פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ידיים רועדות
    יעל
    06/08/2011

    שלום רב,
    אני בת 34 עובדת במשרד ובשעות הפנאי עובדת כמלצרית.
    לפני כשבועיים התחילו הידיים רועדות בזמן עבודתי כמלצרית, זה ממש לא נעים כשמגישים כוסות וצלחות והידיים רועדות ללא שליטה...
    אני נורא מודאגת, מה ניתן לעשות וממה זה יכול לקרות?
    תודה רבה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידיים רועדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידיים רועדות - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    07/08/2011

    שלום,

    יש מספר דברים שגורמים לרעד.
    כדאי לבדוק תפקוד בלוטת התריס וכן להפסיק לשתות קפה או תה (אם רלונטי).
    אם יש סיפור משפחתי של רעד, יכול להיות שהרעד תורשתי - ולזה יש גם טיפול תרופתי.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקים עצביים עם לוריוון
    Ana
    06/08/2011

    שלום לצוות רופאים של הפורום!
    אני רוצה להתייעץ בקשר לטיפול שהוצע לי. מצב שלי ותלונות בקצרה:אני 2.5 שנה אחרי טראומה קשה עם התעללות במשפחה עד כדי ניסיון רצח עם PTSD יחסית לא קשה, מטופלת אצל פסיכולוג כ 4 חודשים אחרונים. לפני כחצי שנה, אחרי חשיפה אחרונה לגורם טראומתי, התחילו תיקים עצביים בעפעף תחתון של עין ימנית בעיקר משעות הערב עד הבוקר-צהריים למחרת מידי יום. לפעמים התיק מתפרץ גם במהלך היום בשעות לחץ. באופן כללי אני בריאה, לא לוקחת תרופות, משקל 51 ק"ג. פניתי לנוירולוג, הוצע לי לוריוון 1מ"ג ביום משך חודשיים. בהיותי סטודנטית ונהגת כשעתיים כל יום אני חייבת לשמור על ערנות, יכולת קליטה מהירה, תגובה מהירה, ודיוק בתנועתיות. שאילה שלי היא כזאת: האם במקרה שלי לוריוון הוא בחירה הכי טובה? מדאיגות אותי תופעות לוואי כמו ישנוניות, דיכאון, התמכרות, ועוד רשימה שלמה של מה שצוין באלון של התרופה. האם יש תרופה כלילה יותר שתאפשר לי להתפטר מתיקים עצביים ולא להפריע לתפקוד יום יום שלי?
    תודה מראש לעונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקים עצביים עם לוריוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקים עצביים עם לוריוון - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    07/08/2011

    שלום,

    כל עוד שהמינון נמוך יכול להיות שתהיה לך תועלת ללא תופעות לוואי. אבל אצ צודקת, צריך להיזר מתופעות הלוואי וכן מסיכון להתמכרות. לכן נסיון קצר במינון נמוך כדאי, ולא יותר.
    יש גם עוד תרופות דומות - כגון קלונזפאם.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הסימפטומים של גידול במוח??
    אבי
    05/08/2011

    כאב ראש 3 שבועות שאינו עובר כל הבדיקות תקינות קיבלתי טרמדקס פלאשטב ואין הטבה אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הסימפטומים של גידול במוח?? - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    07/08/2011

    שלום,

    קודם כל שהרבה סיבות לכאבי ראש, אומנם גידול זה אחד מהם, זה מאוד נדיר וגם האמת היא יש עוד סימפטומים הרבה לפני שגידול בראש גורם לכאבים.

    חשוב להיבדק אצל רופא ועדיף רופא נוירולוג על מנת לשלול מעורבות של מערכת העצבים על סמך בדיקה נוירולגית מקיפה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאים ב EMG של שריר LT.ORBICULARIS
    סנדו מזור
    05/08/2011

    שלום רב
    אני בן 57 בעקבות חולשה מתמשכת ובירור שלא היעלה דבר ,הרופא המטפל התייעץ טלפונית עם הניוורולוג שהמליץ על בדיקת EMG SNGLE FIBER מסוג STIMULATION של ה.LT, ORBICULARIS OCULI התוצאה:
    הודגמו 20 סיבים של השריר עם JITTER ממוצע של25 מיקרושניות,כאשר 4 סיבים חורגים מעל 30 מיקרושניות של ה JITTER ולסיב אחד ה JITTER היה 30 מיקרושניות.
    סיכום :תמונה ניוורופיזיולוגית מתאימה לפגיעה בהעברה הסינפטית.
    העתקתי במדויק את התוצאה.
    הניורולוג חוזר באמצע סיפטמבר ואני מודאג.
    מה התוצאה הזאת אומרת ,רע , ? כמה רע?
    יש סכנה ?
    אודה אם תעזרו לי
    סנדו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאים ב EMG של שריר LT.ORBICULARIS - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    06/08/2011

    שלום,

    אין אבחנה סופית עם תוצאות האלו. א' התוצאות לא נדמות לי חריגות, וב' אי אפשר לתת אבחנה רק סמך בדיקה זו. צריך גם בדיקות דם, וגם לשלול בעיות אחרות.

    כמובן, אם יש החמרה בסימפטומים אז יש לפנות לרופא המטפל או למיון.
    לציין שכנראה הכיוון של הבדיקות זה לכיוון מיאסטניה גרביס. כל עוד שהמחלה מטופלת ומאוזנת המחלה לא ממש מסוכנת. אבל שוב, אין פה מספיק מידע כדי לתת אבחנה ברורה עדיין.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגביי רדימות בכף הרגל
    עמית
    04/08/2011

    מזה שנה וחצי בערך
    אני מרגיש רדימות בכף הרגל ימין-
    אצבעות ואמצע הכף רגל
    מרגיש את זה בעיקר כשאני עם גרביים ונעליים והולך...

    EMG שעשיתי תקין.
    MRI מתני + צווארי
    ישנם כמה בלטים קטנים שלא מסבירים את הרדימות בכף הרגל
    אז.. זה לא מגיע מהגב.

    אולי צריך CT לכף רגל? משהו פנימי?
    הכף רגל לא נפוחה או משהו
    וביום יום אני עושה הכל כרגיל אבל עדיין זה משהו שמפריע לי
    ולא מוצאים מימה נובעת הבעייה
    פעם אחרונה שהייתי אצל ניורולוגית היא רשמה במכתב
    שאין עדות לרדיקלופותיה וניורופטיה.

    המלצות? משהו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגביי רדימות בכף הרגל - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    06/08/2011

    לאור כל התוצאות הטובות, אולי יש לחשוב לכיוונים אחרים. אורטפדי / מחלות במפרקים?
    עוד אופציה נוירופתיה שסיבים הקטנים. יש לבקש הפניה לבדיקת QST.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר סיימון

    עמית
    09/08/2011

    בדיקת QST מ ניורולגית שהייתי אצלה לבקש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי עקב תרופות נוירולוגיות
    יוסי
    04/08/2011

    שלום וברכה,

    האם בעקבות לקיחת תרופות נוירולוגיות יכולה להופיע תופעת לוואי של התקשות איבר המין במינון תדיר ובסיטואציות שאינן מיניות כלל?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי עקב תרופות נוירולוגיות - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    06/08/2011

    לא שאני מכיר.
    יש תופעות לוואי של תרופות לדיכאון שגורמות לקושי לקבל זיקפה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג
    אבי
    04/08/2011

    בן25לפני 3שבועות קיבלתי וירוס כאבי בטן שילשולים הקאות וכאבי ראש הכל עבר למעט כאבי הראש שמשתנים עוברים לצוואר בסוף הראש קרוב למצח הלכתי לרופא עינים הכל תקין צילום מערות הפנים הכל תקין קבעתי לנוירולוג האם הוא יכול לדעת מהיכן הכאבים?רופא המשפחה נתן סלוקוקס שחושב שזה דלקת אני לוקח 3ימים ואין הטבה מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    04/08/2011

    שלום,

    קשה לי להגיד בוודאות מעין הכאבים. אולי אתה עדיין מתאושש מהמחלה, אולי זי סוג מגרנה כתוצאה מכך.
    אבל אם יש עדיין החמרה, אני ממליץ שתלך להיבדק אצל רופא נוירולוג ואף לבצע כמה בדיקות על מנת לשלול כמה דברים אחרים.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדעת

    אבי
    04/08/2011

    איזה בדיקות לעשות אצל רופא עיניםפ היתי בדק הכל תקין עשיתי צלום מערות הפנים הכל תקין עשיתי בדיקות דם הכל תקין בבקשה עזור לי מה עוד לעשות עד שאראה נורולוג תודה רבה אגב היום הכאב בראש וגם ברקות ומאחורי הראש קרוב לצוואר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לדעת - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    28/08/2011

    שלום,

    נראה לי שעשית כל הבדיקות החשובות.
    חשוב להקפיד על הרגלי חיים טובים - לאכול ולישון בשעות קבועות ומספיק. וכמובן לנוח ולשתות מספיק.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פולינוירופתיה אקסונלית -מאיפה ולאן
    גל
    03/08/2011

    אני מתעניינת מהם הגורמים , השלכות,והתוצאות של פולינוירופתיה .
    יש לי נימול באצבעות הרגליים , הן מכופפות רוב הזמן באופן לא רצוני וזה מפריע מאוד בהליכה . גילו שיש לי פולינוירופתיה אקסונלית קשה (הוכח כתוצאה מ-2 בדיקות EMG ) . נאלצתי לחזור על ה-EMG כי בדקו אותי שני נוירולוגים ולא מצאו שיש לי בעייה נוירולוגית לפי הבדיקה הידנית . הנוירולוג האחרון חשב שאולי הבדיקה הראשונה היתה טעות כי יש בעיית הולכה בגלל בצקת ושלח אותי גם לבדיקת דופלר שנמצא בעיקרון תקין למעט חלק קטן מהוורידים השטחיים . בבדיקת EMG האחרונה גם עשו לי בדיקת מחט וכך נכתב : "הודגמו סימני ראינרבציה בכל השרירים שנבדקו , תמונה זו מתאימה לשינויים משניים לפולינוירופתיה ".היות ואין לי סכרת וככל הנראה גם אין מחסור ב-B12 הרופא האחרון אמר שהתמונה של ה-EMG האחרון יותר מסתדר לו עם כאבי גב ...מאשר כאבי רגלים שאני מדווחת עליהם . ושאל אם יש לי כאבי גב תחתון . באותו רגע אמרתי שלא ... אבל אכן יש גם כאבי גב אלא שמשום מה התעלמתי מהם בגלל הבעייה באצבעות הרגליים ...בגלל שאמרתי לרופא הנוירולוג שאין לי כאבי גב , אז שלח אותי לעשות ניקור מותני כדי לברר את מקור הבעייה , כי אמר שאני יחסית צעירה - גיל 54. האם כדאי לעשות את הניקור המותני רק כדי לחפש את מקור הבעייה? האם זה לא מסוכן יותר לעשות את הבדיקה הזאת מאשר לשער מה הסיבה , אם הייתי אומרת לרופא שאכן יש לי כאבי גב תחתון , מה היתה המסקנה שלו ? . מה יכול להיות הגורם לפולינוירופתיה כזו , האם זה יכול להיות תוצאה של החמרה במצב אחרי תאונה . או שזה מחלה שאינה קשורה בתאונה ? מה צפוי לי אם לא אטפל בזה . השאלה גם אם יש בכלל טיפול לזה גם אם אעשה ניקור מותני ואדע מה הסיבה ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פולינוירופתיה אקסונלית -מאיפה ולאן - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    03/08/2011

    שלום,

    קודם כל יש גם מספר בדיקות דם שבדרך כלל עושים לפני ניקור מותני. וגם ניקור מותני לרב הבנתי יותר מתאים לסוג הנוירופתיות מסוג demyelinating ולא אקסונלית.
    אם יש לך כאבי גב וגם בגיל שלך אפילו כאשר אין כאבי גב, זה גם כדאי לעשות בדיקות MRI עמוד השדרה על מנת לשלול מקור אורטופדי.
    מצד שני, ניקור מותני זה לא פרצדורה מסוכנת, ובהחלט יש דברים שאפשר לאבחן ככה ולטפל בהם בהקדם.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב. שאלה לכל מומחה בנוירולוגיה
    אלון
    02/08/2011

    שאלתי תראה לכם טיפשית כנראה, אנא קחו אותה ברצינות.
    לפני כיומיים עברתי מריבה קשה מאוד עם אבי, כשאני ה"קורבן" ולקחתי את זה מאוד קשה. בכיתי והראש התפוצץ מכאבים. אני מבחין שקשה לי יותר לחשוב עכשיו. האם הזקתי במידה רבה למוחי? יש לציין שאני אחד שלוקח דברים פי 10 יותר קשה מאדם ממוצע כלומר אני ממש ממש רגיש. תודה. נ.ב שאלה זו איננה בפסיכולוגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב. שאלה לכל מומחה בנוירולוגיה - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    03/08/2011

    שלום,

    זה נכון שיש מקרים נדירים שלחץ יתר או רגשי או גופני יכול לגרום באופן ישיר לבעיות רפואיות.
    מצד שני על סמך התנונים בהודעה שלך לא אוכל להוכיח שאכן כך, אף רב הסיכויים שהכל יעבור ויהיה בסדר.

    בהלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטרופיה
    זינאידה
    02/08/2011

    שלום , אני בת 58
    עשיתי CT לגולגולת ובסיכום:
    1 אטרופיה מוחית מרכזית והיקפית
    2.אטרופיה צרבלרית

    עד כמה שזה מסוכן? ומה טיפוך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אטרופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטרופיה - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    03/08/2011

    שלום,

    אטרופיה זה אומר שיש דלדול או ירידה בנפח של רקמת המוח - היא אינה אבחנה. תמיד צשוב לשים בהקשר - זאת אומרת - האם יש לך תסמינים שמפריעים לתפקוד שלך. מצד שני הדבר קשור ברמה מסויימת עם טרשת עורקים וגורמי סיכון ווסקולאריים.

    תמיד רואים אטרופיה מסויימת עם הגיל. קשה להגיד בלי להסתכל על ה- CT כמה זה חמור. בכל מקרה חשוב לעבור כמה בדיקות בסיסיות וכן לאזן את גורמי הסיכון הווסקולאריים שלך (כגון, יתר לחץ דם, עישון, שומנים בדם וכולה).
    אני ממליץ שתפני לרופא המטפל / הרופא שהזמין את הבדיקה.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח EMG
    רון
    02/08/2011

    בס"ד
    ד"ר נכבד שלום .
    מבקש עזרה בפענוח EMG
    Normal NCS of the all tested nerves
    EMG study suggest chronic multiple lumbar and more severe cervical radiculopathy ,without acute denervation features

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בפענוח EMG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפענוח EMG - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    03/08/2011

    שלום,
    זה אומר שיש קרוב לוודאי פריצות דיסק בגובה הגב התחתון (מותני).
    מומלץ לחזור לרופא המטפל על מנת להחליט על המשך הבירור.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בתא לחץ
    לולי
    01/08/2011

    שלום
    שמעתי על טיפול בתא לחץ לאחר אירוע מוחי.
    א. מהי מידת יעילותו?
    2. האם הוא מתאים גם לאחר שנה?
    תודה
    לולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בתא לחץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בתא לחץ - תגובה

    ד''ר יולי טרגר
    02/08/2011

    שלום,
    מידת היעילות של טיפול בתא לחץ לאחר אירוע מוחי אינה ברורה היום.
    לאחר שנה סיכון של טיפול בתא לחץ כנראה פחות משמעותי בהשוואה לשלב מוקדם יותר. גם בשלב זה היעילות לא הוכחה מדעית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בטגרטול
    לולי
    01/08/2011

    שלום

    אימי בת 66.6 עברה לפני כשנה אנוריזמהתת עכבישית וצינטור מוחי בעקבותיה.

    מאז ב"ה השתקמה יפה.

    ביום ג' שעבר מעדה ונפלה (לא בעקבות איבוד שיווי משקל, אלא התקלות כלשהי).

    היא נחבלה קלות בפניה, נפצעה בתעלת האוזן עקב צמח שחדר, וכן בידה ורגלה.

    למחרת תפקדה רגיל לחלוטין ואף היתה בפזיוטרפיה.

    אחה"צ כשקמה ממנוחת צהריים פתאום איבדה את יכולת הדיבור, כל צד גופה הימני (שהוא שנפגע באירוע הקודם), התעוות עיניה התאדמו ועינה השמאלית נסגרה.

    חששנו כי אולי בגלל הנפילה ערב קודם היה קריש דם קטן שחסם לה כלי דם וגרם למעין אירוע ב"ה חולף.

    כבר באמבולנס אמא החלה להזיז רגליים וידיים וחזרה לדבר.

    בבית החולים טענו כי היא פיתחה אפילפסיה עקב האירוע הקודם ונתנו לה טיגריטול לעלות בהדרגתיות ל300 מ"ג פעמיים ביום.

    נסיון לשאול את הנוירולוג האם זה קשור לנפילה, אולי אירוע חולף לא זכו להתייחסות רבה והוא המשיך להתעקש כי מדובר באפילפסיה.

    למחרת שאלתי נוירולוג נוסף שענה לי כי לא בדק את המקרה של אמא לעומקו אלא המשיך את הקו של קודמו כי זה די הגיוני לגבי הרקע של אמא.

    אמא קיבלה ארבע פעמים 100 מ"ג טגרטול ב"ה לא היה לה אירוע נוסף כזה ואנחנו שואלים האם כדאי להמתין עם הנושא ולא לתת לאמא מיד טגרטול.

    לאמא נעשה סי טי אך לא EEG ה-סי טי הראה כי אין שינוי מבדיקות קודמות.

    כמו כן מהן סכנות והשלכות הטגרטול?

    תודה לולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בטגרטול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בטגרטול - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2011

    אנאוריזמה יכולה לגרום לאפילפסיה ואם יש חשד גבוה יש לתת לה טגרטול שהיא תרופה ללא תופעות לוואי רבות יש לבצע כל 3 חודשים בדיקות דם כלליות ולפי הצורך רמת תרופות בדם . היה באמת רצוי לבצע EEG . אפשרות נוספת למה שקרה לאמך זה אולי ארוע מוחי חולף שלא השאיר ממצאים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם נדרשת תרופה לדילול דם?

    לולי
    02/08/2011

    מודה לך על תשובתך.
    אבקש לברר באם אמנם היה אירוע מוחי חולף ללא סימנים האם נדרש לטפל, לפחות באופן זמני, במדלל דם כלשהו כדי למנוע מצב של קריש דם כתוצאה מהנפילה וכ'?
    אציין כי אימי אינה מטופלת במדללי דם (לאחר הצינטור היא טופלה באופן זמני ואח"כ זה הורד). בדיקות הדם שלה מלפני הנפילה בכמה ימים תקינות ב"ה.

    האם זה שעבר כבר שבוע וב"ה הכל כשורה אומר שגם אם היה קריש דם הוא נמס או סונן מהמערכת באופן טבעי ואין מה לחשוש או שיש פעולות שנדרש בכ"ז לעשותן?

    תודות וברכות על האתר
    לולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT מוח
    צחי
    01/08/2011

    בן 49 . נשלחתי לעשות בדיקת CT מוח
    לאחר תלונות על מיגרנות קלאסיות.
    אני קצת חושש מהבדיקה ומהשימוש ביוד בבדיקה.
    אודה למי שיוכל להאיר את עיני לגבי הבדיקה ומה היא אמורה לגלות.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CT מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT מוח - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2011

    בדכ אם יש אבחנה של מיגרנות עושים סיטי מוח רק על מנת לשלול סיבות אחרות לכאבי ראש . אבחנה של מיגרנה מתבצעת לפי התאור הקליני של החולה אבל פעם בחיים או אם מדובר בכאבי ראש חדשים כדאי לבצע סיטי מוח עם חנ .
    אם אתה מפחד מהקרנות ניתן לבצע מרי מוח שאין לו הקרנות באופן פרטי כי הקופות לא מאשרות את זה לאינדיקציה הזו . עולה 2000 שח באסף הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה . כיצד מתבטאת תגובת יתר ליוד?

    צחי
    02/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמנציה וסקורלית
    דנה
    01/08/2011

    אמא בת 71 הובחנה סובלת בדמנציה וסקורלית כתוצאה מאירועים מוחיים .
    הרופא אמר שהמצב ילך וירד , הסביר שדמנציה וסקורלית דומה מאוד לאלצהיימר. וכתוצאה מכך רוב הסחרחורות שלה . לא מתמצאת במקום , לא מזהה קרובים חברים ( אותנו - הילדים כן) לא מתמצאת בזמן. פגיעה קוגנטיבית ועוד .. מתהלכת בעזרת הליכון .
    הייתי רוצה להבין את המשמעות של "ילך וירד " האם הכוונה כמו אלצהיימר מבחינת הזיכרון ילך וירד ?
    בנוסף ב MRI היה כתוב קיימים מספר רב של מוקדים פתלוגיים במעבר בים חומר לבן לאפור כביטוי למקרואינפרקטים ישנים דו צדיים.
    מה המשעמות של חומר לבן ואפור ?
    רב תודות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמנציה וסקורלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמנציה וסקורלית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    02/08/2011

    דמנציה וסוקלרית היא דומה לאלצהימר אבל מדרדרת באופן יותר איטי . תלוי כמובן במספר הארועים המוחיים שהחולה עובר .
    התאור במרי מתאים לארועים מוחיים ישנים רבים במוח הבנוי מחומר אפור תאי המוח וחומר לבן מעטפת העצבים .
    ילך וירד הכוונה להדרדרות כרונית מתקדמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום