מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבתשרי23/10/2011
שלום שוב, בתנו נולדה ב-21/10/11 בשעה 3:19 לפנות בוקר. הייתי רוצה לשמוע קצת על משמעות התאריך, כמו כן, כעת, אנו מתלבטים בין השמות: אורי, ליהיא, גאיה, יהל. אשמח לעצה, תודה, שרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת
שרי23/10/2011שכחתי לציין כי שם המשפחה הינו "בטאט" שם האם: שרי ליבנה, שם האב: ערן בטאט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרי
ליאת יוגב23/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 8 ,משמעותו גישה פרקטית , מעשית , שאפתנות , השגיות , כמו גם , מספר המדגיש שיעור ב- כח , עד כמה חשוב להיות חזקה על כל דרך שעוברת ...זהו גם מספר גברי ומשום כך , מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא ליהיא . בכתיב זה .
כי אז קיימים מספרים יותר רכים , יכולת סתגלנות , כמו צירוף מספרים הרמוני ,
מפה מאד דינמית , פעילה , ושילוב נפלא !!
בחנתי את השמות האחרים , אך אף לא אחד מהם מתאים....
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
שרי24/10/2011ליאת שוב שלום,
אשמח לדעת איזה צרוף של אותיות או מספרים צריך להוית בשם ע"מ שיתאים כמה שיותר כיון שעל השם שהצעת כמתאים ביותר יש לנו דעות שונות וכיון שכרגע אין לנו לכיוון לשמות נוספים. תודה רבה, שרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבת
שרי24/10/2011הכוונה אם נתן לחפש שמות עפ ערך נורולוגי מסויים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרי
ליאת יוגב24/10/2011חשוב לנסות לחפש שמות בערך גימטרי 2 או 6 , אלה האפשרויות , גם כי , לא בהכרח כל שם שתציעי עשוי להתאים , חשוב לבחון מעבר לשם המלא של האדם גם נקודות מסויימות , שלא אפרט כאן ..
חיזרי אלי אם אפשרויות נוספות ואעזור לך לבחור הבחירה המיטיבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדה התלבטות קשהאנה23/10/2011
שוב תודה, האם תמרה משנה את ההרמוניה? כשכתבת שעדיין נשארת המופנמות מול המוחצנות, האם הכוונה לחוסר החלטיות או הכוונה ל"שתי פנים לאישיות" ?
מבין דנה ותמר יש עדיפות?
עכשיו כשצומצמו האפשרויות אני מתחילה להתחבר- בזכותך. ועל כך תודה ענקית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה התלבטות קשה - תגובה
חנה עטיה23/10/2011לאנה שלום,
תמרה - נוצרת מפה דיס הרמונית כיוון שהיעוד והיכולות יוצרים קשר של 2-5 - (זה הקו המרכזי והחשוב ביותר במפה כ 70%) - זה אומר כפי שכבר כתבתי, שיעודה להיות רגישה, עדינה, מופנמת, נשית ועוד והיכולות הן שונות לגמרי - פחות רגישות, תקשורת, תנועה, להסתדר, להיות יותר חברתי, פקח. הקשר הזה עלול ליצור לה משברים בחיים בגלל שהצרוף הדיס הרמוני יכול להביא לשלילי של המספרים - תלותיות, חוסר אחריות, בעיה בבטחון העצמי ודברים נוספים שלא אפרט - בקיצור לא מומלץ.
לגבי דנה ותמר:
עם דנה המפה מאוד הרמונית - כפי שכבר כתבתי. יש במפה הרבה רגש ונשיות וביכולות יושב מספר פחות רגיש, יותר פרקטי ומעשי. זה גם יכול לחזק אותה ולתת לה יכולות של סדר, ארגון, התיחסות לפרטים, חריצות ועוד. מפה של זוגיות, בית, משפחה, מסגרת.
תמר - נוצרת מפה מאוד נשית ורגשית, עם טוב לב, נתינה, אלטרואיזם, יכולות נהדרות בעשיה בכל תחום בו תבחר. אך ביעודה היא מופנמת והיכולות הן של מוחצנות, לעשות בגדול, לא להיכנס לפרטים - אין מפה מושלמת. יתכן ותראה חברתית, מקסימה, מוחצנת, מדברת ובחייה הפרטיים תהא יותר אינטימית ומופנמת (זה נקרא "שתי פנים לאישיות" - כפי ששאלת) בהחלט מומלץ.
לבחירתך ובהצלחה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה התלבטות קשה
אנה25/10/2011וואוו חנה תודה גדולה על תשובה מקיפה- הילדה ואני ננסה להתחבר לדנה או תמר, מקווה שמשהו יקרה שם ויהיה ניצוץ שאחד מהם זה השם.
כמובן נודיע כי יש לך חלק גדול בתהליך הכל כך מורכב הזה, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה התלבטות קשה - תגובה
חנה עטיה25/10/2011לאנה שלום,
מאחלת לך הצלחה גדולה בגידולה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות לגבי שםמאיה נחום23/10/2011
שלום,
מה דעתך על השם ליאן נחום שנולדה בתאריך 01.05.11 ?
תודה ויום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מאיה
ליאת יוגב23/10/2011השם נבחר , כך שכל דיון בעניין בחירת השם פחות רלוונטי
מאחר ומספר הגורל של התינוקת הינו 1 , חשוב לתת לה את המקום היחודי שבה !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקת 10.10.11דיקלה23/10/2011
שלום רב,
ביתי נולדה ביום 10.10.11 בשעה 19:19 ,שם המשפחה שלנו הוא אילוז, השמות שחשבנו עליהם : מאיה, מיה, ליה, הילה, יהל, תהל,אביגיל, יה-לי.
תודה רבה.
דיקלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיקלה
ליאת יוגב23/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך באהבה , משפחה , הרמוניה , דרישה לשלמות רגשית .. מבין השמות שהצעת, השמות היותר מתאימים הינם , מאיה - מפה שיש ה צדדים נשיים , רכים , רגשיים , חברותיים , המספרים העיקריים במפה הינם מספרים המוכיחים על הליכה בתלם וסטנדרטיות , מול העובדה שכלפי חוץ , יהיה חשוב לה להיראות יחודית , סתגלנית , זורמת קלילה , פחות להראות הצדדים הכל כך רגשיים הקיימים בה .
השם האפשרי הנוסף הינו אביגיל - המפה המתקבלת שוב , מספרים זוגיים , סטנדרטיים , רגשיים , נשיים , כלפי חוץ רצון להראות צד יותר עוצמתי ומנהיגותי , תוך הבנה ונתינה רבה , שממילא קיימת במפתה .
השמות האחרים , יוצרים צירופים קונפליקטיים או קרמטיים , (קרמה -חוב שהאדם הגיע איתו מגלגולים קודמים ובחיים אלה בא ליצור תיקון על אותו מספר).
לשיקולכם , בין מאיה לאביגיל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת 10.10.11
דיקלה23/10/2011תודה רבה על התגובה המהירה.
שכחתי להוסיף לבדיקה את השם מעיין.
אשמח אם תוכלי לתת דעתך גם עליו.
תודה רבה.
דיקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיקלה
ליאת יוגב23/10/2011השם מעין , (יוד אחת) הוא היותר מתאים , המפה המתקבלת צדדים רגשיים מול יכולת להיות יותר אסרטיבית , מעשית , פרקטית , חזקה , צדדים מנהיגותיים , גם כי עולם הצרכים הינו לאהבה , הרמוניה רגש .
בהחלט אפשרי ! לשיקולכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאיתן23/10/2011
שבוע טוב,
היינו מעוניינים לקבל יעוץ בבחירת שם לתינוק שנולד בתאריך 16.10 במשקל קטן (2 ק"ג).
היינו מעוניינים להעניק לו שם שיתן לו כח ושלווה.
שמות אפשריים שחשבנו עליהם: נועם, עידו, עידן (שילוב של איתן ועדי), רועי, שוהם (אנחנו כהנים) ויונתן.
נשמח לקבל תשובה ואף לשמוע על שמות מתאימים נוספים.
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה נוספת
איתן23/10/2011התינוק נולד בשעה 13:04
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
איתן
ליאת יוגב23/10/2011האם ניתן להבין ששם המשפחה של התינוק הינו - כהן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם תינוק
איתן23/10/2011תודה על התשובה הזריזה.
שם המשפחה: כהן אור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
איתן
ליאת יוגב23/10/2011בדקתי את כל אחד מהשמות שהצעתם , אך לא אוכל להמליץ על מי מהשמות , זאת מאחר ונוצרות מפות נשיות , (מפה נשית עבור בנים , עלולה ליצור קושי באינטימיות , לימים ) כמו גם , צירופים קרמטיים (חובות שהאדם בא איתם מגלגולים קודמים , דבר היוצר קשיים גם בחיים אלה).
נסו להתחבר לשמות נוספים , אפשרי שם פרטי 5 , 7 לא 16 כמו איתי לדוגמא ...
אשמח לסייע בבחירת השם הראוי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתאילנה22/10/2011
שלום רב!
תאריך לידה:17.10.11 נולדה בשעה 22:44
שם משפחה: פפיסמדוב.
רציתי לדעת איזה שם הכי מתאים לתינוקת:אגם,עדי,עדן,נויה,ליאם,שיר
עדיפות לאגם-האם מתאים?
תודה מראש,אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה22/10/2011לאילנה שלום,
לגבי השמות הנוספים המוצעים:
אגם - אפשרי בהחלט.
עדי - גם אפשרי.
עדן - לא מומלץ.
נויה - לא מומלץ.
ליאם - לא מומלץ.
שיר - לא מומלץ.
מכל השמות השם המועדף הינו אגם כאשר נוצרת מפה של מסגרת, משפחה, מופנמות, עם יכולות של שיתוף פעולה, טיפול באנשים, יכולת הכלה (מרכך את המפה). אך התדמית שהיא תציג תהא שונה, היא תנהג בפתיחות, חברתיות, קסם אישי, שמחת חיים וזה לא מי שהיא אמורה להיות ולכן תצטרך ללמוד לאהוב את הפנימיות שלה.
גם השם עדי אפשרי.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת - התלבטות אחרונה לפני החלטהדינה22/10/2011
אחרי התלבטויות ארוכות וממושכות, אנו נוטים לבחור לביתנו שנולדה ביום 2 באוקטובר 2011 את השם הילי. לפני שנחליט באופן סופי, נשמח מאוד לקבל התייחסות ביחס לשם זה, שהסתמן כאפשרי, והאם הוא מתאים או שיש בו מסלולי חיים קשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטותת אחרונה לפני ההחלטה
דינה22/10/2011שכחתי לכתוב ששם המשפחה הוא תוסייה כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דינה
ליאת יוגב22/10/2011השם הילי עבור ביתכם יוצר את המפה הבאה , מספר הגורל של התינוקת הינו 7 , מספר המוכיח על צדדים שיש בהם עומק , דרישה לשלמות ואיכות , צורך בפרטיות , כמו גם מידה של נוקשות , כאשר על פי השם הילי , מתקבל ציורף היוצר ריכוך לאותו מספר גורל , צדדים יותר חברותיים ,
גם כי , חשוב לציין , שקיים על פי המפה צדדים יחודיים מול החלק האומר , חייבת להיות יותר משפחתית , ביתית , אם כך , מה שנקרא - פחד מללכת עם הצדדים המדי פרטיים ויחודיים שקיימים בי ... כמו לראות מפת פחד מאיבוד שליטה - המביאה לחיים מצבי הפתעות ,
למרות זאת בהחלט אוהבת הצירוף של כל המפה , כאשר המספר 7 נחשב למספר פרטי מדי , מול המספרים האחרים שנחשבים ליותר חברותיים , רכים , נשיים ועוד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקליאת22/10/2011
שלום
אני צריכה ללדת בע"ה כל יום ואני נשואה לאמריקאי,
אנחנו מתלבטים בין "ליאם מאתיו גרטון" או "אילי מאתיו גרטון"
לבעלי קוראים מאתיו גרטון ונהוג אצלו להוסיף את השם האמצעי על שם האב...
דעות?...?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ליאת
ליאת יוגב22/10/2011ראשית חשוב לדעת האם בבחירת השם לתינוק , חושבת בשפה העברית ??
מעבר לכך , אפשר להבין מתוך דברייך שהשם מאתיו הינו שם שני בלבד , כשהכוונה היא לבחור בשמות אילי או ליאם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק שיוולד בע"ה במרץדנה21/10/2011
שלום,
אמנם יש עוד זמן, אבל אנחנו כבר בחיפוש שם...
בננו השלישי אמור להיוולד בע"ה ב-17.03.11.
שם המשפחה שלנו: קעטבי
השמות שעלו בינתיים: עומר, תומר, עידן, יהב,
ידוע לנו שתאריך הלידה הוא מרכיב חשוב, אבל לפחות אם תוכלו לכוון אותנו איזה ערך נומרולוגי לחפש בהתייחס לשם המשפחה?
בבית יש לנו בן בשם גיא ובת בשם רוני.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דנה
ליאת יוגב21/10/2011לבקשתך , אוכל לומר רק שהשמות עידן , ועומר פחות מתאימים ,
כמו כן , לא אוכל עדיין לייעץ מהו הערך הגימטרי המומלץ בבחירת השם .
היו בקשר לאחר הלידה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתסיגל21/10/2011
בעלי רוצה לקרוא לתינוקת -עלמה,נולדה ב11/10/11 בשעה 06:18 בבוקר
זה בסדר?שם משפחה-ישעיהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיגל
ליאת יוגב21/10/2011השם עלמה יכול בהחלט להתאים עבור ביתכם ,
המפה המתקבלת , מספר גורל 7 המוכיח על הצורך באיכות , למידה חכמה , ידע ,
צדדים פרטיים ונוקשים במיוחד , אך בזכות השם עלמה , הצירוף המתקבל מספרים חברותיים , יכולת לרכך , הרבה טוב ונתינה שקיימים במפה ,
אפשרות להבנה רבה במיוחד !!
אוהבת !! בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שם לבחורעדינה21/10/2011
עומדת להיולד לנו נכדה בניתוח קיסרי בתאריך 27.11 . ילדינו מתלבטים בין השמות נעמה ורוני. שם משפחתם בן עמי. מהי הצעתך הנבונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עדינה
ליאת יוגב21/10/2011מאחר ותאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה , גם אם ידוע התאריך , לא נכון עדיין להתייחס לתאריך עתידי ...
כאשר נכון לעכשיו ניתן לראות ששני השמות המוצעים אפשריים ,
חיזרי אלי לאחר הלידה , כדי לבחון מחדש האפשרויות ,
כמו כן , חשוב לנסות ולהתחבר לשמות נוספים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקלירון20/10/2011
שלום
ב6.10 נולד לנו בן.. לאחר התלבטויות, החלטנו לקרוא לו נדב- וזה השם שניתן לראשונה בברית. למרות ההחלטה אנחנו עדיין מתלבטים לגבי השם, ולא בטוחים בהרגשה שזה אכן השם הנכון.
ביתנו, צוף, אחותו בת ה-3, קוראת לו יובל (שם שעלה כאפשרות..)
נשמח לשמוע מה עצתכם לגבי השם, נדב או יובל, ו/או שמות אחרים מומלצים לתאריך הולדתו.
שם המשפחה הוא איסק
תודה מראש
רועי ולירון איסק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לירון
ליאת יוגב21/10/2011מאחר והשם נדב נבחר , אוכל לומר על משמעות השם שנבחר , שכל מספרי המפה המתקבלים הינם -2 ו-2-11 כמו לראות צדדים רגשיים במיוחד , מספר המייצג צורך בשיתוף , תלות , תמיכה ועידוד ,
האם לשנות השם לשם יובל ? במידה והשאלה האם לשנות , בהחלט אפשר לראות סיבה לכך , בשל העודף במספר -2 עודף של מספר לוקח את התכונות השליליות של אותו מספר , תלות , פגיעות , מושפעות יתר וחרדות .
אפשר לחשוב על אופציה של שינוי השם , (כשחשוב שתציעו שמות נוספים , מעבר לשם יובל , שם פרטי 8 אפשרי , במקרה הנ"ל )
בנוסף אציין , שבחירת השם הראשון היא החשובה והמשמעותית , אלא שבמקרה הנ"ל בהחלט נכון יהיה לחשוב על אופציה אחרת ...
אפשר וחשוב לציין , שמספר הגורל של התינוק הינו 11- מספר המדגיש צדדים מנהיגותיים , שיכולים לבוא לידי ביטוי בהמשך הדרך , כמו גם , יכולת השראה , הדרכה , חיבור לרוחניות וכו. בילדות ילדים לא יודעים כיצד להשתמש באנרגיה של ה-11 ..
אם כך , ילך יותר עם ה-2 הרגיש , אולי גם הביישן ועוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק- המשך
לירון22/10/2011הי ליאת
תודה על המענה המהיר
בהמלצתך, ובהתאם לתחושות שלנו, אנו רוצים לבדוק את האפשרות להחליף את השם נדב ביובל (כמו יובל של נחל) זו האפשרות המובילה מבחינתנו. אפשרות נוספת היא עפר (כמו עופר, ללא ו').
נודה ונשמח לעצה מהירה..
תודה
רועי ולירון
שם משפחה- איסק
תאריך לידה- 6.10.11* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לירון
ליאת יוגב22/10/2011השם עפר יוצר את המפה הבאה - מצד אחד המון רגש , הציר שנחשב לרצוי - הינו רגשי במיוחד , צדדים מאד ברורים בהיבט הזוגי , כמו גם , הרמוניה בהיבט החברתי , אלא שקיים צד האומר למרות כל הרגישות הרבה הקיימת בי , חייב להיות פרקטי חזק , מעשי , עם הרבה כוח , אם כך , מה שנקרא - רצוי מול מצוי , לא פעם יושב על חווית תסכול , אך אין ספק שהשם עפר - מיטיב ומחזק , נותן הרבה יותר כח לכל המפה שאליה נולד , המפה כולה גם מפה הרמונית , כאשר כל המספרים הינם מספרים זוגיים , דבר המוכיח על הליכה בתלם , צדדים מצפוניים , ללכת על פי נורמות חברתיות ועוד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדה-התלבטויות קשותאנה20/10/2011
שלום, בתי נולדה ב 15 לאוקטובר 2011, שם המשפחה- נבות
שמי אנה ובעלי- בעז ברוך
לא התחברנו לשום שם באופן חד,
השמות מהם כנראה נבחר הינם: שירה, אלה, דנה
כנראה נוסיף שם שני- קטי- אם זה לא פוגע בשמה כמובן.
יש עיניין באות שלישית ר (קשור לאחים שלה שלהם יש ר בשם) גם פה אין חובה.
אשמח לשמוע מכן וסוף סוף להכריז על שם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה-התלבטויות קשות - תגובה
חנה עטיה20/10/2011לאנה שלום,
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 11/2 - יעודה להיות נשית, רגישה, עדינה, פגיעה, משפחתית, זוגית, מופנמת, משתפת פעולה וכו'. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה, רוחניות, מנהיגות.
השם דנה נבות יוצר מפה הרמונית לבת - צרוף של זוגיות, נשיות, בית ומשפחה, טוב לב, מופנמות וצניעות. ביכולות יושב מספר 22/4 שנותן לה כוח ועוצמה בעשיה, חריצות ואומץ להצליח בקריירה. הרמוני ליעוד אך גם נוקשה וגברי יותר.
גם השם אלה נבות אפשרי - היעוד הרגיש והיותר איטי מוקף במספרים יותר זריזים
ודינאמים. ובנוסף לכך, היא תראה כלפי חוץ פרקטית, מעשית, כריזמטית ופחות רגישה ובחיים האישיים תהא מאוד רגישה, עדינה, רכה ואולי תלותית - זה נקרא "שתי פנים לאישיות".
השם שירה יוצר מפה מאוד דיס הרמונית.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה- התלבטות קשה
אנה21/10/2011חנה המון תודה, אני עדיין לא מתחברת ומחפשת שם שיחזק את הרגישות הטבועה כבר בילדה.
האם יש קשר לשמות האחים? רועי ברק וזוהר? מעבר לשם המשפחה?
האם טוב יותר השם תמר נבות? או עלמה נבות? או מיקה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה- התלבטות קשה - תגובה
חנה עטיה21/10/2011לאנה שלום,
הכי חשוב שתאהבי את השם שאת בוחרת - כי זאת בחירה שלך בלבד.
איני מוצאת קשר לאחים בבחירת שם לילד שנולד.
תמר - נוצרת מפה מאוד נשית ורגשית לבת, עם יכולת נתינה רבה, קסם אישי, יצירתיות, ועוד דברים טובים. המפה ברובה הרמונית. מעבר לכך יש כאן צרוף של מנהיגות כאשר 11 ביעוד ו 9 ביכולות (תוכל לעסוק כמעט בכל תחום בו תבחר)- אך זה גם צרוף של מופנמות מול מוחצנות, להיות בבית או לצאת למרחב.
עלמה - פחות מומלץ.
מיקה - מאוד לא מומלץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתסיגל20/10/2011
בעלי רוצה לקרוא לתינוקת -עלמה,נולדה ב11/10/11 בשעה 06:18 בבוקר
זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה20/10/2011לסיגל שלום,
ומה שם המשפחה של הילדה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאילנה20/10/2011
שלום רב!
תאריך לידה:17.10.11 בשעה 22:44
שם משפחה:פפיסמדוב.
חשבנו על מספר שמות ורצינו לדעת מה השם הכי מתאים: רעות,רותם,הדס,נטע,ליעד.
תודה מראש,אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה20/10/2011לאילנה שלום,
יעודה של ילדתך מספר - 13/4 - יעודה להיות מסגרתית, משפחתית, אוהבת שגרה, בטחון, מעשית, פרקטית, אחראית, מאורגנת ופחות רגישה.
השם היחידי שבא בחשבון מהשמות שהצעתם הוא נטע ואסביר -
עם שאר השמות נוצרות מפות או גבריות או קארמטיות או שנוצרת דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות.
לגבי נטע - הקשר יום לידה יעוד הינו 8 - 13/4 - צרוף גברי, נוקשה, עם שליטה רגשית, סגירות, משפחתיות. לכן צריך למצוא שם שיתן יותר רכות ונשיות למפה. השם נטע יוצר הרמוניה בין היעוד ליכולות (שהינו הקו המרכזי). היכולות הן של נתינה, ותרנות, פשרנות, נשיות, משפחתיות, טוב לב וזה יכול לרכך במידה מסויימת את המפה.
בחשיבה יושב מספר 7 האינדיבידואליסט, החכם והבוגר, שלא תמיד יאהב לראות את המסגרתיות, משפחתיות, מעשיות, שבתוכו - זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה" - זה נתון לשיקולכם, אך מהשמות שהצעת זאת האפשרות היחידה או שתחשבי על שמות נוספים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף...
אילנה20/10/2011מה עם השם מיתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף... - תגובה
חנה עטיה20/10/2011לאילנה שלום,
מצטערת ממש לא.
נוצרת דיס הרמוניה משמעותית בין היעוד ליכולות שזה הקו המרכזי. יוצר קושי בגיבוש האישיות.
היעוד - שגרה, מסגרת, מופנמות, אחריות, והיכולות בדיוק להיפך - חופש, מוחצנות, שינויים, פחות אחריות, תקשורת - בקיצור לא מומלץ.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

