שלום עינת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום עינת
    שבי
    08/03/2012

    אם סיימתי אימון ארוך חזרתי הביתה ואני רוצה לשתות משקה איזוטוני וגם לאכול ארוחה טובה אחרי האימון, האם מותר באותו הארוחה לשלב גם משקה ספורט וגם ארוחה גדולה?

    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום עינת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקה איזוטוני לאחר אימון - תגובה

    סיון דוד
    08/03/2012

    שלום
    מטרת משקה איזוטוני הינו שמירה על מאזן נוזלים ומלחים תקין ומניעת התייבשות בעת פעילות גופנית, מומלץ לצרוך אותו בכל פעילות גופנית עצימה שאורכה למעלה מ60 דקות, שים לב- מומלץ לצרוך אותו תוך כדי האימון על מנת שיסייע למאזן הנוזלים במהלכו ויסייע במתן אנרגיה בזמן הפעילות, במידה והאימון ארוך ועצים כדאי לשתות משקה זה גם בסיום האימון.
    תפקיד הארוחה בסיום האימון הוא לחדש את מאגרי האנרגיה ולשקם את השריר. ארוחה זו צריכה לשלב חלבונים ופחמימות , אני מניחה שאתה שואל מבחינה קלורית אם ניתן לשלב משקה בארוחה ולכן אם אתה בתהליך של ירידת משקל כדאי לשים לב שגם במשקה האיזוטוני יש פחמימות ויש לקחת זאת בחשבון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו