פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקה
    מיכל
    10/07/2011

    שלום ד"ר.
    בת 37, לאחר ביצוע מריי מוח ,
    אשמח להסבר:
    יש מספר מוקדים לא ספציפפים בחומר הלבן היכולים לבטא שינויים מיקרואנגיופתיים ואשר אינם תומכים לתהליך דמיאלנטיבי
    אין רואים אוטם חריף או קורטיקלי
    הבדיקה אינה ללא שינוי ניכר מלפני כשנה
    יש עיבוי האדרתי קל של הטנטוריום מימין , מתאים לוריד דורלי, קשה לשלול בוודאות מניגיומהשטוחהאם כי המראה אינו תומך.
    מה המשמעות של התוצאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    31/07/2011

    זה נמשע שאין על מה לדאוד בכלל.
    שינויים בחומר הלבן נפוצים אפילו בגיל 37 - ולמרות זה שאין לי יכולת לראות את התמונות בעצמי הנוירולורדיולוג לא נשמע מודאג מהם.
    לגבי אופציה של מנינגיומה - הוא אומר את זה כנראה כאופציה אבל לי זה נשמע שהוא חושב שזה "סתם" וריד במוח רגיל.
    כנדאה הוא השוואה בין הבדיקה הזאת והקודמת.
    אולי אפשר לבדוק לגבי הוריד / מנינגיומה הזאת לראת האם זה היה גם אז (אם לא קיבלת אז חומר ניגוד אז ליהיה על מה להשוואת).

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות מוזרות בגוף
    מאור
    10/07/2011

    שלום
    בחודשים האחרונים התחילו לי כל מיני הפרעות לא ברורות בגוף (סחרחורות מוזרות,חוסר יציבות בגוף-תחושה כמו על ספינה,ראייה כפולה,בחילות, רעידות בבטן העליונה לחצים בראש ללא כאבים ועוד תופעות רבות, עשיתי מספר בדיקות שגרתיות (לחץ דם, א.ק.ג) וכנראה שהן לא בעיות לבביות.
    רציתי לדעת האם כל התסמינים הללו יכולים להעיד על בעיה במערכת העצבים או מוחית?
    אשמח אם תוכלו לפרט על דעתכם!

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושות מוזרות בגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושות מוזרות בגוף - תגובה

    אייל קליין
    17/07/2011

    ייתכן שהתופעות נובעות מבעיה במערכת הווסטיבולרית. יש מקום לפנות לרופא א.א.ג להמשך הבירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידת השפעת כדור על ההתנהגות
    מודאגת מאוד
    09/07/2011

    שלום לאימי יש גידול שפיר בראש ולפני כחצי שנה טופה ברדיוכירורגיה לעצירת הגידול. לפני כחודש התגלתה בצקת וניתן לה דקסטמטזון להורדת הבצקת. מאז יש כמה תופעות שהופיעו:
    1. היא נופלת כמעט כל יום, פשוט הולכת בבית או ברחוב וצונחת לפתע לריצפה.
    2. התנהגות שמעולם לא היתה קיימת קודם:
    א. התפשטות מלאה בשירותים בלילה תוך כדי כך ששוכחת שם את הבגדים חוזרת לישון לחדר. בבוקר מתעוררת ולהפתעתה היא ללא בגדים (ולא זוכרת שהיא השאירה את הבגדים בשירותים).
    ב. קרה אתמול לראשונה - מתן שתן בריצפת חדר השינה.
    שאלתי היא האם תסמינים אלו הופיעו בעקבות הבצקת או בעקבות הכדור? והאם בעקבות התמוססות הבצקת/הפסקת נטילת הכדור הסימנים יעלמו?
    האם הבצקת פגעה באיזור במוח שאחראי על הקוגניציה לצמיתות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידת השפעת כדור על ההתנהגות - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    21/07/2011

    שלום,
    בהחלט יכול להיות קשור לסטרואידים. נשמע לי מוזר שהתחילו סטרואידים לבצקת - אולי זה היה בשביל סיבה אחרת.
    בכל מקרה כדי לפנות לרופא המטפל בדחיפות בענין הזה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה מאוד בשבילי
    א(שם בדוי)
    08/07/2011

    שלום,
    אני בן 21 פרשתי ממשחק כדורגל לפני שנתיים וחצי בגלל מחלת הדראליזציה .

    מאז אני מטופל אצל פרופסור למפל בכדורי למיקטל 125 מיליגרם בבוקר ו100 ממיליגרם בערב+20 מיליגרם ציפרלקס. בזמן הזה הייתי משחק עם החברה בשכונה לפעמיים עובד קבוע בחדר הכושר ולפעמיים רץ בשביל הכיף בשכונה, ספרינטים קפיצות מדי פעם ופעם.

    החלטתי לחזור לשחק באישור פרופסור למפל, ובחודש האחרון התחלתי להתאמן ממש ממש קשה.
    כל יום אימון כדורגל אישי, אחר כך אימון בחוף הים או אימון בשכונה- הכולל ספרינטים קפיצות והתנגדות ובערב גם אימון משקולות מבוקר.
    אתמול בערב הלכתי לשחק כדורגל בשכונה וכל כמה דקות הרגשתי מין זרמים כאלה שנמשכים שנייה בגוף, זה לא משהו שהפריע לי לשחק אבל הרגשתי את זה כמובן, היום גם בדרך לחדר הכושר וגם בחדר הכושר כל מספר דקות הרגשתי את הזרמים האלה.
    השאלה שלי האם יכול להיות שזה בגלל המאמץ שאני עובד מאוד קשה עם הגוף בחודש האחרון?
    מה את/ה ממליץ לי לעשות? האם התופעה הזאת ניראה לך/ם תופעה נוירולוגית?
    חייב את עזרתך כל מילה תעזור לי!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה מאוד בשבילי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה מאוד בשבילי - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    21/07/2011

    שלום,
    במידה והמאמץ הגופני מבוקר ולא חזרת יותר מדי קשה להתאמן אז נראה לי שהכל בסדר. מדי פעם כולנו מרגישים מין זרמים לא ברורים בגוף.
    מצד שני, לא יזיק לעבור בדיקה נוירולוגית קלינית. אולי תוכל לקבל הפניה בחזרה לפרופ' למפל?
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבא שלי קיבל 4 פעמים אירוע מוחי
    מירי
    08/07/2011

    שלום.
    אבא שלי יש לו סכרת מזה שנים השנה הזו קיבל אירוע מוחי והפעם האחרונה היתה קשה הווי אומר תאים במוח נמחקו הוא אינו זוכר דברים רגעיים נניח נסענו לטיול יחד איתו . ואינו זוכר שהיינו . מדברים איתו אינו מפתח שיחה משיב כן ולא . כולם בהלם מהמצב בעיקר אנשים ומשפחה שהכירו אותו והוא היה מלא באנרגיה וכל הבית על כתפו היום אינו יודע לא "בעניינים". הכל בני הבית עושים אם זה תשלומים, קניות וכו'
    אחותי לוקחת אותו לשיקומים פעם בשבועיים ריפוי בעיסוק ופזיורפיה.
    שאלתי היא : האם יש סיכוי לקבל את אבא שהכרתי אבא שעושה הכל שדואג להכל ?
    האם יש לנפגעי אירוע מוחי אריכות ימים?
    כל כך עצוב לנו שזה המצב. הליכה מאוד איטית אנשים שלא מכירים אותו ממש מזהים שהוא חולה . האם יש סיכוי לשיפור המצב. האירוע קרה לפני 3 חודשים.
    לעבודה אין סיכוי שהוא יחזור . האירוע השפיע גם על צרכיו לכן יש לו טיטולים.
    האם יש מצב שהוא יפסיק גם אם הטיטולים?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבא שלי קיבל 4 פעמים אירוע מוחי - תגובה

    אייל קליין
    17/07/2011

    קשה להעריך את מידת ההחלמה ואת משך ההחלמה. כל הפגיעות שתיארת דורשות התייחסות ספציפית על מנת להשיג את השיפור המיוחל. הפרוגנוזה פוחתת כאשר מדובר על ארועים חוזרים וכמובן פוחתת ככל שהפגיעה קשה אך יחד עם זאת לעיתים השיפור מתמהמה ולכן יש לשמור עליו במסגרת שיקומית אינטנסיבית ככל האפשר עח מנת לשפר את מצבו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירי שלום

    עמותת נאמן
    26/07/2011

    היי מירי,
    ראשית צר לנו לשמוע על אביך. חשוב כי תדעי שאתם לא לבד. עמותת נאמן- נפגעי אירוע מוחי מעמידה לרשות הנפגעים קו תמיכה, ליווי והכוונה וכן מפעילה מועדונים חברתיים בפריסה ארצית, כך שתוכלו להפנות את אביך למועדון החברתי הקרוב לביתכם.
    בנוסף, לעמיתי עמותת נאמן ישנם ימי הרצאות, כנסים, סל הטבות, עיתון אינטרנט ועיתון מודפס שעוזרים הן למשפחה והן לנפגע.

    נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה, הכוונה ועזרה.

    מאחלים בריאות ושיקום מוצלח,
    קורל, מטעם עמותת נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי רעלים כטיפול למיגרנה
    איריס
    08/07/2011

    שלום רב,
    אני בת 42, סובלת ממיגרנות מזה כ- 15 שנה, מטופלת בריזלט ובכדור דפלפט כרונו כטיפול מונע 500 מ"ג בכל יום, מספר ההתקפים עם הכדור המונע הוא לערך 3-4 לחודש.
    שמעתי על שיטת "ניקוי רעלים" מהם התנאים לקבלת טיפול כזה בבית חולים או דרך קופת חולים ? האם לאור מה שציינתי אני יכולה לבקש טיפול כזה המסובסד דרך קופת חולים, האם זה בכלל עשוי לעזור ? אני מרגישה שזה משבש לי לחלוטין את איכות חיי.
    אודה למענה.
    איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי רעלים כטיפול למיגרנה - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    21/07/2011

    שלום,
    קודם כל אם תדירות הכאבים עולה יש תמיד אופציה להעלאות הת מניון הטיפול המניעתי (ובהמשך להחליף אותו אם צריך).
    כמובן יש עוד דברים שאולי יעזרו - לשמור על הרגלי חיים טובים - זאת אומרת ארוחות ושינה בזמן ומסודר לדוגמא.
    יש גם אלה שסובלים ממרנות שאחרי שמפסיקים לאכול משהו מסויים (כגון תפוזים או שוקולד) גם מדווחים על שיפור.
    אבל לצערי לגבי ניקוי רעלנים - אני לא מכיר כל כך את השיטה. אבל אם את הולכת עם זה אשמח לשמוע את דעתך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ספציפית לגבי פרכוסים
    אלון
    08/07/2011

    שלום רב,

    שאלה ספציפית ברשותכם: האם השלב הפוסט-איקטלי לאחר פרכוס טוני-קלוני מתקיים רק באפילפסיה או שמא ניתן לראות אותו בכל סוג של פרכוס (כדוג' פרכוסי חום)?

    תודה מראש על תשובתכם,
    אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ספציפית לגבי פרכוסים - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    31/07/2011

    שאלה טובה.
    אין לי הרבה נסיון עם פרכוסי חום.
    בכל מקרה אם יש מצב של בלבול וישנוניות ממושך לאחר "פרכוס חום" הייתי מואד רוצה לבדוק אופציות שלא מדובר במשהו אחר (כולל פרכוסים בגלל אפילפסיה).

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בראש דחוף
    dor
    08/07/2011

    לפני שבוע התחיל לי מהן תחושה של כאילו לוחצים לי בנקודה במח(יש לציין שזה מרגיש כאילו זה משתנה מנק לנק אחרת בראש אבל באונה השמאלית).יש לי גם מהן פיצוצים כאלה בראש בשינה שמעירים אותי וכן אקצוצים בכפות ידיים ורגליים מידי פעם וכן כאב פתאומי למספר שניות של עין שמאלית והלב..הייתי אצל רופא והוא אמר שאין מה לדאוג וזה יעבור...האם הסימפתומים קשורים אחד לשני ומה יכולה להיות הבעיה???
    (רצוי לציין שעברתי פגיעה שגרמה לקרישת דם קשה ושלפני מספר חודשים עישנתי ירוק חד פעמי שבו חלק מתופעות הלוואי האלה קרו יום אחרי אך הפסיקו מספר שבועות אחרי)
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה בראש דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בראש דחוף - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    31/07/2011

    שלום,

    זה לא נשמע שיש קשר בין הדברים. אבל תוכל להגיד לי על איזה סוג פגיעה וקרישת דם דיברת?

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי תופת לאחר פגיעת ראש
    מאי
    07/07/2011

    שלום, הנני שנה וארבעה חודשים לאחר פגיעת ראש שהייתה באונה הפרונטלית שמאלית עם נגיעה קלה בימנית. כבר חצי שנה בערך אני סובלת מכאבי ראש שלא חוויתי כמותם לפני הפגיעה. אלו כאבי תופת שבמהלכם אני לא מסוגלת לחשוב - זה כואב לי יותר אם אני מנסה- וכל מה שאני יכולה לעשות זה להיכנס למיטה ולהיות בסביבה שקטה כמה שאפשר עד שההתפרצות עוברת. אלו התפרצויות הנמשכות לשעתיים בערך כל פעם מחדש. כשהן לא מתפרצות בכל מקרה הראש כואב באופן תמידי ומידי פעם הוא תוקף אותי בצורה שתארתי. זה כבר בלתי נסבל ורציתי לדעת לכמה זמן זה ימשך עוד? יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לשלוט בזה? או שאני צריכה לפנות לנוירולוג שיבדוק אותי? משכחי כאבים אפקטיביים בכלל? אני אישית נמנעת משימוש בהם. מה יכול לגרום לזה להפסיק?! אני משתגעת וסובלת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי תופת לאחר פגיעת ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי תופת לאחר פגיעת ראש - תגובה

    ד``ר סיימון ישראלי-קורן
    31/07/2011

    שלום,

    יכול להיות שיש לך נטיה למגרינות ופגיעת הראש פשוט החמיר את המצב.
    יש דברים שמחמירים את ההתקפים ותדירותם: שינוי במזג אוויר, התיבשות, לחץ, אכילה לא מסודרת, התיבשות ושינה לא מסודרת. יש אנשים שגם טוענים שמאכלים מסוימים גורמים לכאבי ראש (כגון תפוזים, יין אדום ושוקולד).
    בכל מקרה זה נשמע שדווקא כדורי משככי כאגי ראש כדאי. יש מגוון.
    בתור התחלה תנסי אקמול (שני כדורים) ברגע שאת מרגישה והכאב אמור להתחיל (לפעמים זה מתחיל עם טשטוש או בחילה לפני שיש ממש כאב). יש גם אופציות של כדורים אחרים כולל טיפול מניעתי (לוקחים קבוע כל יום על מנת למנוע את ההתקפים).

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ALS ותורשה
    אלמונית
    06/07/2011

    שלום,
    נניח שזוג מתחתן, ולאביו של הבעל יש ALS, מה הסיכוי שלאחד מילדיהם יהיה גם ALS?
    ובאותה נשימה: מה הסיכוי שלבן הזוג עצמו יהיה ALS?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ALS ותורשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ALS ותורשה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/07/2011

    ALS אינה מחלה מדבקת ולכן לבן זוג לא ידבק . לגבי תורשה בדכ המחלה היא ספורדית ולא קשורה לגניטיקה אבל יש אחוז קטן של מקרים שהם גנטיים וזה די נדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקוד ראייה ותנועה.
    אבי
    06/07/2011

    שלום.. שמי אבי כבן 29,לפני כשנתיים אובחנתי כבעל לקות ראיה convergence insufficiency עברתי סידרה של טיפולים (טרפיה ראייתית) חל שיפור ניכר ביכולותיי הוויזואליות אך מנגד אני מוצא את עצמי כאלו כל מוחי טרוד במערך הראייה, דומה כאלו החלק הקדמי החל לתפקד במלוא המרץ, אך מאחר והדבר מלווה במעין תחושת פול גז על ניוטרל (כאלו מוחי קודח בעבור ראייה)..
    אני חייב לציין שבעבר הייתי תשוש רוב שעות היום מה שלא כך היום, אבל מבחינה קוגניטיבית קשה לי לחשוב ולנהל דו שיח עם עצמי (כאלו אין לי שקט מוחי)
    מה שהביא אותי למחשבה שאולי יש לי איזו תסמונת נוירולוגית אשר גרמה לבעיית המיקוד מלכתחילה..
    אשמח אם תוכלו לעזור לי..
    בעיות נוירולוגית שאני מודע להם:1. מיקוד ראייה 2. משהו כמו הפרעת קשב (בהקשר לכך ניסיתי בעבר ריטלין והתוצאה הייתה גרועה, משהו כמו בלק אאוט לא יכול לחשוב ולהתרכז). 2. אני לא יכול לנתק בין הידיים לרגליים (נניח לשחות חתירה) לעולם הרגלים יתפקדו בקצב של הידיים.
    למותר לציין כי אינני רואה בהמלצתכם כל אבחון מחייב, אני מחפש כיוון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיקוד ראייה ותנועה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אבי
    06/07/2011

    ועוד דבר, מצאתי כי הרפיה מינית (אוננות) ממתנת את תחושת האובר דוז הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקוד ראייה ותנועה. - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/07/2011

    אני לא רואה בתלונות שלך בעיות נוירולוגיות . אך כדאי להתיעץ עם נוירולוג שיבדוק אותך בכל מקרה יתכן ויש גם השפעות נפשיות על התלונות שלך תקח את זה בחשבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירך רדומה
    יוסי
    06/07/2011

    במשך כמה חודשים הירך (שמאל)שלי היתה נרדמת (בא והולך).
    לפני כחודש עברתי ניתוח בקע במפשעה ימין ומאז התחילה הירך להיות רדומה באופן רצוףובנוסף גם דקירות חזקות(לקחתי ליריקה שהורידו חלק משמעותי מהדקירות) ומאז באופן רצוף הירך רדומה (גם אחרי 6 טיפולי דיקור)לפי הנוירולוגית הניתוח לא קשור לירך שמאל רדומה אלא עצב פגוע או משהו כזה וזה רק עניין של זמן עד ש"העצב יתרפא" לדבריה שבועות או חודשים.
    יש פתרון או דברים נוספים שאפשר לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירך רדומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירך רדומה - תגובה

    אייל קליין
    06/07/2011

    בגדול אני גם מאמץ את גישת הנוירולוגית שלך. בנוסף הייתי פונה גם לאורטופד כדי להעריך האם הרדימות הזו נובעת מעמוד השדרה. הרדימות גם יכולה לנבוע מעצב כלוא שעקב הלחץ עליו מופיעים הסימפטומים האלה. רצוי גם לבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לטפל בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • topitrim וגלולות
    עדית
    06/07/2011

    שלום
    אני בת 27 נוטלת טופיטרים כ100 מ"ג ליום עקב התקפות מיגרנה קשות
    רופאת המשפחה שלי אמרה לי שהן מפחיתות את יעילות הגלולות ועליי לשקול אם להמשיך את נטילת הגלולות.
    האם עליי להחליף אמצעי מניעה? (הנוירולוג שנתן לי את הכדורים לא ציין את העובדה הזו)

    תודה
    בברכה, עדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    topitrim וגלולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • topitrim וגלולות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/07/2011

    אכן יש השפעה על גלולות עליך לקחת גלולות במינון הורמונלי גבוה יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות כאבי ראש ועירפול בהכרה
    גדי
    05/07/2011

    שלום רב,
    אימי בת 58 סכרתית (סוג 1)
    לפני 3 ימים בעת ירידת סוכר דרסטית הוא חוותה כאבי ראש חזקים , הקאות ועירפול בהכרה.
    היא פונתה לבית חולים שם ביצעו בדיקות ct וניקור מותני
    הבדיקות לא מצאו ממצאים שיכולים להסביר את התופעות שחשה, אולם נמצא גידול שפיר שלדעת הרופאים ניתן לחיות איתו.

    בנוסף היא מרגישה לעיתים לחצים באוזניים.

    שאלתי היא מה יכול להיות ההסבר לתופעות אליו?
    האם ירידה דרסטית בסוכר יכולה לגרום לכאלו תופעות
    אולי דלקת אוזנים יכולה להסביר זאת...
    איזו בדיקה עלינו לבצע על מנת לגלות את מקור הבעיה?

    תודה מראש

    רוית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות כאבי ראש ועירפול בהכרה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/07/2011

    בדכ ירידת סוכר דרסטית יכולה לגרום לכל התופעות . אם עברה באשפוז סיטי LP ו EEG אין צורך בברור נוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG
    מיטל
    05/07/2011

    שלום, אני בת 22, בריאה, ללא מחלות במשפחה, לא נוטלת תרופות (מלבד תוסף ויטמין בי 12).
    לאחרונה (כ-3 חודשים) התחלתי לשים לב לתופעה שהציקה לי- רעד עדין בידיים בסיטואציות/תנועות מסוימות.
    לאחר בדיקות דם נמצא כי בי 12 ופעילות בלוטת התריס תקינה. הנוירולוג אמר שהכל נראה לו תקין אך שלח אותי לבדיקת EEG, אני טיפוס קצת לחוץ וחששתי מאוד מהבדיקה, במהלך הבדיקה הייתי בלחץ ולכל אורכה הדופק היה מהיר, כאילו אני רצה..בגלל הלחץ מהסיטואציה.
    השאלה שלי היא האם דפיקות הלב המהירות (במיוחד בשלב של גירוי האור) עלולות להשפיע לרעה על תוצאות הבדיקה ולהוביל למסקנות מדאיגות?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת EEG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת EEG - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    07/07/2011

    יתכן ואת סובלת מרעד פשוט ואין צורך להתיחס לזה. EEG לא מושפע מדופק מהיר ואין השפעה לזה על התוצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום