מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוקתיולדים חדשים20/10/2011
שלום,
בתנו נולדה בתאריך 18.10.11.
אנו מתלבטים בין השמות: נטע, גילי, רותם, מיקה.
שם המשפחה: פוראי.
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משפחת פוראי
ליאת יוגב20/10/2011מספר הגורל של התינוקת הינו 5 , מספר המוכיח על סקרנות , עניין , דינמיות , חופש וריגושים כמו גם - תנועה .
מבין השמות שהצעתם , השמות האפשריים , גם כי נוצר סוג של בעייתיות , השם נטע ,
יוצר מפה שיש בה חלקים דינמיים מול חלק אחר שלפיו כלפי חוץ תראה לעולם צדדים אחרים לחלוטין , כמו לראות , מפה שיש בה פחות קבלה עצמית .
אפשרות אחרת על פי השם נטע - עד כמה אבא יכבד את רצונותיה ??
השם גילי - מפה שלפיה קיימים חלקים מאד זורמים במהות שאליה נולדה , מול חלקים דורשים נוקשים , כמו לומר , כך תקלוט את הסובבבים אותה , דרישות מטרות , אפשר גם כאן לראות , מפה שיש בה פחות קבלה עצמית , כלפי חוץ חשוב יהיה לה להיראות מעמיקה איכותית ,חכמה ועוד , אך קיימים בה חלקים יותר דינמיים קצב מהיר במיוחד , אם כך , עד כמה מקבלת את מי שהיא ?? שוב עניין עם אבא , עד כמה אבא מכבד את רצונותיה ??
השמות האחרים נבחנו אף הם , אך נוצרות בעיות עוד יותר גדולות ...
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לתינוקeli20/10/2011
שלום רב וחג שמח!
בני נולד בתאריך 16.10.11
אנו רוצים לקרוא לו ארי.
שם המשפחה קוסובסקי-לוי
האם הבחירה נכונה ומתאימה מבחינה נומרולוגית?
אשמח לתשובתך המהירה
בתודה
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלי
ליאת יוגב20/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים קלילים , חברותיים , רגישות רבה , צורך להיות ילד , כמו גם לבטא עצמו , מול זה , המפה המתקבלת הינה מפה שיש בה צדדים רכים ורגשיים , מול חלקים נוקשים ואינדבדואליסטיים , מי שיכיר אותו מבחוץ , לא יכירו מבפנים , דבר המוכיח שבנסיבות מסויימות ילך עם הצדדים הרגשיים , חברותיים , מול אפשרויות שלפיהן יראה הצדדים היותר נוקשים רציניים בוגרים ועוד .
הוכחה לכך , שכל אחד מהוריו הוא דמות שונה בתפיסתו שלו ועוד .
המספרים הנוספים מעבר למספר הגורל שאליו נולד - 3 הינם מספרים חרדתיים ,
האם קיימות אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאופציה הנוספת היא אורי
eli20/10/2011האם אורי נכון יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלי
ליאת יוגב20/10/2011השם אורי יוצר מפה שלפיה , מספר הגורל כאמור הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים ילדיים זורמים , חברותיים צורך בביטוי ועוד , מול זה , כאשר השם המלא המתקבל הינו 4מוכיח על צד בוגר ,אחראי , מעשי , שני המספרים , על הציר החשוב ביותר - גורל מול שם מלא - היוצרים קונפליקט , צד ילדי מול צד בוגר , מה נכון לי להיות ? עד כמה ירשה לעצמו ללכת עם היעוד שלשמו הגיע לכאן ?
הרבה פעמים לא יאפשר לעצמו לבטא את רגשותיו , יחסום אותן , יקח על עצמו יותר תפקיד של האדם הבוגר , כאשר ברור שלא לכך נועד ...
חשוב להציע שמות נוספים שאוהבים ומתחברים אליהם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם נוסף..
eli21/10/2011האופציה היחידה הנוספת שיש לנו היא אוריו. לא התחברנו לשמות נוספים מעבר..
חשוב לנו שהשם יתחיל ב-א ושתהיה לו קונוטציה לאור.
מה דעתך על אוריו? (המשמעות היא אור+ יו של המילה יהוה= זאת אומרת אור אלוהים. כמו אוריה רק החלפנו את ה ב-ו) ומבין השלושה, מה הכי נכון?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלי
ליאת יוגב21/10/2011לא אוכל להמליץ על השם אוריו , זאת מאחר והמפה המתקבלת ,יוצרת ריחוק והפרדה מהעולם , גם אם נולד למספר גורל 3 , שאומר - לתת אמון בעולם , קיימת תחושה שייצור מעין חיץ , תמיד נשאלת השאלה - למה אדם שומר חיץ ? האם בשל העובדה שפוגעים בו ? כמו כן , נוצר מספר קרמטי 19-1 המעיד על מצבים שלפיהם ירגיש או עליונות , או מצבים קורבניים ומסכנות , (גם וגם) .
על מי משלשת השמות נכון לי להמליץ , לא אוכל בקלות לעשות זאת , אך אם בכל זאת .
אעדיף השם אורי .
כשיש לזכור שמעבר למאבק בין הצד הילדי לבוגר , קיים במפה הזו מצב של תחושת תסכול , צד אחד האומר - רוצה הדברים בכאן ובעכשיו צד אחר האומר - סבלנות ,
לא פעם חווית תסכול בדרכו .
לשיקולכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםדנה19/10/2011
בתי נולדה בתאריך 14.10.11 בשעה 11:49. ההתלבטות העיקרית היא בין השמות מאיה למיה וכן האם כדאי להוסיף שם שני. שם המשפחה הוא יואכים. שמות נוספים לשם השני הם שלי, לי, הילה, ליבי
תודה דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דנה
ליאת יוגב19/10/2011מאחר ובחירת השם מאיה , בכתיב זה , מעידה על מפה נוקשה , עצורה רגשית , מפה גברית , כמו גם , מספר קרמטי 16-7 המוכיח על שיעור במערכות יחסים ,
אוכל לומר שהשם מיה - עדיף , גם כי , על פי בחירת השם מיה מתקבלת מפה שיש בה חלקים פרטיים במיוחד , אינדבדואליסטיים (לא תוכלו לראות זאת בילדות ,אלא בהמשך הדרך , ללא ספק), מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , פחד מללכת עם הצדדים המדי פרטיים , רצון להיות יותר רכה , הרמונית ומשפחתית , כך שפעם תלך עם היתר לבדיות פרטיות אינדבדואליות ולעיתים עם הצד היותר משפחתי הרמוני וכו.
מפת פחד מאיבוד שליטה , מביאה לחיים מצבים של הפתעות .
במידה ומחליטים לבחור בשם מיה , הוסיפו השם הילה , כשם שני (השם הנ"ל לא מבטל את כל שנאמר ) אך באופן מסויים יוצר צירוף מספרים מזלייים ...
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!!!
קרן גלבוע23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך לניתוח קיסריקרן גלבוע18/10/2011
שלום רב,
אני צפוייה ללדת בניתוח קיסרי אלקטיבי (בן זכר).
כיוון שלא היתה לי העדפה מיוחדת, כרגע הרופא תיאם ל- 7/11/2011
אני מניחה שאני יכולה לשנות את התאריך במידת הצורך ולכן אני פונה אליכן לברר מה דעתכן על התאריך
לציין כי אני נולדתי ב- 2/3/1975
בני הבכור נולד ב- 10/11/2001
תודה מראש,
קרן גלבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרן גלבוע
ליאת יוגב18/10/2011נכון שבתשובתי הקודמת נתתי זמנים מתאימים ללידה אך נכון יהיה ללכת על פי הזמן שהרופא קובע אותו ולחזור להיוועץ לאחר הלידה בבחירת השם לתינוק .
להשתמע לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.... ובכל זאת...
קרן גלבוע18/10/2011הי.
תודה רבה על התשובה הזריזה ובכל זאת..... ממש אשמח אם תוכלי לבחון את התאריך בפרט ביחס לתאריך הלידה שלי וביחס לתאריך הלידה של בני הבכור (-:
אני מניחה שאני יכולה לשנות לכל יום באותו השבוע (6-10/11)
תודה מראש וסליחה על הניג'וז...
חג שמח
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרן
ליאת יוגב18/10/2011תנסי לתאם את הניתוח ל-8.11.11,
כאשר בקביעת תאריך הלידה הנ"ל , לא מקשרת עם תאריכי הלידה שלך ושל בנך הבכור , כי אם , התאריך בפני עצמו - מומלץ יותר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
קרן גלבוע23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאריך לניתוח קיסרידיקלה17/10/2011
שלום אשמח לעצה בקשר לבחירת תאריך לניתוח קיסרי
שמי דיקלה ואני אמורה בחודש הבא לקבוע תור לניתוח קיסרי
אני מאוד מעוניינת ללדת בבי"ח העמק אך התאריך שרציתי כ"כ 21/12/2011 בילתי אפשרי בגללת שהםמנתחים רק שני שלישי וחמישי מה שמציב בפני את התאריכים : 19/12,20,12,22/12,26,12,27/12,29/12
האם לקחת את אחד התאריכים הנ"ל או לנסות את מזלי בבי"ח זיו בצפת כשאינני יודעת אם אצלהם מנתחים בימי רביעי בתאריך שאני רוצה 21/12
תודה מראש
דיקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דיקלה
ליאת יוגב17/10/2011האם מדובר בבן או בת ?
אפשר לראות התאריכים היותר מומלצים הם , 19.12 20.12 , זאת מתוך בדיקה נומרולוגית ואסטרולוגית ...
על כל פנים , צייני את מין הילוד , ויתכן שאציין בפנייך תאריכים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ליאת
דיקלה17/10/2011מין הילוד הוא בן ושאלה נוספת השם יהל כששם משפחתינו הוא בן דיין מה דעתך?
תודה דיקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיקלה
ליאת יוגב18/10/2011נכון יהיה לדון על השמות המתאימים לאחר הלידה , כשהתינוק יוולד .
התאריך ה-22.12 אופציה גם כן מתאימה ,
בהצלחה ולהשתמע לאחר הלידה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שםנילי17/10/2011
ילדתי ב 17/8/11, את בתי השנייה, החלטנו לקרוא לה עומר , אך מאז שנולדה היא לא רגועה, היא בוכה המון ולפני כשבוע וחצי גילו הרופאים שברים במפשעה והכניסו אותה לניתוח דחוף.
אני לא יודעת מה לעשות , האם כדאי לשנות לה את השם או להוסיף לה שם.
אם לשנות אז לאיזה מבין השמות: יעל, יעלי, אמילי, מיה, מיכל
ואם להוסיף אין לי מושג איזה שם יעשה לה טוב
שמה עומר רפאל נולדה 17/8/11
אמא: נילי כלפה (אחרי הנישואים רפאל) ת.ל 25/10/82
אבא: דוד רפאל ,ת.ל 11/6/80.
אשמח לתשובה במהירות האפשרית
תודה
נילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת שם - תגובה
חנה עטיה17/10/2011לנילי שלום,
ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 2 - יעודה להיות זוגית, מתחשבת, רגישה, עדינה, רכה, נעימה, עדינה וכו'.
יש להתיחס לרגישותה הרבה ולשמור על נפשה העדינה והרכה. היא תקרין תדמית הרבה יותר חזקה ועוצמתית ממה שהיא באמת.
ולשאלתך:
השם הניתן בלידה הוא הקובע במפת ההתנהגות של האדם. דעתי האישית היא שאין צורך להוסיף או להחליף שם. אך זו דעתי האישית בלבד.
שוב, שימרו על נפשה העדינה והפגיעה - זה הכי חשוב לטעמי.
בהצלחה בגידולה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםדינה17/10/2011
שלום,
אודה לסיוע בבחירת שם לילדה שנולדה ביום 2 באוקטובר 2011.
השמות שעל הפרק כרגע הם: גילי, רומי, גלי וליה.
שם המשפחה הוא תוסייה כהן.
תודה רבה על העזרה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה17/10/2011לדינה שלום,
האם שם המשפחה של הילדה יהיה כתוב כך - תוסייה כהן (לכך התייחסתי).
ילדתכם הגיעה לעולם עם יעוד מספר 7 - יעודה להיות חכמה, רצינית, בוגרת, איכותית, מעמיקה, אינדיבידואליסטית וכו'.
מהשמות שהצעת השם היחידי האפשרי הוא ליה וגם לא בצורה מושלמת:
היעוד האינדיבידואליסט מוקף במספרים יותר מסגרתיים, משפחתיים - זה נקרא חנק על היעוד - כביכול זה מקשה על האדם להבין ולהגיע ליעודו. יהיה בתוכה גם צרוף של דעתנות, שליטה רגשית, פרפקציוניזם ואולי נוקשות.
לשיקולכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם - שמות אפשריים נוספים
דינה18/10/2011תודה על התשובה המהירה.
אכן שם המשפחה הוא כפי שציינת. האם תהל, מיקה, נוגה או סתיו מתאימים יותר? האם תוכלי להנחות אותנו אילו שמות יכולים להתאים בצורה טובה יותר?
רוב תודות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם - שמות אפשריים נוספים - תגובה
חנה עטיה18/10/2011לדינה שלום,
בגלל היעוד האינדיבידואליסט והגברי חשוב למצוא שם שיתן רכות ונשיות למפה ולעיתים זה לוקח זמן.
השם שאפשרי מההצעות שלכם הוא נוגה אך לא בצורה מושלמת.
הקו המרכזי של "יעוד - יכולות" הוא מיוחד, צרוף של לאחר התפתחות תוכל להגיע לרוחניות גבוהה, יעוץ, אינדיבידואליזם, בתוכה מופנמת וביכולות מוחצנות ויכולות נהדרות בכל תחום בו תרצה לעסוק.
אך - בחשיבה יושב מספר זוגי עדין, רגיש, הרוצה ביחד שלא תמיד יאהב לראות את האינדיבידואליזם והמורכבות הזו בתוכה.
אם תרצו ניתן להעזר באתר בשם "שם לי" - חפשו שמות עם ערך נומרולוגי מספר - 7, 4.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות אפשריים נוספים
דינה18/10/2011חנה שלום,
לצערי קצת איבדתי אותך וקצת איבדתי את עצמי בניסיון למצוא שמות נוספים שימצאו חן בעינינו ויתאימו לערכים שהצעת...
האם רומי לא מתאים? גם הערך הנומרולוגי שלו הוא 4? מה לגבי גיל? כמו כן, אשמח אם תוכלי לומר מה המתאים ביותר מבין שמות אלה והשמות נוגה, נגה או ליה אותם ציינת כאפשריים.
שוב תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות אפשריים נוספים - תגובה
חנה עטיה18/10/2011לדינה שלום,
בכל מקרה את יכולה להתקשר ואסביר, כי דרך האתר המידע שאני יכולה להעביר הוא מינימלי.
השם רומי - יוצר בעיות בתקשורת עם עצמה והסביבה (מספרים מאוד דיס הרמונים) ולכן לא מומלץ. ודברים נוספים.
גיל - הקושי העיקרי בתחום התעסוקה, לימודים, עבודה.
נוגה - כתבתי כבר שהמפה הרמונית למחצה עם שילוב מספרים מורכב.
נגה - קושי ביחסים הקרובים והזוגיות.
ליה - בהחלט אפשרי, ובמיוחד יותר מתאים מהשמות האחרים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה...
דינה18/10/2011חנה,
תודה מקרב הלב.
שאלה אחרונה - מה לגבי השמות הילה והילי? באופן כללי וביחס לליה.
תודה וסליחה על הנדנוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה... - תגובה
חנה עטיה18/10/2011לדינה שלום,
התשובה היא לא חד משמעית:
הילה - צרוף של מספרי חרדה וסיבות נוספות ולכן פחות מומלץ.
הילי - צרוף של מספרים מורכבים, זקן השבט, חוכמה רבה, אינדיבידואליזם וכלפי חוץ תציג תדמית יותר רכה, זוגית ועדינה. ז"א שתצטרך ללמוד לאהוב את המורכבות שבתוכה.
ולכן, בכל זאת אני חוזרת לליה - יש כאן צרוף של דעתנות, חוכמה, פרפקציוניזם, שליטה רגשית. היעוד הדעתן, האינדיבידואליסט מוקף במספרים מסגרתיים, ומשפחתיים.
בהצלחה ואני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבת.יערית17/10/2011
בתי צפויה להוולד ב24/10/11 בניתוח קיסרי . שם המשפחה הוא- אביטל.
האופציות הן- עומר, תמר,בר,מאיה,אלה או נעמי. כמו כן אתן לה גם שם שני- רות (בת.ז) האם אחד השמות יתאימו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופציה נוספת
יערית17/10/2011שם נוסף שאני מבקשת לבדוק לבתי- ניר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יערית
ליאת יוגב17/10/2011אם אכן ה-24.10 יהיה תאריך הלידה של ביתכם , השמות היותר מתאימים הם נעמי או ניר , חיזרי אלי לאחר הלידה ואפרט את המפה על פי השמות הללו ..
כל השמות האחרים , כל אחד מסיבתו , בעייתי , על פי מספר הגורל 11-2 מתוך תאריך הלידה 24.10 .
להשתמע לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- של לביתיאלמגור אסתר17/10/2011
שלום, ביתי נולדה בתאריך 6.10.11 אני מתלבטת בין השמות Emma, Ella, Miya
אמה, אלה מיה (שימי לה כיצד כתבתי את השם באנגלית בכדי לא לבלבל עם השם מאיה)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
של לביתי - תגובה
ליאת יוגב17/10/2011כל אחד מהשמות שהצעת , י וצר צירוף בעייתי עם מספר הגורל שהינו 11-2 מספר המדגיש צדדים רגשיים , צורך בשיתוף זוגיות , כמו גם , עידוד ותמיכה , מול זה
מתקבל על פי כל אחד מהשמות צירוף 19-1 שמשמעותו , קרמה שלפיה יהיו מצבים של הרגשת נחיתות מסכנות , כמו גם , נוצר כאן קונפליקט מאד מאד בעייתי ביחס למספר הגורל שהינו 2- ה-1 מתנגש עם ה-2 , דבר המוכיח על קשיים בבחירה הזוגית , לימים .
לא מומלץ לבחור במי מהשמות הללו ,
נסי להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב עם דרכה של התינוקת !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת שם שני
אסתר אלמגור21/10/2011שלום לך, שאלתי אותך לגבי ביתי שנולדה ביום 6.10.11 שם משפחתה אלמגור כנפו
הצעתי אמה, מיה ואלה ופסלת את כל השמות
האם הוספת שם שני בתעודת זהות משנה את פני הדברים ?
איזה מספר השם צריך להיות בכדי שיהיה טוב עבורה לאור שאר הנתונים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסתר
ליאת יוגב21/10/2011צודקת , השמות שהצעת יוצרים בעייתיות רבה במפה של התינוקת ,
אם תבחני את כל אותיות א ה ו י , של השם המלא , אלה אלמגור כנפו . תוכלי לראות שמתקבל צירוף 19-1 צירוף המוכיח על קונפליקט עם מספר הגורל ,(צמצום כל תאריך הלידה) דבר העלול ליצור קשיים בכל הנושא הזוגי לימים .
כמו גם שיעור קרמטי -19 המוכיח על מצבים של עליונות או נחיתות ומסכנות , קושי תקשורתי ועוד .
נסי להתחבר לאי אלו שמות נוספים , הציעי ואנסה לעזור לך בבחירת השם הראוי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםהיי17/10/2011
נמצאת בחודש שמיני להריון, תאריך לידה משוער 20/10/2011
יש לי בן, שם המשפחה קחו. מתלבטים בין השמות הבאים:
תום
רום
עמית
איתי
בן
מורי
נשמח לדעת איזה שם יתאים לו..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
היי17/10/2011תיקון...תאריך הלידה המשוער הוא 20/12/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלום - תגובה
ליאת יוגב17/10/2011מאחר ומספר הגורל(צמצום תאריך הלידה) הינו מרכיב של 50% מערך המפה , חשוב להמתין ולראות מה יהיה תאריך הלידה
אוכל רק לומר , שהשמות איתי בן ומורי אינם מומלצים , זאת מאחר ומתקבל צירוף קרמטי 13-4 היושב על חווית תקיעות וחוסר שביעות רצון , 19 במקרה של השם מורי , מצבים קורבניים לדרך החיים ...
היו בקשר לאחר הלידה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה..תוספת קטנה..
היי17/10/2011ז"א שהשמות תום, רום, עמית מתאימים יותר למפת הלידה? (כמובן בהתחשב בעובדה שזה רק 50% משום שזהו תאריך משוער)
ומה מתוכם הכי מתאים? (אגב, אלו שלושת השמות שאנחנו מאוד מאוד אוהבים ומתוך רשימת השמות אלו הפיבוריטיים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה על המענה..תוספת קטנה.. - תגובה
ליאת יוגב17/10/2011נכון וכדאי לחזור ולהציג רשימת שמות נוספת לאחר הלידה .
אשמח להיות לרשותך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שמות..מיכל16/10/2011
שלום רב,
יש לי עוד זמן עד הלידה המתוכננת אבל חשוב לי מאוד לוודא שהשמות
שבחרנו הם שמות "טובים"
אני בהריון תאומים כתוצאה מהפריה (עקב בעיות אצל בן זוגי) ,
זהו הריון ראשון - בן ובת.
תאריך לידה משוער 16.2 - אך בלידת תאומים תמיד הלידה יכולה להיות לפני התאריך
שם משפחה : שבתאי
האם חשובים שמות ההורים?
שם לבן : יונתן
שם לבת: יש התלבטות האופציות הם : דניאל , ליאור , אריאל , עדי,גילי
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שמות.. - תגובה
חנה עטיה16/10/2011לדניאל שלום,
רק לאחר הלידה ניתן יהיה להמליץ על שם מתאים, כי תאריך הלידה הינו קריטי בהמלצה על שם מתאים, ובנתיים:
יונתן לבן - בשלב זה מצוין.
לבת - עדי אפשרי והשאר לא.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים עד הלידה.
בהצלחה חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבןאמא16/10/2011
שלום,
בננו נולד בתאריך 13/10 בשעה 12:51
שם משפחתנו לוי.
אנחנו מתלבטים בין השמות: הראל, אלון, כפיר ואביתר.
אשמח לעצה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אמא
ליאת יוגב16/10/2011מספר הגורל של התינוק הינו 9 - מספר המוכיח על טוב לב , נתינה רבה , רצון לבגדול כמו גם , למרחבים , מספר שיש בו אלמנטים מנהיגותיים , עוצמתיים ,
מבין השמות שהצעת , השם המתאים ביותר הוא כפיר , מאחר והמפה המתקבלת הינה מפה הרמונית בעיקרה , הציר החשוב ביותר הינו הרמוני , יכולת ללכת עם הצדדים הזקוקים לחופש הקיימים בתוכו , כמו כן קיים צד שאפתן השגי הצבת מטרות וכו.
במקרה ואכן תחליטו לבחור בשם זה , חשוב יהיה להוסיף שם נוסף שיכתב בת.ז בלבד .
לשם כך, צרי קשר ואעזור לך בבחירת השם השני ..
(אפשר היה לחשוב שהשם אביתר מתאים גם הוא , זאת מאחר והמפה המתקבלת הינה הרמונית במיוחד ,א לא שקיימים במקרה זה , מספרים נשיים, מפה נשית , עלולה ליצור בעיות באינטימיות , לימים .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אמא16/10/2011תודה על התשובה.
מה לגבי השם אסף?
ומדוע הראל ואלון לא מתאימים? הם היו דווקא שני השמות שהכי התלבטנו לגביהם.
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב16/10/2011השם אלון יוצר מפה קונפליקטית , מצבים של פחד מאיבוד שליטה , כמו גם מצבים של איבוד שליטה , מפה בעייתית במיוחד !!!!
השםהראל , יוצר צירוף מספרים קרמטי , 13-4 שמשמעותו , נעילות מחשבתית , תחושת חוסר שביעות רצון וחווית תקיעות .
כמו גם , בלבול בכל הקשור להיבט הזוגי , אינטימי , לימים בעיות בתחום .
לא מומלץ , באופן חד משמעי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שםאימוש15/10/2011
שלום, בני צפוי להיוולד ב-26.10 (ניתוח קיסרי) - אנחנו מתחבטים בין השמות רז לעמרי. שם משפחה - איל.
נשמח לקבל עצה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה15/10/2011שלום רב,
מבלי להתיחס לתאריך הלידה - יש בעיה עם 2 השמות:
רז איל - נוצרת דיס הרמוניה בתחום התעסוקה, קריירה, לימודים.
עמרי איל - ביכולות יושב מספר קארמטי 19/1 - וזה בודאי לא מומלץ. זה עלול להקשות עליו להביא לידי ביטוי את היכולות של הובלה, יוזמה, רעיונות, עסק עצמאי וכו'.
מציעה שתחשבו על שמות נוספים ותחזרו לאחר הלידה כאשר תדעו את התאריך המדויק.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוק שנולד ב 12.10.11רעות טל15/10/2011
שלום ליאת,
בננו נולד ב 9.48 בבוקר, שם משפחה - טל
כיוון שהשמות שהעדפנו פחות מתאימים על פי בדיקתך, להלן רשימה נוספת:
אסף, יאיר, יואב, ינאי, מיכאל, הראל, נתנאל, שביט, נמרוד
אשמח אם תוכלי לייעץ אם יש שם מתאים ברשימה זו,
אם לא, נודה להכוונה ונספת
תודה ושבת שלום
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעות
ליאת יוגב15/10/2011מבין השמות שהצעת , קיימות הרבה אופציות ,
השמות אסף ושביט יוצרים מפה תואמת , כאשר קיים משהו בשם אסף שהינו עדיף על פני שביט , (לא אכנס להסבר מפורט בעניין ), המפה המתקבלת על פי שני שמות אלו ,
מנהיגות , עוצמה , כח רב , יכולות לבגדול ועוד .
השם ינאי , יוצר מפה שיש בה חלקים המרככים במידה מסויימת את מספר הגורל -8 שהינו מספר שאפתן כוחני , השגי ועוד , מידה רבה של ריכוך לאותו מספר, כאשר מתקבל גם צד האומר - רצוי מול מצוי , הרצוי לפעלתנות , קצב דינמיות רבה , מול המצוי - יותר בשיקול דעת ,בקצב איטי , לא פעם יוצר תחושת תסכול ...
השם הראל , מפה שלפיה קיימים חלקים דינמיים , מול החלק האומר - חייב יותר להיות הרמוני משפחתי , שלווה רוגע , פחות לרוץ ולהיות בקצב כל כך מהיר ... מה שנקרא- פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול להביא למצבים של הפתעות , למרות זאת , בהחלט אפשרי ...
נמרוד , מפה שלפיה , ה-8 מרוכך עם המספר 6 שהינו רגשי יותר , הרמוני ומשפחתי , בהחלט אפשרי ..
אם כך , כל שנשאר לאחר פירוט התשובה , להחליט מה נראה לכם יותר מכל השמות שציינתי המשמעות שמאחורי השם .
חיזרי לספר לי מהי הבחירה הסופית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבחירה
רעות טל22/10/2011שלום ליאת,
תודה רבה על העצות.
הברית היתה ביום רביעי והשם שבחרנו לתינוק (ת. לידה 12.10.11, משפחה:טל) הינו הראל, כמובן - בעקבות המלצתך.
שיהיה שבוע טוב ושוב, רוב תודות
רעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתשרי15/10/2011
שלום רב,
בתנו השלישית עתידה להיוולד בכל יום, יש לנו מס' שמות על הפרק בינהם: דרור, שירה, יעלה, בר.
שם משפחה עתידי - בטאט.
מקריאה בפורום הבנת כי לא ניתן לקבל מענה מלה ללא תאריך לידה מדויק אבל אשמח לקבל כיוון אפשרי (החודש והשנה ידועים).
כמו כן, הענקנו לבננו הבכור את השם "רום" ת.ל. 6/3/05, האם השם אכן מתאים לו? להרגשתי לא...
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה15/10/2011לשרי שלום,
כפי שהבנתם, ללא תאריך לידה לא ניתן לומר האם השם יוצר מפה הרמונית לילדה שתיוולד.
אפשר לעשות בדיקה ראשונית:
דרור - יחסית הרמוני, אך זה צרוף גברי, נוקשה, דעתן לבת. לכן צריך לראות את הצרוף יום לידה - תאריך לידה, כדי לקבוע האם השם מומלץ.
שירה - לא מומלץ בודאות.
יעלה - אפשרי ?
בר - יוצר קושי בתקשורת עם עצמה והסביבה ולכן עדיף שלא.
חכו ללידה ואז חיזרו ואעזור לכם בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, נחזור לאחר הלידה
שרי16/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שרי16/10/2011הי, אשמח לקבל התיחסות לגבי השאלה הנוספת ששאלתי, האם השם שנתנו לבננו הבכור "רום" אכן תואם לתאריך הלידה שלו 6.3.05, שם משפחה "בטאט" , כפי שציינתי להרגשתי לא, האם ניתן להוסיף שם שני בת.ז. במידה ואכן לא?
תודה רבה, שרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
חנה עטיה16/10/2011לשרי שלום,
מצטערת, שכחתי להתיחס לשאלה הנוספת:
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 16/7 - יעודו להיות חכם ומעמיק, נבדל, מעדיף איכות על כמות, בוגר, רציני. בגלל ה 16 הקארמטי יתכנו פחדים וחרדות, פחד נטישה ודברים נוספים.
ברור שזהו גורלו, בלי שום קשר לשם שניתן לו בלידתו שהוא כבר ניתן ואין הרבה מה לומר עליו.
מה שחשוב הוא, שיש עליכם להבין את עומק רגשותיו, לא להשאירו לבד במקומות לא מוכרים, לעזור לו להביע את רגשותיו כי יתכן והוא יחשוב שבן כה וכה לא מבינים אותי אז למה להביע רגש.
יש במפה שילוב של פרפקציניזם שכלי ופרפקציוניזם רגשי. יעודו להיות נבדל, אך יש כאן מצד שני יכולת נתינה רבה למשפחה, טוב לב, צורך בהרמוניה, יתכן חוש אסתטי מפותח, אולי יוכל להיות אדריכל (מי יודע), הוא ינהג כבוגר, אחראי, עושה דברים עד הסוף, רציני.
אין לי ידע בתחום של הוספת שם בתעודת הזהות. מה שאני כן יודעת שהשם שבשימוש ביום יום הוא הקובע במפת ההתנהגות של האדם.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

