מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התעוררות עם כאב ראשמשה16/07/2011
אני בן 45 מבצע פעילות ספורטיבית למעלה משנה מוגדר בכושר טוב לאחר בדיקת מאמץ
לפני כחצי שנה ,בריא בכללי עם לחץ דם גבולי לפרקים ללא תרופות . שומר על תזונה
ואורח חיים בריא. מקבל כדור לכולסטרול של 20 מ"ג ליום מזה שלוש שנים ועכשיו כנראה שהולך להיפטר ממנו בגלל שיפור רב בבדיקות דם.
אני רץ 3 פעמים בשבוע כ-7 קילומטר ומרגיש מצויין לפני הספורט ואחרי הספורט ,
הבעיה היחידה היא שלאחר ריצה בשעות הערב ואחרי ארוחה אני הולך לישון ומתעורר עם כאב ראש וזה רק לאחר שבערב הקודם רצתי. הכאב ראש לא היסטרי ואופלטגין פותר את הבעיה. מעבר לזה אני מרגיש מעולה ומאז שהתחלתי את הפעילות ואורח חיים בריא
אני מרגיש אדם חדש גם בחלק המנטלי יותר עירני ,יותר תוסס
שאלתי היא מה יכול להיות הסיבה לכאבי ראש אלה?
אציין בזאת כי אני רץ עם שעון דופק ולא עולה מעל לדופק 158 שמהווה 90 אחוז ממאמץ הלב לפי גילי -45 בתוספת ירידה בסטייה של 10 אחוז.
האימון נמשך כשעה בדופק ממוצא של 140.
אשמח לתשובתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעוררות עם כאב ראש - תגובה
אייל קליין17/07/2011ראשית בנוגע לרמת הפעילות הגופנית ורמת הדופק אני ממליץ לעבוד לפי נוסחת קרבונן, תוכל בוודאי למצוא באינטרנט מידע על כך.
שנית, ייתכן כי בזמן הריצה מופעל עומס על חוליות הצוואר עקב ליקוי יציבתי כלשהו ולכן אתה חווה כאבי ראש. אני מציע לפנות לרופא על מנת לקבל הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו לתת מענה לנושא. ייתכן שזה גם מושפע מנעלי הריצה או ממשתנים אחרים כמו משטח הריצה וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש קשר למכה בראש וזכרון?אנונימי15/07/2011
לפני כשנתיים היתה לי תאונת ספורט ימי, קיבלתי מכה חזקה מאוד בפנים ושברתי את האף, הייתי מאושפז בבית חולים כשבוע ימים עקב חום גבוה שנוצר כתוצאה מזיהום.
לאחר כמה חודשים עברתי בדיקה אצל נוירולוג שקבע שהכל תקין.
לפני מספר שבועות התחלתי לימודים אקדמאיים ואני מרגיש שקשה לי לזכור דברים ושאני שוכח מהר מאוד.. האם יכול להיות שיש קשר בין התאונה שהיתה לי לבעיות זכרון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קשר למכה בראש וזכרון? - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
בהחלט יכול להיות קשיים בריכוז וכן הפרעות רגשיות לאחר חבלות ראש כאלו במיוחד אם היה איבוד הכרה. אפשר להתיעץ עם רופא שיקומי - עדיף במסגרת נוירולוגיה שיקומית.
בדרך כלל יש שיפור הדרגתי עם הזמן. חשוב להתאים את עצמך - לא לנסות לעשות יותר מדי אך מצד שני, לימודים אפילו אם זה בקצב איטי יכולים לעזור לך בתהליך השיקומי ואפילו יכול להיות חלק חשוב בדבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- emgמננה14/07/2011
שלום רב בגיל 18 עברתי ניטוח במיפרק ירך בעקבות סיבוך הניתוח היתה לי פגיע בעצב drop foot זהקרה ליפני 30 שנה עבל ביגלל שמאוד קשה לי ללחת תוצאות בדיקת emg הם NOTES; NORMAL DISTAL LATENCY NCY TND F WAVES OF RT. PERONEAL AND TIBIAL NERVES . ABS CMAP IN THE PERONEUS AND TIBIALIS, ABS F-WAVES. CONCLUSION; LT PERONEUS SEVERE AXONAL NEUROPATHY WITHOUT REINNERVATION מה זה אומר הים זה מה שגורם לי חולשה בשרירים וקושי בהליכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר emg - תגובה
אייל קליין15/07/2011על פי הבדיקה קיימת פגיעה משמעותית של העצב הפרונאלי שעשויה בהחלט לגרום ל DROP FOOT ולקשיי הליכה. אני מציע לפנות לרופא המטפל על מנת לבקש הפניה לפיזיותרפיה שם יוכלו להנחות אותך לביצוע תרגילי חיזוק ספציפיים ויוכלו לעזור בשיפור תבנית ההליכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש והקאההילה14/07/2011
שלום,
אני סטודנטית בת 28 בעבר סבלתי מקרוהן, אך כיום אני ברמיסיה ארוכה של שנים...
הבעיה היא שפעם בשבוע החל מהלילה (בהתכוננות לשינה) מתחיל כאב ראש שמתעצם. לאחר כשעתיים מהתעצמותו אני גורמת לעצמי להקיא (לא מקיאה הרבה) ואז הכאב-ראש פוחת משמעותית ואני חשה הקלה עצומה.
אני מתלבטת מה לעשות והאם כדאי בכלל לחשוב על טיפול. ומדוע בכלל אני מגיעה למצב הזה?
נ.ב
כשאני נושפת אויר יש לי תחושת נימול לא נעימה בכפות ידיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש והקאה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן17/07/2011שלום,
קודם כל, לגבי כאבי הראש - במידה ואין לך רקע של כאבי ראש בעבר או אם כן שהכאבים אחרים למה שאת סובלת לאחרונה כדאי לך להתיעץ עם הרופא המטפל שלך ולבקש הפניה לנוריולוג על מנת להחליט האם מדובר בכאב ראש "לא רגיל". אם כך אז הנוירולוג ופנה אותך לעוד כמה בדיקות כולל הדמיה מוחית.
לציין שמיש לך יכול להיות מגרינה או כאב ראש מסוג לחץ - חשוב לשמור על הרגלי חיים טובים - שינה ואכילה מסודרת ולהרבות בשתיה במיוחד העונת הקיץ. להימנע מחשיפת יתר לשמש. כמו כן שינויים בתרופות (לדוגמא גלולות למניעת הריון). גם חשוב לבדוק הריון בכלל במידה ורלוונטית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בעצב מנדיבולרי ו TNגיא13/07/2011
הי
לפני כ 3 שנים , עקרו לי שן בינה . במהלך העקירה נפגע העצב המנדיבולרי ( והלנגיאלי )
ומאז אני סובלת מכאבים , שרפה, נימול וכו'.
לפני כחצי שנה התחילו להפיע כאבים מעל השפה העליונה מתחת לאף.
הכאבים חזקים מאוד ושונים ממה שחוויתי עד אז. הכאבים אובחנו כטרגימינל נוירולוגיה.
עשיתי mri לראות מה גורם לTN , והאם הבעיה נובעת בלחץ על כלי דם במוח.
ה mri יצא תקין. חלק מהרופאים סבורים שהגורם לTN הוא העצב הפגוע.
האם ייתכן שפגיעה בעצב מנדיבולרי ייגרום ל TN ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בעצב מנדיבולרי ו TN - תגובה
אייל קליין15/07/2011מכיוון שהעצב המנדיבולרי הינו סעיף של העצב הטריגמינלי בעיקרון תיתכן התפשטות של הרגישות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם פזיוטרפיה יכולה לעזור
שושנה15/07/2011האם פזיוטרפיה יכולה לעזור ל TN ?? ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם פזיוטרפיה יכולה לעזור - תגובה
אייל קליין17/07/2011אני לא מכיר טיפולים ספציפיים לכך. אני מציע לפנות למרפאת כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיטל ואלטרולטלילה12/07/2011
שלום רב,
בחודשים האחרונים התחילו לי כאבי ראש חזקים בתדירות של כמעט כל יום, בנוסף רגישות לרעשים וצריבה בעיניים.
חשוב לציין שאני לוקחת כבר מס' שנים רסיטל 10 מ"ג לטיפול בחרדות שהיו לי בעבר.
הייתי היום אצל נוירולוג שלאחר בדיקה אמר שחלק מהתסמינים מתאימים למיגרנה.
הוא נתן לי מרשם לאלטרולט 10 מ"ג למשך 3 חודשים. במידה ולא יעזור הוא אמר להכפיל את המינון.
אני מבינה שאלטרולט היא תרופה לטיפול בדיכאון שעוזרת במקרים של מיגרנה.
השאלה היא אם זה לא בעייתי שאקח תרופה נוגדת דיכאון נוספת לזו שאני כבר לוקחת?
(כמובן שאמרתי לו שאני לוקחת רסיטל)
שאלה נוספת:
מאז שהייתי ילדה קטנה (יש לי זכרונות מאוד חזקים של התופעה מגיל צעיר), בערך פעמיים בשנה היו לי מעין "התקפים" של בערך 20 דק' כל פעם בהם הייתי מרגישה שכל הרעשים סביבי ואפילו המחשבות שלי נשמעים מאוד חזק במעין הד, אבל באופן מלחיץ מאוד - כאילו שצועקים עליי (כן, גם המחשבות..).
התופעה תמיד נורא הפחידה אותי אבל הופיעה לעיתים רחוקות.
בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש את זה מס' פעמים בשבוע עד פעם ביום.
מה זה יכול להיות?
זה נורא, נורא מטריד אותי, עד כדי מפחיד.
אודה לתשובתך,
לילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסיטל ואלטרולט - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
קודם כל לקחת אלטרול ורסיטל ביחד זה בסדר, אבל אולי עדיף טיפול מניעתי אחר - לדוגמה דפלאפט?
לגבי הרגישות לרעש, קרוב לוודאי זה קשור למגרינות.
בכל מקרה כדאי לדווח גם לרופא נוירולוג ורופא פסיכאטר שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI מוח אחרי שבץ מוחייוילה12/07/2011
שלום. יש לי שאלה. לאבא שלי היה לפני חודש אירוע מוחי. הוא עבר כל מני בדיקות. ועשה בדיקה אחרונה MRI מוח אבל אני רוצה לדעת מה יש לו לפי הבדיקה, כי הרופה מטפל עכשיו בחופש ואני לא יודעת אולי בבדיקה משהו חריף וחריג!
הבדיקה בוצעה פרוטוקול ראש בלי ועם הזרקת גדוליניום (18 סמ"ק)
סיבת הפניה: שאלה של אוטם משמאל.
1. מבנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגולגולות והפירמידות. ציסטה קטנה של רטנציה בסינוס מקסילרי ימני. יתר הסינוסים שמורים. בחלל האף מודגמת סטייה קשתית של המחיצה משמאל לימין עם התעבות רירית מתונה של הקונכות התחתונות, יותר משמאל.
2. מעבר קרניו-צרביקלי תקין.
3. מתחת לסנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
4. מעל לטנטוריום : מימין מבנה שמור. משמאל מודגם אוטם המורגי שטוח המערב את הגירוס הפוסט צנטרלי משמאל ומתמשך קאודלית במידה קלה לחלק האחורי של האינסולה משמאל. בנוסף יש לציין נוכחות של מספר מוקדים זעירים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר הלבן אשר נראים כבלתי ספציפיים.
5. לאחר הזרקת של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה כיוון שהאוטם המתואר הוא אוטם המורגי וממילא נראה כהיפראינטנסי בסדרת T1 ללא גדוליניום.
6. מבנה תקין של עצמות הקלבריה ושל הרקמות הרכות ההיקפיות.
7. מבנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
8. מבנה תקין של ורידי המוח ללא סימני פקקת ורידית
בסיכום: אוטם המורגי חדיד גירלי פוסט צנטרלי משמאל כמתואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI מוח אחרי שבץ מוחי - תגובה
אייל קליין15/07/2011הבדיקה מאשרת את האבחנה של ארוע מוחי (אוטם). יש לפנות לרופא המטפל/נוירולוג על מנת ללבחון את הצורך בטיפול שיקומי ומניעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mriרון12/07/2011
שלום אמא שלי עשתה mri מוח בסיכום נירשם באוכף התורכי רושם למלאות בציסטרנה סופרה סלרית מה המשמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
המשמעות זה שהנוירורדיולוג ראה משהו בלתי תקין באזור שקרוב להיפופיזה (בלוטה מרכזית במוח) וההצלבה של העצבים הראיתיים. כנראה הוא לא אומר מה הוא חושב שזה יכול להיות. מצד שני, זה רק תמוה והוא לא יכול לקבוע רק מה- MRI. לפעמים במקרים כאלה יש צורך לקבל אבחנה ועושים ניתוח ראש (יחסית קטן) על מנת לדגום קצת רקמה (ביופסיה). עם הרקמה הזאת בודקים במיקרוסקופ (היסטולוגיה / פתלוגיה).
כמובן אם יש אופציה שמדובר בכלי דם כלהו לא עושים ניתוח אלא צינטור (אנגיוגרפיה).
לכן חשוב לחזור לרופא המטפל ולהחליט מה עושים הלאה.
קרוב לוודאי תופני לנוירוכירוג לצרוך התיעצות. אם הסיכויים קטנים שמדובר במחלה רצינית או שהניתוח מסובך ומסוכן מדי - יש אופצי של מעקב עם MRI מוח כל שנה / חצי שנה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בעצבים בניתוח עפעפייםאירית12/07/2011
שלום, בסוף מרץ ש.ז. עברתי ניתוח הרמת עפעפיים. מאז חצי הראש הימני רדום וללא תחושה. לדברי המנתח, בעת הזרקת חומר ההרדמה מעל הגבות נפגעו העצבים המובילים לחלק הימני של הראש, עקב הזרקה ישירה של חומר ההרדמה לתוך העצב. הדבר מציק לי מאד. לדברי המנתח, זה יכול לקרות ויקח כשנה עד שהמצב יחזור לקדמותו. המנתח הציע לי לקחת פרדניזון. שאלותי הן: האם המקרה הינו סביר או רשלנות המנתח ומה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעייה. אודה על תשובתכם, אירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בעצבים בניתוח עפעפיים - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
אני לא מנתח והשאלות האלו אני חושב יותר מיעודות למנתח. אבל התשובות שלו נשמעות סבירות לגמרי.
כמובן עם כל התערבות פושנית ובודאי ניתוחים יש סיכונים ונהוג להסביר על הסיבוכים האפשריים לנפי כל התערבות למטופל. ואף מקבלים טופס הסכמה חתום.
לכן לגבי רשלנות בדרך כלל זה צריך להיות משהו שלא היה מוסבר מראש. אבל אני לא עורך דין.
לגבי סטרואידים, אולי זה יעזור. לכמה זמן המליצו לך? אני הייתי חושב על קורס קצר, כשבוע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירו מוחי קשהקרן12/07/2011
דודי בן 49 , לפני 8 ימים היה לו אירוע מוחי ואז נאמר לנו שיש פגיעה חמורה מאוד בהימספרה השמאלית ואז הוגדר מצבו כקשה מאוד. אחרי יומיים חלה התדרדרות במצבו והוא כרגע נמצא בקומה עמוקה , מונשם , אינו פוקח עיניים , אישונים מוגדלים ואינם מגיבים לאור , GCS=3 , אין תגובה לגירוי מכאיב , ומצבו מוגדר כאנוש. הרופאים ציינו שיש פגיעה בגזע המוח ואין מה לעשות.
האם יש בכלל סיכוי שיצא מזה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירו מוחי קשה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
צר לי על הסיפור הטרגי. אנו לא יכולים לנבא את הסיכויים, אבל כאשר יש פגיעה כל כך קשה, אדם זקוק להנשמה מכיוון שהאזורים של גזע המוח ששולט בנשימה נפגעים.
כמובן יש מקרים שאנשים סורדים אירוע כזה ולטובתו זה הגיל הצעיר שלו. אבל הוא עדיין בסיכון גבוע לקבל סיבוכים מסוכנים שמסכנים את חייו לדוגמא דלקת ריאות, פקקת בורידים עם תסחיפים לראות וכדומה. אני מניח שעושים המקסימום בשבילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנרת 49 דירה 9 קרית אתאטולדנו מאיר12/07/2011
מה לעשות יש לי ריצוד יומי בעין שמאל ולחץ כבד בראש לפני חודשיים אושפזתי ומאז אני לא עובד בבית בחופשת מחלה עשיתי אמ אר אי מוח טרם התקבלה תשובה בזמן האחרון חוזר לי הריצוד בעין שמאל לעיתים קרובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנרת 49 דירה 9 קרית אתא - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011שלום,
לפעמים יש דברים כאלה, קצת מוזרים ולמרות כל הבדיקות הרופאים לא יכולים להגיד מה בדיוק הבעיה. מצד שני מאוד חשוב לעשות כל הבדיקות על מנת לשלול דברים רציניים יותר. במידה ו- MRI מוח תקין אז תהיה סיבה טובה לא להילחץ.
בכל מקרה כדאי להתיעץ עם נוירולוג. יכול להיות שיש משהו כמו blepharospasm או hemifacial spasm שזה אומר שיש לך קפיצות בשרירי הפנים. לפעמים מטפלים בזה עם הזרקות רעלן בוטולינום (בוטוקס).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשמשה.ר12/07/2011
בן 65 ,מטופל ומאוזן היטב בלחץ דם וכולסטרול, בשבוע אחרון היו לי כאבי ראש קלים שביומיים האחרונים חלפו כמעט, ללא כל סימנים נוספים,איך אני צריך להתיחס לזה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
אייל קליין17/07/2011אם זה חלף כנראה לא מצריך התייחסות. במידה והסימפטומים יחזרו יש מקום להתחיל בבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חד מהעורף כמו כאב ראש אבל ממוקםיונה11/07/2011
כאב חד ממוקם מאחורי הראש כשאני לוחצת על המקום זה עושה לי סחרורת אני לא סובלת ממיגרנות וכאבי אש בכלל אבל זה משהוא חדש ואני לא יודעת ממה זה נובע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חד מהעורף כמו כאב ראש אבל ממוקם - תגובה
אייל קליין17/07/2011ייתכן כאב מסוג זה על רקע בעיה בעמוד שדרה צווארי. אני מציע לפנות לאורטופד ובמידת הצורך לפנות לפיזיותרפיה לקבלת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משתגעת מכאבים!מאי10/07/2011
שלום, הנני שנה וארבעה חודשים לאחר פגיעת ראש שהייתה באונה הפרונטלית שמאלית עם נגיעה קלה בימנית. כבר חצי שנה בערך אני סובלת מכאבי ראש שלא חוויתי כמותם לפני הפגיעה. אלו כאבי תופת שבמהלכם אני לא מסוגלת לחשוב - זה כואב לי יותר אם אני מנסה- וכל מה שאני יכולה לעשות זה להיכנס למיטה ולהיות בסביבה שקטה כמה שאפשר עד שההתפרצות עוברת. אלו התפרצויות הנמשכות לשעתיים בערך כל פעם מחדש. כשהן לא מתפרצות בכל מקרה הראש כואב באופן תמידי ומידי פעם הוא תוקף אותי בצורה שתארתי. זה כבר בלתי נסבל ורציתי לדעת לכמה זמן זה ימשך עוד? יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לשלוט בזה? או שאני צריכה לפנות לנוירולוג שיבדוק אותי? משכחי כאבים אפקטיביים בכלל? אני אישית נמנעת משימוש בהם. מה יכול לגרום לזה להפסיק?! אני משתגעת וסובלת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משתגעת מכאבים! - תגובה
אייל קליין17/07/2011אני מציע לפנות לנוירולוג המטפל ובהחלט לשקול טיפול תרופתי על מנת לשפר את איכות חייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צריל לערוך אבחנה דידקטית?שי10/07/2011
בצילום עמ"ש מותני אובחן Spina bifida occulta.
האם יש קשר ללקויי למידה?
האם צריל לערוך אבחנה דידקטית?
תודה מראש
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צריל לערוך אבחנה דידקטית? - תגו
ד``ר סיימון ישראלי-קורן31/07/2011חשוב להתיעץ עם הופא נוירולוג או נוירולוג ילדים. לפעמים יש צורך בניתוחים בספינה ביפידה.
לגבי ללקויי למידה - לפעמים יש קשר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

