מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מנתחי עיניים מרכיבים משקפייםמשה15/04/2011
מדוע הרבה מנתחי עיניים מרכיבים משקפיים (לדוגמא מ"עיניים":פרופ קרמר,ד"ר דויב, פרופ ליפשיץ, ד"ר ליכטר) לא נראה סביר שכולם אינם מתאימים לניתוח או שלא רוצים להפטר מהמשקפיים. נראה שהנתון הזה שפוגע באמינות הניתוח ובפרט של המנתח. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנתחי עיניים מרכיבים משקפיים - תגובה
ד``ר עמי הירש18/04/2011אני אישית ניתחתי שלושה רופאי עיניים ואת כל צוות הטכנאים והאופטומטריסטים שלי.
כמו כן ניתחתי קרובי משפחה (לדוג' אחותי) ולפיכך מסקנתך בטעות יסודה.
כל אדם חייב לעבור בדיקת התאמה ועל פי מסקנותיה יוחלט האם מתאים לטיפול ואם כן לאיזה סוג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- למה יש הטעייה לגבי המחירמור14/04/2011
מדוע מי שנמצא מתאים לכל השיטות באופן ברור צריך לשלם יותר יקר מטיפול מורכב , טיפול מסופסד ע"י מאוחדת 10,400 כאשר נאמר לי ע"י הרופא מר הירש שב "עינים" המחיר זהה לשתי השיטות אבל אשת המכירות דיברה אחרת ... חבל ... בסה"כ עושה רושם של מרפאה טובה ורצינית צר לי שלא אוכל לעמוד במחיר הזה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה יש הטעייה לגבי המחיר - תגובה
ד``ר עמי הירש18/04/2011ניתוחי Intra lasik וניתוחי LASEK עם Wave front עלותם זהה. כאשר אנו מנתחים Intra Lasik עם Wave front הניתוח יקר יותר.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- לאיזה תת-תחום של רפואת עיניים שייךאוהד13/04/2011
היי
אני מחפש מומחה לליקויי תשבורת כגון קוצר ראייה, זוקן הראייה וכ"ו לצורך ייעוץ.
יש בקופת חולים שלי רופאי עיניים מומחים אבל אני מחפש מישהו שמכיר את כל התורה של ליקויי תשבורת בפרט.
השאלה היא: לאיזה תת תחום של רופאת עיניים זה שייך? "קרנית" ? "רשתית וזגוגית"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז אתם לא יודעים?
אוהד17/04/2011לא הגיבו לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלאיזה תת-תחום של רפואת עיניים שייך - תגובה
ד``ר עמי הירש18/04/2011התחום שייך לתחום קרנית וניתוחי רפרקציה. כל רופא עינים - את האופטיקה של העין כולל ביחס לגיל, אמור לדעת לתת לקך תשובות לשאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שלום בקשר לדיל שמצאתי להסרת משקפייםמתיו13/04/2011
עלה בדרכי למצוא דיל טוב מאוד באינטרנט להסרת משקפיי..
הדיל עצמו הוא טוב מאוד מכיוון שישנה הנחה של 1000 ש''ח
שאלתי היא דווקא בקשר לחברה שמבצעת את הניתוח. החברה נקראת care
ורציתי לדעת אם החברה מוכרת או לא מוכרת
האם ישנם אנשים בפורום זה אשר עברו ניתוח שם ויכולים לתת לי המלצות או להפך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולם כמעט אותו דבר במחיר
מור15/04/2011אין משמעות אמיתית לפירסומים יש הנחות גדולול של קופת חולים , מבדיקה שבצעתי כרגע , השאלה למה אתה מתאים בדיוק אם לאינטרלסאק היקר יעלה לך בלי סיבוכים 104000 - 10800 אצל כולם אחרי הנחה , פארק או asa עולה בערך 7800 ש"ח ככה שאל תתפתה בגלל מבצע זה או אחר תלך לבדיקת התאמה , ממולץ לעשות ברשת עיניים כי הם עשו לי בדיקה ממש מקיפה, בכל מקרה בסוף כולם אותו מחיר , גם אני בשלב חיפוש אחר מכון לאחר התאמה לכל השיטות , לצערי בעניים הציעו לי רק מחיר על אינטרלסאק שזה יקר לי , ולא נתנו לי אפשרות לטיפול אחר לכן אני בצער יאלץ לעשות asa באופטיק אסותא ב 7800 , אם אין לך בעיות תקציביות אני ממליץ לך על רשת עיניים , אבל לשאלתך אין משמעות להנחה בסוף מגיעים לאותו מחיר אצל כולם !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשלום בקשר לדיל שמצאתי להסרת משקפיים - תגובה
ד``ר עמי הירש18/04/2011אני מציע לך לבדוק את המכונים השונים ולא להתייחס להנחת אינטרנט כזו או אחרת של מכון מסויים.
ניתוחי לייזר בעיניים אינם דומים לארוחות במסעדה עליהם נקבל הנחות דרך קופונים באינטרנט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשלום בקשר לדיל שמצאתי להסרת משקפיים - תגובה
ד''ר נדב בלפר18/04/2011החברה מוכרת
הרופאים המנתחים בכל מקום בישראל הם תמיד רופאי עיניים מוסמכים
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהטוב, אין לך ממה לחשוש CARE היא חברה
יפעת21/04/2011רצינית מאד.
אחת מהטובות בארץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- הפרטים היותר מדוייקים -דחוףףףףאודי12/04/2011
הבאתי פרטים יותר מדוייקים מהרופא
אני עושה בקרוב אצלכם אינטרלאסיק. הבאתי פרטים יותר מדוייקים מהרופא
מספרים שלי הם :
מינוס 7.5 בכל עין
ומינוס 3 צלינדר בשמאל , ומינוס 2.5 בימין
עובי קרנית 525
מה התשובה עכשיו עדיין לא כדאי?
*אני לפני צבא
יהיה מאה אחוז יותר סינוורים?
הבנתי מאחת התגובות פה שניתן להוריד עד 5 מספר ציטוט :
( שלום רב,
עובי קרנית של הוא מעט מתחת לערך הממוצע באוכלוסייה הכוללת, שהוא 525. למרות זאת, במידה ומבנה הקרנית הוא סימטרי, ניתן להוריד 5.0- דיאופטר בשיטת האינטראלזיק שבה אנו משתמשים, שזהו סוג של ניתוח לייזר שבו חותכים את הקליפה בשלב הראשון של הניתוח על ידי לייזר מסוג אינטרלאזיק במקום סכין שבה משתמשים בניתוח מסוג לאזיק. הלייזר מסוג אינטראלזיק מסוגל לחתוך קליפה דקה יותר מהסכין שחותכת קליפה עבה יחסית בניתוח מסוג לאזיק. בצורה זו נשארת יותר רקמה לליטוש 5.0- דיאופטר מתחת לקליפה.
) .
האם זה אומר שלא תהיה ראייה מושלמת לאחר הניתוח אלא רק מינוס בערך?
חייב תשובה בדחיפות !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרטים היותר מדוייקים -דחוףףףף - תגובה
ד''ר נדב בלפר12/04/2011לדעתי - שוחח עם המנתח בעפ - אני לא יודע מה הנתונים (זה רק חלק מהדרוש) ולא מבין על מה אתה מסתמך.
אם זה דחוף - תרים טלפון או תגיע לדבר ולהבין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ניתוח לייזר האם אפשריאהובה11/04/2011
ערב טוב אני בת 29 לאחרונה עברתי בדיקת עניים מכיוון שהרגשתי ירידה בראיה ואכן אני צריכה משקפיים יש לי בעין אחת מספר 1.75 ובעין שניה 1.25 רציתי לדעת אם אפשרי לעבור ניתוח לייזר מידי או שצריך לחכות זמן מסויים כרגע התחלתי להרכיב תמשקפיים אבל זה מאוד קשה ולא נעים יש כאבי ראש וקשה ללכת איתם אני מאוד רוצה לעבור את הניתוח אשמח לקבל תשובה מהירה ובמידה וכן אם יש מקום שאתם ממליצים לעבור את הניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לייזר האם אפשרי - תגובה
ד''ר נדב בלפר12/04/2011בהנחה שאת מתאימה לניתוח - הרי שכדאי לחכות מספר חודשים לוודא שהמספר לא משתנה (יציב). הניתוח אינו נועד ואינו יכול לעצור שינוי טבעי הקורה בעיניים ... ולכן עדיף לבצעו בעת יציבות של המספר ולא מיד לאחר שינוי, כפי שאת מתארת
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- בדיקות לניתוחא.06/04/2011
לפני חודשיים עברתי ניתוח לייזר בעין אחת. עכשיו אני מעוניין לעבור ניתוח בעין השניה אבל במכון אחר. האם יש מניעה מבחינת בדיקות שיעשו לגבי העין שכבר נותחה. הולכים לשים לי גם טיפות להרחבת עישונים וכל הבדיקות הנדרשות גם בעין שעברה ניתוח לפני חודשיים. האם יש בזה סכנה כלשהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לניתוח - תגובה
ד``ר עמי הירש07/04/2011שלום רב,
אין כל הבדל או סכנה בבדיקת התאמה חוזרת.
ברור שכל רופא מנתח יבקש לבצע בדיקת התאמה מלאה כולל הרחבת אישונים בשתי העיניים.
בהצלחה,
ד"ר הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- מספר של מינוס 8 ואינטרלאסיקעוזי05/04/2011
אני עושה בקרוב אצלכם אינטרלאסיק.
מספרים שלי הם :
מינוס 8 בכל עין
ומינוס 3 צלינדר בכל עין.
הבנתי מאחת התגובות פה שניתן להוריד עד 5 מספר ציטוט :
( שלום רב,
עובי קרנית של 515 הוא מעט מתחת לערך הממוצע באוכלוסייה הכוללת, שהוא 525. למרות זאת, במידה ומבנה הקרנית הוא סימטרי, ניתן להוריד 5.0- דיאופטר בשיטת האינטראלזיק שבה אנו משתמשים, שזהו סוג של ניתוח לייזר שבו חותכים את הקליפה בשלב הראשון של הניתוח על ידי לייזר מסוג אינטרלאזיק במקום סכין שבה משתמשים בניתוח מסוג לאזיק. הלייזר מסוג אינטראלזיק מסוגל לחתוך קליפה דקה יותר מהסכין שחותכת קליפה עבה יחסית בניתוח מסוג לאזיק. בצורה זו נשארת יותר רקמה לליטוש 5.0- דיאופטר מתחת לקליפה.
) .
האם זה אומר שלא תהיה ראייה מושלמת לאחר הניתוח אלא רק מינוס בערך?
חייב תשובה בדחיפות !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר של מינוס 8 ואינטרלאסיק - תגובה
פרופ' ישראל קרמר08/04/2011עוזי שלום רב,
היות ועובי הקרנית שלך הוא מתחת לממוצע הכללי באוכלוסייה, ייתכן ולא ניתן יהיה להוריד את כל המספר או כל הצילינדר. 8 דיאופטר אפשר להוריד על ידי שיוף מתחת לקליפה, אך יש להקטין את קוטר השיוף, היות והקטנת קוטר השיוף מורידה את עומק הליטוש. השאלה הגדולה היא לגבי הורדת הצילינדר של 3 דיאופטר, שמשמעותו כמו הורדת 3 מספרים בערך, כי טיפול בצילינדר מעמיק את הליטוש. אם מקטינים עוד את קוטר הליטוש, ניתן אולי להוריד חלק גדול מהצילינדר, אך יש לקחת בחשבון כי אתה עלול לסבול מסינוורים בלילה לאחר הניתוחים, זה תלוי כמובן גם בקוטר האישון.
לדעתי, במקרה כמו שלך, כדאי לשקול השתלת עדשה תוך עינית עם צילינדר.
בברכה,
פרופסור ישראל קרמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ניתוח PRKפולינה לנגר04/04/2011
שלום רב,
ביום 22/03/2011 עברתי ניתוח להסרת משקפיים בשיטת PRK ב"עניים".
עין ימנית -6 עין שמאלית -5.75
בעין שמאלית אני רואה הרבה יותר טוב מימנית, כמו כן בעין הימנית הראיה עדיין מטושטשת גם מקרוב וגם מרחוק.
כמו כן אני עדיין מטופלת ע"י טיפות SERODEX וקראתי שישנם תופעות לאווי כמו טשטוש.
האם זה נורמלי?
אודה אל תשובתכם בהקדם המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח PRK - תגובה
ד``ר עמי הירש04/04/2011פולינה שלום,
את עדיין בתקופה שנחשבת למעשה תקופת התאוששות מהניתוח.
אני בטוח שהרופא המנתח קבע לך פגישת ביקורת כחודש מהפעולה.
לאחר הביקורת יופסקו טיפות הסטרודקס ותהיה המלצה להמשיך עם טיפות הרטבה בלבד, ותוזמני לביקורת נוספת 3 חודשים מהניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- כמעט חודש אחרי ניתוח PRKרעות03/04/2011
שלום,
לפני שלושה וחצי שבועות עברתי ניתוח PRK אצל פרופסור לוניגר. (היה לי מספר של שבע וחצי ) אבל נראה שמהרגע שהורידו לי את העדשות הטיפוליות ועד עכשיו אין שיפור ממשי במצב (בבדיקת ראיה יש לי מספר של קצת פחות משתיים) ולקרוב אני רואה מאוד מטושטש (קשה לי לעבוד עם מחשב)
לפי מה שהבנתי הראיה אמורה להתחדד בין 10 ימים לשלושה שבועות לאחר הניתוח אבל אני לא מרגישה שינוי במצב מלפני שלושה שבועות
האם זה אומר שישאר לי מספר ? מה לגבי ראיה לקרוב?
אודה לתשובתכם
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמעט חודש אחרי ניתוח PRK - תגובה
ד``ר עמי הירש04/04/2011רעות שלום,
את נמצאת בשיאו של תהליך הריפוי לאחר הניתוח ואני מבין שאת עדיין בטיפול עם טיפות סטרואידים. טיפות אלו יופסקו כחודש לאחר הניתוח ולאחר מכן תטופלי בעזרת טיפות הרטבה בלבד חודשיים נוספים.
צפי לשיפור ניכר בהמלך התקופה שלאחר הפסקת טיפות הסטרואידים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- אחריות לכל החיים של מכון עינייםטל03/04/2011
שלום,
מה הכוונה בהגדרה של "אחריות לכל החיים" אחרי ניתוח אינטראלאסיק במכון עינים ??
האם בכל מקרה של שינוי בראיה, גדילת מספר לקרוב או רחוק,לכל אורך השנים או בכל מקרה אחר-
אהיה זכאית לניתוח תיקון?
ואיזה סוגי ניתוח תיקון אפשר לעשות אחרי אינטראלאסיק? האם זה שוב תלוי בעובי הקרנית וכו' או שבכל מקרה ניתוח תיקון עושים PRK ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחריות לכל החיים של מכון עיניים - תגובה
ד``ר עמי הירש04/04/2011טל שלום
משמעות האחריות הינה שבמידה ובמהלך השנים שלאחר הניתוח המספר יעלה, ותנאי בריאותך הכללית ובריאות העיניים יאפשר זאת, הרי שניתוח מתקן יהיה ללא עלות.
כל זאת עד בערך גיל 40 או קצת יותר בו מתחילים להרכיב משקפי קריאה.
ככלל, התיקון הינו ללא הרמה. (PRK או LASEK)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההמשך- אחריות
טל06/04/2011הניתוח תיקון חינם- ללא קשר לסיבת עליית המספר?
כלומר- גם אם המספר יעלה בעקבות לידה או התבגרות או משהו כזה- הניתוח יהיה ללא עלות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירההמשך- אחריות - תגובה
ד``ר עמי הירש07/04/2011שלום רב,
התשובה היא כן, ללא קשר לסיבה שהביאה לעליית המספר, וזאת כמובן בתנאי שקיימת בריאות מלאה של העיניים ובריאות גופנית תקינה.
בברכה,
ד"ר הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שאלת המשך לעמי הירש בנושא עדשות טורמגי03/04/2011
שלום
תודה על תשובתך. אך היא התייחסה לעדשות מגע ולא להשתלת עדשה עקב ניתוח קטרקט ששם למיטב הבנתי קיים קושי בהתאמה..
האם יש טעם להשתמש בעדשות טוריות בהשתלת עדשה גם בצילינדר של -1.25?
זאת בהתייחסות לעובדה שהעין אחרי 2 תיקוני PRK והמספר הוא -2.25
מה הסיכוי לראיה לללא משקפיים מרחוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת המשך לעמי הירש בנושא עדשות טור - תגובה
ד``ר עמי הירש04/04/2011מגי שלום,
מבין כי התוצאה הנוכחית היא מספר 2.25 וצילינדר 1.25.
בנתונים אלו יש לקחת בחשבון א ת ההשלכות של השתלת עדשה טורית תוך עינית.
ולפיכך ממליץ לך לשקול היטב את הפעולה הכירורגית לעומת אופציות אחרות
לא ברור לי מהו עובי הקרנית כך שאיני יכול לשפוט לגבי טיפול לייזר שלישי,
או פשוט להבין את המצב ולהרכב עדשת מגע....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- חשיפה לשמש לאחר LASEK CVדורי01/04/2011
שלום,
רציתי לדעת כמה זמן אחרי ניתוח מסוג LASEK CV ניתן להסתובב ללא משקפי שמש, ומתי אפשר ללכת לים כולל להיכנס למים ולהשתזף בשמש ללא משקפי שמש או הגנות מיוחדת על עיניים (ברור שזה לא מומלץ, אבל אני מתכוון לחזרה לשגרה בצורה מלאה, כמובן שאין סיבה לפגוע ככה סתם בעיניים..)
בנוסך כמה זמן ההחלמה מניתוח זה? כ-3 שבועות, נכון?
וכמה זמן לאחר הניתוח ניתן לחזור לקרא ספרים/לעבוד מול מחשב?
תודה מראש,
דורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיפה לשמש לאחר LASEK CV - תגובה
ד``ר עמי הירש04/04/2011דורי שלום,
אין כל מניעה לחזרה לפעילות של "שימוש בעיניים" מספר ימים לאחר הניתוח.
רחצה בים או בריכה מותרת חודש לאחר הניתוח. שימוש במשקפי שמש מומלץ בכל מקרה ללא קשר לביצוע הניתוח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחשיפה לשמש לאחר LASEK CV - תגובה
פרופ' ישראל קרמר05/04/2011דורי שלום רב,
1. ניתן להסתובב בשמש ללא הגנה אחרי כחודש וחצי לערך. אין הוראות ברורות וכללים חדים בעניין זה.
2. ההחלמה הראייתית נמשכת בין שבועיים ל-3 שבועות לערך, תלוי בדרגת קוצר הראייה והצילינדר.
3. שבועיים עד 3 שבועות, תלוי בדרגת קוצר הראייה.
בברכה,
פרופ' קרמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- עדשות טוריותמגי31/03/2011
תודה על תשובתך.
האם יש טעם להשתמש בעדשות טוריות גם בצילינדר של -1.25?
זאת בהתייחסות לעובדה שהעין אחרי 2 תיקוני PRK והמספר הוא -2.25
מה הסיכוי לראיה לללא משקפיים מרחוק?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות טוריות - תגובה
ד``ר עמי הירש01/04/2011אם הבנתי נכון את סובלת מקוצר ראייה של 2 בצילינדר 1.25 לאחר שני ניתוחי PRK?
במידה וכן כמובן שבנתונים אלו את חייבת להרכיב משקפיים או עדשות מגע. עדשות מגע טוריות שכוללות את תיקון הצילינדר משפרות מאוד את חדות הראיה.
בברכה,
ד"ר עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- רוחק ראייה בעקבות PRKרן31/03/2011
לפני 3 וחצי חודשים עברתי ניתוח PRK.
לפני הניתוח הייתי קצר ראיה (בסביבות 4.5- בשתי העיניים). כרגע (ביקורת 3 ח') יש לי 0.5+ בעין הדומיננטית, ו 0.5- בשניה. למרות ההפרש הקטן אני ממש לא מסוגל לקרוא, ולמרות שעברתי להאזנה ל-Audio books הייתי שמח בכ"ז לחזור לחווית הקריאה הזכורה לי כמהנה ביותר.
הרופא נתן לי תרגילי פוקוס לעיניים, ולאחר שבועיים שאינני רואה שיפור ותהיתי:
א. האם אכן זה הפתרון המקובל והאם הוא בכלל עובד? מתי לצפות לשיפור?
ב. האם אולי ניתוח לתיקון ה-0.5+ אפשרי/הגיוני? או שמא ניתוח תיקון לעיין השנייה?
ג. האם אפשר לדעת אם מה שאני חווה הוא רוחק ראיה או בכלל זוקן ראיה (אני בן 43)
ד. האם משקפי קריאה יעזרו לי? האם כדאי לי להשתמש בכאלה?
תודה מראש,
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוחק ראייה בעקבות PRK - תגובה
ד''ר נדב בלפר31/03/2011שלום
לי זה אכן נשמע כ"זוקן ראיה"
בכל זאת - יש לתרגילים סיכוי
אני צופה בעתיד הלא רחוק צורך במשקפי קריאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהזוקן?
רן31/03/2011העניין הוא שלפני הניתוח קראתי ללא בעיה, מה שמרמז על הזדקנות די מהירה, לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהזוקן? - תגובה
ד''ר נדב בלפר31/03/2011לא ממש
האם יכולת לקרא עם (!) המשקפיים? אני מניח שהעדפת להסיר אותן. כלומר הורדת את המינוס שלך על מנת לקרוא. אותה מתמטיקה כמו מי שלא זקוק למשקפי מרחק ומוסיף פלוס לקריאה
עכשיו אתה לא זקוק למשקפי מרחק - ואתה כאחד האדם
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהזוקן?
רן31/03/2011הממ. שאלה טובה. הייתי מס' שנים עם עדשות מגע ובד"כ (לא תמיד) אכן הייתי מוריד אותן לפני שקראתי ספר (לפני השינה) אבל בעבודה מעולם לא הסרתי אותם וקראתי חומר מקצועי (מנייר מודפס) ללא בעיה. יתכן שהתאורה בעבודה ובחדש שינה שונה משמעותית - אולי זה ההבדל?
סה"כ 3 חודשים וכבר קשה לי לזכור. כנראה שזה "זוקן" כללי, לא רק של הראיה... כואב ומצער...
אז אתה חושב שהתרגילים חסרי תכלית (שינוי פוקוס לאורך נקודות על דף הצמוד לאף)?
תודה עבור התגובות המהירות!
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהזוקן? - תגובה
ד''ר נדב בלפר31/03/2011זהו תהליך מתמשך ... קשה ממש לזכור איך ראינו קודם
ואים החזקנו את הדף
איזו תאורה היתה יותר טובה
בכל אופן - האור החלש במסעדה כבר לא נחשב רומנטי...... אלא חסר
שווה לנסות את התרגילים למשוך עוד כמה חודשים או שנים
ודאי לא יזיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהרוחק ראייה בעקבות PRK - תגובה
ד``ר עמי הירש01/04/2011ככול הניראה ההפרש בין העיניים נובע מתכנון מוקדם של הרופא המנתח שהשאיר בעין אחת -0.5 על מנת לא לפגוע ביכולת הקריאה. ניראה לי שההפרעה אותה אתה מתאר נובעת יותר מה+0.5 בעין הדומיננטית לרחוק, אך ככלל זכור שהתוצאה הסופית לאחר PRK יכולה להיות מושגת גם כעבור חצי שנה ואני ממליץ לך בחום להמתין בסבלנות עוד שלושה חודשים.
בברכה,
ד"ר עמי הירש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהרוחק ראייה בעקבות PRK
רן01/04/2011אכן זה היה התכנון (בגלל הגיל) ואכן אני מרגיש שהבעיה היא ה- 0.5+ למרות שאין ספק שהראיה למרחוק טובה מאי פעם, וזה מעולה.
לכן עלתה שאלתי - האם את ה- 0.5+ (תיקון יתר?) כדאי / אפשר לתקן (ומובן שאמתין חצי שנה, כהמלצת הרופא המנתח)?
בנוסף באותה העין יש לי יובש בעיקר כשאני מתעורר בבוקר - אני לא יכול לפתוח את העין (ללא כאבים) אחרי השינה מבלי לטפטף טיפת ריפרש. אולי גם זה קשור איכשהו. אגב, האם היובש הזה נוטה לעבור ? כעבור כמה זמן?
תודה,
רן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




(1).jpg)