מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- mriאורית26/02/2013
שלום
אני מריגשה בחוסר שיווי משקל 24 שעות , כאבי ראש ועוד.....
עשיתי mri מוח רק לבדיקת בלוטות עקב מיקרואדנומה 3 פעמים כל שנה וחצי
ברצוני לדעת האם יש מצב להפרעה במערכת העצבים
לפי מה שאמר לי אנדוקרינולוג שהגידול מאוד קטן ולא מפריע לשום דבר כ 5 מ"ל
אבל ראיתי גם שבכל אחת מין הבדיקות גבעול הבלוטת ההיפוזה נימצא במקום אחר
בבדיקה ראשונה ושניה גבעול הבלוטה בעמדה שמאלת
בבדיקה אחרונה רשום גבעול הבלוטה נימצאת במרכז
ברצוני לדעת האם זה מצב תקין? שזה משתנה מבדיקה לבדיקה והאם זה מה שגורם לי לחוסר שיווי משקל עם כאבי ראש עד לנפילות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/03/2013זה לא גורם לבעיה של שווי משקל אלא אם כן יש בעיה הורמונלית של הבלוטות אני מתארת לי שעשית את כל הברור לעומק .
זה שכל פעם הגבעול במקום אחר זה לא אמיתית פשוט כל פעם רופא אחר נותן תשובה ומתרשם אחרת אבל אין לזה כל משמעות אם הבלוטה לא גדלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה מוזרה בחלק הפנים הימניאמיר25/02/2013
דוקטור שלום,
אני אדם בריא לרוב ,בן 29 פעיל גופנית ,סובל מכולסטרול גבוה יחסית כתוצאה מפגם גנטי במערכת פירוק הכולסטרול.
אוכל בריא לאחרונה.
לפני כ-24 שעות החלה לי צריבה בחלק הפנים הימני- תחושת בצריבה היא עמומה ללא מגע וכשאני נוגע בפנים אני מרגיש רגישות יתר של העור,בנוסף אני מרגיש כאב קל אך מציק באזור העין הימנית אך אני לא יודע האם זה נובע מהצריבה בעור מעל העין.
הבוקר כשיצאתי החוצה וקרינת השמש פגעה לי בעיניים(סנוורתי) הרגשתי כאב צריבה בעין ימין בחלקה העליון שקרוב לעור.
תחושת בצריבה לא כוללת את אזור האוזן הימנית ולא את אזור הצוואר הימני ונדמה לי שגם האזור בו יש שיער בראש לא רגיש למגע אלא רק החלק הקדמי ימני של הפנים.
לא נחשפתי לחומרים כלשהם ביומיים האחרונים ,שלשום יצאתי לריצה בכרמל כשהייתה רוח דיי חזקה אך לא נראה לי שיש קשר.
אין אדמומיות בעור
מזה מספר שנים לא קטן אני סובל מרגישויות באור פעם בתקופה מסוימת ,לעיתים ביד לעיתים ברגל אך רק בחצי גוף אחד ולא בשני הצדדים , לא תמיד בצד ימין , לעיתים בצד שמאל אך הרגישויות עוברות לאחר מספר שעות או לאחר השינה.
הבוקר כשהתעוררתי להפתעתי שמתי לב שהרגישות לא עברה כלל.
האם יש לדעתך סיבה לדאגה?
האם לדעתך יש סיבה לבדוק זאת לעומק?
האם התופעה הזו מוכרת?
תודה,
בברכה,
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה מוזרה בחלק הפנים הימני - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/03/2013שריפה או צריבה בחלק אחד של הגוף יש לברר לעומק כולל תפקודי קרישה מרי וכו . נא להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשגבי25/02/2013
שלום רב ,
אני בן 16 וביום שני האחרון הרגשתי כאב ראש בזמן בית ספר שהתגבר עם הזמן ואחרי זה גם בחילה והקאות ,זה עבר לאחר שינה . ביום שאחרי הרגשתי תחושת חולשה בידיים וברגליים והתחושה נמשכת כבר כמה ימים , בנוסף ,הופיע כאב ראש חלש בצד ימין ובחילה קלה לאורך כל היום כבר במשך יומיים
במה יכול להיות מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/03/2013קרוב לודאי מדובר בהתחלה של מגירנות אבל כדאי להתיעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה ביד ורגל ימיןדוד22/02/2013
עיברתי אירוע מוחי לפני שבוע, אני מרגיש יד ורגל רדומים ופגיעה בתחושה, הרופאים אומרים שזה עובר עם הזמן, ואין צורך בפיזיותרפיה, אני פוחד שזה יחמיר ואף יגביל אותי בעתיד. מה הסיכויים לצאת מזה לחלוטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה ביד ורגל ימין - תגובה
אייל קליין23/02/2013קשה לקבוע מה יהיו אחוזי ההחלמה של הפגיעה התחושתית ומתי, קיימים היום פרוטוקולים שונים בפיזיותרפיה וריפוי בעיסוק לטיפול בבעיות תחושה, יש מקום אולי לנסות זאת על מנת לעזור בזירוז ההחלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד בכף הרגלאלמונית20/02/2013
מזה זמן יש לי רעד בכף רגל ימין, במיוחד בהפעלת לחץ כנגד משהו. למשל בזמן הנהיגה ואז לא יכולה לשלוט על הרגל. זה בנוסף לרעד שקיים מס' שנים ביד ימין. האם יש מה לעשות כדי למנוע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד בכף הרגל - תגובה
אייל קליין05/03/2013במידה ואת בריאה ללא מחלות רקע ייתכן ומדובר ברפלקסים ערים. מומלץ לפנות לנוריולוג לבירור העניין על אף שסביר כי זה לא מעיד על פתולוגיה כלשהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שיש איבוד הכרה מתאונת דרכים זהאביתר18/02/2013
מחייב מינוי מומחה רפואי לקביעת נכות ?
האם זה יהיה נוירולוג? והנכות תהיה נוירולוגית?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך- האם איבוד הכרה, זעזוע מח, ו--
אביתר18/02/2013חבלת ראש--גורמים בודאות
של 100% לבעיה ששייכת לתחום הרפואי הנוירולוגי?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת הסבראירית15/02/2013
שלום.אני בת 31 אמא ל2,ברקע אסטמה.לפני כשבוע התחלתי להרגיש מן סחרחורת,כאילו מישהו מזיז אותי בנוסף נימולים ברגל ויד שמאל.נסעתי לביקור רופא כי היה יום שבת,הרופא לא מצא כלום ואמר ללכת לרופא משפחה.לרופא משפחה הגעתי רק ביום שלישי עם אותה הרגשה ובנוסף הרדמות פנים בצד שמאל.הרופאה שלחה אותי למיון. במיון נוירולוג מצא שיש לי ניסטגמוס ועשו לי CT מוח ללא חומר ניגודי.בCT הכל היה תקין פרט ל"בגזע המוח משמאל הודגם מוקד היפודנסי קטן יתכן ארטפקט?".האם זה מסביר את תלונתי או חז וחלילה יכול לרמוז על גידול?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת הסבר - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013זה יכול הלסביר את התלונות עליך לבצע מרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש ראייה בהזזת ראשאיריס13/02/2013
שלום רב
אבי, קשיש, 95.
לפני כיומיים בבדיקת עיניים שנעשתה בעזרת פנס עם אור חזק מאד וממוקד, ומאש אבאי סובל סחרחורת בהזזת הראש ימינה ובמיוחד שמאלה.
האם אתם רואים קשר בין הדברים?
האם מומלצת בדיקה זו או אחרת?
כאשר אבי קם מהמיטה לאחר מנוחה התופעה איננה אלא אחרי שמעט מתעייף.
נא עזרתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טשטוש ראייה בהזזת ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013לעיתים סחרחורות בהזזת הראש יכולה להופיע מבעיה אוזנית אבל אם הסחרחורות מופיעה ללא קשר לשינוי בתנוחה בגיל זה הייתי רק נונתנת משהו להקלה על התופעה כמו תרופת אגיסרק 16 מג חצי כדור פעמיים ביום . כדאי שרופא יראה אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבץ המורגיסימה שטרית13/02/2013
שלום, אבא שלי בן 65 עבר לפני יומיים שבץ מוחי, התסמינים הראשונים היו כאבי ראש חזקים הקאות וטשטוש בראייה, יש לציין לאבי יש לחץ דם גבוה והוא לוקח כדורים על בסיס יומי, אני ואימי קיבלנו את המצב קשה מאוד ןאנחנו משתדלות להיות כרגע חזקות ככל האפשר יש לי מס׳ שאלות שאשמח אם תוכל לעזור לי, כשהגענו לבית החולים אבא עוד היה יכול להזיז את הצד השמאלי של הגוף ונאמר לנו שרק הראייה נפגעה, האם יתכן שעבר אירוע נוסף בזמן שאנחנו בבית חולים ובעקבות זאת כל הצד השמאלי השתתק לגמרי ?
בנוסף במיוחד בלילה הוא לא מפסיק לזוז והרגל הימנית הפעילה כואבת לו נורא, אני עושה לו הרבה מסאג האם יש עוד משהו שאוכל לעשות?
מאז שאבי אובחן בשבץ ההמורגי הוא מטופל בשיטה השמרנית ולא מקבל איזה שהוא טיפול אנטיביוטי, היום עשינו סיטי נוסף כדי לבדוק האם הדימום נרגע, לשמחתנו הדימום הפסיק אך עדין לא נותנים איזה שהוא משהו לספוג את הדימום ואמרו לנו שצריך להעזר בסבלנות, אבי כרגע לא מעכל או אפילו מתכחש למצב השיתוק בצד השמאלי, מה שכן הוא די צלול מזהה אנשים, מדבר רגיל אפילו מנסה להצחיק אותנו, הייתי שמחה אם תוכל לתת לי עוד קצת מידע או טיפים להמשך טיפול, איך להתנהג, מבחינה פיזיותרפיה מה כרגע אפשר לעשות אולי כדי להקל במצבו,
תודה רבהה
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבץ המורגי - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013אכן אין טיפול לשבץ המורגי ורק הזמן מרפא את המצב הזה . הרגל הכואבת יש לבצע ברור בכוון של קריש ברגל אולי יש צורכ לבצע אולטרסאונד בורידי הרגל .
אם הוא צלול הפרוגנוסה טובה יש צורך בסבלנות להמתין שהדימום יספג ובהמשך הטיפול יבוצע עי פיזיוטרפיה בשקום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יד ימיןמאיה11/02/2013
יש לי כאבי ראש בצד שמאל, ותופעות של סחרור, בחילות, טישטוש, חוסר יציבות, כאב באוזן שמאל ולדברי הרופא גם רפלקסים לא סימטרים.
לאחרונה אני מרגישה בערך פעם-פעמיים ביום שאני מאבדת שליטה על יד ימין. כאילו היא נרדמת ואני לא כל כך שולטת בהזזתה לכמה שניות.
זה מדאיג?
אמרו לי שצד שמאל במוח אחראי על תפקוד יד ימין האם זה נכון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד ימין - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013כן זה נכון ויש צורך לבצע ברור בכוון . גם EMG וגם הדמיה של הצואר ולראות רופא נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש בזמן ריגוש מינייואב10/02/2013
שלום,
בן 33, בריא בדרך כלל.
בשבוע האחרון בזמן קיום יחסי מיון החלו כאבי ראש חזקים, מרוכזים בעיקר מעל ומאחורי עין ימין, כאב עמום.
הכאב נמשך גם לאחר יחסי המין.
בנוסף, במהלך אוננות, גם חוזר כאב הראש המוזר, שלא נעלם לאחר הגמירה. הכאב לא מגיב לאקמול (או מגיב בקושי)...
היום שמתי לב שבזמן כאב הראש החזק אם אני מניח את היד על איזור הכאב (כלומר מעל העין הימנית) אז אני מרגיש שם דופק מאוד חזק (פולסים כאלה).
התחלתי להתאמן לפני מספר חודשים (ריצה + משקולות) וכעת אני מפחד להמשיך. קבעתי תור לרופא אך זה יהיה רק שבוע הבא ואני קצת לחוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש בזמן ריגוש מיני - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013לא צריך להיות לחוץ אבל כדאי לפנות לנוירולוג ואף לבצע בדיקת הדמיה . בכל מקרה יש תופעה של כאבי ראש בזמן קיום יחסי מין וזה ידוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא קפיצות שיריםדניאלה10/02/2013
שלום למנהלי הפורום,
אני אשה בריאה בדרך כלל, בת 43. לפני 8 חודשים התחלתי לסבול, לראשונה בחיי, מקפיצות שרירים קטנות, אינטנסיביות בכל שרירי הגוף (בלתי נשלטות).
בתחילה חשתי מאות קפיצות ביום בכל איבר אפשרי בגוף (כולל פנים ולשון), דבר שכמובן הבהיל אותי מאד וגרם לחרדה רבה.
2 בדיקות נוירולגים, בדיקת EMG ובדיקות דם תקינות לחלוטין, ללא מצא מיוחד. בשום שלב לא חשתי בשום סוג של חולשה בשרירים ואני מתפקדת כרגיל.
במהלך הזמן חל שינוי בתדירות הקפיצות והן החלו להתמעט בהדרגה.
כיום עדיין סובלת מקפיצות בכל יום אך תדירותן פחתה באופן משמעותי לכדי 10 או פחות קפיצות מורגשות ביום. גם חוזקן של הקפיצות ומשכן פחת באופן מורגש. יחד עם זאת הן לא חלפו לגמרי...
שאלתי היא: האם עובדה זו של צמצום כה משמעותי בתדירותן של הקפיצות, יכולה כשלעצמה להרגיע אותי באופן סופי מהחשש כי אלה הם סימפטומים ראשוניים להתפתחות מחלת נוירון מוטורי? אודה לתשובתכם המושכלת.
בתודה מראש על תשומת הלב,
דניאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא קפיצות שירים - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013קפיצות כאלה יכולות הליות קשורות לשתית קפה או קולה .
במידה והקפיצות יורדות בתדירות כמובן לא מדובר במחלה כרונית כמו מחלת הנוירון המוטורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סף פרכוסיצחק07/02/2013
לאיזה תרופה נוגדת דכאון סיכוי נמוך ביותר להשפיע לרעה על סף הפרכוס?
מה לגבי רמרון (מירו)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סף פרכוס - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013כל התרופות יכולות להוריד סף אבל ה SSRIS במידה נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת שריפה בכפות הרגלייםנפתלי05/02/2013
מזה שבועות אחדים יש לי תחושת שריפה בכפות הרגליים. אלו בדיקות
צריך לעשות (או שאולי התופעה מוכרת ואפשר להתחיל בטפול)?
בתודה
נפתלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת שריפה בכפות הרגליים - תגובה
אייל קליין05/02/2013לפנות לנוירולוג לבירור מקור התופעה (סוכרת? כלי דם? גב?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות ידיים "קופאות"שירן04/02/2013
שלום,
אינני יודעת אם פניתי לפורום הנכון, אך אפרט את הבעיה:
מאז ומעולם סבלתי מקור, אך בשבועות האחרונים נתקלתי בתופעה מדאיגה- אצבעות הידיים שלי מתקררות מאד ואני מתקשה להזיזן (גם בטמפרטורות גבוהות יחסית של 20-25 מעלות). יותר מפעם אחת כבר קרה ש-3 מאצבעותיי הלבינו לחלוטין, ורק לאחר מספר דקות תחת מים חמים חזרו לצבען. בתחילה התעלמתי, אך עם הזמן הכאב מחמיר והאצבעות מתקררות גם בטמפרטורות גבוהות יותר, באופן שמקשה עלי לישון.
אציין שאני בת 21 ולאחרונה רזיתי מעל 5 קילו באופן פתאומי יחסית ומבלי שרציתי בך.
תודה רבה,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות ידיים "קופאות" - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013יתכן ומדובר בתופעת רנו יש לפנות עם הבעיה הזו לרופא ראומטולוג ואולי גם המטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

