מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דםלימור26/11/2011
153/103 89 דופק
137/82 71
158/94 65
136/83 69
143/102 83
151/94 85
158/132 63
134/87 76
137/94 94
156/93 88
150/82 80
161/85 87
136/86 77
137/79 74
159/110 85
153/80 80
132/109 69
136/89 66
153/87 73
142/91 80
133/85 82
לילה
120/74 77
115/67 70
127/75 77
107/63 75
118/66 70
132/75
142/80 66
120/79 63
123/73 61
131/71 61
בןקר 126/76 65
האם מצריך כדורים??
האם נסיעה ברכב קצת קפיצות של הכביש משפיעים על המכשיר??
אם הסתובבתי עם לחץ דם כזה 3 שנים יכול להיות שנגרם כבר נזק כלשהו?
אני בת 38 עם עודף משקל BMI 30* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
אייל קליין27/11/2011על אף שזה לא התחום שלי באופן ישיר ניכר כי את נמצאת במצב של יתר לחץ דם וזהו מצב הדורש טיפול והתייחסות. הטיפול צריך לכלול פעילות גופנית, הקפדה על תזונה נכונה, ירידה במשקל, טיפול תרופתי (על פי ייעוץ עם רופא מומחה). אני מציע לגשת לרופא המטפל לייעוץ פרטני בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש נקודתי מעל העורףחגית24/11/2011
אני בחורה בת 32 לפי 8 חודשים התחיל לי כאב ראש נקודתי (מעל העורף בקו של האוזן) כאילו מישהו דוקר אותי בסכין כ אב שבא והולך עשיתי בדיקות וסיטי ראש שיצא תקין
הכאב נעלם לחצי שנה ולפני שבועיים הוא חזר שוב אותו מקום וכואב יותר , מה זה ? איזה בדיקות אני צריכה לעשות? למי לפננות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש נקודתי מעל העורף - תגובה
אייל קליין27/11/2011ייתכן מאוד שמקור הכאב הוא אורטופדי, כלומר הקרנה מחוליות הצוואר. אני מציע לפנות לאורטופד לבחינת האפשרות הזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד ברגליים בשכיבהאני24/11/2011
שלום. סובל מפריצת דיסק גב תחתון. לאחרונה התחילו לי כאבים בשוקיים. במצב שכיבה הרגליים ממש רוטטות (מהברך מטה). מתגבר מאוד במצב שכיבה.
האם הבעיה ברגליים מקורה מהדיסק או שיש לבדוק כיוון אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד ברגליים בשכיבה - תגובה
אייל קליין27/11/2011ייתכן שמקור הבעיה בגב התחתון אך ייתכנו סיבות נוספות להתכווצויות שרירים מסוג זה כגון חוסרים במינרלים מסוימים. יש לפנות לרופא המטפל להמשך ההערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכת טנדםקורנבלום דוד23/11/2011
קבלתי הפניה לאם-אר-אי.
קושי ניכר,רב יותר מזה שנצפה בעבר,בהליכת טנדם.
לאור החמרת הפרעה בצרבלרית והעדר ממצאים בעבר ב סי-טי,מח
מה זה הליכת טנדם?ממה זה נגרם?מה זה קשור לגומה האחורית?
בתודה
קורנבלום דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכת טנדם - תגובה
אייל קליין23/11/2011הליכת טנדם היא למעשה הליכה על קו אחד (עקב בצד אגודל).
קושי בהליכת טנדם יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. אחת מהן היא הפרעה צרבלרית מסוגים שונים. הצרבלום (המוחון) הינו חלק ממערכת העצבים המרכזית שהינו בעל חשיבות עליונה בתפקודי שיווי משקל, קואורדניציה וכדומה, הנחוצים לשם ביצוע הליכת טנדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין ביהדר22/11/2011
שלום,
אני בת 29. התחלתי לקחת ויטמין בי 1 מספר פעמים בשבוע לטיפול ב"תסמונת הרגל הבוערת" (בהמלצת נוירולוג). רציתי לשאול מה עליי לעשות כשתגמר החפיסה? האם להמשיך בלקיחת התרופה או לעשות הפסקה ולבחון אם התופעה חוזרת? אציין שלא ביצעתי בדיקת דם לפני כן, והאבחנה של חוסר בויטמין היא קלינית (בנוסף, אני צמחונית המון שנים). אני מעוניינת גם לדעת אילו השפעות נוספות (רצויות או לא) יכולות להיות ללקיחת הויטמין? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה, תודה!
הדר02/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק ליעוץאייל22/11/2011
ד"ר שלום.
לאמא שלי יש כבר בערך חצי שנה בתדירות של בערך פעם ביום לרוב זה בשעות הערב והלילה תחושה של חום ובערה בקרקפת מלווה בעקצוצים ולפעמים זה גם קורה בכפות הרגליים. בנוסף זה מלווה בנשירת שיער.אני יודע שיש לה היסטוריה של קצת חרדות ופחדים וחוסר רוגע. כל התופעה שתיארתי התחילה לפני חצי שנה לאחר שאבא שלי היה תקופה של חודש בבית חולים והיא הייתה לבד. אני חושב שהכל קשור.
השאלה שלי היא מה זה יכול להיות ולאיזה רופא עלי ללכת איתה?
תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוק ליעוץ - תגובה
אייל קליין22/11/2011אני מציע להתחיל את הבירור אצל נוירולוג. בהחלט ייתכן כי התופעות הינן סימפטומים שללחץ וחרדות. יתתכן שצריך להתייעץ גם עם פסיכיאטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהש22/11/2011
רציתי לישאול לגבי סיטי מוח האים בדיקת סיטי מוח בלי חומר ואים חומר ניחשבת לבדיקת אחת או שתיי בדיקות זה בוצע אחד לאחר השני, מה ההבדל ברמת הקרינה אים עושים רק בלי חומר, או רק אים חומר לעומת שנהים ביחד ברמת הקרינה,הבדיקה מופיע באותו הדיסק האים זה מנת קרינה אחת או שניים כמובן שזה פעמיים סריקה אבל האים זה עדיין ניחשב לבדיקה אחת.ומה הסכנות מבדיקה כזאת בעתיד, ולכמה בדיקות סיטי מיתכבנים שאומרים רק אים זה הרבה זה מסוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עניתם לי
ש23/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמונה נוירופיזיולוגית המתאימה לפגיעה שורשית c7 משמאלנטע21/11/2011
שלום,
עברתי השבוע בדיקת EMG
סיכום הבדיקה הינו : "תמונה נוירופיזיולוגית המתאימה לפגיעה שורשית c7 משמאל, ללא סימני דנרבציה פעילה.
מה אומרת התוצאה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG - תגובה
אייל קליין22/11/2011המשמעות הינה שיש עדות לכך שעצב מסוים נפגע, כאשר מיקום הפגיעה הינו באזור מוצאו מבין חוליות עמוד השדרה. הפגיעה לרוב נובעת מלחץ כלשהו על העצב. יש לפנות רופא המטפל על מנת להבין את הקשר בין הממצא לכשעצמו לבין הסימפטומים ולהחליט על ההתערבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגיל21/11/2011
שלום האם בגלל חרדות דיכאון שאני נמצא הגיוני לקום כל בוקר אם כאב ראש ולחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין22/11/2011ייתכן אך יש כמובן לשלול סיבות נוספות בנוסף לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי - דחוףצליל20/11/2011
ערב טוב,
אמי בת 58 לקתה באירוע מוחי לפני כשבועיים.
בתוצאות בדיקת ה-m.r.i אותן קיבלנו היום נמצא כי יש אוטמים לקונרים ישנים ו"אוטם חריך בפוטמן מימין שנמשך לחומר הלבן הפריוונטריקולרי ימני". בעוד מס' ימים יש לה תור לנוירולוג אבל עד אז כולנו נורא לחוצים
אשמח ואודה לעזרכתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - דחוף - תגובה
אייל קליין20/11/2011לא ברור לי מה השאלה. אני מבין ממה ש0כתבת שאמך אינה מאושפזת ואני מסיק מכך שהפגיעה בעקבות האורע הינה קלה יחסית. בכל מקרה לאחר הערכת הנוירולוג יש למצוא לה את המסגרת השיקומית שתתאים לה (טיפולי בית, מכון שיקום וכו). כמובן שחשוב להקפיד על אורח חיים בריא ונכון, פעילות גופנית, שמירה על ערכי סוכר ושומנים בדם, אכילה נכונה וכדומה על מנת לנסות ולמנוע את ארועים נוספים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירוע מוחי
צליל21/11/2011היא אכן כבר אינה מאושפזת אך בשל העובדה שהיתה רשלנות רבה בטיפול שקיבלה בבית החולים בו היתה מאושפזת אני ובני משפחתי חוששים מאוד. המינוח אשר היה עמום מבחינתו היה "אוטם בשלב חריף" שנכתב בתוצאות בדיקת ה-m.r.i והוא זה שיצר דאגה רבה.
המון תודה על התגובה המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירוע מוחי - תגובה
אייל קליין22/11/2011המינוח מתייחס רק לפרק הזמן שחלף מאז הארוע ולא לחומרתו. חריף הכוונה שהאוטם טרי, קרה ממש בשעות או יום-יומיים לפני כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות."שלומית"19/11/2011
בחודש האחרון אני מרגישה סחרחורות,חוסר שיווי משקל. לעיתים בזמן מנוחה במיטה ,אני מרגישה גל,זרימה מוגברת של דם בראש.רופא א.א.ג שלחה לבדיקת שמיעה וברה. יש ירידה בשמיעה. בבדיקת דופלר עורקי צוואר ,יש פיתול בחלקו הדיסטלי של העורק הגורם להפרעה קלה בזרימה. א. האם עלי לעשות בדיקות נוספות? אם כן איזה? ב. תוצאות בדיקת הטמפונומטריה: type: ab raight / left ג. אודה לך על הסבר התוצאות. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות
רות01/12/2011שלום רב. לא עניתם על שאלתי. עלי לציין כי בימים האחרונים אני מרגישה טוב,שווי המשקל חזר לתקינותו.הרופאה שלחה אותי לסיטי ראש + צוואר. א. האם מומלץ להמשיך את הבירור לחוסר שיווי משקל (שנמשך 2-3 שבועות) ב.הרגשת זרימה פרץ של זרימת דם ,באופן פתאומי בראש,גם זה חלף. כיצד עלי להתייחס לנ"ל. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר שיווי משקל
רות01/12/2011שלום רב. לא עניתם על שאלתי. עלי לציין כי בימים האחרונים אני מרגישה טוב,שווי המשקל חזר לתקינותו.הרופאה שלחה אותי לסיטי ראש + צוואר. א. האם מומלץ להמשיך את הבירור לחוסר שיווי משקל (שנמשך 2-3 שבועות) ב.הרגשת זרימה פרץ של זרימת דם ,באופן פתאומי בראש,גם זה חלף. כיצד עלי להתייחס לנ"ל. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשסיון זרוג19/11/2011
שלום כיום אני בת 22 נשואה +2 ילדים(בת 3- ובן שנה וחצי) כבר יותר משנה שאני מרגישה לחץ ודקירות בראש בעיקר בצד האחורי של הראש ואני ממש חייה אם הכאבים האלה שנה שלמה.. ,לפני כשנתיים עשיתי סיטי בעיקבות תאונת דרכים והכל היה תקין,..אני לא יודעת ממה הכאבים האלה.ניתן לצין שאני בחורה מאוד מאוד מאוד עצבנית ברמות ושכל דבר קטן מעלה לי את הפיוזים ובנוסף אני בדיכאון כי אני חייה אם בעל שאני לןא אוהבת בכלל וגם אני מחוסרת שינה בגלל הילדיםםם... השמח לקבל תשובה האם אני צריכה לעשות שוב סיטי ואם יש לי ממה לידאוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
אייל קליין21/11/2011שלום רב
התאור של אורח חייך מספיק בהחלט בשביל לגרום כאבי ראש על רקע מצבך הנפשי. יחד עם זאת לאור תאונה בעבר ייתכן כי הכאבים הינם על רקע צווארי. חוליות הצוואר יכולות להקרין כאב לכיוון הראש. אני ממליץ לבקש מהרופא הפניה לטיפולי פיזיותרפיה שם יוכלו להקל על התופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק מוחלט ביד בהתעוררות משינהדנה18/11/2011
לד"ר שלום,
קרה לי מספר פעמיים שהתעוררתי משינה והיד שלי הייתה ללא תחושה, היא הייתה סגורה לאגרוף ושניסיתי להזיז אותה היא פשוט נשמטה, אח"כ יש לי תחושת נימול ואז ההרגשה ביד חוזרת אך יש לי כאבים לאחר מכן. חשבתי שזה סתם ,בגלל שינה על היד ולחץ על עצב.. האם זה יתכן? יש צורך לפנות לרופא? יש לי פגיעה נוירולוגית,CP, אבל בצד השני (ביד וברגל) ,זה יכול להיות שייך?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיתוק מוחלט ביד בהתעוררות משינה - תגובה
אייל קליין20/11/2011נסי לשנות את תנוחת השינה. רוב הסיכויים שמדובר על saturday night palsy, כלומר כפי שציינת ללחץ על עצב עקב תנוחת השינה,על אף שלרוב הוא נמשך יותר זמן ממה שאת מתארת. לא נראה לי קשור לCP.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורתאלונה17/11/2011
בישיבה, ללא כל תנועה קיצונית, בין אם אני מול מחשב או קוראת,
לפתע הסביבה כמו זזה, אני לא יודעת להסביר את זה.
זה קרה לי היום לראשונה - פעמיים.
למי פונים לבדיקה?
מה זה יכול להיות?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת - תגובה
אייל קליין20/11/2011להתחיל מבירור אצל אף אוזן גרון וייתכן שבהמשך גם נוירולוג. יחד עם זאת אם התופעה הייתה חד פעמית, לא קרתה לך לפני כן ולא חזרה על עצמה ייתכן ואין לכך משמעות קלינית.
הייתי מחכה מספר ימים לראות שהתופעה אכן לא חוזרת על עצמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגלית17/11/2011
שלום מה יכול להיות שהראש תפוס כאילו אם קסדה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין20/11/2011ייתכן כאב ראש מסוג tension headache, או תחושה שנובעת משרירי צוואר תפוסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


