפרדת צלילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה....

    הדס
    04/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ונימול ביד שמאל
    שי
    26/11/2011

    בן 33, מעשן, סובלת מעל לחודשיים מנימול יומ-יומי ביד שמאל (כולל כתף חיצונית) וגם כאבים עם אופי קצת דלקתי או כמו כאבי לחץ במרכז היד.....לעיתים הנימול מתעצם גם לאיזור הבטן הגב ויד ימין. לעיתים גם מופיע כאב ביד ימין.
    אינני סובל מכאבים בחזה,בחילות, הקאות או כאבים אחרים בגוף.
    הכאב ביד שמאל מורגש גם במרכז כף היד ובאצבעות......לאיזה רופא פונים?
    האם ייתכן שיש בעיה עצבית שנוצרה מתנוחה?
    אילו בדיקות אתה מציע לי לעבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ונימול ביד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ונימול ביד שמאל - תגובה

    אייל קליין
    28/11/2011

    ייתכן מאוד שהכאבים נובעים מבעיה כלשהי בעמוד השדרה הצווארי או החזי. יש לפנות לאורטופד לבירור העניין ובמידת בצורך לפנות לטיפולי פיזיותרפיה על מנת לטפל בבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום