מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אירוע מוחי ופרכוסיםיסמין11/04/2013
שלום,
אבא שלי בן 61, לפני 11 חודשים עבר אירוע מוחי איסכמי עקב חסימה מלאה בעורק הקרוטיד מצד שמאל. ומאז הוא מרותק לכסא גלגלים עם פלגיה בצד ימין וחוסר יכולת לדבר מה שנקרא אפזיה נראה לי. במהלך החודש האחרון התחילו ערכי לחץ הדם לעלות הרופא העלה לו את המינון של תרופת נורמיתן ועדיין לחץ הדם לא ממש מתאזן , לפני שבועיים הוא קיבל אירוע של פרכוס חלקי ביד ימין במהלך ההתקף הוא בוהה ולא מגיב וזה נמשך לשניות, לאחר מכן הוא נהייה עייף והולך לשון, יש לציין שבמהלך ההתקף הוא לא מאבד הכרה ולא מתעלף. ולפני כמה ימים הוא קיבל שני התקפים נוספים שבנוסף לסימנים הקודמים היה מיצמוץ בעין שמאל ,.
הסענו אותו למיון צפת שם ביציע בדיקת CT מוח שלא הראתה סימנים של אירוע חדש רק מה שהיה מקודם, ובדיקת EEG ערנות שהדגים האטה הימספיראלית משמאל לא פעילות אפילפטיפורמיות, ולאור התמונה הקלינית לפי עדות שלנו מההתקפים שתארנו לרופא אבחן חשד לאירועים אפילפטיים קרוב לוודאי עקב נזק מוחי המיספרלי משמאל ולכן הוחל טיפול ב"טגרטול" והעלה מינון ל300 מ"ג פעמיים ביום.
השאלה שלי האם זה נכון ומומלץ לתת לו הטיפול למרות שאין עדות לפעילות אפלפטית ב EEG? כי הטיפול גרם לו להיות חלש ומנומנם כל הזמן וזה מפריע לו בשיקום ובפיזיוטרפיה
ובנוסף האם הפרכוסים קשורים לעליית לחץ הדם והם חולפים או שכן זה אפלפסיה? ולציין שאין מקרים של אפילפסיה במשפחה.
ואם כן, אז האם הוא צריך לקבל את הטיפול לכל החיים? ומתיי צפויות תופעות החולשה והנמנום לעבור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי ופרכוסים - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013הוא חיב לקבל את הטיפול לא משנה מה יצא ב EEG כי גם EEG תקין לא שולל ארוע של התכוצויות התרופות מרדימות והיה צריך להעלות אותן בהדרגה של 100 מג פעמיים ביום וכל יום לעלות ב 100 מג עד המינון המלא התופעות כנראה יחלפו עם הזמן יש לבצע רמת תרופות בדם על מנת לוודא שאין לו עודף תרופה בדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי עקביות בבדיקת EMGדלית11/04/2013
שלום,
אני מבקש לציין שאני מבקש את עזרתכם כנוירולוגים ולא באפלפסיה , כי יש לי קושי טכני להעלות קבצים להודעות בפורומים אחרים. אז אבקש מאד ובאופן חד פעמי תשובה לשאלה טכנית בעיקרה:
סובל בשנים אחרונות ממיחושים כנראה נוירופתיים(סיבים דקים) , ולא בגלל בעיה אורטופדית.
לפני 3 שנים עשיתי EMG בדיקת הולכה ויצא ברגליים בעייתי קצת.
לפני חצי שנה עשיתי באתו מקום ורופא , בדיקה חוזרת, שדיברה על החמרה ברורה.מצ"ב
שלשום עשיתי בדיקה חוזרת במקום אחר שדיברה על 'תקינות מוחלטת' על אף שהמיחושים גברו.מצ"ב2
1.האם הבדיקות בכלל ברות השוואה?
2.מה המרכיב הסובייקטיבי בהערכת הבודק/מבצע EMG.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה טריה
דלית11/04/2013
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה
דלית11/04/2013אפשר להוריד את התמונות בקלות למחשב(קליק ימיני-שמירת תמונה בשם) ולהגדילן לצפיה טובה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההערה - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013הבדיקה חלקית בלבד אבל נראית תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי עקביות בבדיקת EMG - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013בדיקת האמג יכולה להיות מאד מדויקת אבל תלוי מי הרופא שעושה אותה כי כל פעם יכולים לצאת מספרים אחרים בעלי משמעות אחרת אל לא מדיקים בגירויים לכן אני ממליצה לבצע את הבדיקה רק או באיכילוב או בוולפסון או באסף הרופא זה הכל אחרת תוצאות יכולות להיות שונות מאחד לשני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתריעקב10/04/2013
שלום ד"ר
אני גימלאי בן 65 ולפני למעלה מ- 10 שנים אובחנתי בבדיקות שגרתיות בעבודה כסובל מרמה גבוהה של הומוציסטאין (למיטב זכרוני פי 4-5 מהמותר/ כ- 70 ). מאז אני לוקח קבוע כל ערב כדורי FOLIC ACID 5 mg ו - TRIBEMIN 20 mg .
כל בקשותי מרופא המשפחה לבדוק את רמת ההומציסטאין בכדי לדעת האם המצב הוטב/החמיר ולוודא האם המינון של התרופות נכון - נדחו על ידו בנימוק שלא משנה מה התוצאה אתה מקבל את התרופה הנכונה.
אני רחוק מלהיות שלם ושקט עם תשובה זו ולענ"ד אני זכאי לדעת את רמת הסיכון שלי ולשקול ולהתעניין האם אני מקבל את הטיפול המיטבי.
אודה על התייחסותך.
בברכה
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013גם אם הומוציסטאין כעת תקין עליך להמשיך לקחת חומצה פולית וויטמין בי 12 כל החיים ץ
מספיק לקחת כדור של חומצה פולית וויטמין בי 12 בכמויות נכונות חומצה פוולית 5 מג ובי 12 1000 מיקרוגרם ליום ואין צורכ בטריבמין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומוציסטאין - הבהרת התשובה
יעקב14/04/2013שלום ד"ר רונית ותודה על תשובתך.
עדיין לא הבנתי מתשובתך, האם אין חשיבות לבדוק את רמת ההומוציסטאין ? האם אין הבדל בטיפול ו/או במינון אם החריגה היא פי 2 או פי 4-5 מהנורמה ?
האם ידוע לך אם קופות החולים אכן מתחמקות מלבצע בדיקה זו ומנחות את רופאי המשפחה בהתאם ?
תודה על תשובתך
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפשעהאביעד09/04/2013
שלום רב, מזה זמן גירוי ולעיתים דקירות בצד ימין ובצד שמאל בכל האזור שבמפשעה וסביבה בירך ועל שק האשכים, כמעט אך ורק במצב ישיבה ובשכיבה על הצד כשהמקום נמתח ונלחץ. רופאי עור אומרים שאין בעיית עור במקום והבעיה מושתקת באמצעות משחת לידוקאין אלא שהיא נותנת מענה לזמן קצר מדי של שעה שעתיים. רופא העור מעריך שהעצבים / משהו השרירים שם מגורים ורגישים מאוד כתוצאה ממשהו אורטופדי או נוירולוגי (שריר או דלקת פנימית או עצב שאולי מקרין וכד'). מה יכול להיות כיוון לאבחון ופתרון ? האם יש פתרון אלחושי סביר וזמין ? נוירולוג אמר בעבר שליריקה וכד' לא מתאימה למקרה ושבלוק עצבי הוא נקודתי ולא צפוי להיות פתרון של ממש, מה גם שאולי יש דלקת פנימית בשריר / גיד / ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במפשעה - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013יש לשלול בקע הרניה במשפעות ואם זה לא קיים אחרי שעשית אולטרסאונד יש לשלול בעיה גבית תחתונה מאזור די 10 בגב ץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלבשת סד מנוחה לאדם אחרי CVAעדי06/04/2013
שלום
יש לי שאלה לגבי הנחה נכונה של סד מנוחה סטטי לכף היד שקיבלנו עבור אדם מבוגר לאחר CVA. אמרו לנו להניח אותו בשעות היום. האם ניתן להתחיל להניח את הסד מהתחלה לכל אורך היום או עדיף להתחיל בהדרגתיות למספר שעות בימים הראשונים ואז לימים שלמים? מה היא ההדרגתיות הנכונה אם יש צורך בה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבשת סד מנוחה לאדם אחרי CVA - תגובה
אייל קליין08/04/2013אם היד לא מאוד נוקשה אפשר להניח למהלך כל היום. אם יש נוקשות רבה וקשה לפתוח את האצבעות צריך לבצע בהדרגתיות, להתחיל משעה בבוקר ושעה אחה"צ ובהדרגה כלפעם שעה נוספת. אין צורך לשים את הסד שעת השינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת התעלפותדור05/04/2013
אני בן 27,בריא לרוב ובשנתיים האחרונות הנורולוגים שביקרתי אותם חושבים שאני סובל מלחץ(יש לי תחושה של נקודת לחץ בראש).
אבל ביומיים האחרונים אני מרגיש בעיקר בלילה תחושת של חוסר דם בראש וכשאני עוצם את העיניים יש תחושה של כאילו הבהירות משתנה. בתגובה ראשונית הלב שלי קופץ ומתחיל לדפוק מהר.
האם יש לי סיבה לחשוש ממשהו ואייזה בדיקות כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת התעלפות - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/04/2013נשמע באמת לפי התלונות כמצב של לחץ נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר גלעדאסראא בת 38 ו02/04/2013
שלום ד"ר כבר איזה שנה שאני באה לישון יש לי תקווציות מתוך שינה עברתי eeg תקין emg תקין ובתקופה כ כמה חודשים יש לי סחרחורות מרגישה שעומדת לפול ושאני באה לישון נרדמת מרגישה כמו איזה פליש באיזור העיניים ואז מתחיל תקוויציות של הגוף לפעמים תקווציות חזקות לפעמים חלשות עברתי לפני כי שבועיים אמראי ראש כי יש לי גם שני ילדים בת 13 סובלת מאפלפסיה עמ דספלזיה מוחית וילד עמ אפלפסיה מורכבת והתשובה של האמראי כך מוקד לא ספיציפי קטן בחומר הלבן סוב קורטיקלי ,עכירות מסטואידלית מזערית משמאל וההתקווציות האלו כל יומ כל לילה ולפעמים כף היד שלי ימין וכף רגל ימין רעידות של דקה בערך מה זו התשובה של האמראי בבקשה ?זה קשור גם לאפלפסיה ?ומה עד עלי לעשות בבקשה אני מודאגת לפעמים שאני ישנה אני לא מרגישה איך ישנתי ואני מתעוררת עמ ים סחרחורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר גלעד - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/04/2013הממצא במרי אין לו משמעות חולנית. משמעותית בכל מקרה טיב בהתכווצויות לא ברורות את צריכה לעשות בדיקת מעבדת שינה או בדיקת וידאו אאג על מנת לראות בדיוק מה קורה באותו זמן לבצע EEG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפטומים מלחיציםחן30/03/2013
שלום, ברצוני לדעת על מה סימפטומים של חוסר יציבות בהליכה, דיבור חסר הגיון המאופיין בבלבול, שכחה של דברים שקרו לפני מספר דקות יכולים להעיד?
בנוסף יש גם סימפטומים של הזיות, סיוטים בלילות עד כדי התעוררות תוך צעקות וחרדה.
מדובר על גבר בן 55, ההתדרדרות היא מהירה לאחר חוויה שהייתה טראומטית עבורו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימפטומים מלחיצים - תגובה
אייל קליין03/04/2013יתכן שמדובר בפוסט טראומה, יש להתייעץ עם פסיכיאטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרסטזיהאורנית28/03/2013
מה פירוש המילה פרסטזיה בהקשר נוירולוגי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרסטזיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013תחושת נימול או שריפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה פסיקולציותאורנית28/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה זה פסיקולציות - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013מונח רפואי בגדול קפיצות שרירים לא רצוניות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אפשר להגיד שזה
איילת02/04/2013האם אפשר להגיד בעצם שזה רפלקסים או האם זה נראה כמו רפלקסים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ALS ומחלת דושןאורנית28/03/2013
האם 2 המחלות הן אותו הדבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ALS ומחלת דושן - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013ממש לא. דושן זו מחלה גנטית המתחילה בגיל מאד צעיר ו als. זו מחלה. נרכשת בגיל המבוגר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הירדמות של חצי מהפניםנעמי28/03/2013
בשבוע האחרון אני מרגישה כאילו כל צד ימין של הפנים..כאילו רדום..כמו כן, כשמסתכלים הוא נראה מעט נפוח יותר מצד שמאל.לפני חצי שנה עברתי כריתה של בלוטת התריס בגלל פפילרי וטופלתי גם ביוד 50 .כיום אני לוקחת יוטירוקס ומאוזנת.האם זה יכול להיות תופעת לוואי?..ואם זה לא קשור מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הירדמות של חצי מהפנים - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013אם המקום נפוח יש להתייעץ עם הרופא שלך אולי קשור אם אין נפיחות זה יכול להיות משהו נוירולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- gbmאנונימי27/03/2013
האם בנאדם עם הישנות של GBM יכול לעורר את הגידול לאחר שנים ע"י שאיפת עשן של סיגריית חשיש שלא באה ממנו ?
אשמח לתשובה .. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר gbm - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013לא העישון לא קשור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשנאנא24/03/2013
הי
לבעלי יש כאב ראש הולך וחוזר ..הוא מטופל בתרופות ליתר לחץ דם ..(ומדללים)
בביקור אצל ניורולוג נתן לו הפניה לסי טי ראש והוא לא כל כך מתלהב לעשות סיטי..פחד מקרינה גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013אם זה כאב ראש ישן סובל מזה שנים והבדיקה הנומרולוגית תקינה אז אין צורך לבצע סיטי מוח אם מדובר בכאבי ראש חדשים. שונים יש צורך לבצע סיטי מוח או החמרה משמעותית בכאבי הראש יש צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהrubi24/03/2013
שלום רב,
הנני סובל ממיגרנות שנים רבות.
לאחרונה יש לי התקף כמעט כל יום.
אני נוטל:
tritace
crestor
cartia
normiten
הייתכן שאחד מהגלולות הללו משפיע עלייפתאום וגורם להתקפים רבים שכאלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013בדך לא מהתרופות האלה אבל יתכן שכאבי הראש החמירו אם אתה נוטל. תרופו ת לכאבי ראש כמו אוויל אופטלגין וכד בתדירות גבוהה. במקרה זה כאבי ראש מתגברים או מצבי לחץ מגבירים את התדירות אולי כדאי להחליף את הנורמייטן. בדרלין יש להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)


