מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתנוקתעדינה27/10/2011
כלתי ילדה בשעה טובה בת ,אתמול, 26.11 . השמות שילדי מתלבטים ביניהם הם: תום, נעמה, רוני, גלי או יובל. שם משפחתה: בן עמי.
מהם השמות המועדפים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתנוקת - תגובה
חנה עטיה27/10/2011לעדינה שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות פרקטית, מעשית, מסגרתית, אוהבת שגרה, בטחון כלכלי ופחות רגישה. הקארמטי ה 13 יקשה עליה להבין את יעודה עד אשר תתגבר על השלילי של המספר 4.
הצרוף יום לידה - יעוד - יוצר צרוף גברי, נוקשה, סגור רגשית, מופנם, אחראי, מסגרתי ומשפחתי. חשוב להציע שם שיתן רכות ונשיות למפה. מפה גברית לבת עלולה ליצור בעיות באינטימיות בבגרותה.
השמות כולם יוצרים מפות גבריות לילדה. כל שם בצורה שונה אך חשוב להציע שמות שירככו את המפה.
חישבי על שמות עם מספר - 1, 5.
כנסי לאתר בשם "שם לי" - תוכלי להעזר בהם.
אני לרשותך,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדה- זה מתקרבאנה26/10/2011
שוב שלום,
מה דעתך על השמות: אליה או קטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה- זה מתקרב - תגובה
חנה עטיה26/10/2011לאנה שלום,
האם ילדתך נולדה בתאריך 15.10.2011 עם שם משפחה נבות ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה- זה מתקרב
אנה27/10/2011כן חנה, משפחת נבות 15 לאוקטובר, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לילדה- זה מתקרב - תגובה
חנה עטיה27/10/2011לאנה שלום,
אליה - מאוד לא מומלץ.
קטי - גם מאוד לא מומלץ.
בשתי השמות נוצרות מפות עם מספרים קארמטים ודיס הרמוניה במקומות מסויימים.
כבר שוחחנו על השמות בהן נוצרו מפות מאוד הרמוניות.
מקוה שתוכלי להתחבר לאחד מהשמות הללו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשה..noa26/10/2011
לא מתחברת ממש לשמות נוספים. אולי- עדי,עמית,גיא,איתן?
אשמח אם תתני לי כוון כלשהו בבחירת ערך מספרי של שמות שאותו עליי לחפש.אני מבינה ששמות בעלי ערך מספרי כמו-2,3 ו 5 לא ממולצים.מה כן עדיף אם ככה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נועה
ליאת יוגב26/10/2011מבין השמות שהצעת ,השם עמית הוא המתאים ביותר , זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית בעיקרה , כאשר מספר הגורל הינו 7 השם המלא =9 מספרים המייצגים חכמה רבה , תובנה , קיימים במפה צדדים מופנמים מול היכולת החברתית הרבה , צדדים נוקשים מול חלקים רכים יותר ..
במידה ובוחרים בשם עמית, נכון יהיה להוסיף שם פרטי 6 או שם פרטי 1 ,
זאת כדי ליצור חוזק עצמאות רבה יותר וכו.
אפרט במעט באשר לשמות האחרים שהצעת ,
השם יהב , יוצר קרמה 19 שמשמעותה - מצבים קורבניים בדרך החיים .
השם עדי קונפליקט בעייתי בין ה7 גורל ל-5 כשם המלא , דבר היוצר בלבול רב , מצבים של איבוד שליטה בחיים !! השם איתן יוצר מפת חנק , בעיות בריאות עלולות להיות ועוד .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה-
noa26/10/2011תודה רבה.עשית לנו סדר בבלגן:-)
עמית הוא שם שאניכולה להתחבר אליו.היייתי מאוד רוצה להוסיף את שם אבי -משה אך מספרו הוא 3..
עד כמה חשובה ההוספה של השם השני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נועה
ליאת יוגב26/10/2011לא תמיד נותנת עיצה באשר לשם השני , במקרה הזה , נכון להקפיד ולהוסיף שמות פרטיים בערך הגימטרי שציינתי !!
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בבחירת שם לבתאולגה25/10/2011
שלום נולדה לי בת ב 2011\10\18 העם שם אלין זה שם טוב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אולגה
ליאת יוגב25/10/2011מהו שם המשפחה של התינוקת ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקתקרן25/10/2011
שמי קרן , שם בעלי דורון , משפחה : עידן , יש לי בת שנולדה ב 29.8.08 בשם ליבי אני בהריון עם בת נוספת ת.לידה משוער 3.3.11 ,ואני מתלבטת בין השמות :
תות,שחף,ריף,הילי,שנהב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן
ליאת יוגב25/10/2011מבלי להתייחס לתאריך הלידה , השמות שחף, הילי ושנהב , נכון לעכשיו אפשריים .
חיזרי להיוועץ לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקתפז25/10/2011
שלום לכם
ילדתי בת בשעה טובה בקיסרי
מתוכנן ב28/7/11
חשבתי לקרוא לילדה ליאן ולאחר מכן חשבנו על גאיה
מה יותר מתאים מבחינת אישיות ומהי?
עדיין בהתלבטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פז
ליאת יוגב25/10/2011אין כל דרך לענות על שאלתך , כאשר אין ידיעה לתאריך הלידה , כמו גם לשם המשפחה ... ?? נכון ליצור קשר לאחר הלידה !! להשתמע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבניטל25/10/2011
בני נולד ביום שלישי כ' בתשרי (18.10) בשעה 02:25 בלילה רציתי לדעת אם השם עומר מתאים ואם לא מה החלופה הכי טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טל
ליאת יוגב25/10/2011מהו שם המשפחה של התינוק ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאני24/10/2011
שלום לכם רציתי להתייעץ לגבי שם לתינוק שנולד ב- 23.10.2011. האם דוד או דויד מתאים?
שם המשפחה פוקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אני
ליאת יוגב24/10/2011אין ספק שהשם דוד , בכתיב זה , הוא המתאים ביותר , המפה המתקבלת -מספר גורל 1 , המוכיח על הצורך בעצמאות , יחודיות , אינדבדואליות , כאשר המפה המתקבלת - מאד הרמונית ונפלאה , מפה דינמית , צורך בעניין קצב פעילות . יופי !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתאנונימי24/10/2011
הבת שלי נולדה ב- 4/9/2011
(כן אני עדיין מתברברת עם השם לא מצליחה להתחבר לשם כלשהו וגם בעקבות מה שנאמר לי בפורום התבלבלתי לגמרי)
בכל מקרה הבנתי שהעדיפות היא לשמות שהערך שלהם 7
אז השמות שאפשר להגיד עלו לגמר (ומקווה שזה הסוף) הם:
רותם, שירי, ענת, עמית וענבר
עדיפות רבה לרותם שאני אוהבת
שם המשפחה סיטי
מה ההבדלים בינהם מבחינת מה שזה יביא לה? האם אפשר רותם והוא טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה24/10/2011שלום רב,
אם כן כפי שאת יודעת יעודה של ביתך הינו מספר 8 ההשרדותי, השאפתן, עם כושר ניהול וארגון, גברי ופחות רגיש. עם יום לידה 4 זה צרוף גברי, נוקשה, מעשי ופרקטי ולכן חשוב למצוא שם שיתן רכות ונשיות לילדה.
ובכן:
רותם - סה"כ המפה גברית מדי לבת. אף על פי שביכולות יושב מספר יותר רך ופשרן. בתחום הזוגיות יש כאן צרוף הרמוני אך מאוד סגור רגשית וזה עלול להקשות עליה בבגרותה ליצור קשר יותר אישי ואינטימי.
שירי - המפה עצמה הרמונית, הכל מספרים זוגיים המעידים על צורך במסגרת, סדר, שגרה, מעשיות, פרקטיות, להתנהג "כמו שצריך" - ויחד עם זאת יש סגירות רגשית.
ענת, ענבר - מפה הרמונית ומומלצת לילדה - כי מסביב נוספים מספרים רגשיים, נשיים, רכים, משפחתיים, נתינה, זוגיות, משפחה.
עמית - מפה הרמונית לילדה עם קלילות, קסם אישי, פחות נוקשות, רגישות, יצירה, אומנות.
בהצלחה חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבניזיוית24/10/2011
שלום,
ב-23.10.11 בשעה 13:05 נולד בננו הבכור
אנחנו מתלבטים בין השמות עומר לאיתמר
שם המשפחה הוא בנזון
נשמח לעזרה
תודה רבה
ניר וזיוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבני - תגובה
חנה עטיה24/10/2011לזיוית שלום,
יעודו של ילדכם הינו מספר 1 - יעודו להיות מנהיג, לאהוב התחלות, להיות יחודי ויצירתי, אינדיבידואליסט, לפתח בטחון עצמי וכו'.
עם השם עומר נוצרת מפה הרמונית לבן - מפת מנהיגות גברית, עם כושר ארגון וניהול, הובלה, עם רעיונות וגם יכולת ישום, ויחד עם זאת גם יצירתיות, תקשורת טובה עם עצמו והסביבה, קלילות, קסם אישי - מה עוד צריך.
איתמר - אובר מספר 1 וזה עלול להביא לשלילי של המספר.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לנכד חדשמלכה24/10/2011
שלום רב
בתאריך ה- 18.10.2011 נולד לי נכד חדש בן למורן בן שימול ילידת 09.10.1983 ובן לאבי בן שימול יליד 30.03.1983 הזוג רוצה לקרוא לרך הנולד בשם הראל ורציתי לשמוע את דעתכם האם השם טוב ומתאים לילד? הברית בע"ה תהיה מחר 25.10.2011 וחשוב לי לקבל את תשובתכם בהקדם.
בתודה מראש
מלכה צבח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לנכד חדש - תגובה
חנה עטיה24/10/2011למלכה שלום,
מבינה ששם המשפחה בן שימול.
כיוון שהענין דחוף - אקצר ואומר:
הקו המרכזי של היעוד יכולות הרמוני שזה 70%.
אך יש כמה ענינים במפה הזו:
בחשיבה יושב מספר קארמטי 13/4 - יכול לגרום לקושי בקבלת החלטות, התעקשות על דברים וגם יוצר דיס הרמוניה בציר הזוגיות והיחסים הקרובים.
וגם היעוד הקליל, תקשורתי, זורם סגור עם מספרים מסגרתיים, נוקשים, ולא יאפשרו לו לנהוג בחופשיות כפי שנפשו תרצה.
אם זה דחוף התקשרו אלי הערב ואעזור לכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לפי תאריך לידהטלי24/10/2011
שלום.
אני צפויה ללדת ב- 10.11.11 בניתוח קיסרי. רציתי לשמוע חוות דעתכם על שמות הבנות שחשבנו עליהם בעלי ואני:
שם המשפחה - יצחק
שם פרטי: אלה, נוגה, נועה, גילי.
בברכה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טלי
ליאת יוגב24/10/2011מבלי להתייחס לתאריך הלידה , השמות גילי ונועה אפשריים ,
היי בקשר לאחר הלידה , כדי לבחון האם אכן התאריך הוא כצפוי ...
להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקאופיר24/10/2011
שמי עינב נאוה בת תרצה
ובעלי אופיר בן שושנה
שם המשפחה גרינברג(בתץז רשומים גרימברג)
ילדתי בן בכ' בתשרי 18/10 בשעה 01:26 לפנות בוקר ורציתי לשאול מה השם הכי מתאים דביר ,ליעד,נהוראי,בראל,רביד (אני רוצה שם נוסף-אריה-ע"ש הסבא )
נודה על עזרתך-אופיר 050-2509937* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבני - תגובה
ליאת יוגב24/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי שם לתינוקתמיה שניידר24/10/2011
שלום רב!בתנו נולדה בתאריך 22/7/2011 ובחרנו בשם ליה . איננו בטוחים שבחרנו טוב עבורה,ואנו שוקלים לשנות את שמה לליאן.חשבנו גם על יסמין או אביגיל אך זה נשמע ארוך מדי.. שם המשפחה שניידר.
מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה קודמת
מיה שניידר24/10/2011חשבנו גם על השם יולי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיה
ליאת יוגב24/10/2011ראשית , השם נבחר , נכון שבהחלט אפשר לשקול שינוי של שם אחר , אך חשוב לציין שבחירת השם הראשון =80% מערך המפה , המפה המתקבלת על פי השם ליה - הינה מפה פרפקציוניסטית ,כאשר מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , מספר המוכיח על הצורך בהרמוניה , אהבה , שלמות רגשית , מול זה המספרים האחרים יוצרים הבנה שהדרישות מהסובבים אותה , הורים מורים וכו. הינם לדרישות - נוקשות , להשגת מטרות , כמו גם לאיכות . אם כך , לא פעם תחווה שלא ממש מבינים לעולם הצרכים שלה . לצורך בהכלה , רגש ועוד .
בחנתי את כל אחד מהשמות האחרים שהצעת , ליאן יסמין אביגיל ויולי , אך לא אוכל לומר שמי מהשמות הללו מיטיב עם התינוקת , כלומר בכל אחד מהשמות הללו נוצרת מפה שיוצרת איזה שהיא בעייתיות , לכן , חשוב לנסות , במידה ומחליטים לשנות השם , לחשוב על שמות נוספים ולהציעם !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה נוספת
מיה26/10/2011תודה על תגובתך המהירה :-)מה לגבי השם אמי?האם את בעד שינוי שם תינוק?כבר התבלבלנו לגמרי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיה
ליאת יוגב27/10/2011הבחירה לשנות השם הגיעה מצידך ...
על כל פנים , במידה ומחליטה לשנות , נכון יהיה ליצור מפה הרמונית יותר .
מה שמתקבל על פי השם אמי , מפה שיש בה מידה רבה של אחריות בגרות , כמו גם , צדדים פרקטיים מעשיים , מול החלק המאד רגשי שקיים בתוכה ויש לשים עליו הדגש ,
כאשר מספר הגורל של התינוקת הינו 6 , הדגש ,כנאמר הוא על רגשות , צורך באהבה , הרמוניה ,לעומת זאת המפה על פי השם אמי לא יוצרת חוויה שמבינים תמיד לליבה ...
אולי כדאי לשוחח ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני בריתnoa23/10/2011
שלום,
ילדתי בשע"ט בן ביום חמישי ב-20/10/11 בשעה 21:40.מתלבטים בין השמות איתי או איתמר.
שם משפחה-ארזי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נועה
ליאת יוגב24/10/2011מצטערת , אך שני השמות ממש לא מומלצים , זאת מאחר ומספר הגורל הינו 7 מספר המוכיח על עומק ואיכות דרישה לשלמות , צורך בפרטיות ועוד .
מול זה על פי השם איתמר כמו גם איתי , נוצר צירוף קונפליקטי ובעייתי במיוחד , מספר 5 הנחשב למספר הקליל ביותר , מהווה קונפליקט עם המספר 7 - כמספר הגורל שנחשב למספר הכבד ביותר , כמו לראות מצבים של בלבול בתוך דרך החיים , מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , המביא לא פעם למצבים של איבודי שליטה ,
נסו להתחבר לשמות נוספים ואעזור לכם לבחור השם הראוי עבור בינכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי
noa25/10/2011תודה.
ומה לגבי השם הראל?
אילו ערכים מספריים עליי לחפש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נועה
ליאת יוגב25/10/2011המפה על פי השם הראל - כאשר מספר הגורל הינו 7 , המוכיח על צורך בידע למידה , שלמות מנטלית ועוד. מול זה , המספרים האחרים מוכיחים על צדדים נוקשים במיוחד , בנוסף ל-7 שהינו מספר הדורש שלמות ואיכות , המספרים במרבית חלקי המפה , הינם מספרים פרפקציוניסטיים , בוגרים ועצורים רגשית , מול זה , קיים צד אחר האומר , עד כמה חשוב יהיה לו להיראות כלפי חוץ יותר זורם , קליל , חברותי , פתוח , כמו לראות , מפה שיש בה מה שנקרא - פחות קבלה עצמית , למה צריך להראות משהו אחר ממי שאני , השאלה שנשאלת אם כך , עד כמה אוהב את מי שאני ??
מול זה אפשר לראות המפה גם באופן האחר , ה-7 נחשב למספר - יחודי , פרטי , שונה , מול האפשרות שלפיה יקלוט שהסובבים אותו , כמו הורים מורים וכדו. דורשים ממנו ללכת בתלם - להיות מה שנקרא - סטנדרטי , השאלה אם כך , שתשאל עד כמה הולך עם מי שאני ??? המפה נחשבת למפת חנק ... עד כמה מישהו חיצוני לי מבין לעולם הצרכים הקיים בתוכי ,
לשיקולכם !
כדאי ונכון לנסות ולהתחבר ל ש מ ו ת נוספים ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם: יהב
noa26/10/2011בעלי ואני עברנו שוב על השמות וחשבנו על השם יהב(זה השם שאני אכשהו יותר מתחברת)?
אשמח אם תתני לי כוון כלשהו בבחירת ערך מספרי של שמות שאותו עליי לחפש.אני מבינה ששמות בעלי ערך מספרי כמו-2,3 ו 5 לא ממולצים.מה כן עדיף אם ככה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

