מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הייטל10/07/2011
זה בסדר ששתיתי שתייה אלכוהולית 3 ימים לפני הניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושבת שכן
ליז13/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההיי - תגובה
ד``ר עמי הירש13/07/2011שלום רב,
זה בסדר גמור!, המשיכי להנות.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ביקורת לאחר ניתוחאלעד10/07/2011
נמצאתי כמתאים לניתוח LASEK. אני מעוניין לטוס לחו"ל כחודש לאחר ביצוע הניתוח לתקופה של חודש וחצי-חודשיים.
האם הדבר אפשרי או שמא אני צריך להגיע לביקורות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקורת לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר עמי הירש13/07/2011שלום רב,
במהלך חודש ראשון לאחר ניתוח lasek, תיבדק יום, שבוע וחודש לאחר הניתוח. הביקורת המקובלת לאחר מכון היא שלושה חודשים לאחר הניתוח.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- מספר שאלותאלון08/07/2011
שלום.
אני יומים אחרי ניתוח לאסיק הראיה שלי השתפרה אך עדין לא במאה אחוז...
כמה זמן לוקח לראייה תהייצב לחדות מקסימלית?
וכשאני קם אחרי שינה אני רואה ממש טוב ואז לאט לאט איכות הראייה יורדת למה זה?
ולסיום.האם יש הגבלה לכמות הטיפות של הדמעות שצריך לשים? כי אני מרגיש שהעיניים שלי (בעיקר שמאל מתייבשת) ואני מתחיל לראות ממש מטושטש
בתודה מראש אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות - תגובה
פרופ` אירית בכר09/07/2011שלום אלון
1. הראיה מתייצבת לחלוטין כעבור מספר שבועות לאחר הנתוח ( לעיתים אף חודשים), עם זאת, לרוב ניתן להשיג ראיה טובה מאוד תוך מספר ימים.
2. בימים שלאחר הנתוח יש צורך בהתייצבות פני שטח העין ( לאחר חיתוך הקרנית ושיופה) ולכן תנודות בראיה הנן תופעה מוכרת.
3. יובש הנה תופעה שכיחה לאחר הנתוח ואין הגבלה לכמות תחליפי הדמעות שתוכל להזליף. אם הטיפה מקלה עליך, תוכל להזליפה אפילו אחת לשעה.
היובש עצמו בהחלט יכול לגרום לטשטוש הראיה.
בברכה
ד"ר אירית בכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה
אלון09/07/2011תודה רבה =]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ניתוח לייזרטל07/07/2011
היי, שאלה אולי קצת שטותית.. אבל אשאל בכול מקררה..
האם זה בסדר לעשות ניתוח לייזר ביום שבו אני מסיימת גלולות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לייזר - תגובה
פרופ` אירית בכר09/07/2011שלום רב
אין שום בעיה עם סיום הגלולות.
כמו כן, אין קשר ליום במחזור החודשי בו תבצעי את הניתוח.
בברכה
ד"ר אירית בכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- איזה סוג ניתוח והיכן מומלץישי07/07/2011
יש לי מספר 9 וחצי צילינדר.
איזה סוג ניתוח מומלץ?
והיכן כדאי לבצעו.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה סוג ניתוח והיכן מומלץ - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011שלום
זה מספר גבולי ללייזר אך אפשרי
כמובן, רק לאחר בדיקת התאמה מלאה ניתן להציע יותר אפשרויות - ויש כאלו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאיזה סוג ניתוח והיכן מומלץ - תגובה
פרופ' אור קייזרמן07/07/2011אם עובי הקרנית שלך תקין וצורתה תקינה אין בעיה לעבור ניתוח עם מספר זה ואף יותר.
כדאי שתבוא לבדיקת התאמה חינם כדי להעריך את התאמתך לניתוח לייזר. לרב במספרים כאלה אנו מעדיפים לעשות ניתוח PRK (ללא חיתוך הקרנית).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- כמה זמן אחרי לאסק ניתן לנהוג?דורי07/07/2011
שלום,
רציתי לדעת כמה זמן בממוצע אפשר לחזור לנהוג אחרי ניתוח לאסק, ואיך עושים את זה - איך משנים את סעיף המשקפיים ברישיון. (אם ניגשים ישירות לרופא עיניים והוא נותן לי דף או שצריך להוציא טופס ירוק או משהו דומה...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן אחרי לאסק ניתן לנהוג? - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011תלוי, כמובן בהחלמה. בממוצע - כבר אחרי כ 7-10 ימים ניתן לנהוג
השינוי ברשיון תלוי בירוקרטיה. תוכל לקבל מהמנתח אישור על הניתוח והראיה - תצטרך לבקש ממשרד התחבורה לאשר ולשנות ברשיון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- עכירות קשה בעין חודשיים אחרי לאסקטל06/07/2011
שלום, לפני כחודשיים נותחתי בשיטת לאסק. עד עכשיו עין אחת סובלת מעכירות קשה. מאוד מיואש. סיימתי לשים סטרואידים אחרי חודש ושבוע כמתבקש. בבדיקה אצל רופא אחר במכון נמסר לי לשים שוב למשך 3 שבועות. הרופא המנתח שלי, ביקש להפסיק זאת וכך עשיתי. מה עליי לעשות? מאוד מיואש מהמצב הקיים. האם להתחיל לשים שוב? האם המצה ישאר כך? אנא תשובתכם. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכירות קשה בעין חודשיים אחרי לאסק - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011סמוך על המנתח שלך - הוא רופא עיניים מומחה
לכל היותר - תוכל להתייעץ עם רופא אחר - שייבדוק אותך
כל מה שייאמר בפורום אינטרנטי הוא בעירבון מוגבל ואינו מגיע לרמת הערכה סבירה
בעיקרון - יש הרבה מקרים בהם העכירות יכולה לעבור או לא לערב את המרכז ובכך לא להפריע לראיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שאלה לגבי הבדלי ראיה לאחר ניתוח PRKאורי05/07/2011
שלום,
עברתי ניתוח מסוג PRK CV לפני כחודש, אני יודע שלוקח כשלושה חודשים עד שהראיה מתייצבת לאחר הניתוח, אבל בכל זאת, בעין ימין כבר יש תחושה של התייצבות וראיה חדה ונוחה, לעומתה בעין שמאל יש שיפור ניכר מהמצב לפני הניתוח, אולם הראיה עדיין קצת מטושטשת ומקבילה לדעתי לראיה של בערך מינוס אחד וחצי שתיים.
בהתחשב בכך שהראיה בעיין שמאל לא תשתפר בחודשים הבאים ותשאר כפי שהיא כרגע, האם אתם בד"כ מבצעים או שוקלים לבצע תיקון במצבים כאלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הבדלי ראיה לאחר ניתוח PRK - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011כמו שאמרת - זה עדיין לא יציב ולא ראוי לתיקון
יש מקרים בהם קצב ההחלמה אינו דומה בין שתי העיניים - זה סביר ולא מדאיג
סבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שבועים לאחר אינטראלאסיקעדי04/07/2011
לום.
עברתי לפני שבועיים ניתוח אינטרא-לאסיק.
שבוע לאחר הניתוח הראיה הייתה תקינה לגמרי (6.6). עשרה ימים לאחר הניתוח הראייה הדרדרה בבת אחת ובבדיקה אצל הרופא היה מינוס 1.25. הרופא טוען שאני צריך משקפיים זמניים וכי יש לי יובש בעיניים.
האם יתכן הדבר? האם זה רגיל? חריג?
האם הניתוח לא הצליח? איך יכול להיות ששבוע לאחר הניתוח ראיתי מצויין ופתאום לא?
מתי אני אמור לצפות לשיפור?
אם בכלל???
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבועים לאחר אינטראלאסיק - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011רופא מנוסה שבדק אמר משהו והציע טיפול - איני חושב שרופא וירטואלי (כמוני) יידע יותר טוב .
בכל אופן - זה תיאור סביר וייתכן שיש יובש לאחר ניתוח. הוא לרוב משתפר ומסתדר בסוםו של דבר
אני מציע - עוד פגישת הרגעה עם המנתח או מי מטעמו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שבוע וחצי לאחר ניתוח לאסקליז04/07/2011
שלום רב,
שאני יושבת מול המחשב אני רואה את הכתוביות קצת מטושטש, אבל אני מצליחה לקרוא. האם זה בסדר?
ומומלץ בכלל לאחר ניתוח לאסק לעבוד מול המחשב...
זה לא מטשטש את הראיה עוד יותר? או גורם למשהו שלילי אחר.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע וחצי לאחר ניתוח לאסק - תגובה
ד''ר נדב בלפר07/07/2011שלום
זה תיאור סביר
אין בעיה מהמחשב - אלא יש בעיה עם כך שהעיניים פתוחות המון (בגלל הריכוז) - ואז מתייבשות
מציע לחזור בהדרגה לעבודה מול מחשב/ספר/TV , וגם אז לבצע מספר הפסקות יזומות, טיפות יובש ועצימת עיניים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ניתוח להסרת משקפייםאני03/07/2011
שלום,
רציתי לדעת באיזה גיל מומלץ לעשות את הניתוח? אני בן 19 אבל אבא שלי חושב שצריך לחכות לגיל 21 כדי שהמספר יתייצב..
בנוסף יש לי מספר גבוה: נע בין 5 ל6...אז רציתי לדעת איזה ניתוח הוא הכי מומלץ?
תודה רבה לעוזרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להסרת משקפיים - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/07/2011אפשר בהחלט לעשות ניתוח להורדת משקפיים בגיל 19 בתנאי שהמספר יציב.
מספר סביב 5-6 מתאים לניתוח בתנאי שעובי הקרנית תקין וצורתה תקינה. אני מציע שתגיע לבדיקת התאמה ושם יבדקו כל הנתונים ויגידו לך אם אתה מתאים לניתוח ולאיזה ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהניתוח להסרת משקפיים - תגובה
ד``ר עמי הירש04/07/2011שלום רב,
סוג הניתוח ייקבע רק לאחר בדיקת התאמה.
ניתן לבצע ניתוח לייזר גם בגיל 19 אך זאת בתנאי שהמספר יציב לפחות שנה.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- גירוד בעיניים לאחר ניתוח אינטראלאסקשני03/07/2011
שלום,
לפני חודש וחצי עברתי את הניתוח אינטראלאסק + וייבפרונט אצל ד"ר הירש ואני מאוד מרוצה!
לא היו שום תופעות לוואי עד לפני כמה ימים. לפני כשבוע התחילו גירודים חזקים וגירוי בעיניים
אני עדיין ממשיכה לטפטף את הדמעות המלאכותיות אך זה לא ממש עוזר.
מה לעשות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בעיניים לאחר ניתוח אינטראלאסק - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/07/2011יתכן שיש לך מחלה הנקראת בלפריטיס - דלקת עפעפיים. אני ממליץ לעבור בדיקה מכוונת לגילוי מחלה זו ואם כן דרוש לטפל בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהגירוד בעיניים לאחר ניתוח אינטראלאסק - תגובה
ד``ר עמי הירש04/07/2011שלום רב,
גשי לד"ר הירש לבדיקה שכן יתכן והופיעה דלקת רגילה או אלרגית ויש צורך לטפל בטיפות מסוג אחר(ולא דמעות מלאכותיות).
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- משקפי שמשטל01/07/2011
שלום, אני לפני ניתוח לייזר בעיניים ורציתי לשאול האם עצם העבודה שאני בקושי בכללי הולכת עם משקפי שמש עלול להזיק לעיניים?
יש לי משקפי שמש עם מספר שאני בקושי הולכת איתם כי זה מציק לי שאני רואה הכול כהה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקפי שמש - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/07/2011מומלץ באופן כללי ללכת עם משקפים שמש ובטח ובטח אחרי ניתוח לייזר (במיוחד אם זה בשיטת PRK). כמובן שאחרי הניתוח תוכלי לקנות משקפי שמש יפות וללא מספר וניתן למצא משקפיים שלא מאד מכהות את התמונה. תוכני לנסות סוגים שונים של משקפיים עם דרגות כהות שונות וצבעי עדשה שונים ולבחור את השילוב הנח לך ביותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- תיקון יתר לאחר ניתוח ליזרלוטפי01/07/2011
אני עברתי ניתוח ליזר בעיניים תלאביב אצל פר קרמר לאחר הניתוח בבדיקה היה תיקון יתר המליץ לי על וולטרין אני כחצי שנה לאחר הניתוח וממש מאוכזב האם מומלץ לעשות ניתוח חוזר?יש לציין שבעיין הזאת אני עברתי כ 3 נתוחי ליזר פעמיים בקיר ופעם שלישית בעיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון יתר לאחר ניתוח ליזר - תגובה
פרופ' אור קייזרמן04/07/20113 ניתוחי ליזר באותה עין זה די הרבה. דרוש לבדוק היטב את נתוני הקרנית מבחינת עובי, צורה, מצב התחלתי (לפני כל הניתוחים) ועוד פרמטים לפני שמחליטים אם כן או לא אפשר לעשות עוד ניתוח. בשני המקומות בהם נותחת אני בטוח שישמחו לבצע בדיקות אלו וליעץ לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- לאחר ניתוח לאסקליז30/06/2011
שלום,
אני כשבוע לאחר ניתוח לאסק (יום רביעי אחרון)
נותחתי אצל פרופ' ליפשיץ.
בשלושה ימים אחרונים הרגשתי בבוקרים לאחר שאני מטפטפת טיפות ויגמוקס ולוטמקס הרגשתי צריבה, עיניים אדומות ודומעות. ( זה היה קורה רק בבוקר)
לאחר שיחה עם הרופאה נאמר לי לטפטף לפני הויגמוקס ולוטמקס טיפות דמעות מלאכותיות. ויש לציין שהיום בבוקר לא הרגשתי צריבה.
ובנוסף אתמול בלילה והיום בבוקר ראיתי מין לכללוך בעין ממש ממש בקצה צד ימין בצד של האף. יכול להיות שזה שאריות של טישו? או הפרשה? זה היה מין צבע לבן כזה דק וארוך והוצאתי את זה בעדינות עם הציפורן.
זה נשמע תקין?
אשמח לתשובה מהירה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה רביעי לפני שבוע
ליז30/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלאחר ניתוח לאסק - תגובה
ד``ר עמי הירש30/06/2011שלום רב,
- התנהלת בצורה מצוינת!. מדובר בהפרשות טבעיות של בלוטות השומן שבעפעפיים, ותופעה זו עלולה להימשך מס' ימים.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה על התשובה, והצריבה...
ליז30/06/2011שהייתה בעיניים זה בסדר?
יש לציין שאני לחוצה מכל דבר קטן.. יש סיבה בכלל להלחץ?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה על התשובה, והצריבה... - תגובה
ד``ר עמי הירש04/07/2011שלום רב,
אין לך סיבה להלחץ. המהלך ההתאוששות מניתוחי לייזר לסוגיהם השונים, צריבה היא תופעת לוואי שכיחה.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






