מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שםמיכל31/10/2011
שלום רב.
בתאריך 30.10.11 נודה ביתי.
רציתי לדעת שמות מתאימים ע"פ התאריך .
ידוע לי שלפי התאריך ישנם שמות שסכום חישוב האותיות הוא המתאים לתאריך הלידה.
שם המשפחה לנדו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיכל
ליאת יוגב31/10/2011מאחר ומספר הגורל של התינוקת הינו 8 , נכון לחפש שמות פרטיים הנותנים 2 , 3 , 5 , 6 ,9 כשמות היותר מתאימים , נסי להתחבר לאי אלו שמות בערך הגימטרי המצויין , חיזרי אלי , כדי לנסות ולהתאים את כל חלקי המפה וליצור מפה הרמונית עד כמה שניתן ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןאילנית31/10/2011
שלום,
נולד לנו בן ב-27.10.
מתלבטים בין השמות: אייל, נועם, עידן, יונתן.
שם המשפחה עמר.
אשמח לקבל תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבן - תגובה
חנה עטיה31/10/2011לאילנית שלום,
יעודו של ילדך הינו 14/5 - יעודו להיות תקשורתי, קליל, זורם, פותר בעיות בצ'יק, חברתי, אוהב תנועה וחופש. ה 14 יקשה עליו להבין את יעודו עד שיתגבר על השלילי של המספר.
כל השמות שהצעת אינם יוצרים מפה הרמונית מסיבות שונות - גם מספרים קארמטים וגם דיס הרמוניה בזויות שונות.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות נוספות - דחוף
אילנית01/11/2011חנה שלום,
האם אחד מהשמות הבאים יתאימו יותר: ערן, יותם, עדי, עומרי, תומר.
תודה...
אילנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשרויות נוספות - דחוף - תגובה
חנה עטיה01/11/2011לאילנית שלום,
שוב לצערי אף שם לא יוצר מפה הרמונית אפילו בצורה חלקית.
אם דחוף התקשרי הערב - אני בבית ואעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאנונימי31/10/2011
נולד ב26 החודש בשעה 10:23 . האם יש שם עדיף מבין נועם, אייל, איתי, יונתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשם הבהרה 10:23 בבוקר
אנונימי31/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוק - תגובה
חנה עטיה31/10/2011מה שם המשפחה של הילד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניר
אנונימי31/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניר - תגובה
חנה עטיה31/10/2011שלום רב,
יעודו של ילדך הינו מספר מספר 13/4 - יעודו להיות מסגרתי, משפחתי, אוהב סדר, בטחון כלכלי, חרוץ, מעשי, פרקטי, אחראי, ישר ופחות רגיש.
בגלל ה 13 הקארמטי יקשה עליו להבין ולהגיע ליעוד עד שיתגבר על השלילי של המספר.
איתי - נוצרת מפה הרמונית למדי. צרוף של מסגרת, בית משפחה, שגרה, פרקטיות, מעשיות, יציבות וסגירות רגשית. היכולות הן של נתינה למשפחה ולקהילה, אמנות, יצירה, לטפל באנשים וכו'.
הוא יקרין תדמית יותר עדינה, רכה ונחמדה מאשר הוא באמת. ז"א הוא יצטרך ללמוד לאהוב את הפרקטיות, מעשיות, פחות רגישות שבתוכו.
יונתן - זאת בהחלט אפשרות - צרוף של סגירות רגשית, שליטה רגשית, מסגרת, בית ומשפחה וביכולות יושב מספר רך, ועדין עם יכולת לטפל באנשים, לעבוד אחד על אחד.
התדמית שהוא יקרין תהיה שונה - קסם אישי, ילדותיות, אופטימיות, חברתיות, פתיחות - שונה ממי שהוא ולכן הוא יצטרך להבין ולאהוב את הפנימיות שלו.
שאר השמות לא מומלצים.
לשיקולכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם עמית, רועי, אלון?
אנונימי02/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם עמית, רועי, אלון? - תגובה
חנה עטיה02/11/2011שלום רב,
מבין 3 השמות הנוספים שהצעתם רועי זאת אפשרות.
נוצרת מפה של מסגרת, פרפקציוניזם, אחריות, סגירות רגשית ושליטה רגשית. וביכולות יושב מספר יותר רגיש, רך, טוב לב. ז"א שהשאיפות יהיו של השגיות, פרקטיות, מעשיות,נוקשות, גבריות, פחות רגישות והיכולות הן יותר של נתינה, טוב לב, ביטוי דרך המשפחה.
זה נקרא "רצוי מול מצוי" - הרצוי שונה מהמצוי (אף על פי שהמספרים הרמונים). תתכן לכן תחושת תסכול ושלא הולך לי כמו שהייתי רוצה. דבר נוסף - הוא יקרין תדמית של אדם אינדיבידואליסט, בוגר, איכותי, נבדל ובתוכו יהיה איש של מסגרת, ולעשות דברים כמו שצריך. לכן הוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת ולא את התדמית שיציג לעולם.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת תאריך לניתוח קיסרי + שם לתינואפרת31/10/2011
שלום רב
אני אמורה לתאם ניתוח קיסרי מה 27.12.11 והלאה (שבוע 39)
יש לי בת בבטן , חשבתי לקבוע ניתוח ל 28/12/11 נר שמיני של חנוכה (את הגדולה ילדתי בנר רביעי של חנוכה). מחוץ מזה שהשמות שחשבנו עליהם גם: גילי, טליה, שירה.
שם משפחה שלנו - אדר
אשמח לתגובה
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשבנו גם על השם הילה
אפרת31/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת תאריך לניתוח קיסרי + שם לתינו - תגובה
חנה עטיה31/10/2011לאפרת שלום,
לגבי התאריך הנבחר שלך - 28.12.2011 - מתקבל יעוד מספר 8 - האומר - השגיות, כריזמה, השרדות, יכולת להצליח כלכלית, פחות רגישות, עוצמה רבה, דינאמיות.
הצרוף 1-8 (יום לידה + תאריך לידה מלא) - יוצר צרוף דינאמי, מנהיגות, הובלה, צרוף גברי אך הרמוני.
השם גילי נותן רכות ורגישות למפה ונוצרת מפה הרמונית למדי, אך:
לצערי "הפצע הגילגולי" (צרוף המספרים החסרים בשם המלא הינם גם מספר 8) וזה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
השם הילה כן מומלץ - מוסיף רגישות, יצירה, קסם אישי, קלילות, נשיות, ילדותיות למפה.
שאר השמות שהצעת אינם מתאימים לתאריך לידה זה.
לשיקולך,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי תאריך 27.12.11
אפרת02/11/2011זה יוצא ראש חודש טבת , ויום שלישי.
האם לפה אחד השמות יתאימו יותר או פחות: גילי, טליה, הילה, שירה
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי תאריך 27.12.11 - תגובה
חנה עטיה02/11/2011לאפרת שלום,
התאריך 27.12.2011 - מאוד לא מומלץ.
לגבי השמות, ובלי קשר לתאריך הלידה שעדין לא ידוע והוא מהווה פרמטר חשוב ביותר להמלצה על שם מתאים לתינוקת.
גילי, הילה - מאוד מומלץ - בשלב זה. שאר השמות לא.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיותר מתחברת לשם גילי מאשר להילה
אפרת02/11/2011מה זה אומר "הפצע הגילגולי", ומה זה אומר שזהה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
אני צריכה למצוא שם שנותן 8 או ששם 5 יותר מתאים לתאריך 28/12/11.
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיותר מתחברת לשם גילי מאשר להילה - תגובה
חנה עטיה02/11/2011לאפרת שלום,
אנו מדברות על ה 28.12.2011
"הפצע הגילגולי" - כפי שהסברתי - הוא סכום המספרים החסרים בשם המלא (במקרה הזה 8 כמספר היעוד) ויוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד.
הסבר - אנו אמורים להבין ולממש את מספר היעוד שלנו - כי אלה הצרכים הרגשיים שלנו.
המספרים החסרים בשם המלא נחשבים לתחומים - אותם באנו ללמוד ודרכם להתפתח בגילגול הזה.
הפצע הגילגולי - הוא סך כל המספרים הללו ולכן הוא גם סך הקושי הרגשי שהבאנו מגילגולים קודמים.
אם הוא כמספר היעוד - הוא מקשה על האדם להבין ולהגיע ליעודו.
אם כבר טרחת והתייעצת, חשוב לי להעיר בפניך ענין זה, ולכן אני לא יכולה להמליץ על השם גילי שבאמת יוצר מפה הרמונית. השם הילה כן מומלץ מהשמות שהצעת.
מספר השם המומלץ במקרה הזה - בתאריך הנקוב - הוא מספר 8 או 5 - כדי ליצור מספרים רכים יותר ונשיים סביב היעוד הגברי.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
אם מתלבטת01/11/2011הי,
לאה אמור להיות שם שני בת.ז. בלבד
שמות נוספים אפשריים
עדי לאה
מיכל לאה
מה את אומרת?
או אולי לנטע לאה להוסיף שם שלישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות קשהאם מתלבטת31/10/2011
שלום,
יש לנו שם שאנו רוצים לתת לביתנו אך יש חשש כי אמרו לנו שהשם "קשה". אנא עיזרו לנו בהתלבטות
השם- נטע לאה
תאריך לידה- 26/10/2011 בשעה 14:37
האם כדאי שם אחר? כמו נועה לאה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם מתלבטת
ליאת יוגב31/10/2011מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
אם מתלבטת31/10/2011שם משפחה- ספרין
שם האם- מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם משפחה - תגובה
ליאת יוגב31/10/2011השאלה האם מתכוונת לקרוא לביתך נטע לאה , את השם כולו , או רק נטע ולאה כשם שני בלבד , שיצויין בת. ז.
אם במידה והשם הנבחר הוא נטע - המפה המתקבלת , מפה גברית נוקשה , אינדבדואלית , מול החלק הרוצה להראות לעולם צדדים יותר רכים וחברותיים . מה שנקרא פחות קבלה עצמית , כמו גם , מפה גברית במרבית חלקי המפה , בעייתי גם השם נטע לאה , לא מתאים בצירוף עם שם המשפחה ותאריך הלידה ,
השם נועה יוצר קונפליקט מאד משמעותי בין מספר הגורל - 4 מול השם המלא - 9 , צירוף העלול ליצור חוויות משבריות בדרך החיים ,
נכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם כבר ניתן, אך יש שאלות...יולי30/10/2011
שלום רב.
ביתי נולדה ב 18.9.11 נתנו לה שם אביגייל. בעלי בחר את השם. שם משפחה זלדיץ'. כל ההריון רציתי לקרוא לה אמילי ובסוף הסכמתי עם בעלי וקראנו לה אביגייל. השם יפה, אבל משום מה אני מתקשה לקרוא לה בשמה וקוראת לה בכל מיני כינויים. גם הסבתות שלה לא שלמות עם השם. מה אפשר לעשות? האם השם מתאים לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יולי
ליאת יוגב30/10/2011אחד הדברים החשובים ביותר הוא - שאמא תאהב ותתחבר לבחירת השם , על פי סיפורך נראה שאת לא ממש מצליחה להתחבר לשם ורק משום כך , הייתי ממליצה לך לחשוב על שם אחר , שם שאוהבת ומתחברת בקלות ובאהבה זאת גם עם עבר למעלה מחודש מאז נולדה ביתך .בדקתי את השם אמילי , אך הוא לא השם המומלץ .
נסי להציע שמות נוספים , כך שאוכל לעזור לך בבחירת השם המועדף .
השם אביגייל יוצר מפה קונפליקטית ופחות מומלצת ...
לשיקולך !
באותה דקה בה כתבתי את תשובתי ענתה לך גם חנה , דעותינו שונות , גם כי למדתי אותה שיטה נומרולוגית ובהחלט אוהבת את ההסברים שנותנת ,
גם על פי טענתי , השם הנבחר הוא הקובע ובכל זאת ,נכון לנסות לבחור שם שאוהבים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתי התינוקתשואלת30/10/2011
שלום
אשמח לקבל חוות דעתכם באשר לבתי אביגיל שנולדה ב31.8.2011.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבתי התינוקת - תגובה
חנה עטיה30/10/2011שלום רב,
יעודה של ביתך מספר 7 - יעודה להיות חכמה ומעמיקה, איכותית, בוגרת ונבדלת.
השם כבר נבחר וגם לא ציינת את שם המשפחה, לכן אין הרבה מה לומר.
חשוב להבין את עומק רגשותיה שלא תמיד תעלה אותם בפניכם. בתוכה היא סגורה, עם שליטה רגשית, בוגרת - יש לאפשר לה לחוש שמחה, לדבר איתה על רגשות ולאפשר לה להרגיש ילדה.
מאחלת לכם הצלחה בגידולה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שואלת31/10/2011תודה רבה על תשובתך!
שם המשפחה רוטברג, סליחה שלא ציינתי.
האם משנה / מוסיף?
תודה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
חנה עטיה31/10/2011שלום רב,
בודאי ששם המשפחה חשוב ביותר.
בתשובתי הקודמת התייחסתי לקשר יום לידה - תאריך לידה מלא (יעוד), שזה הפנימיות של האדם - זה הגורל.
עם השם המלא נוצרת מפת ההתנהגות של האדם. כאן אנו רואים שהיעוד האינדיבידואליסט, חכם, איטי, מעמיק ובוגר סגור עם מספרי מנהיגות, כוח, עוצמה, יכולות של הובלה, דינאמיות, ארגון וניהול.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמירי30/10/2011
שלום רב,
בתאריך 27.10.2011 בשעה 03:50 נולדה לנו תינוקת.
אנחנו מתלבטים בין השמות : מאיה, מיכל , הילה.
תודה רבה,
מירי ושלמה קוסקס ההורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה30/10/2011למירי שלום,
יעודה של ילדתכם 14/5 - יעודה להיות תקשורתית, קלילה, זורמת, פקחית, חברותית, אוהבת חופש ותנועה. אך ה 14 הקארמטי יכול להקשות עליה להגיע ליעודה עד שתתגבר על השלילי של ה 5.
מאיה - גם בחשיבה וגם ביכולות יושב מספר קארמטי 13/4 - שיקשה עליה גם בעשיה וגם בחשיבה - תחושת תקיעות, שהכל הולך לאט, תסכול, חוסר מרוצות ועוד. מה גם שמספר זה קונפליקטי ליעוד ולכן מאוד לא מומלץ.
מיכל - הקו המרכזי יעוד - יכולות - מאוד הרמוני (70%). אך בחשיבה יושב מספר איכותי, בוגר, רציני, מעמיק שלא יאהב לראות את החופש, קלילות, ילדותיות שבתוכה (זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה"). הוא גם יוצר דיס הרמוניה מאוד משמעותית בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים - קושי בבחירות הלב.
הילה - קארמטי ביכולות - 16/7 - עלול ליצור קושי בלהתעמק, להיות איכותית וכו'. והכי חשוב יוצר דיס הרמוניה בין היעוד ליכולות, שיקשה עליה לגבש את אישיותה ועלול ליצור מצבים של איבודי שליטה.
מאוד ממליצה להמשיך ולחפש שמות לילדה כדי ליצור לה מפה הרמונית כמה שניתן.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
מירי30/10/2011תודה על התגובה המהירה.
מה עם השם נטע ?
יש לך אולי הצעות לשמות מתאימים?
תודה מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה30/10/2011למירי שלום,
מציעה לחפש שמות עם מספר נומרולוגי - 1, 7.
כנסי לאתר בשם "שם לי" - תוכלי להעזר בהם.
השם נטע לצערי יוצר אובר מספר 5 (70%) - עלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר. ודברים נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנערה29/10/2011
שלום,
שמי יאנה חוטובלי נולדתי ב-5.2.1994,בלילה שבין שישי לשבת...
אני מאד אוהבת את השם נטלי וחשבתי להוסיף אותו לשם הפרטי שלי,מה דעתכם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נערה
ליאת יוגב29/10/2011באם מדובר בהוספה של השם נטלי , אין כל משמעות לעניין , מאחר והשם נטלי נותן ערך גימטרי 9 , כך שאיתו או בלעדיו היינו הך !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי שם לתינוקשרון29/10/2011
שלום! אני אמורה ללדת ב- 14.12.11. רציתי להתייעץ לגבי שם מתאים, זהו בן שני (יש אח גדול-רועי) חשבנו על השם אלון. מה דעתך? שם האם שרון ושם האבא-שי, משפחה-לוטן.
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה29/10/2011לשרון שלום,
בשלב זה אני לא מתיחסת לתאריך הלידה, שהוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לתינוק שיוולד.
בהתיחס רק לשם אלון לוטן - נוצרת מפה שבה בחשיבה יושב מספר קארמטי 13/4 - ז"א זה יקשה עליו בחשיבה, לקבל החלטות טובות, בחוויה ירגיש תקוע. זאת כבר סיבה מספקת לא לבחור בשם הזה.
מציעה לחושב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה כאשר נדע את תאריך הלידה מדויק.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שרון29/10/2011ומה עם השם עומר? עמית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד אחת...
שרון29/10/2011מה עם השם רן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד אחת... - תגובה
חנה עטיה29/10/2011לשרון שלום,
שוב אני חוזרת שרק אחרי שנדע את תאריך הלידה ניתן יהיה לתת יעוץ איזה שם מתאים.
עומר - המספרים מסביב מאוד הרמונים, אך גם נשיים, רכים, יצירה, אמנות, נתינה וכו' ולכן תאריך הלידה יקבע האם השם מומלץ.
עמית - מאוד לא מומלץ. כבר נוצרת בעיה בתקשורת עם עצמו והסביבה.
רן - מאוד הרמוני.
ממליצה לחזור לאחר הלידה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שרון29/10/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשרון28/10/2011
שלום
ביום א' 23.10.11 נולדה לנו בת.
אנחנו מתלבטים בין השמות יובל , עומר ושירה.
אשמח לקבל חוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרון
ליאת יוגב28/10/2011מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם
שרון28/10/2011צביאלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרון
ליאת יוגב28/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 1 - מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , הליכה על פי דרכה , זאת לפחות חשוב לאפשר לה , להוביל להנהיג ולהיות מקורית .
מתוך השמות שהצעת , השם המתאים הוא עומר , זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית !! מספרי מנהיגות ועוצמה , קיים גם הצד המוכיח על הליכה על פי הדרך משלה , מצד שני הבנה והצורך להיות למען אחרים . ביני לבין אחרים , כך אפשר לראות מתוך המפה - בבחירת השם עומר .
השמות האחרים - יובל = מפה קונפליקטית , בעיית ערך עצמי , לא נכון לבחור !!
השם שירה , שם מלא 19- שהינו מספר קרמטי , מצבים קורבניים בדרך החיים . הרגשת מסכנות או לחילופין - עליונות . כלומר בעייה תקשורתית !
לא נכון ליצור מפות עם מספרים קרמטיים , לכן ואם כך השם הראוי ביותר הינו עומר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת שם נוסף
שרון28/10/2011תודה רבה על התשובה.
מה לגבי השם עמית? האם יכול להתאים לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרון
ליאת יוגב29/10/2011השם עמית - לא מומלץ ,מפה קונפליקטית בין מספר הגורל 1 לבין המספרים האחרים המתקבלים במפה , יוצר מצבים של הרגשת חנק , מי נותן לי ללכת עם הצדדים היחודיים הקיימים בי? בעייתי !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שמות
שרון30/10/2011אחרי התלבטויות רבות הגענו לרשימה הבאה:
עומר, מור, רעות, נעמה,עדי, רוני
האם יש מבין השמות הללו שם מתאים במיוחד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרון
ליאת יוגב30/10/2011מבין השמות שהצעתם , השמות מור עדי ונעמה , ערכם הגימטרי הינו 3 כך שהשם המלא המתקבל הינו 2-11 שיוצר קונפליקט עם מספר הגורל - 1 , המספרים 1 ו-2 שני מספרים היוצרים בעייתיות רבה הקשורה בערך עצמי ,בנוסף לבלבול הרב , האם להיות עצמאית או ללכת עם שותפות ? מה משניהם נכון - בעייתי במיוחד , כנאמר ..
השמות רעות או עומר יוצרים מפה תואמת לחלוטין , זוהי מפת המנהיגות שציינתי באשר לשם עומר , מומלץ !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתיערית28/10/2011
היי,
בשעה טובה נולדה לנו בת ב24/10/11 בשעה 18:32 שם משפחה- אביטל.
האופציות הן- מאיה,גילי,מילי,עומר,שי-לי,ענבר,זיו ,תמר וגיא.
מה יותר יתאים לה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יערית
ליאת יוגב28/10/2011מבין השמות שהצעת , השמות המתאימים ביותר הם שילי וגילי, מתקבלת מפה תואמת בשני המקרים ,
כאשר מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 דבר המוכיח על רגישות רבה , צורך בתמיכה ועידוד כילדה , צורך בשיתוף ואינטימיות , לימים אפשרות , להנחות להורות להתחבר לרוחניות או יצירתיות .. המפה מוכיחה על מספרים זוגיים , דבר המדגיש "ילדה טובה" הליכה בתלם , על פי נורמות וכו.
כמו גם , החשיבה יותר פרקטית מעשית , מול צדדים רגשיים הקיימים במרבית חלקי המפה , אם כך , יכול להוכיח גם על הפחד מלהיסחף מדי רגשית ... פחד מאיבוד שליטה ,
ובכל זאת , אלה השמות המועדפים על פני השמות האחרים .
אלא אם כן , קיימות אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תהילה או נוגה אורניתאי27/10/2011
מתלבטים בין שני שמות אלה לביתנו . שם המשפחה :שמחה.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תהילה או נוגה אור - תגובה
חנה עטיה28/10/2011לניתאי שלום,
תאריך הלידה המלא הוא חשוב ביותר להמליץ על שם לתינוק שצפוי להיוולד.
לכן, הכי מומלץ להתיעץ לאחר הלידה.
לגבי השמות המוצעים - בלי להתיחס לתאריך הלידה.
תהילה שמחה - כבר נוצרת בעיה בתחום קריירה, לימודים עבודה ולכן לא מומלץ.
נוגה אור שמחה - שילוב של נוקשות ודעתנות, גבריות מול נשיות, רכות ונתינה.
מציעה לחשוב על שמות נוספים עד הלידה.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף
ניתאי30/10/2011תודה על התגובה המהירה!
חשבנו על שם נוסף : מרווה שמחה או מרווה אור שמחה
היא נולדה ב-5.10.11
תודה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף - תגובה
חנה עטיה30/10/2011שלום רב,
כעת כשאני יודעת את תאריך הלידה אומר שיעודה של הילדה הינו מספר 1 - יעודה להיות יחודית, מנהיגה, לפתח בטחון עצמי, להביא רעיונות, להיות אינדיבידואליסטית, לאהוב התחלות, להיות מוחצנת ועוד.
השמות שהצעתם לא מומלצים, ואסביר:
מרווה שמחה - 2 דברים בולטים - נוצרת מפה גברית לבת וזה עלול לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותה, וגם יושב לה בחשיבה מספר קארמטי שיכול להקשות עליה בחשיבה, בקבלת החלטות, חוסר מרוצות ועוד.
מרווה אור שמחה - הדיס הרמוניה העיקרית והמאוד משמעותית היא בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים - ולכן לא מומלץ.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתרעות27/10/2011
היי,
אני אמורה ללדת בע"ה בינואר רציתי לדעת מה דעתך על השם אמור? לבת...
האם זה שם טוב בלי כל קשר לתאריך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעותי
ליאת יוגב27/10/2011אין לי כל התייחסות לשם אמור , זו החלטה שלך ,אם אוהבת כן או לא .
אוכל לייעץ לך אך ורק בהיבט הנומרולוגי , האם השם מתאים לכל הנתונים ,
שם מלא= שם פרטי +שם משפחה , כמו גם תאריך הלידה .
לאחר הלידה צרפי הנתונים ואתייחס ברצון לכל הנתונים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתעדינה27/10/2011
תודה חנה. לא כל כך הבנתי את הניתוח שלך. בכל מקרה הצעת לנו לא לבחור בשמות שרשמתי אותם ומאידך לבחור שם עם מספר 1,5 אבל אחד השמות שהצענו- תום הוא 5. אז למה הוא לא מתאים?
להזכירך , הלידה היתה אתמול, 26.10 בניתוח קיסרי. שם המשפחה בן עמי והשמות שהעלו על הפרק נעמה, יובל, תום, גלי ,רוני
תודה על התיחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה27/10/2011לעדינה שלום,
אקדים ואומר שנכון שהשם תום הינו מספר 14/5. אך לא כל שם שמוצע מתאים, כי אני בודקת הרבה פרמטרים במפה שכמובן איני יכולה במסגרת זו להסבירם.
לגבי הבנת הניתוח שלי. קיימים מספרים גבריים ומספרים נשיים. המצב הטוב הוא כאשר לגבר יש 60% מספרים גבריים ו 40% מספרים נשיים ואצל אישה להיפך.
אך, כאשר במפה של אישה יש לדוגמא 70% ומעלה מספרים גבריים, זה עלול בבגרותה לגרום לה לבעיות באינטימיות. נוצרת מפה נוקשה, דעתנית, פחות רגישה וזה מקשה על בעלת המפה.
בגלל שהילדה נולדה ביום לידה 8 והיעוד הינו 4, הצרוף 8-4 הוא מאוד גברי (50%). ז"א שהפנימיות שלה שזה הגורל, מעניק לה עוצמה רבה, השגיות, מעשיות, פרקטיות, נוקשות, שליטה רגשית, סגירות רגשית ועוד. אני מתפקידי לשאוף למפה יותר רכה ונשית ולכן אני מבקשת לבחון שמות במספרי 1 או 5 ומקוה שבעזרתם תיווצר מפה יותר נשית לילדה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

