פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • אזוספרמיה- אשמח למענה
    שלי
    20/07/2011

    בו זוגי עבר מספר בדיקות זרע בהן לא נמצא זרע כלל. לאחר המלצה הוא עבר ניתוח מיקרו טסה שגם בו לא נמצא זרע. האם יש פיתרון נוסף? האם שיטת ברטוב יכולה להביא לפתרון במצב כזה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אזוספרמיה- אשמח למענה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה- אשמח למענה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    20/07/2011

    הכלל הוא שבמקרה שלא נמצא זרע ב-microTESE, זהו סוף פסוק מבחינת ניסיונות להפקת זרע כירורגית.
    עם זאת, בחלק מהמקרים שראיתי לא בוצע באמת microTESE, ובנוסף, יש יוצאים מן הכלל.
    כל ניסיון להפקת זרע כירורגית אמור להתבצע רק לאחר שלא נמצא זרע בבדיקת זרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה- אשמח למענה - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    27/07/2011

    חיפוש תאי זרע בזירמה, במיוחד לאחר ימי נזירות מרובים, משקף את התוצרת של סדנאות יצור זרע שלא בהכרח מתגלות בהוצאת זרע ע"י כירורגיה של האשכים. ולכן לדעתי יש טעם לנסות לבצע חיפוש תאי זרע בזירמה במיקרוסקופ בהגדלה גדולה גם לאחר כשלון מציאת תאי זרע בכירורגיה של האשכים.
    אך גם ההפך נכון: חוסר מציאת תאי זרע בזירמה לא בהכרח משקף כישלון במציאת זרע ע"י כירורגית אשכים, מאחר ובכירורגיה ניגשים למקור ייצירת הזרע ואילו בזירמה הזרע צריך לעבור מסלול ארוך עד ליציאתו החוצה ויכולים להיות עיכובים במעברים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה- אשמח למענה - תגובה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    27/07/2011

    בהתאם לספרות, הפקה כירורגית של זרע כגון microTESE, מתבצעת לאחר כשלון במציאת זרע בזירמה, ולא להיפך. כלומר: אין לבצע ניתוח כזה, אלא אם כן לא נמצא זרע בבדיקת זרע במעבדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע רגילות וטעויות באבחון

    דן
    12/08/2011

    מניסיון אישי, לאחר מספר בדיקות זרע רגילות שלא נמצא בהם זרע, אובחנתי כאזוספרמי ואז הוחלט על TESE. לא נמצא כלום גם בTESE חוץ מכמה תאים לא מפותחים, אבל בבדיקה מקיפה שעשיתי במעבדה פרטית לאחר ה TESE נמצאו מספר תאים מתים. בעיניי זה גם תקווה אבל בעיקר טעות אבחנתית בתהליך קבלת ההחלטות וניצול לא נכון של טכנולוגיה מודרנית שלא נמצאת בבתי החולים וקופות החולים. בשורה תחתונה לא לרוץ לניתוח פולשני לפני שבדקתם את כל האפשרויות האחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע רגילות וטעויות באבחון - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/08/2011

    1. אצל גברים הסובלים מאזואוספרמיה לא-חסימתית, אין זה נדיר לאבחן אוסצילציה (תנודתיות) מעל לקו האפס. כלומר: לעתים ניתן למצוא גם אצלם תאי זרע בודדים. תאים אלה ימצאו גם במעבדה "טובה "רגילה", שבה מחפשים זרע בהתאם להנחיות הקפדניות של WHO (ארגון הבריאות העולמי).
    2. במקרה הפרטי שלך, לא היה הבדל משמעותי בין תוצאות TESE לתוצאות "בדיקה מקיפה". לעומת זאת, סביר להניח שהבדל כזה כן היה נמצא, וכמובן לטובת הניתוח, לו היית עובר microTESE.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MICRO TESE

    דן
    12/08/2011

    אני לא מסכים, זה עדיין ניתוח כמו TESE גם אם הסיכויים שלו יותר טובים יש למיקרו טסה גם חסרונות כמו חתך רחב יותר. בכל אופן לדעתי השימוש בניתוח צריך להיות רק לאחר שרמת האבחון היא מעבר ל80% לפחות אחרת זה מיותר וגם מבחינה סטטיסטית זה רק מקטין את אחוזי ההצלחה של השיטה וייפגע בה בעתיד. אם היום טוענים ל-50% הצלחה זה בוודאי ירד עם השנים ככל שיבוצעו ניתוחים מיותרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MICRO TESE - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/08/2011

    מקריאת תגובתך נראה כי אינך בקיא בפרטי הניתוח, כמו גם בממצאים הסטטיסטיים העומדים בבסיסו.
    על אילו מחקרים אתה מתבסס בקביעתך לדיוק של 80% באבחנה? מהו החסרון של חתך נרחב במעטפת האשך? מהו ההבדל בחתך בעור בין microTESE ל-TESE? מהם ההבדלים בטכניקה בין שני הניתוחים?
    ברפואה של ימינו אין מקום לאמירות כגון "לדעתי". הכל צריך להיות מבוסס על מחקרים, ובדיקה מדעית חוזרת ונשנית של הממצאים שהעלו. אין מקום (או צורך) "להמציא את הגלגל מחדש" ולנסות לקדם הליכים שיעילותם לא הוכחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי-אשמח לעזרתך

    שני
    28/10/2011

    היי שלי,

    גם אנחנו באתה הסירה,אשמח לקבל ממך את המייל שלך בכדי שאוכל לדבר איתך,
    תודה רבה,חסוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    חגי
    19/07/2011

    שלום,
    רציתי לדעת מה המשמעות בבדיקת הזרע של: volume: 1.5?
    יכול להיות שבבדיקה שניה התוצאה תהיה שונה? ואם לא,האם יש אפשרות לטפל בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    19/07/2011

    נפח זירמה של 1.5 זה בגבול התחתון של הנורמה. זה יכול להשתנות מנתינה לנתינה. זה תלוי בימי הנזירות מיחסים. ככל שממתינים יותר, הנפח יגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה וביופסיה
    עמית
    18/07/2011

    לפני שנה וחצי נטלתי בצורה קבועה תרופה אנטי פסיכוטית,ריספרדל קונסטה 50 מ''ג כל שבועיים.לאחר כחצי שנה החלו אצלי בעיות זקפה.האורולוג נתן לי ויטמין E 200 מ''ג פעמיים ביום למשך חודש.בזמן נטילת ויטמין E אשתי נכנסה להריון אך הפילה לאחר שמונה שבועות.לאחר שלילת סיבות אורולוגיות נשלחתי לאנדוקרינולוג.לאחר שהאנדו' עשה סי טי מוח וראה בלוטת יתרת המוח תקינה ושהפרולקטין הגבוה הוא כתוצאה מהריספרדל קונסטה הוחלט על מתן זריקת טסטוסטרון מסוג טסטוירון כל שלושה שבועות כפול שש זריקות,סה''כ שמונה עשר שבועות.לאחר הזריקה השלישית בדקתי שוב רמת טסטו' והיא הייתה בטווח התקין אבל קרובה לגבול התחתון.האנדו' החליט שעלי להמשיך לקחת טסטוסטרון באופן כרוני כל שלושה שבועות לשארית ימי חיי.לאחר שנברתי בפורום הזה גיליתי עוד מישהו שקיבל טסטו' שאמרתם לו שזריקות טסטו' פוגעות ביצור הזרע.בשתי ספירות זרע שעשיתי בהפרש של שבעה שבועות נתגלתה אזוספרמיה.רופאת הנשים של אשתי ביקשה שנפנה למרפאת פוריות האישה עם פירוט מהאורולוג שלי אם זו אזוספרמיה חסימתית או לא חסימתית/הורמונלית.הוא צירף מכתב שבו כתוב אזוספרמיה ללא פירוט אם זו חסימתי או לא ואמר שאם מרפאת הפוריות תרצה פירוט אז לחזור אליו והוא ישלח אותי לעשות ביופסיית אשכים.אנחנו בני 36 והזמן דוחק באשתי.אנחנו על סף פיצוץ ופרידה במיוחד לאור העובדה שהאורולוג אמר שביופסיה בבי''ח רמב''ם עשויה להמשך עד חצי שנה בגלל התור הארוך ושביתות הרופאים.האם זה תקין שזה הזמן שנאלץ לחיות בחוסר ודאות ותסכול עד שימצא פתרון לבעיותינו?עד כמה כואבת ביופסיית אשכים?איזה בתי חולים עושים ביופסיית אשכים ללא צורך להמתין כ''כ הרבה בתור?האם זה תקין שהאנדוקרינולוג ידע שמטרת החזרת הזקפה ע''י זריקות טסטו' היא למטרת כניסה להריון ובכל זאת לא הודיע לי שזריקות טסטו' פוגעות ביצור זרע?
    הפסקתי ליטול את התרופה האנטי פסיכוטית לפני שבעה וחצי חודשים ואת זריקות הטסטו' לפני חודש וקצת בתקוה שיצור הזרע יחזור לעצמו.אנא עזור לי,אשתי רוצה להכנס להריון בהקדם האפשרי,אפילו מתרומת זרע לא שלי ואני כבר שוקל לפרק את הנישואין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אזוספרמיה וביופסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזוספרמיה וביופסיה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    19/07/2011

    ממליץ שתפנה להערכה מלאה אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר.
    לא הייתי "קופץ" ללא הנ"ל להפקת זרע כירורגית, וגם שם קיימות אופציות מוצלחות יותר (microTESE) או פחות (TESE או ביופסיה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות בנושא זוגיות
    השואל
    18/07/2011

    אני ואשתי התחתנו לפני מספר חודשים.
    ועכשיו בפתח תהליך ניסיון להיכנס להריון באופן טבעי.
    אני בן 28 ואשתי בת 32.

    חשוב לציין שאני ואשתי מדברים על הכול, והכול פתוח מבחינת דיאלוג ותכנים. כולל בתחום המיני.


    כל שנות חיי הבוגרים אהבתי ואוהב לאונן, וכך גם כיום.
    אני מאוד אוהב פורנו ומעריך את גוף האדם, הן בגין האורגניזם המדהים, והן ביופי החיצוני והפנימי.
    אני נותן חשיבות רבה לצד התשוקתי לא רק במובן המיני, הלה גם במובן שעושה דברים באולמנו,
    הרצון לחיות עם תשוקה ליצור ולעשות דברים בעלי יצר יצירה אהבה והתשוקה.

    כותב הודעה זו מאחר והלילה והתחלתי להרגיש מהתגובות של אשתי שלא צריך לתת לתחום התשוקתי כל כך הרבה נפח בחיים ולגיטימציה.
    באותו הרגע זה מאוד כעב והוציא את החשק מלעשות דברים (כל דבר שהוא).

    אני מאודדדדדד אוהב לפנק את אשתי במסאג'ים חיבוקים נשיקות ופרגונים במהלך כל היום והלילה.

    דבר האוננות מעלה מספר מחשבות רגשות ותחושות מסוימות עצל בת הזוג שלי.
    לדוגמה: "האם אני לא מספיק שווה" וכו...
    דבר זה מובן מאוד והגיוני.
    ואני עושה את כל שביכולתי להבין ולהפיג חששות אלו.
    אם הזמן לומד יותר כשהיא מספרת וחולקת איתי את המחשבות שלה בנושא.
    אם זאת מידי פעם יש לה תלונות בנושא ונותן לה את המקום לכך.
    חשוב לציין שאשתי לא מאוננת בעצמה את עצמה, ולהמרות שמנסה לשכנע אותה כן להיתנשות בכך, היא לא מוכנה. אז עזבתי.
    מידי פעם מעלה סוגיה זו בגין אהבתי והחשיבות של נושא האוננות האישית, אבל אם זה לא נכון עבורה זה בסדר ומקובל אלי. אם כי אחת הפנטזיות שלי לראות אותה מאוננות. וכמובן שלא חייבים להגשים כל פנטזיה.
    כיום כבר לא מעלה את הנושא הזה בגין הסגירות וחוסר הרצון שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות בנושא זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    השואל
    18/07/2011

    רקע נוסף,
    נולדתי עם אשך תמיר. ולאחר זריקה בגיל הגן (כנראה) הכל הסתדר.
    הבנתי שעניין זה יכול לגרום הן לירידה בספירת זרע והן לסיכון לסרטן.
    לכן הגש לרופאת נשים של אישתי ביחד איתה בכדי לבקש ספירת זרע.

    אם זאת יש לי שאלות לכן:
    1. האם אוננות יכולה להביא לספירת זרע נמוכה או באיכות שלו?
    או במילים אחרות: האם אני יכול לאונן יום לפני הסקס למטרת הריון (בזמן הביוץ),
    או שמע זה גורם לירידה באיכות וכמות הזרע? ומכך לפחות סיכוי להיכנס להריון?

    בדיוק הלילה הייתה לנו שיחה קשה,
    ציינתי שאני כבר מרגיש שחייב סקס או לאונן...
    וזאת מאחר ובערך שבוע שלא הייתי פעיל מינית בגין שמירת זרע לזמן הביוץ,
    האזור מעל הפין מרגיש לי גועש ומתרגש כסוג של חום וצורך פיזי כאילו יש שם משהוא שרוצה לצאת ולא מאפשר אותו. זה כבר משגע אותי ואפילו בכתיבת הודעה זו מרגיש זאת.

    אשתי התעצבנה מאוד והתחילה לדבר על עניין האוננות וכאילו מסתיר ממנה פעמים רבות שמעונן לבד וצריך לידע אותה כל פעם שעושה כן. ושכנראה לא ידעתי אותה על הרבה פעמים.
    ייתכן ותגובה זו נוצרה בגין כך שכן נוהג לידע אותה על הפעמים שמבצע ולפעמים תוך כדי (אם היא זמינה בזמן הפעילות) ואם לא זמינה מידע אותה לאחר מכן.
    וזאת בגין החשיבות שלא להסתיר דברים.... אחד מהשני.
    אבל....
    התגובות הללו ואחרות שלה גורמות לרצון הפוך ,לעצבות סגירות ושליליות בקשר, לרצון להחביא מידע, מאחר וזו לא הגישה שלי לחיים ומעדיף לסבול מהתגובות הלא נעימות על חשבון וחשיבות הדיאלוג והשקיפות.
    במובנים מסוימים התגובות לגיטימיות, אם זאת לא פשוטות ולא נעימות להתמודדות.
    לפעמים מאוד לא נעימות.

    הלילה הגענו לסף חדש של דיבור בנוסך:
    זה לא בסדר "אתה חולה מין". "לא ידעתי שהתחתנתי עם חולה מין"
    אני נפגעתי מהאמירות הללו שלה, הן בגין שזו אישתי שאמרה אותם, והן בגין זה שאם לה זה לא נראה זה הופך אותי ללא בסדר.

    עכשיו חשוב לציין שאנו עושים בערך כפעמים סקס בחודש.
    ושאוהב לאונן בערך פעמים שלוש בשבוע, לפעמים יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להמשך

    השואל
    18/07/2011

    חלקתי איתה שרוב הגברים מאוננים וזה בסדר גמור,
    התשובה שלה הייתה שזה לא נכון בתדירות זו, ו"היו לי מערכות יחסים בעבר כך שאני יודעת".

    להמרות שכל היום אוהב לפנק את אישתי, כשאני מבקש שתיגע בי, אפילו קצת, לרגע, היא אומרת שהיא עייפה. ושזה לא זמן טוב. זה יכול להיות גם בזמן ששנינו במיטה והיא משחקת "אנגרי בירדס" למשך עוד שעה וחצי...
    לאחר שאין תגובה מצידה במובן הפיזי או המילולי, ולהמרות שהיא משחקת משחק "חשוב" ובזמן שאני מפנק אותה, אומר לה שזה צורך שלי ושאני ממש רוצה שתפנק אותי "קצת" לא בהבט המיני, לאחר שאני טיפ טיפה מתעקש ואומר לה שאני כל הזמן עושה לה והיא בכלל אל עושה לי,
    בשלב הזה היא סוגרת את המשחק בכעס מסובבת את הגב, כועסת ואומרת "אתה כל הזמן אומר את זה..." ו"אני כל הזמן עושה לך".
    (האמת היא שהיא לא... אולי במחשבות שלה היא כן ואולי הרבה, במציאות היא לא עושה שום מסאג' זה גורם לי להרגיש הכי דחוי ודוחה ולאחר התגובה הזו עוד יותר, היא יודעת את זה מאחר וחולק אייתה את המחשבות והרגשות הללו...).

    יש לכם רעיונות לפטרונות?
    אולי לא צריך לספר כשמאונן וזה אמור להיות עניין פרטי בלבד כמו יומן?
    כרגע לא מחפש משהוא גורף דוגמת טיפול זוגי...

    אני יודע שיהיה טוב, זה שיש דיאלוג זו הדרך, אבל בכל זאת, שאלות חשובות שכרגע ללא מענה.
    היא גם העלתה את הסוגיה "מה יהיה בחודש ה9? מתי שקשה לעשות סקס מה לא תתאפק?"
    בתגובה אמרתי לה או שכן התאפק או שכן נבצע אינטימיות דוגמת אוננות משוטפת, זה גם עיצבן אותה מאוד.
    ולאחר מכן העלתה את סוגיית הילדים, שכשיהיו לנו ילדים "לא תוכל לאונן ככה".
    זה מתסכל מאוד לשמוע את האישה אומרת דברים כאלה.
    כאילו כל הגוף שלי מופקד לפי רצונותיה ולא לפי הצרכים הפיזיולוגיים אבולוציונים,
    וזה לא שאני לוחץ על סקס, זה בסדר גמור שאין סקס, והגש לאונן, אבל גם זה לא טוב או אופציה מבחינתה...

    ייתכן ואני גרמתי לכך שהיא מתנהגת ומדברת כך.
    השאלה מה נכון לעשות מעכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר שי שפי
    19/07/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מין_וסקסולוגיה' id=link]מין וסקסולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר שי שפי
    19/07/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מין_וסקסולוגיה' id=link]מין וסקסולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר שי שפי
    19/07/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מין_וסקסולוגיה' id=link]מין וסקסולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה
    חסוי
    17/07/2011

    אני יחסית צעיר ונשלחתי לעשות בדיקת זרע בגלל שנמצאה וריקוצלה (וגם אשך שמאל 3*1.5*2.7 לעומת אשך ימין 4.3*2*3.1)

    נפח:1.4
    צבע: אפור
    P.H: -
    התנזלות: -
    צמיגות: גבוהה
    לויקוציטים: 1.5 מיליון\מ"ל
    אגרגציה:חיובי
    ספרמיטידים:-
    אריטרוציטים: שלילי
    ריכוז תאי זרע: 58מיליון\מ"ל
    תנועתיות: 71%
    התקדמות טובה:17%
    התקדמות איטית:29%
    ללא התקדמות: 24%
    חסרי תנועה: 29%
    מורפולוגיה: - (עקב כשל טכני)

    אני באופן אישי רוצה לעשות את הניתוח לתיקון - גם כי זה מלווה בכאבים וגם בגלל נפח האשך (איך אפשר לדעת עם הבדלי הנפח הם בגלל עצם היותו של האשך טמיר במקורו(הורד בזמן בניתוח כירורגי) או בגלל הוריקוצלה? (שאני חושב שיש לי כמה שנים לאורך כל גיל ההתבגרות) )

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    19/07/2011

    1. הבירור שלך חלקי. יש צורך בהשלמתו אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.
    2. חלק מהפרמטרים אינם תקינים.
    3. הטיפול המודרני והיעיל ביותר לוריקוצלה הוא תיקון מיקרוכירורגי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידעתי!

    חסוי
    19/07/2011

    ידעתי שמשהו לא בסדר - אני הולך לעמוד על שלי - הבעייה היא שלרופאים יש בעייה שמעירים להם כי הם ה"מומחים" אבל אני זה שידפק בסוף

    תודה רבה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע- דחוף מאוד
    רוית
    17/07/2011

    שלום ד"ר,

    אני בת 25 ובעלי בן 26 מנסים מזה כשנה להיכנס להריון,
    בעלי עשה בדיקת זרע לאחר 3 ימי התנזרות מצ"ב התוצאות

    volume-5.6
    colour-normal
    viscosity- viscous
    concentration- 0.6 million/ml
    total count- 3.3 million
    motility-22%
    total motile count-7 million
    motile progressivity-
    rapid-4% , slow- 11% , non progressive- 7% , immotile- 78%
    morphology-
    normal forms- 3%
    abnormal forms- 97%
    head-48%
    mid piece-34%
    tail- 4%
    multiple abnormalities- 11%
    agglutination- none
    vitality--%
    white blood cells- 1

    האם נוכל להביא ילדים באופן טבעי?
    האם תהליך השבחה והזרעה יכול לעזור לנו?
    איך אפשר לשפר את תוצאות הבדיקה?
    האם התוצאה של כדוריות הדם הלבנות תקינה, הבנתי שצריך להיות ערך אפסי בעוד שלבעלי יש מיליון , יש אפשרות שתוצאות בדיקת הזרע כה נמוכות כתוצאה מכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע- דחוף מאוד - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    19/07/2011

    לפי הנתונים שהצגתם אתם מתאימים להפרייה חוץ גופית. מאידך אפשר לבצע במקביל תרבית זירמה לבירור נוכחות זיהום חיידקי ודופלר אולטראסאונד אשכים לבירור מצב וריקוצל. לאור תוצאות הבדיקות שיתקבלו ניתן יהיה להתייעץ עם אורולוג ולנסות לשפר את איכות הזרע. הכדוריות הלבנות והצמיגות של הזרע הם אינדיקטורים לצורך בביצוע תרבית זירמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע לאחר כריתת אשך ימין.
    אלעד
    17/07/2011

    ב-03.07.11 עברתי תאונת דרכים עם אופנוע ואשך ימין נכרת.
    ב-15.07.11 עשיתי בדיקת זרע והתוצאות: ריכוז 0.1למ"ל.
    תנועה 0
    נפח 1.8 מ"ל
    צמיגות 3
    PH 8
    האם תוצאות הבדיקה מצביעות על כך שאני עקר?
    האם ביצעתי את הבדיקה בסמוך מידיי לתאונה?
    האם יש אפשרויות רפואיות היכולות להפוך אותי לאבא למרות תוצאות אלו?
    האם ניתן להשביח זרע, וכיצד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע לאחר קריתת אשך ימין. - תגובה

    ד''ר שי שפי
    17/07/2011

    לא בטוח שההפרעה בייצור הזרע קשורה לתאונה.
    "עקר" הוא מונח שהולך ומתרוקן מתוכן, עם הטכנולוגיות של ימינו.
    יש צורך בבירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר, ולהתקדם בהתאם לממצאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון אזוספרמיה
    דוד
    14/07/2011

    שלום,

    בבדיקת זרע מלפני חצי שנה 10 מליון תאי זרע, מאז היו 3 בדיקות האחרונה במאי ללא זרע כלל.
    בדיקות גנטיות- כרומוזום Y וקריוטיפ תקינות.
    בדיקות הורמונאליות מחודש מרץ:
    TSH- 5.18
    T4- 16.7
    LH- 1.7
    FSH- 1.5
    Prolactine- 282
    Testosterone- 14.1
    DHEA- 3.5
    הרופא רשם לי איקאקלומין חצי כדור פעם ביומיים למשך חודשיים ואז לנסות שאיבה/ניתוח לצורך IVF.
    1- חוות דעתכם לאבחנה
    2- האם יש סיכוי שזו אזוספרמיה חסימתית?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון אזוספרמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים

    דוד
    14/07/2011

    בן 31, אישתי 35.
    מנסים להיכנס להריון כשנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון אזוספרמיה - תגובה

    ד''ר שי שפי
    17/07/2011

    1. חסרים נתונים רבים.
    2. לא ניתן להכריע רק ע"ס הנתונים שצירפת בין אזואוספרמיה חסימתית ללא-חסימתית.
    3. לא ברור לי ההיגיון שבמתן איקקלומין ברמת ה-T שלך.
    4. יש לשלול הפרעה בת. בלוטת התריס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה או ivf?
    יפית- ירושלים
    14/07/2011

    שלום רב,

    הננו זוג צעיר שומר טהרה המנסה להרות שנתיים ללא הצלחה, ללא ילדים (אני 27 ובעלי בן 30) עקב בעיית זרע (לנל חסימה חלקית של ejd עם שיפור לאחר טיפול אנטיביוטי+וריקוצלה 3 משמאל). האורולוג המליץ שלא לנתח. אצלי הכל תקין ב"ה - מחזור סדיר,מבייצת, פרופיל הורמונלי תקין וצילום רחם תקין (לא הודגמה חצוצרה שמאל ורופאי טען שזה קרוב לודאי תקלה טכנית כי הנני בריאה וצעירה וללא היסטורית ניתוחים).
    עברנו 3 הזרעות שלא צלחו ובדרך להזרעה רביעית כפולה (בפעם הראשונה לבקשתי).
    להלן נתוני הזרע בשלוש ההזרעות לאחר השבחה:
    הזרעה 1- איקקלומין+ אוביטרל: volume: 0.8; concentration: 17; total concentration: 13.60; percent of motile sperm: 50; type of motility: rapid + moderate; total motile sperm: 6.80
    הזרעה 2- אסטרופם+פיוריגון 50+אוביטרל: נפח דגימה (מ"ל) 0.8, ריכוז זרעונים 20, סה"כ זרעונים (מיליון) 16, אחוז זרעונים בתנועה 50, דרגת תנועה 1-3.
    הזרעה 3- אסטרופם+פיוריגון 50+ אוביטרל: volume: 0.8; concentration: 12; total concentration: 9.60; percent of motile sperm: 60; type of motility: rapid + moderate; total motile sperm: 5.76. הערה: נמסרו 2 דגימות זרע עקב ריכוז מאוד נמוך של תאי הזרע.
    הזרעה רביעית- אותו טיפול של אסטרופם+פיוריגון50+ אוביטרל.

    האם לאור הנתונים הללו כדאי להמשיך לנסות הזרעה חמישית (במידה והזרעה 4 תיכשל חלילה) או לעבור לivf?

    תודה על מלאכת הקודש שאתם עושים!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרעה או ivf?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה או ivf? - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    19/07/2011

    לדעתי לאחר נתונים כאלה רצוי לעבור להפרייה חוץ גופית.
    אני באופן אישי, בגלל בעיית הוריקוצל, ממליץ לעשות אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה לברר האם יש תאים בעלי גרעין תקין שמתאימים להזרקה לביציות ואותם הייתי ממיין ביום שאיבת הביציות (IMSI) וזה עשוי לשפר את הסיכוי להריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכיבת אופניים
    VC
    14/07/2011

    בעלי רוכב אופניים בממוצע כ-3 פעמים בשבוע (רכיבת שטח כ- 100 ק"מ בשבוע).
    האם רכיבה כזו עלולה "להפריע" בניסיון להיכנס להריון? כמו-כן, האם יומיים שלושה הפסקה ברכיבה בימים המיועדים יכולים לעזור?
    מחיפוש והתייעצות ישנם סתירות רבות: חלק מאוששים כי זה פוגע באיכות הזרע אולם ישנם הסבורים כי זה משפר פעילות גופנית ולכן אין כמעט פגיעה באיכות הזרע.
    אשמח לדעתך.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רכיבת אופניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רכיבת אופניים - תגובה

    ד''ר שי שפי
    14/07/2011

    בהחלט קיימות עדויות בספרות, כי רכיבה ממושכת באופניים עלולה לפגוע בפרמטרים מסויימים של הזרע, אותם ניתן לבדוק בבדיקת זרע.
    במקרים שיש פגיעה שכזו, מנוחה של 2-3 ימים לא מספיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע = סונר אשכים
    טלי
    12/07/2011

    שלום,

    בעלי עבר 2 בדיקות זרע שבהן לא נמצאו זרעים בכלל, בפרופיל הורמונלי נמצא כי
    FSH 22.50, LH - 12..90,
    תוצאות בדיקת הסונר דופלר:
    אשך ימין: בגודל, מרקם וגבולות תקינים
    .עם הדיות שווה
    .אפידידימיס לא מעובה
    .ללא וריקוצלה וללא הידרוצלה
    .הודגמה זררימת דם שווה ולא מוגברת באשך
    _
    .אשך שמאל: בגודל, מרקם וגבולות תקינים
    .עם הדיות שווה
    .אפידידימיס לא מעובה
    .ללא וריקוצלה וללא הידרוצלה
    .הודגמה זררימת דם שווה ולא מוגברת באשך
    _
    שלחו אותנו לאורולוג להמשך טיפול, כנראה לנסות לשאוב את הזרעים, הרופא פוריות אומר שהוא מאוד אופטימי כי בסונר רואים שנפח האשכים תקין ויכול מאוד להיות שקיימים זרעים בפנים

    אציין שבעלי עיבר בעבר פעמיים את אותה בחורה והשתמש בפרופסיה כמה שנים

    מבקשת את חוות דעתכם....

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע = סונר אשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע = סונר אשכים - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/07/2011

    שילוב ממצאי בדיקת הזרע עם הערכים בבדיקת הדם מצביע על אזואוספרמיה לא-חסימתית. לא ברור מדוע בוצע US, שאינו בדיקה רגילה בבירור שעל בעלך לעבור. הממצאים שתיארת ב-US, אינם מעלים או מורידים מהסיכוי למצוא זרע.
    יש להשלים את הבירור אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר, ולהמשיך בהפקת זרע כירורגית. מבין האופציות הקיימות, זו המודרנית ביותר, ובעלת הסיכוי הרב ביותר למצוא זרע, היא microTESE.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד כמה שאלות

    טלי
    12/07/2011

    מה הסיכויים שהזרעים יימצאו בבדיקה microTESE?
    האם כדאי שבעלי ייקח תוסף תזונה לאיכות הזרע?
    האם יש סיכוי שזה יסתדר מעצמו?

    אני מאוד מפחדת שלא ימצאו זרעים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד כמה שאלות - תגובה

    ד''ר שי שפי
    12/07/2011

    1. סיכויים ניתן לאמוד בסוף הבירור; בכל מקרה, הסיכוי אינו זניח.
    2. אין הוכחה מדעית טובה שתוספים למיניהם עוזרים בבעיות זרע, בטח שבאזואוספרמיה.
    3. ככלל, המצב לא "מסתדר בעצמו". עם זאת, יש להשלים בירור כמו שהמלצתי. אולי בעלך הוא יוצא מן הכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקות
    yaniv
    11/07/2011

    שלום רב:
    אני ואשתי מנסים להרות כ-7 חודשים. לפני כ-10 חודשים גרידה על רקע הפסקת התפתחות בשבוע 12. להלן תוצאות הבדיקה, אודה לעזרתכם בפיענוח (מצ"ב קובץ)
    בוצעה בדיקה לאחר 4 ימי התנזרות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקות - תגובה

    ד''ר שי שפי
    11/07/2011

    1. ערכי הבדיקה תקינים. גם מורפולוגיה של 5% נחשבת כיום בטווח הנורמה, אם כי בחלק הנמוך שלה.
    2. בדיקת זרע לא מחליפה בירור מלא אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TFNA
    דנה
    11/07/2011

    מה הסיכון בניתוח לשאיבת זרע בשיטת TFNA?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    TFNA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TFNA - תגובה

    ד''ר שי שפי
    11/07/2011

    TEFNA היא פרוצדורה להפקת זרע, שאם מבוצעת כייאות, כוללת מספר רב של דיקורים באשך (בהתאם לנפחו). הסיבוכים כוללים דימומים בתוך האשך (שאינם מטופלים מיידית כמו בניתוח פתוח), הצטלקויות, ופגיעה בייצור טסטוסטרון. בנוסף, במקרים של אזואוספרמיה לא-חסימתית, הסיכוי למצוא זרע גבוה יותר ב-microTESE.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסים להרות יותר משנה...
    דורית
    11/07/2011

    תוצאות בדיקות הזרע של בעלי הם :
    נפח זירמה (מ"ל) 1.7
    ריכוז זרעונים (מליון/מ"ל) 25
    אחוז זרעונים בתנועה (%) 50
    דרגת תנועה (1-4) ii-iv
    יש לציין שאלו התוצאות לפני טיפול מעבדתי להשבחת זרע (gradients)
    התוצאות הנ"ל מלפני שנה כשבעלי היה בן 36
    עברתי מס' הזרעות וזה לא הלך..
    אני בת 40 ולא מעוניינת יותר לעבור הזרעות . זה קשה לי נפשית ופיזית
    המחזור שלי עד לפני חודשיים סדיר - כול 28 יום (בזמן האחרון מקדים ב 4-5 ימים)
    כול הבדיקות שעשיתי ( למעט צילום רחם שלא בוצע) תקינות נכון ללפני שנה
    ESTRADIOL 751.8 nmol/L
    progersterone 71.8 nmol/L
    feritin 38.0 ng/ml
    האם התוצאות תקינות ?
    מה מומלץ לעשות במצב כזה . אני משתוקקת כבר להחזיק תינוק שלי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנסים להרות יותר משנה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסים להרות יותר משנה... - תגובה

    ד''ר שי שפי
    11/07/2011

    שנה עלולה להיות פרק זמן ארוך, בכל הקשור לפוריות. בנוסף, לא מובנים לי מהות ועומק הבירור שעברתם שניכם.
    יש לבצע בירור במקביל ובהקדם: בעלך אצל אורולוג מומלה לפוריות הגבר, ואת אצל גינקולוג מומחה לפוריות האישה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע
    oshkosh
    11/07/2011

    מצרפת את דף הג'יבריש שקיבלנו, אשמח לעזרה
    מה הערכים אומרים לגבינו?
    אגב הבדיקה נעשתה בהשבחה להזרעה, האם יש סיכוי להזרעה בכלל?

    seminal plasma analysis:
    VOLUM 1
    color: normal
    viscosity: normal

    semen analysis:
    CONCENTRATION 5 MILLION
    TOTAL COUNT 5 MILLION
    MOTILITY 46%
    MOTILE PROGRESSIVITY: rapid 31% slow 11% non progressive 4% immotile 54%
    agglutination: none

    sperm separation:
    washing & swim up
    volume: 0.6 ml
    concentration : 4 million
    motility: 65%
    total motile count: 1 million
    motile progressivity: rapid 60% slow 3% non progresive 2% immotile 35%


    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים

    oshkosh
    11/07/2011

    מנסים כמעט שנתיים, שנינו בני 29, מנסים להיקלט להריון ראשון

    11 חודשים מתזמנים לפי ביוץ (ערכות ביוץ, חום השחר, הפרשות)
    3 חודשים מעקב זקיקים
    1 חודש הזרעה

    התנזרות לפני מתן זרע - יום אחד

    שוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר שי שפי
    11/07/2011

    הבדיקה אינה תקינה, ודורשת המשך בירור אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום