שאלהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלהה
    ירדן
    16/05/2011

    שלום, כבר חודשיים אני נמצאת בדיאטה, אך בחודש האחרון אני לא מצליחה להוריד במשקל וזה נורא מתסכל. ידוע לי שהדיאטה שלי יחסית דלה : 1000 אולי רצת יותר, קלוריות ליום כולל פעילות גופנית, לכן ההשערה שלי שקצב חילןף החומרים בגופי הואט וזה מתבטא גם ביציאות שלי בזמן האחרון (אחת ליומיים). ברצוני לדעת מה עליי לעשות כעט כדי שאוכל להמשיך לרזות ? אני אוכלת נורא בריא ובארוחות קטנות ומסודרות, אך אם אעלה את צירכת הקלוריות שלי לא אשמין ? מה עליי לעשות כדי להרזות ? והגיוני שהמשקל לא יורד אך אני עדיין רואה תוצאות ? (מזעריות ביותר אך עדיין)
    דרך אגב, אני בת 16 גובה 1.63 משקל 55.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלהה - תגובה

    עינת לב ארי
    17/05/2011

    אני מצטערת אך לא אוכל לסייע בידך. הפורום הוא תמיכה בדיאטה, למי שצריך ונמצא בעודף משקל. משקלך נמוך מהממוצע ועל כן פני לפורום להפרעות אכילה , שם אולי יעזרו לך לברר מדוע את רוצה לרזות עוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו