מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיקימיקי25/04/2013
יש לי נזק מוחי שהיה קיים עוד לפני ומתבטא בכך שאני יכול להיות בתדר אחד אני לא מסוגל לחשוב בראש אלא אם כן אני מדבר בקול רם וזה פוגע בי גם גופנית כשאני הולך לישון אני מתעורר באותה תנוחה כאילו הגוף קופא ויש לי כאבים של קשיון כזה שעוברים אבל שמתי לב שעם הזמן גם הגוף מתעוות אגב אני בן 28 בגיל 22 פרצה לי מחלה פסיכאטרית ואני נוטל תרופות אבל כשסיפרתי לפסיכאטרית על הבעיה היא אמרה לי שזה לא קשור שזה משהו ש היה לי גם בילדות ושזה נזק מוחי האם ידוע לך על מקרה כזה? זה כאילו שנמצא בטראנס ומתנתק שעושה פעולה גם בערות וכנראה גם בשינה ויש לי את זה גם בלי תרופות למרות שאני חושב שמחמירות לי את המצב, בבדיקה נוירולוגית רגילה היתה תקינה אודה לך על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקי - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013מדובר בבעיה פסכיאטרית כדאי לבצע EEG בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מיקי04/05/2013מהי בדיקת eeg ומה היא מאבחנת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- FTCH RTA-ATKV SJUPVטלי25/04/2013
שלום
אני בת 40 בריאה ולא נוטלת תרופות.מזה כשבוע יש לי כאב ראש בקרקפת מצד שמאל מעל האוזן השמאלית. הכאב הוא בנגיעה בראש..וגם כשאני מזיזה את השיער באזור הזה יש כאב והוא מקרין לצוואר כאילו שהצוואר קצת תפוס ..והרגשה של כמו שוק חשמלי מדי פעם. חשבתי שיש לי דלקת באוזן אבל אאג שלל. האם יתכן שזאת התקררות של עצב באזור הזה ? כי לפני שבוע הייתי חשופה לרוחות למשך מספר שעות.
האם זה משהו מסוכן ? אודה לכם על תשובה מהירה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FTCH RTA-ATKV SJUPV - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013כן יתכן דלקת של עצב באזור חיבור בין הצואר לראש אוקסיפיטל נרב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקיםדלית24/04/2013
שלום הבת שלי בת 10 סובלת מתיקים - מצמוצים כבר יותר מחצי שנה.
הלכתי אתה לנוירולג והיא נתנה לה אנקרודין 100 לטיפול במחסור b6
לפני כן לא נעשתה שום בדיקת ויטמינים ולא התגלה מחסור. האם זה נפוץ לתת תרופה זו לילדה בת 10 ? האם זה יכול להזיק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקים - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013לא ניתן לבדוק רמת ויטמין בי 6 לא ברור לי מדוע נתן לה את זה . קשה לטפל בטיקים כי יש כדורים שלא מתאימים לילדים . לכן רצוי להעלם מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקים - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013לא ניתן לבדוק רמת ויטמין בי 6 לא ברור לי מדוע נתן לה את זה . קשה לטפל בטיקים כי יש כדורים שלא מתאימים לילדים . לכן רצוי להעלם מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לא ,מפסיקים את וטמינים?
דלית05/05/2013מה בכלל עושים בדכ , לא עושים כלום??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום לאחר אירוע מוחי בעזרת NLPגל ברזסקי23/04/2013
שלום שמי גל ברזסקי אני מנחה NLP ויועץ זוגי ואישי מוסמך
בעזרת הנחיית NLP אני עוזר לאנשים לאחר ארוע מוחי עם מוגבליות בגפיים לחזור לתפקוד מלא וכן להחזיר את התחישה המלאה בחלקי הגוף שנפגעו
מספר המפגשים הם 5 עד 8 מפגשים את השינוי ניתן לראות מייד לאחר שני המפגשים הראשוניים
ההנחיה יכולה לעזור לכל אחד שעבר ארוע מוחי, החזרה לתפקוד מלא תלויה באמון שנותן המונחה בתהליך וכן בעוצמת הפגיעה
ניתן לפנות אלי במייל חוזר
התשלום הוא רק עבור ההצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה כתובת המייל?
שושנה23/04/2013שלום דר ברזסקי
קראתי את הודעתך. הייתי רוצה לשמוע פרטים נוספים.
מה כתובת המייל שלך?
תודה
שושנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתובת מייל
גל ברזסקי28/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש מארוע מוחימיקה22/04/2013
שלום
מחודש פברואר אני סובלת מהתפרצויות דם מהאף. כמות די גדולה והדימום די ארוך. כרבע שעה. לאט לאט זה נחלש עד שזה מפסיק מעצמו. בסוף הדימום (דם נוזל) מגיע גוש די גדול של דם קרוש. כ 6 ס"מ אורך חצי ס"מ רוחב.
אני חייבת לציין שאני על קומדים בגלל תסחיף ראות שעברתי והערכים בסדר גמור בין 2-3
הייתי אצל המטולוג ששלח אותי להמון בדיקות אבל לא אמר כלום עד שלא יקבל את התוצאות.
בינתיים קוראים לי דברים מוזרים כמו למשל: אני מרגישה שאני בחוסר שווי משקל. פתאום חייבת לאחוז בקיר או משהו שלידי כי אני מרגישה שאני נופלת, יש לי לחץ בראש, מין תחושה כזו כאילו הראש (המוח) מושך ימינה, אין לי בעיה בדיבור אבל בבסיס הלשון יש מין תחושה כזו של כבדות כאילו ללשון קשה לזוז.
כן, יש לי לחץ דם אבל הוא מאוזן עם טיפול של לופרסור, וזודיפ ורמיטנס.
השאלה שלי: למי (איזה רופא) עלי לפנות ע"מ למנוע מצב שחלילה זה לא יתפתח לארוע מוחי...אם זה לא מאוחר כבר?
תודה
מיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש מארוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013כדאי לפנות לנוירולוג להערכה נוירולוגית אך גם לפנות לאאג לעיתים יש כלי דם שמדמם כל הזמן וניתן לצרוב אותו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה ברגלמאיר21/04/2013
לפני 5 חודשים עברתי ניתוח וורדים ברגל(עקב אי ספיקה) מאז יש לי אובדן תחושה ברגל מכף הרגל ועד הברך.
לפני 18 שנה היה לי פריצת דיסק וסבלתי מהקרנה לרגל
מאז הגב כמעט לא כואב לי ולפעמים יש לי כאב קל במרכז הישבן.
רצתילדעת האם אפשר לברר את הסיבה לאובדן התחושה? האם אפשר להחזיר לי את התחושה?
בתודה לתשובה מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה ברגל - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013צריך לברר מה הסיבה האם מדובר בבעיה של הכב או בבעיה עצבית לכן יש לבצע EMG במקרים אלה לעיתים זה חולף ולעיתים לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עזרתך הדחופהתמר21/04/2013
שלום ותודה מראש על העזרה .
אני בת 42, ללא מחלות כרוניות, לא מקבלת תרופות קבועות.
לפני כשלושה שבועות התחלתי להרגיש כאב בכתף ימין שעבר אל המרפק ופרק כף יד ימין. באותו זמן התחילו להתפשט מיחושים דמויי עקצוצים וצריבות למפרקים האחרים עד לאצבעות בידיים וברגליים. כעת אני חשה עקצוצים וצריבות בכל מיני מקומות בגוף (בעיקר בידיים ורגליים) וכן כאבי פרקים ולעיתים גם נוקשות בשרירי השוקיים בתדירות גבוהה הרבה יותר. הלילה הוא הקשה ביותר – אני מתעוררת לעיתים דחופות ומתקשה להירדם. בנוסף לכך אני מרגישה נימולים, עקצוצים וגירודים בפנים ואין שום פצע או שינוי אחר בעור. כל יום נוספים מיחושים שונים – כגון גירוי בקרקפת, רגישות לבגד כלשהו (מפריעים לי פתאום התפרים), רגישות בחניכיים. הלילה כמעט ולא ישנתי. האם מדובר בבעיה נירולוגית או ראומטולוגיה או פסיכיאטרית ? אם כן – מהי. ואם לא – לאיזה רופא עליי לפנות?
בבדיקות דם – כימיה וספירה הכל תקין. בדיקת שתן תקינה.
Rheumatoid factor -6 Streptolysin 224.
לפני כ 7 שנים סבלתי מהתקפי חרדה והבעיה טופלה לבלי שוב וכרגע קצת בלחץ מפני שאבי חולה בסרטן .בילדותי סבלתי מכאבי פרקים ראומטיים אשר פסקו לאחר ניתוח להוצאת שקדים.
תודה מראש מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא עזרתך הדחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013כנראה נובע מחרדות בכל מקרה כדאי להתיעץ עם ראומטולוג רופא פרקים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעויות בנגינהדליה19/04/2013
שלום רב!אולי כבר התייעצתי עמכם,מנסה שוב.הנני בחורה כבת 45 שמנגנת להנאתי בפסנתר.אני יודעת מס' יצירות אךכל פעם שמנגנת,מתפקשש לי משהו,או קלידים לא נכונים,או האצבע כלל לא מנגנת את הקליד.לדעתו של הנוירולוג שלי אין ממצא נוירולוגי המעיד על הבעיה,אך הדבר מעיק עליי מאוד,האם בכל זאת עלול להיות משהו נוירולוגי שגורם לבעיה זו,או האם זה מכד' פסיכיאטריים שלוקחת?או בעיית קשב וריכוז שכנראה אני סובלת ממנה?תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעויות בנגינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/05/2013יכול להיות שאת סובלת מבעיה ברכוז על רקע בעיה פסכיאטרית או כדורים פסכיאטרים לא נראה לי בעיה נוירולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין מע' העצבים לבעיות אורטופדיואני18/04/2013
שלום רב, בת 38. מזה כחצי שנה סובלת מכאבים בברך ימין ובשלושה חודשים האחרונים סובלת גם מנקע בקרסול באותה הברך. עברתי מ.ר.י לברך והברך נמצאה תקינה לחלוטין מלבד כמות מים מזערית. בבדיקת אולטראסונד לקרסול ימין נמצא
גידים הפרונאליים - הודגם טנוסנוביטיס קל
ליגמנטום atfl - הודגמה רצועה מעט בלתי אחידה - ללא עדות לקרע.
האורטופד אומר שבסך הכל , הכל בסדר וצריך להמשיך לחזק את השרירים. הוא לא מבין לגמרי למה עדיין כל כך כואב לי. אני עושה המון טיפולים - פיזיותרפיה ואלטרנטיביים והשיפור קיים אך לא מספיק.
חשבתי שאולי יכול להיות קשר למערכת העצבים בכלל? ואם כן, איזה טיפול מומלץ?
סליחה מראש אם בעייתי לא קשורה, פשוט אני מנסה למצוא מזור למכאוביי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין מע' העצבים לבעיות אורטופדיו - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013אם אין סיבה אורטופדית יש לבדוק אם הכאב לא מוקרן מאזור גב תחתון ל4 מימין אולי כדאי לעשות ברור בכוון זה . אין עצב שמשפיע על הברך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים נמשכים אחרי CVAרונית16/04/2013
שלום,
לפני חודשיים עברתי cva איסכמי. התופעות היו נמלול בצד שמאל: כף יד, כף רגל, שפה עליונה. אושפזתי, עברתי בדיקות (אקו לב, דופלר עורקי צוואר-הכל תקין). בשחרור מביה"ח נאמר כי הסימפטומים יחלפו בתוך שבוע. עברו חודשיים. תחושת הנימול חלשה יותר אך... בכל מאמץ או התרגזות תחושת הנימול מתגברת ביד ובשפה וברגל תחושה של התאבנות וקושי ללכת. בנוסף לתסמינים אלה גם גמגום וקושי בדיבור למשך מספר שניות. הטיפול שקיבלתי עם השחרור הוא פלביקס והמשך טיפול בלחץ דם גבוה. זהו האירוע השני. לפני ארבע שנים עברתי אירוע דומה אלא שאז לא היתה תחושה בכף היד ובכף הרגל וכעבור חודשיים הכל הסתדר. אשמח לקבל הסבר להמשך התסמינים ואם אפשר גם הדרכה לגבי המשך הטיפול (אם יש מה לעשות).
בברכה ובתודה, רון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמינים נמשכים אחרי CVA - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013לעיתים זה נשאר הרבה זמן חודשים אין טיפול לזה אלא רק לקחת תרופות שמורידות את התחושה הזו כמו למשל ליריקה או טגרטול . לא הבנתי מה היה בסיטי מוח . כי אוטם באזור הטלמוס בדכ יכול לעשות תחושה כזו . אולי כדאי גם לבצע EEG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בידיים ובלסתשירי16/04/2013
שלום, בת 32, בריאה. יש לי בעייה של געידות בידיים (לא רק בכף הייד אלא ממש בכל הידיים עד למעלה) זה מורגש פעם םעמיים ביום. יש לי בבוקר כשמתעוררת כבר מס חודשים רגע בלסת ובפנים... בנסוף כבר מעל שנה יש לי מין "עצירה" כזו בעת הליכה... רגל אחת כאילו מפסיקה ללכת. כמו כן הופיעו קצת בעיות בזיכרון, לא כבדות אבל לא נעימות... למשל באמצע דיבור שוכחת מה רציתי לומר.
החשש שלי האם יכול להיות פרקינסון בגילי? היתי בבדיקה נוירולוגית לפני כשנה עקב כאבי ראש ולא נמצא שום ממצא מלבד זה שהרופאה זיהתה שרועדות לי הידיים ואמרה שזו בעיית רעד שלא נובע משום דבר.
אשמח לדעתך... ואיך ניתן לזהות פרקינסון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד בידיים ובלסת - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013נדיר ביותר פרקינסון בגיל הזה . האבחנה נעשית רק באופן קליני . עליך להבדק שוב עי נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוצים מאז תחילת דיאטה חזקהשרון16/04/2013
שלום רב,
אתמול התחלתי דיאטת חלבונים.
אכן אני מקפיד לא לאכול פחמימות למעט בננה אחת ביום.
אתמול החלה לי תופעה מוזרה של עקצוץ מתחת לעפעף.
היום זה שוב קרה לי ובנוסף, אם אני לא מדמיין, עקצוצים בכל מיני אזורים נוספים בגוף בנוסף לעין.
שאלתי האם יכול להיות שזה נובע מדיאטת החלבונים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים מאז תחילת דיאטה חזקה - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013לדעתי לא אבל יש לבדוק רמת ויטמין בי 12 אם היא נמוכה ללא קשר לדיאטה זה יכול לגרום לעקצוצים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקרנות לייד ולרגלמשה15/04/2013
מזה כשבועיים יש לי הקרנות בצד שמאל ,פנים רגל וייד . מין עיקצוצים זרמים קצת רדימות בפנים וכיוצא בזה . זה לא קבוע , זה בא והחולף .
זה מתגבר בעקבות מתחים .
אני בגיל 50 .
תופעות דומות היו לי לפני חמש שנים , ניבדקתי ע"י נירולוג והכל נימצא תקין אז .
זה חלף ושוב חזר .
אני מאוד מודאג , מה זה יכול להיות ?
בברכה
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת הירדמות בצד שמאל
רונית16/04/2013שלום משה,
איני רופאה ואיני רוצה להלחיץ אותך אך לפני חודשיים חשתי תופעות של נימול (כמו כשהיד או הרגל נרדמים) וחשבתי שזו תופעת לוואי של תרופה חדשה שקיבלתי כי קראתי בעלון שלה שיכול להיות עיקצוץ. ביומיים הראשונים זה בא וחלף במין פולסים כאלה כל כמה דקות. ביום השלישי הנימול הפך קבוע ואושפזתי . לאחר הבדיקות (סי.טי וכו') נקבע שזהו אירוע מוחי. אני יכולה רק להמליץ לך שלא לחכות. גש לרופא המשפחה, שתף אותו ותן לו להחליט עבורך על המשך טיפול.
הרבה בריאות, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקרנות לייד ולרגל - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013יש לעשות ברור כולל MRI מוח . וכן בדיקות ללב וקרישיות יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילוזית ריחמאי15/04/2013
שלום רב,
זה כמעל חודש אני מריחה ריח שלניקיון באפי אשר אינו במציאות.
על פי הבנתי הסיבה יכולה להיות גסטרולוגית או נירולוגית(?).
פניתי אל רופא המשפחה אשר הפנה אותי לגסטרולוג(טרם הספקתי לקבוע תור) במחשבה שהסיבה היא חיידק בקיבה. איזה חיידק גורם לכך?
האם באופן חד משמעי ניתן לאמר שאין קשר נירולוגי?
מה עוד יכולות להיות הסיבות וכיצד אתם ממליצים לי לפעול?
אודה על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילוזית ריח - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/04/2013יש לבצע EEG בדיקה מוחית לשלול בעיה מוחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי קשה אצל מבוגרירון12/04/2013
שלום,
מקווה שאני פונה למקום הנכון..
סבי בגיל הגבורות עבר אירוע מוחי קשה לפני כשבועיים ימים. הוא אושפז בביה"ח במרכז הארץ. ביום הראשון לאשפוזו נודע לנו מהצוות הרפואי שסבי עבר אירוע מוחי באמצע הלילה ומספר שעות אח"כ בבוקר הוא אושפז.. מצילום נראה כי אין לו שטף דם במוח ויתכן שנפגע קלינית ממשהו אחר או כתוצאה מלחץ דם גבוה. לעת עתה, אין שינויי במצבו. הוא מוזן לזונדה להספקת מזון ומחובר לחמצן (מידי פעם הרופאים מסירים ממנו). נראה כי הוא סובל משיתוק בגפיים הימניות (יד ורגל). הוא רק יכול להביט בנו מידי פעם וברוב שעות היממה הוא ישן.
אציין שהוא סבל בשנתיים האחרונות מלחץ דם גבוה מעת לעת. אציין גם שביום הראשון לאשפוזו היה לו 220 לחץ דם ולאחר מספר ימים הלחץ ירד ונותר כמעט קבוע נמוך מזה עד היום.
עוד אציין שבמחצית השנה האחרונה היה לו כאבי ראש, סבל מהיעדר זיכרון (לא באופן קבוע), מעט לדבר, היה לו צורך בסיעוד כמעט מלא למשל, לשם אכילה, לעשיית צרכים ובהליכה. כמו כן, הוא נושם בכבדות.
שאלותיי הן:
1. האם עלולה להיות סכנה ממשית לבריאותו?
2. האם יש טיפול שיקומי לבעיות דומות?
אשמח לתגובתכם, תודה מראש.
נ.ב. - אם חסרים פרטים לשם מתן תשובה - אשמח שתציינו ואשיב בהתאם, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי קשה אצל מבוגר - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2013כן קימת סכנה ממשית כי בדכ בגיל הזה החולים מסתבכים בזהומים קשים וגם הארוע נשמע די רציני יכול להחמיר ץ כן יש אפשרות שקום גם במקרים אלה כמובן תלוי בגיל במחלות נלוות ובגודל הארוע שנשמע לי גדול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


