מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בני נולד ב- 30.10.11 שעה 16:47שרון09/11/2011
שם משפחה - סגל
אשמח לדעת איזה מהשמות - רועי או עמית מתאים יותר.
אודה לעזרתכם בדחיפות מאחר שהברית ממש בקרוב.
תודה!
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שרון
ליאת יוגב09/11/2011אם תשימו לב , שני השמות הפרטיים , גם עמית וגם רועי ערכם בגימטריה =16-7
אם כך , השם המלא המתקבל בשני המקרים הוא 19-1 מאחר ומספר 19 משמעותו , תחושת עליונות , או לחילופין מצבים קורבניים , תחושת מסכנות ועוד משום כך , פחות אוכל להמליץ על מי מהשמות ,
אם בכל זאת , השם העדיף הוא עמית !
המפה היא מפה שיש בה חלקים עצמאיים , מנהיגותיים , עוצמתיים , נכון שתהיה כאן תחושת עליונות , כשתמיד מאחורי ה-19 יושבת חוויה גם של מסכנות ...
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה! לחילופין -
שרון09/11/2011מאחר שתגובתך לא אהדה את שני השמות, אשמח אם תוכלי לבדוק עבורנו לחילופין את השמות - הראל, תומר, אופיר, קורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שרון
ליאת יוגב09/11/2011מספר הגורל של התינוק הינו 8 , מספר המוכיח על גישה פרקטית מעשית , שאפתנות ,השגיות , תוך יכולת הישרדותית נפלאה . מספר דינמי במיוחד .
מבין השמות הנוספים שהצעת , השם הראל יוצר צירוף הרמוני עם מספר הגורל , לכן אפשרי בהחלט ,המפה המתקבלת , צדדים מאד דינמיים , מול חלק הרוצה ושואף למשפחתיות , אהבה הרמוניה . האפשרות טובה .
השם קורן , גם הוא לא רע , כאשר מתקבלת מפה שכולה מיוצגת עם מספרים מאד דינמיים , אך חלק מאד עיקרי במפה הוא הספרה 8 , כחלק יותר עצור רגשית , מול החלק הזקוק לתקשורת ופתיחות רבה יותר , כאשר גם כלפי חוץ חשוב יהיה לו להיראות מאד פתוח חברותי , כמו לראות , עד כמה אוהב את החלקים היותר סגורים שבי ? מה שנקרא - פחות קבלה עצמית .
אך בהחלט אפשרי .
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקרפאלה08/11/2011
מחפשת שם עברי לתינוק שאמור להוולד בימים הקרובים.
שם עברי, יפה ובעל משמעות חיובית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוק - תגובה
ליאת יוגב08/11/2011מומלץ להכנס לאתר הנקרא - שם לי ..
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שםנילי08/11/2011
ילדתי את בתי ב- 17/8/2011, נתנו לה את השם עומר, אך לאחר בעיות בראיותיותרבות ואי שקט מתמשך מאז שנולדה תהיתי לגבי השם, האם הוא טוב או להחליפו. לאחר תהיות רבות החלטתי שאולי כדאי ורצוי לשנות את שמה ליעלי, אך כיוון שהבנתי שלא משנים את השם אז תהיתי אם אפשר וזה טוב נומרולוגית על פי הנתתונים שלה, לקרוא לה יעלי עומר רפאל, או להוריד לגמרי את השם עומר ולקרוא לה רק יעלי, ( אם אין ברירה אז להוריד את העומר), או שלפי דעתכן נומרולוגית יהיה לה טוב להשאר עם השם עומר בלבד
תאריך לידה 17/8/2011, י"ז באב .
ת.ל אמא 25/10/82,, נילי רפאל
ת.ל. אבא 11/6/80, דוד רפאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נילי
ליאת יוגב08/11/2011לדעתי לא נכון לשנות השם , מאחר והשם נבחר !! המפה הראשונה ערכה 80% מערך מפתו של האדם ,
לא טענת שאינך אוהבת השם , במידה וזו היתה הטענה , אכן הייתי ממליצה לשנות השם .
במקרה הנ"ל נראה לי שהדבר הנכון לעשותו - להוסיף שם פרטי שיתן 2 , שם המתחיל באות ט או ש . חפשי שמות שמתחברת אליהם באתר הנקרא - "שם לי"(כשם שני בלבד , שיהיה כתוב בת.ז.)
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת שם
נילי09/11/2011אך האם עומר הוא שם קשה בשבילה, לפי המספרים שלה, האם הוא מנמיך אותה, אני פשוט יודעת שאם נותנים שם שני ולא משתמשים בו הוא כלא היה .
אני ממש אובדת עצות מה לעשות מאוד הייתי רוצה להטיב לה עם השם ואולי ולשנותו בכל זאת ליעלי בלי השם עומר מה דעתך זאת טעות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי איך לרשום שםדנה07/11/2011
שלום,
שמי דינה שטילר, נולד לי בן בתאריך 25.10.2011 וקראנו לו שלו. השאלה שלי איך נהוג / מומלץ לכתוב את השם עם יוד או בלי? שלו או שליו ? שמו של בעלי רועי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דנה
ליאת יוגב07/11/2011מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה - שטילר
דנה09/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דנה
ליאת יוגב09/11/2011נראה שמבין שתי האפשרויות , השם שלו ,בכתיב זה -עדיף ,
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת תאריך לניתוח קייסרי ושם.עירית07/11/2011
שלום רב,
אני צריכה ללדת בן, בניתוח קיסרי. קבעתי ל 27/11/11 שזה יוצא א' בכסלו, ראש חודש.
יום ראשון.
לא חשבנו או קבענו שמות, אך כרגע יותר עולה בראשי השם- יאיר. שם המשפחה- גרומן.
מה דעתך על התאריך או השם?
ניתן לשנות את התאריך לכל יום בשבוע עד ה 1/12/11. האם להחליף?
שמות נוספים שעלו בדעתנו- איתמר, אוריה (ומעט גם-אלעד, גלעד, עופר)
תודה רבה מראש!
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עירית
ליאת יוגב07/11/2011פחות נוהגת לייעץ על תאריך לידה מומלץ , אם בכל זאת , התאריך ה-29.11 או ה-30.11 אלה תאריכים מומלצים ... (גם מבחינה אסטרולוגית) .
על כל פנים , באשר לבחירת השם , חשוב לראות מהו התאריך שבו תלדי , אך אוכל לציין שהשמות אלעד , גלעד , אוריה ועופר פחות מומלצים , זאת בשל צירוף מספרים קונפליקטי או קרמטי .
השמות איתמר או יאיר אפשרייים , אך חשוב לבחון זאת במדוייק לאחר הלידה .
בהתאם לתאריך הלידה , כנאמר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה קטנה
עירית08/11/2011תודה רבה על התשובה המהירה.
התאריך של ה 27/11/11 יוצא מספר 6, שזה טוב לא? וגם ראש חודש כסלו אמור להיות יום נפלא (לפי היהדות..) האם התאריך שבחרתי לא טוב? למה עדיף ב 29/11/11 או ב 30/11/11, בגלל מספר הגורל? או בגלל שזה מתאים יותר לשם יאיר?עד כמה קריטי שאשנה את התאריך?
תודה רבה!!
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עירית
ליאת יוגב08/11/2011אפשר בהחלט להשאיר התאריך ה-27.11 ,
היי בקשר לאחר הלידה , כדי שאפשר יהיה להתאים השם הראוי ,
נסי להתחבר לשמות נוספים עד הלידה !
להשתמע .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניין להחליף את השםבן04/11/2011
ערב טוב
קוראים לי בן ואני מעוניין לשנות את השם מסיבות שאני לא רוצה לציין כאן.
תאריך לידה 6 באפריל שנת 87 .... אשמח לדעת על איזה שמות אתם ממליצים...
שמות שעולים על הפרק : נתן, דוד, יונתן...
שם משפחה סבג
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בן
ליאת יוגב05/11/2011לא אוכל להמליץ על מי מהשמות שהצעת , כשם שנכון לשנות אליו .
אולי כדאי יהיה לשוחח ? מוזמן לעשות זאת בצאת השבת ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת
בן05/11/2011נחמד מצדך לתת עזרה ללא בקשת תמורה... ואשמח ליצור איתך קשר
אבל יש איזשהי בעיה לגבי השם שלי בן ? מה לגבי השם חיים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף צריכה עזרה עם שם לתינוקתקרן דהאן04/11/2011
שלום, נולדה לי בת ב- 30.10.2011 בשעה 23:05 אנחנו מאוד מתלבטים בין השמות מיה לשיילי - מה לדעתך שם טוב יותר בשבילה אנחנו כבר חייבים להגיע להחלטה דחוףףף ...שם המשפחה הוא דהאן (שם האם קרן שם האב שלומי-אם זה רלוונטי...) תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף צריכה עזרה עם שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה04/11/2011לקרן שלום,
יעודה של הילדה מספר 8 - יעודה להיות אסרטיבית, מעשית, פרקטית, דינאמית, השרדותית, עוצמתית ופחות רגישה.
השם שיילי יוצר מפה בהחלט הרמונית לילדה.
היעוד הגברי והעוצמתי מוקף במספרים יותר רגשיים ונשיים.
מבחוץ תהא טובת לב, רגישה, אומנותית, משפחתית, עם יכולת נתינה למשפחה ולקהילה ובתוכה תהא יותר חזקה והשרדותית.
השם מיה פחות מומלץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי שם לתינוקתשני03/11/2011
אחותי ילדה תינוקת מתוקה ומקסימה ב 6/10/2011 ומתלבטת לגבי השם שנתנו לה.
הם קראו לה מיקה אטצקי, ושמם של ההורים- נטלי וירון אטצקי. היא נולדה בשעה 8:30 בבוקר.
אודה לך אם תייעצי לנו האם השם מתאים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה03/11/2011לשני שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר - 11/2 - רגישות, עדינות, נשיות, פגיעות, זוגיות, אימפטיה, שיתוף פעולה. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה, ברוחניות, מנהיגות והדרכה. אך כילדה האנרגיה הגבוהה הזו עלולה לגרום למתח פנימי ולחוסר שקט. יש מאוד לשמור על נפשה העדינה והרגישה, וגם לשוחח איתה על כך.
הקשר יום לידה יעוד הוא 2-6 - צרוף הרמוני של זוגיות, רכות, רגישות, משפחה, נשיות, טוב לב. אך המספרים מסביב שונים והם יכולים לחנוק את היעוד הרגיש והעדין, ולכן יתכן ויקשה עליה להגיע ולהבין את יעודה, כי היא תרגיש שבעצם לא יודעים או לא מבינים כמה שהיא רגישה ועדינה בעולמה הפנימי.
בהצלחה בגידולה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך...
אידו זריני03/11/2011חשוב לי לומר שורד, אישתי, השאירה את שם המשפחה שלה- מיכאל. זה משנה ?
היא מתכוונת להוסיף גם את שלי אבל לא הספיקה עדיין...
אנחנו מאד אוהבים את השם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך... - תגובה
חנה עטיה03/11/2011שלום רב,
אתם צריכים להחליט לאיזה שם משפחה הילד יוולד.
אם אשתך בוחרת להשאר עם שם נעוריה ולהוסיף את שלך זאת החלטה שלה.
כאשר הילד יוולד ונדע את תאריך הלידה ואת שם המשפחה והשמות המוצעים, ניתן יהיה לעזור לכם בהמלצה על שם מתאים.
לגבי האם "זה משנה" - בודאי כי נוצרת מפה שונה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות השם מיאלאידו זריני03/11/2011
שלום, קראתי שיש שם עברי בשם- מיאל.
ככה בדיוק לדעת מה משמעותו בעברית ואם יש הערות נומרולוגיות או אחרות לחיוב או לשלילה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות השם מיאל - תגובה
חנה עטיה03/11/2011שלום רב,
אין שם טוב ולא טוב, השאלה היא איזו מפה נוצרת עם השם המסוים.
אם אתה רוצה יעוץ תרשום בבקשה את תאריך הלידה ושם המשפחה ואעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך למענה ...
אידו זריני03/11/2011תודה
את יכולה לעזור בגילוי משמעות השם ?
שם המשפחה הוא זריני ותאריך הלידה לא ברור כי טרם נולד.
אמור להיוולד במאי.
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך למענה ... - תגובה
חנה עטיה03/11/2011שלום רב,
אני יכולה לומר שהערך הנומרולוגי של השם הוא מספר 9 - זה אומר שהאם מצפה ממנו:
להיות רחב אופקים, חכם, נדיב, הומאני, חם, אוהב, אלטרואיסט, כריזמטי, אינדיבידואליסט, ענו ואציל.
בלי להתיחס בשלב זה לתאריך הלידה (שהוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לתינוק). כבר רואים שיש דיס הרמוניה בתחום התקשורת שלו עם הסביבה.
זה אומר שהוא עלול לומר דברים שונים ממה שבאמת יחשוב. הוא יציג תדמית מאוד קלילה, מקסימה, נחמדה, ילדית והחשיבה תהא בוגרת, מסגרתית, מתוכננת, מוקפדת.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים ולפנות לאחר הלידה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבן שלי נולד ב 29.10.11 בשעה 14:12.עידן02/11/2011
הייתי מעוניין לדעת איזה שם מתאים יותר סתיו או רועי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבן שלי נולד ב 29.10.11 בשעה 14:12. - תגובה
חנה עטיה02/11/2011מה שם המשפחה של הילד ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה:
עידן03/11/2011ליברנט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם המשפחה: - תגובה
חנה עטיה03/11/2011לעידן שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 16/7 - יעודו להיות חכם, איכותי, מעמיק, בוגר, נבדל וכו'.
בגלל ה 16 הקארמטי יקשה עליו להגיע ולהבין את יעודו עד שידע להתגבר על השלילי של ה 7.
רועי לא מומלץ כי הוא יציג תדמית של אדם קליל, מקסים, חברתי, שמח ובתוכו יהיה ממש שונה. זה נקרא "דימוי עצמי בעייתי". ודברים נוספים.
סתיו - גם לא מומלץ כי כל קו השאיפות גברי, נוקשה, סגור רגשית והיכולות הן של יצירה, ביטוי בדיבור, רגישות, להיות קליל וחברתי. זה נקרא "רצוי מול מצוי" - הרצוי שונה מהמצוי וזה עלול לגרום לתסכול ותחושה שלא הולך לי כפי שאני מצפה.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים, כדי ליצור לו מפה הרמונית יותר, גם כך יעודו לא קל.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם חילופי
עידן04/11/2011מה לגבי השם אלעד?
תודה על התשובות המהירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם חילופי - תגובה
חנה עטיה04/11/2011לעידן שלום,
לצערי השם לא מתאים והקושי המשמעותי והבולט הוא בתחום הקריירה, לימודים, עבודה.
מציעה להיכנס לאתר בשם "שם לי" - שם לכל שם יש את הערך הנומרולוגי שלו.
חישבו על שמות במספר - 4, 6 (כמו אלעד).
אך לא כל שם שתציעו בוודאות יתאים, (כמו אלעד).
אני לרשותכם
חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות אחרים
עידן04/11/2011מה לגבי סהר או שי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו אביעד?
עידן04/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו אביעד? - תגובה
חנה עטיה04/11/2011לעידן שלום,
לטעמי השם המועדף הוא אביעד, ואסביר,
הצרוף יעוד - יכולות (שזה 70% מהמפה) הרמוני - צרוף גברי, אינדיבידואליסט, יחודי, יאהב ללמוד עם יכולות של עסק עצמאי, מקוריות, רעיונות, מוחצנות.
בחשיבה יושב מספר קליל יותר, יצירתי, סקרן, חכם, ילדי - שיוצר קשר טוב בתחום הקריירה, אך לעיתים לא יאהב את הכבדות, והבגרות שבתוכו.
סהר - ביכולות יושב מספר של מנהיגות, הובלה, ארגון, פרקטיות, שאפתנות שזה בהחלט טוב. אך היעוד הנבדל, יהיה סגור עם מספרים יותר מסגרתיים, ויתכן והם יחנקו את הצרכים הרגשיים של ה 7 - שצריך זמן לעצמו, לעשות דברים בדרכו שלו.
שי - דומה למפה של סהר אך נוסף פה ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הינם כמספר היעוד - זה קושי מחיים קודמים שיוצרים קושי בחיים האלו להגיע ולהבין את היעוד ולכן לא מומלץ.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתדיטה02/11/2011
שלום רב,
האם השם מאיה מתאים לתינוקת שנולדה 25.10.11 (האם בלי או עם הא')
משפחה - זיגלבוים.
תודה מראש
מ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר גורל
דיטה02/11/2011איך נקבע מספר הגורל? אשמח אם תסבירו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיטה
ליאת יוגב02/11/2011מספר הגורל = צמצום כל תאריך הלידה
25=7 10=1 2011=4 נחבר המספרים כולם 7+1+4 = 3 = מספר גורל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלבול בהודעה
דיטה02/11/2011שלום.
אני רואה שחל איזה בלבול בהודעה המקורית...
בתי נולדה ב- 26.10.2011 בשעה 21:39. (אני מבינה שמספר הגורל הוא 4 - נכון?).
שם המשפחה: האוזר-שטוסר
חשבנו על השם נרי - האם מתאים ?
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בלבול בהודעה - תגובה
ליאת יוגב02/11/2011אכן מספר הגורל של התינוק הינו 4 , על פי השם נרי האוזר שטוסר , מספר השם המתקבל הינו 19-1 שזהו מספר קרמטי , קרמה = חוב שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים ויוצר קשיים בחיים אלה , 19-1 משמעותו מצבים קורבניים לדרך החיים .
הרגשת מסכנות קורבנות , בעייה תקשורתית עלולה להיווצר .
זו סיבה מספקת בלא לבחור בשם זה .
נסו להתחבר לשמות נוספים ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
דיטה02/11/2011איך מגיעים לחישוב 19-1 ?
האוזר = 5+1+6+7+200 = 21
שטוסר = 300 +9 +6 +60 + 200 = 27
נרי = 50 + 200 + 10 = 8
איזה שילוב טוב ילך עם מספר הייעוד 4 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיטה
ליאת יוגב03/11/2011אם תבדקי בשנית השם שטוסר ערכו הגימטרי =8 השם האוזר =3 3+8=11 אם כך ,
נרי =8 + 11 = 19/1
שמות פרטיים 4, 6 או 9 עשויים להתאים, תיעזרי באתר "שם לי"
חיזרי להיוועצות נוספת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
דיטה03/11/2011שלום ליאת.
תודה על התגובה המהירה.
כמה שאלות:
1. 19/1 - מה זה ה- 1 ? סכום של 9+1 ?
2. בלי קשר חשבנו לחזור לשם משפחה אחד - שטוסר (להוריד האוזר) - האם במצב כזה נרי יתאים ?
3. אופציות נוספות - נריה, נור, תמרה .
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציה נוספת - יערה
דיטה03/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיטה
ליאת יוגב03/11/2011השמות יערה ונריה אפשריים , המפה על פי השם נריה יוצרת צירוף הרמוני בעיקרו , מספרים זוגיים במרבית חלקי המפה , מספרי שירות ונתינה רבה .
המפה על פי השם יערה, צדדים פרקטיים מול חלקים רגשיים , רוב חלקי המפה מספרים מעשיים , עצורים רגשית , מול החלק האומר - מה פתאום ? חייבת להיות יותר רגישה , יותר חברותית , יותר נשית , כך המצב גם לגבי הרושם שיהיה חשוב לה להראות , צדדים יותר רכים נשיים רגשיים , גם אם מי שהיא יותר עצורה רגשית , כשמרבית מספרי המפה יותר גבריים .אם כך , מה שנקרא- פחות קבלה עצמית ובכל זאת כל מספרי המפה הינם מספרים זוגיים 2, 4, 6, 8 מה שמוכיח על ילדה טובה , מצפונית , הולכת בתלם !!..
אם כך , לשיקולך .
מאחר והתינוקת נולדה לשם משפחה שטוסר האוזר אין ספק , כך שחייבת לבחון השם שמציעים על פי שם המשפחה המלא אליו נולדה !! פחות נכון עכשיו לבחון אופציות שונות לשם המשפחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם נור ?
דיטה03/11/2011תודה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיטה
ליאת יוגב03/11/2011השם נור - תואם למפה על פי השם נריה ,אפשרי ..
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם מורי?
דיטה04/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתמתעניינת02/11/2011
שלום רב,
האם השם מאיה מתאים לתינוקת שנולדה 25.10.11 (האם בלי או עם הא')
משפחה - זיגלבוים.
תודה מראש
מ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתעניינת
ליאת יוגב02/11/2011השם מיה בכתיב זה - עדיף !! זאת מאחר ומתקבלת מפה מאד הרמונית , כאשר מספר הגורל הינו 3 מיום לידה 7 מספרים אי זוגיים המייצגים יחודיות היכולת ללכת בדרכה המיוחדת , מול זה , כל חלקי המפה בעקבות השם מיה , הינם מספרים הרמוניים האחד עם השני , דבר היוצר תחושת שלמות בכל תחום מחייה , זוגי , מקצועי ובכלל היכולת לגבש עצמה בכל עניין !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לבתאריאלה02/11/2011
שלום, ילדתי ב31.10.11 בשעה 20:25 בערב, אנחנו מתלבטים בין מספר שמות ונשמח לעזרה. האם אפשר לקבל את העזרה טלפונית? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אריאלה
ליאת יוגב02/11/2011ניתן בהחלט לקבל יעוץ טלפוני ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לתינוקת - דחוף !!!דיקלה ורועי01/11/2011
שלום רב,
כבר זמן רב שאנו מתלבטים בבחירת השם לביתנו וגם שאלנו פה בפורום ב23.10 לגבי מספר שמות. כעת אנו מתלבטים בין שני שמות סופיים והם הילה ומעין.
רצינו מאוד בהתחלה את השם מעין וגם יעצו לי פה בפורום שזה מתאים נומרולוגית, בנוסף התייעצנו עם רב שהמליץ באופן גורף על השם הילה.
אני נוטה לאמץ את המלצת הרב כיון שהוא נחשב די מומחה בנושא זה של השמות למרות שבתחילה התחברתי יותר לשם מעין.
לפני שאני בוחרת בשם הילה באופן סופי אשמח אם תוכלנה לומר לי אם ישנה בעיה רצינית עם השם הזה.
נולדה ב10.10.11 בשעה 19:19 שם המשפחה: אילוז.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת שם לתינוקת - דחוף !!! - תגובה
חנה עטיה01/11/2011שלום רב לכם,
אני עוסקת בנומרולוגיה ולכן ההתייחסות או העצה יכולה להיות רק מהתחום הזה.
תאריך הלידה המלא והשם המלא יוצר מפה התנהגותית של האדם. בתוך המפה הזו באים לידי ביטוי מספר תחומים - כגון קריירה, זוגיות, תקשורת ועוד.
בהתיחסות הזו השם מעין בהחלט יוצר מפה הרמונית למדי לילדה, כפי שלדבריך כבר נאמר לך.
מעבר לכל, הכי חשוב שאת תבחרי ותאהבי את השם שבחרת לילדה.
לגבי השם הילה אילוז - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית בהרבה היבטים. בחשיבה יושב מספר קארמטי, בתחום הזוגיות דיס הרמוניה, הקו המרכזי היעוד מול היכולות הנרכשות (שזה גיבוש האישיות ו 70%) קיימת דיס הרמוניה. ודברים נוספים. השם ממש לא מומלץ.
כאשר נוצרת מפה הרמונית סביר להניח שהאדם יעבור פחות מהמורות בחייו ויצליח טוב יותר בתחומים השונים בחייו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבתיערית31/10/2011
היי,
בתי נולדה ב24/10 ב18:32 שם המשפחה - אביטל.
השמות- שירז,עלמה,ענבר,עמית.
מה הכי יתאים לה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לבת - תגובה
חנה עטיה31/10/2011ליערית שלום,
יעודה של ביתך מספר 11/2 - יעודה להיות רגישה, עדינה, מופנמת, פגיעה, זוגית, משתפת פעולה, אימפטית וכו'. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה ברוחניות והדרכה. כילד זה יכול לגרום למתח וללחץ.
שירז - נוצר אובר המספר 11/2 - דבר העלול לגרום לשלילי של המספר לבוא לידי ביטוי.
עלמה - היעוד הנשי מוקף במספרים גבריים, נוקשים, דעתנים וגם נוצרת בעיה בתקשורת שלה עם הסביבה. כי בחשיבה תהא רגישה, מתחשבת ומה שתקרין כלפי חוץ יהיה בדיוק להיפך - אינדיבידואליסטית, מרוחקת, מנהיגה, מוחצנת - לא מומלץ.
ענבר, עמית - דיס הרמוניה בקו המרכזי בין היעוד ליכולות. עלול לגרום לקושי בגיבוש האישיות (70% מהמפה).
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

