מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת תאריך לידהל03/10/2011
שלום ב
בימים אלו אני אמורה לקבוע תור לניתוח קיסרי.
האם קיים תאריך מועדף בין ה16-22/10, או תאריך חריג שבו לא כדאי לקבוע תור?
בתודה מראש
ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ל
ליאת יוגב03/10/2011האם מדובר בלידת בן או בת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת תאריך לידה
ל03/10/2011תודה לתגובתך, מדובר בלידת בת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ל
ליאת יוגב03/10/2011אם אכן אפשרי יהיה לבחור התאריך , התאריכים המועדפים - 18.10 21.10 22.10
חיזרי להיוועץ על בחירת השם , כדי ליצור מפה הרמונית שתיטיב עם דרכה של התינוקת .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת
ל21/10/2011היי ליאת
תודה לאל ובשעה טובה, נולדה בת ב17.10 בניתוח קיסרי.
אני באופן אישי מאוד מתחברת לשם יובל.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
היי ליאת - תגובה
ליאת יוגב21/10/2011צייני את שם המשפחה של התינוקת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ליאת
ל27/10/2011שם המשפחה :
שדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ל
ליאת יוגב27/10/2011ראשית , מספר הגורל של התינוקת הינו 4 , מספר המוכיח על צדדים אחראיים , בוגרים , צורך במסגרות , יציבות , מול זה על פי השם יובל מתקבל צירוף קונפליקטי על הציר הזוגי היוצר בלבול בבחירה הזוגית לימים , האם נכון לבחור מישהו ילדותי קליל זורם או לחילופין מישהו בוגר , רציני ואחראי , מה רוצה ?
משום כך , נכון לבחון אפשרויות נוספות .. .
יחד עם זאת חשוב לציין שבציר החשוב ביותר , קיימת הרמוניה נפלאה .\
לשיקולכם !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ל28/10/2011תוד הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יהודה הלוי 19 קריית מוצקיןיעקובוביץ02/10/2011
ליאת שלום.
נולד לנו בן בתאריך 26.9.2011 בשעה 16.15
מחר 2\10\2011 הברית ואנו מתלבטים בין כמה שמות
עדיפות עליונה לאליאב
איתן
נועם
שם המשפחה- יעקובוביץ.
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יעקובוביץ.
ליאת יוגב02/10/2011את פנייתכם ראיתי זה עתה ,
מקווה שעדיין הברית לא התקיימה , על כל פנים , השם אליאב , בעייתי מאחר ומתקבל צירוף קרמטי 16-7 שמשמעותו , שיעור במערכות יחסים , מצבים של ניתוקים ועוד .
לא נכון לבחור בשם זה .
השם איתן יוצר צירוף קרמטי אחר , שהינו 19-1 מצבים קורבניים בדרך החיים
לא מומלץ !!כמו גם צירוף 16-7 שמתקבל בנקודה מסויימת במפה , אם כך , שני צירופים קרמטיים - בעייתי במיוחד
השם נועם ,מתקבלת מפה נשית במיוחד, כמו גם פחות קבלה עצמית .!
דברו איתי , כדי להיטיב את דרכו של התינוק !!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לבןשירי02/10/2011
שלום
אני צפויה ללדת בן ב -5/10/11 שמי שירי בעלי ניר משפחה אמיר. אנחנו נורא מתחברים לשם דותן אבל המשמעות בעייתית (עמק דותן הוא עמק שבו אחיו של יוסף השליכו אותו לבור) אנחנו לא אנשים דתיים אבל המסורת חשובה והקונוטציה שלילית
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שירי
ליאת יוגב02/10/2011פחות נכון לי להתייחס לשם ומשמעותו , אלא יותר מבחינת הצירופים הנומרולוגיים
ועד כמה המפה הרמונית , כן או לא ?
אם כך , כרגע על פי נתוני השם , מבלי להתייחס לתאריך הלידה , מאחר שצפוי , עדיין לא קרה ... משום כך , אוכל לומר שצירופי המספרים בהחלט נראים כהרמוניים במיוחד ,
כמובן , שחשוב לבחון זאת , גם ביחס לתאריך הלידה,
חיזרי אלי לאחר הלידה . להשתמע !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדהאינה01/10/2011
שלום רב!
אנחנו מתלבטים בין 3 שמות לבת.
ורוניקה
מיכל
אלכסנדרה
תאריך לידה משוער 05.10.2011
או 04.10.2011
נודה לך על עזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אינה
ליאת יוגב01/10/2011חשוב לדעת מהו שם המשפחה ? כמו כן תאריך הלידה הינו מרכיב של 50% מערך המפה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איתי או איילטלי30/09/2011
שלום,
בני נולד ב-21.09.11 בשעה 21:30 רציתי לדעת אם השם איתי או אייל מתאימים לו?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איתי או אייל - תגובה
חנה עטיה30/09/2011שלום רב,
ומה שם המשפחה של הילד ??
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
טלי03/10/2011שם המשפחה הוא קלר.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
חנה עטיה04/10/2011לטלי שלום,
התיחסות לשם איתי קיבלתם מליאת.
אם ברצונכם דעה גם על השם אייל תציינו זאת ואתיחס לבקשתכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איילתאיילת29/09/2011
האם אוכל לטלפן אליכם ולהתייעץ במקום דרך הפורום?
אני מעדיפה לשמור על פרטיות מלאה.
האם זה יעלה לי כסף? ומתי אוכל לטלפן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איילת - תגובה
חנה עטיה29/09/2011לאיילת שלום,
את יכולה להתקשר מתי שאת רוצה.
אם אני בבית אשמח לעזור לך, כמובן ללא תשלום.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השם אופק לבתעילאי29/09/2011
שלום,
ביתי נולדה בתאריך 12/5/2011 וברצוני לדעת אם בחירת השם אופק נכונה לה והאם כדאי להוסיף לה שם נוסף
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעת הלידה
עילאי29/09/2011נולדה בשעה 11:00 בבוקר ושם המשפחה אלימלך
פרטים נוספים לשאלתי הנ"ל
תודה שוב . .. .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עילאי
ליאת יוגב29/09/2011בחירת השם נעשתה , כך שאין שאלה בעניין בחירת השם .
אומר רק , שהמפה שהתקבלה הינה מפה הרמונית , כאשר מספר 3 הינו מספר דומיננטי במיוחד , צדדים חברותיים , ילדותיים , צורך בביטוי , עם כישרון בכיוון !
נתבו אותה לכיוון זה ..
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה, נחליף לו את השם יפסיק לבכות ?חחערן28/09/2011
בן שנולד ב-1.9.2011 יום רביעי בשלוש בצהריים
וקראנו לו דורי
זה טוב ? דור עדיף ?
אנחנו: ערן וליאת סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערן
ליאת יוגב28/09/2011מאחר והשם נבחר , קיימת שאלה איזה משמעות יש לתשובה שתינתן ?
מספר הגורל של התינוק הינו 5 , מספר המוכיח על הצורך בריגושים עניין סקרנות , חברה ותקשורת , מול זה על פי השם דורי , נוצר צירוף מספרים המוכיח על קונפליקט בין מספר הגורל למספר השם המלא , בין ה- 5 לבין ה-4 כמספר שם מלא .
מצד אחד הצורך בריגושים , מול החלק האחר האומר מחוייב לגישה מעשית , פרקטית , מסגרתית אחראית ובוגרת .
מול זה השם דור , יוצר מפה שיש בה חלקים זורמים יותר , על ציר גיבוש האישות ,שהוא החלק החשוב במפה , מול חלק אחר האומר מה פתאום ללכת עם החלקים הזורמים הקלילים , כמו לראות , מפת פחד מאיבוד שליטה , פחד מלהיות את אותם חלקים קלילים , ילדותיים , פחות מחוייבים .
אם כך , בשתי האופציות באופן כזה או אחר , נוצר קונפליקט בין ה-4 - ל-5 ,
שני מספרים מתנגשים , כל שנשאר , לדעת שיש לאפשר לו להיות את מספר הגורל שלו .
ה-5 שאליו נועד !!!
לאפשר ריגושים , להפנות לספורט ועוד ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ערן28/09/2011ליאת,
הכוונה שהשם דור = 3 כך שניתן , בקטנה ל"לסדר "עניינים ולהעלים את הארבע
או להחליף את השם לגמרי
לשם אחר במספר 3 כמו :יונתן
בעיה יחידה שאולי תיווצר:שמה של ביתי :טלאור, גם 3 האם זה מתנגש ?
שוב תודה על המענה , המהיר , ושנה טובה
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערן
ליאת יוגב29/09/2011בתשובתי לא התייחסתי כלל לשם הפרטי , אלא בעיקר לשם המלא , דורי סיוון , השם המלא של התינוק הינו 4 , מול מספר הגורל =5 כאן נוצר הקונפליקט
לעומת זאת , השם דור , כאשר נחבר את כל אותיות א ה ו י , של השם המלא , נקבל ערך גימטרי 4 , כאן נוצר הקונפליקט ביחס למספר הגורל .
כלומר , ההסבר לקונפליקט ניתן , מול זה ניתן גם הפתרון , במידה מסויימת .(ספורט).
כאשר , חשוב לראות, שהשם נבחר לפני כחודש , כך שהאם לשנות כרגע השם זה הפתרון ??
אם תרצו , יכולים לשוחח איתי (גם בחג)...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עזרתך בבחירת שםרעות27/09/2011
שלום רב ,
ב19.9.11 נולד לנו בננו , אנו מתלבטים בין יובל ומעיין, שם משפחתינו- יונה.
נולד בשעה 12.20 בצהריים.
תודה רבה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רעות
ליאת יוגב27/09/2011אין ספק שמבין שני השמות שהצעתם , השם המתאים יותר הוא מ ע י י ן , בכתיב זה .
כאשר מספר הגורל של התינוק הינו 5 , מספר המוכיח על צדדים קלילים , זורמים , חברותיים , סקרנות , עניין וכו.
כאשר המפה המתקבלת על פי השם מעיין , הינה מפה דינמית , תוך גישה פרקטית ומעשית .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!שנה טובה!!
רעות28/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה שם עדיף ?דמיטרי נב25/09/2011
שלום ,
איזה שם עדיף :מקס, מקסים, מארק או מתן?
הבן שלנו נולד ב 25.09.11 ב 09:10 בבוקר.
שם משפחה: נב .
מבקשים את העצה שלך .
תודה
דמיטרי וסבטלנה נב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דמיטרי
ליאת יוגב25/09/2011השמות מקס ומתן פחות מומלצים בשל העובדה שאין אותיות אהוי בשם המלא המתקבל .
השם מקסים ומארק יוצרים מפות קונפליקטיות , בין מספר הגורל -2 מול מספר אחר המתקבל במפה , קונפליקט היוצר בעייתיות לימים בנושא הזוגי ,דבר העלול ליצור משברים בתחום ..
אם כך , נכון לנסות ולהתחבר לשמות נוספים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי..
דמיטרי נב26/09/2011תודה רבה על תשובתך המהירה. ומה לגבי שמות איתן, איתי ואלירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דמיטרי
ליאת יוגב26/09/2011השם אלירן - מפה קונפליקטית במיוחד , בעייתי
השם איתי , מפה נשית ורכה - לא מתאים !
השם איתן , גם הוא יוצר צירוף מספרים נשי , כמו גם פחות קבלה עצמית - בעייתי
אולי כדאי יהיה לשוחח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השם מתאים?טלי25/09/2011
הי, בתי נולדה בתאריך 4.3.2011 בשעה 20:24. עוד בהריון התחברנו לשם דורון, והרגשתי שהיא בבטן רוצה את השם הזה. אחרי הלידה הרגשתי שהשם לא "מתלבש" עליה, אבל בגלל שהלידה הסתבכה והיתה סכנה, והילדה נולדה בריאה וללא פגע, החלטנו לקרוא לה בשם הזה. מאז היא מתפתחת נהדר, היא ילדה מדהימה וחייכנית, וחכמה ופשוט נהדרת. אבל, אני עדיין מרגישה שהשם לא מתאים לה... שמה המלא הוא דורון טפירו. מה דעתך? האם יש לך השגות או שמבחינה נומרולוגית השם כן מתאים וההשגות הם רק אצלי? תודה, מאמא לא בטוחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השם מתאים? - תגובה
חנה עטיה25/09/2011שלום רב,
הכי חשוב שהילדה בריאה ושהכל טוב.
השם הוא בחירה מהתת מודע שלך ולכן אין כעת הרבה מה לומר אלא לגדלה עם הרבה רגישות ואהבה.
היא הגיעה לעולם עם יעוד מספר 11/2 - רגישות, פגיעות, רכות, נשיות, אימפטיה, רצון לאינטימיות וקירבה.
ממליצה מאוד לשמור על נפשה הפגיעה והרכה. יתכן ובבגרותה תוכל לממש את המאסטר 11 ע"י הדרכה, רוחניות וכו'. כילדה זה יכול ליצור לחץ ומתח בגלל האנרגיה הגבוהה של המספר.
סה"כ הקו המרכזי בין היעוד ליכולות הרמוני - צורך במסגרת, משפחה, זוגיות, מופנמות. כלפי חוץ היא תראה יותר קלילה וחברותית מאשר היא באמת.
בהצלחה רבה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתינת שם לבןאורן25/09/2011
שלום רב,
אנו מתלבטים איזה שם לתת לבנינו.
הבן נולד בתאריך 10.09.2011 בשעה 04:25 לפנות בוקר.
אנו מעוניינים לתת לו את השם "דניאל" ורצינו לשמוע את חוות דעתכם האם הדבר מומלץ או שעדיף שלא...
לטיפולכם נודה,
משפחת אשכנזי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתינת שם לבן - תגובה
חנה עטיה25/09/2011שלום לאורן,
אם אתחיל מהסוף אומר שהשם לא מומלץ ואסביר כמובן בקיצור מדוע:
ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 5 - יעודו להיות חופשי, תקשורתי, זורם, פקח, אוהב שינויים, נמצא בתנועה, פותר בעיות בצ'ק, מאלתר, פחות רגיש, פחות אוהב מסגרת ומחויבות.
השם דניאל יוצר לו דיס הרמוניה בקו המרכזי בין היעוד ליכולות. היכולות הן של אחריות, משפחה, התחשבות, נתינה, לחשוב על אחרים ולא רק על עצמי. היעוד ממש שונה, כפי שכתבתי, וזה עלול ליצור משברים, קושי בגיבוש באישיות ודברים נוספים.
גם בתחום הזוגיות קיימת דיס הרמוניה - בחשיבה ובשאיפה ירצה בת זוג מסגרתית, אוהבת שגרה וסדר, ירצה בטחון כלכלי וברגש ירצה מישהי יותר קלילה, זורמת, חברתית, פתוחה ופחות "מרובעת" - שוב קושי בבחירות הלב.
קיימת הרמוניה בתחום הקריירה - צרוף של פרקטיות, מעשיות, חריצות. וכן הרמוניה בתחום התקשורת עם הסביבה.
דבר נוסף - היעוד הקליל שרוצה לעשות מה בראש שלו סגור וחנוק עם מספרים מסגרתיים, משפחתיים, פרקטיים, ומעשיים.
דבר נוסף נקרא "פצע גילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד 5 - דבר היקשה עליו לממש ולהגיע ליעודו שזאת בעצם המטרה שלנו בחיים האלו.
ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתגולשת23/09/2011
אני אמורה ללדת בתאריך משוער 11/11/11 תינוקת ומתלבטת לגביי שמות.
אני מאוד אוהבת את השם ים רק הוא קצר מידי,את השם שקד רק שחסרות לי בו אותיות אהוי,ואת השם תמר רק שאומרים לי שהשם ישן מידי...
לא יודעת מה לבחר ,אשמח להצעות /חוות דעת /תגובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גולשת
ליאת יוגב23/09/2011חשוב לדעת מהו תאריך הלידה , מעבר לשם המשפחה של התינוק ,
אם כך, נכון לחכות ללידה ורק אז לחזור להיוועץ
בשמחה אעזור לך....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם משפחהשימי22/09/2011
כפי שביקשת השם המלא כפיר חסון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנסח שאלה מחדש...
שימי22/09/2011מבחינה נומרולוגית אפשר לקבל חוות דעת שם הבן שלי כפיר חסון תאריך לידה 2/01/2005 נולד ב17:00-18:00 בערב יום ראשון תודה רבה אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלה
ליאת יוגב23/09/2011מאחר והאתר נועד לבחירת שם לתינוקות , משום כך , אם תרצי לדעת על בנך ,
תוכלי לפנות למי מאיתנו , חנה או אלי ,כדי לקבל מידע מקיף על ניתוח המפה האישית של בנך כפיר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי24/09/2011הי ליאת,
האמת שממש הסתבכתי אני כבר די מבולבלת השמות שאני הכי מתחברת לצליל שלהם איכשהו פחות טובים ואני מנסה למצוא אחרים אבל לא לגמרי מתחברת...
עוד ניסיון...מה עם גלי, מעיין/מעין, שיר?
שני (שדווקא התחברתי) אני מבינה גם לא טוב?
וחשבתי גם אולי את השם מאיה/מיה אני מאוד אוהבת אבל אני מבינה שהוא לא לגמרי טוב אם נגיד מוסיפים לו עוד י' מאייה/מייה למרות שאני לא בטוחה שזה נהוג לכתוב ככה אז קצת מוזר אבל אולי אפשר בת.ז לכתוב ככה ויכול להתאים...
דרך אגב לגבי ענת אמרת לי שהוא טוב - לא מפריע שאין שם אותיות אהוי (לי קצת חסר) כי אני מבינה שבד"כ רצוי שיהיו אותיות אהוי, לא?
מה את אומרת?
המון תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי24/09/2011מה לגבי "גלי"? לגבי זה לא ציינת לי אם זה בסדר...
ומה לגבי אותיות אהוי בשם ענת? לא קריטי?
המון המון תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמירה
ליאת יוגב24/09/2011בעובדה שבשם המשפחה יש אותיות אהוי , אין שום בעייה בלבחור בשם ענת .
כמו כן , השם גלי בהחלט אפשרי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תהיה לה...
אנונימי26/09/2011ב"ענת" "וגלי" לא תהיה לה בעיה בזוגיות כי ראיתי שמספרי 7 הם בד"כ כאלו עם בעיות באינטמיות וזוגיות.
ולמה גל פחות מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי25/09/2011ואופציה אחרונה לפני שאני לוקחת החלטה סופית
"גל" או "גלי"
ואם אין בעיה במחסור באותיות אהוי...בענת למשל...
מתנצלת על הבילבול והמון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תהיה לה...
אנונימי26/09/2011ב"ענת" "וגלי" לא תהיה לה בעיה בזוגיות כי ראיתי שמספרי 7 הם בד"כ כאלו עם בעיות באינטמיות וזוגיות.
ולמה גל פחות מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תהיה לה...
אנונימי26/09/2011ב"ענת" "וגלי" לא תהיה לה בעיה בזוגיות כי ראיתי שמספרי 7 הם בד"כ כאלו עם בעיות באינטמיות וזוגיות.
ולמה גל פחות מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תהיה לה...
אנונימי26/09/2011ב"ענת" "וגלי" לא תהיה לה בעיה בזוגיות כי ראיתי שמספרי 7 הם בד"כ כאלו עם בעיות באינטמיות וזוגיות.
ולמה גל פחות מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ומה לגבי....אנונימי22/09/2011
ליאת תודה על תשובתך המעמיקה וואו הסתבכתי לגמרי...איכשהו לענת אני צריכה להתחבר מחדש כי היום קצת קשה לי לראות את השם הזה עליה.
מה עם השם מאיה או מיה? יכול להתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אמירה
ליאת יוגב22/09/2011השם מאיה - ממש לא מומלץ ,
השם מיה , אפשרי , אך לא באופן חד משמעי .
נוצרת מפה שיש בה חלקים עצורים נוקשים , מול היכולות בכיוון היותר פתוח ומוחצן,
מה שנקרא - רצוי מול מצוי , היושב על חווית תסכול .
כמו כן , זוהי מפת מנהיגות .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי23/09/2011ליאת ממש תודה לך...
חשבתי על שמות נוספים אני עוד לא לגמרי סגורה על מה אני מתחברת מול הילדה אבל מעדיפה לראות מולך קודם מה מתאים לפני שאני אתחבר לשם ויהיה לי קשה "להיפרד ממנו"
אז האופציות הם ליטל, נוי (פחות אוהבת אבל אופציה), עינב, רונה (מתחברת מאוד או אולי רנה עם כתיב חסר למרות שאני לא בטוחה שראיתי שמשתמשים בשם הזה עם כתיב חסר),
ליאת, עדי, עמית, שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי23/09/2011רונה (אולי רנה כתיב חסר) לא הולך אני מבינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמירה
ליאת יוגב23/09/2011אין ספק , שמבין השמות שהצעת השמות היותר מתאימים הינם עינב , או עדי , כאשר בעדיפות ראשונה השם עינב .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי23/09/2011רונה (אולי רנה כתיב חסר) לא הולך אני מבינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמירה
ליאת יוגב23/09/2011נכון , שתי האפשרויות - בעייתיות !
לא נכון לבחור בשם זה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי24/09/2011הי ליאת,
האמת שממש הסתבכתי אני כבר די מבולבלת השמות שאני הכי מתחברת לצליל שלהם איכשהו פחות טובים ואני מנסה למצוא אחרים אבל לא לגמרי מתחברת...
עוד ניסיון...מה עם גלי, מעיין/מעין, שיר?
שני (שדווקא התחברתי) אני מבינה גם לא טוב?
וחשבתי גם אולי את השם מאיה/מיה אני מאוד אוהבת אבל אני מבינה שהוא לא לגמרי טוב אם נגיד מוסיפים לו עוד י' מאייה/מייה למרות שאני לא בטוחה שזה נהוג לכתוב ככה אז קצת מוזר אבל אולי אפשר בת.ז לכתוב ככה ויכול להתאים...
דרך אגב לגבי ענת אמרת לי שהוא טוב - לא מפריע שאין שם אותיות אהוי (לי קצת חסר) כי אני מבינה שבד"כ רצוי שיהיו אותיות אהוי, לא?
מה את אומרת?
המון תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי24/09/2011אופציה נוספת הילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמירה
ליאת יוגב24/09/2011מבין השמות הנוספים שהצעת , השם שיר ,יופי - מפה הרמונית , מרככת את מספרי ה-8 מיום לידה 4 , המספרים הגבריים , מול המספרים האחרים המתקבלים כמספרים נשיים , רכים , פשרניים חברותיים ומבטאי רגשות .
השמות , מעיין , מעין מאיה והילה - לא מתאימים !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי24/09/2011מה לגבי "גלי"? לגבי זה לא ציינת לי אם זה בסדר...
ומה לגבי אותיות אהוי בשם ענת? לא קריטי?
המון המון תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי...
אנונימי25/09/2011ואופציה אחרונה לפני שאני לוקחת החלטה סופית
"גל" או "גלי"
ואם אין בעיה במחסור באותיות אהוי...בענת למשל...
מתנצלת על הבילבול והמון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמירה
ליאת יוגב25/09/2011השמות ענת וגלי בהחלט מתאימים , גם אם בשם ענת אין אותיות אהוי , אך בעובדה שבשם המשפחה מופיעות אותיות אהוי , בהחלט אפשר לבחור השם !!
המפה המתקבלת בשני המקרים היא מפה הרמונית , מרככת את מספרי ה-8 -4 ביום ובגורל , משום כך , בהחלט מתאים !!
בהצלחה ! השם גל פחות מומלץ ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה גל פחות מומלץ?
אנונימי25/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

