מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקהדני08/10/2011
שלום דר
בבדיקת CT ראש נרשם "התעבות רירית מינורית בתאים מקסילרים".
הנורולוגית אמרה ורשמה שהכל תקין!
מה עושים,האם צריך טיפול כלשהו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה - תגובה
אייל קליין09/10/2011מדובר על ממצא אקראי, כנראה שרידים של דלקת כלשהי ואינו מצריך טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יציבות בהליכהאורית06/10/2011
שלום, אני בחורה בת 27 מזה כחודשיים וחצי אני סובלת מאי יציבות קלה בהליכה, מעיין תחושת שיוט בהליכה, נידנוד הגוף, מעיין הרגשת משיכה לצד שמאל בהליכה. ביקרתי אצל הניורולוג לפני כחודשיים והבדיקה הניורולוגית שבדק אותי הייתה תקינה. נשלחתי גם לבדיקת EEG שיצאה תקינה. הוא טען שאולי זה מלחץ נפשי. אני עדיין חשה את אותה תחושה, לפעמים פחות מורגש לפעמיים יותר. חוץ מזה אין לי תסמינים אחרים. חשוב לציין שאני סובלת מבעיה במפרק הלסת שהחלה גם לפני כחודשיים, יש לי כאבים במפרק הלסת השמאלי, כאבים שמקרינים לאוזן ולעיתים לחלק הקרקפת שנמצא מעל אוזן שמאל, אין לי קושי בפתיחת הפה. אני מטופלת על ידי סד לילה שהקל קצת על הכאבים, אך עדיין קיימים מידיי פעם. שאלתי היא ממה יכולה לנבוע תחושת השיוט ומעיין תחושת משיכה לצד שמאל בזמן הליכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יציבות בהליכה - תגובה
אייל קליין09/10/2011אני לא חושב שלבעיה במפרק הלסת יש קשר לחוסר היציבות אך ייתכן כי קיימת בעיה ווסטיבולרית נפרדת, כלומר בעיה כלשהי במערכת שיווי המשקל באוזן. אני מציע לפנות לרופא א.א.ג על מנת שיפנה אותך לבדיקות המתאימות ובמידת הצורך גם לפיזיותרפיה ווסטיבולרית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורית12/10/2011האם התופעה של חוסר יציבות בהליכה והרגשת משיכת הגוף שמאלה בזמן הליכה יכולה לרמז על גידול בגזע המוח??? אני ממש בחרדה מהעניין, אני ממש מפחדת לצאת מהבית בשל החוסר יציבות הזו, לאחרונה אני חשה גם בחולשה ודפיקות לב שמקשים עליי בתיפקוד היומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אייל קליין13/10/2011לאור בדיקת הנוירלוג שלא מצא ממצא מיוחד אני מניח שהאבחנה הזו אינה רלוונטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלבול אצל אישה בת 68מיכל06/10/2011
שלום אמא שלי בת 68.
ביום שבת היתה לה תופעה של בלבול שקרה פתאום ונמשך כל היום.
פתאום היא לא ידעה איך להפעיל את הפקס. אמרה את המילה "שכחתי" הרבה מאוד פעמים. לא זכרה דברים. החליפה מילים - במקום להגיד צעיר אמרה זקן. וכשאמרתי לה שאמרה זקן, היא אמרה - לא נכון אמרתי צעיר. התבלבלה בשם של כתב בטלוויזיה ותיקנה את שמו בלי בכלל להרגיש שקודם אמרה שם אחר.
לא ידעתי מה לעשות. כי אני יודעת שסימנים של שבץ זה שיתוק בפנים או בחצי גוף, בלבול משמעותי, דברים כאלה. וזה לא היה המצב. או שאולי אני טועה.
היא אישה עקשנית מאוד, שחשובה לה השליטה. וזה ממש בעיה לגרום לה למשל ללכת באופן מיידי לבית חולים.
ביום ראשון הצלחתי להלחיץ אותה אחרי שדיברתי עם מישהו שאמר לי שהיא צריכה להגיע דחוף לבית חולים. מאז לפחות היא הסכימה להתחיל לקחת ויטמינים.
גם אחותי לא עוזרת בנושא, כי דיברתי איתה, וזו דיברה עם האמא. שמעה שהיא בסדר, והחליטה שאין שום בעיה.
ואכן ביום שני היא היתה בסדר כל היום.
חוץ מאותן חמש דקות שבהן היא פשוט לא הכירה אותי...
היא דיברה איתי כאילו שלא ראתה אותי מעולם. ושאלה אותי אם תמיד יש לי נקודות על הפנים...
אז שאלתי אותה איפה היא רואה, והיא לחצה לי עם האצבע על הפרצוף.
בנקודה הזאת ממש נכנסתי ללחץ. ורציתי שניסע לבית חולים. אבל היא סירבה.
היא בהכחשה מוחלטת. למרות שעכשיו מנסה להוכיח לי כל הזמן שהיא זוכרת מצויין.
היא גם טוענת שלא אמרה לי את המשפט הזה ביום שני. לכל דבר שקרה יש לה תירוץ.
אירוע דומה היה גם בפסח. אז היא לא זכרה לשים סכו"ם, להדליק מכשיר חשמלי, אמרה הרבה פעמים - "שכחתי", וכו'.
התופעה הזאת היא פתאום. לא היתה איזו שהיא התדרדרות לפני כן.
למרות שיש לה עוד דברים כלליים:
* התכווצויות בידיים.
* הבהובים בעיניים אחרי כעס.
* כאבי ראש.
* היה לה מקרה של שיתוק ביד בבוקר והיא לא יכלה להפעיל אותה.
* לחץ דם קבוע על 140 שיכול להגיע גם ל - 170.
* בזמן האחרון גם יש לה איזה כאב בעין ימין.
אחרי מה שקרה בפסח, דרשתי ממנה שתתחיל לקחת B12 ואבץ, אבל היא לא הקפידה. יכול להיות שזה עזר לחודשים שחלפו מאז ?
עכשיו קניתי הרבה ויטמינים, ואני דורשת שהיא תיקח.
מעבר לזה - מה אני אמורה לעשות ?
ואיך ניתן לדעת במצב הנוכחי האם זו בעיה דחופה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלבול אצל אישה בת 68 - תגובה
אייל קליין09/10/2011ארועי בלבבול ושכחה מסוג זה מצריכים בירור ובמידת הצורך גם טיפול. אני חושב שאין צורך להבהיל את אמך ולרוץ איתה למיון אבל בהחלט כדאי לשכנע אותה לפנות לרופא נוירלוג להערכת מצבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק עצב הפנים...יעקב05/10/2011
שלום.
לפני כשבוע אובחן אצלי שיתוק עצב הפנים (פעם שניה שזה קורה לי באותו הצד)
אני חש כאבים קלים בראש וחש שיבוש קל בראייה בצד של השיתוק.
האם הסימפטומים הנל קשורים באופן ישיר לשיתוק ואמורים לעבור כשהשיתוק יחלוף?
בתודה ובברכה,
יעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיתוק עצב הפנים... - תגובה
אייל קליין09/10/2011בעיקרון לרוב לא מופיעים כאבים כיוון שמדובר על פגיעה בעצב מוטורי אך ייתכן כי הכאב הינו עקב התהליך הדלקתי באזור. אני מניח שכל התופעות יחלפו עם החלמת העצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אייל
יעקב10/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעידות באצבעות הידייםטל05/10/2011
שלום רב !!!!!!!!!
אני בן 26 ושמתי לב במשך מספר חודשים שיש לי רעד קל
באצבעות הידיים , אני בריא בסך הכל ורק רציתי לדעת אם זה דבר
חריג שדורש טיפול .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעידות באצבעות הידיים - תגובה
אייל קליין05/10/2011בגדול, רעד בידיים הינו דבר חריג אך המקורות לתופעה יכולים להיות רבים ולכן רצוי לפנות לנוירולוג על מנת להעריך את מקור התופעה ואם יש צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנות מדי יום- תשובות ל CTאינקה05/10/2011
שלום רב,
אני סובלת ממיגרנות חזקות כמעט מדי יום, מטופלת כרגע בסומטרידקס.
אני בת 27. כאבי ראש התחילו בערך מגיל 10, התעצמו לכדי מיגרנות בגיל 16, התדירות עלתה ובשנתיים האחרונות ההתקפים הפכו ליומיומיים.
בדרך כלל ללא בחילות (אולי פעם- פעמיים בשנה עם בחילה). המיגרנה בדרך כלל מלווה בקשיים מוטוריים, לחץ בפנים (העפעף צונח והעין כמעט סגורה) ובעיקר קושי בדיבור, וקושי להבין מה אומרים לי וגם בעצמי לא מצליחה להתבטא (כאילו אני שיכורה והראש פשוט לא עובד!!!)
ניסיתי תרופות למניעת ההתקפים, כמו פרולול, אלטרולט ועוד אחרים ורבים ללא שיפור!
לפני כמה שנים עשיתי בדיקת EGG (אם אני לא טועה- עם האלקטרודות שמחברים לראש) יצאה תקינה.
השבוע סוף סוף עשיתי בדיקת CT מוח, שתוצאותיה (העיקריות):
הודגמה רירית מעובה ברוב תאי האטמואידים דו"צ.
הודגמה התעבות רירית באספקט תחתון של מערת הלסת משמאל
סולצי המוח מעט בולטים באזורים פרונטאליים.
התרשמות: ללא ממצא פתולוגי מיוחד ברקמת המוח.
הרירית מעובה במערות הפנים כמתואר.
האם תוכל לתת חוו"ד על הסימפטומים ועל תוצאות ה CT?
ולהמליץ מה עליי לעשות ולאן לפנות?
החלפתי כבר כמה נוירולוגים, המקסימום שעושים זה בדיקת רפלקסים עם הפטיש, רושמים תרופה, ונוירולוגית אחת אפילו אסרה עליי לאכול חלב, מה שלא בדיוק מקל על ההתקפים (לפני שנים היא אמרה לי שיש לי מיגרנות בגלל דלקת בלסת כתוצאה מלעיסת מסטיק). בקיצור, נראה שהנוירולוגים עושים צחוק ממני.... או שלא עוזרים בכלל, או שממציאים מחלות אחרות ואוסרים צריכה של מזון זה או אחר...
אודה מאוד על דעתך!!!!
אינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות מדי יום- תשובות ל CT - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011מיגרנה היא מחלה כרונית בגיל הצעיר הסיטי שלך תקין . הטיפול במיגרנה זה טיפול מונע בטופמקס או דרלין במינון גבוה או דפלפט בנוסף לכך כדורים להתקף עי אימיטרקס רילרט או ריזלט בנוסף ניתן להוסיף רפואה אלטרנטיבית ודיאטה מיוחדת ביעוץ עם דיאטנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף עזרה!!!!!איילת03/10/2011
האם זה אפילפסיה???
האם אני צריכה לקחת כדורים לכל החיים?????
יש לי מיוקלונוס = התכווצות שרירים בלתי רצוניים בראש בצוואר ובלסת.. יש לי קליקים לא רצונייים בראש בלסת ובצוואר
וכל מי שעומד לידי שומע חזק את הקליקים!!!
הקליקים הם כל שניה ....הם לא מפסיקים לרגע.... כל מי שלידי שומע את הקליקים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף עזרה!!!!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011לא ברור מה זה זה יכול להיות תנועות בלתי רצוניות וזה יכול להיות גם אפילפסיה קשה להגיד יש לפנות בהקדם לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRIאריאלה03/10/2011
שלום רב,
הנני בת 28 לפני כשנתיים עברתי ארוע של טשטוש(סנוור) בעין שמאל אשר עבר לאחר אישפוז של שבועיים וקבלת סטרואידים.
בבית חולים ביצעתי בדיקה ונתגלו מספר מוקדים בחומר הלבן שמחשידים למחלה דומיליניאטיבית.
מאז הנני נמצאת בבירור לטרשת נפוצה ביצעתי לפני שנה שוב בדיקת MRI שהראה נגע נוסף וכן את 3 נגעים שהיו בבדיקה הקודמת.-כמו כן הסימטומים שהרגשתי היא כמו גרב לוחצת על הברך.
מאז נכנסתי להריון וכל הסימטומים נעלמו,3 שבועות לאחר הלידה ביצעתי שוב בדיקת MRI שאינני מבין את תשובותיה ואבקש ממך לפרש לי אותה:
בהשווה לבדיקה הקודמת 2010 חלה נסיגה משמעותית בנגעים שהודגמו אז בחומר הלבן הפרונטלי משמאל בשולי הקרן הפרונטלית והיום ניתן בקושי להבחין בשני הנגעים הפסיים הללו בעלי עוצמת או ניכרים בבדיקה ב-2010.
מוקד לקונרי בקפסולה אקסטרנה משמאל
לאחר הזרקת גדולניום לא הודגמו האדרות פתולוגיות בפרנכימה המוח.
החמרה מסויימת בשינויים הדלקתיים הכרוניים בגתות הלסת לעומת 2010.
השאלה שלי היא:
1. האם יכול להיות מצב כי נעלמו הנגעים בחומר הלבן????
2.מה משמעות של מוקד לקונרי בודד בקפסולה אקסטרנה משמאל?מה זה אומר?על מה ממצע זה מצביע.האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011קודם כל לא מסוכן . דבר שני יש מצב שמוקדים נעלמים ומופיעים מוקדים אחרים . אבל אם יש שפור ממש במרי זה מוזר לגבי טרשת נפוצה . יש להשלים הברור עי ביצוע בדיקת נוזל השדרה וכן להמשיך מעקב . ידוע שבזמן ההריון אין התקפים של טרשת נפוצה .
יש צורך לבצע מרי נוסף בעוד 6 חודשים ואם מופיעים נגעים חדשים זה מאד מחשיד לטרשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
מורן05/10/2011לא הבנתי לפי תשובותיך מה משמעות של מוקד לקונרי בודד בקפסולה אקסטרנה משמאל?מה זה אומר?על מה ממצע זה מצביע?
האם זה דורש טיפול?
2.איך ניתן להסביר את העלמות הנגעים ב-MRI האם זה יכול להחשיד למחלה אחרת במוח??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה איפלפסיהאלי כהן03/10/2011
אני בן 45 הובחנתי כחולה בתסימונת אפלפסיה . אני לוקח כדורים טגרטול 400 מ"ג וקלונקס .האם מותר לי לצום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולה איפלפסיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011חייב לשתות מים וחייב לקחת כדורים . מותר לצום לאוכל בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלקסים עריםיהודית02/10/2011
אני בת 54 עם דיכאון קשה ביותר. ללא שום שיפור עם טיפול תרופתי במשך 4 שנים. אני מת חי מהלך. יש לי רפלקסים ערים מה זה יכול להעיד?אני סובלת מאוד . בMRI שבוצע לפני כמה שנים ניראו נגעים היפראינטנסיים בחומר הלבן עם איזורים איסכמיים האם יש קשר בן הדברים?הפסיכיאטריים כבר לא יודעים מה להציע .למי עלי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלקסים ערים - תגובה
אייל קליין04/10/2011בהחלט ייתכן קשר בין הממצאים בMRI לבין הימצאות רפלקסים ערים בבדיקה הנוירולוגית וייתכן דם קשר לדיכאון שאת חווה. הייתי מציע לפנות לחוות דעת נוספת אצל פסיכיאטר או נוירו-פסיכיאטר על מנת למצוא קומבינציה תרופתית שתוכל לתת מזור לקשייך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות CT מחאא02/10/2011
בCT שביצעתי מספר חודשים לאחר אירוע מוחי נמצא כי החדרים מעט מורחבים.
מה משמעות הדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות CT מח - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011אין לזה משמעות חולנית מדובר בדלדול קל של המוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת יםהיי30/09/2011
שלום ...
בתור אחת שסובלת ממחלת ים ( גם נדנדה עושה לי בחילות ) האם אני יכולה ללמוד שיעורי נהיגה ?
כאשר אני אנהג ברכב אני אמורה לסבול מסימפטומים של המחלת ים ?
תודה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת ים - תגובה
אייל קליין04/10/2011אם אין לך אתהסימפטומים כשאתנוסעת ברכב בלי לנהוג אני לא רואה סיבה שיהיו לך כאשר תנהגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת השאלה כי יש לי !
היי05/10/2011אני מקיאה בנסיעות ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת השאלה כי יש לי ! - תגובה
אייל קליין05/10/2011אני מציע לעשות שיעור ניסיון כאשר יש ליידע את המורה מלכתחילה לגבי מצבך על מנת שיוכל להיערך בהתאם ברמה הבטיחותית. ייתכן שהריכוז הדרוש לצורך הנהיגה יפחית את הסימפטומים. במקביל אני מציע לפנות לרופא א.א.ג על מנת להעריך האם ניתן להקל או להפחית את הסמפטומים. ייתכן כי יש צורך גם בטיפולי פיזיותרפיה על מנת לתרגל ולאמן את המערכת הווסטיבולרית ובכך להפחית את הסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בירך שמאל+דקירות בישבן שמאלסובל28/09/2011
שנה טובה לכולם אניגבר בן 34 לפני כמה חודשיים אני סובל מכאבי גב תחתון עם הקרנה לירך שמאל ודקירות בישבן שמאל שזה מלווה אותי במיוחד שאני יושב תקופה על הישבן באוטו לאחר CT גב תחתון נמצא בלט דיסק בL5-S1 שגורם לחץ על עצב השורש משמאל אבל האורטפד שהייתי אצלו שלל שהכאבים הנל שמופזרים בירך שמול עם כאבים בדקירות בישבן הוא הפנה אותי לEMG ממה נובעת הבעיה הזאת בבקשה נא להרגיע אותי כי אני בחרדה גדולה בתודה רבה ושנה טובה לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בירך שמאל+דקירות בישבן שמאל - תגובה
אייל קליין04/10/2011קשה לאמר מהיכן נובעים הכאבים. ממצאי הדמיה כגון רנטגן, CT ן EMG מוגבלים במידת הספציפיות שלהם ומהווים רק חלק קטן מהאבחון.הכאב יכול לנבוע ממקורות שונים כגון מפרקי עמוד השדרה, מפרק האגן, כליאה של עצב באזור בעכוז ועוד. אני מציע במקביל להמשך הבירור לפנות שוב לאורטופד על מנת לקבל כבר הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו לתת מענה לבעייתך. לפיזיותרפיסט כלים פיזיקלים שונים המשמשים לאבחון וטיפול הבעיה אם על ידי מכשור ואם על ידי טכניקות מנואליות והדרכה לתרגילים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EMG פענוחיעל28/09/2011
להלן תוצאות בדיקת EMG לגבר בן 46 שעבר תאונה אודה לכם אם תעזרו לו בפענוח הבדיקה
בתודה מראש וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG פענוח - תגובה
אייל קליין04/10/2011הבדיקה מראה שההולכה העצבים בשתי הידיים תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופמיןמיכל28/09/2011
שלום,
אני בת 29. כבר כ- 7 שנים שאני סובלת מעייפות קשה שמפריעה לתפקוד
כאשר כל בדיקות הדם תקינות.
לקחתי במשך כמה שנים את התרופה סימבלטה ועוד כמה תרופות שעובדות על סרוטונין,
ומצב העייפות רק החמיר.
רופאת המשפחה אמרה שאולי יש לי מחסור בדופמין ושזה מה שגורם לעייפות(יש לי גם מעט רעד בידיים).
ניסיתי לקחת ריטלין וזה עשה לי תופעות לוואי מאוד לא טובות והפסקתי,
ולגבי התרופה וולבטרין הבנתי שהיא גורמת לנדודי שינה וזה בעייתי במצב שלי.
האם ניתן לרשום במצב שלי תרופה לפרקינסון ולקחת לתקופה קצובה ואז מאגרי הדופמין יכולים להתמלא? או שזה לא עובד ככה?
ומהי כיום התרופה לפרקינסון שנחשבת עם הכי פחות תופעות לוואי?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופמין - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2011יש צורך בביצוע בדיקת מעבדת שינה ודבר שני יש תרופה נגד עיפות שנקראת PROVIGIL והיא טובה לעיפות יתר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)


