יש דבר כזה אגירת נוזלים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש דבר כזה אגירת נוזלים?
    רוויטל
    05/05/2013

    אני עושה דיאטה, כלומר אימצתי אורח חיים אחר שהוא בריא יותר. כבר שנתיים לא נגעתי במשקאות ממותקים, לא שותה קפה ומשתדלת להמנע ממתוקים. ב4 חודשים אחרונים החלטתי לעשות דיאטה כדי לרדת במשקל (יש לי כ10 ק"ג עודפים כרגע) וזה קצת נתקע לי. מישהי בעבודה אומרת שאני ככל הנראה לא שותה מספיק מים והגוף נוטה לאגור נוזלים אם הוא לא מקבל מספיק. זה הגיוני? כמה מים בכלל צריך לשתות בדרך כלל ובמיוחד עכשיו כשחם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש דבר כזה אגירת נוזלים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ראיתי תשובה

    רוויטל
    15/05/2013

    אפשר עזרה בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה יכול לקרות

    ענבל
    16/05/2013

    כשנתקעים במשקל, זה קורה בדר"כ אחרי ירידה ארוכה. אבל אחרי שבוע שבועיים הירידה ממשיכה. בכל אופן ייתכן שאת לא אוכלת מספיק וזה יכול לגרום לתקיעות (כי הגוף מרגיש את החוסר ואוגר את השומן), לגבי המים, אני לא יודעת על אגירת נוזלים אבל מים גורמים לחילוף חומרים מהיר כך שרצוי לשתות כמה שיותר, אני למשל מסתובבת כל היום עם בקבוק מים. עשיתי גם מתקן עכשיו של המי עדן סמייל כך שאני גם דואגת למלא את הבקבוק כל פעם שהוא מתרוקן (האמת שזה חוסך לי לקנות בקבוקים :)) בכל אופן ממליצה לך לשלב פעילות גופנית (הליכה מהירה למשל) ולאכול בנוסף המון ירקות - אלו דברים שמסייעים בחילוף חומרים, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו