מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבתבקרוב אבא14/10/2011
שלום,
לי ולאישתי יש כמה שמות שעומדים על הפרק היינו שמחים לשמוע את דעתכם לגבי השמות
אלה
אלכס
גאיה
רומי
מיקה
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד דבר
בקרוב אבא14/10/2011תאריך משוער 23.01.2012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר - תגובה
חנה עטיה15/10/2011שלום רב,
תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם לתינוק האמור להיוולד.
ניתן בשלב זה לבדוק בצורה חלקית האם השם מתאים.
אך רק לאחר הלידה לתת יעוץ ממש.
כרגע חסר לי שם המשפחה של הילד האמור להיוולד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר
בקרוב אבא16/10/2011שם המשפחה הוא אברהם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר - תגובה
חנה עטיה16/10/2011שלום רב,
אלה - אפשרי.
אלכס - הרמוני, אך נוצר שילוב גברי, דעתן - נראה את תאריך הלידה המלא ואבדוק איזו מפה נוצרת.
גאיה - לא מומלץ - מספר קארמטי בחשיבה.
רומי - לא מומלץ - מספר קארמטי בחשיבה.
מיקה - פחות מומלץ.
בנתיים חשבו על שמות נוספים, ואשמח לעזור לכם לאחר הלידה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שםאורית14/10/2011
נולד לנו בן ביום 11.10.11 בשעה 00:30 בלילה. אנחנו מתלבטים לגבי השמות הבאים:
אביתר, הראל, אייל, אורן או עומר. אשמח לקבל את חוות דעתך מבחינה נומרולוגית....תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם - תגובה
חנה עטיה14/10/2011לאורית שלום,
בהמשך לשיחתינו אני מחכה לשם המשפחה של הילד.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק דחודינה14/10/2011
שלום,
התינוק שלי נולד ב 20/09/11 בשעה 1913
שם ההורים -
דינה חזן תאריך לידה 26/06/80
שחר חכמזדה תאריך לידה 14/07/84
השמות - בן, אמרי, אור, איתמר, נועם, אופק
במידה ויש שם אחר שמתאים אשמח לשמוע
בנוספ, אתמול שלחתי הודעה אך היא לא מופיעה בפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק דחו - תגובה
חנה עטיה14/10/2011לדינה שלום,
אשמח אם תבהירי לי מה הוא שם המשפחה של הילד.
יעודו של ילדך הינו מספר 6 - יעודו להיות משפחתי, טוב לב, אחראי, אוהב הרמוניה, הורה תומך, אוהב אסטטיקה ויופי ועוד.
הקשר יום לידה - יעוד 2-6 יוצר בתוכו רכות ורגישות. חשוב להעניק לו שם שיתן יותר עוצמה וגבריות למפה.
מחכה להתיחסותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה הוא חכמזדה
דינה14/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה הוא חכמזדה - תגובה
חנה עטיה14/10/2011לדינה שלום,
בן - לא מומלץ כי אין אותיות אהו"י בשם המלא.
גם שאר השמות יוצרים מפות דיס הרמוניות.
אם תרצי אפרט.
אני מציעה שתכנסי לאתר בשם "שם לי" ותחפשי שמות מספר 5 - כדי לנסות וליצור לילד מפה הרמונית עם עוצמה וכוח.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן שנולד ב- 12.10דנה13/10/2011
שלום רב,
רציתי לברר איזה שם יתאים ביותר לתינוק שנולד ב- 12.10 בשעה 7:38.
האפשרויות המועדפות הן:
אהוד
אייל
מיכאל
יאיר
שם המשפחה: שבח.
תודה רבה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן שנולד ב- 12.10 - תגובה
חנה עטיה13/10/2011לדנה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר - 8. יעודו להיות השגי, שאפתן, להצליח כלכלית, להיות יעיל, מאורגן, זריז, מנהיג, השרדותי ופחות רגיש.
השם אהוד - היעוד הגברי מוקף במספרים רכים ונשיים עם יכולת לטפל באנשים, שיקול דעת טוב, מסגרתי ומשפחתי. הוא יפעל ברגישות ורכות אך בתוכו יהיה נוקשה וגברי.
אייל - מספר קארמטי ביכולות 19/1 - לא מומלץ. יתכן ויקשה עליו לממש את יכולת ההובלה, יוזמה, עסק עצמאי. הוא ירגיש שאנשים מתחתיו או מעליו, שאולי מבקרים אותו, יתחיל משימות ויקשה עליו לסיימן.
מיכאל - היעוד הגברי מוקף במספרים נשיים מדי.
יאיר - מפת מנהיגות הרמונית. מסביב ליעוד הגברי נוצר צרוף רך יותר, טוב לב, נתינה, יצירה, אך מאוד הרמוני. הקו המרכזי של יעוד - יכולות (70%) יוצר כוח, מנהיגות, יכולת טובה בעשיה, עוצמה, שאפתנות, זריזות, אומץ.
מכל השמות שהצעת זה השם המומלץ.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! אפשר בבקשה לבדוק גם:
דנה14/10/2011אם השם נרי מתאים?
שוב תודה (ואגב, זה עבור אחייני ולא בני...)
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! אפשר בבקשה לבדוק גם: - תגובה
חנה עטיה14/10/2011שלום רב,
השם נרי - יוצר 3 ענינים בולטים:
נוצרת בעיה בתקשורת שלו עם עצמו והסביבה. ז"א שתהיה לו חשיבה עצמאית, אינדיבידואלית, שאיפה להנהיג, ליזום וכו'. כלפי חוץ הוא יראה בדיוק להיפך, יציג תדמית של רוך, שיתוף פעולה, זוגיות, מופנמות - זה אומר שלא תמיד יאמר מה שהוא באמת חושב, ולכן זה יוצר בעיה בתקשורת.
דבר נוסף נקרא - "שתי פנים לאישיות" - הוא יראה אדם רך, תלותי, רגיש, פגיע ובחיים האישיים - יהיה פחות רגיש, מאוד מנטאלי, דינמי, גברי, עם שליטה רגשית.
דבר חשוב נוסף נקרא "פצע גילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד. זה מקשה על האדם להגיע ולהבין את יעודו.
כפי שכבר אמרתי השם יאיר הוא השם המומלץ מההצעות שלך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
שרושה16/10/2011בסדר נדבר אחה"צ -תודה רבה
לגביי השם תהל אמרת שזה אפשרי נכון ?
תודה בנתיים
יום טוב ושבוע טוב :=)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםשרושה13/10/2011
היי ליאת אם תוכלי לפי המפה להגיד לי מה נותן השמות
אדל
תהל
תרין
לפי התאריכים שנתתי לך ומה הכי מתאים לדעתך בבקשה
האם הקריטריונים לבחירת שם זה רק לפי תאריך הלידה כולו ??? שזהו מ"ס גורל.? .
תודה רבה חג שמח
שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם - תגובה
ליאת יוגב13/10/2011ובכן , אוכל לומר , שמבין השמות שהצעת , השם תהל יוצר המפה שציינתי לגבי זוהר , כלומר , מפה שהיא מפה נשית , רגשית , צדדים שלפיהם ניתן לראות יכולת הבנה רבה , כמו גם פיזור אנרגיות , החלפתי בין זוהר לתהל , השם תהל אפשרי ,
בשם זוהר , מתקבלת מפה נפלאה , כולה הרמונית , מספרים מלאי אנרגיה , פעילות , עניין , דינמיות , תוך גישה מעשית במיוחד . נפלא !!!
השם אדל - מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם החלקים הכל כך זקוקים לחופש וריגושים , מוחצנות , מול החשיבה האומרת - חייבים ללכת בשיקול דעת , מפת פחד מאיבוד שליטה מביאה לחיים מצבים של הפתעות ...
השם תרין - פחות מומלץ , שוב מהסיבה שמתקבלת מפת פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם החלקים הפרטיים מדי , צדדים אי זוגיים מייצגים יחודיות ,פרטיות , אך החשיבה האומרת - חייבת שיתוף וזוגיות , לכן זוהי מפת פחד מאיבוד שליטה המביאה לחיים מצבים של הפתעות - כפי שנאמר .. כמו גם מפה של פחות קבלה עצמית .
אם כך , אסכם - השמות זוהר , תהל מומלצים , אדל ותרין פחות מכך ..
לא יודעת להתייחס לטענותיהם של רבנים .. דרכי שונה משלהם , עם כל הכבוד ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם .
שרושה13/10/2011היי תודה רבה על התשובה המפורטת .
אם אני מוסיפה אודל ולא אדל זה משנה את המפה ?
אך השמות הודיה , נועה , תהילה , הילי או הילית ,שילת , לירז , אביגיל , מילי , קארין , טליה , משהו מתאים ???
תודה על העזרה .
בנתיים חג שמח :=)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בחירת שם . - תגובה
ליאת יוגב13/10/2011השמות - מילי תהילה וקארין (בכתיב זה) ,מתאימים אף , הם מתקבלת מפה מאד הרמונית , רגשית נשית ונפלאה !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
שרושה13/10/2011מה הייתה הכוונה שלך שכתבת לי שהחלפת בין זוהר לתהל ??
ומה אומר- שאת כותבת פיזור אנרגיות זה לא טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרושה
ליאת יוגב14/10/2011אסביר מחדש ,
השם תהל יוצר מפה שיש בה עודף של מספר 9 , עודף של מספר מסויים עלול ליצור מצבים של דרמות יתר בחיים , מצבים לוחמניים ועוד , כשהמספר הוא בעודף - עלול ללכת עם החלקים השליליים של אותו מספר .
מול זה , פיזור אנרגיות הכוונה , שמעודף של רצונות מתפזרים לא פעם ...
השם זוהר , יוצר מפה שיש בה חלקים הרמוניים בכל היבט , גם בהיבט הזוגי , חברתי , מקצועי ועוד . אם כך , יופי של מפה , מאד מומלץ !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
שרושה15/10/2011היי
תודה רבה על התשובה
לצערי בעלי לא מתחבר לשם זוהר כל כך ויש בנינו חילוקי דעות .
וכנ"ל לגביי השם תהל שאני אישית דווקא אהבתי-זה די מיוחד .
בעקרון למ"ס גורל -9 מה מ"ס השם שצריך להיות ומומלץ ??לפי הקריטריונים שנתתי לך
לא ידעתי עד עכשיו -כמה קשה בחירת שם .
האם חובה שנתחבר שנינו לשם ?
בנתיים תודה ושבת שלום :=)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרשורה
ליאת יוגב15/10/2011יש טענה האומרת שחשוב שאמא תתחבר לשם שבוחרת לתינוק , לא אוכל אם כך לומר לך להכנס ל"עימות" עם בן זוגך בשל כך
נכון יהיה להציע שמות נוספים שמתחברים אליהם ,כדי שאוכל להיטיב בבחירת השם עבור ילדכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
שרושה15/10/2011היי
המשכנו לחשוב על שמות
רציתי את הדעה שלך לגביהם מה מומלץ האם משהו מתאים -השמות הם:
דורין,אלה,נוגה,נועה,הודיה גאיה עינב אביגיל,שילת טליה .
האם יש שם שאת יכולה להמליץ ?
בברכה ותודה
שרי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרושה
ליאת יוגב15/10/2011עברתי על כל הרשימה , אוכל לומר , שמרבית השמות יוצרים מפת חנק , שמשמעותה , עד כמה ניתן לביתכם ללכת עם היעוד שלשמו נועדה , כאשר מספר גורל 9 זקוק למידה רבה של מרחבים , מול מפת חנק , מספרים החונקים את עולם הצרכים שלה , כמו לראות שעלול להיווצר מצבים שלפיהם - בעיות בריאות , חלילה , כמו גם , עד כמה מישהו חיצוני לה יוכל להבין לעולם הצרכים הקיים בתוכה ?
אם כך , מבין השמות שהצעת , השם שנראה כמומלץ יותר , הוא נועה , גם כי לא באופן המושלם , (האם יש שם מושלם ?) , המפה המתקבלת , מפה נשית רכה מול העובדה שכלפי חוץ יהיה חשוב לה להיראות יותר חזקה , כח שליטה , רושם סטטוס .השאלה שתשאל - עד כמה אוהבת ומקבלת את מי שהיא ?
אפשר גם לראות צדדים דינמיים , מול חלקים יותר שקולים , אם כך , רצוי מול מצוי ...
דבר העלול לשבת על חווית תסכול .
אולי יהיה כדאי לשוחח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוקת
שרושה15/10/2011האם לצלצל אלייך לנייד ? באיזה שעות נוח לך ? לא נעים לי להפריע
לא רוצה שחס ושלום יהיה מפה לא טובה ובטח לא של חנק
מקסימום נצטרך אני ובעלי להתפשר על השמות שכן מתאימים ושיהיו חיים טובים לילדה ובריאים זה הכי חשוב לנו
בברכה
שבוע טוב
תודה על העזרה :=))))))
שרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרושה
ליאת יוגב16/10/2011ניתן ליצור קשר בשעה הקרובה , עד 15.30 ואחרי 17.30
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת השם
שרושה17/10/2011היי מה שלומך ?
היום אפשר לצלצל גם בשעות שציינת ?
תוכלי שוב לכתוב לי על השם תהל את דעתך והאם זה נותן מפה טובה ??
אולי נתפשר אני ובעלי על השם הזה .
תודה שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם ..לתינוקת.שרושה13/10/2011
שלום רב,
ביתי נולדה בתאריך 4.10.2011 לפני שבוע וקצת בשעה 12:15 (לפני הצהריים) יום ג
שם אמא (שלי)-שרי .(נולדה פגית בשבוע 33 וקצת)
אך אני יודעת לבחור לה שם שמתאים כי הבנתי שמ"ס הגורל כל תאריך הלידה-9
ויום הלידה-4 . אך מחשבים ???? שם משפחה -פרי חן.
המליצו לנו על שמות-אדל,תהל,תרין מה דעתך ?
אנחנו חשבנו על שמות- ליפז,ענבר,קורל,זהר,אלין,הילי או הילית,טהר,טליה,לירז,לינור יש משהו שמתאים ???.
אשמח לשמוע גם הצעות שלך לשמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בחירת שם ..לתינוקת. - תגובה
ליאת יוגב13/10/2011אכן , מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המוכיח על יכולת הבנה רבה , נתינה , רצון לבגדול , צורך במרחבים ,כאשר מבין רשימת השמות הרבה , ניתן לראות כמה שמות אפשרייים , זוהר , בכתיב זה , יוצר מפה שיש בה צדדים נשיים , רגשיים , יכולת הבנה רבה , כשהבעייתיות במקרה של המפה ,ש - 9 הופך להיות מספר דומיננטי , לא פעם עלול ליצור פיזור אנרגיות ועוד.
שם נוסף כאפשרות טובה , לינור , צדדים של חופש , מרחבים , מול צדדים שאפתניים השגיים מפה עם יכולת להצליח ולהזניק .
השם טוהר - בכתיב זה , אפשרי אף הוא , המפה המתקבלת , מרבית מספרי המפה הינם מספרים אי זוגיים , המייצגים יחודיות , הליכה על פי דרכה המיוחדת , מקוריות ועוד
לשיקולך על כל האפשרויות שניתנו .
השמות האחרים נבחנו אף הם , אך נמצאו כפחות מתאימים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם למלאכית שלנו..אורלי :))11/10/2011
שלום רב!
בשעה טובה בתאריך 8.10.11 נולדה ביתנו הבכורה.
בחרנו עבורה את השם עפרי ,
אך אנו מתלבטים אם לכתוב את שמה עופרי או עפרי..
אשמח לעצתכן בנושא בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורלי
ליאת יוגב11/10/2011מהו שם המשפחה של התינוקת ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה הוא אשכנזי
אורלי :))12/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת, אודה לך אם תוכלי לעזור..
אורלי17/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ליאת, אודה לך אם תוכלי לעזור.. - תגובה
ליאת יוגב17/10/2011האם בבחירת השם לא התכוונתם כבר באיזה דרך לכתוב השם ?
אין ספק שהבחירה נעשתה כבר, לא כן ?
על כל פנים , השם עפרי בכתיב זה מוכיח על צדדים נוקשים , מול הצורך לראות עצמה יותר רכה , פשרנית , חברותית . אם כך פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם אותם חלקים נוקשים ועצורים רגשית ..
השם עופרי בכתיב זה , יוצר מפה הנקראת - מפת חנק , שמשמעותה , מספר הגורל הינו 4 מספר המדגיש הצורך בבטחון מסגרת יציבות , מול זה , בחוויה שלה , תחוש שהסביבה - הכוללת הורים מורים וכו. רוצים אותה יותר חכמה עם יכולות מנטליות נפלאות , אם כך , עד כמה יבינו לעולם הצרכים שלה ?
בכל מקרה חשוב לתת לה תחושת הבטחון והיציבות שכל כך זקוקה ,
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקdan111/10/2011
שלום רב,
בננו נולד ב - 2/10/2011 בשעה 17:25 שם משפחה- פינגרהוט
אמא - דנה
השמות לגביהם מתלבטים:
אורי
איתמר
עומר
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה12/10/2011שלום רב,
יעודו של ילדכם הינו מספר 7 - יעודו להיות אינדיבידואליסט, חכם, מעמיק, איכותי, נבדל, מעדיף כמות על איכות, בוגר וכו'.
השם עומר - הדיס הרמוניה המרכזית היא בתחום תעסוקה, עבודה ולימודים. צרוף של מספרים היכול להעיד על פחדים חרדות, פגיעות - ודברים נוספים ולכן לא מומלץ.
אורי - צרוף של מספרי חרדה - וגם "רצוי מול מצוי" - הרצוי - רוחניות, רגישות, והמצוי - פרקטיות ומעשיות - לא מומלץ.
איתמר - גם דיס הרמוניה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים. השאיפות למישהו קליל, זורם, פקח, זריז, תקשורתי. הצרכים הרגשיים הם של מישהו הפוך - חכם, בוגר, רציני, איכותי, איטי - יוצר קושי בבחירות הלב. גם דיס הרמוניה בתחום הקריירה, עבודה ולימודים. ודברים נוספים.
ממליצה להציע שמות נוספים
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
dan112/10/2011תודה רבה על התשובה, השמות הנוספים:
ארז
אלון
יהונתן
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה12/10/2011שלום רב,
ארז - מפה הרמונית לבן - נוצר צרוף גברי, בוגר, סגור רגשית עם שליטה רגשית.
היעוד האינדיבידואליסט סגור עם מספרים יותר מסגרתיים ומשפחתיים. יש לאפשר לו להביע רגשות, להוציא לאור את עומק רגשותיו.
אלון - מפה הרמונית בחלקה, מפת מנהיגות, כאשר מרבית המפה היא - חוכמה, אינדיבידואליות, לימודים, דמיון ויצירה, וכלפי חוץ הוא יקרין יותר מסגרת ומשפחה. יתכן שלא יאהב לראות בתוכו את האינדיבידואליות הזו (עושה מה בראש שלו). ודברים נוספים.
יהונתן - היעוד הגברי והנבדל סגור עם מספרים נשיים, מסגרתיים, משפחתיים. זה עלול להקשות עליו להגיע ולהבין את יעודו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות נוספת
dan116/10/2011חנה,
האם יש ערך נמרולוגי מסוים שאנו צריכים לחפש?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות נוספת - תגובה
חנה עטיה16/10/2011שלום רב,
המלצתי לכם על השם ארז - אם אתם רוצים כמובן.
לגבי ערך נומרולוגי - חפשו שמות במספר 1, 5.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאורלי11/10/2011
חנה שלום !
רציתי לומר תודה על ההכוונה והייעוץ. לאחר התלבטויות רבות להן היית שותפה אנחנו כנראה נקרא לבתנו ע"פי המלצתך - רוני. אני מקווה שהשם יהלום אותה, בינתיים היא מחייכת המון, אז שמחה כבר יש...
תודה וערב טוב,
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה11/10/2011לאורלי שלום,
בהצלחה רבה לכם בגידולה של ילדתכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבן החדש שלנושם של תינוק11/10/2011
בננו נולד ב-6.10 בשעה 14:39. שם המשפחה - יהב.
ההתלבטות היא בין השם אופיר ועמית. מה מהם מתאים? ואם אף אחד מהם (וצריך לשנות כיוון), אז אשמח להכוונה.
תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם של תינוק
ליאת יוגב11/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 11-2 מספר המוכיח על צדדים רגשיים במיוחד ,
צורך בשיתוף זוגיות אינטימיות , נועד להנחות להורות , צדדים יצירתיים ורוחניים ..
מול זה , על פי השם אופיר , נוצרים מספרים שיש בהם צדדים פרקטיים מעשיים , מצד אחד , כמו גם , עניין ודינמיות רבה .
אפשרות לא רעה , כאשר מתקבל גם צירוף גברי ולא רק נשי ורך מדי ,
אך מצד שני יהיה צורך להכיר בקצב היותר איטי שזקוק לו , מול הדרישות לקצב ודינמיות רבה .. כן אוהבת השם אופיר ,
אלא אם כן , קיימות אופציות נוספות שאפשרי לראות שילוב יותר מתאים .
לשיקולכם .
השם עמית - לא מתאים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
שם של תינוק11/10/2011ראשית, תודה על המענה.
מהתשובה נשמע שזה לא מאוד מתאים או שרק נדמה לי?
היו לנו שמות נוספים שחשבנו עליהם עד שהצטמצנו לאופיר ועמית, אבל אלו היחידים שהסכמנו עליהם...
האם יש לך הצעות יותר מתאימות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם של תינוק
ליאת יוגב11/10/2011לשאלתך - השם אופיר בהחלט אפשרי ,
מאחר ואין שמות נוספים שמתחברת אליהם , אולי מן הראוי לקרוא לו בשם זה - אופיר ,
לא נוהגת להציע שמות כאלה ואחרים , אם תעשי זאת ,אשמח לבחון השמות האחרים אך לא להציעם ...
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןדב11/10/2011
שלום
מחפשים עזרה בשם לבן.
נולד ב-5 באוקטובר
שם המשפחה - ססובר
השמות שעל הפרק: אייל, אסף, איתי, אופיר, טל, יובל, יואב, עמית, נדב
קצת בלחץ זמן כי הברית מחר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה11/10/2011לדב שלום,
הצעת הרבה שמות ואף אחד מהם אינו יוצר מפה הרמונית לילד שנולד.
אם דחוף התקשרו אלי עוד הערב.
נסו לחפש שמות עם מספר נומרולוגי - 4, 1.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שםנילי11/10/2011
שלום,
ילדתי את בתי בתאריך 17/8/11, לאחר התייעצות עם רב נקבע השם עומר ושם המשפחה רפאל. עומר ילדה לא כל כך רגועה בימים האחרונים אף עברה ניתוח .
חשבתי האם השם באמת מתאים לה או שעדיף להחליפו לאור, עופרי, אופרי או עמנואל.
אשמח לתשובה בהקדם .
שם האם נילי כלפה (אחרי הנישואים רפאל) ת.ל 25/10/82
שם האב דוד רפאל ת.ל 11/6/82
ושם הילדה עומר רפאל ת.ל 17/8/11
תודה
נילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי שם - תגובה
חנה עטיה11/10/2011לנילי שלום,
השם כבר ניתן וגם התייעצת על כך, ולכן אין כל כך מה לומר.
השם שנקבע בלידה הוא החשוב והקובע במפת ההתנהגות של הילדה - כ 80%.
היא ילדה רגישה, ולכן יש להתיחס אליה ברגישות ועדינות (היא תקרין עוצמה - אך בתוכה תהיה מאוד עדינה ופגיעה) תהיה לה יכולת של נתינה, טוב לב, משפחתיות, נשיות.
מאחלת לכם הצלחה בגידולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נולדתי ב 6.10 איך יקראו לי?הילה11/10/2011
שלום, נולדתי ב 6.10.11 שם משפחתי מזרחי, הורי רוצים לקרוא לי גלעד אך גם השמות ינאי ויהונתן עלו. מה דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נולדתי ב 6.10 איך יקראו לי? - תגובה
חנה עטיה11/10/2011להילה שלום,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 11/2 - יעודו להיות רגיש ועדין, זוגי, מתחשב, משתף פעולה, אימפטי וסימפטי. המאסטר 11 יכול לבוא לידי ביטוי בבגרותו בהדרכה, רוחניות ומנהיגות.
יום הלידה הינו 6 והצרוף 2-6 הוא הרמוני, רך, רגיש, טוב לב, משפחתי. מאחר שנולד לך בן, אני ממליצה למצוא שם שיוסיף עוצמה, גבריות והשגיות לצרוף הרגיש הזה.
מעניין לציין שכל השמות שהצעת הם מספרי 8 - אך הם יוצרים 80% של מפה נשית לבן, דבר העלול לגרום לו לבעיות באינטימיות בבגרותו.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש הנחיות מסויימות לבחירת השם?
הילה11/10/2011האם צריך להיות ערך נומרולוגי מסויים שאליו צריך לכוון או קריטריונים אחרים בבחירת השם הרי יש מגוון נרחב של אפשרויות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש הנחיות מסויימות לבחירת השם? - תגובה
חנה עטיה11/10/2011להילה שלום,
מציעה לחפש שמות עם ערך נומרולוגי מספר 4 או 9 - זה יכול לעזור לענין.
הכנסי לאתר בשם "שם לי" - תוכלי להעזר בהם.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלעד לעומת גילעד
הילה12/10/2011תודה רבה על התגובות המהירות!!!
המלצת לתת שם עם ערך 9 האם תוספת י לשם תספיק, האם ניתן לקרוא לו גילעד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלעד לעומת גילעד - תגובה
חנה עטיה12/10/2011להילה שלום,
שאלה טובה.
באמת גילעד יוצא מספר 9.
נוצרת מפה הרמונית, אך היא ברובה נשית (70%) וזה לא מומלץ לבן. עלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותו.
המשיכו לחפש - אל תתיאשו.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתיערית10/10/2011
שלום, בתי אמורה להוולד בניתוח קיסרי בעוד כ שבוע , אבקש לדעת לגבי תאריך מתאים וטוב יותר. 20/10,25/10 ? שם המשפחה - אביטל , לגבי שמות האופציות הן- מאיה,גאיה,רומי ,תמר. מה מתאים יותר? ברצוני לתת לה גם שם שני - רות .
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יערית
ליאת יוגב10/10/2011נכון לעכשיו , לפני ידיעה לתאריך הלידה - כל השמות שהצעת , בהחלט אפשריים .
חשוב לבחון זאת ביחס לתאריך הלידה כמרכיב של 50% מערך המפה ,
אם כך , לשאלתך - מהו התאריך המומלץ , אם בבחירה שלך - האפשרויות הן -22.10
23.10 ,24.10 .
חיזרי אלי לאחר הלידה לבחור השם הראוי מבין השמות שהצעת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלמאענבר10/10/2011
ליאת שלום.. אני ממש שמחה לשמוע ..רק שעשיתי טעות עד שענית לי ופניתי לעוד נומרולוגית שאמרה לי בדיוק ההיפך.. מה לעשות עכשיו????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ענבר
ליאת יוגב10/10/2011ענבר , לא אוכל להחליט בעבורך , על מי משתינו עלייך לסמוך ,
מציעה לך , לבחון התשובות לאורך השנים שהשבתי בהם לפונים אלי ,
או לחילופין , ליצור קשר ולבחון עד כמה השיטה שאותה למדתי אכן - מדוייקת !!!
ההחלטה כמובן בידייך ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

