מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחופה בקשר לקלוריותקוראל22/02/2011
היי לפני חודשיים הלכתי קצת רחוק עם עניין הקלוריות וצרכתי בין 600-900 קלוריות
חודש אחרי המקרה הזה התחלתי להעלות את הקלוריות ל1000-1300 קלוריות הבעיה שהחודש לא קיבלתי מחזור ויש לי הרגשה שזה בגלל הקלוריות הנמוכות שצרכתי לפני חודשיים כמו שאמרתי אני עכשיו מעלה את הכמות ל-1300 ועדיין לא קבלתי מחזור אני כבר שבועיים עובדת על להעלות אותן בהדרגה מ-1000-1300 האם אני אראה תוצאות חיובות חודש הבא? זאת אומרת אני אקבל מחזור חודש הבא?
כי לפני כמה חודשים הייתי צורכת בין 1200-1400 וכן הייתי מקבלת.
יש לציין אני בעוד 3 חודשים אהיה בת 16 המשקל שלי הוא 62 אחרי שירדתי מ-65 קילו והגובה שלי הוא 1.72 יש לציין שאני לא אוכל "שטויות" בכול ה1300 האלה אני אוכלת בשר דגים פירות ירקות וכמובן מוצרי חלב ודגנים
ולפי נוסחה שניתנה לי (לשמירה על המשקל) 20 (לכל קילוגרים) כפול 62 ויצא לי 1240 (לשמירה על המשקל) האם זה מספיק? או שבאמת עדיף שאני אצרוך 1300?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפתחת הפרעת אכילה
עינת לב ארי24/02/2011את צריכה להגיע בדחיפות לייעוץ אצל דיאטנית מומחית להפרעות אכילה שתמדוד לך אחוזי שומן ותעריך באופן מקצועי את התפריט שלך, כמו כן תבדוק איתך מה המשמעות המשקל והאוכל עבורך ומדוע את כה עסוקה במשקל ובמראה ועל מה זה מצביע.
הפסקת מחזור היא מסוכנת ולא קשורה רק בקלוריות שאת אוכלת. המדידות והחישובים שקבלת לא בהכרח נכונים עבורך ולא עבור אף אחד, ותפריט של 1240 ק"ל ידרדר אותך לכיוון אנורקסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


.jpg)