מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיגרנות ותחושת נימולליאת11/09/2011
שלום,
בשנים האחרונות סבלתי ממיגרנות הקשורות למחזור ולביוץ החודשי. בחודש שעבר ניסיתי להשתמש בטבעת הנובורינג והיא עשתה לי המון תופעות לוואי כגון מיגרנות והקאות.
מאז ,גם לאחר שהפסקתי ,אני סובלת המון ממיגרנות המלוות בתחושת נימול בידיים וברגליים.
חשוב גם לציין שסבלתי מהגברה של התקפי חרדה באותה התקופה וכי אני מטופלת בציפרלקס.
רציתי לדעת האם תחושת נימול זו אמורה להיות מדאיגה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות ותחושת נימול - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011אם הנימול בידיים וברגלים הוא רק בזמן ההתקף זה יכול לנבוע מהמצב החרדתי או נישמת יתר שבו את נמצאת אם התחושה היא קבועה ללא קשר להתקף יש להתיעץ עם רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Trigeminal Neuralgiaדניאל10/09/2011
שלום רב,
רציתי לשאול האם מוכר לכם מכשיר בשם
Painshield האמור לסייע בכאב הנובע
מ - Trigeminal Neuralgia?
אודה לכל התייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Trigeminal Neuralgia - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי09/09/2011
בת 35,
אשמח להסבר תוצאת emg והמשמעות
chronic neurogenic changes in muscels by c345678 t1 l2345 s1
?
בנוסף אובחנו אצלי פריצות דיסק בחוליות c4567
מה המשמעות ? מה עושים?
יש לציין שאני סובלת כחצי שנה מכאבי צוואר עם הקרנה ליד
בחודשיים האחרונים קושי בהליכה מעין חולשה וכבדות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין11/09/2011התוצאות מראות על פגיעה בהולכה העצבית ובפעילות השרירית במספר המוקדים. כפי שהוסבר כאו בפורום במקרים קודמים המשמעות של ממצאי הדמיה אינם ניתנים לפרשנות ללא הבנת מכלול הסימפטומים. בגדול ייתכן שקיים לחץ על עצבי הצוואר והוא שגורם לעל התופעות שאת מתארת יש להיוועץ בנוירולוג ובאורטופד על מנת לתכנן את המשך הבירור והטיפול. בכל מקרה כדאי לבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת להתחיל ולטפל בבעיה באופן שמרני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד חזק ביד השמאליתישראל ישראלי09/09/2011
שלום רב
גיל :57 . חולה בסכרת משנת 2000 , מטופל באינסולין 100 יחידות ליום + 3 כדורי גלוקופאג ליום.
כמו כן היפותיאורידזם מאוזן ע"י אלקטרוסין. לחץ דם גבוה מאוד -מאוזן. פולינוירופתיה מוטורית וסנסורית, אקסונלית בצורה בינונית. ב-EMG האחרון בגפיים התחתונות ברוב העצבים האמפליטודה נמוכה יחידות רחבות ומהירות הולכה איטית. בעמ"ש מותני L5-S1 דיסק עם סימני התיבשות כשהוא לוחץ על שק העצבים. בעמ"ש צווארי ב-3 החוליות העליונות בלטי דיסק.
מזה כחודש יש לי התקפות חזקות של רעד בלתי נשלט ביד השמאלית עם.הפוגות קצרות.
שאלתי היא האם זה מראה על סימנים לפרקינסון?
מאחר ומוצאי הוא אשכנזי משני הצדדים ידוע לי כי יש כ-30% הסתברות תורשתית לקבל את הגנים הנושאים את המחלה.
אוסיף עוד כי אחותי בת -54 לוקה במחלה ומטופלת בבית חולים איכילוב .
מודה לכם מראש על- ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד חזק ביד השמאלית - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011אם הרעד הוא רק בפעולה זה לא מדאיג ולא מתאים לפרקינסון אם הרעד בעיקר במנוחה יש לרמז על פרקינסון ויש לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחיעלומשם07/09/2011
כנראה עברתי אירוע לפני מספר שבועות ידי השתתקה, צנחה ועברה עויתות קשות . נשארה תחושת חולשה בכף היד. מאז אני סובלת מסחרורות וקושי ביציבה. יש לי קושי בדיבור(אני אדם רהוט מאוד) אני לא משיגה תור קרוב לנוירולוג- גם לא באופן פרטי ואני חשה שמצבי דורש בירור דחוף. חוששת שיאלצו אותי לעבור ct שידוע לי שmri הינה בדיקה אמינה במקרה זה. אני חרדה מאוד- כיצד אוכל להיעזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - תגובה
אייל קליין08/09/2011במידה ואינך שיגה תור בדחיפות, אני מציע לפנות לחדר מיון ולעשות את כל הבירור בצורה מסודרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעלת הריוןתמי06/09/2011
אני חודש לאחר לידה, לחץ הדם משחק לפעמים בסדר לפעמים לא
יש לי בזמן האחרון כאבי ראש לאחר שינה שממשיך זמן רב בעיקר שלחץ הדם בטווח נורמלי 132/82
אני מוטרדת מה ניתן לעשות בשלב הבדיקות דרך המרפאה או אחר
אשמח לעזרה
תודה רבה תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת הריון - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011כאבי ראש רבים לאחר לידה יש להתיעץ עם רופא וגם לבצע בדיקת עיניים בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CTאבי05/09/2011
שלום דר
בבדיקת CT ראש נרשם "התעבות רירית מינורית בתאים מקסילרים".
מה זה אומר?
האם זה תקין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011זה אומר שארית של דלקת בסינוסים קלה ביותר מהמילה סינוסיטיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
אבי15/09/2011שלום דר
הנורולוגית אמרה שהכל תקין!!
מה עושים עם התשובה שלך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שואל שוב!אמא05/09/2011
בבדיקת אלקטרומיוגרפיה יצא שיש לי שינוים מיופטים בשרירים פרוקיסמלים.ממה זה עלול להגרם ולאיזה תופעות זה יגרום?
כרגע מרגיש חולשה וכאבים בשרירים (בעיקר בגפים)ותופעות נוספות וכן הגבלות בתנעות קלות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שואל שוב! - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/09/2011לפי הכתוב יתכן ומדובר במחלת שרירים עליך לברר את הענין לעומק ולפנות למרפאות חוץ נוירולוגיה המתמחות במחלות שריר ועצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנטינגטוןמרי05/09/2011
שלום רב,אמא שלי אובחנה כחולת הנטינגטון....עם הזמן מצבה מדרדר מבחינה פיזית...רציתי לשאול אם יש איזה מוסדות שמטפלים בחולים כאלה באיזור חדרה...ולאן צריך לפנות?! אני רוצה לשאול אם יש עוד מחלות שדומות לזו?! עם תופעות לוואי כאלה?! כמו תנועות בלתי רצוניות? מוגבלות בהליכה... בדיבור...
מה הסיכוי שלי כבת לא לחלות במחלה הזאת?
והאם יש תרופות וטיפול עוזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנטינגטון - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/09/2011שלום,
צר לי לשמוע על ההתדרדרות. יש כמובן הרבה מקצועיות ומוסדות שיכולים לעזור - כגון רופאים (משפחה, נוירולוגיה, פסיכיאטריה), פסיכולוגים, עובדת סוציאלית וכו'. לגבי הסיכונים שלך כדי להתיעץ עם הנוירולוג של אמך. כדאי גם לחשוב טוב על האופציה של בדיקה גנטית. יש לקבל הפניה למרפאת גנטית בבי"ח שיבא בתל השומר לוקבל יעוץ גנטי לפני כן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אם אר איי. ציסטה בבלוטהליסה05/09/2011
בבדיקת אם אר כתוב שהכל תקין מצויין גם המשפט הבא -
באזור בלוטת הפינאליס נודגם מבנה בעל אופי ציסטי בגודל 8*9*12 ממ.
האם תוכל הלהסביר ? האם ממצא זה יכול להסביר כאבי ראש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות אם אר איי. ציסטה בבלוטה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/09/2011שלום,
אם זה רק ממצא זה, אז זה לא מסביר כאב ראש.
אבל יכול להיות שיהיה צורך לעשות מעקב על הממצא הזה ע"י בדיקות MRI חוזרות כל שנה או שנתיים. יש להתיעץ עם הרופא המטפל ו/או נוירוכירורג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמוניםמוטי04/09/2011
האם הורמונים שאישה מקבלת עקב הורדת הרחם והשחלות עלול להגביר את הסכנה בקבלת אירוע מוחי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/09/2011התשובה הפשוטה היא כן.
אבל העלייה בסיכון לא גבוה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת !!!!!מודאגת !!!04/09/2011
לפני כחודש היתה לי חולשה בפלג גוף שמאל שבעקבותיה אושפזתי ( מקרה דומה חוויתי לפני שנה אז חשבו שמדובר בהתקף חרדה ) ,הפעם בעקבות חשש לשבץ מוחי קל הופנתי לבדיקת MRI . בבממצאים נרשם שישנו מוקד בודד בלתי ספציפי בעל סיגנל גבוה ב- FLAIR בחומר הלבן פריאטלי מימין . מלבד זאת כל שאר הסעיפים נרשמו תקינים . האם ממצא זה מעיד על משהו ? אם כן על מה ?
מודה מראש על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה..
שימי04/09/2011שלום רב!
אני בן 24 סובל כחצי שנה כבר מחוסר שיווי משקל חולשה כללית וקושי בריכוז והמון ליחה .
כל בדיקות הדם עד כה היו תקינות -b12,מונונוקלאוזיס,ספירת דם,תפקוד בלוטות התריס,סוכר
בדקו אותי המון רופאים ולא מצאו כלום ביניהם א.א.ג נוירולוג,רופא משפחה ורופאים במיון .
בדיקת שמיעה יצאה תקינה
האם יש עוד משו שעליי לבדוק?? ובאיזה תחום? האם כידי לי ללכת לנירולוג מומחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת !!!!! - תגובה
אייל קליין05/09/2011הממצא לכשעצמו אינו מעיד באופן ספציפי על מחלה כלשהי ויכול להתאים למספר מצבים. יש להמשיך את הבירור עם הרופא הנוירולוג על מנת להגיע לאבחנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובותמיכל03/09/2011
ברור לי שכל מלאכת ענית התשובות כאן נעשית בהתנדבות ועל כך תודה.
אבל................ למה מקבלים תשובות רק אחרי שבוע פלוס ויותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/09/2011היה לי עומס בעבודה ואז הלכתי לחופשה.
מצטעררים על האי נוחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר לאחר אירוע מוחיסופיה03/09/2011
שלום!
אבי, בן 70, עבר אירוע מוחי די קשה בתחילת יוני. עכשיו הוא משותק חלקית, נע בבית באמצעות כסא גלגלים ומרגיש די טוב בכללי, ונמצא ברוסיה. ברצוני להביא את הוריי לישראל, כיוון שברוסיה הם לבד ואין מי שיטפל בהם. האם טיסה בת 5 שעות (+כמה שעות נסיעה והתארגנות) עלולים להשפיע לרע על מצבו או לסכן את חייו? האם שינוי אקלים/מיקום/סביבה עלולים לסכן אותו ועד כמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר לאחר אירוע מוחי - תגובה
אייל קליין05/09/2011בהנחה שהארוע היה חסימתי ראוי להתייעץ עם הרופא בנוגע לתרופות נוגדות קרישה. במידה והוא לוקח תרופות כאלה יש לוודא שהמינון מכסה אותו מבחינת טיסה של 5 שעות בה הוא נמצא בחוסר תנועה ממושך. מבחינת שינויים סביבתיים ההשפעה היא לרוב פסיכולוגית/התנהגותית. לאנשים רבים לאחר ארוע מוחי קשה לסתגל לסביבה ולכן זקוקים למיכה רבה של המשפחה והקרובים על מנת לצבור ביטחון ולהמשיך בתהליך השיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עפעף קופץדקלה03/09/2011
שלום רב,
אני בת 38 ומזה כ-6 חודשים שריר העפעף שלי קופץ מספר פעמים ביום ובכל פעם למשך פרק זמן של 5 שניות בערך.
כיוון שהתופעה לא חלפה ואינני נתונה תחת לחץ נפשי מיוחד או עייפות יוצאת דופן, פניתי לנויורולוג שהפנה אותי לבדיקת EEG. האם הבדיקה מתאימה? האם יש בירורים נוספים שמתאימים יותר לצורך אבחנה נכונה?
מה יכולה להיות הסיבה לתופעה מטרידה זו?
בתודה מראש-
דקלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפעף קופץ - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/09/2011הייתי חושב שבדיקת EMG יותר מתאימה.
במידה שזה רק בעין אחת ואין התפשטות באזורים אחרים של הגוף אופציה אחרת וסבירה היא - WATCHFUL WAITING. זאת אומרת להמשיך מעקב אבל בלי לעשות בדיקות בשלב זה. בדיקת EMG במיוחד בשריר הפנים היא בדיקה קצת כואבת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


