מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פיענוח תוצאות בדיקת זרע.אנחנו14/08/2011
שלום. קיבלנו תוצאות בדיקת זרע ואנחנו לא בטוחים לגבי המשמעות, נשמח לקבל הסבר.
בדיקת הזרע בוצעה 95 דקות לאחר הפקתו
נפח: 2.5 סמ"ק
ph:8
צמיגות: תקינה
אלוטינציה: +
תאים אחרים: אפיתל +++, wbc+
ריכוז: 21 מיליון בסמ"ק
המספר הכולל של תאי הזרע : 53 מיליון
תנועתיות: 38%
תנועה מתקדמת: 5%
תנועה בינונית: 33%
תנועה חלשה: -%
ללא תנועה 62%
סה"כ תאי הזרע בתנועה 8 מיליון בסמ"ק
מורפולוגיה
תאי זרע בצורה נורמלית: 5%
פירוט הפתולוגיה: פתולוגיה בראש הזרעון 70%
פתולוגיה בצוואר הזרעון 20%
פתולוגיה בזנב הזרעון 5%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תוצאות בדיקת זרע. - תגובה
ד''ר שי שפי14/08/20111. הריכוז והמורפולוגיה תקינים, אך בגבול התחתון של הנורמה. התנועתיות ירודה. יתכן שקשורה לזמן המתנה ארוך מהתקין לבדיקה.
2. יש להשלים בירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפיכה ללא השפרצהראמי14/08/2011
שלום רב
אני ואשתי מנסים לכנס לעוד הריון כבר חצי שנה- (יש לנו ילדה). מספר פעמים בקיום יחסים ולמרות שאני אחרי התנזרות של יומיים לפחות, כשאני גומר אני לא מרגיש את ההשפרצה ההיא !!. לציין כשאשתי מתנקה כמות הזרע היורד היא ענקית. לעומת זאת- אם אני גומר בחוץ- אז אני חווה שפיכה גדולה יחד עם השפרצה חזקה !!.
ממה נובע ההבדל להערכתכם בין שתי אופני השפיכה ?
והאם הרגשת שפיכה ללא השפרצה היא הסיבה לכישלון בלכנס להריון ???
רמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפיכה ללא השפרצה - תגובה
ד''ר שי שפי14/08/2011יש צורך לבצע בדיקת זרע, ולהגיע להמשך בירור אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזוספרמיה או לא?דן12/08/2011
לאחר מספר בדיקות זרע רגילות לא נימצא זרע בזרמה. נאמר לי שאני אזוספרמי זאת למרות שיש לי ילדה מהריון ספונטני. ביצעתי בדיקת זרע נוספת מקיפה יותר ונצפו מספר תאי זרע מתים. האם תוצאה זו משנה את הסטטוס שלי מאזוספרמיה לאחר? כרגע אני מחכה לתוצאות בדיקת תרבית כדי לבדוק אפשרות לזיהום זאת עקב ריבוי תאים לבנים בזרמה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזוספרמיה או לא? - תגובה
ד''ר שי שפי12/08/20111. ראה תגובתי להערה אחרת שלך בנושא.
2. מבחינה פרקטית, בד"כ אין הבדל בין אזואוספרמיה לאזואוספרמיה וירטואלית (מס' זעום של תאי זרע בזירמה), ושתיהן מחייבות הערכות מוקדמת להפקת זרע כירורגית.
3. במרבית המקרים, תרבית זרע כחלק מבירור פוריות הגבר שנויה במחלוקת. בכל מקרה, גם אם ימצא חיידק, הוא אינו הגורם לאזואוספרמיה לא-חסימתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שפי שלום - תרבית זרע
אשר14/08/2011האם גבר שסובל מאזוספרמייה לא חסמיתית ונמצא חיידקים בבדיקת תרבית זרע לאחר בירור מקיף דלקת קשה בערמונית אין סיכוי שיימצא זרע לאחר טיפול בדלקת ?
אשמח לתשובתך,אשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר שפי שלום - תרבית זרע - תגובה
ד''ר שי שפי14/08/2011לעתים רחוקות, דלקת קשה וסוערת באשכים (לרוב אירועים חוזרים) עלולה לפגוע בצורה משמעותית בייצור הזרע.
חיידק הנמצא בתרבית זרע, בהיעדר סימפטומים ברורים של זיהום כנ"ל, אינו גורם להפרעה משמעותית בייצור הזרע, בטח שלא לאזואוספרמיה לא-חסימתית, והטיפול בו מלכתחילה שנוי במחלוקת.
לעומת זאת, דלקות שונות בדרכי הזרע עלולות לגרום לחסימה עד לאזואוספרמיה חסימתית.
בכל מקרה, יש לבצע בירור מסודר אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת זרעחגי09/08/2011
אני בן 21 ואשתי בת 20, אנחנו מנסים להרות בערך שנה ללא הצלחה והפנו אותנו לבדיקת זרע. התנזרתי לפני הבדיקה 3 ימים והתוצאות הן:
abstinece:3
viscoity:normal
volume:1.5
PH:8
count:38
tot.cou I:50
grade:3-2
morphology:
normal:13
borderline:14
amorphous:64
אם תגידו לי מה אומרת הבדיקה. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2011שלום חגי,
הספירה נמוכה יחסית, אך מורפולוגיה תקינה. האם יתכן שלא כל הזרע נאסף במלאו? הטיפה הראשונה במירוק (שפיכה) היא הכי עשירה בזרעונים ואם אינה נאספת זה יכול לגרום לתוצאה נמוכה בספירת זרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חגי09/08/2011תודה רבה על התשובה.
עשינו את הבדיקה בבית שעה ומשהו לפני הבאתה למעבדה על ידי קיום יחסים, ניסינו להכניס את כל הזרע אבל בגלל זה אולי לא כל הזרע נאסף?
מה עושים עם התוצאות הנ"ל מהימנות? הזרעה ? זהו נחשב מקרה חמור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש ירידה בפוריות הגבראני07/08/2011
שלום, רציתי לדעת האם ישנו גיל מסוים שבו פוריות הגבר יורדת. האם גברים בגיל 55+ עדיין פוריים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש ירידה בפוריות הגבר - תגובה
ד''ר שי שפי09/08/2011כעקרון, גברים נשארים פוריים גם בגילאים מתקדמים.
עם זאת, מחלות ומצבים אחרים, הפוגעים בגברים עם התקדמות הגיל, עלולים להשפיע בצורה זו או אחרת על פוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעההדס07/08/2011
השבוע עברתי הזרעה על בסיס מחזור טבעי,
להלן הנתונים שנתקבלו:
נתקבל זרע בנתונים הבאים:
volume 6.0.
concentration: 70 *10 בחזקת 6 (ה 10)
mobility:80%
progresive motility: 70%
לאחר עיבוד במעבדה נתקבלו הנתונים הבאים:
gradient (Isolate) resalts:
conecentratio: 10*10 (בחזקת 6)
motility: 99%
Total motile cells 5 *10 )(בחזקת 6).
שאלותיי:
1. האם הנתונים לפני ההשבחה טובים?
2. האם הנתונים אחרי ההשבחה טובים?
מה זה אומר שההזרעה תצליח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזרעה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2011שלום הדס,
כבר עניתי לך. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפדידימיטיסחזי07/08/2011
שאלה :
אני אולי כבר סובל מ חודשיים מאפדידימיטיס עליי לציין שאני מקיים יחסי מין מועטים וכמובן מוגניםלאור המצב האם זה תקין חודשיים ?
כמו כן היה לי כלמידיה שעברה ברוך השם אבל עליי לציין שהכאבים לא עוברים יש שיפור אבל בכל זאת לא עוברים לא מזמן קיימתי יחסי מין עם בת הזוג ויום למחרת התחלתי להרגיש שכל הרגליים תפוסות הרגשה כמו ריצה של כמה ק"מ לאחר אי פעילות ספורטיבית ממושכת מה זה אומר?
כמו כן עליי לציין שמאז תחילת המחלה הכאב הכי מפריע זה מפסעה שמאל שכל סיבוב או תנועה יש כאבים לא רצויים אז האם הכל תקין או לחזור לבדיקה כמו כן הייתי 4 פעמים אצל אורולוג ונתן לי לרוב סלקוקס שלא עזר ,דוקסילין ואופלודקס שלא השתמשתי בו עדיין.
תודה
חזי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפדידימיטיס - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2011שלום חזי,
השאלות שלך מתייחסות לתחום האורולוגיה ולא פריון הגבר. פנה בבקשה לאורולוג. אם אינך מקבל מענה שנרא לך מספק, פנה לאורולוג נוסף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות בדיקת זרעדוד05/08/2011
שלום,
להלן תוצאות בדיקת זרע, אני ואשתי לאחר שנה של נסיונות כושלים להרות באופן טבעי.
אבקש לדעת מהי משמעות הבדיקה וכיצד ניתן להשיג הריון (הזרעה/IVF)?
Liquefaction normal
Viscosity normal
Colour
pH 8
Volume (ml) 4.5
Concentration (mil/ml) 12
Total Concentration (mil) 54.00
Percent of motile sperm (%) 55
Rapid (%) +
Moderate (%) +
Slow (%) +
Non progressive (%)
Total motile sperm (mil) 29.70
Percent of motile sperm after 4 hours (%)
40
Vitality (%)
Agglutination none
Morphology (%)
Normal forms (%) 6
Abnormal forms (%) 94
Head defect (%) 83
Mid Piece Defect (%) 7
Tail defect (%) 4
Immature forms (mil/ml) -
Leucocytes (mil/ml) -
RBC (mil/ml) -
בתודה וברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות בדיקת זרע - תגובה
ד''ר שי שפי06/08/2011הריכוז של תאי הזרע לא תקין. לפני (או במקביל) לחיפוש פתרון "לעקוף" בעיה, מומלץ לנסות לאבחן אותה, ולתת לה פתרון ספיציפי.
יש לבצע בירור מלא אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדקת אולטרסאונד אשכיםדניאל05/08/2011
אשמח לדעת חוות דעת על הבדיקת אולטרסאונד מאתמולי קצת רקע:
בן 39 עם ילד 1 (הריון ספונטני) כעת מנסים כבר שנה+ אצל אישתי הכל תקין(צילום רחם+פרופיל הורמונלי+ווסת סדירה)
אצלי בדיקות הזרע לא טובות- כמות +מורפולוגיה
הפרופיל ההורמונלי תקין (חוץ מטוסטסטרון שהוא מעט נמוך 17...)
בבדיקה פיזית האורולוג המומחה לא מצא וירקולציה או כל בעיה אחרת,והוא לא מבין למה כמות הזרע יורדת.
מדובר ב3 בדיקות תוך חודש וחצי שהאחת הייתה על גבול התקינה והאחרונה הייתה ממש ממש גרועה 80 אלף זרע ו0% מורפולוגיה.
האם האולטרסאונד תקין , מה אומרת הציסטה והאם יש עוד כיוון -לאן כדאי לפנות?
הנה הבדיקה:
שני האשכים בגודל ובמרקם תקינים.
הודגמה ציסטה צלולה בקוטר 0.8 ס"מ באזור זנב האפידידימוס השמאלי.
אין עדות להידרוצלה .
אין עדות לוריקוצלה.
דופלר אשכים- הודגמו זרימות דם עורקיות וורידיות תקינות ושוות בשני האשכים.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדקת אולטרסאונד אשכים - תגובה
ד''ר שי שפי06/08/2011פענוח ה-US תקין, והדבר מתאים למקום השולי (אם בכלל), שיש לו בבירור פוריות הגבר. שאר הנתונים אינם תקינים, ומומלץ לבצע בירור מלא אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לשאול מה כולל
דניאל06/08/2011בירור מלא?
עשיתנו בדיקות זרע
דופלר אשכים-תקין
פרופיל הורמונלי-תקין
מה עוד נותר ?הרופא אמר שהוא לא מבין למה הזרע מתדרדר
ושלח לדופלר כדי לבדוק האם הכל תקין במבנה האשכים(ואכן הכל תקין)
איזה עוד בדיקות יכולות לעמוד על הפרק?
האם כדאי לעשות בדיקת שתן לאחר בדיקת זרע?
האם רלוונטי לעשות תרבית זרע?
אנחנו אצל אורולוג פוריות עם שם מאוד נחשב בתחומו...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לשאול מה כולל - תגובה
ד''ר שי שפי06/08/20111. כמי שעבר בירור כזה או אחר, אתה בטח מבין, שלא ניתן לבצע בירור מלא באינטרנט.
2. כאשר לא מוצאים פתרון במקום מסויים, לא בהכרח מדובר במצב חסר פתרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלגו אותי , שאלה על נתוני זרעהדס04/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

דלגו אותי , שאלה על נתוני זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2011שלום הדס,
לא מצאתי שום דבר בפניה שלך... חזרי אלינו עם השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתוני זרעהדס03/08/2011
השבוע עברתי הזרעה על בסיס מחזור טבעי,
להלן הנתונים שנתקבלו:
נתקבל זרע בנתונים הבאים:
volume 6.0.
concentration: 70 *10 בחזקת 6 (ה 10)
mobility:80%
progresive motility: 70%
לאחר עיבוד במעבדה נתקבלו הנתונים הבאים:
gradient (Isolate) resalts:
conecentratio: 10*10 (בחזקת 6)
motility: 99%
Total motile cells 5 *10 )(בחזקת 6).
שאלותיי:
1. האם הנתונים לפני ההשבחה טובים?
2. האם הנתונים אחרי ההשבחה טובים?
מה זה אומר שההזרעה תצליח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נתוני זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש09/08/2011שלום הדס,
הנתונים לפני ואחרי טיפול בזרע תקינים. לפי הצתברות, להזרעה יש סיכוי להצליח בכ- 25%. מקובל לבצע 3-4 הזרעות תוך רחמיות ואם לא הוסג הריון עוברים לטיפולי הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CF האם צריך לבדוקיעקב03/08/2011
שלום
גיסתי (אחות אשתי) אובחנה כנשאית של סיסטיק פיברוזיס.
לנו יש 3 ילדים בריאים ב"ה. אני ממוצא תימני/מרוקאי.
האם גם אנחנו צריכים לבצע בדיקה?
מהם הסיכויים לעניין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CF האם צריך לבדוק - תגובה
ד''ר שי שפי03/08/2011קרוב לודאי שאשתך צריכה להבדק, ולפי התוצאה הילדים, אך יש להפנות השאלה לגנטיקאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה באשכיםdodilado03/08/2011
שלום רב.
לא ממזן שמתי לב שיש לי באשכים סוג של חורים .
וכל כמה זמן הסתלקתי על החורים .
ובערך לפני יומיים יצא מהחור מן דבר מוזר שנראה כך ( בתמונה שקישרתי).
נ.ב אני בן 14
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה באשכים - תגובה
ד''ר שי שפי03/08/2011קבע תור לבדיקה אצל רופא.
מתיאורך ומהצילום לא ניתן לקבוע מה הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש סוכוי לשיפור ?מתוסכל02/08/2011
עשיתי מספר בדיקות זרע ומסתבר שיש לי בעיה כמעת בכל הסעיפים. בדיקה אחרונה עשיתי לאחר נטילת פורימור במשך 3 חודשים.תצעות הבדיקה אחרונה הם:
ריכוזיות: 6 מליון (מתוך 20 נורמה)
תנועתיות: 26% (50% נורמה)
חיים לאחר שעה: 30% (60% נורמה)
מורפולוגיה תקינה: 1% (10% נורמה)
בדיקת אולטרסאונד ודופלר אשכים העידו על מצב תקין, בדיקה הורמונלית גם.
ביקרתי אצל רופא מדג'ר אילן והוא אמר שיש לי וריקוצלה בדרגה נמוכה והמליץ על ניתוח. האם וריקוצלה בדרגה נמוכה יכולה להשפיע כל כך על איכות הזרע ? האם זה באמת יעזור ? האם באמת יש לי וריקוצלה ????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש סוכוי לשיפור ? - תגובה
ד''ר שי שפי02/08/20111. לא מפתיע ששימוש בתוספי זרע לא עזר. אין הוכחות סבירות לכך בספרות.
2. לעתים ניתוח וריקוצלה יכול בהחלט לעזור. האופציה המודרנית והיעילה ביותר היא הניתוח המיקרוכירורגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח US אשכים - דחוף!!מוטרדת02/08/2011
דר' שלום רב
אני בת 37 בריאה ללא ילדים, לאחר הפלה טבעית בשבוע 8 לפני שנה והריון כימי בפברואר.
מאובחנת פקטור 2 הטרוזיגוטי (לאחותי יש וביררתי גם אני).
בעלי בן 40 בריא ללא ילדים.
בבדיקת זרע הופיע שהמורפולוגיה ירודה 3%.
כיום בטיפולי פוריות (שתי הזרעות שכשלו)
לאחרונה ביצע בעלי אולטרסאונד אשכים והנה התשובה:
שני האשכים תקינים בגודל ומרקם.
אפידידמיס ימין עם ציסטה 9 ממ
אפידידמיס שמאל עם ציסטה 6 ממ
לא נצפתה זרימה מוגברת באשכים או באפידידמיס
ללא הידרוצלה
וריקוצלה קלה עד בינונית משמאל
אנא עזור לנו בפיענוח.
תודה
מוטרדת מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח US אשכים - דחוף!! - תגובה
ד''ר שי שפי02/08/2011הממצא היחידי ב-US שדורש המשך בירור הוא וריקוצלה.
יש לפנות לאורולוג מומחה בפוריות הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

