מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בחירת שם לתינוקאיילת10/10/2011
היי רציתי בבקשה עזרה בבחירת שם לתינוק, הוא נולד בתאריך 5.10.11 , שם משפחה: מצליח.
אנחנו מתלבטים בין כמה שמות, מהו השם הכי מתאים?
עידן, אריאל, אורי, גיא, עמית
תודה מראש איילת וניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה10/10/2011לאיילת שלום,
יעודו של ילדך הוא מספר 1 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, ליזום, להביא רעיונות, לאהוב התחלות, להיות אינדיבידואליסט ואותנטי, מוחצן וכו'.
עם השם עידן - היעוד הגברי מוקף במספרים נשיים, משפחתיים, רגשיים - זה חנק על היעוד הגברי והאינדיבידואליסט. מה גם שהקשר בין היעוד ליכולות הוא דיס הרמוני שזה הקו המרכזי במפה.
אריאל - ממש דומה לעידן.
אורי - מפת מנהיגות הרמונית לבן, עם יכולות נפלאות בעשיה של הובלה, פרקטיות מעשיות, יוזמה, כריזמה - מומלץ מאוד.
גיא - היעוד הגברי מוקף במספרים נשיים ולכן לא מומלץ.
עמית - הקושי העיקרי בתחום היחסים הקרובים והזוגיות ולכן לא מומלץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלמאענבר10/10/2011
תודה על המידע..ומה עם עלמא ב א בסוף? זה יותר מתאים? תודה ענבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ענבר
ליאת יוגב10/10/2011המפה המתקבלת על פי השם עלמא - מפת מנהיגות , הרמונית במיוחד , צדדים חזקים עוצמתיים , השגיות , יכולות לבגדול , הבנה ונתינה , מול צדדים פרקטיים מעשיים וכו.
לא יודעת המשמעות של השם , אך מבחינה נומרולוגית , אפשרי בהחלט .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתענבר10/10/2011
ביתנו נולדה ב 3.10.2011 אנו רוצים לקרוא לה עלמה..מאוד אוהבים..
האם השם מתאים לה? עלמה עזרן. תודה אמא ענבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ענבר
ליאת יוגב10/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 8 , מספר המוכיח על שאפתנות , השגיות , גישה פרקטית מעשית , צדדים סגורים רגשית , כמו גם גבריים .
השם עלמה , יוצר מצב שלפיו מרבית מספרים המפה הינם מספרים גבריים , כמו כן , מפה שיש בה צדדים קונפליקטיים , בכל הקשור בבחירות המקצועיות , לימים .
דבר העלול ליצור מצבים משבריים בתחום , כמו גם , מפת רצוי - מול מצוי , היושבת על חווית תסכול לאורך הדרך .
אם כך , השם עלמה - לא מתאים !!!
נסו להתחבר לשמות נוספים .. הציעו ואהיה בשבילכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאורלי09/10/2011
בתנו נולדה ב-2.10 ואנו מתלבטים בין השמות - עלמה, אופק או ילי
מהו השם המתאים ביותר? שם המשפחה - בילנסקי.
תודה מראש,
אורלי וישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם נוסף..
אורלי09/10/2011או השם שקד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף.. - תגובה
חנה עטיה09/10/2011לאורלי שלום,
ילדתכם הגיעה לעולם עם יעוד מספר 7 - יעודה להיות חכמה, איכותית, נבדלת, בוגרת, עמוקה, אוהבת ללמוד, פרפקציוניסטית וכו'.
עם השם עלמה נוצרת בעיקר מפת חרדות ולכן לא מומלץ לטעמי.
צרוף של הרבה רגישות, חוכמה, מופנמות.
השם אופק - כלפי חוץ תקרין, מנהיגות, מעשיות, כריזמה, גבריות, השגיות ובחיים הפרטיים תהא הרבה יותר רגישה ויתכנו בעיות באינטימיות. מפה גברית במידה מסוימת, דעתנית ונוקשה לבת וזה לא מומלץ, ודברים נוספים.
ילי - היעוד האינדיבידואליסט והנבדל מוקף במספרים מסגרתיים, מעשיים, פרקטיים, משפחתיים. זה אומר שהיעוד יהיה חנוק וסגור ויהיה לה קושי להבינו ולהגיע להגשמתו. שוב צרוף של מספרי חרדות ודברים נוספים.
שקד - צרוף של מספרים רוחניים וזה לא פשוט, כי יש כאן צרוף של רגישות רבה, פגיעות, מופנמות.
ממש מציעה לחשוב על שמות נוספים כדי לתת רכות ונשיות למפה, בגלל היעוד הגברי והנוקשה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
אורלי09/10/2011חנה שלום, תודה על תגובתך. איכשהוא הרגיש לי שכל השמות הללו לא מתאימים.
השם שעלה לי בהריון ולאחריו הוא סהר - האם מתאים ? במידה ולא האם יהל, ליהיא או הילה מתאימים? אנחנו כבר די אובדי עצות.
תודה , אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם - תגובה
חנה עטיה09/10/2011לאורלי שלום,
אל תתיאשי, שווה להשקיע.
"הקושי" הוא כיוון שהיעוד יותר גברי ונוקשה ואנו צריכים למצוא שם שיתן רכות ונשיות לילדה.
השמות הנוספים שהצעת לא ממש טובים לילדה.
מציעה שתכנסי לאתר בשם "שם לי", שם לכל שם יש את הערך הנומרולוגי שלו.
חפשי שמות עם מספר - 5 (הילה זה 5 אך יצא קארמטי בחשיבה), 8, 2.
ואעזור לך בשמחה. מחר רק אחה"צ אוכל לראות את פנייתך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
אורלי10/10/2011חנה שלום,
לאחר התייעצות משפחתית צמצנו את האפשרויות ל- סתיו או רוני.
עם נטייה לשם סתיו.
מצפה לתגובתך, המון תודה,
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם - תגובה
חנה עטיה10/10/2011לאורלי שלום,
השם המועדף לדעתי בין סתיו לרוני הוא דוקא רוני ואסביר מדוע:
עם השם רוני נוצרת מפה של חוכמה, בגרות, פרפקציוניזם, עשיית הדברים כמו שצריך (לא מחפפים). בגלל השם נוספת נתינה, יצירתיות, טוב לב, משפחתיות, נשיות, רכות - וזה מה שרצינו.
סתיו - כל המפה היא מפה של מספרים רוחניים. היעוד האינדיבידואליסט, החכם, הנבדל והמופנם מוקף במספרים מוחצנים, עם כישורים נפלאים בכל תחום בו תבחר, מן זקן השבט שכזה, חוכמה רבה, צרוף די מורכב היכול ליצור גם בעיות באינטימיות בבגרותה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםאלכסיי ואינה06/10/2011
שלום רב!
נולדה לנו תינוקת.
עצרנו על שתי שמות - אלכסנדרה או גבריאלה
הילדה נולדה ביום חמישי, 6 לאוקטובר, ב08:48 בבוקר
איזו שם מתאים יותר מבחינה נומרולוגית?
בתודה מראש
אינה ואלכסיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלכסיי ואינה
ליאת יוגב06/10/2011מהו שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
אלכסיי ואינה06/10/2011שם משפחה - רוגטניק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלכסיי ואינה
ליאת יוגב06/10/2011מבין שני השמות שהצעתם , השם המתאים יותר הוא גבריאלה .
זאת מאחר ומתקבלת מפה שלפיה מספר הגורל הינו 2 -11 מספר המוכיח על צדדים רכים רגשיים נשיים , מול זה על פי השם גבריאלה , נוצר צירוף מספרים שיש בו יכולת פרקטית מעשית , הישרדותית , סתגלנות , קליטה טובה , סקרנות , צדדים דינמיים ,
,חשוב לדעת לאפשר ולכבד הקצב היותר איטי , זקוקה להרבה עידוד ותמיכה .
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם
אלכסיי ואינה07/10/2011תודה רבה רבה!
שנה טובה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוק שטרם נולדשירי06/10/2011
שלום רב,
ת.לידה צפוי 27/11/2011.
אמא-שירי
אבא-שי
אחות-שובל
מאוד רוצים לשמר את האות ש' בתחילת השם ולכן חשבנו על השם שליו.
ברצוננו גם להוסיף שם שני -אברהם.
אבל יש בעיה-כל השליו שאנחנו רואים או שומעים עליהם -מתנהגים בדיוק ההיפך מהשם שלהם...אנחנו משפחה מאוד רגועה והיינו רוצים לעשות את הבחירה הנכונה..
מה דעתך?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שירי
ליאת יוגב06/10/2011אין כל דרך להשיב על שאלתך , אלא אם כן , תצייני את שם המשפחה של התינוק שאמור להיוולד .
מעבר לכך , ברור שחשוב לבחון את תאריך הלידה , כמרכיב של 50% מערך המפה !
צייני את שם המשפחה כך שאוכל לבחון האם חלק מהצירופים לפחות הרמוני האחד עם השני ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
שירי11/10/2011מינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שירי
ליאת יוגב11/10/2011לא ידוע עדיין תאריך הלידה , שכאמור הינו מרכיב מאד משמעותי בבחירת השם .
צירוף המספרים שליו מינה יוצר מספרים קרמטיים - קרמה 13-4 המוכיחה על מצבים של חוסר שביעות רצון , נעילות מחשבתית ועוד .
קרמה 19-1 המוכיחה על מצבים קורבניים בדרך החיים , כמו גם בעייה תקשורתית .
השם שלו - אפשרי , אך חשוב לראות התאריך ,
היכנסו לאתר "שם לי" תוכלו לקבל רעיונות לשמות נוספים המתחילים באות ש ,
צרו קשר לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמותסיון06/10/2011
בוקר טוב,
יש לי תינוקת מקסימה בת שנה שנולדה ב22.9.10 בשעה 23:47 קראנו לה הילה ,אני שואלת את השאלה מכיוון שמאז שהתינוקת שלי נולדה כל הזמן היא לא מרגישה טוב כל בדיקותיה תקינות ואין סיבה ברורה לכך .רציתי לדעת האם השם הילה מתאים לה או יש צורך להוסיף לה שם .אשמח עם תוכלו לייעץ לי ולומר לי מה ניתן לעשות.שם המשפחה שמואלי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיון
ליאת יוגב06/10/2011נראה לי ,שנכון יהיה לשוחח !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןתומר05/10/2011
שלום
מה מתאים יותר השם "יהלי" או "איתמר"
לבן שנולד ב 29.09.2011 ב' בתשרי בשעה 20:55
המון תודה משפחת ישראלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תומר
ליאת יוגב06/10/2011ראשית , מספר הגורל של התינוק הינו 6 , מספר המדגיש צורך באהבה , הרמוניה , משפחה כמו גם , מספר רגשי במיוחד !! השם יהלי , יוצר מפה שיש בה חלקים מאד רגשיים , נשיים , מול החלק האומר , מה פתאום , חייב להיות בשליטה על עולם הרגשות הכל כך עוצמתי שקיים בי , אם כך , מה שנקרא - פחד מאיבוד שליטה !! דבר העלול ליצור מצבים של הפתעות לדרך החיים ...
השם איתמר , מפה שיש בה מספרים רכים , מושפעים , כמו גם , חוויה שלא באמת מבינים לעולם הצרכים הקיים בתוכי , כל כך זקוק להכלה , לשייכות , והמסר שיקלוט מהסובבים אותו ,שחייב להסתגל ולדעת לתמרן בחיים . אם כך , מה שנקרא - מפת חנק ,שעלולה ליצור גם בעיות בריאות ??
נכון יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןיוסי05/10/2011
נולד ב 3/10/2011 בשעה 17:26
שם משפחה: חזקיהו
אשמח לדעת על איזה שם את ממליצה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין מספר שמות
יוסי05/10/2011להלן:
ישנה התלבטות בין:
יובל
ליאב
שגב
שילה - > אמור להתבטא שילו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יוסי
ליאת יוגב05/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים עצמאיים יחודיים , להוביל דרך ועוד .
מול זה , מבין השמות שהצעתם , השמות היותר מומלצים הם , שגב או ליאב .
השם שגב יוצר צדדים יחודיים , עצמאיים גם כי כלפי חוץ , חשוב יהיה לו להראות יותר משפחתי וביתי . אפשר לראות , צד של פחות קבלה עצמית , אם כלפי חוץ חשוב להיראות יותר משפחתי מול מי שהוא , סימן שלא תמיד יקבל עצמו ...
ובכל זאת , מרבית מספרי המפה האחרים הולכים בהרמוניה האחד עם השני .
השם ליאב , יוצר מפה שיש בה צדדים דינמיים , פעלתניים ,מידה רבה יותר של הרמוניה בין כל מספרי המפה .
לשיקולכם
, בחנתי גם האפשרויות האחרות אך פחות מתאים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןתמר05/10/2011
שלום,
אשמח לקבל חוות דעתך על השמות יונתן/יהונתן עבור בננו שנולד ב- 29.9.11 א' בתשרי 7:35.
תודה - משפחת משען* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תמר
ליאת יוגב05/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 6 ,מיום לידה 2 , שני מספרים נשיים , רגשיים , מידה רבה של עדינות נפש , מול זה , המספרים המתקבלים מתוך השם יהונתן - מספרים שיוצרים צירוף מאד הרמוני , אך כל המפה המתקבלת הינה מפה נשית , רגשית , חברותית וכו.
מאחר ומדובר בבן , קיימת בעייתיות בלבחור בשם , גם אם המפה הרמונית , מדובר במספרים נשיים עבור בן , דבר העלול ליצור קושי באינטימיות , לימים , כמו גם , בלבול בזהות המינית ,
משום כך , לא אוכל להמליץ על שם זה
השם יונתן , יוצר צירוף מספרים נוקשה , היוצר הדחקה למספר הגורל , כמו לראות , שלא תמיד יתן ביטוי למה שקיים בו , בצדדים הרכים רגשיים , גם כאן , נוצרת בעייתיות , יקלוט מהסובבים אותו , שאין מקום לביטוי של רגשות , ללכת עם הצדדים הכל כך , עדינים , הרמוניים שאליהם נולד במהות שלו .
נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכו של בינכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....
תמר05/10/2011מה לגבי השם איתי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמר
ליאת יוגב05/10/2011השם איתי בהחלט אפשרי , המפה המתקבלת הינה מפה הרמונית במרביתה , כאשר השם המלא המתקבל הינו 8 , מספר המוכיח על צד פרקטי מעשי , יכולת הישרדותית וכו.
מול מספר גורל יותר רגשי , נותן מידה של כח וחוסן !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם לורן ולורין?מירב05/10/2011
שלום עזרההההההההההה
נולדה לי בת ובחרנו לה את השם לורן אך ראיתי שיש גם לורין באנגלית שני השמות רשומים אותו הדבר .. זה אותו שם ...?מה ההדבל ביניהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מירב
ליאת יוגב05/10/2011כדי להצליח לענות על שאלתך , חייבת לראות הנתונים כולם , שם משפחה ?
תאריך לידה ? זאת כדי שאפשר לראות המפה כולה ולהציע מי משני השמות עדיף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורן או לורין?
מירב05/10/2011שם משפחה יודייב
תאריך לידה : 23.9.2011
שעת לידה 6:23 בבוקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מירב
ליאת יוגב05/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 9 , מספר המדגיש יכולת הבנה נתינה , צד הזקוק לבגדול , צורך במרחבים ועוד . מול זה , על פי השם לורן נוצר קונפליקט מאד בעייתי בין מספר הגורל 9 לבין מספר השם המלא 4 , מספרים היוצרים קונפליקטים עלולים ליצור אירועים משבריים בדרך החיים ,
כמו כן , אפשר לראות שהמפה הינה מפת חנק , כאשר מספר הגורל אי זוגי , מיום לידה אי זוגי , מול המספרים האחרים המתקבלים ויוצרים צירופים זוגיים , כלומר , בחוויה שלה , תשאל השאלה - עד כמה מישהו חיצוני לי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי ??
בעיות בריאות , שעלולות להיות ועוד
השם לורין , יוצר צירוף קרמטי 16-7 שהינו שיעור במערכות יחסים , כמו כן , קונפליקט בין שני מספרים המתקבלים במפה , 5 מול - 7 , שני מספרים היוצרים בלבול מאד גדול ,המון בלגן , מצבים של איבוד שליטה , או פחד מאיבוד שליטה , בעייתי ל א פחות מהשם לורן .
אם כך , כל שנכון לעשות , לנסות להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכה של התינוקת !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת לדעת מה דעתך על השםאורית05/10/2011
יעל דולינגר , 03.04.11 בת אורית ושגיא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אורית
ליאת יוגב05/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 11-2 מספר המוכיח על רגישות רבה , צורך בהרבה עידוד ותמיכה !! חשוב לדעת שלא לדרוש ולחייב בהשגיות ומטרות ולהבין אותה בעולם הרגשי הקיים בה ..
נראה שמי מכם , כהוריה , דמות מנהיגותית , עוצמתית , (יתכן אף ששניכם ?)
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתרעותי04/10/2011
היי, אני אמורה ללדת ב17.1.12, בת,
השמות שחשבנו עליהם הם:
אופיר
אריאל
ליה
שם המשפחה מזרחי
יש שם מועדף? ומה אומר כל שם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעותי
ליאת יוגב04/10/2011תאריך הלידה מהווה 50% מערך המפה , לכן אתייחס רק לבחירת השם
על פי השם אופיר , נוצר צירוף קונפליקטי בכל הקשור לבחירה המקצועית ...
השם ליה , צירוף מספרים נוקשה מדי !! גברי , עצור רגשית ולכן בעייתי .
השם אריאל , אפשרי ,
אך חשוב לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , עד הלידה .
היי בקשר לאחריה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם התינוק דומה לשם האבשלי גליסקו04/10/2011
שלום רב, אבקש לדעת, לבעלי קוראים רונן האם אני יכול לקרוא לתינוק רוני?
תודה וגמור חתמה טובה, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלי
ליאת יוגב04/10/2011אם אכן השאלה רצינית , התשובה אליה - מבלי להתייחס לתאריך הלידה של התינוק , מאחר ונוצר קונפליקט בין מספרי 7 שם מלא ל-5 בנקודה אחרת במפה , שזהו צירוף מאד בעייתי ,
משום כך , השם רוני גליסקו - לא מתאים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםטלי03/10/2011
שלום,
בננו נולד בתאריך 21.09.11 שם המשפחה הוא קלר.
ואנו חושבים על השם איתי.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טלי
ליאת יוגב03/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 7 - מספר המוכיח על צדדים מאד רציניים , בוגרים , דרישה לשלמות , עומק ידע ולמידה ,כמו גם , שונות , יחודיות , צורך בפרטיות , מספר המציין צדדים יותר אינדבדואליים .
השם איתי , יוצר שם מלא 13-4 שמשמעותו , מצבים של תקיעות חוסר שביעות רצון , דבר העלול להביא לכעסים , כמו גם , תחושה שבתחום הכישורים הדברים הולכים בקשיים רבים , כמו גם צדדים נוקשים ואינדבדואליים , מול החלק האומר , מה פתאום - חייב להיות יותר חברותי , קליל ופשרן , אם כך , יחווה לא פעם שמי שהוא כמו שהוא לא מתקבל על הסובבים אותו ,מפת פחד מאיבוד שליטה , פחד מלהיות הצדדים המאד נוקשים , כבדים ואינדבדואליים !
האם מי מכם כהוריו דמות שכזו ?
אם כך , קיימות די סיבות , מדוע לא נכון לבחור בשם איתי לבינכם ...
נסו להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכו !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

