מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח בדיקת EEGג24/03/2013
תאונת דרכים לפני חודש, מטופלת בטגרטול בשל התקף גרנד מל בודד לפני 19 שנה,
ממצאי בדיקת EEG: תרשים ערות, הרקע הכללי מכיל פעילות אלפא וביטא מעורבת בהתפרצויות חוזרות של גלים איטיים וחדים. נישום יתר והבהובי אור לא גרמו להפרעות נוספות. רושם כללי: נטיה לפעילות פרוקסיסמלית אטית וחדה.
אודה מראש על פענוח הבדיקה, חג שמח וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013ב EEG יש נטיה לפעילות אפילפטית כנראה שמלווה אותך הרבה שנים ללא קשר לתאונה זה אומר שאסור לך להפסיק את הטיפול לאפילפסיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח EEG
ג27/03/2013עלי לציין שמאז התאונה יש לי סחרחורות ואני מאוד עייפה, תופעות שלא היו לפני התאונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם הבדיקה לעיל מבוצעת
איילת02/04/2013האם בדיקה כזאת מבוצעת ב-EEG רגיל או ללא שינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת EEG
ג02/04/2013רגיל - בעירנות ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
איילת04/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/04/2013אלה תופעות ידועות לאחר תאונה והן חולפות בדך לאחר זמן רב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותדנה23/03/2013
שלום, לפני כיומיים אבי בן 75 הרים את ראשו באופן חד ולפתע הרגיש הצלבה בעיניים כראייה כפולה. לאחר מנוחה קלה זה חלף. לאחר יום או יומיים גילה שיש לו לחץ דם גבוה (כשהוא לא סובל מלחץ דם בד"כ) אילו בדיקות כדאי לעשות וכן מה נראה לך שהסימנים הללו יכולים להיות? האם יש ממה לדאוג? (בבדיקה נוירולוגית פשוטה שעשתה לו רופאת המשפחה ראתה שהוא בסדר ונתנה לו לעשות דופלר צווארי ובדיקות דם בלבד). מהי דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013זה יכול להיות מלחץ דם גבוה או לחץ פתאומי על כלי דם שעוברים בצוואר שגרמו לירידה חולפת של אספקת הדם למוח כדאי לעשות ברור אצל נוירולוג אולי צריך אספירין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה..ויקטור21/03/2013
מיואש..קרוב לשלוש וחצי שבועות אני מרגיש רע!זה התחיל בשבועיים סחרחורות חוסר יציבות,זרמים בצוואר וקפיצות של השרירים המינון שלהם טיפה ירד ובשבועיים האחרונים התחיל לי קוצר נשימה כאב לנשום עמוק,חוסר יכולת לפהק זה נתקע,ושיעול יבש והרגשה כללית לא טובה אני מרגיש שהצוואר שלי טיפה חלש ורך לי מידי בשלוש שבועות האלה והנתון שהכי הכי מדאיג אותי הוא שכף יד שמאל נרדמת לי קבוע בשינה ושאני קם בבוקר היא רדומה וגם אחכ יש חוסר תחושה כזה. אני מנסה לחזור לתפקוד מלא אבל כל מאמץ קטן אם זה הליכה אם זה צילום שאני עוסק בוא מלווה בסיחרור קטן וחוסר יציבה. מה לא בדקתי!! MRI מוח,אימג׳,בדיקות אצל אולי 3 נוירולוגים,אורטופדיה,בתי חולים,בדיקות דם גם של בי 12,רופא ריאות בגלל הנשימה..הכל ללא ממצא חריג.הרופאים אומרים לי שזה ויראלי אגב עשיתי בדיקת דם לפני 4 ימים הcrp שלי היה 1.5 ואחרי שלושה ימים היה 2.1 ...ללא התייחסות של הרופאים..אגד התסמינים עם הקפיצות שריר באים מידי פעם ...מיואש,עצוב ואובד עיצות..חיי כבר לא אותו דבר מקווה שתעזרו לי אגב..במנוחה השרירים קופצים הרבה..כל פעם במקום אחר....הרוב ברגליים שוקיים ירכיים וידיים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה.. - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013התופעות בהחלט יכולות להגרם מלחץ נפשי אבל אם השרירים קופצים. יש לבצע אגם במכון טוב כמו למשל באיזה בית חולים עם הכנסת מחט לשרירים על מנת לבדוק את. התופעה ויש גם לשלול. מחלה כמו מאסטוניה גרביס שזו מחלה. שמגיעה עם עייפות מרובה וחולשה בשרירים לכן כדאי לבצע אמר במקום טוב בשלב ראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לדבריך
ויקי24/03/2013עשיתי emg במכון מור בני ברק לא מספיק טוב?? בקרוב בעזרת השם אעשה במכון מור בחדרה שוב זה לא מספיק?! אני מפחד מאוד... הקפיצות שרירים באים הרבה לאחרונה והצוואר נראה לי קצת חלש וזה מאוד מתיש לשמוע שגם בדיקה כמו emg לא בטוחה... מה אעשה. :/...עזרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה הסבר תשובת בדיקהאיציק21/03/2013
עשיתי בדיקת EMG ברגליים בעקבות נימול והתשובה היא: התקבלו תשובות F ארוכות לעצבי הטיביאליס. H REFLEX התקבל ארוך מעט דו צדדית. לסיכום: רדיקולופטיה בגובה S1 דו צדדית. איןן עדות לנוירופטיה דיסטאלית סנסורית או מוטורית. אודה להסבר. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה הסבר תשובת בדיקה - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013לפי הבדיקה מדובר בגירוי שורשי שנובע מחוליות בגב שלוחצות על עצבים שיוצאים מעמוד שדרה ואין בה בעצבים הפריפריים כלו מר הכל נובע מהגב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהמודאגת21/03/2013
האם אגיסרק יכול לגרום למיגרנה? אם כן אז איך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013לא אז למה את לוקחת אגיד רק ומה עוד לוקחת גלולות ויטמינים תרופות אחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG תוצאות בדיקהרותם20/03/2013
שלום,
ברצוני לברר מה המשמעות של תוצאות הבדיקה להלן.
תרשים ערות.
הרקע הכללי מכיל פעילות אלפא אחורית וביטא קדמית.
מדי פעם נרשמה פעילות טאטא ודלתא באיזור פרונטו-טמפורלית שמאלי.
נישום יתר והבהובי אור לא גרמו להפרעות נוספות.
רושם כללי:
האטה פרונטו-טמפורלית שמאלית בלתי קבועה.
הערות:
תרשים ערות-פוטיק ונשום יתר מ.מ
תודה רבה רותם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG תוצאות בדיקה - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013ממצא לא ספציפי יש להמשיך ולעשות הדמיה מוחית כמו סיטי מוח או מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סי טי עם חומר ניגוד- חולת מיאסטניההילולי19/03/2013
שלום לכולם!
לא מזמן אובחנתי כחולת מיאסטניה.
התבקשתי לעשות סי.טי חזה לבלוטת התימוס עם חומר ניגוד.
לא מעט אנשים מפחידים אותי על היוד שהוא מסוכן לחולה מיאסטניה.
הרופא משפחה שלי והנוירולוג אמרו שאין בעיה עם זה.
אבל...אני עדין חוששת ומפחדת ואני אפילו לא יודעת ממה !!
אשמח אםתוכלו לייעץ\להרגיע
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סי טי עם חומר ניגוד- חולת מיאסטניה - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013אין בעיה לעשות את הבדיקה עם יוד בתנאי שאת לא רגישה ליוד רוב האנשים אינם רגישים ולא ניתן לבדוק את זה מראש לכן כדאי שתעשי עם יוד זה חשוב בשבילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רונית קודם כל תודה.. יש לי עוד
הילולי27/03/2013שאלה.. בסוף עשיתי את הסי טי בלי חומר ניגוד..
ולא נמצאה בלוטת התימוס.. לשמוח או להתבאס מזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רונית קודם כל תודה.. יש לי עוד - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013לשמוח כי אחרת צריך ניתוח להוצאתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם בדיקת CT ללא יוד תיתן
רחל28/03/2013האם בדיקת CT ללא יוד תיתן תוצאה לא מדוייקת או שהבדיקה לא תבוצע כראוי? (במידה ויתנו תחליף ליוד לחולי מיאסתניה).
האם רק לחולי מיאסתניה זה חשוב שהבדיקה תבוצע עם יוד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם בדיקת CT ללא יוד תיתן - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2013תוספת יוד לא רק בחולי מי אסטוניה חשובה כי היא משלימה בדיקות כמו למשל סיטי מוח וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולמי שיש רגישות ליוד
איילת02/04/2013ולמי שיש רגישות ליוד ויתנו לו תחליף ליוד אז הבדיקה לא תיתן את אותה התוצאה כמו הבדיקה עם יוד ? (מבחינת הכל: דיוק, אמינות, יעילות)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד''ר רונית גלעדאסראא18/03/2013
שלום ד"ר רונית כל כמה חודשים מלני שנה הייתי מרגישה סחרחורות וכאילו משהו הולך לי בתוך הראש הייתי מרגישה כמו שעומד משהו לתפוצצ לי בראש עם המון סחרחורות לא יודעת איך אסביר את זה עדיין בערף כל שבועיים יש לי את הבעיה הזאת שאני באה ללכת טיפה ברגל מרגישה בחרחורת ומשהו לא בסדר בראש מרגישה שהראש עומד לתפוצצ שאני ישנה יש לי הרבה תקווציות בגוף מצד ימים רגליים וידיים והמון סחרחורת לפעמים נרדמת לא מרגישה מתי ישנתי עשיתי בדיקת emg וEEG ,תקינות יומ שישי האחרון עשיתי בדיקת אמראי מוח מופיע בבדיקה מוקד לא ספציפי קטן בחומר לבן סוב-קורטיקלי ,עכירות מסטואידלית מזערית משמאל מה זאת אומרת אומרת בבקשה התשובה הזאת ולאיזה בדיקות עד לפנות ?או איזה טיפול אמורה לקבל בנתיים אני מקבלת תרופה טריל cr400 ועדיין יש לי הרבה תקווציות בידיים ורגליים (יש לי ילדה עמ אפלפסיה ודספלזיה מוחית ועד ילד לפני שנה בכתה א התחיל פרקוסים ללא חום עמ אבוד הכרה וריר מהפה והוא גם עמ הרבה תקווציות במהלך השינה יש לו אפלפסיה מורכבת עדיין לא ברורה ....... תמליצי לי בבקשה למי לפנות ומה פירוש התשובה של האמראי שלי תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד''ר רונית גלעד - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013הממצא במרי לא ספציפי ולא גורם לך לכל התופעות שתארת. התכווצויות בידיים וברגלים יכול לנבוע מכדורים למשל נגד שומנים שאת לוקחת או כדורים אחרים אם אגם תקין גם כשהוכנסתי מחט אז אולי מדובר במתח לגבי הסחרחורת כדאי לעשות eng. בדיקה של שווי משקל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכת קור בבהונותרועי17/03/2013
שלום,
לפני כשבועיים הייתי במילואים בשבוע אימונים בשטח ברמת הגולן. הטמפ' בלילה היו נמוכות מאד ובשילוב עם לחות גבוהה (שמסתבר שהנעל הצבאית לא עמידה להם) כפות הרגליים חוו תהליך מתמשך (לילה לבן שלא נגמר) של הירדמות וכאב לסירוגין. שרדתי, אבל מאז יש לי חוסר תחושה בחלק החיצוני של שתי הבהונות - אני מנחש ששם זרימת הדם הכי נמוכה בתנאי קור קשים. חוץ מזה אין לי בעיה מוטורית שאני מודע לה.
האם זו בעיה עצבית והאם זה הפיך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכת קור בבהונות - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013זו בעיה עצבית. כתוצאה מלחץ מקומי אולי מהנעלים או כווית קור מה שלא נראה לי בכל מקרה אם זו הסיבה אז זה הפיך תוך שבועות עד חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים כאב ולחץלילך17/03/2013
בת 52 בריאה בדרך כללל , לפני 6 שנים התחיל לי כאב ולחץ על שד שמאל זרמים שריפות, עד העום לא נפתרה הבעיה עשיתי כל בדיקה אפשרית . מרגישה גם פעימות חזקות בצד שמאל כל היום קדיולוג שלל מחלות לב ואמר שזה לא מהלב אורטופדים שללו כל ממצא כירוג ובדיקת שד שום דבר , קיבלתי זריקה לבין צילעי ולא עוזר לי שום דבר מה אני עושה מה זה יכול להיות? יכול להיות שיש לי שריר תפוס שגורם לי לתחושות אלו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרמים כאב ולחץ - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013יש לבצע מרי עמוד שדרה גבי. מעבר צווארי לשלול בעיה של הגב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם נוירולוגיותדלית17/03/2013
בן 57,אני סובל מבעיות נוירולוגיות שקשורות לשרירים פריפריים, על רק מחסור לעיתים B12. ורוצה לעשות בדיקות דם מקיפות לעניין זה-אולי זה גם אוטואימונו?
מה צריך לבדוק ? B12 . ומה עוד B6? ומה עוד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם נוירולוגיות - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013לא מבינה נא לפרט את הבעיה איזה בעיה אתה סובל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי ושבץ מוחיאופירה15/03/2013
האם אירוע מוחי ושבץ מוחי זה אותו דבר? מילים נרדפות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי ושבץ מוחי - תגובה
אייל קליין16/03/2013אותו דבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עצבית לא ברורהנטלי14/03/2013
אני בת 25, חולה באנקילוזינג ספונדיליטיס ופיברומיאלגיה כבר כשנתיים.
בשנה וחצי האחרונות התחלתי לסבול לעתים מהירדמויות, עקצוצים ונימולים בעיקר בידיים וקצת ברגליים. זה בא והולך, והירדמות של האצבעות הרביעית והחמישית בכפות הידיים בלילה.
בנובמבר הבעיה התגברה בכפות הידיים והתחלתי לחוש הירדמויות ונימולים באופן אינטנסיבי לאורך היום, בעיקר בעבודה במחשב. הלכתי למומחה כף יד שחשד, בגלל ריבוי המקומות (אולינרי ומדיאני ביד ימין ואולינרי בצד שמאל) שמדובר במשהו מעבר לתסמונת לכידה מקומית, חשד ב-HNPP. עשיתי בדיקת EMG שיצאה תקינה (האמת, עשיתי אותה לאחר שהיה שיפור מסוים), ועזבתי את זה, למרות שהבנתי שהבדיקה לא תמיד אמינה. בינתיים זה השתפר לבד.
בשבועות האחרונים חזרו התסמינים שוב ביתר שאת, והתגברו קצת גם ברגליים (בשוקיים בעיקר), וגם קצת בפנים. אני גם מרגישה לפעמים חולשה ורעד בידיים.
הפעם הלכתי לנוירולוג, שעשה לי בדיקה כללית קצרה ואמר שהכל בסדר (עצבים קרניאלים תקינים, כוח ורפלקסים תקינים, מבחנים צרברלים במפ). אבל לפי מה שהבנתי מלקרוא על HNPP, עדיין יכול להיות שיש לי את הבעיה.
העקצוצים וההירדמויות מאוד מפריעים לי בעבודה , ואני תוהה אם להמשיך לבדוק את העניין בכל זאת. מה היית ממליץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה עצבית לא ברורה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2013צריך לבצע אמג במקום טוב כלומר או במכון אמג באחד מבתי החולים על מנת לוודא שאכן האמג אם הוא תקין זה שולל HNPP .
ואז יש לחפש סיבה אחרת כמו חסר בי 12.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון מור
נטלי14/03/2013תודה רבה על התשובה.
עשיתי את הבדיקה במכון מור - עדיף לעשות בבית חולים?
ובכל מקרה, אני מניחה שעד שאצליח שוב להגיע לבדיקה (במיוחד בבית חולים...) ייקח לפחות חודש-חודשיים, האם התופעות האלו יכולות לגרום נזק בינתיים או שזה תהליך ארוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון מור - תגובה
ד``ר רונית גלעד24/03/2013תנסי להשיג תור באיכילוב אסף הרופא בילי נסיון או וולפסון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות שנמשכות שנה אחרי תאונת דרכיםנליה13/03/2013
היי אני בת 30, באוקטובר 2012 עברתי תאונת דרכים חזיתית לא קשה, אך חוויתי וויפלאש, מאז התאונה אני ממש סובלת מכאבי ראש, סחרחורות, טשטוש ראייה, לעיתים נימול באיזור הפה והסנטר, צפצופים באוזניים ...לפעמים אני ממש מתנתקת ויוצאת מריכוז, כאילו בתוך בועה(קשה להסביר)
כבר עברה יותר משנה אך התופעות עדיין מלוות אותי. יש לציין שבדיקת הסיטי היתה תקינה וכך גם בדיקת א.א.ג
מה זה יכול להיות?? והאם הגיוני שתופעות אלו לא נעלמות??? כבר לא יודעת מה לעשות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות שנמשכות שנה אחרי תאונת דרכים - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2013כן יש הרבה מקרים של בעיות כאלה למשך זמן ארוך אני ממליצה לחפש מקום של שקום לאחר תאונות דרכים יש מקומות כאלה עם טיפולים שכוללים כל מיני תחומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף פרכוסי בגלל קריש דםאופירה11/03/2013
האם יכול לקרות התקף פרכוסי או התקף אפילפסי בגלל קריש דם ? ואם כן באיזה איבר צריך להיות קריש כדי שיקרה דבר כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקף פרכוסי בגלל קריש דם - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/03/2013התקף אפילפטי בעקבות קריש דם במוח יכול להיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


