פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום ד"ר רונית שאלה בבקשה
    האחת
    23/01/2013

    הבן שלי בן 8 יש לו מחלה פרקוסים לא ברורה ועדיין בכל מני בדיקות ומעקב אמראי כל שנה התשובה האחרונה היא באספקט פריונטריקולי פרונטלי דו"צ ובמסמוך לקרניים האוקסיפיטליות דו"צ קיימים אזורים בעלי אות גבוה t2 וב- flair יכולים להתאים ל- terminal myelinization אין שינוי במוקדים הזעירים של האות t 2מוגבר במיקום סב-קורטיקלי דו צדדי ללא שינוי מבדיקות קודמות אפקט מסה או קולקיצה אקסטרא-אקסיאלית עיבוי רירי היקפי בסינוסים מקסילרים מימין בתאים פרונטו -אתמודאידלי יותר משמאל תסבירי לי בבקשה מה משמעות myelinization יש ובמשך הלילה שהילד ישן יש לו הרבה תקווציות ברגליים וידיים ולפעמים ביחד עמ הראש בחודש הבא יעבור בדיקת emg האם כל זה שייך לבעיה שרירית או עצבים ?אשמח לקבל תשובה שתתן לי כיוון לאן לפנות ואיזו בדיקות לבקש עד תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ד"ר רונית שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר רונית שאלה בבקשה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    הכונה לשינויים במבנה המוח לא ברור מה הרקע .
    איני יכולה לענות על כל השאלות כי איני מתמחה בנוירולוגיה ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI מוח- מכוון להיפופיזה
    קרן
    23/01/2013

    שלום לפני כשבוע ביצעתי בדיקת mri והיום קיבלתי את התוצאות ואין לי מושג מה הן אומרות, אז אשמח לפירושן עד שרופא המשפחה לי יחזיר לי תשובה .
    סיכום הבדיקה:
    1.נגע ציסטי בצידו השמאלי של היפופיזה עם פלס נוזל נוזל בתוכו יכול להתאים לציסטה שדיממה, באבחנה מבדלת יש לקחת בחשבון ציסטה על שם רקטה או לחלופין אדינומה ציסטית שדיממה (אפופלקסייה).
    2.ריבוי רירית בסינוסים מקסילרי וספנאודלי.
    3.אין עדות לממצא פוקלי תוך מוחי.

    בצידה השמאלי של בלוטת היפופיזה מוגדם נגע מעוגל מוגדר עם גבול מעט לובולרי קוטרו כ- 0.10 מ"מ בכל המימדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI מוח- מכוון להיפופיזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי זה דחוףףףף

    קרן
    24/01/2013

    למה לא עונים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI מוח- מכוון להיפופיזה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    מדובר בבעיה באזור בלוטת יותרת המוח עליך להיות במעקב אנדוקרינולוג . לגבי אפשרות של דימום בבלוטה יש לפנות באופן דחוף ביותר לנוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר
    הישאם
    22/01/2013

    שלום לכם,
    בן 38, התחילו אצלי כאבים בחזה עד כדי קוצר נשימה, התחלתי לעשות בדיקות והגעתי לצנתור ולא יצא כלום, בסוף עשיתי צילום MRI לצוואר וכך נכתב בתוצאה:
    אקטזיה בשורש העצב בין בין סי-5-6, לא הודגמה פריצת דיסק
    אקטזיה בשורש העצב בין סי-6-7, לא הודגמה פריצת דיסק
    פריצת דיסק פורמינלית בין די-4-5.

    בבדיקת NCT ו-EMG התוצאה זהה לזאת של ה-MRI

    מוקד הכאבים הוא בשרירי החזה שזה נמשך דרך בית השחי ובין עצמות הכתפיים מאחור בצד שמאל. כאבים כל הזמן בשרירי יד אחורית שמאלית. תמיד יש משקל של טונה בעורף כאבי ראש ולחץ בעיניים והתקפי כאבים בראש שנעלמים תוך שנייה. נתנו לי ליריקה והתרופה לא עוזרת לי.
    מהי ההמלצות שלכם ולמה הכאבים לא נעלמים?
    כשאני קם מהכיסא והולך שני מטר מתחילים הכאבים בצד שמאל!!!!!
    אודה לכם מאוד אם תייעצו לי.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    חלק מהכאבים ביד שמאל יכולים להיות על רקע פגיעה שורשית מהצואר אבל אם עיקר הכאבים בבית החזה יש לבצע מרי עמוד שדרה גבי לאזור הכאב.
    כמובן יש לבצע גם ברור קרדיאלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררות מתרדמת
    אלינור
    22/01/2013

    עפ"י הרופאים בעלי נמצא בקומה מזה 5 שבועות. בעלי צעיר (בן 32) ולא ידוע על שום מחלה בעבר. התרדמת נבעה עקב דום לב או הפרעת קצב (הרופאים לא יודעים להסביר). בעלי הינו בכושר וספורטיבי. לאחר שבועיים הוא פתח עיניים, הוא מגיב לכאב ולגירויים רפלקסיביים כגון דגדוג. בעלי מזיז את כל פלג גופו העליון ולעיתים אף את כפות הרגליים. עפ"י בדיקה נוירולוגית ידוע כי גזע המוח עובד, הוא נושם באופן עצמאי ואף מפקס את עיניו לכיווני כאשר אני משוחחת איתו. לאחרונה ובתדירות של מספר פעמים ביום הוא נמצא במצב של חוסר שקט ומזיז את ראשו ימין ושמאל לפרקי זמן ארוכים ומזיע מאד. בדיקת ה- ct שנערכה שבועיים לאחר המקרה מעידה שאין בצקות, שטפי דם, פגיעה במעטפת החיצונית ואף לא חסמים במוח. הזמן עד שבו קיבל החייאה הינו קריטי ולא ידוע מוערך ב-10 דקות. ידוע לי שבמכת החשמל הראשונה חזר הדופק והוא החל לנשום.
    מה ההבדל בין קומה לפגיעה מוחית קשה? כיצד ניתן לאבחן את מצבו? כיצד ניתן לעזור לו? האם השינויים והתגובות שלו מעידות על התקדמות? האם יש סיכוי להתעוררות? כיצד ניתן לאבחן פגיעה מוחית במצבו? האם מוכרים לך מקרים דומים לאלו בהם הייתה התעוררות והאדם חזר לעצמו לאחר שיקום?


    הרופאים מאד סקפטיים, הם טוענים שזהו מצב בלתי הפיך וגם אם יתעורר ישנה פגיעה מוחית קשה מאד. את הנתונים הללו הם אומרים לי על סמך הניסיון ולא עפ"י מדדים מדוייקים.
    אני רועמת על תשובתם מכיוון שידוע לי על מקרים בעבר של התעוררות.
    אני מחפשת תקווה וסיכויים מינוריים יספיקו לי...
    האם תוכל לעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעוררות מתרדמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    מאיר
    24/01/2013

    הצטערתי לשמוע על בעלך.אל תאבדי תקווה.לפני כ 5 שנים עברתי אירוע של דום לב וקיבלתי 16 מכות חשמל ברחוב.אושפזתי בטיפול נמרץ.גם לי הרופאים לא נתנו סיכוי.לאחר כמה ימים שהייתי מורדם ומונשם התעוררתי להפתעת כולם.לא נתנו לי כמעט סיכוי.עברתי השתלת דפיברילטור וצינטור ץיש לי פגיעה בזיכרון אבל אני בטוח שבסופו של דבר בעלך יתעורר בעזרת השם.אל תאבדי תקווה ותתפללי לקדוש ברוך הוא.ולא אני לא דתי.כל חיי האמנתי בשם.אל תתייאשי.את תראי שבסוף הוא יתעורר וכשזה יקרה תכתבי לי.תודה וכל טוב לך ולמשפחתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה מקצועית....

    אלינור
    27/01/2013

    מאיר....המון תודה על התקווה, כולי אופטימית ויודעת שגם אצלנו יחול נס!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעוררות מתרדמת - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    5 שבועות זה עדין זמן יחסית קצר ויש עוד סכוי טוב לחזור לעצמו . קשה להעיד על מצבו ועליך להתיעץ עם הרופאים שלו . המצב שלו כנראה הוא חוסר הכרה חלקי .
    ניתן לבצע עוד בדיקות על מנת להעריך את מצבו כגון EEG או מיפוי מוח .
    יש להתיעץ עם הרופאים שלו לךגבי טיפול בתא לחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב מאוד
    סיון
    21/01/2013

    היי ,
    יש לי בצד ימין בראש כאבים .... איך אתאר אותם !?
    מעין כאבין כאלה כמו של "סימן כחול " . כאשר אני לוחצת קלות על האזור הזה בראש , אותו כאב יותר מורגש.
    יש לציין בצד שמאל אין לי את הכאב הנ"ל ...
    האמת שזו לא פעם ראשונה ש-צד ימין כואב לי ...
    אני זוכרת שבעבר היו לי את המחושים האלה.

    האם לאור האמור להלן, יש לי סיבה לדאגה??
    אולי חלילה מדובר ב....?
    אשמח לתגובה ולדעתכם בנושא,
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב מאוד - תגובה

    אייל קליין
    27/01/2013

    יש מגוון רחב מאוד של סיבות לכאב ראש כמו מיגרנות, שרירי הצוואר, חוליות הצוואר וכדומה. יש להתחיל בירור אצל נוירולוג ואצל אורטופד ל מנת לאתר את הסיבה לבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    מאיה
    21/01/2013

    שלום,
    כבר שנים שאני סובלת מכאבי ראש, הייתי בעבר (לפני 4 שנים) אצל נוירולוגוהוא לא שלח לבדיקות, רק אמר שנראה תקין.
    בשנה האחרונה זה רק מחמיר, הכאבים נעשים חזקים יותר, ואני מרגישה שיש לי לחץ חזק בתוך הראש, ממש כאילו עוד רגע משהו מתפוצץ שם. זה גורםמללעת בעיניים, לתחושה של חוסר שיווי משקל וחוסר יציבות, תחושה שיש משהו שמושך אותי כלפי מטה כאילו אני עומדת ליפול, וכן לטישטוש קל ולסיחרור. במצבים כאלו יש רגישות גבוהה לאור.
    יש לציין שאני ככל הנראה חולת Iga nephropathy (לא בוצעה ביופסיה) מטופלת בטריטייס, אובחן לפני ארבעה חודשים, לדברי הנפרולוגית אין כל קשר.
    אשמח לדעת מה זה יכול להיות והאם עליי לגשת לבדיקה אצל נוירולוג?
    בת 21.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    עליך לקשת לנוירולוג ואף כדאי לעבור הדמיה מוחית פעם בחיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד חושים... אולי?....
    חנה
    20/01/2013

    שלום,
    אני בת 38 עם בריאות תקינה (מלבד לחץ דם נמוך).
    מקרה הזוי שקרה לי אתמול: בסיום עבודה בדרכי לחניה הרגשתי שאיני יכולה פיתאום ללכת כל הרחוב והשמיים הסתובבו לנגד עיניי . חשתי בדבר וביקשתי עזרה מחבר שהיה עימי הושטתי את ידיי לתמוך בו אך לא ראיתי אותו.
    הסתחררי כמה שניות או דקה במקום ונלחמתי בתופעה על מנת לייצב את גופי אך לא ראיתי כלום, לאחר מספר שניות נפלתי על המדרכה ונפצעתי מאוד בידיי.
    ומעוצמת המכה התעשתתי וחזרתי לעצמי.
    היה לי מאוד קשה לקום כאילו הגוף שוקל פי 3 (אני לא מלאה)
    לא יכולתי להרים את התיק הוא היה כבד לי מאוד - לאחר מספר דקות חזרתי כליל לעצמי. בלילה יד ימין היתה עם זרמים וקושי בתנועת כף היד.
    כשניסיתי להלחם בתופעה הסתחררתי כל כך הרבה שממש נראה היה לי שרצתי ועפתי רחוק כל כך ...
    האם דומה לאירוע מוחי??
    מה קרה לי בעצם??
    יש והיו כאבי ראש קלים ....
    מה מעיד המקרה שלי? כמובן שמחר אלך לקופת חולים...
    רב תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבוד חושים... אולי?....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד חושים... אולי?.... - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    ארוע זה יכול להיות מסבות רבות יש לעשות ברור נוירולוגי יתכן על רקע סחרחורות שנובעת מבעיה באוזן פנימית . יכול להיות הפרעות בקצב הלב או ירידת לחץ דם יש לבדוק בכל הכוונים עליך לפנות לרופא משפחה ונוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות בכל הגוף
    לאה
    19/01/2013

    שלום רב
    יש לי מין תופעה מוזרה כזו שכאילו רעד עובד לי בכל הגוף מן זעזוע כזה בכל הגוף ואז כולי קופצת כזה. יש לי את זה בתקופות מגיל 16 בערך ואני בת 25 היום, זה לא מפריע לי לתפקוד היומיומי ולא כואב בד"כ, פניתי בעבר לבדיקות רפואיות אבל הכל היה תקין וגם היה לי קשה לתאר מה זה.
    לאחרונה יש לי ממש התקפות של כמה רעידות בדקה, לפעמים זה כל כך חזק שזה קצת כואב, לפעמים אני מרגישה את זה מגיע לפני ואז אני "משתלטת" על זה ולא קופצת אבל אז התחושה היא כמו זרם חשמלי שעובר לי בכל הגוף.
    אני מבינה שזה לא תקין (במיוחד מהתגובות של הסובבים אותי)
    ואשמח לכל מידע בנושא או הפניה למקום מתאים
    תודה רבה
    לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רעידות בכל הגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעידות בכל הגוף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    עליך לבצע EEG ולוודא אם יש יתר פעילות חשמלית של המוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת
    נועה גרין
    17/01/2013

    שלום
    בבדיקת סי טי אנגיו שביצעתי לאחרונה נמצא שבקרוטיס הפנימי מצד ימין (ICA) הודגם פלאק רך הגורם להיצרות של 50% ימה בת8 ממ ישנו פגם בקירות הפלאק הרך עם זרימה בתוכו נראה כדיסקציה בתוך הרובד הטרשתי.
    שאלתי 1 מה המשמעות "לרך" כאשר מתיחסים לפלאק .
    2 מה המשמעות של פגם בקירות הפלא ק עם זרימה בתוכו

    אני אישה בגיל 50


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    פלאק רך הכוונה לפלק שיכול לזרוק קרישים .
    דיסקציה במקרה זה יש לטפל בהקדם בטיפול נוגד קרישה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין חיסון נגד שפעת לפגיעה עצבית
    צביקה
    16/01/2013

    שלום וברכה !


    לפני כחודש קיבלתי חיסון נגד שפעת . יום או יומיים לאחר מכן התחילו אצלי הפרעות בראיה , שהתבטאו בכפל ראייה בזמן שכיבה וראייה מעט מטושטשת בהטיות שונות של הראש .כמו כן הופיעו כאבי ראש (שלא חוויתי מעולם) .רופא עיניים לא מצא פגם בעיניים , ולדעתו מדובר בבעיה נוירולוגית . ברצוני לשאול האם יכול להיות קשר בין החיסון לתופעות הנ"ל , והאם יש מה לעשות , בהנחה שאכן יש קשר בין הדברים ?


    בברכה ובתודה מראש - צביקה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין חיסון נגד שפעת לפגיעה עצבית - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    לעיתים רחוקות יכול להיות קשר בין הדברים אבל גם יכול להיות שבכלל אין קשר עליך להתיעץ עם רופא במהרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אנא עזרה
    סמי
    16/01/2013

    שלום, עברתי MRI מח תקין .. האם בבדיקה זו עולים גם על לחץ תוך גולגולתי ומיגרינה ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה אנא עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אנא עזרה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    מרי לא מראה מיגרנה . לחץ תוכ גולגולתי יכול להיות רמז ברמי אבל יש בדיקות אחרות כמו בדיקת של מדידת לחץ של נוזל השדרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים בראש
    מאיה
    14/01/2013

    שלום
    לפני שנה ביצעתי mri שהיה תקין
    כיום יש לי לחצים וכאבים בראש מרגישה ממש כובד בראש אפילו באזניים לחץ חזק
    האם יש טעם לעשות עוד פעם mri יכול להשתנות משו?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחצים בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי תשובה

    מאיה
    15/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים בראש - תגובה

    אייל קליין
    15/01/2013

    לא נתת מספיק פרטים לגבייך והתופעות שאת חובה כעת ואלה שחווית בפעם הקודמת כשנשלחת למרי. בגדול כנראה שאין טעם בבדיקה נוספת יש לבדוק מקור אורטופדי כמו עמוד שדרה צווארי לכאבי הראש שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש קשר?
    דני
    14/01/2013

    שלום, האם יכול להיות שלאחר הפסקה של שנה בערך לאחר תקופה ממושכת ברסיטל יכולו תחושות נוירולוגיות מוזרות כמו נימולים בחציו של הגוף, חולשה וכו'? יכול להיות קשר לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש קשר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי תגובה, אשמח לתשובה תודה

    דני
    15/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי?

    אמא מודאגת
    20/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש קשר? - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    29/01/2013

    לאחר הפסקת רסיטל יתכן וחוזרת הרגשה כללית לא טובה וקצת סממנים של דכאון ולכן יכולות להיות התופעות הללו אבל זה לא חייב ולכן יש צורכ לפנות לנוירולוג לבדיקה שיחליט אם באמת יש משהו אוביקטיבי או שמדובר בהרגשה רעה עקב הפסקת הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עורק ורטבראלי במוח
    אייל
    09/01/2013

    שלום
    אני בחור בן 41
    לפני 13 שנה החל כאבי ראש, צוואר וימים של חולשה.
    בדיקה נוירולוגית היתה תקינה.
    הופנתי ל MRI מוח עם גודוליניום
    פוענח על ידי פרופ' רידר-גרוסוסר

    "ללא עדות לממצא מוקדי במוח.
    אזור הגנגלה הטריגימינליים, הסינוסים הקברנוזים, בלוטת ההיפויפזה, גבעול הבלוטה - תקינים. אוור תקין של הסינוס הספנואידאלי.
    *עורק ורטבראלי שמאלי רחב ומפותל "נוגע" במדולה אובלינגטה משמאל ודוחק אותה קלות לימין בחלקה הקדמי".
    חללי CSF תקינים בגודל, צורה ובמיקום.
    אין אזורי האדרה אבנורמלית לאחר הזרקת גודולינום.
    אוור תקין של כל חללי האוור בגולגולת.
    אזורים אינפרטמפורליים וזופריקנס בטווח התקים.
    לסיכום- ללא עדות לממצא מוקדי במוח או סימני לחץ תוך גולגלתי מוגבר. אין ודאות כי העורק הורטברלי השמאלי קשור בהסתמנות הקלינית".

    מאז עדיין סובל בערך פעמיים בשבוע ממגוון כאבי ראש, יש ימים של חולשה ולעתים יש קצת תחושת "שיוט" ו"ריחוף" קלה. בדיקת רופא נוירולוג לפני שנה תקינה.
    נזכרתי השבוע ב MRI מגיל 28 ברצוני לשאול
    איזה משמעות יש לעורק הורטבראלי השמאלי הרחב שנוגע במדולה אובלינגטה? האם זה מגדיל את הסיכון לשבץ או לבעיות מוחיות אחרות ולכן כדאי להיות יותר עירניים לגבי משהו? האם זה משפיע עליי במשהו?
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עורק ורטבראלי במוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עורק ורטבראלי במוח - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/01/2013

    הרחבה של עורק ורטברליס שמאלי יתכן וזה מצב שנולדת כך ואין לו משמעות לעיתים אם העורק מורחב ולוחץ על גזה מוח זה יכול לעשות תופעות כמו סחרחורות אי יציבות וכו . לדעתי ההדמיה מלפני 13 שנה אינה דומה להדמיה של היום הייתי ממליצה לחזור על ההדמיה עם דגש על כלי דם במערכת אחורית ניתן לעשות זאת עי MRI ו MRA או עי CTA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עורק ורטברלי

    שי
    14/01/2013

    תודה על התשובה
    האם ה"עורק ורטבראלי שמאלי רחב ומפותל "נוגע" במדולה אובלינגטה משמאל " ב MRI מלפני 12 שנה
    הוא משהו מסוכן?
    במידה ואעשה MRI ויראו זאת שוב, יש בכלל מה לעשות עם זה? ניתוח?
    או שזה רק בשביל לדעת ואז זה לא בדיוק משהו שיש מה ליישם איתו...

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה
    אלכס
    09/01/2013

    שלום רב.בגלל מקרים של כעבי ראש קלים לא קבועיים שלחו אותי לסיטי מוח.בגלל קרינה במקום סי טי עשיתי בדיקת MRI על חשבוני.
    תוצאה שקיבלתי:
    להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של המוח:
    במישור סאגיטלי, אקסיאלי T1, T2 בשקלול SE, TSE, FLAIR, FFE הסריקה בוצעה בטכניקת
    וקורונלי,כולל הזרקת גדוליניום.
    המעבר הקרניו-צרביקלי תקין.
    גזע המוח, החדר הרביעי והמוחון תקינים.
    מעל הטנטוריום: חדרים וחריצים שמורים.
    הודגמו חללים על שם וירכוב רובין בולטים בחתכים התחתונים.
    גבוה בחומר הלבן התת-קליפתי שלא ספציפיים, קרוב T2 קיימים מוקדים קטנים אחדים של עוצמת אות
    לוודאי משינויים איסכמיים מיקרווסקולריים כרוניים. מוקד אחד קטן בחומר הלבן התת-קליפתי באזור
    המדיאלי אחורי של האונה הפרונטלית משמאל מראה הפרעה בדיפוזיה יכול להיות מוקד איסכמי חריף .
    אין עוד מוקד של הפרעת דיפוזיה.
    אין עדות לאפקט מסה או האדרה פתולוגית.
    אין עדות לשארית דימום או קולקציה.
    בסיכום:
    שינויים איסכמיים מיקרווסקולריים קלים בחומר הלבן
    מה זה אומר
    תודה מראש
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/01/2013

    הממצאים האלה לא גורמים לכאבי ראש . בכל מקרה אנחנו מוצאים לעיתים נקודות לבנות במרי שטיבם לא ברור . אין להם משמעות חולנית כדאי לעבור ברור לכוון של קרישיות יתר וכן לבצע בדיקת בקורת בעוד שנה . אנשים שסובלים מיתר לחץ דם או מיגרנות יכולים להיות להם נקודות כאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום