דחוףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףףף
    חסויה
    24/04/2011

    שלום לכולם,
    אשמח לעזרתך בנוגע לדיאטה.
    אני בת 28, 1.64, שוקלת 72 קילו.
    כבר 3 שבועות, אני עושה דיאטה,
    בוקר: 2 פרוסות לחם קל עם גבינה (עד 5%)
    ביניים: פרי
    צהריים: בדרך כלל, סלט טונה + ביצה + גבינה (לא אוהבת בשר)
    ביניים: פרי
    ערב: מרק בכוס (עד 150 קלוריות).
    חוץ מזה, אני עושה הליכה 6 ימים בשבוע, כ40 דקות.
    ולא שלא ירדתי, אלא עליתי איזה 400 גרם
    מה לא בסדר??? למה אני לא מורידה כלום???
    אשמח לכל עזרה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה מוגזמת ודלת קלוריות - תגובה

    סיון דוד
    26/04/2011

    שלום
    התפריט שלך מכיל כ- 800 קלוריות .תפריט מוגבל בקלוריות בצורה כזו יכול לגרום להאטה בחילוף החומרים, מצב בו הגוף "מוריד הילוך" ועובד לאט יותר ומבזבז פחות אנרגיה ובמקום לרדת במשקל נשארים באותו משקל או אפילו עולים.

    אני ממליצה לך להעשיר את התפריט במזונות נוספים, לדוגמא:
    בארוחת עשר להוסיף יוגורט
    בארוחת צהריים ניתן לגוון ולהחליפה בכוס דגנים+כוס קיטניות . דגנים לדוגמא הם פסטה, אורז (עדיף מלא), בורגול, כוסמת, ,תפו"א, קיטינות לדוגמא הם שעועית, גרגרי חומוס, עדשים, אפונה.... ובכל מקרה להוסיף ירקות בצד.
    ארוחת ארבע- את יכולה להוסיף למנת הפרי 7 יח' שקדים או 3-4 אגוזים, או פרוסת לחם עם 1/4 אבוקדו.
    ארוחת ערב- במקום המרק נסי לאכול טוסט עם גבינה צהובה דלת שומן, או אם לא אכלת ביצה בצהריים את יכולה להכין כריך עם חביתה וכמובן לפחות 2 ירקות בצד.
    שתי הרבה מים.
    היי סבלנית לתהליך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו