מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות שינה וכאבי ראשבר04/02/2013
ד"ר שלום רב.
מקווה ששאלתי לא תהיה מבולגנת.
האם כאבי ראש חזקים בראש יכולים לבוא אחרי שנה וחצי לאחר תאונה שהיה בה גם פגיעת ראש קלה?( ממצאים באישפוז :בCTראש וCT צווארי לא הודגמה פתולוגיה חריפה)
אנוכי עברתי תאונת דרכים וניפגעתי ברגל שמאל דבר שהצריך נתוחים ואף פלטינות, (המונח הרפואי " שבר מרוסק של פמור דיסטלי עם דיסלוקציה אחורית) מאז אני מטופל גם ע"י פסיכאטר גם בעקבות בעיות שינה שמתעורר בעקבות חלומות לא טובים של התאונה, וחוסר היכולת להירדם בלילה (יש סיבות נוספות לטיפול הפסיכאטרי)
אנוכי לוקח כדורים .1 פרוטאזין 2. בונסרין. 3 לוריבן.
הכדורים כמעט ולא עוזרים לבעיית השינה שלי. , קצת עוזרים למצבי החרדה ומצב הרוח.
האם לדעתך יש צורך לפנות לנירולוג בעקבות בעיית השינה ? מפני שהתעניינתי קצת באינטרנט ונוכחתי לקרוא שנירולוג מתעסק גם ב "חוסר שינה /סהרוריות"
כמו כן מאז התאונה אינני מסוגל להתרכז, לקרוא והזיכרון שלי ניפגע בצורה משמעותית. האם יש לציין את זה גם בפני הניירולוג?
אשמח לתשובתך המיקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות שינה וכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013התופעות שלך מתאימים למצב שלאחר חבלת ראש תסמונת שלאחר חבלת ראש כוללת עצבנות חוסר שינה עיפות חוסר רכוז הפרעות בזכרון כאביר אש וסחרחורות .
כאבי ראש הם כאלה שמתמשכים לאחר התאונה ולא מופיעים חדשים לאחר שנה במקרה זה יש להתיעץ עם נוירולוג אם התופעה חדשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריות האצבעותרוברט04/02/2013
שלום,
אני בן 30 ואני סובל מכאבים בכריות האצבעות כבר כשנה כנראה בגלל עבודתי עם מחשבים. כשאני לא נוגע במחשב אין כאבים וההרגשה רגילה אך בזמן ההקלדה הכאבים בלתי נסבלים. עשיתי הפסקה של חודש אך הדבר לא עזר. בדיקות הדם שלי תקינות ורופא המשפחה המליץ לי לקחת ETOPAN XL למשך 10 ימים אך זה גם לא עזר. אני אודה מאוד לעזרה.
בתודה
רוברט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריות האצבעות - תגובה
אייל קליין13/02/2013מומלץ לפנות לאורטופד להמשך הבירור ולהפניה לפיזיותרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכריות האצבעות - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013נא לפנות לנוירולוג וראומטולוג ולבצע בדיקת EMG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRIשירה04/02/2013
ד"ר שלום רב,
בהמשך לאין ספור מיילים ששלחתי לך בענין הנימולים שיש לי בגוף, זה כבר חמישה חודשים באזור החזה/צלעות בצד שמאל ו(כאשר בהמשך התווספו לי גם נימולים בכפות הרגליים והידיים )ביצעתי בדיקת MRI גבי וצווארי כפי שהמלצת ולהלן התשובה:
סיבת ההפניה: הפרעות תחושתיות בפיזור T4 ו-T5.
חוט השדרה הצווארי נראה תקין.
קיים אות גבוה קווי בחוט השדרה הגבי מ- D6 עד D10, ממצא יכול להאי להרחבה של התעלה המרכזית.
בלטים דיסקלים אחוריים ב- C5-6, C4-5, וב- C6-7 ללא לחץ על חוט השדרה.
ספונדילוליסטיס קלה ב- D1-2.
אין לראות בלטים או בקעים דיסקלים בעמוד השדרה הגבי.
תעלת השדרה והפורמינות הנוירלים ברוחב תקין.
אין לראות צביעה פתולוגית.
מומלץ מעקב לממצא בחוט השדרה.
שאלתי האם יש הסבר כלשהו ב- MRI לנימולים ברגליים? בידיים? ובאזור החזה?
מה זה אומר?
מה עושים עם התשובה הזו? למי פונים?
מה המשך הבירור מבחינתי לנימולים הקיימים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/02/2013כן הממצא הזה יכול להסביר את התחושות שלך . יש להתיעץ עם נוירויכוררג לגבי הממצא לא ברור לי בדיוק למה הכוונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
שירה09/03/2013ד"ר שלום רב,
לאחר שביצעתי כאמור את ה-MRI (סוף-סוף), (כבר כמעט עברו 7 חודשים) מאז החלו לי התופעות של נימולים, זרמים, רטט פנימי, אשר אפשר לאמר התחיל באזור החזה/צלעות בצד שמאל וכעבור חודש "התפשטו" "התרחבו" אותם סימפטומים לאזור ידיים עליונות, רגליים תחתונות- יותר ברגל ימין מאשר שמאל, בכפות הרגליים נימולים משמעותיים ועד כמעט לקרסול וכל זאת 24 שעות ביממה ללא כל הפוגה!!!
כמובן שזה מייאש, מתסכל, וכו'...
פניתי עם הדיסק של ה-MRI לנוירולוג שהפנה אותי לבדיקה (נשלחתי עקב ערות החזרים בפיקות של הרגליים), ואמר שמבחינתו הוא רואה שאין כל ממצא בחוט השדרה, ואינו רואה גם כל הרחבה בחוט השדרה (כפי שציין ד"ר גולדפלד משה המפענח של ה-MRI ממכון ה-MRI אשר היה חתום על הפיענוח בכתב).
פניתי אף למומחה לעמוד השדרה אשר אף הוא התרשם כנ"ל.
מכיוון שלא נמצאה אם כך, כל בעיה אורטופדית ו/או נוירולוגית (בדיקה נוירולוגית תקינה), נתן לי הנוירולוג כדורי ליריקה אשר התחלתי במינון של 75 מ"ג ועכשו אני במינון של 150 מ"ג כבר מעל שבועיים, וללא הואיל!!!
הסימפטומים לא חולפים, והכדור כאילו ולא עוזר .
מה דעתך? מה עוד ניתן לבדוק? האם עדיין בתחום הנוירולוגי? ו/או בתחום אחר?
מה לגבי הטיפול בליריקה לדעתך? האם להמשיך ? הרי לא עוזר אז מה אני עושה?
אני אובדת עצות, מה גם שמכיוון שרופא המשפחה איני יודע מה הכיוון ולאיזה בדיקות לשלוח אותי הוא לוקח זאת לעניין פסיכולוגי. מכיוון שכך, אז פניתי גם לבדיקה פסיכיאטרית שמא אני זקוקה בעצם לטיפול מהסוג הזה, אך הפסיכיאטר אמר שאיני מוצא בעיה ואיני זקוקה לטיפול.
אנא עזרתך, ותשובתך האדיבה.
ב ב ר כ ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri במקום ctמאיה03/02/2013
בת 21. סובלת שנים מסחרחורות וכאבי ראש.
לאחרונה הכאבים התחזקו במיוחד, הם מופיעים בעיקר מאמצע היום והלאה, אבל פה ושם גם על הבוקר. יש לי מלאי של תופעות נלוות... ראשית הכאבים מתמקדים בעיקר בצד שמאל, כמו גם לחץ על העיניים בצד שמאל בעיקר.
סחרחורות חזקות עד כדי איבוד שיווי משקל וכמעט התעלפות. נהיה לי בלבול קל פה ושם בדיבור, תחושת בלבול כללית, הזיכרון פתאום בורח לי אפילו אחרי חצי דקה, יש לי דופק חזק מהמוח, וטיקים שנשמעים מבפנים (זה כבר שנים, מאין צליל של הקשת ציפורניים), בחילות חזקות, כאבי אזניים פה ושם, רגישות לאור.
בבדיקה שערך הנוירולוג הוא ציין שיש תנועה לא רצונית של העיניים וכן רפלקסים לא סמטרים.
אני חולת כליות, יש חלבון בשתן ופה ושם דם סמוי וככל הנראה זה igan מטופלת בטריטייס.
אני הופנתי לct אבל אני מפחדת בגלל הקרינה, ובכלל אני גם לא יכולה חומר ניגוד בגלל הכליות.
פחדים רבים ואני רוצה mri.
יש לי על סמך מה לבקש? אמורים לאשר לי?
ובכלל, יש השארה מה יכול להיות שיש לי?
תודה רבה על מענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
מאיה03/02/2013גברים חשובים...
יש לי טעם של דם בפה. לפני שלושה שבועות היה לי אירוע חד פעמי של רטק וליחה עם דם טרי. לא ערכו בדיקות.
הראש כבד לי, לפעמים שכיבה רק מגבירה את הלחץ מבפנים, אני נוטה להשעין ראש על כל דבר שאפשר מעייפות וקושי לשאת אותו.
פעמיים נרדמה לי יד ימין, ופעם אחת לחי שמאלית לכמה שניות.
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםמרי02/02/2013
שלום לכם
4 חודשים אני סובלת מכאבים שהתחילו מעל מותן ימין, הקרינו למפשעה (איפה שיש ניתוח קיסרי) ורגל ולאחר מכן לבטן. אחרי כל כך הרבה בדיקות, רופאי נשים, אורולוג, סי טי סטן, קולונסקופי , שתן דם צואה וכולם יצאו תיקנים. ביקרתי אצל רופא נשים שסיפר לי על בעיות בעצב (illioinguinal nerve) הכאב הוא דקירות , שריפה שמורגשת בעצמות ובמפשעה. הכאב גם מורגש בגב. הכאב התחיל בצד ימין . לפעמים אני מרגישה בצד שמאל לא כל הזמן. הכאב העיקרי הוא בצד ימין.
התייעצתי עם הרבה רופאים שלא הזכירו את המונח הזה או את הבעיה הזאת.
אני חשבתי להתייעץ עם נורילוג מזמן ולא ידעתי אם זה הכיוון הנכון בכלל.
היה מוזר לרופא למה הכאב התחיל פתאום ואיך בכלל לא הרגשתי את זה..שכחתי לספר לו שאני התחלתי להתאמן בבית ופעם הרמתי את הרכל ימין שלי באופן מאד חזק הרגשתי שמהשו שם קרה. אחרי חודש הכבא התחיל.
הרופא המליץ על לפרסקופיה . אני לא שוללת אבל אני מעדיפה לדחות קצת כי אני רוצה להתייעץ יותר.
האם יש מקום לבדיקה אצל ניורלוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
אייל קליין03/02/2013אם לא נבדק מקור אורטופדי לבעיה יש מקום לעשות גם את זה, ייתכן שמדובר בהקרנה מהגב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- formal though disorderSara02/02/2013
שלום,
בחודשים האחרונים אני מערבבת מילים במשפטים. למשל אם אני מתחילה משפט על האוכל במיקרו ובמשפט הבא אני ארצה להגיד שהצלחת במדיח כלים אז אני יגיד האוכל במדיח. זה קורה אחת לכמה שבועות. הדבר האחרון שקרה והמטריד הוא שנהגתי הביתה וחשבתי על כך שאני צריכה להוריד את הנעליים בכניסה לבית כי הם מאוד מלוכלכות ועצרתי את האוטו, שמתי לב שהתחלתי להוריד את הנעליים בלי לחכות להגיע הביתה
האם זה צורה של formal though disorder ואם לא, מה זה יכול להיות? אני בת ארבעים, ולא עברתי שבץ מוחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר formal though disorder - תגובה
אייל קליין03/02/2013לא סבירה האבחנה שהצגת, נראה יותר על רקע נפשי או הפרעת קשב וריכוז, רצוי לגשת ולבדוק את הנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRI ראשגליה31/01/2013
ערב טוב,
היה לי EG לא תקין עם מקטעים חשמליים בצד השמאלי והיה לי אירוע מוחי קל ובנסיבות אלו עשו לי לפני כשנה MRI ויצא שיש ממצא קטן , התקבשתי אחרי שנה לעשות שוב MRI וקבלתי תשובה שאין לי מושג מה היא, ואני מאוד לחוצה מזה , אשמח אם תוכל לעזור לי...
A SINGEL HYPERINTENSE FLAIR AND T2 FOCUS MEASURING 3 MM IN DIAMETER WITHOUT ENHANCEMENT IS IDENTIFIED AT THE ROOF OF THE RIGHT LATERAL VENTRICLE ON FLAIRAN T2. NO OTHER LESIONS ARE IDENTIFIED.
NO EVIDENCE OF ABNORMAL ENHANCEMENT OR MASS EFFECT/
CORTICAL SULCAL PATTERN AND VENTRICULAR SYSTEME ARE INTACT
אשמח אם תוכלו לחזור אלי בדחיפות...
תודה רבה רבה.
גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI ראש - תגובה
אייל קליין03/02/2013כיוון שמצאו ממצא יחיד כנראה שזה אותו אחד מהפעם שעברה, צריך לפנות לרופא ששלח אותך לבדיקה על מנת להעריך האם יש קשר בין הממצא לבין הבעיה וכן להשוות בין שתי הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהוי של עצבים מתיםרועי31/01/2013
או עצבים שניפגעו חלקית . איזו בדיקה יכולה לזהות דבר כזה?.
עשיתי CT של הראש ויצא תקין , האם זה מראה שאין בעיה כמו שתיארתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהוי של עצבים מתים - תגובה
אייל קליין03/02/2013מה הבעיה שתיארת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתף עם הרגשת של שריפהדורון30/01/2013
שלום רב, שמי דורון ומזה כמה זמן לאחר שאני מתאמן בחדר כושר יש לי הרגשה של שריפה בכתף לאחר אימון משקולות שנמשכת כמה ימים. האם הדבר תקין? חשוב לציין שרמות הcpk שלי גבוהות באופן טבעי בין 500-600 (לפחות לפי מה שניורולוג טוען) לאורך תקופה של 5 שנים אלו רמות ה cpk. בנוגע לתחושת האי נוחות בכתף האם אלו תסימינים של מאמץ גדול או דלקת? מחכה לתגובה, דורון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתף עם הרגשת של שריפה - תגובה
אייל קליין03/02/2013נשמע כמו מאמץ יתר של השרירים, ייתכן דלקת או הקרנה מהצוואר. בכל מקרה יש לפנות לאורטופד לאבחון ראשוני ובמידת הצורך לפנות לפיזיותרפיה לטיפול בבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחי קלמירי29/01/2013
לפני כחודשיים חליתי בפציאליס ושבועיים אחר כך קיבלתי אירוע מוחי קל.
כרגע אני סובלת מכאבי ראש ותחושה של נימול בלשון האם יש צורך בבדיקה של נוירולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי קל - תגובה
אייל קליין03/02/2013אם מדובר על תופעה חדשה אז יש לפנות לבדיקה חוזרת אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבירות לאירוע מוחייעל29/01/2013
האם מצב פתאומי (במנוחה) של דפיקות לב מואצות והיפרוונטילצה שמלווים בתחושת טרום עילפון ולאחריה נימול בשתי כפות הידיים ורעידות חזקות של הגוף במשך מספר דקות, יכולים להעיד על אירוע מוחי מכל סוג שהוא? מדובר על אישה בגילאי 40 בריאה אך עם כולסטרול גבוה והטרוזיגוטית ל- MTHFR (אך נוטלת ח. פולית).
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבירות לאירוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/01/2013המצב הזה מראה על מצב חרדה ולא על ארוע מוחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיחות בגוף החולהhope28/01/2013
חמי בו 80, עבר סדרה של ארועים מוחיים וסובל מאי ספיקת לב קלה.
לאחרונה, אינו יכול לבצע מתלות פשוטות והבחנו שגופו קשיח וקשה לו להתרומם ולזוז. הוא נמצא בבית ומעקב רופא
מה יכולות להיות הסיבות לקשיחות בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיחות בגוף החולה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/01/2013או שמדובר בתופעת לואי של איזו תרופה . או הפרעה כלשהי בבדיקות הדם .
או צריך להבדק עי רופא אם לא עבר שוב ארוע מוחי חוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תחושה ביד ורגל ימיןאילנה28/01/2013
אני בת 40, חמישה ימים יש לי עקצוצים וחוסר תחושה ביד ימין והיום גם ברגל ימין
רופא אורטופד הפנה אותי לנוירולוג בינתים אני בלחץ , מה יכולה להיות הסיבה לתופעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תחושה ביד ורגל ימין - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/01/2013יש הרבה אפשרויות ולכן כדאי להתיעץ עם הנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טינטון ומיגרנותגליגל26/01/2013
שלום רב, אני בת 40 סובלת 26 שנים ממיגרנות קשות-ללא טיפול מונע היה כשלון בטיפולים. כרגע עושה שימוש בסומטרירדקס 10 פעמים בחודש בממוצע. סובלת גם מטינטון שמתי לב שיש קשר בין הטינטון לאזור הכאב בראש-האם אני צודקת(הטינטון שלי מהראש לא מהאוזניים) לאחרונה החלו כאבים על הגולגולת מלמעלה(מכירה מהעבר בעקבות מתח) הטינטון עבר למעל הגולגולת למעלה כל יום בצד אחר לפי כיוון הכאב-מה יש לי אנא הכוונתך? למי לפנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך-יש לציין שיש לי הרבה
גליגל26/01/2013פעמיים לפני התקף מיגרנה-נימולים בחצי גוף, ראיית זבובים שחורים...הבנתי שזה חלק מאאורה-מה עלי לעשות כדי להוריד את הסיכון לארוע מוחי מעצם היותי אישה בת 40 עם עשרה התקפים לפחות שכוללים הרבה פעמים גם אאורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטינטון ומיגרנות - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/01/201310 כדורי סומטרידקס זה כמות די גבוהה יש להתיעץ עם הנוירולוג שלך לגבי טיפול מונע במיגרנות .
לגבי טינטון קימות מרפאות טינטון בכמה בתי חולים בארץ כדאי לפנות אליהם . הרבה מקרים מהטינטון נגרמים מלחץ של שרירי הפנים הצואר או הלסתות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בראשחיים24/01/2013
אמי בת 82 סובלת מזה תקופה שבועות מלחץ בראש כאילו חגורה תופסת הראש המלווה לעיתים בלחץ דם גבוה והרגשה של רגלים כושלות
ואי יכולת לתפקד לציין שהלחץ תמידי לעיתים לחץ קל ולעיתים לחץ חזק מאוד
היינו אצל נוירולוג שעשה בדיקה תפקודית ושאל שאלות התמצאות והיה תקין
מה יכלה להיות הסיבה לתופעה
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/01/2013לעיתים זה יכול הלגרם מלחץ דם גבוה או גם מלחץ נפשי אבל בכל מקרה יש צורך לבצע סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

